Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zupełnie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. Audi planuje 11 zupełnie nowych modeli Najbardziej ciekawi mnie A9 - może będzie to coś na kształt Panamery?
  2. Dynamika w zupełnie nowej formie - Audi nanuk quattro concept - Innowacyjna koncepcja stylistyczna łączy świetne osiągi i wszechstronność - Silnik 5.0 V10 o mocy 554 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy - Zintegrowane wspomaganie układu kierowniczego zapewnia jeszcze lepszą zwrotność i doskonałą stabilność Ingolstadt, 11 września 2013r. Sportowy duch w nowej formie – na Międzynarodowej Wystawie Motoryzacyjnej IAA we Frankfurcie nad Menem, cztery ringi zaprezentowały samochód koncepcyjny Audi nanuk quattro concept. Leżąca u jego podstaw koncepcja wszechstronności, łączy dynamikę auta wyścigowego ze sprawdzającymi się na zwykłej drodze, torze wyścigowym i w terenie kompetencjami Audi w zakresie napędu quattro. Silnik V10 TDI wyznacza nowe standardy mocy i wydajności. Inżynierowie z Ingolstadt stworzyli pojazd koncepcyjny Audi nanuk quattro concept w ścisłej współpracy z projektantami włoskiego Italdesign Giugiaro. Powstał samochód sportowy dla każdego, niezależnie od pozycji życiowej właściciela czy jego wieku i niezależnie od terenu po którym będzie się poruszał. Nanuk jest równie doskonały na torze wyścigowym, na autostradzie, pełnej zakrętów drodze, w terenie, w piasku czy na śniegu. Jego koncepcja wszechstronności łączy dynamikę samochodu wyścigowego z umieszczonym w tyle silnikiem, z uniwersalnymi właściwościami samochodu rekreacyjnego, który umożliwia interesujące spędzanie czasu wolnego. To dwuosobowe auto napędzane jest nowo zaprojektowaną jednostką napędową V10 TDI, którą zamontowano wzdłużnie, przed tylną osią. Potężny silnik o pojemności skokowej pięciu litrów i mocy ponad 400 kW (544 KM), już przy 1 500 obrotach na minutę dostarcza wałowi korbowemu aż 1 000 Nm momentu obrotowego. Układ doładowania Biturbo załącza się za pośrednictwem systemu zmiennych faz rozrządu Audi valvelift system (AVS). Ciśnienie wtrysku w systemie Common Rail wynosi 2 500 barów. Wzmocniona siedmiostopniowa przekładnia automatyczna S tronic – zamontowana za silnikiem – przenosi moc na specjalnie dla tego modelu przygotowany układ przeniesienia napędu quattro. Ciężar własny Audi nanuk quattro concept to ok. 1900 kg. Od 0 do 100 km/h samochód przyspiesza w czasie 3,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 305 km/h. Zużycie paliwa wynosi średnio 7,8 l na 100 km. Dobry wynik jest efektem zastosowania m.in. innowacyjnego systemu zarządzania temperaturą z oddzielnymi układami chłodzącymi i bezstopniowo regulowanej pompy olejowej. Podwójne wahacze i aż 22-calowe koła, pewnie trzymają pojazd na drodze. Opony mają rozmiary: 235/50 (przód) i 295/45 (tył). Tarcze hamulcowe wykonano z ceramiki wzmocnionej włóknem węglowym – doskonale znoszą wysoką temperaturę i są niezwykle odporne na ścieranie. Zawieszenie pneumatyczne z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami adaptive air suspension, to przykład najnowszej generacji rozwiązań technicznych. Kierowca może sam określić wysokość zawieszenia Audi nanuk quattro concept w danym momencie, wybierając jeden z trzech stopni: z poziomu normalnego na 30 mm niżej lub 40 mm wyżej. System może także samodzielnie regulować wysokość zawieszenia, kierując się przy tym prędkością i danymi prospektywnymi o drodze dostarczanymi przez system nawigacji. Na autostradzie na przykład, karoseria pozostaje obniżona nawet wtedy, gdy Audi nanuk quattro concept jedzie powoli, ale już po skręceniu na drogę szutrową, zawieszenie automatycznie się podnosi. Kolejna nowinka techniczna w prezentowanym pojeździe koncepcyjnym, to zintegrowane wspomaganie układu kierowniczego, które pozwala rozwiązać odwieczny konflikt między dynamiką jazdy a stabilnością. System łączy sprawdzone dynamiczne wspomaganie osi przedniej, które stabilizuje tor jazdy m. in. w zakresie granicznym na zakrętach, z dodatkowym wspomaganiem osi tylnej. W takim układzie, dwa poprzeczne drążki kierownicze są aktywowane przez osobne sterowniki. Podczas jazdy z małymi i średnimi prędkościami, tylne koła obracają się nawet o dziewięć stopni w kierunku przeciwnym do ruchu kół przednich. Wirtualnie skraca to rozstaw osi o ok. 100 cm, a średnica zawracania zmniejsza się do ok. dziesięciu metrów. Pojazd jest też bardziej zwrotny podczas manewrowania. Audi nanuk quattro concept spontanicznie reaguje na ruchy kierownicą, a pokonywanie zakrętów prawie nie wymaga wysiłku. Przy wyższej prędkości, system obraca tylne koła o 2,5 stopnia w tym samym kierunku co koła przednie. Dzięki tak wirtualnie, o ok 140 cm, przedłużonemu rozstawowi osi, poprawia się stabilność jazdy. Podczas jazdy po autostradzie pojazd demonstracyjny pewnie trzyma się drogi i może z dużą prędkością pokonywać zakręty oraz wykonywać ewentualne nagłe manewry, zachowując przy tym dużą stabilność. Precyzyjny i bezkompromisowy: Stylistyka zewnętrzna Rozstaw osi Audi nanuk quattro concept wynosi 2710 mm, a długość – 4541 mm. Szerokość auta to 1990 mm, a wysokość 1337 mm. Element nośny karoserii stanowi lekki szkielet Audi Space Frame (ASF) zrobiony z aluminium. Polakierowane na ostrą czerwień komponenty z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CRP) składają się na zewnętrzną warstwę karoserii. Mówiąc slangiem, są „odjazdowe“, bezkompromisowe i kanciaste. Na pierwszy rzut oka, Audi nanuk quattro concept to dynamiczna sylwetka spoczywającą na dużych kołach. Taka koncepcja, to zupełnie nowy rozdział w języku stylistycznym Audi. Przód auta zdobi płaska, sześciokątna osłona chłodnicy Singleframe. Okala ją pojedyncze obramowanie z aluminium. Przy starcie, dynamiczne światła do jazdy dziennej podkreślają dobitnie, że ten oryginalny pojazd to Audi. Światła pełnią też funkcję kierunkowskazów ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania. Zastosowane tu nowe reflektory diodowe Audi Matrix LED sprawiają, że w zależności od tego czy jedziemy na światłach mijania, czy na drogowych, pojazd wygląda jakby się zmieniał. Podczas jazdy na światłach mijania wydaje się być dobrze widoczny i otwarty, a gdy jedzie na światłach drogowych, wygląda na obniżony i skoncentrowany. Duże przednie wloty powietrza zostały lekko przesunięte ku tyłowi. Trzy pionowe pręty wzmacniające dzielą i strukturyzują ich wnętrze. W krawędzi zamykającej zderzak u dołu, również umieszczono wlot powietrza. Logo Audi zamontowano na osłonie chłodnicy Singleframe. Patrząc na Audi nanuk quattro concept z boku, zauważymy przede wszystkim kontury błotników. Kontur błotnika przedniego to ostra krawędź blistera – klasyczna cecha języka stylistycznego Audi. Kontur tylny z kolei, wygląda jak fala przepływająca ponad kołem. Okna są niskie. Słupek C pod niedużym kątem opada ku tyłowi. U dołu boków pojazdu, bardzo szerokie osłony przykrywają progi. Drzwi wyglądają niczym wyrzeźbione. Ich górna i dolna część wyraziście wysuwa się na pierwszy plan, strefa środkowa jest lekko wklęsła. Otwierają się ukośnie w górę. Niewielkie kamery osadzone w profilach o kształcie skrzydeł zastąpiły lusterka boczne. Za krawędzią drzwi, po obu stronach, znajdują się duże, pionowe wloty powietrza, wyglądem przypominające te ze sportowego Audi R8. Wloty doprowadzają powietrze do silnika V10 TDI. Mniejsze wloty umieszczone za bocznymi oknami są ruchome i służą do wentylacji komory silnika. Gra wypukłości i wklęsłości kontynuowana jest także z tyłu pojazdu. Na wypukłej powierzchni, przebiegającej przez całą szerokość tyłu, umieszczono logo Audi, światła tylne oraz trzecie światło hamowania – płaskie pasmo pomiędzy światłami tylnymi. We wklęsłej, dolnej partii tyłu, przewidziano miejsce na tablicę rejestracyjną. W dyfuzorze zamontowano dwie duże, okrągłe końcówki rur układu wydechowego. Silnik TDI przykryto szklaną pokrywą, będącą jednocześnie tylnym oknem. Na czas konserwacji czy napraw, tę szybę/obudowę można zdjąć w całości – podobnie jak w samochodach wyścigowych. Bagaż podręczny pasażerów można przewozić w bagażniku z przodu pojazdu, gdzie zmieszczą się dwa wózki lub jedna torba na kije golfowe. Konsekwentnie zorientowane na kierowcę: wnętrze Wyposażenie wnętrza Audi nanuk quattro concept zredukowano do najbardziej niezbędnych elementów. Architektura skupia się wokół deski rozdzielczej. Kokpit wygląda niczym karbonowa wyspa, co podkreśla wyraźne umieszczenie kierowcy w centrum uwagi. Tablica rozdzielcza wydaje się unosić w powietrzu i podkreśla linie poziome oraz szerokość pojazdu. Wspierają ją aluminiowe kabłąki konsoli środkowej, zarysowujące przestrzeń na nogi. W otwieranych ukośnie w górę drzwiach, obok licznych schowków, zamontowano uchwyt z miękkiego materiału. Wszystkie przełączniki, dzięki którym steruje się m.in. pneumatycznym zawieszeniem z elektronicznie regulowanymi amortyzatorami air suspension, czy regulatory, np. „touchwheel “do nawigowania i kontrolowania funkcji multimediów oraz kierunkowskazów, umieszczono na konsoli tunelu środkowego i przy kierownicy. Fotele, ze składanymi oparciami, wyraźnie zaakcentowanymi bocznymi profilami i zintegrowanymi zagłówkami, są regulowane elektrycznie. Audi phone box umożliwia ładowanie aparatu komórkowego. Zamiast analogowych podziałek i wskaźników, pojazd koncepcyjny ma tablicę rozdzielczą, którą można dowolnie programować. Kierowca konfiguruje wedle swojego życzenia wskaźniki i sposób otrzymywania informacji. Dwa małe monitory zamontowane na słupkach A, pokazują obraz z umieszczonych na drzwiach kamer, pełniących rolę cyfrowych lusterek zewnętrznych. Podobnie zamontowany w podsufitce wyświetlacz, który zastępuje lusterko wsteczne. Przód tablicy rozdzielczej lśni ciemnym aluminium. Z kolei jej górną powierzchnię, podobnie jak siedzenia, podłokietniki i obicia drzwi, pokryto delikatną skórą w eleganckim odcieniu szarości. Trzecim rodzajem materiału, jaki zastosowano we wnętrzu Audi nanuk quattro concept, jest tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym (CRP). Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. więcej -> Zupełnie nowa Honda Jazz na horyzoncie, testy samochodów osobowych, park samochodowy w Polsce, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. więcej -> Bohemia Motors to kolejny zupełnie nowy salon Skody, ranking sprzedaży motocykli, centrum badań rynku, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Nowy Volkswagen Scirocco bdzie zupenie inny Obecne Scirocco bardzo mi się podoba, więc mam nadzieję, że nie zepsują zmianami tego modelu...
  6. więcej -> Zupełnie nowy Nissan Note pojawi się w Polsce w październiku 2013 [VIDEO], ranking samochodów osobowych, wiadomości ze świata motoryzacji, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Zupełnie nowe Volvo V40 Cross Country Więcej zdjęć: Volvo V40 Cross Country fot. Volvo - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu, na stoisku Volvo oprócz Volvo V40 R-Design, zostanie zaprezentowane całkowicie nowe Volvo V40 Cross Country. Ten crossover wyróżnia się podniesionym o 40 mm zawieszeniem oraz napędem na cztery koła. Drugi w historii W historii Volvo to drugie auto, po V70 Cross Country, które jest samochodem typu Cross Country, a nie typowym przedstawicielem segmentu SUV’ów, do którego zalicza się Volvo XC60, XC70 oraz XC90. Nowe Volvo V40 Cross Country to uterenowiony hatchback, który reprezentuje segment crossoverów. Z V40 Cross Country wchodzimy na nowy, bardzo konkurencyjny rynek crossoverów. Wierzymy, że poradzimy sobie na nim równie dobrze, co na pozostałych segmentach – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska. Model V40 Cross Country został podniesiony o 40 mm. Z zewnątrz auto wyróżnia czarny, kontrastujący z resztą karoserii zderzak, nowy grill oraz pionowe światła do jazdy dziennej. Dodatkowo model wyposażono w rzeźbione progi boczne oraz tylny zderzak ze zintegrowaną osłoną podwozia. Całość uzupełnia nowy wzór felg, których maksymalny rozmiar to 19 cali. Auto wyróżnia również nowy, miedziany odcień karoserii Raw Cooper oraz konsola centralna w kolorze Copper Dawn. Paleta skórzanych tapicerek została uzupełniona o wersję Espresso Brown. Pełne spektrum wersji silnikowych V40 Cross Country można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi – T5 i T4 oraz trzema wysokoprężnymi – D2, D3 i D4. W połączeniu z pięciocylindrowym silnikiem T5 o mocy 254 KM i momencie obrotowym 400 Nm, auto posiada napęd na cztery koła, który poprawia jego właściwości trakcyjne. Średnie zużycie paliwa topowej wersji V40 Cross Country wynosi 7,8 l/100 km. Model jest również dostępny z silnikiem GTDi 1,6 litra o mocy 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 270 Nm oraz silnikami wysokoprężnymi D4 (177 KM), D3 (150 KM) oraz D2 (115 KM). Wersje dieslowe cechuje bardzo niskie średnie zużycie paliwa, które wynosi od 3,8 l do 4,4 l/100 km. Silniki można zestawić zarówno z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów (T5, T4, D4, D3) oraz sześciobiegową ręczną skrzynią biegów (T4, D4, D3 oraz D2). Wszystkie wersje silników wyposażone zostały w funkcję „start-stop” oraz odzyskiwanie energii hamowania, niezależnie od rodzaju skrzyni biegów. Kontrola zjazdu Volvo V40 Cross Country tak jak modele z serii XC został wyposażony w system kontroli zjazdu (Hill Descent Control) w wersji T5 z napędem na cztery koła, który automatycznie kontroluje prędkość pojazdu podczas stromych zjazdów. Model posiada także praktyczną funkcję Hill Hold ułatwiającą ruszanie ze wzniesienia. Koncentracja na rynku europejskim i chińskim Volvo Car Corporation planuje sprzedaż nowego Volvo V40 Cross Country na poziomie 17 tys. sztuk rocznie. Ok. 50 procent wszystkich aut przeznaczonych będzie dla nabywców europejskich, zaś 30 procent – dla nabywców z Chin. V40 Cross Country będzie produkowany w fabryce Volvo Car Corporation w Ghent (Belgia). Produkcja startuje w listopadzie 2012 r. Źródło: Volvo
  8. Zupełnie przyzwoita Miata ze Szwecji... Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/07/19/eunos-what/
  9. Motodziennik: Zupełnie nowy kącik <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=TC0F19h5HN8?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=TC0F19h5HN8?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  10. Gość

    HARTGE BMW X6

    Pakiet aero Hartge do BMW X6. Zupełnie nieźle.... Tu więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2009/04/hartge-presents-aerodynamic-doodads-for.html
  11. Zupełnie nowy Suzuki Wagon R i jego usportowiona wersja Stingray Tu więcej o tym aucie plus fotki HR ---> http://carscoop.blogspot.com/2008/09/new-suzuki-wagon-r-and-wagon-r-stingray.html
×