Skocz do zawartości
jacek78

Audi a4 b5 1.9 tdi 2000 quattro

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, otóż auto przed zmianą przegubów przy skręcie w prawo delikatnie wibrowało ale nie strzelało jak przegub. Gdy wymieniem 2 przeguby zewnętrzne główne po przejechaniu 2000 km  zaczęło coraz więcej dostawać drgań i trząść kierownicą przy przyśpieszeniu przy obrotach od 2000 do 3000 a po przejechaniu 5000 km nie da sie nim jechac. Powyżej 3000 i spokojnej jeździe przestaje i jedzie normalnie. Sprzęgło odkąd kupiłem ten samochód zrobiłem nim 50 tys. km to łapie na samej górze. Czy to może być przez tylne zawiszenie albo amortyzatory? Przednie zawieszenie było sprawdzone i koła zostaly wywarzone. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

nie sądze zeby tylne zawieszenie miało wpływ na drgania kierownicy, to że sprzęgło  łapie na samej gorze nie jest dobrym znakiem. Po rozgrzaniu samochodu nei słychac zadnych podejrzanych stuków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Podejrzewam, że charakterystyczne drgania które odczuwasz na kierownicy mogą mieć związek z poduszką silnika i to należy przede wszystkim sprawdzić, problem nie występuje raczej w zawieszeniu, jeżeli odczuwałbyś drgania podczas hamowania to też kwestia zużytych/krzywych tarcz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
    • 9 Posts
    • 3088 Views
    • 2 Posts
    • 422 Views
    • 4 Posts
    • 18896 Views
    • 1 Posts
    • 757 Views
    • 629 Posts
    • 102646 Views
    • 4 Posts
    • 2348 Views

×