Skocz do zawartości
niems

Na koniec lata SKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku

Rekomendowane odpowiedzi

Na koniec lata SKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku

 

post-4-14868031165694_thumb.jpg

 

 

ŠKODA przekroczyła w sierpniu barierę 30 000 rejestracji nowych samochodów osobowych w tym roku, poprawiając zeszłorocznywynik o 30%.

ŠKODA, nieprzerwanie już od pięciu lat jest liderem rejestracji samochodów osobowych w naszym kraju, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Imponujący wynik 30 000 zarejestrowanych samochodów nowych w 2014 roku, marka ŠKODA przekroczyła już w sierpniu, po niecałych 2/3 roku. Pierwsze osiem miesięcy ŠKODA zamknęła z wynikiem 30 234 rejestracji, co jest rezultatem blisko o 1/3 lepszym od tego, osiągniętego w zeszłym roku.

Udział ŠKODY w całym polskim rynku samochodów nowych został zwiększony do 13,75%, co świadczy już o przekonującej przewadze marki nad konkurencją - ŠKODA jest jedyną marką na polskim rynku z udziałem powyżej 10%.

Sukcesy poszczególnych modeli marki wielkim sukcesem całej ŠKODY

Pasmo sukcesów marki opiera się przede wszystkim na ciągłym zainteresowaniu Polaków modelami Fabia i Octavia - stale zajmują one dwie czołowe lokaty w zestawieniu aut kupowanych przez Klienta indywidualnego na polskim rynku. Oprócz nich także trzeci model marki - Roomster - zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji swojego segmentu, a pozostałe lokują się w ścisłych czołówkach swoich zestawień.

Szczególnie wybija się tutaj rynkowy sukces modelu Rapid. Jedna z najnowszych konstrukcji marki została w Polsce doskonale przyjęta: w klasyfikacji od początku roku do końca sierpnia, w porównaniu do analogicznego okresu w 2013 roku, przebiła swój wynik aż o 128% i zachowuje tendencję wzrostową.

 

 

 

By utrzymać niezrównaną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność wśród Polaków, ŠKODA intensywnie pracuje nad nieustanną poprawą i unowocześnianiem całej swojej gamy modelowej. Polski importer ŠKODY celnie rozpoznaje i odpowiada na potrzeby polskich Klientów, prowadząc bardzo aktywną politykę promocji oraz dopasowując ofertę, na przykład poprzez niedawne poszerzenie gamy silników dostępnych z fabryczną instalacją LPG.

 

Źródło: Volkswagen Group Polska


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 1 Posts
    • 6193 Views
    • 2 Posts
    • 7092 Views
    • 2 Posts
    • 6645 Views
    • 1 Posts
    • 1365 Views
    • 3 Posts
    • 1489 Views

×