Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zapowiada' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 29 wyników

  1. Mercedes-Benz Vans zapowiada premierę średniej wielkości pick-upa Poszerzenie oferty modelowej elementem globalnej strategii wzrostu Mercedes-Benz Vans Rynek średniej wielkości pick-upów gotowy na debiut pierwszego modelu premium Główne rynki zbytu: Ameryka Łacińska, RPA, Australia, Europa Stuttgart. Przed końcem dekady Mercedes-Benz zadebiutuje w kolejnym perspektywicznym segmencie rynku i poszerzy ofertę swoich modeli o pierwszego na świecie pick-upa premium. Tego typu pojazdy charakteryzują się wszechstronnością, całoroczną użytecznością oraz ładownością przekraczającą z reguły 1000 kg. To wszystko sprawia, że pick-upy cieszą się popularnością na całym świecie i stanowią rynek o dużym potencjale rozwojowym. „Pick-up Mercedes-Benz w istotny sposób przyczyni się do realizacji celów naszego globalnego rozwoju” – mówi dr Dieter Zetsche, Prezes Zarządu Daimler AG i szef działu Mercedes-Benz Cars. „Zadebiutujemy w segmencie pick-upów z modelem o typowym dla naszej marki charakterze, ze wszystkimi typowymi dla niej atrybutami - takimi jak bezpieczeństwo, komfort, wydajność i jakość”. Volker Mornhinweg, szef działu Mercedes-Benz Vans, dodaje: „Nowy model typu pick-up będzie idealnym uzupełnieniem naszej gamy produktowej w ramach międzynarodowej strategii wzrostu »Mercedes-Benz Vans goes global«”. Perspektywiczny segment o globalnym zasięgu Na całym świecie segment średniej wielkości pick-upów przechodzi obecnie transformację. Coraz więcej takich pojazdów jest wykorzystywanych nie tylko do pracy, ale także do celów prywatnych. Ich użytkownicy – zarówno firmy, jak i nabywcy indywidualni – oczekują modeli o kojarzących się z samochodami osobowymi. Mercedes-Benz jako pierwszy producent samochodów premium odpowiada na potrzeby rynku i projektuje pick-upa. „Gwiazda” ma już doświadczenie w podobnych pionierskich zachowaniach. Podobnym przypadkiem była udana premiera Klasy M (znanej również jako ML) blisko 20 lat temu. Był to pierwszy SUV segmentu premium i zmienił oblicze pojazdów rekreacyjnych. Nowy pick-up Mercedes-Benz będzie początkowo oferowany na rynkach Ameryki Łacińskiej, RPA, Australii i Europy, gdzie w segmencie tym odnotowuje się stałe wzrosty. Mercedes-Benz Vans: centrum kompetencji aut użytkowych Za opracowanie nowego modelu odpowiada dział Mercedes-Benz Vans, odpowiednio przygotowany do wdrożenia pierwszego pick-upa w historii firmy. Stoi za nim wiele lat doświadczenia w projektowaniu, produkcji i sprzedaży samochodów użytkowych. Debiutujące w zeszłym roku modele, Klasa V i Vito, udowadniają, że Mercedes-Benz Vans potrafi spełnić zróżnicowane oczekiwania klientów. Jest to szczególnie ważne w segmencie, w którym samochody służą zarówno celom służbowym, jak i prywatnym. „Możemy z powodzeniem zaspokoić potrzeby klientów szukających samochodu, który poza wszechstronnością oferuje komfort, bezpieczeństwo i design znany z osobowych Mercedesów” – mówi Mornhinweg. „Zgodnie z tą sprawdzoną, udaną formułą zaprojektujemy pierwszego pick-upa naszej marki”. Źródło: Mercedes Benz Polska
  2. Bentley zapowiada swojego SUV-a - debiut w 2016 roku Oby był tylko ładniejszy od prototypu
  3. źródło: pcworld.pl więcej: Tonsil zapowiada wielki powrót. Ma sansę odbudować pozycję? - PC World - Testy i Ceny sprzętu PC, RTV, Foto, Porady IT, Download, Aktualności
  4. - W Korei ujawniono pierwsze informacje na temat Nowego modelu Genesis w wersji sedan - Po wprowadzeniu modelu na rynek koreański, samochód będzie w przyszłym roku dostępny na głównych rynkach światowych Hyundai Motor Company, największy południowokoreański producent samochodów, zaprezentował pierwsze szkice nowego modelu Genesis, podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami koreańskich mediów. Samochód zostanie wprowadzony do sprzedaży w Korei jeszcze w tym roku, natomiast na innych kluczowych dla firmy rynkach pojawi się w 2014 roku. ”Luksusowy Genesis, który zadebiutował w 2008 roku, jako pierwszy tylnonapędowy sedan segmentu Premium, zaskoczył wszystkich swoją konkurencyjnością i jakością.” – powiedział Moon Sik Kwon, szef Centrum badawczo-rozwojowego Hyundaia w Korei. ”Nowa generacja Genesia, odzwierciedla nasze najlepsze praktyki i umiejętności Hyundaia do tworzenia wysokich jakościowo samochodów, dlatego wierzymy, że stanie się on silnym graczem na rynku. Celem projektu o łącznej wartości ponad 340 mln EUR było stworzenie tylnonapędowego sedana światowej klasy, a efektem jest powstanie po czterech latach obecnego modelu. Wyróżniający i elegancki design, wiodąca w klasie konstrukcja podwozia, komfort jazdy na poziomie samochodów najlepszych europejskich marek premium, najnowsze systemy bezpieczeństwa i komfort prowadzenia to mocne strony Genesisa. W każdym detalu samochodu widoczna jest filozofia marki Hyundai określana jako ‘Modern Premium’. Również dzięki temu, Genesis zapewnił sobie najlepszą w swojej klasie konkurencyjność potwierdzoną licznymi testami przeprowadzonymi w różnych miejscach na całym świecie, w tym także na słynnym torze Nürburgring w Niemczech. DESIGN W 2009 roku Hyundai wprowadził nową filozofię projektowania samochodów określaną jako 'Fluidic Sculpture’. Nowy Genesis to pierwszy model w którym zastosowano język projektowania ‘Fluidic Sculpture 2.0’, którego kluczowymi elementami są: prosty i harmonijny design z płynnymi akcentami, nowoczesny, sześciokątny grill, wyrazisty kolor, jakość materiałów i wykończenie samochodu. Zaprojektowany w ten sposób Genesis, to sedan klasy Premium, którego sportowy wygląd daje wrażenie stałego ruchu. Sześciokątny grill jest mocnym akcentem, podczas gdy linie boczne poprowadzone są płynnie, a tył samochodu sprawia wrażenie ‘wyrzeźbionego’. Wnętrze samochodu pozostaje spójne z całością, poprzez przemyślaną ergonomię i intuicyjną obsługę, oraz najwyższej jakości materiały i specyfikacje wyposażenia, odpowiednie dla samochodów Premium. Zupełnie nowy Genesis posiada panel sterowania Human Machine Interface (HMI), pozwalający kierowcy na domyślne rozpoznanie funkcji pojazdu i dzięki temu lepsze ich wykorzystanie. Symbole zostały ustandaryzowane, a przełączniki sklasyfikowane w zależności od ich funkcji, ułatwiając kontrolę nad samochodem. Wszystkie przyszłe modele będą projektowane w oparciu o język projektowania ‘Fluidic Sculpture 2.0’ i jego zasady. BEZPIECZEŃSTWO Jak wykazały testy zderzeniowe, Nowy Genesis jest jeszcze bardziej bezpieczny dzięki ulepszonej sztywności nadwozia. W samochodzie zwiększono odporność na wgniecenia, poprzez zastosowanie dwuwarstwowej struktury przedniej części nadwozia, wykonanej ze stali o wysokiej wytrzymałości, wytłaczanej na gorąco. Oddzielono komorę silnika oraz ulepszono konstrukcję podłogi z przodu i z tyłu. Bezpieczeństwo pasażerów uległo poprawie dzięki zastosowaniu zaawansowanych funkcji pasów bezpieczeństwa, takich jak EFD – mechanizm nagłego napinania pasów, który mocniej trzyma pasażerów podczas wypadku i pas Pre-Safe z funkcją przewidywania niebezpieczeństwa. PROWADZENIE Dzięki ulepszonemu zawieszeniu i zastosowaniu zaawansowanych technologii, Nowy Genesis gwarantuje najwyższej jakości komfort jazdy. Znacznie poprawiono sztywność zawieszenia oraz rozłożenie masy, co poprawiło przyczepność. Zastosowanie elektronicznej kontroli zawieszenia (ATCC) zapewnia większą stabilność na zakrętach. Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego (R-MDPS) zostało po raz pierwszy zastosowane w modelu o zmiennym przełożeniu, co zapewnia stabilność przy wysokich prędkościach i bezpośrednie reagowanie na niskich i średnich prędkościach . W nowym Genesise po raz pierwszy zastosowano HTRAC - napęd na wszystkie koła. Zaawansowany system HTRAC elektronicznie reguluje rozdział momentu obrotowego pomiędzy przednią i tylną osią, w zależności od drogi i warunków jazdy, oferując większą stabilność na śliskiej nawierzchni i na zakrętach. Pozwala także kierowcy wybrać indywidualny tryb jazdy. W Polsce, od 2011 roku oferowany był tylnonapędowy model Genesis w sportowej wersji Coupe. W nadchodzącym roku, zostanie podjęta decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży Genesisa w wersji sedan. źródło: Hyundai
  5. Hyundai i80 Concept - zapowiada si ciekawie Gran turismo wg Hyundaia - zapowiada się ciekawie
  6. Mercedes zapowiada powrt CLK Myślę, że to dobry ruch - CLK brzmi lepiej niż nieco bezduszne "klasa C Coupe"
  7. więcej -> GM zapowiada wcześniejsze zamknięcie fabryki w Bochum, park samochodów, testy samochodów osobowych, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Po doskonałym roku 2012, Audi zapowiada dalszy dynamiczny rozwój w 2013 - W roku 2012, sprzedano łącznie 1,45 mln samochodów marki Audi, wypracowując 48,8 mld euro przychodów ze sprzedaży, 5,4 mld euro zysku operacyjnego oraz 11 procent operacyjnego wskaźnika rentowności sprzedaży. - Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG mówi: „W 2012 roku osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy, a kupując Ducati poszerzyliśmy ofertę naszego koncernu o kolejną atrakcyjną markę premium.“ Koncern Audi w ponad 100 procentach zrealizował swoje cele w roku 2012. Pomimo odczuwalnych skutków kryzysu spowodowanego zadłużeniem wielu państw i zniżkowych tendencji na całym rynku europejskim, przedsiębiorstwo zanotowało rekordowe wyniki produkcji, dostaw, obrotów i zysków. W ubiegłym roku Audi sprzedało blisko 1,45 mln pojazdów i podwyższyło przychody ze sprzedaży do 48,8 mld euro. Koncern zwiększył też zysk operacyjny, który wyniósł 5,4 mld euro. Jest to rekordowy w historii przedsiębiorstwa wynik. Operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży za rok 2012 wyniósł 11 procent i przewyższył wskaźnik planowany, którego wielkość, jak zakładano, miała wynieść od pięciu do ośmiu procent. W roku 2013, Audi chce się nadal dynamicznie rozwijać i pozyskiwać kolejnych klientów. Ponadto producent z Ingolstadt planuje zatrudnić w samych tylko Niemczech blisko 1500 nowych pracowników i zaoferować 700 uczniom możliwość nauki zawodu w ramach praktyk. Podczas konferencji podsumowującej wyniki ubiegłego roku, Audi przedstawiło wskaźniki gospodarcze dotyczące roku obrachunkowego 2012. W obecności ponad trzystu dziennikarzy z całego świata, Rupert Stadler prezes zarządu Audi AG, powiedział w głównej siedzibie przedsiębiorstwa w Ingolstadt: „Rok 2012 był dla nas bardzo pomyślny. Osiągnęliśmy więcej niż zakładaliśmy, a kupując firmę Ducati poszerzyliśmy ofertę naszego koncernu o kolejną atrakcyjną markę premium. Również w roku 2013, planujemy dalszy rozwój i dzięki oddaniu do użytku dwóch nowych zakładów, chcemy stworzyć warunki do wzmocnienia naszej wiodącej pozycji w sektorze.“ Dodatkowo, począwszy od roku 2016, Audi rozpocznie produkcję kolejnej generacji Audi Q5 w nowym zakładzie, w meksykańskiej miejscowości San José Chiapa. Rok 2012 był dla Audi kolejnym rokiem rekordów. Przedsiębiorstwo sprzedało na całym świecie dokładnie 1 455 123 pojazdy marki Audi (w 2011 roku: 1 302 659 egzemplarze). Odpowiada to wzrostowi sprzedaży o 11,7 procent i liczbie blisko 152 500 nowych klientów. Równocześnie Audi zwiększyło przychody ze sprzedaży o 10,6 procent do kwoty 48,771 mld euro (w 2011 roku: 44,096 mld). Mimo pogarszających się warunków ramowych w światowej gospodarce, zysk operacyjny koncernu Audi w ubiegłym roku nieznacznie wzrósł i miał rekordową wartość 5,380 mld euro (w 2011 roku: 5,348 mld). Operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży wyniósł 11 procent (w 2011 roku: 12,1 procent) i znacznie przewyższył wskaźnik planowany, którego wielkość, jak zakładano, miała osiągnąć od pięciu do ośmiu procent. Koszty zbytu w roku obrotowym 2012 wyniosły 4,593 mld euro (w 2011 roku: 3,599 mld). Wzrost, w porównaniu z rokiem ubiegłym, spowodowany był zwiększeniem sprzedaży, wyższymi kosztami marketingu oraz kosztami zbytu powstałymi wskutek wprowadzenia na rynek nowych modeli, a także realizacji strategicznych koncepcji sprzedaży, np. centrum Audi City w Londynie i Pekinie. Zysk koncernu Audi przed opodatkowaniem osiągnął wielkość rzędu 5,956 mld euro (w 2011 roku: 6,041 mld). Kluczowe wskaźniki rentowności odzwierciedlają wysoką dochodowość przedsiębiorstwa. Pokazują, że koncern Audi należy nadal do najbardziej dochodowych przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej na całym świecie. Wysoką wartość ma nie tylko operacyjny wskaźnik rentowności sprzedaży, który wyniósł 11 procent, ale również wskaźnik rentowności sprzedaż przed opodatkowaniem, który osiągnął świetny wynik 12,2 procent (w 2011 roku: 13,7 procent). Wskaźnik ROI (zwrotu z inwestycji) wyniósł w ubiegłym roku obrotowym 30,9 procent (w 2011 roku: 35,4 procent). Wg Axel’a Strotbek’a, członka Zarządu Audi AG ds. finansów i organizacji, wysoka dochodowość przedsiębiorstwa odzwierciedla słuszność przyjętej strategii rozwoju. Inwestycje w przyszłość uważa on za dowód dalekowzroczności kierownictwa koncernu: „Już pod koniec roku 2011 przyjęliśmy plan inwestycji na skalę niespotykaną w historii naszego przedsiębiorstwa. Do roku 2015 planujemy inwestycje o wartości średnio 3,5 mld euro na rok, po to, by konsekwentnie kroczyć obraną przez nas drogą rozwoju.“ Duża wartość inwestycji w ubiegłym roku opłaciła się. Nowe Audi Q3 pojawiło się na pierwszych rynkach jesienią 2011 roku. W ten sposób, dopiero rok 2012 był pierwszym pełnym rokiem, w którym klienci mogli je nabywać. W samej Europie, w ubiegłym roku sprzedano łącznie blisko 80 tysięcy egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Jesienią 2011, w salonach samochodowych pojawiło się Audi A6 Avant, które również dało mocny impuls do wzrostu sprzedaży marki Audi na rodzimym kontynencie. W 2012 roku sprzedaż luksusowych samochodów typu kombi zwiększyła się w Europie o 38,9 procent, osiągając wielkość 63 100 sprzedanych aut. Łącznie, w minionym roku, Audi wprowadziło na europejski rynek prawie 739 tysięcy wszystkich swoich modeli i tym samym, mimo trudnej sytuacji rynkowej, w porównaniu z 2011 rokiem zwiększyło sprzedaż o 1,8 procenta. W USA, marka z czterema ringami w 2012 roku, z miesiąca na miesiąc notowała coraz większą sprzedaż i przekroczyła dynamikę wzrostu z 2011 roku. Na koniec roku 2012, Audi zdecydowanie prowadziło w segmencie premium na chińskim rynku motoryzacyjnym. Koncern z Ingolstadt notuje wzrost na całym świecie. Na ponad pięćdziesięciu rynkach Audi zanotowało w ubiegłym roku rekordową sprzedaż. Zarówno w roku obrotowym 2013, jak i w 2014, koncern Audi oczekuje niewielkiego zwiększenia przychodów ze sprzedaży. Przy tym pozytywny wpływ na wyniki finansowe koncernu będą mieć, poza zakładanym wzrostem sprzedaży, także wdrażane już działania na rzecz poprawy produktywności, ulepszenia procesów produkcyjnych oraz optymalizacji struktury przedsiębiorstwa. Dzięki tym działaniom, przedsiębiorstwo spodziewa się w tych latach operacyjnego wskaźnika rentowności sprzedaży o wartości w przedziale od ośmiu do dziesięciu procent. Zakładany wskaźnik ma zostać osiągnięty mimo dużych nakładów na nowe produkty i rozwiązania techniczne, zwłaszcza tych związanych z koniecznością spełniania założeń zaostrzonych regulacji dotyczących emisji dwutlenku węgla oraz z kosztami rozbudowy międzynarodowej sieci produkcyjnej. Nowe modele Audi mają pomóc w osiągnięciu tego celu. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie marka z Ingolstadt kontynuowała swoją „ofensywę“ modelową, prezentując m. in. Audi A3 Sportback e-tron. W roku 2013 zadebiutuje także limuzyna A3, która wzmocni pozycję Audi na ważnych rynkach chińskim i amerykańskim. Ponadto Audi w bieżącym roku zaprezentuje tak dużo modeli sportowych RS jak nigdy dotąd. Obok Audi RS 7 Sportback i nowego modelu RS Q3, na rynku pojawią się też Audi RS 6 Avant i RS Cabriolet. Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. więcej -> Opel zapowiada kolejne inwestycje na Węgrzech, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, testy samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. Renault zapowiada powrt Alpine - pierwszy model ju w 2015 roku Z Megane RS zrobili rasowego sportowca, jest więc szansa, że nowy Alpine będzie jednym z najlepszych aut w klasie. Pozostaje tylko czekać na seryjne modele
  11. Nowe "power-dieslowe" edycje Brabusa zapowiadane są na rok 2013. Coś dla zwolleników "nieco" oszczędniejszej jazdy.... Więcej: Brabus Announces a Series of Power Diesel Special Editions - Top Speed
  12. http://www.v10.pl/Nowe,Audi,RS3,na,nieoficjalnych,wizualizacjach,zapowiada,sie,bardzo,ciekawie,79988.html
  13. Natrafiłem dzisiaj na taki oto artykuł: http://www.chip.pl/news/rozrywka/gry-wyscigowe/2011/06/need-for-speed-the-run-bedziesz-mogl-wyjsc-z-samochodu-wideo Zapowiada się ciekawie .
  14. Evo X ze smakiem. Tuning w trakcie roboty ale już zapowiada się ciekawie... Więcej ---> http://jdmego.wordpress.com/2011/04/26/few-and-far-between/
  15. http://moto.onet.pl/1604813,1,mercedes-190-e-powraca,artykul.html?node=2 Zapowiada się ciekawie.
  16. niems

    Karbonowe felgi !

    Karbonowe felgi ! http://auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4927543.html Świetnie się zapowiada, tylko cena jest za wysoka
  17. Fast & Furious 4: '67 Chevy Truck <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ZNLuTkbdkHU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ZNLuTkbdkHU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Zapowiada się bardzo nierealistycznie
  18. Peugeot 908 rc sportowa limuzyna http://superdriver.eu/pl/24080/peugeot_908_rc_sportowa_limuzyna Fajnie się zapowiada
  19. Zdjęcia szpiegowskie Porsche 998 - następcy obecnej 911-ki... Mało widać ale zapowiada się ciekawie Tu więcej ---> http://www.worldcarfans.com/9081125.003/next-generation-2011-porsche-998-spy-photos
  20. http://www.leftlanenews.com/infiniti-to-get-four-door-gt-r.html Infiniti zają się teraz klonowaniem Nissana GT-R.... co z tego będzie? Zapowiada się dość ciekawie.....
  21. To autko ma być w 2010 roku. Ciekawie się zapowiada. 5/6
  22. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=USF1Gim2jM8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=USF1Gim2jM8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Zapowiada się następna niezła gierka no i "DUB"
  23. http://www.pcworld.pl/news/163443/Intel.zapowiada.lepsze.laptopy.html
  24. http://www.pcworld.pl/news/163448/Intel.zapowiada.nowe.dyski.SSD.html
  25. http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1439 zapowiada sie fajna furka
×