Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zdobywa' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 47 wyników

  1. Audi A6 Avant zdobywa nagrodę Fleet Awards 2015 Audi A6 Avant zwycięża w kategorii „samochód dla managera – średnie i duże premium” O tytuł najlepszego pojazdu flotowego walczyło 85 samochodów w 16 kategoriach Wybór najlepszych przeprowadzono w dwóch odsłonach: w Wielkim Teście Flotowym i w głosowaniu internetowym Poznań/Warszawa, 22 kwietnia 2015 r. Jurorzy Wielkiego Testu Flotowego oraz internauci biorący udział w głosowaniu internetowym, wybrali Audi A6 Avant najlepszym samochodem dla managera w kategorii średnie i duże premium, nagradzając je statuetką Fleet Awards 2015. Uroczyste przekazanie nagród odbyło się we wtorek, 22 kwietnia, podczas gali wieńczącej plebiscyt. Plebiscyt Fleet Awards Polska to cieszący się największym uznaniem fleet managerów, producentów i importerów samochodów oraz firm usługowych barometr popularności i prestiżu najlepszych samochodów, produktów i usług flotowych w Polsce. Tradycyjnie składa się on z dwóch części: Wielkiego Testu Flotowego, któremu poddaje się wszystkie nominowane auta oraz głosowania internetowego. Najlepsze samochody flotowe roku 2015 wybrano po zliczeniu wyników obu części. W kategorii „samochód dla managera – średnie i duże premium”, zwycięzcą ogłoszono Audi A6 Avant. „Zdajemy sobie sprawę, jak ważnym dla wyższej kadry zarządzającej jest komfort podróży i nowoczesne rozwiązania techniczne, cechy od lat charakteryzujące samochody z czterema pierścieniami w logo.” – mówi Ryszard Czubała, regionalny kierownik ds. kluczowych klientów. „Samochody segmentu premium są coraz częściej obiektem zainteresowania flot, a Fleet Awards 2015 dla Audi A6 Avant to potwierdzenie tego trendu.” – dodaje Ryszard Czubała. Zwycięskie Audi A6 Avant zostało w ubiegłym roku znacznie ulepszone. Nowe silniki, skrzynie biegów, reflektory i nowy system infotainment sprawiają, że auto jest teraz jeszcze mocniejsze, bardziej wydajne, jeszcze bardziej wyrafinowane i atrakcyjne. W nowym modelu A6 Avant mamy do wyboru trzy silniki TFSI o mocy od 140 kW (190 KM) do 245 kW (333 KM) oraz sześć jednostek TDI, których moc sięga od 110 kW (150 KM) do 240 kW (326 KM). Wszystkie spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6, a ich współczynnik emisji CO2 obniżył się o 22 procent. Na życzenie, Audi wyposaża ten model w reflektory diodowe lub reflektory diodowe Matrix LED, zintegrowane z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania. Bagażnik Audi A6 Avant ma pojemność od 565 do 1680 litrów i wiele praktycznych rozwiązań. Opcjonalna, automatyczna pokrywa bagażnika oraz elektrycznie odsuwana roleta sprawiają, że pakowanie samochodu jest teraz jeszcze łatwiejsze. W nowej serii A6 znajdziemy także szereg zaawansowanych rozwiązań infotainment oraz atrakcyjną ofertę systemów wsparcia kierowcy. Wszystkie te cechy sprawiają, że Audi A6 Avant nie miało sobie równych w swojej kategorii. Tegoroczną edycję nagrody Fleet Awards przeprowadzono w odświeżonej formule. Wielki Test Flotowy po raz pierwszy odbył się w historycznym miejscu – Fabryce Samochodów Osobowych na Żeraniu. Odświeżeniu i ulepszeniu uległy praktyczne próby jakim poddawane były nominowane samochody. Należy tu wspomnieć, że jurorami Testu było grono ponad 150 fleet managerów z całego kraju. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Volkswagen Golf po raz piąty z rzędu zdobywa tytuł Internetowego Samochodu Roku - Najczęściej poszukiwany przez Polaków samochód wytypowano na podstawie 1 miliarda zapytań z wyszukiwarki i 10 milionów ogłoszeń, zamieszczonych w 2014 r. na otomoto.pl - o Golfa internauci pytali w wyszukiwarce ponad 15 milionów razy - trzecie miejsce zdobył VW Passat, który po raz piąty uplasował się na podium rankingu - wśród aut dostawczych do 3,5 t zwyciężył Volkswagen LT Poznań, 26 marca 2015 r. – Internetowy Samochód Roku to tytuł przyznawany przez największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce – otomoto.pl. Ranking jest układany na podstawie zapytań użytkowników serwisu, którzy w ciągu roku wpisują w wyszukiwarkę interesujące ich modele aut lub zamieszczają ogłoszenia o sprzedaży samochodu. Tegoroczny raport otomoto.pl – prezentujący motoryzacyjne preferencje Polaków, którzy kupują i sprzedają nowe i używane samochody – powstał na podstawie ponad miliarda zapytań i ponad 10 milionów ofert, zamieszczonych w największym serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych. Podobnie jak w ubiegłorocznym rankingu, wśród 10 najczęściej wyszukiwanych samochodów używanych jest aż 6 modeli, które reprezentują marki należące do koncernu Volkswagena. VW Golf – ponad 15 mln wyszukań W 2014 r., w porównaniu z liczbą wyszukań w roku wcześniejszym, liczba zapytań o kompaktowego VW po raz kolejny wzrosła. Na rynku aut używanych statystyczny Polak najczęściej poszukuje Golfa V. lub VI. generacji. Takich samochodów dotyczyło aż 71% zapytań. Do najbardziej pożądanej konfiguracji należy hatchback (ponad połowa zapytań) napędzany silnikiem Diesla (47% zapytań). O blisko połowę mniejszą popularnością (23% zapytań) cieszy się Golf Variant, czyli kombi. Ponad 90% osób było zainteresowanych zakupem samochodu, który pochodził z polskiego salonu i był sprzedawany przez pierwszego właściciela. Najwięcej zapytań (45%) dotyczyło egzemplarzy, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. W raporcie otomoto.pl z 2011 r. najczęściej były wyszukiwane auta nie droższe niż 5 tys. zł. Z tegorocznego raportu wynika, że blisko jedna trzecia zapytań dotyczyła samochodów z przedziału cenowego 15-25 tys. zł. VW Passat – goni Golfa pod względem liczby wyszukań W minionym roku zapytań na otomoto.pl, dotyczących Passata, było dokładnie 14.161.044. W porównaniu z 2013 rokiem, przewaga Golfa nad Passatem skurczyła się z 22% do 9%. Podobnie jak w wypadku mniejszego modelu VW, również w odniesieniu do Passata internauci najczęściej szukają egzemplarzy z silnikiem Diesla pod maską (57% zapytań). Największą popularnością cieszyły się modele typu sedan (43% zapytań). Passat Variant, czyli kombi, w zapytaniach ustąpił sedanowi o jedynie 3%. Tak jak w wypadku poszukujących Golfa, ponad 90% użytkowników serwisu otomoto.pl było zainteresowanych kupnem auta od pierwszego właściciela, które wyjechało z polskiego salonu. Jako kraj pochodzenia auta, na drugim miejscu znalazły się Niemcy z wynikiem zaledwie 7% zapytań. Najwięcej wyszukań dotyczyło Passatów, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. Golf VII - najnowszy model coraz bardziej popularny Wśród osób, które w 2014 r. za pośrednictwem serwisu otomoto.pl szukały nowych samochodów, drugie miejsce w rankingu zajął Golf najnowszej generacji. W porównaniu z rankingiem z 2013 r. kompaktowy model VW awansował o jedno miejsce. Również na drugim miejscu, ale w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek (w wypadku samochodów nowych), uplasował się Volkswagen. W tym rankingu tylko trzy marki koncernu Volkswagena – Audi, Skoda i Volkswagen – generują blisko 1/4 wszystkich wyszukań. Podczas odbierania nagrody PR Manager Volkswagena, Tomasz Tonder, powiedział: „Marka Volkswagen od lat kojarzy się z niezawodnymi samochodami. Te skojarzenia potwierdza m.in. tegoroczny raport DEKRY, w którym – niezależnie od modelu i przebiegu – samochody naszej marki znajdują się w czołówce najbardziej bezawaryjnych aut. Potwierdza to także duże zainteresowanie samochodami Volkswagena na portalu otomoto.pl, gdzie kierowcy szukają auta dla siebie czy też dla swojej rodziny. Niezależnie od tego, czy wybór pada na samochód nowy, czy używany, uwaga skierowana jest głównie na Volkswagena Golfa. Bardzo cieszy nas olbrzymie uznanie i zaufanie, którymi kupujący darzą markę Volkswagen.” Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Audi TT zdobywa tytuł Connected Car 2014 Cztery nagrody w konkursie „Connected Car Award 2014“ Kategoria łączna: Nowe Audi TT najlepiej skomunikowanym samochodem Pierwsze miejsce w kategoriach: Nawigacja, Internet i Entertainment Ingolstadt, 15 grudnia 2014 r. Audi zostało najbardziej utytułowaną marką tegorocznej edycji konkursu prasowego „Connected Car Award“ czasopism Auto Bild i Computer Bild. Zdobyło cztery nagrody, zajmując pierwsze miejsca w kategoriach Nawigacja, Internet i Entertainment. Audi TT natomiast, wygrało w klasyfikacji ogólnej konkursu i zdobyło tytuł „Connected Car 2014“. „Nagrody te, to potwierdzenie naszych sukcesów na polu connectivity. Za pomocą zaawansowanych technicznie systemów wsparcia, połączonych w sieć systemów infotainment i inteligentnej komunikacji car-to-car, tworzymy skomunikowaną rzeczywistość“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. Ricky Hudi, kierownik koncernowego działu rozwiązań elektrycznych i elektronicznych dodaje: „Usługi Audi connect wydatnie podnoszą bezpieczeństwo, komfort jazdy i wydajność pojazdów. Nagrody takie jak te, to dowód, że nasze konsekwentnie prowadzone prace rozwojowe są słuszne. Są też dla nas bodźcem do tworzenia kolejnych pionierskich rozwiązań.“ W kategorii „Nawigacja“, Audi wygrało możliwością korzystania w pojeździe z map Google Earth i Google Street View oraz szukaniem użytecznych miejsc (Point-of-Interest) za pomocą poleceń głosowych. W kategorii „Internet“, zwyciężyło dzięki szybkiemu standardowi transmisji danych LTE, który koncern z Ingolstadt jako pierwszy w branży motoryzacyjnej producent zastosował w samochodach. W kategorii „Entertainment“ najwięcej czytelników głosowało na panel dotykowy MMI touch i Audi virtual cockpit. Wręczenie nagrody „Connected Car Award“ odbędzie się w styczniu na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Nagroda BMW M Award 2014: Marc Marquez zdobywa ekskluzywne BMW M4 Coupe. Marc Marquez był znów niepokonany w sezonie MotoGP 2014 – młody Hiszpan wygrał również ponownie wyścig o BMW M Award. 21-latek drugi rok z rzędu zdobył największą liczbę punktów w kwalifikacjach do wyścigów motocyklowych w klasie królewskiej i drugi raz z rzędu zdobył nagrodę BMW M Award. Nagroda ta, w postaci ekskluzywnego i indywidualnie spersonalizowanego wyposażeniowo samochodu BMW M, jest przekazywana przez partnera MotoGP – BMW M GmbH – już od 2003 r. Wybitne wyniki Marqueza w kwalifikacjach w całym sezonie 2014 nagrodzono specjalnie wyspecyfikowanym BMW M4 Coupe. Marquez, który w zeszłym roku jako pierwszy debiutant-„żółtodziób” zdobył nagrodę BMW M Award, od początku zdominował sezon 2014, ale stanowił także klasę sam w sobie w kwalifikacjach, w których seryjnie wygrywał – podobnie jak w samej serii MotoGP, w której po raz drugi zdobył tytuł mistrza świata. Marquez zdobył pole position w pierwszych sześciu wyścigach sezonu, co oznaczało jednocześnie komplet punktów potrzebnych do zdobycia BMW M Award. Łącznie Hiszpan startował w tym sezonie z pierwszej pozycji aż 13 razy, a na koniec z dorobkiem 398 punktów wygrał w klasyfikacji BMW M Award z ogromną przewagą. W BMW M Awards, przyznawanej od 2003 r. kierowcy o największym dorobku punktowym w kwalifikacjach, na wzór punktowania za miejsca zdobyte w wyścigach, przydziela się punkty również za kolejność startową, bazującą na wynikach uzyskanych w klasyfikacjach przed wyścigami. Za pole position zdobywa się 25 punktów, za drugie miejsce – 20, za trzecie 16 – i tak dalej aż do 15. miejsca. Kierowca, który za koniec sezonu legitymuje się największą liczbą zdobytych w kwalifikacjach punktów, otrzymuje nagrodę BMW M Award, którą jest specjalny egzemplarz samochodu BMW M w ekskluzywnej specyfikacji o maksymalnej indywidualizacji – w tym roku jest to BMW M4 Coupe w kolorze Frozen Red Metallic, z wnętrzem wykończonym białą skórą Merino Opal White i najwyższej jakości drewnem Ash Grain White. Aktualnymi rekordzistami jeśli chodzi o zdobyte nagrody BMW M Award są Vlentino Rossi i Casey Stoner – obaj po trzy. Marc Marquez jest najmłodszym zdobywcą tej nagrody oraz pierwszym kierowcą, który nagrodę tę zdobył w pierwszym swym sezonie w królewskiej klasie motocyklowej (w roku 2013). W sezonie 2014 Marquez został triumfatorem tej nagrody po raz drugi. Dwukrotnie zdobył ją również krajan Marqueza, Jorge Lorenzo, zaś Sete Gibernau i Nicky Hayden triumfowali w tej klasyfikacji po razie. Źródło: BMW Group
  5. Nowa Mazda 2 zdobywa tytuł Samochodu Roku w Japonii. · Nowy model Mazdy zmienia sposób postrzegania samochodów tej klasy, · Mazda zdobywa nagrodę dla najlepszego samochodu w Japonii po raz drugi w ciągu trzech lat. Zupełnie nowa Mazda2 (Mazda Demio w Japonii) zdobyła dziś tytuł Samochodu Roku w Japonii za lata 2014–2015 i została drugim modelem marki, który uzyskał tę prestiżową nagrodę w ciągu trzech lat od zwycięstwa Mazdy CX-5 w 2012 roku. Nowa Mazda2, niedawno wprowadzona na rynek w Japonii, jest czwartym modelem nowej generacji Mazdy wyposażonym w pełny zakres Technologii SKYACTIV, która idzie w parze z emocjonującym motywem stylizacji KODO: Dusza Ruchu. Samochód ten dołączył w ten sposób do modeli CX-5, Mazda6 i Mazda3. Nowa Mazda2 zostanie wprowadzona na rynek europejski w 2015 r. Celem Mazdy była budowa małego samochodu, który zmieni postrzeganie samochodów z segmentu B. Dlatego też całkowicie nowy model Mazda2 został wyposażony w szereg nowych udogodnień technologicznych oraz innowacyjne elementy wzornictwa. Obejmują one SKYACTIV-D 1,5, najnowszy czysty silnik Diesla, zapewniający wysoki moment obrotowy oraz emisję CO2 poniżej 90g/km, a także nadzwyczaj ergonomiczną kabinę, wyposażoną w pierwszy w tej klasie wyświetlacz przezierny oraz MZD Connect — niezwykle bezpieczny i łatwy w obsłudze system łączności. Całkowicie nowa Mazda2 wyposażona jest także w najnowocześniejsze aktywne systemy bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE. Do ubiegania się o tegoroczną nagrodę uprawnione były wszystkie samochody osobowe, których oczekiwana roczna sprzedaż wynosi co najmniej 500 egzemplarzy, oraz te, które zostały wprowadzone na rynek w Japonii (lub których wprowadzenie na rynek zostało ogłoszone) pomiędzy 1 listopada 2013 r. a 30 września 2014 r. Całkowicie nowa Mazda2 jest piątym modelem marki Mazda, który zdobył tę nagrodę. „Jesteśmy zaszczyceni i wdzięczni za to, że Mazda2 otrzymała tak prestiżową nagrodę” — powiedział Prezes i Dyrektor Generalny Mazda Motor Corporation, Masamichi Kogai. „Jest to wynik entuzjastycznego wsparcia wszystkich osób, które kochają samochody. Nagroda ta zainspiruje nas do dalszego tworzenia samochodów, które dodają radości w życiu ich właścicieli, a także do tego, aby stać się marką, do której klienci ciągle wracają”. Źródło: Mazda Motor
  6. Audi zdobywa nagrodę Connectivity Usługi Audi Connectivity zajęły pierwszą lokatę w pięciu kategoriach Nowe Audi TT to najlepiej skomunikowany z otoczeniem samochód Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego podkreśla: „Connectivity to dla nas przyszłość” Ingolstadt/Stuttgart, 25 lipca 2014 r. Pięć pierwszych miejsc dla Audi. To bilans ankiety przeprowadzonej po raz pierwszy wśród czytelników magazynów „auto motor und sport” i „CHIP”, w której ponad 42 500 osób wybrało najlepsze rozwiązania z zakresu Connectivity. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 17 września w Stuttgarcie. W plebiscycie „Connectivity Awards 2014“ magazynów „auto motor und sport” i „CHIP”, czytelnicy poddali ocenie producentów samochodów, smartfonów, telefonów komórkowych i firmy dostarczające oprogramowanie. Audi odniosło zwycięstwo w kategoriach: Nawigacja, Zintegrowanie telefonu, Sound System, Entertainment/Multimedia i Connected Cars. „Nagrody są potwierdzeniem, że przyjęta przez nas ścieżka rozwoju jest słuszna“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Temat Connectivity uważamy za jeden z najważniejszych trendów, który będzie zajmował nas nawet w odległej w przyszłości. Dzięki Audi Connect, w naturalny wręcz sposób skomunikowaliśmy pojazdy z ich otoczeniem – z kierowcą, internetem, infrastrukturą i innymi pojazdami.“ Zwycięskie rozwiązania Audi to: MMI Navigation plus, Audi phone box, system nagłaśniający Bang&Olufsen Sound System w modelu Audi S3 oraz LTE - szybki standard transmisji umożliwiający przesyłanie dużych ilości danych. Tytułem Connected Cars – najlepiej skomunikowany z otoczeniem samochód, jury uhonorowało Audi TT. Najbardziej zaawansowane w tym kompaktowym, sportowym samochodzie rozwiązanie z zakresu Connectivity to Audi virtual cockpit: połączenie deski rozdzielczej i monitora MMI w jedną cyfrową jednostkę, wyznaczające nowe standardy dzięki dynamicznym animacjom i precyzyjnym grafikom. „Elektronika ma decydujący wkład w skomunikowanie pojazdów. Nasz zespół w ostatnich latach intensywnie nad tym pracował. Nagrody takie jak ta, są dla nas bodźcem do tworzenia kolejnych pionierskich rozwiązań“ – dodaje Ricky Hudi, kierownik ds. rozwoju elektroniki w Audi AG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Audi A3 Limousine zdobywa nagrodę Fleet Award 2014 · Audi A3 Limousine zwycięża w kategorii „samochód dla menadżera – małe premium” · Najlepsze auta flotowe wybrano w piętnastu kategoriach · Na ocenę składały się: wyniki głosowania internetowego oraz ocena z testów pojazdu przeprowadzonych przez grono fleet managerów Poznań/Warszawa, 16 kwietnia 2014 r. Podczas III Kongresu Flotowego, który zgromadził fleet managerów i przedstawicieli branży motoryzacyjnej z całej Polski, odbyło się wręczenie statuetek Fleet Award 2014. W kategorii „samochód dla menadżera – małe premium”, jurorzy Magazynu Flota tytułem najlepszego samochodu nagrodzili Audi A3 Limousine. Kilkanaście lat tradycji sprawiło, że plebiscyt Fleet Awards jest najbardziej rozpoznawalnym i miarodajnym projektem flotowym wyróżniającym najlepsze auta flotowe. Jurorzy i audytorzy Magazynu Flota wnikliwie oceniają pojazdy flotowe dostępne na polskim rynku. Na ostateczny rezultat składają się wyniki głosowania internetowego (w tym roku zweryfikowane i poprawne głosy oddało ponad dziesięć tysięcy osó, trwającego od 3 marca do 9 kwietnia tego roku, oraz przeprowadzonego w dniu 2 kwietnia na lotnisku Warszawa Babice, Wielkiego Testu Flotowego, w którym wzięło udział ponad 100 nominowanych aut. Po podliczeniu punktów w głosowaniu internetowym oraz wyników Wielkiego Testu Flotowego, w kategorii „samochód dla menadżera – małe premium” zwycięzcą ogłoszono Audi A3 Limousine. Zaznaczyć warto, że A3 Limousine otrzymało ponad połowę spośród wszystkich oddanych w tej kategorii głosów internetowych. Było również bezkonkurencyjne w ocenie 180 fleet managerów oraz decydentów branży na samym Wielkim Teście Flotowym. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że najnowszy model z czterema pierścieniami na masce, w zaledwie kilka miesięcy po tym jak trafił do sprzedaży, spotkał się z tak dużym uznaniem grona fleet managerów” - mówi Ryszard Czubała, koordynator sprzedaży flotowej Audi. „To potwierdza trend we flotach firmowych, w którym zwraca się coraz większą uwagę na zakupy samochodów segmentu premium” – dodaje Ryszard Czubała. Sprzedaż Audi A3 Limousine na polskim rynku rozpoczęła się we wrześniu 2013 r. W swoim założeniu godzi klasyczną koncepcję podziału bryły samochodu na trzy strefy z dynamiką auta coupé. Trzeci już z kolei model doskonale przyjętej linii A3, charakteryzuje się lekką konstrukcją, mocnym i efektywnym układem napędowym, wieloma rozwiązaniami z zakresu infotainment i najnowocześniejszymi systemami wsparcia kierowcy. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. więcej -> Panie i Panowie! Car of the Year 2014 zdobywa... | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Audi zdobywa nagrodę za system zdalnego prowadzenia - Czasopisma „Auto Bild” i „Computer Bild” nagradzają Audi - Ogromny sukces w przeprowadzonym wśród czytelników plebiscycie „Connected Car Award” - Marka z Ingolstadt wygrywa w kategoriach „Telefon”, „Nawigacja” i „Internet”. Ingolstadt, 13 grudnia 2013 r. Prestiżowe media potwierdzają, że Audi zajmuje wiodącą pozycję w pod względem prac rozwojowych związanych z systemem zdalnego prowadzenia samochodów. Za to właśnie rozwiązanie, zespoły redakcyjne czasopism „Auto Bild” i „Computer Bild” przyznały czterem ringom tytuł „Technologicznego Pioniera”. Koncern Audi ustanawia zupełnie nową jakość w zakresie połączenia swoich samochodów w sieć. W głosowaniu „Connected Car Award” przeprowadzonym przez czasopisma „Auto Bild” i „Computer Bild”, marka Audi zdobyła trzy nagrody — więcej niż jakikolwiek inny producent. W zorganizowanym w tym roku po raz pierwszy konkursie, czytelnicy brali pod uwagę wszystkie aspekty łączności samochodu, na przykład łączność z Internetem i sposób działania systemu nawigacji. Innym ocenianym obszarem były systemy wspomagające, dzięki którym podróżowanie jest bezpieczniejsze i wygodniejsze. Czytelnicy „Auto Bild” i „Computer Bild” mogli oddawać swe głosy w ośmiu różnych kategoriach. Po przeliczeniu około 320 000 głosów, Audi okazało się zdecydowanym zwycięzcą. Cztery ringi zdobyły wyróżnienia w trzech różnych kategoriach. W kategorii „Telefon”, za najlepsze technicznie urządzenie, czytelnicy uznali Audi phone box, umożliwiający wygodne połączenie telefonu komórkowego z anteną samochodu. W kategorii „Nawigacja”, największe uznanie zyskały mapy Audi z obrazami Google Earth. W kategorii „Internet” wygrało połączenie standardu LTE i Wi-Fi. W takiej kombinacji, szybki standard komunikacji bezprzewodowej umożliwia dostarczanie do samochodu dużej ilości danych, natomiast hotspot Wi-Fi przesyła je na urządzenia mobilne. „Oczywiście jesteśmy zachwyceni sukcesem odniesionym w plebiscycie «Connected Car Award»” — skomentował Ricky Hudi, szef Działu Rozwiązań Elektrycznych i Elektronicznych Audi. „W ostatnich latach poświęciliśmy temu obszarowi bardzo dużo pracy. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy się tym zajmowali. Taka nagroda stanowi zarówno motywację, jak i zachętę do wdrażania kolejnych pionierskich rozwiązań.” Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się na początku stycznia 2014 r., na targach elektroniki użytkowej International CES w Las Vegas. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. Dominując rywalizację na asfalcie i umiejętnie zarządzając tempem na szutrze, Robert Kubica i Maciek Baran triumfowali po raz piąty w tym roku, zwyciężając w Rajdzie Hiszpanii. Polacy zostali mistrzami klasyfikacji WRC2 FIA w swoim debiutanckim sezonie, który zakończą za kierownicą DS3 WRC, podczas następnego Rajdu Wielkiej Brytanii. Siódma i ostatnia runda WRC2 z programu Roberta Kubicy - Rajd Hiszpanii, miała być dla Polaka dużym wyzwaniem, ponieważ miał on szansę zdobyć tutaj tytuł, finiszując na podium. Mając na koncie cztery zwycięstwa w sezonie 2013 (w Grecji, Sardynii, Niemczech i Francji), kierowca Citroëna DS3 RRC był zdeterminowany, aby walczyć do końca, jednocześnie gromadząc jak najwięcej doświadczenia, podczas jedynego rajdu o mieszanej nawierzchni w tegorocznych mistrzostwach. Po wyruszeniu z placu przed katedrą w Barcelonie, zawodnicy udali się na trzy nocne odcinki specjalne, zaplanowane na piątkowy wieczór. Na pierwszym, 21-kilometrowym oesie, Robert Kubica pokonał kolejnego zawodnika o ponad 26 sekund! Na kolejnych dwóch utrzymał swoje imponujące tempo, kończąc pierwszy etap z 50. sekundową przewagą nad drugim Elfinem Evansem. Następnego dnia jeszcze poprawił swoje tempo, jadąc około pół sekundy szybciej na kilometrze niż rywal, dzięki czemu umocnił się na prowadzeniu. Na serwisie po pierwszej pętli jego przewaga wynosiła 1 minutę i 31 sekund! Po wygraniu ośmiu pierwszych odcinków, Robert zwolnił nieco na ostatnim tego dnia, superoesie Salou. Tamtej próby nie ukończył Evans i przewaga Kubicy nad drugim zawodnikiem przekroczyła cztery minuty! Mając tak dużą przewagę, podstawowym zadaniem podczas trzeciego dnia było przejechanie go bez zagrożenia dla wyniku. Robert pozostawał skoncentrowany, mimo że stracił kilka sekund na pierwszych próbach. Ostatecznie finiszował w imponującym stylu, wygrywając dwa ostatnie odcinki specjalne i pokonując drugiego Al-Rajhi o ponad pięć minut. Po zdobyciu 144, ze 150-ciu możliwych do zdobycia punktów, Robert Kubica został pierwszym w historii Polakiem z tytułem Mistrza Świata w kategorii WRC2. Tytuł ten wieńczy sezon, obfitujący w nowe dla Kubicy doświadczenia: „Być może pomyślicie, że wynik ten było łatwo uzyskać, ale mogę was zapewnić, że trudno było od początku do końca! Kiedy zacząłem sezon w Portugalii, to był mój pierwszy rajd na szutrze i musiałem znaleźć odpowiedzi na setki pytań jakie sobie zadawałem. Później każdy rajd był całkowicie odmienny od tych, które były wcześniej, włączając również te na asfalcie. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu - Citroën Racing, PH Sport i firmie Lotos, bez których nie byłoby mnie tu dzisiaj. " Robert przyznał, że nie będzie długo spoczywał na laurach, ponieważ woli skoncentrować się na kolejnych wyzwaniach: „Tak naprawdę, nigdy nie świętowałem mojego zwycięstwa w Grand Prix Kanady w 2008 roku, więc nie spodziewajcie się żadnych wielkich uroczystości z mojej strony! Jeżeli ludzie są szczęśliwi kiedy osiągam dobre rezultaty, to ja też jestem zadowolony! Najważniejsze dla mnie jest to, że wciąż robię postępy. Nabyłem doświadczenia na luźniej nawierzchni, pomimo ograniczeń mojego ramienia… Mam jeszcze wiele do zrobienia, zanim będę mógł być w pełni zadowolony, ponieważ jestem bardzo wymagający.” Robert Kubica i Maciek Baran, wystartują w Rajdzie Wielkiej Brytanii (13-17 listopada) w DS3 WRC zespołu Abu Dhabi Citroën Total World Rally Team. źródło: Citroen
  11. więcej -> Panie i Panowie! Nagrodę Autobest 2014 zdobywa... | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Najlepsze w dziedzinie komunikacji wizualnej. Audi zdobywa nagrodę „Red Dot: Client of the Year” - Nagroda „Client of the Year 2013” przyznana za najbardziej efektywną współpracę z partnerami kreatywnymi - Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG mówi: „Zawsze szukamy nowych sposobów wyrażania naszej filozofii stylistyki” - Ekspozycja Audi na Consumer Electronics Show 2013, uznana za „Najlepszą z najlepszych” Berlin/Ingolstadt, 18 października 2013 r. Zwięzła stylistyka i ukierunkowana komunikacja. W tegorocznym konkursie o prestiżową nagrodę „Red Dot”, Audi zostało uhonorowane tytułem „Client of the Year” (klient roku) w dziedzinie komunikacji wizualnej, za najlepszą współpracę z partnerami kreatywnymi. To czwarty z kolei rok w którym nagroda została przyznana i trzeci raz, kiedy trafia do marki z Ingolstadt. Dotychczas jury przyznało nagrodę Red Dot dziewięciu projektom Audi AG. W rezultacie, Audi okazuje się być najbardziej uhonorowaną firmą w konkursie. „Marka Audi zawsze poszukuje nowych sposobów wyrażania swojej filozofii stylistycznej – za pomocą zaskakujących pomysłów, nieszablonowych formatów i kreatywnych wdrożeń. Dlatego wraz z naszymi partnerami bardzo cieszymy się z tej nagrody” – powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. Nagrody Red Dot Design Award przyznawane są firmom i współpracującym z nimi agencjom, przez międzynarodowe jury składające się z ekspertów w dziedzinie stylistyki. W tym roku po raz trzeci (wcześniej w latach 2010 i 2011), przedstawiciele czterech ringów mogli zabrać do domu międzybranżową nagrodę „Client of the Year”. „Audi, jak nikt inny, pokazuje świeże spojrzenie na komunikację wizualną, a jego stylistyczne wybory kreują nowe trendy. Marka ciągle pokazuje, że potrafi zafascynować odbiorców niepowtarzalną i innowacyjną symbiozą stylistyki i nowoczesnych rozwiązań technicznych” – wyjaśnia Prof. Dr Peter Zec, inicjator i dyrektor zarządzający konkursu Red Dot Award. Pośród nagrodzonych projektów, tytułem „Red Dot: Best of the Best” (Red Dot - najlepszy z najlepszych) uhonorowana została ekspozycja czterech ringów na Consumer Electronics Show 2013. Na stoisku w kształcie czarnego sześcianu, ustawionym w hali wystawienniczej w Las Vegas, odwiedzający mieli możliwość osobiście dotknąć i przetestować innowacyjne rozwiązania Audi prezentujące połączenia urządzeń multimedialnych z samochodem, a także zobaczyć niecodzienne pokazy światła i dźwięku. Już podczas otwarcia targów, przez specjalny otwór w czarnym sześcianie, wydobywał się gigantyczny snop światła służący za scenę dla trzech specjalnych samochodów. Nagrodę Red Dot Design Award 2013 otrzymało również osiem innych projektów marki, wdrażanych przez siedem różnych agencji – od tymczasowej instalacji miejskiej „Audi Sphere” w Kopenhadze, po działającą online platformę komunikacyjną „Audi car chat”. Starannie wyprodukowany film, przedstawiający na 180-stopniowym panoramicznym ekranie zamontowanym w Audi museum mobile w Ingolstadt historię marki i firmy, to kolejny przełomowy punkt w komunikacji wizualnej koncernu Audi. „Pokazujemy to, co przez 100 lat stanowiło o unikalności czterech ringów: mobilność w jej najbardziej emocjonalnej formie.” – mówi Thomas Frank, szef działu Audi Tradition. Nagroda Red Dot Design Award jest przyznawana przez Design Zentrum Nordrhein-Westfalen w dziedzinie projektowania produktów, komunikacji wizualnej i koncepcji projektowych. Tegoroczna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się dziś wieczorem w sali Konzerthaus przy berlińskim placu Gendarmenmarkt. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. Mistrz DTM sezonu 2013 zdobywa swój tytuł za kierownicą Audi -Mike Rockenfeller, wygrywając wyścig w Zandvoort, zdobył tytuł mistrzowski szybciej, niż można było się spodziewać -Piąte zwycięstwo dla Audi na przestrzeni siedmiu lat -Prezes zarządu Audi AG Rupert Stadler mówi: „To najlepszy dowód mocy i wysokiej sprawności naszych modeli RS“ Ingolstadt/Stuttgart, 30 września 2013 r. Już podczas przedostatniego wyścigu w tym sezonie, Mike Rockenfeller, jadąc Schaeffler Audi RS 5 DTM, na oczach zgromadzonych w ostatni weekend w Zandvoort 41 tysięcy widzów, wywalczył tytuł mistrza prestiżowej serii wyścigów samochodów turystycznych DTM. Nastąpiło to szybciej niż można było się spodziewać. W ten sposób Audi i team Audi Sport Team Phoenix objęły prowadzenie w klasyfikacji producentów i zespołów. „To już dziewiąte zwycięstwo Audi w serii DTM i zarazem piąte z rzędu w ciągu ostatnich siedmiu lat. To kolejny tryumf ‚przewagi dzięki technice’ i naszych modeli RS“ – oświadczył Rupert Stadler, prezes Audi AG, który razem ze swoim kolegą z zarządu doktorem Ulrichem Hackenbergiem trzymał kciuki za Mike'a Rockenfellera. Przyglądał się bacznie zmaganiom sportowców, a na koniec świętował z nimi zwycięstwo w boksie serwisowym. „W DTM walczymy z naszymi dwoma największymi konkurentami. Tym cenniejsze jest więc zwycięstwo, z którego dumne są wszystkie osoby związane z marką Audi” – dodał Rupert Stadler. Przed finałem na torze Hockenheim, Rockenfeller ma aż 26 punktów przewagi i jego pozycja lidera klasyfikacji jest praktycznie niezagrożona. Decydujące znaczenie w Zandvoort miało pierwsze okrążenie, podczas którego Rockenfeller wyprzedził startujące z pole position BMW z Markiem Wittmannem za kierownicą. Dzięki temu przesunął się na drugie miejsce, które ze spokojem wystarczyło do zdobycia tytułu jeszcze przed ostatnim wyścigiem serii. Następnie zaatakował prowadzące BMW swojego rywala Augusto Farfusa, a potem – po zmianie opon na twardsze – skoncentrował się na tym, by zachować drugą pozycję już do końca wyścigu. Udało się mu to także dzięki pomocy kolegi ze stajni Audi Timo Scheidera, który przepuścił Rockenfellera po jego drugim pit stopie, a potem osłaniał mu tyły. Rockenfeller doskonale wykorzystał sytuację, która powstała po wyjeździe samochodu bezpieczeństwa na krótko przed końcem zmagań – po wznowieniu wyścigu ponownie świetnie wystartował. „Zdobycie tytułu mistrza DTM jeszcze przed końcem sezonu to wspaniałe osiągniecie. Myślę, że jeszcze to trochę potrwa, zanim dotrze do mnie, czego tak naprawdę tu dokonaliśmy“ – powiedział po zakończeniu zmagań nowy mistrz DTM. „Dziękuję bardzo Audi, całemu zespołowi Audi Sport Team Phoenix oraz Timo Scheiderowi, który dziś tak mi pomógł. Na oponach opcjonalnych, na początku wyścigu byłem bardzo szybki, ale po pierwszym pit stopie Augusta już nie tak szybki jak było potrzebne. Po zmianie opon na startowe nie szło mi już tak dobrze, mimo to finiszowałem świetnie. Jestem bardzo dumny z Audi i z całego zespołu. Po trudnym ostatnim sezonie, zimą ciężko pracowaliśmy i poprawialiśmy nasz samochód. Bycie szybkim i zdobywanie punktów – to był klucz do sukcesu.“ Z kolei Timo Scheider reprezentujący Audi Sport Team Abt Sportsline i prowadząc AUTO TEST Audi RS 5 DTM, na swoim ulubionym torze zdobył po raz pierwszy w tym sezonie trzecie miejsce. Dwukrotny mistrz DTM szybko zmienił ogumienie standardowe na opcjonalne i dzięki tej strategii przesunął się przed Rockenfellera i Wittmanna. Po ustąpieniu pierwszeństwa swemu koledze z Audi, skoncentrował się na tym, by osłaniać Rockenfellera z tyłu. Świetny start ma za sobą także Mattias Ekström w Red Bull Audi RS 5 DTM, który zachował miękkie opony opcjonalne na końcowy atak i systematycznie wyprzedzając rywali, przebijał się do przodu. W samym tylko ostatnim okrążeniu przesunął się o trzy miejsca, zapewniając sobie tym samym czwartą lokatę. Adrien Tambay (Audi ultra RS 5 DTM), Filipe Albuquerque (Audi Financial Services RS 5 DTM/Audi Sport Team Rosberg) i Miguel Molina (Audi RS 5 DTM), zdobywając miejsca szóste, ósme i dziesiąte, mieli również ogromny wkład w zdobycie przez Audi w Zandvoort 325 punktów i objęcie tym samym prowadzenia w klasyfikacji producentów. Cztery ringi wyprzedziły BMW (317 punktów) i Mercedesa-Benza (239 punktów). W klasyfikacji zespołowej, Audi Sport Team Phoenix ma przed finałem trzy punkty przewagi nad BMW Team RBM. „Gratulacje i serdeczne podziękowania dla Mike'a Rockenfellera, zespołu Audi Sport Team Phoenix i wszystkich teamów Audi!“ - to słowa Dietera Gassa od początku sezonu 2013 odpowiedzialnego w Audi Sport za wyścigi DTM. „Mike zapewnił sobie tytuł mistrza już teraz, a my prowadzimy w klasyfikacji producentów i kierowców. Więcej nie można sobie wymarzyć. Mike jest godzien zdobytego tytułu. Nawet dziś, pod tak dużą presją, nie popełnił żadnego błędu. Timo Scheider osłaniał mu plecy i w pełni zasłużył sobie na swoje pierwsze w tym sezonie trzecie miejsce na podium. Sensacją była też pogoń za czasem Mattiasa Ekströma. Mamy wiele powodów, by dziś wieczorem urządzić prawdziwa fetę – i na pewno to zrobimy. Podziękowania kieruję też do wszystkich w Ingolstadt i Neckarsulm, do zespołów i kooperantów, którzy przyczynili się do zdobycia przez Audi mistrzowskiego tytułu w DTM.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Około 200 tys. oddanych głosów. Mazda6 zdobywa europejską nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013” -Mazda6 najbardziej atrakcyjnym modelem w swojej kategorii, -Stylizacja KODO zachwyca czytelników z piętnastu europejskich krajów, -Druga nagroda z rzędu za wzornictwo dla Mazdy po sukcesie modelu CX-5. Głosy czytelników magazynu AUTO BILD nie pozostawiają cienia wątpliwości - modelem o najbardziej atrakcyjnej stylizacji w kategorii samochodów „średniej i dużej wielkości” jest nowa Mazda6. Około 200 tys. czytelników magazynu AUTO BILD z piętnastu krajów Europy wybrało najładniejsze samochody z różnych segmentów. Mazda6, która uzyskała 23,1% wszystkich głosów, wyprzedziła Maserati Quattroporte (19,1%) i Mercedesa klasy E (13,1%) i zdobyła nagrodę „AUTO BILD Design Award 2013”. Samochód japońskiego producenta zdobywa zwycięski tytuł w Europie po raz drugi z rzędu – w ubiegłym roku Mazda CX-5 wygrała plebiscyt w kategorii pojazdów typu SUV, Van i AWD. Podobnie jak Mazda6, model CX-5 wyróżnia się motywem stylizacji „KODO: Dusza Ruchu”, który stanowi połączenie ruchu z pięknem i siłą natury. Najlepszym dowodem na powszechne uznanie dla tej koncepcji jest prestiżowa międzynarodowa nagroda za wzornictwo „red dot design award 2013”. KODO w najczystszej postaci. Styl nowej Mazdy6 to KODO w najczystszej postaci. Zarówno wersja Sedan, jak i Sport Kombi łączą w sobie atrakcyjny design i funkcjonalność. Mocne linie karoserii odbijają światło w taki sposób, że samochód zdaje się zmieniać barwy. Gra odcieni jest szczególnie widoczna na nowym czerwonym lakierze Soul Red. Sylwetkę modelu charakteryzują cofnięta kabina pasażerska oraz wydatne nadkola osłaniające szerokie opony, dostępne w rozmiarach aż do 19 cali. Przód samochodu zdobi nowa osłona chłodnicy Mazdy oraz dynamiczne elementy świateł do jazdy dziennej, które po raz pierwszy są wyposażone w diody LED. Tylne lampy samochodu w kształcie skrzydeł nawiązują stylem do przednich reflektorów. Dynamiczną stylizację tylnej części pojazdu uzyskano poprzez płynne połączenie chromowanej listwy ozdobnej, umieszczonej między tylnymi lampami, z przetłoczeniami bocznymi. Harmonia jako główny motyw stylu – wyjątkowa oszczędność paliwa jako rezultat. Wiodącym motywem designu nowej Mazdy6 jest harmonia: pomiędzy stylem wnętrza i nadwozia samochodu, pomiędzy dynamicznym kształtem karoserii i przestrzennym wnętrzem, i pomiędzy znacznym zwiększeniem mocy i wyjątkową wydajnością. Wprowadzenie innowacyjnych technologii SKYACTIV, dzięki którym Mazda6 uzyskuje doskonałe poziomy zużycia paliwa i emisji zanieczyszczeń, jest najnowszym krokiem Mazdy na drodze realizacji programu pojazdów przyjaznych dla środowiska „Odpowiedzialny Zoom-Zoom”. Zużycie paliwa Mazdy6 Sport Kombi, która ma długość 4,87 m i jest wyposażona w silnik Diesla SKYACTIV-D o pojemności 2,2 l i parametrach 110 kW/150 KM* z systemem odzyskiwania energii podczas hamowania i-ELOOP, wynosi jedyne 3,9 l/100 km (cykl mieszany). Przekłada się to na jedną z najniższych emisji CO2 w segmencie – 104 g/km. Ten silnik Diesla o niezwykle niskim stopniu sprężania (jedynie 14:1) dostępny jest także w wersji 129 kW/175 KM. Nowością wprowadzoną wraz z Mazdą6 jest 2,5-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G z bezpośrednim wtryskiem paliwa, osiągający moc 141 kW/192 KM*. Dodatkowo model może zostać wyposażony w 2-litrowy silnik benzynowy SKYACTIV-G o wysokim stopniu sprężania w wariantach 107 kW/145 KM i 121 kW/165 KM. Wszystkie te jednostki łączą płynność rozwijania wyższych prędkości z niskim zużyciem paliwa. Przykładowo, silnik o pojemności 2,0 l i mocy 107kW/145 KM potrzebuje zaledwie 5,5 litra benzyny na 100 km (cykl mieszany) i emituje 129 g/km CO2. Źródło: Mazda Motor Poland
  15. więcej -> Ford zdobywa nagrodę Van of the Year 2014, ranking samochodów osobowych, ranking sprzedaży aut, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Mazda6 zdobywa komplet gwiazdek Euro NCAP, nowości na rynku samochodowym, testy samochodów osobowych, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. więcej -> Nowy Citroen C4 Picasso zdobywa 5 gwiazdek Euro NCAP, wiadomości ze świata motoryzacji, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. System aktywnego hamowania dostępny w samochodach FIAT zdobywa nagrodę „Euro NCAP Advanced”. -Nagrodzony aktywny system bezpieczeństwa „City Brake Control”, który automatycznie uruchamia układ hamulcowy, zapobiegając kolizjom. -Przydatna pomoc w ruchu miejskim - system aktywnego hamowania aktywny przy prędkości poniżej 30 km/h. -Dostępny w modelach Fiat Panda i rodzinie 500L. Od 2010 roku organizacja Euro NCAP nagradza producentów, którzy wyposażają swoje samochody w nowoczesne systemy bezpieczeństwa, które gwarantują realne korzyści dla uczestników ruchu drogowego. Wśród takich nowinek znajduje się nowy system aktywnego hamowania City Brake Control, który otrzymał prestiżowe wyróżnienie „Euro NCAP Advanced 2013”. Oferowany jako opcja w modelach Fiat Panda i rodzinie 500L, innowacyjny system bezpieczeństwa wykrywa obecność innych pojazdów, czy przeszkód umieszczonych przed samochodem i automatycznie uruchamia układ hamulcowy, jeśli kierowca nie podejmuje działań zapobiegających kolizji. System „City Brake Control” został zaprojektowany, aby ułatwić jazdę w ruchu miejskim i działa zawsze, kiedy prędkość jazdy samochodu mieści się w zakresie od 5 do 30 km/h. Aktywny już w momencie uruchomienia samochodu, system może zostać dezaktywowany i ponownie włączony w zależności od woli kierowcy. System aktywnego hamowania wykorzystuje czujnik laserowy LIDAR (Light Detection And Ranging), umieszczony w górnej części przedniej szyby, który współdziała z systemem kontroli trakcji ESC (Electronic Stability Control). W zależności od pewnych parametrów takich jak: stan nawierzchni drogowej, dynamika i tor jazdy pojazdów, położenie przeszkód, system potrafi zapobiegać sytuacjom kolizyjnym w pełni (Collision Avoidance) lub też ograniczać ich skutki do możliwego minimum (Collision Mitigation). To zaawansowane urządzenie integruje działanie trzech układów: automatycznego hamowania awaryjnego (AEB), Prefill i systemu wspomagającego hamowanie awaryjne (Brake Assist). Pozostawiając kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem, układ AEB reaguje na hamowanie awaryjne w obliczu nieuchronnej kolizji, gdy kierowca pozostaje bierny. Funkcja Prefill natomiast, błyskawicznie „dopełnia" ciśnienie w układzie hamulcowym, przyspieszając jego działanie zarówno na sygnał AEB, jak i w wyniku rozpoczęcia hamowania przez kierowcę. Układ Brake Assist z kolei rozpoznaje sytuację awaryjnego hamowania i maksymalnie podnosi ciśnienie, aby maksymalnie zwiększyć skuteczność układu hamulcowego. Źródło: Fiat Auto Poland
  19. Wielkomiejski samochód, podkreślający styl życia kierowcy, wyróżniony za niekonwencjonalne i wyznaczające trendy wzornictwo Nowy mistrz indywidualizacji kontynuuje bogate tradycje marki Opel jako zdobywcy nagród Red Dot Rüsselsheim. Zdaniem ekspertów i klientów, doceniających niekonwencjonalny wygląd i przełomowe technologie, Opel ADAM to prawdziwy krzyk mody. Najnowszym potwierdzeniem tej opinii jest renomowana nagroda Red Dot za wzornictwo, którą 37‑osobowe jury, złożone z międzynarodowych ekspertów, uhonorowało model Opla, będący mistrzowskim pokazem możliwości w zakresie indywidualizacji. Jako zdobywca nagrody za „wzornictwo produktu” w 2013 roku w kategorii „Motoryzacja i Transport” ADAM skutecznie „obronił swoją pozycję w zaciętej rywalizacji”. Już ponad 30 000 klientów zamówiło stylową nowość Opla, która, zdaniem ekspertów, przyciąga „estetyką kształtów i ponadczasowo modną sylwetką”. „Nagrody Red Dot otrzymujemy regularnie od kilku lat, więc nasz nowy samochód, podkreślający styl życia jego użytkownika i wyróżniający się innowacyjnością, jest kontynuatorem tej tradycji” – mówi Niels Loeb, Główny Projektant Nadwozi w firmie Opel. „ADAM to kolejny dowód na to, że potrafimy zaoferować najlepsze wzornictwo w każdym segmencie samochodów osobowych i zaspokoić gust każdego klienta.”. Nowy ADAM to już czwarty Opel z nagrodą Red Dot za wzornictwo od 2009 roku. Wcześniej trofeum to firma otrzymała za model Insignia, Astrę Sports Tourer i kompaktowe coupé Astra GTC. Po raz kolejny okazało się zatem, że zapoczątkowana przez Insignię stylistyka Opla, w której „artystyczną wrażliwość skojarzono z niemiecką precyzją”, cieszy się uznaniem klientów i ekspertów. W tym roku o Red Dot za wzornictwo ubiegała się rekordowo duża liczba rywali. 1865 firm i projektantów z 54 krajów zaprezentowało 4662 produkty w 19 kategoriach. Nagroda, przyznana przez jury złożone z ekspertów, zostanie wręczona na gali Red Dot 1 lipca 2013 roku w Teatrze Aalto w Essen, w obecności ponad 1200 gości z różnych krajów, reprezentujących świat biznesu, polityki i mediów. Historia nagrody, uznawanej za jeden z najważniejszych na świecie i najbardziej prestiżowych dowodów uznania w branży wzornictwa przemysłowego, sięga 1955 roku. Mistrz indywidualizacji i najlepiej skomunikowany mały samochód Indywidualizm to firmowa cecha ADAMa. Żaden inny samochód w tej klasie na świecie nie jest dostępny w ponad 61 000 wariantów nadwozia i niemal 82 000 wersji wykończenia wnętrza. Do wyboru jest między innymi 12 kolorów nadwozia w kombinacji z trzema barwami dachu, 31 wzorów obręczy kół i kołpaków, a także różne rodzaje podsufitki z oświetleniem diodowym. Wnętrze ADAMa wyposażone jest w zaawansowane technicznie i innowacyjne rozwiązania takie jak system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink, kompatybilny z iPhonem i ze smartfonami z systemem Android. ADAM, obsługujący również aplikację do rozpoznawania mowy SIRI Eyes Free na iPhona, jest więc najlepiej skomunikowanym małym samochodem na rynku. Pojazd, zaprojektowany tak, aby stał się częścią stylu życia jego użytkownika, może pochwalić się bogatym wyposażeniem i rozwiązaniami technicznymi spotykanymi dotychczas tylko w modelach wyższej klasy. Należy do nich między innymi asystent parkowania najnowszej generacji, podgrzewana kierownica, system ostrzegania o obecności innego pojazdu w martwym polu oraz zintegrowany bagażnik na rowery FlexFix. Dzięki temu ADAM zdobywa kolejne nagrody takie jak Plus X, przyznana przed kilkoma tygodniami przez jury ekspertów, za komfort eksploatacji, stylistykę, wysoką jakość i innowacje. źródło: Opel
  20. 2,5-litrowy silnik TFSI zdobywa nagrodę „International Engine of the Year 2013” - Czwarte z rzędu wyróżnienie dla tej jednostki w kategorii silników od 2 do 2,5 l. - Po raz dziewiąty z rzędu, technika TFSI dała Audi zwycięstwo w swojej klasie 2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 „International Engine of the Year”, w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. W ten sposób, motor 2,5 TFSI zwyciężył w swej klasie już czwarty raz z rzędu. W 2,5-litrowym silniku montowanym w modelach Audi TT RS plus Coupé i Roadster, zastosowano dwa flagowe rozwiązania techniczne Audi: turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa FSI. To dzięki nim jednostka zwyciężyła w konkursie. „Model TT RS zdecydowanie wyróżnia się wśród dostępnych na rynku aut sportowych. Zarówno dźwięk, jak i moc jego niekonwencjonalnego silnika sprawiają, że kierowca ma wrażenie uczestniczenia w samochodowym wyścigu“ – brzmiało uzasadnienie decyzji jury. Audi TT RS plus Coupé i Roadster, przy pojemności skokowej 2480 cm³, generują w zakresie od 5,5 do 6,7 tys. obr./min. potężną moc 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny od 1650 do 5400 obr./min. Dzięki temu, pojazd przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy (Roadster: 4,2 sek.). Opcjonalnie, auta z takim silnikiem mogą osiągać prędkość maksymalną 280 km/h. Technika TFSI przyniosła Audi zwycięstwo w konkursie „International Engine of the Year“ po raz dziewiąty z rzędu. W latach 2005-2009, tytuł w kategorii silników o pojemności od 1,8 do 2,0 l zdobywała jednostka 2.0 TFSI 2,5-litrowy silnik TFSI będzie również montowany w modelu RS Q3, który jesienią 2013 roku pojawi się na rynku. W nim, ta benzynowa jednostka generuje moc 228 kW (310 KM) przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym tylko 8,8 l na 100 km. Pierwszy RS w dobrze sprzedającej się rodzinie SUV-ów Audi, przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 sekundy, a jego prędkość ograniczono do 250 km/h. Źródło: Volkswagen Group Polska
  21. więcej -> Mercedes Citan zdobywa 3 gwiazdki Euro NCAP, wiadomości ze świata motoryzacji, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Audi A4 Avant zdobywa nagrodę Fleet Award 2013 - Audi A4 Avant zwycięża w kategorii „samochód dla managera – małe i średnie premium” - Prawie osiemdziesiąt samochodów walczyło o tytuł najlepszego pojazdu flotowego - Wybór najlepszych przeprowadzony w dwóch odsłonach: w głosowaniu internetowym i w teście Poznań/Warszawa, 22 kwietnia 2013. Audi A4 Avant zostało przez jurorów Magazynu Flota, wybrane najlepszym samochodem dla managera w klasie małe i średnie premium i otrzymało nagrodę Fleet Award 2013. Wręczenie statuetek odbyło się podczas II Kongresu Flotowego, który zgromadził fleet managerów i przedstawicieli branży motoryzacyjnej z całej Polski. Najlepsze samochody flotowe roku 2013, jurorzy i audytorzy Magazynu Flota, wybrali po zliczeniu rezultatów głosowania internetowego i wyników testu, któremu poddano wszystkie nominowane auta. Test odbył się na specjalnie przygotowanym torze, pod okiem specjalistów. Każdy juror otrzymał kartę oceny, gdzie w skali 1-10 oceniał pojazdy wg sześciu opracowanych przez Magazyn Flota kryteriów. Po podliczeniu punktów w kategorii „samochód dla managera – małe i średnie premium”, zwycięzcą ogłoszono Audi A4 Avant. „Fleet Award 2013 dla Audi A4 Avant to potwierdzenie trendu, że nie tylko samochody małe lub kompaktowe marek nazywanych „popularnymi” znajdują się w kręgu zainteresowania osób zarządzających flotami” - mówi Ryszard Czubała, koordynator sprzedaży flotowej Audi. „Coraz częściej do flot firmowych włącza się samochody segmentu premium, takie jak Audi, jako najbardziej odpowiednie dla kadry managerskiej” – dodaje Ryszard Czubała. Audi A4, zarówno w zwycięskiej wersji Avant, jak i w wersji Limousine, jest najchętniej kupowanym Audi i to już od prawie 40 lat. Łącznie marka sprzedała dziesięć milionów egzemplarzy tego modelu, w ośmiu generacjach. Stylistyka wszystkich modeli jest niepowtarzalna. Nowe, wprowadzone na rynek w roku 2012, Audi A4 jest bardziej dynamiczne i oferuje aż cztery benzynowe silniki TFSI oraz sześć jednostek TDI, które stanowią wzorcowe połączenie sportowego charakteru i efektywności. Funkcjonalne i przestronne wnętrze modeli A4 jest bardzo sportowe, linie są prowadzone płynnie, dominuje elegancja i czysta forma. Dodatkowo nowe rozwiązania z dziedziny efektywności, dynamiki jazdy i systemów infotainment, czynią ten samochód ikoną marki Audi. Tegoroczna, 12 już edycja nagrody Fleet Award okazała się rekordowa. Osoby związane z branżą motoryzacyjną (dziennikarze, fleet managerowie, pracownicy działów logistycznych, zarządy) oddały ponad 105 000 głosów w 25 kategoriach głosowania internetowego. Ponadto, podczas Wielkiego Testu Flotowego na warszawskim lotnisku Bemowo, pojawiło się blisko 300 gości z czego prawie 150 stanowili fleet managerowie wcielający się w rolę jurorów. Na płytę lotniska przyjechało prawie 80 flotowych samochodów, które poddano specjalistycznym testom i ocenom. Źródło: Volkswagen Group Polska
  23. Nowa Mazda6 została uhonorowana tegoroczną nagrodą „Red Dot”, która jest wyrazem międzynarodowego uznania dla jej wyjątkowej stylizacji. Jest to kolejny sukces tego modelu oraz rewolucyjnego motywu projektowego „KODO: Dusza Ruchu”. 37-osobowe jury, złożone z niezależnych ekspertów wzornictwa, oceniało zgłoszenia do konkursu według dziewięciu kryteriów i wyróżniło inspirowany KODO model Mazda6 za niezwykle innowacyjny design. KODO jest nagradzanym motywem, który marka zastosowała w nowej generacji pojazdów. Jego inspiracją było gwałtowne uwolnienie energii, charakteryzujące zwierzęta lub sportowców zrywających się do biegu. KODO symbolizuje dynamikę samochodów Mazda, a także stanowi doskonałe dopełnienie niekonwencjonalnego podejścia marki do samochodów, których prowadzenie daje dużo radości. Wśród dotychczasowych sukcesów KODO znajduje się przyznana przez niemiecki magazyn „Auto Bild” nagroda „2012 European Design Award” (dla Mazdy CX-5, pierwszego modelu KODO) oraz pierwsze miejsce w kategorii samochód koncepcyjny w konkursie German Design Council’s Automotive Brand Contest 2012 (dla Mazdy Takeri). Nowa Mazda6, która bazuje na koncepcji Takeri i jest drugim modelem o stylizacji KODO, została wyposażona w wiele przełomowych technologii SKYACTIV, zapewniających kierowcy poczucie jedności z samochodem – Jinba Ittai. Dzięki wdrożeniu długoterminowej wizji rozwoju „Odpowiedzialnego Zoom-Zoom”, najnowszy model Mazdy gwarantuje jedne z najlepszych wyników w swojej klasie pod względem oszczędności paliwa, osiągów oraz bezpieczeństwa. „Naszym celem przy tworzeniu nowego modelu Mazda6 było osiągnięcie doskonałej równowagi i proporcji pojazdu, które przykuwają wzrok, rozbudzają zmysły i sprawiają, że natychmiast ma się ochotę usiąść za kierownicą” – mówi Peter Birtwhistle, główny projektant w Europejskim Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Mazdy. „Nagroda »Red Dot« za stylizację jest doskonałym świadectwem atrakcyjności KODO”. O nagrodzie „Red Dot Design” „Red Dot Design Award” jest przyznawana od 1955 r. przez niemieckie Centrum Wzornictwa w Nadrenii-Północnej Westfalii (Design Zentrum Nordrhein Westfalen) w jednym z największych na świecie konkursów wzornictwa. Kategorie konkursowe to design produktu, wzornictwo koncepcyjne i komunikacja designu. Ceremonia rozdania nagród „Red Dot Award: Product Design 2013”, o które walczyło 4662 produktów 1865 producentów z 54 krajów, odbędzie się 1 lipca w teatrze Aalto w Essen. Wyróżnione produkty zostaną oznaczone symbolem czerwonej kropki, która jest międzynarodowym symbolem wybitnych osiągnięć w dziedzinie wzornictwa. źródło: Mazda Motor Poland
  24. więcej -> Mazda6 zdobywa prestiżową nagrodę za wzornictwo Red Dot 2013, park samochodowy w Polsce, ranking samochodów osobowych, pojazdy zasilane paliwem wodorowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. więcej -> Nowy Range Rover zdobywa nagrodę Złoty Klakson, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, najnowsze modele samochodów, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×