Skocz do zawartości
Cozal

Renault Clio ( Szymon Shymek Hertel )

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwolę sobie kotleta odświerzyć bo to co powyżej to tylko wstęp do tego co działo się w latach ubiegłych jak i tegorocznie :)

 

Auto jest, żyje i ciągle ewoluuje :super:

 

Także poniżej obecna specyfikacja w telegraficznym skrócie :D

 

Model: Renault Clio 3, 2006 r.

Silnik: z kosiarki / 1149cm3 i fantastyczne 75 patatajców (seryjnie)

Wersja: najtańszy golas = fabrycznie Authentique

 

Obecnie jest to moje drugie auto i służy tylko i wyłącznie do zabawy w democara ;) Na codzień jeżdżę 4ro drzwiowym Megane2 RS

 

 

Opis rozszerzony:

 

WYPOSAŻENIE: seryjnie 4pp, el. szyby, klima manualna, radio CD + lakier metalic z efektem specjalnym Eclipse (szary)

 

 

MODYFIKACJE: całe mnóstwo :)

 

-silnika: czerwone silikony i kable zapłonowe, carbonowy AIRBOX Simota, carbonowy OIL CATCH TANK D1 Spec

 

--nadwozia: carbonowa maska, carbonowe lusterka, folia czarny mat ORACAL, body kit CARZONE (tylni zderzak koncepcja własna w tym: ori zderzak + dyfuzor z Focusa RS + pozostałości dokładki CARZONE), światła przód Angel Eyes Black, tył LED smoke, dwie koncówki wydechu ULTER N-90RS, daszek Renault Sport, felgi 17" TENZO-R DC-5 Version1 (z oflokowanymi na czerwono ramionami) i inne duperele.

 

--wnetrza: wszędobylski carbon (nie jakaś tam folia czy hydrografika z pupki tylko prawdziwy węgiel :) ) na dolnej części deski, panelu środkowym (srebrny) i tunelu, fotele Recaro Sporster CS (białe kruki z Renault Clio 3 Sport F1 R26), skórki (deska, boczki, fotele, kanapa, kiera, słupki i mieszek), gałka MOMO F16 Evo, nakładki z nierdzewki na progi z carbonem, nakładka z nierdzewki na tylnią półkę z carbonem, itp.

 

--audio: ALPINE CDA-9887R, 2 wzmacniacze w bagażniku (CARPOWER Power-1 1000D i CARPOWER Power-2), VIBE Slick 6C (zestaw przedni), kondensator Dietz 1F, kable Dietz 20mm2 i Ghost 20mm2 (silikonowe), pełne wygłuszenie

 

 

Plany na dalsze modyfikacje:

 

- oklejenie folią (stage2), większe heble 300przód/270tył (obecnie 260przód/240 tył a w seri i tak z tyłu były bębny) z przednimi aluminowymi zasciskami 4ro tłoczkowymi BREMBO (z Megane2RS)

 

 

 

Zdjęcia:

 

Tak było w dniu zakupu:

zdjecie1s.jpg

stare1.jpg

stare2.jpg

stare3.jpg

 

Obecnie:

91827111.jpg

21673233.jpg

IMG_3563.jpg

IMG_3564.jpg

wnetrze1.jpg

IMG_3526.jpg

IMG_3524.jpg

IMG_3525.jpg

IMG_3529.jpg

IMG_3536.jpg

dsc00272hc.jpg

IMG_3533.jpg

IMG_3534.jpg

 

Ostatnie dwie fotki: to co było niebieskie jest już czerwone ;) Zrobię jakiś update na dniach :)

 

 

Jakieś ostatnie z eliminacji Wojny Północ Południe na Auto Moto Eko 2011 w Warszawie

 

clio1i.jpg

clio2z.jpg

clio3.jpg

clio4.jpg

clio5xo.jpg

clio6.jpg

clio7.jpg

clio8v.jpg

 

no i na koniec doszło żelastwo pod kolor silikonów pod maską :)

 

ompy.jpg

clio9i.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pozwolę sobie kotleta odświerzyć bo to co powyżej to tylko wstęp do tego co działo się w latach ubiegłych jak i tegorocznie :)
Pozwolę sobie pogratulowac bo Clijanka naprawdę zmieniła się nie do poznania , zmiany na plus , świetnie kolorystycznie felgi współgrają z nadwoziem :padam: Brawo !!! I czekamy na więcej oczywiście :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Widziałem go wcześniej na naglebie.pl :D . Na prawdę robi wrażenie :) . Mimo że nie przepadam za matowymi lakierami to tutaj wygląda to bardzo dobrze :D . Gratulacje :D .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 2 Posts
    • 927 Views
    • 3 Posts
    • 1994 Views
    • 2 Posts
    • 3023 Views
    • 2 Posts
    • 1575 Views
    • 1 Posts
    • 1633 Views
    • 1 Posts
    • 4263 Views

×