Jump to content

Salony Suzuki na podium


Recommended Posts

Autoryzowane salony samochodowe Suzuki otrzymały trzecie miejsce w rankingu dotyczącym jakości obsługi, awansując o trzy miejsca w porównaniu z zeszłym rokiem. W teście przeprowadzonym przez tygodnik „Auto Świat” oceniano salony sprzedaży 17 marek.

art800.jpg

„Wielki test salonów” trwał przez cały maj i objął łącznie 357 punktów sprzedaży samochodów. Ankieterzy odwiedzali salony i wyrażali chęć kupna jednego z najpopularniejszych samochodów danej marki. Oceniając dany punkt, brano pod uwagę trzy główne kategorie, które składały się na uzyskanie maksymalnej liczby 200 pkt – organizację salonu (50 pkt), jakość obsługi (100 pkt) oraz przebieg jazdy próbnej (50 pkt). Salony sprzedaży Suzuki otrzymały 176,68 punktów, czyli o 17 pkt więcej niż w poprzedniej edycji, zajmując trzecie miejsce w rankingu i tym samym awansując aż o trzy miejsca. Najwyżej oceniono sposób prezentowania samochodów, a także m.in. ekspozycję aut w salonie.

 

Wyniki testu wszystkich marek pokazują, że poziom jakości obsługi klientów stale rośnie. - Sprzedawcy są znakomicie przygotowani, potrafią prezentować zalety auta, w większości salonów nie ma problemów z odbyciem jazdy próbnej. Kupowanie nowego auta to przyjemność. – podsumowuje test „Auto Świat”.

480.jpg

 

 

 

Ranking został przeprowadzony przez tygodnik „Auto Świat” we współpracy z Centrum Badań Marketingowych „Test”, które specjalizuje się w badaniach jakości obsługi i satysfakcji klientów. Przy realizacji „Wielkiego Testu Salonów” zastosowano metodę „tajemniczego klienta”, podczas której ankieter wcielający się w rolę klienta sprawdza jakość obsługi.

 

Źródło: Auto Świat, nr 26 (25.06.2012)

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...