Skocz do zawartości
JE1216

Mitsubishi Lancer Evo X / Avant Garde F120 (US)

Rekomendowane odpowiedzi

A mi się podoba mimo tego, że wolę Subi. Jest pełno Evo zrobionych pod rajdy itp i taki tuning czyli zrobiony na lansowóz robi robotę. Filmik genialny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
A mi się podoba mimo tego, że wolę Subi. Jest pełno Evo zrobionych pod rajdy itp i taki tuning czyli zrobiony na lansowóz robi robotę. Filmik genialny.

 

Ale nie mówimy o rajdach tylko o tym że np: EVO ma stały napęd i jeżeli dołożysz mu felgi koczkodany to spowalniasz go... do tego lansowóz ??? w jakiej kategorii plastikowego wnętrza czy wypadających plomb... generalnie ni przypiął ni dopiął...:icon_lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Te owiewki i progi psują dla mnie wszystko. Nawet jeśli to jest jakiś tam rarytas, to jako nie będący w temacie obiektywnie stwierdzam, że nie najlepiej to wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

4łapy jak Subi czy Evo to nie prędkość tylko rajdy :D Bo przez napęd tracą na przyśpieszeniu :P Wiem o co Wam chodzi i zgadzam się ale taki rodzynek też mi się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
4łapy jak Subi czy Evo to nie prędkość tylko rajdy :D Bo przez napęd tracą na przyśpieszeniu :P .

 

Łoj łoj nie tak... tracą na przyśpieszeniu...??? jak chcesz i urobię brata to pokaże Ci jak startuje z procedury prawdziwy czterołap ...:icon_lol:

 

Generalnie jest tak że powyżej 150-170km/h RWD zaczyna odzyskiwać stratę ...tylko za nim to nastąpi jest ...AWD górką :hurt:


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Myślisz, że Evo jedzie lepiej ?

 

W serii można dyskutować ale w dłubaniu jest przepaść dla portfela...:smilet-digitalpoint

E9 mówi dzień dobry sti mówi papa...:joyous:

Oczywiście dojść dojdziesz w sti do tego co w e9 tylko jakim kosztem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Oczywiście ale tutaj wchodzimy po prostu o finanse. Eva w modzeniu jest tańsza to fakt ale i tak Subi wybrał bym za dźwięk.

 

Jak najbardziej znam ten scenariusz natomiast idylla kończy się przy pierwszych oznakach znudzenia się... W evo9 zapodaje program + głupotki wychodzi 380/560nm nudzi sie zapodaje wałki i większe turbo i mam znacznie lepiej i szybciej bez kucia !!!

 

Co jest ważne to wszystko wytrzymuje seryjny napęd i to bardzo mocno upalany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Z tego co się orientuje to Subaru ma wadliwy ten 2.5 silniik ale EVO ma problem coś z dyfrem nie pamiętam o co chodziło i jest tak samo kosztowne jak naprawy u rywala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Z tego co się orientuje to Subaru ma wadliwy ten 2.5 silniik ale EVO ma problem coś z dyfrem nie pamiętam o co chodziło i jest tak samo kosztowne jak naprawy u rywala.

Z tym dyfrem to zabardzo nie wiem o co biega ale mój brat wymieniał dyfer po 2latach torowego upalania więc przyjął to jako szczegół który i tak trzeba wymienić...

Dodam tylko że upalamy już 3rok i teraz w konkretnym set-upie za którym stoi BRT :frog: i nic sie nie dzieje ... chociaz chłopaki od Bartka cały czas się wyputują czy już coś się stało

czy nie... a tu nic i nic.

Jedyny problem jest w tym że e9 jest mega trwałe a co za tym idzie mega popularne na torach i zawodnicy wysysają wszystkie graty przez to kosztują kupę kasy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 1 Posts
    • 4273 Views
    • 1 Posts
    • 3608 Views
    • 1 Posts
    • 3607 Views
    • 18 Posts
    • 7954 Views
    • 4 Posts
    • 7097 Views
    • 1 Posts
    • 2629 Views

×