Skocz do zawartości
niems

OFENSYWA B2B CITROËNA – SERIA BUSINESS W MODELACH C4, C5 i BERLINGO

Rekomendowane odpowiedzi

OFENSYWA B2B CITROËNA – SERIA BUSINESS W MODELACH C4, C5 i BERLINGO

 

Seria_Business_1.jpg

Na początku września Citroën przedstawił swoim klientom indywidualnym propozycję Techno Days łączącą pakiety wyposażenia Techno i przedłużoną gwarancję za złotówkę z atrakcyjnymi rabatami i finansowaniem. Marka z równie dużym zaangażowaniem podeszła do oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych przygotowując specjalną Serię Business. Klienci B2B będą mogli skorzystać z wyjątkowo korzystnej oferty na najpopularniejsze osobowe modele flotowe w gamie Citroëna - C4, C5 i Berlingo. Oferta ta to nawet minus 25% w stosunku do ceny katalogowej!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającego rynku sprzedaży samochodów do firm oraz obserwując rosnącą rolę segmentu B2B w branży motoryzacyjnej, Citroën przygotował specjalną Serię Business stworzoną z myślą o potrzebach klientów instytucjonalnych.

Seria Business bazuje na najpopularniejszych w sektorze B2B modelach Citroëna - C4, C5 w wersji sedan i Tourer oraz Berlingo Multispace, których walory użytkowe, niskie koszty utrzymania i eksploatacji oraz wysokie wartości rezydualne, pozwoliły stworzyć atrakcyjną jakościowo i cenowo ofertę.

Cechą charakterystyczną Serii Business jest pakiet wyposażenia, który jest integralną częścią każdego modelu. Pakiet został skonstruowany tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klienta flotowego – w standardzie Serii Business znajdziemy nawigację, lakier metalizowany, czujnik cofania i Bluetooth.

Seria Business została utworzona lokalnie, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klientów flotowych w Polsce. Bazą dla Serii Business są poziomy wyposażenia dostępne w dostępnej gamie tj. Selection dla Citroëna C4, Exclusive dla Citroëna C5 oraz Selection i XTR dla Citroëna Berlingo. Zysk klienta

instytucjonalnego decydującego się na Serię Business to nawet 25% mniej w stosunku do ceny katalogowej.

Grzegorz Sokalski, Dyrektor Sprzedaży do Firm Citroën Polska: „Wyposażenie modeli w Serii Business jest skrojone dokładnie pod wymagania klientów flotowych. Na pokładzie tych modeli jest więc klimatyzacja, radio, nawigacja, czujniki parkowania tyłem, Bluetooth, lakier metalizowany, czyli w elementy oczekiwane przez klientów instytucjonalnych. Ceny tak wyposażonych samochodów są zbliżone do modeli konkurencji, ale pozbawionych elementów wyposażenia wpływających na komfort użytkowania. Na tle innych marek wyróżniamy się atrakcyjnym pozycjonowaniem cenowym. Z naszych preferencyjnych warunków może skorzystać firma kupująca nawet jeden samochód. Dużą zaletą Serii Business jest dostępność modeli – od ręki nawet w bardzo dużej liczbie sztuk. Wszystkie te czynniki sprawiają, że Citroën jest silnym konkurentem nawet dla największych rynkowych graczy.”

 

Źródło: CITROEN


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 1 Posts
    • 5997 Views
    • 1 Posts
    • 5024 Views
    • 1 Posts
    • 640 Views
    • 1 Posts
    • 610 Views
    • 1 Posts
    • 1729 Views
    • 1 Posts
    • 3678 Views

×