Skocz do zawartości
Kwiat

Lexus GS300 'Kolejny V.I.P' / Work Meister (NZ)

Rekomendowane odpowiedzi

4ROTOR_LEXUS_4527.jpg

 

Nie. Jest to projekt tak idealny, że aż mnie skręca z żalu, że ja nigdy zapewne takiego nie będę miał. Porno na czterech kołach, normalnie bym się nawet podjarał tą Toyotką co jest też w linku, ale przy tym to jest po prostu nic. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :serce:

 

More:

THE 1000HP 4-ROTOR, TURBO, NITROUS, LEXUS GS300 - Speedhunters

Edytowane przez JE1216

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Powiem szczerze mnie też to nieźle zszokowało... Takie pomieszanie stylów z zewnątrz niby VIP tak jak piszesz ale coś koła i camber za mały :P A w rzeczywistości to sam szatan w białej pelerynie :P Jeszcze wankiel pod maską z taką mocą , ale to musi kosić a brzmi tak że już mam ciary jak o tym pomyśle. Wnętrze proste do bólu a genialne za razem. Gruby projekt nam wynalazłeś Kwiat ,brawo !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wiesz to pytanie "kolejny V.I.P?" miało na celu nakłonienie ludzi do obejrzenia tego projektu, bo mi szczerze sedany tego typu zawsze kojarzą się z takim stylem i nie chętnie wchodzę. Ale faktycznie jak się tak spojrzy z pewnych perspektyw to może trochę vipem podjeżdżać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Chłopaki, nie powiecie nikomu ? Bo booo booo ja się boje tego Lexusa... :rozpacz:

To istny szatan, diabeł w anielskim okryciu. Niczym koń trojański.

Przy takich samochodach, tematach i zdjęciach z nimi powinno pisać

"dla dorosłych, czy ukończyłeś 18 lat ?" i opcje "opuszczam" i "włączam na własne ryzyko"

 

Boję się...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A ja powiem tak... auto fajne, mocne i szybkie ale totalnie bez sensu. Podstawowy cel jaki realizuje to reklama firmy która go stworzyła ewentualnie wytrysk właściciela pojazdu że inni mają wytrysk podczas oglądania.

Ja patrzę na to w ten sposób silnik wankla który pewnie kosztował furę $$$ obudowany autem tak naprawde bez znaczenia jakim. Tak na dobrą sprawę to pieniążki które pochłonęła ta bryczka nie mają przełożenia na żadną z dyscyplin motoryzacyjnych nie mówiąc o zastosowaniu ulicznym.

 

Co ciekawe prezentowany GS miał seryjnie 2JZa więc uzyskanie na nim 1000KMów to połowa pracy i nakładów niż z wankla, no ale efekt marketingowy jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Co ciekawe prezentowany GS miał seryjnie 2JZa więc uzyskanie na nim 1000KMów to połowa pracy i nakładów niż z wankla, no ale efekt marketingowy jest.

 

Może i tak ale 1000 konny wankiel jest jakieś 1000 razy fajniejszy niż kolejny 1000 konny 2JZ :P I nie ważne ile kosztował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Tak na dobrą sprawę to pieniążki które pochłonęła ta bryczka nie mają przełożenia na żadną z dyscyplin motoryzacyjnych nie mówiąc o zastosowaniu ulicznym.

 

Daj już z tym spokój człowieku... Nie każdy samochód musi służyć do driftu, 1/4 czy TA. Jest to gruby projekt, coś innego, coś świeżego, coś na prawdę fajnego, a Ty chyba drugi raz z kolei się czepiasz zastosowania tak samo jak z 380sx.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

OK Kwiat

 

nasz bossie bede łałał kiedy Ty łałasz. Masz rację nie każdy samochód musi do czegoś służyć wystarczy łałanie.

 

Co do 2jz etków to jest ich więcej bo są lepsze no ale nie podniecają tak jak rotor :icon_lol: brrrr tą nie pewnością:love-struck:

 

Jak już jesteś taki łał to troszkę zainteresuj się rotorami czy faktycznie jest to jedyny tak wykręcony rotor. Później poczytaj o SWAPach RWD czy to naprawdę jest użyta taka wiedza jak lot na księżyc.

 

Co do sx380 to faktycznie później zgłębiłem kwestie napędów zwracam połowę honoru i w połowie łałuje :icon_lol:

Edytowane przez l.edziu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Oj l.edziu , w kwestii wiedzy o japońskiej motoryzacji to podejrzewam a nawet jestem tego pewien że Kwiat by Cię zniszczył więc zbytnio bym nie mędrkował.

 

Apropos Rotor vs 2JZ , chciałbym jako ciekawostkę dodać że różnica pomiędzy najszybszym Wanklem a 2JZ na 1/4 mili wynosi tylko 0.2 sekundy na korzyść 2JZ przy czym nie muszę chyba wspominać jaką przewagę ma ten silnik względem pojemności....

 

Niezły jest. ładny ma też dźwięk :D

 

Dzięki Scorpi za filmik , świetnie brzmi na wolnych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Boss. Takich propsów to jeszcze tu nie dostałem :cool:

 

Sam fakt włożenia wankla do czegoś co go pierwotnie nie miało, powoduje "łał", nawet nie patrząc na kwestię techniczną. Pakowanie się w rotory, kiedy można mieć 2JZ, to wyzwanie, no bo popularność JZ w stosunku do wankla jest duża, a nawet bardzo. Nawet patrząc na to co się ostatnio dzieje w Polskim drifcie. W dupie mam szczerze czy Ci się podoba ten GS czy nie, może źle wcześniej napisałem do Ciebie. Chodziło mi o to, że się czepiasz, że ten samochód nie jest konkretnie do czegoś. Nawet auto robione od strony mechanicznej są show carami, choć wydaje mi się, że ten samochód jeździ i to szybko, a przy okazji u mnie i u wielu budzi "łał".

 

Jeśli chcesz łapać spine ze mną to powodzenia, tylko żeby potem nie było znowu lamentów moderatorni :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Oj l.edziu , w kwestii wiedzy o japońskiej motoryzacji to podejrzewam a nawet jestem tego pewien że Kwiat by Cię zniszczył więc zbytnio bym nie mędrkował.

 

Apropos Rotor vs 2JZ , chciałbym jako ciekawostkę dodać że różnica pomiędzy najszybszym Wanklem a 2JZ na 1/4 mili wynosi tylko 0.2 sekundy na korzyść 2JZ przy czym nie muszę chyba wspominać jaką przewagę ma ten silnik względem pojemności....

 

 

Fajnie że jesteś pewien że kwiat by mnie zniszczył przy JDMach szczególnie przy GSach i SXach, ja nie zaprzeczam ani nie ptwierdzam :lemo:

 

Rotor i okreslanie pojemności względem cylindra nie znam sie może masz rację:cool-new:

 

Jedno wiem na 100% jestem realistą który lubi realne zapie..dalanie a nie łałanie do zdjęcia bez opisu ale z autkiem na ładnej felaśce.

To nie jest forum powieści harlekin i kolorowych plakatów które powiesimy sobie nad łózkiem obok Stevie Wonder-a.

 

Kwiat twierdzisz że sam fakt włozenia wankla gdzieś gdzie go nie było jest "łał" skup się i pomysl co masz takiego fajnego we wkładaniu wankla do GSa przecież będzie ta sama robota nizależnie gdzie go włożysz. Przy tym budżecie to nawet do Golfa podejdzie:smug: Skoro się znasz i mam być zniszczony to wysil się i znajdź krótki opis tego co tam jest bo na razie to nic nie wiemy oprócz tego że odpalił i jest w GSku. Jakies wyniki , paramtry sukcesy itp.

Gdzie tam masz te wspomniane przez Ciebie nowinki, tą wiedzę, coś co by wymagało czegos więcej niż kasy??? Może jakieś aktywne dyfry, może napęd 4x4 może .... ćwiara poniżej 9 albo........????

 

Oczywiście możliwe że masz rację ale bez opisu auta na podstawie zdjęć i wykresów "optymistycznych hamowni" najlepszych tunerów nic nie mamy.

Więc czekam udowodnij że auto jest warte "łał"i dodaj jakis krótki opis.

 

P.S.

 

Bardzo lubię GSy ale na żywo nawet wiem jak wyglądają pod maską :lemo: a no i SXy też lubię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ale wankiel to jest wankiel. To nie jest zwykłe V8 albo jakaś doładowana rzędowa szóstka. Nie chodzi mi o to, że jest wkładany tu czy tu. Nie twierdzę, że Cię zniszczę, nie twierdzę nawet, że wiem więcej od Ciebie. Szczerze, nie wiem jakie to auto ma wyniki. Ale nawet 1000km, wankiel, nawet ze zdjęć widać, że jest to auto dobrze przygotowane. Widać potencjał, dlatego "łałam", ale nie wykluczam tego, że to auto może być nie wypałem. Ja "łałam", Ty nie musisz. Proste. Pozdrawiam, boss Kwiat :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niestety jestem realistą i szczerze mówiąc nie podniecają mnie auta ze zdjęć bez opisu na zasadzie plakatu Pameli Anderson. Wiemy że jest fajna, ładna i kosztowała kupę kasy :angel: ale po kilku sekundach idziemy dalej i zapominamy o niej. Co do tego GSa troszeczkę zgłębiłem wiedzę i podobno jego wystrzałowość jest w silniku który powstał przy użyciu super wiedzy oraz wystrojeniu. Chociaż przydałoby się wiedzieć jak realnie jedzie w sensie wykresu, czasów itp.

Trzeba też dodać ile było tych plakatowych nie wypałów w stylu najszybszej supry w PL a może w EU albo 300zx 800KM który...szkoda gadać albo a/s4 V10 nawet odpalił ale tylko raz, EVO chyba 8/9 1000km jego części do dzisiaj są sprzedawane w necie takich przykładów można mnożyć i mnożyć.

 

Ale w sumie co tu gadać jak nie ma co wypić:smug:

 

Może kiedyś ktos zdradzi tajemnice budowy tej motorowni,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Co do S4 B5 V10 to za przeproszeniem się "odwal" bo projekt prędzej czy później wyjedzie , bo to przecież projekt unikat na skalę światową .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Niestety jestem realistą i szczerze mówiąc nie podniecają mnie auta ze zdjęć bez opisu na zasadzie plakatu Pameli Anderson. Wiemy że jest fajna, ładna i kosztowała kupę kasy :angel: ale po kilku sekundach idziemy dalej i zapominamy o niej. Co do tego GSa troszeczkę zgłębiłem wiedzę i podobno jego wystrzałowość jest w silniku który powstał przy użyciu super wiedzy oraz wystrojeniu. Chociaż przydałoby się wiedzieć jak realnie jedzie w sensie wykresu, czasów itp.

 

Spoko, już czaję Twój punkt widzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 4 Posts
    • 33878 Views
    • Gość BMW
    • Gość BMW
    • 8 Posts
    • 9994 Views
    • 5 Posts
    • 6934 Views
    • 1 Posts
    • 2030 Views
    • 2 Posts
    • 2020 Views
    • 1 Posts
    • 1616 Views

×