Skocz do zawartości
M4NHUNT

Vw Passat 1.9 Tdi programowanie zegara

Rekomendowane odpowiedzi

witam , mam problem poniewaz stary zegar mi sie zepsul i kupilem nowy , ale passaty maja na liczniku imobilajzer i auto nie odpala . Czy ktos wie jak moge zaprigramowac licznik ? umiem programowac klucze , mam caly sprzet do dianostyki . za pomoc stawiam piwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zegar - mam rozumieć deske rozdzielczą z licznikiem?

 

Nie wiem jak jest w innych samochodach ale kiedys swojego czasu gdy miałem Fiata Punto II walnął mi sterownik silnika i po wymianie na inny (używany) nie czytało mi klucza przez co nie mogłem odpalić silnika bo blokował go immobiliser. Nie orientuje sie zbytnio w tych sprawach ale raczej samemu zwykłym programem tego nie zrobisz. An allegro i ogólnie w internecie ogłaszaja sie ludzie którzy zajmują sie łamaniem zabezpieczeń immobilisera i radzę sie do któregoś z nich odezwać bo samemu bez dobrego sprzętu ciężko coś w tej sprawie zrobić.

 

Ja jak miałem zmieniany ten komputer to wszystkim zajmował się dosyc dobry elektryk samochodowy który miał sprzęt za kilka tysiecy w tym program diagnostyczny BOSCHA a i tak nic nie mógł zrobić i musiał się wybrać do gościa gdzieś pod Poznaniem, cała operacja kosztowała 100 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Odpalamy program VAG-com

 

Wchodzimy w :

[17 - Instruments]

[Login - 11] - podajemy pin,poprzedzony cyfra 0, jeżeli jest prawidłowy nie pojawia się żaden komunikat,jeśli jest nie prawidłowy --> mamy komunikat o niewłaściwym pinie.

Na blacie powinna zapalić się kontrolka od IMMO.

 

Następnie :

[Adaptation - 10]

W [Channel Number] wpisujemy 21

[Read]

widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci.

W pole [new value] wpisujemy wartość 0

W/wym. postępowanie kasuje obecnie zapamiętane kluczyki

[Test]

[save]

 

Następnie :

[Adaptation - 10]

W [Channel Number] wpisujemy 21

[Read]

widać ile kluczyków jest obecnie w pamięci - wartość powinna być 0

 

W miejscu gdzie wcześniej wpisaliśmy 0,

[new value] wpisujemy liczbę kluczyków, które chcemy zaprogramować --> jeżeli mają to być trzy kluczyki w polu [new value] wpisujemy wartość 3

Potem

[Test]

[save]

 

W tym momencie kluczyk który jest obecnie w stacyjce powinien się zaprogramować w centralce, a kontrolka IMMO na blacie powinna zgasnąć.

 

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

 

Wyłączamy zapłon,wkładamy kolejny kluczyk --> włączamy zapłon --> kontrolka IMMO na blacie powinna w czasie ok 2 sekund.

 

UWAGA

 

Po wpisaniu samego pinu (bez procedury kodowania kluczy) zapala się kontrolka od IMMO, i nawet gdy rozłączymy interfejs i wyłączymy/włączymy zapłon kontrolka nie zgaśnie, należy bezzwłocznie odłączyć klemę akumulatora na 30 - 40 sekund.

 

W przypadku gdy chcemy zakodować 3 kluczyki, a przez roztargnienie w polu [new value] podaliśmy/wpisaliśmy wartość 4, to kontrolka IMMO będzie migać do chwili aż włożymy 4 kluczyk, a wiadomo że takiego nie posiadamy, wiec CAŁĄ PROCEDURĘ NALEŻY PRZEPROWADZIĆ OD POCZĄTKU

 

Trochę się rozpisałem, ale chyba w sposób czytelny .... procedura sprawdzona na B6 --> w taki sposób elektromechanik z zakładu kodował moje kluczyki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 4 Posts
    • 2752 Views
    • 2 Posts
    • 1206 Views
    • 1 Posts
    • 115 Views
    • 2 Posts
    • 4492 Views
    • 5 Posts
    • 2266 Views
    • 1 Posts
    • 2480 Views

×