Skocz do zawartości
Audire

Rozmowy o konkursach rysunkowych

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to temat związany z konkursami rysunkowymi. Tutaj rozwiązujemy wszystkie problemy związane z konkursami, aby w temacie z konkursem zachować porządek.

 

Obecny konkurs - CLASSIC CARS COMPETITION

 

Świetny pomysł ;) - Karol


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Obecny konkurs - CLASSIC CARS COMPETITION

Tak jest. Więc niesamowita sprawa - mam już pierwszą prace :hyhy:

A jeszcze sie termin zgłoszen nawet nie skończył :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ej chłopaki przesadziliście z tym terminem... 20.01 koniec zgłoszeń a 20.02 oddawanie prac... ja myślę że miesiąc na rysunek to za dużo... oj za dużo. niektórzy już pokończyli (mi zostało już tylko 2D). ja bym ograniczył do 2 tyg. albo przynajmniej do 3 tygodni. rysunek to kilka - kilkanaście godzin (przy lepszych i dokładniejszych pracach) i kilkadziesiąt minut do kilku godzin przy słabszych. Ja myślę że 2 tyg. powinno wystarczyć. Ale to już decyzja moderatorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
No nie wziąłem pod uwagę takiej opcji :P no ale sie bardzo niecierpliwie no i wiesz hehe, trzeba ćwiczyć samokontrolę xD

;) Spokojnie, właśnie od tego jest ten temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Ja też już skończyłem ale czekam aż oddadzą wszyscy bo chciałbym by ostatni

Hahaha, co za tekst :lol:

Ja jutro biore sie za 3D :hyhy: A później jak znajde czas to jeszcze raz coś w 2D zrobie. :hyhy:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Ja stoję w miejscu :/ wenę straciłem

 

Ja tak samo... jakoś nie mogę się zebrać żeby coś skleić... mam już pare fotek, ale weny dalej nie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Kubica

W 3D tylko koła dokończyć i jeszcze cały 2D hmmm......

Musze detektywa zamówić żeby znalazł mi wenę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

dobra 3D skończony.

 

To chyba mój "de best of". wyszedł mi świetnie wg mnie ale czy wg. was to sie okaże.

 

A co 2D:

 

wysłałem bazę do Skoriego i audi_designera. Pierwszy stwierdził że baza się nadaje drugi że nie do końca. Skori i AD powiedzcie co z tą moją bazą w końcu ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Maciu, wg mnie to możesz zrobić to jako 2D ;)

 

Hehe, ja też. Drugi raz kartka do kosza poszła

U mnie wszystko było dobrze, ale za dużo fiksatywy i się marker rozmazał :rozpacz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
A_D czemu nie :?::D

Przecież to 2D :hyhy:

No tak, ale zauważ, że w 2D punkt zbiegu jest przed autem, a tutaj nad autem, co powoduje, że to auto jest w 3D :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
U mnie powoli, zrobiłem dopiero szkic w 2D, ale postaram się wyrobić z 2D i 3D :hyhy:

Spokojnie, masz miesiąc ;) Ja mam duuużo baz, ale nie wiem, którą wybrać :/ Bazę na 2D mam już wybraną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Bazę na 2D mam już wybraną
Ja też mam wybraną sądze że zabierze sporo czasu bo ma duzo szczegółów...hmm nie mówiać o kołach... w sumie mógłbym narysować inne ale są idealne...

 

Co do 3D też mam baze... ale tym razem chce sie postarać również z tłem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 1633 Posts
    • 182620 Views
    • Gość Kubica
    • Gość Kubica
    • 10 Posts
    • 5286 Views
    • 25 Posts
    • 6635 Views
    • 1 Posts
    • 1551 Views
    • 19 Posts
    • 5908 Views

×