Skocz do zawartości
niems

Nowe Audi TT Roadster dostępne już na polskim rynku

Rekomendowane odpowiedzi

Nowe Audi TT Roadster dostępne już na polskim rynku

 

TTS140097.jpg

 

Zdjęcia: Audi TT Roadster fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody

 

TTS140091.jpg

 

TTR140023.jpg

 

  • Kompaktowy, sportowy Roadster dostępny dla polskich klientów
  • Audi virtual cockpit w wyposażeniu standardowym
  • Do wyboru jeden z dwóch silników - benzynowy lub wysokoprężny –
    oba o pojemności dwóch litrów

Poznań, 10 lutego 2015 r. Na polskim rynku debiutuje trzecia generacja Audi TT Roadster. Pierwsze wcielenie tego kompaktowego, sportowego samochodu ze składanym, tkaninowym dachem pojawiło się na rynku w roku 1999, a w roku 2007 r. zadebiutował jego następca. Nowe Audi TT Roadster oraz TTS Roadster to ikony sportowego stylu i pionierskich rozwiązań technicznych.

Najnowsze Audi TT Roadster można już zamawiać w polskich salonach Audi. Czysto sportowy charakter tego samochodu ujawnia się tuż po zajęciu miejsca za jego kierownicą. W momencie otwarcia drzwi ożywia się Audi virtual cockpit – cyfrowa tablica rozdzielcza. Jej innowacyjność polega na tym, że wszystkie wyświetlane na niej informacje, począwszy od opcjonalnej mapy nawigacji aż po duży, centralnie umiejscowiony obrotomierz w wersji TTS Roadster, to wysokiej jakości obraz wyświetlany na cyfrowym ekranie. Innowacyjna jest też koncepcja obsługi MMI, dająca możliwość swobodnego wyszukiwania tekstowego i sterowania głosowego.

Nowe Audi TT Roadster to prawdziwa maszyna do jazdy – mocna, wydajna

i konsekwentna. Prowadzi się je bardzo sportowo. Dzięki precyzyjnie działającemu, progresywnemu wspomaganiu układu kierowniczego o bezpośrednim przełożeniu, samochód spontanicznie wchodzi w zakręty.

Nowo zaprojektowany stały napęd na cztery koła quattro daje wiele radości z jazdy

i stabilizuje auto. Elektrohydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe, w które wyposażono ten model, zależnie od sytuacji na drodze, właściwości nawierzchni i typu kierowcy, optymalnie rozdziela momenty napędowe między przednią i tylną oś.

Audi TT Roadster z jednostką napędową 2.0 TDI oznaczono jako „ultra“. Jego spalanie to jedynie 4,3 litra oleju napędowego na 100 km. Z kolei poziom emisji dwutlenku węgla, to zaledwie 114 g na km. To nowy rekord w segmencie samochodów sportowych.

Cena wyjściowa Roadstera w wersji z silnikiem 2.0 TFSI i z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów to 173 840 PLN. Już w tym wariancie znajdziemy rozbudowany pakiet bezpieczeństwa, reflektory ksenonowe plus, system Audi active lane assist czy funkcję Start-Stop. Samochód standardowo wyposażony jest także we wspomniany Audi virtual cocpit, MMI radio z odtwarzaczem CD i ośmioma głośnikami oraz pięcioramienne, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.

Na pierwszy rzut oka

Nowe Audi TT Roadster

Koncepcja, stylistyka zewnętrzna, karoseria i dach

- dwumiejscowy roadster: długość 4,18 m, rozstaw osi 2,51 m, krótkie zwisy, masa własna od 1320 kg, pojemność bagażnika 280 litrów

- atletyczna, czysto sportowa stylistyka będąca reminiscencją pierwszej generacji modelu TT

- na życzenie dostępne są reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix

- karoseria wykonana zgodnie z założeniami Audi Space Frame (ASF)

- w standardzie lekki akustyczny dach tkaninowy z napędem elektrycznym

Stylistyka wnętrza, obsługa i wyposażenie

- płynny i lekki przebieg linii, nowa paleta kolorów i materiałów

- konsekwentna koncentracja na potrzebach kierowcy, nowo zaprojektowane sportowe fotele

- obsługa klimatyzacji w nawiewach

- cyfrowy Audi virtual cockpit, nowa koncepcja obsługa MMI, efektywne sterowanie głosowe

- najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie infotainment

- w ofercie m. in. nawigacja MMI Navigation plus, system Audi connect z modułem LTE i sprzęt nagłaśniający Bose Surround Sound System

– na życzenie dostępne są najnowocześniejsze systemy wsparcia kierowcy

Napęd

- dwa silniki czterocylindrowe o mocy od 135 kW (184 KM) do 169 kW (230 KM)

- jednostka 2.0 TDI ultra zużywa zaledwie 4,3 litra oleju napędowego na 100 km (114 g CO2 na km)

- sześciostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna z silnikiem benzynowym

- stały napęd na cztery koła quattro dostępny dla wersji z silnikiem TFSI, nowo zaprojektowane sprzęgło wielopłytkowe, zapewniające najwyższą radość z jazdy

i bezpieczeństwo

Podwozie

- złożone zawieszenie kół, czterowahaczowe zawieszenie osi tylnej

- progresywne wspomaganie układu kierowniczego w wyposażeniu seryjnym

- na życzenie system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select i adaptacyjny, elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride

- odłączany system stabilizacji toru jazdy ESC z selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła

- lekkie koła o średnicy 17 cali, opcjonalnie dostępne obręcze do średnicy 20 cali

Źródło: Volkswagen Group Polska


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 2 Posts
    • 1382 Views
    • 19 Posts
    • 19144 Views
    • 3 Posts
    • 2012 Views
    • 25 Posts
    • 9579 Views
    • 3 Posts
    • 3411 Views
    • 2 Posts
    • 7546 Views

×