Jump to content

Lancia Ypsilon ELLE gwiazdą Artissima 2014


niems

Recommended Posts

Lancia Ypsilon ELLE gwiazdą Artissima 2014.

 

post-4-14868031483728_thumb.jpg

 

 

  • Lancia jest partnerem Międzynarodowych Targów Sztuki Współczesnej „Artissima”, które odbędą się w Oval w Turynie w dniach od 7 do 9 listopada i które będą gościć 194 galerie z 34 krajów.
  • Lancia i Artissima to dwa brandy, które w poszukiwaniu współczesnych i innowacyjnych form i trendów, zgłębiają najnowocześniejsze formy wzornictwa, sztuki i stylu.
  • Lancia, jako sponsor wchodzi w ramy szerszego projektu, który od ponad czterech lat wspiera młodych, kreatywnych artystów. To właśnie dla nich został stworzony międzynarodowy magazyn internetowy, rodzaj laboratorium, kuźni talentów dla poszukiwaczy nowych trendów w dziedzinie mody, wzornictwa, stylu życia, fotografii, sztuki i architektury.
  • Do dyspozycji organizatorów będzie flota samochodów marki Lancia udostępniana w ramach ekskluzywnej usługi „VIP Courtesy Car".
  • Na specjalnej powierzchni wystawowej będzie prezentowana nowa Lancia Ypsilon ELLE, najlepsza wersja z gamy, będąca w sprzedaży od kilku tygodni. Seria specjalna powstała z odrodzonej współpracy z magazynem Elle, punktem odniesienia dla kobiet chcących poznać nowe trendy w modzie i stylu życia.

 

Po raz pierwszy marka Lancia uczestniczy w charakterze partnera w 21. edycji „Artissima"- Międzynarodowych Targów Sztuki Współczesnej, które odbędą się w Turynie w dniach od 7 do 9 listopada.

Organizowana na terenach wystawowych Oval (Targi Lingotto) i pod dyrekcją artystyczną Sarah Cosulich Canarutto, ta prestiżowa wystawa gości 194 galerie (137 zagraniczne i 57 włoskie), w tym najbardziej popularne aktualnie nazwiska oraz te wzbudzające największe zainteresowanie na międzynarodowym rynku sztuki, a pochodzące z 34 krajów, w tym 9 nowych w porównaniu do wcześniejszej edycji tych Targów.

„Artissima 2014" jest to rodzaj „obserwatorium”, służącego do wyszukiwania najlepszych form w dziedzinie sztuk plastycznych oraz obowiązkowe wydarzenie kulturalne dla profesjonalistów, kolekcjonerów i miłośników sztuki.

W tym jedynym na świecie kalejdoskopie barw, form i materiałów nie mogło oczywiście zabraknąć Lancii, która potwierdza tym samym swoje zainteresowanie światem sztuki i wzornictwa – „terytorium" komunikacji, w którym marka ta swobodnie się porusza. Wystarczającym dowodem tego jest LanciaTrendVisions.com - kuźnia talentów, która od 2010 pokazuje młodych, obiecujących twórców. Z jednej strony każdego dnia prezentuje przekrój nowych prac młodych twórców, z drugiej w formie ożywionych i sympatycznych dialogów zamieszcza artykuły i wywiady z uznanymi oraz kształtującymi się dopiero artystami.

Podczas „Artissima 2014" marka Lancia udostępnia organizatorom flotę swoich samochodów w ramach ekskluzywnej usługi „VIP Courtesy Car”.

Na terenie hali widowiskowej Oval w Turynie powstanie specjalna przestrzeń zarezerwowana dla Lancii, gdzie publiczność będzie mogła podziwiać zaprezentowaną niedawno na Salonie w Paryżu nową Ypsilon ELLE, specjalną serię powstałą z odrodzonej współpracy z magazynem Elle - punktem odniesienia dla kobiet chcących poznać nowe trendy w modzie i stylu życia.

Nowa odsłona Ypsilon ELLE oferuje lakiery, materiały i ekskluzywne wykończenia zgodne z „modowym genem” samochodu. Jest to, zatem, najwyższy wyraz elegancji Lancii, jak i dowód nieustannego poszukiwania nowych, współczesnych i innowacyjnych kształtów.

Na przykład, wprowadzenie trzech nowych kolorów stworzonych, aby wydobyć wyszukane linie oraz wyrazisty charakter tego samochodu: pudrowy Glam – delikatny, mieniący się róż wykreowany przez Centrum Stylu Lancia na wyłączność modelu, trójwarstwowy - biały Glacè oraz niezawodny dwukolorowy zestaw, w którym pudrowy Glam podkreślony jest czystym kontrastem i czarnym kolorem Vulcano eleganckiego dachu.

Całość ozdobiona wykończeniami dark chrome na osłonie chłodnicy, ramkach świateł przeciwmgłowych i klamkach, lusterka w tym samym kolorze, co nadwozie i felgi aluminiowe diamentowane 15" lub 16" w kolorze pudrowego różu. Na słupkach pojawia się logo „ELLE" dark chrome oraz szykowny wzór w pepitkę, który jest współczesną interpretacją klasycznej elegancji.

Zdecydowany charakter widoczny jest również wewnątrz samochodu, o czym świadczy tapicerka foteli z siedzeniem i oparciem wykonanym z czarnej Alcantary z motywem graficznym "ELLE" oraz skórzanym pasem w kolorze pudrowego różu z czarnym przeszyciem. Ten sam pudrowy odcień zdobi panele drzwi, pas deski rozdzielczej oraz brzegi dywaników. W idealnym zestawieniu kolorów, czarna skóra ze szwem w kolorze pudrowego różu pokrywa kierownicę oraz osłonę dźwigni zmiany biegów. Jeszcze bardziej luksusowego wyglądu nadają zagłówki przednie z Alcantary zdobione logo „ELLE" oraz obudowa kluczy w pudrowym odcieniu Glam i z logo „ELLE".

Na uwagę zasługuje również powrót Alcantary do gamy wielkiego „klasyka” współczesnej elegancji – Lancii - która zadebiutowała w odległym 1984 roku we flagowej Themie, a później była obecna we wszystkich czterech generacjach modelu Ypsilon.

Ponadto, ze współpracy pomiędzy Lancią, marką Alcantara i Politechniką w Mediolanie powstała ekskluzywna kolekcja akcesoriów modowych z Alcantary przeznaczona do Ypsilon „ELLE" i zrealizowana przez dwóch młodych projektantów - Valentinę Bruzzi i Alana della Noce - wykładowców na studiach projektowania mody. To prawdziwa i olśniewająca biżuteria, która dzięki niesamowitej uniwersalności i wysokiej jakości materiału, jest wyrazem uznania dla tych, którzy w salonach Lancii wybiorą serię specjalną. Służy ona również wzmocnieniu więzi pomiędzy Ypsilon i jej grupą docelową oraz „naturalnym środowiskiem”, jakim jest świat stylu i piękna.

 

Źródło: Fiat Auto Poland

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...