Skocz do zawartości
Cozal

BMW E30 318-po przełączniu na gaz gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki oto problem z moim E30 (M40B18). Instalacja pierwszej generacji.

 

Sprawa wygląda tak że auto odpala jak by na sekundę po czym gaśnie ( przy odpalaniu na gazie) , przy odpalaniu na automacie (benzynie) zresztą jest to samo. Słychać że zawór w butli się przełącza/załącza , centralka od gazu też. Przełącznik gazu też działa bez zarzutu bo auto pali na benzynie bez problemu.

Od niedawna zaczęło się to dziać. Ale co ciekawe kilka godzin później czy na następny dzień auto na gazie odpala :) Nie mam bladego pojęcia co to może być , w internecie nie za bardzo znalazłem odpowiednie tematy.

 

Otóż auto mam dwa lata i nigdy mnie nie zawiodło do tej pory. Raz byłem jedynie zmuszony wymienić bezpiecznik wraz z oprawką od instalacji LPG.

Liczę że ktoś pomoże !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A po rozgrzaniu silnika sytuacja się powtarza czy jest lepiej? Zaczął bym od zasyfionego parownika przez odpalanie na gazie, czego się robić nie powinno :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W reduktorze zbiera się szlam, który mógł zakleić zawór na reduktorze. Spróbuj dotknąć, czy otwiera się zawór pod maską, bo są dwa (przynajmniej powinny być).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
A po rozgrzaniu silnika sytuacja się powtarza czy jest lepiej? Zaczął bym od zasyfionego parownika przez odpalanie na gazie, czego się robić nie powinno :P

 

Wiem wiem , oczywiście odpalam na benzynie , podałem przykład że przy próbie odpalania bezpośrednio na gazie też tak się dzieje... Niestety przy rozgrzanym silniku żadnych zmian.

Wczoraj np. rano poszedłem sprawdzić czy gaz się załączy i się złączył , dwie godziny później chcąc jechać do pracy znowu to samo ... Trzeba sprawdzić ten parownik , lub cokolwiek zobaczymy :) Dziwne jest to że zdarza się to tak nieregularnie ...

Edytowane przez Cozal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
W reduktorze zbiera się szlam, który mógł zakleić zawór na reduktorze. Spróbuj dotknąć, czy otwiera się zawór pod maską, bo są dwa (przynajmniej powinny być).

 

Ojciec sprawdzał , otwiera się ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 5 Posts
    • 3059 Views
    • 4 Posts
    • 724 Views
    • 3 Posts
    • 2700 Views
    • 4 Posts
    • 4962 Views
    • 1 Posts
    • 2925 Views

×