Jump to content

Jeep Renegade w The North Face� Kalymnos Climbing Festival 2014.


niems

Recommended Posts

Jeep Renegade w The North Face Kalymnos Climbing Festival 2014.

 

post-4-1486803142609_thumb.jpg

 

· Od 9 do 12 października Jeep będzie sponsorem trzeciej edycji festiwalu “The North Face Kalymnos Climbing Festival”, międzynarodowej imprezy dla profesjonalistów i miłośników wspinaczki.

 

· Obok sportowców pochodzących z całego świata wystąpi gwiazda, nowy Jeep Renegade: pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles, który naznacza wejście marki Jeep do segmentu małych SUVów.

 

· Nowy Renegade to najmłodszy Jeep, skierowany do młodszej klienteli, która chce przeżywać swoje życie w sposób “dziki i zakręcony” i, która chce przyjmować nonkonformistyczną postawę, kierując się takim samym instynktem, jakim kieruje się Jeep- odkrywania i przygody, gdziekolwiek one się kryją. Są to te same pasje, które towarzyszą miłośnikom wspinaczki, goszczącym przez cztery dni na fascynującej, greckiej wyspie.

 

· Do dyspozycji sportowców i organizatorów będzie flota samochodów Jeep Wrangler i Jeep Wrangler Unlimited.

 

· Dla sportowca, który jako pierwszy ukończy zawody na najtrudniejszej trasie w programie, ufundowano specjalną nagrodę “Jeep Award”.

 

· Bieżące informacje, zdjęcia i filmy dostępne będą na kanałach społecznościowych Jeep-People i Jeep Italia.

 

 

 

Od 9 do 12 października 2014 r. na grecką wyspę Kalymnos powraca „The North Face Kalymnos Climbing Festival”, międzynarodowa impreza wspinaczkowa zorganizowana przez „The North Face” - amerykańską firmę, lidera w produkcji odzieży outdoor. Również w tym roku, w imprezie, w której uczestniczą czołowi wspinacze z całego świata, swoją obecność zaznaczy marka Jeep, występująca w charakterze sponsora.

 

W tym roku „The North Face Kalymnos Climbing Festival” gościć będzie legendy lat 80. i 90., takie jak: Ben Moon (Wielka Brytania), Jean-Baptiste Tribout (Francja), Yuji Hirayama (Japonia), Boone Speed (USA), Maurizio „Manolo” Zanolla (Włochy), Gerhard Hörhager (Austria) i Patxi Arocena (Hiszpania).

Ponadto, bogaty program przewiduje tradycyjny, otwarty maraton dla amatorów wspinaczki na każdym poziomie zaawansowanie oraz „Legends Story Teller Night”, party zorganizowane nad brzegiem morza oraz wycieczkę po morzu ze sportowcami The North Face. Dodatkowo, trzecia edycja Festiwalu przewiduje nową inicjatywę zatytułowaną „1 climber = 1 bolt" - dla każdego zarejestrowanego uczestnika imprezy organizatorzy wymienią na nowy jeden „spit” (ring) jednej ze ścianek wspinaczkowych na wyspie.

 

By dodatkowo zmobilizować wspinaczy do walki, marka Jeep ustanowiła specjalną nagrodę „Jeep Award”, która zostanie wręczona sportowcowi, który jako pierwszy ukończy zawody na najtrudniejszej trasie w programie. Nagroda ta nawiązuje do trudnej i czysto „uterenowionej” natury, która wyróżnia wersję Rubicon - najlepszą w ekstremalnej jeździe w terenie wersję z gamy Wrangler.

Jest to wyróżnienie, które podkreśla, jak potrzebna sportowcowi jest doskonała wytrzymałość, zręczność i technika, aby pokonać przeszkody i osiągnąć szczyt; na tej samej zasadzie, stosowanie doskonałej technologii dopracowanej na przestrzeni 73 lat, pozwala Jeepowi Wrangler Rubicon zmierzyć się z najbardziej wymagającymi trasami terenowymi i najbardziej ekstremalnymi warunkami jazdy.

 

Startującym we wspinaczce sportowcom towarzyszy nowy Jeep Renegade, pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles, który naznacza wejście brandu do segmentu małych SUVów. W zależności od rynku, gama składa się z czterech wersji wyposażenia – Sport, Longitude, Limited i Trailhawk – w cennie, który rozpoczyna się od poniżej 20.000 euro dla wersji Sport 1.6 E-Torq o mocy 110 KM.

 

Nowy Jeep Renegade będzie prezentowany na powierzchni wystawowej marki Jeep na terenie głównej bazy, którą The North Face stworzył w miasteczku Elena w Masouri. Do dyspozycji sportowców i organizatorów przez cały czas trwania imprezy będzie ponadto flota samochodów Jeep Wrangler i Jeep Wrangler Unlimited.

 

Charakteryzujący się wyraźną stylistyką oraz wielkością odpowiednią zarówno do jazdy w mieście, jaki na pozamiejskim terenie, nowy Jeep Renegade oferuje również dwa nowe systemy napędu 4x4: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low, które wyposażone są w specjalne urządzenie do odłączania osi tylnej, umożliwiające płynne przejście z napędu na dwa koła do napędu na cztery koła, redukując straty energii, kiedy nie ma potrzeby stosowania trybu 4x4, i poprawiając ogólnie poziom spalania.

 

Produkowany we Włoszech w zmodernizowanym zakładzie SATA w Melfi (Potenza) i sprzedawany na ponad 100 rynkach na całym świecie, w tym w USA, „obieżyświat” Jeep Renegade zmienia reguły również w sposobie komunikacji, o czym świadczy emocjonujący spot telewizyjny, który we Włoszech wszedł na ekrany kilka tygodni temu, w pełnej, 1'45" wersji, nadawanej w godzinach największej oglądalności. Integralną częścią telewizyjnej, cyfrowej i prasowej kampanii wspierającej wprowadzenie samochodu na rynek jest film, który przedstawia serię sugestywnych, szybko przesuwających się obrazów, przekraczających terytorialne granice. Punktem wyjścia są słowa tekstu napisanego specjalnie na tę okazję przez Victora, który w pierwszej osobie opowiada o swoim świecie, identyfikując się z duchem Renegade`a: “Jestem tym, który zmienia codzienność w niesamowitość. Wiatr mi muzyką a światłem ogień, jestem Game Changer, tym który zmienia zasady gry, bohaterem zmieniającym świat w prawdziwą historię, zbudowaną z siły, odwagi, nowości i chęci zmian. Ja jestem Renegade".

 

Słowa te w niesamowity sposób ujmują charakter nowego Renegada, najmłodszego Jeepa skierowanego do młodszej Klienteli, która chce przeżywać swoje życie sposób „dziki i zakręcony”, przyjmować nonkonformistyczną postawę, kierując się instynktem, takim samym, jakim kieruje się Jeep - odkrywania i przygody, gdziekolwiek one się kryją.

Te same pasje, które towarzyszą miłośnikom wspinaczki, przekonały Jeepa do sponsorowania trzeciej edycji „The North Face Kalymnos Climbing Festival”, utrwalając w ten sposób owocną współpracę pomiędzy Jeepem, a The North Face.

 

Od trzech lat obydwie marki łączą spotkania na poziomie krajowym i międzynarodowym: u podstaw obopólnej i trwałej współpracy leży wyznawanie tych samych wartości: przygody, pasji i wolności oraz przywództwa w dziedzinie outdoor i technologicznych innowacji. Poza tym, obecność Jeepa na imprezie w Kalymnos dodatkowo wzmacnia związek ze światem „active and outdoor sports” i potwierdza zdolność dotarcia wszędzie i podjęcia każdego wyzwania, co nieodmiennie wyróżnia wszystkie modele Jeepa.

 

Źródło: Fiat Auto Poland

Link to post
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...