Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'yeti' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 19 wyników

  1. SKODA Yeti Adventure - przygoda w wersji all inclusive Kompaktowy SUV ŠKODY dostępny jest w atrakcyjnej odmianie Adventure, która wzbudza zainteresowanie „survivalowym klimatem” i bogatym wyposażeniem. ŠKODA Yeti Adventure bazuje na wersji wyposażenia Ambition. Pakiet dostępny jest dla Yeti w wariancie Outdoor. SUV w tym wydaniu łączy własności terenowe z wysoką funkcjonalnością, dzięki czemu sprawdzi się w mieście, jak i na bezdrożach. Pakiet Adventure kosztuje 4 850 zł. W zamian otrzymujemy dodatkowe elementy stylistyczne i wyższą funkcjonalność. Przygodowy charakter pojazdu podkreślają ochronne listwy boczne z chromowanymi detalami, 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich w kolorze czarnym o wzorze MATTERHORN, relingi dachowe ze środkową częścią w srebrnym kolorze, oznaczenia „Adventure” na słupkach C i pokrywie bagażnika. Wnętrze wyróżnia się specjalnie zaprojektowaną tapicerką z przeszyciami w kolorze srebrnym, listwami na progi drzwi z oznaczeniem „Adventure” oraz dywanikami, również ozdobionymi nicią w kolorze srebrnym. O dobry nastrój na pokładzie dba radioodtwarzacz Bolero z dodatkowymi 4 głośnikami, a o komfort jazdy tempomat, trójramienna kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą ze srebrnymi szwami, a także podgrzewane fotele przednie, wyposażone w regulację na odcinku lędźwiowym. ŠKODA Yeti Adventure oferowana jest z szeroką gamą silników do wyboru oraz we wszystkich standardowych kolorach nadwozia. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Citigo Monte Carlo i Yeti Monte Carlo – usportowione wersje już na polskim rynku! Oferta ŠKODY została poszerzona o dwie wyjątkowe wersje modeli Citigo i Yeti: inspirowane sukcesami marki w rajdach, usportowione edycje Monte Carlo. Kariera ŠKODY w sportach motorowych jest prawie tak samo długa i bogata, co cała 119-letnia historia czeskiej firmy. Od lat 60. rajdowe modele 1000 MB oraz następujące kolejno wyczynowe wersje modeli 110, 120 i 130 przez wiele lat wygrywały i zdobywały mistrzostwa swoich klas na zawodach w całej Europie. ŠKODA przenosi tę cenną wiedzę i doświadczenie zebrane w ekstremalnych warunkach rajdów na rozwój swoich samochodów, czego najlepszym dowodem jest zaprezentowana w 2011 roku, na 110-rocznicę obecności marki w motorsporcie, Fabia Monte Carlo. Po wielkim sukcesie tej specjalnej wersji – tym razem komercyjnym – dołączają do niej na polskim rynku obiecujące podobne emocje i indywidualny charakter wersje modeli Citigo i Yeti. Citigo Monte Carlo: małe rozmiary, wielki charakter Dodatki wersji Monte Carlo podkreślają zadziorną osobowość i zwinność tego kompaktowego miejskiego samochodu. Atrakcyjny pakiet stylistyczny i wyjątkowe elementy wnętrza wprowadzają indywidualny, śmiały charakter, który nawet pomimo niewielkich rozmiarów zewnętrznych samochodu wyróżnia się na ulicach miast. Z zewnątrz obniżoną za sprawą sportowego zawieszenia sylwetkę charakteryzuje szereg sportowych atrybutów, pokrytych kontrastującą z kolorem nadwozia czernią: w tym kolorze są spojlery na przednim zderzaku oraz na pokrywie bagażnika z tyłu, dyfuzor, ramka grilla i osłony lusterek bocznych. W ten sam gustowny sposób wykończono przednie reflektory główne i przeciwmgielne oraz piętnastocalowe obręcze kół ze stopów metali lekkich AURIGA. Opcjonalnie do tej wersji modelu można również zamówić 16-calowe obręcze kół SERPENS widoczne na zdjęciach. Uderzający efekt uzupełniają przyciemnione szyby Sunset, oznaczenie wersji specjalnej Monte Carlo na słupkach B oraz sportowe okleiny na drzwiach i pokrywie bagażnika. Czarne elementy można zestawić z jednym z czterech dostępnych lakierów nadwozia: Czerwienią Tornado, Bielą Candy, Srebrnym Brilliant i Czernią Deep. Szczególny charakter tej wersji równie dobrze oddany jest we wnętrzu: tapicerka SPORT z kontrastowymi, czerwonymi elementami i białymi pasami jest uzupełniona przez elementy skórzane, dywaniki z przeszyciami w kolorze czerwonym, oraz błyszczącą czerń środkowej części deski rozdzielczej, przyozdobionej logo Monte Carlo. Citigo Monte Carlo bazuje na wersji wyposażenia Ambition i dostępna jest zarówno w wersji 3-, jak i 5-drzwiowej z pełną gamą silników z podstawowej wersji modelu. Cena modelu Monte Carlo zaczyna się od 41 590 zł. Yeti Monte Carlo: elegancki wygląd i zwiększona funkcjonalność Wybierając specjalną edycję Monte Carlo dla modelu Yeti można liczyć nie tylko na wyróżniające wygląd elementy, ale i dodatkowe wyposażenie, zwiększające funkcjonalność i komfort tego praktycznego SUVa. Yeti Monte Carlo obejmuje wszystkie elementy wyposażenia wersji Ambition, dodatkowo wzbogacając ją o radioodtwarzacz Bolero ze zmieniarką płyt CD, dwustrefową klimatyzację Climatronic, przygotowanie pod telefon z zestawem Bluetooth, trójramienną kierownicę wielofunkcyjną i dodatkowe cztery głośniki z tyłu. Odświeżony w listopadzie zeszłego roku model Yeti nabrał bardziej wyrazistych, zdecydowanych linii, które doskonale współgrają z eleganckim, wyróżniającym się pakietem optycznym. Nadwozie Yeti Monte Carlo także stawia na grę z gustowną czernią: pokryto nią cały dach, siedemnastocalowe koła o przykuwającym uwagę wzorze ORIGAMI, osłony lusterek, spojler na przednim zderzaku, ramkę grilla, progi drzwi, dyfuzor oraz obudowy przednich reflektorów i świateł przeciwmgielnych. Wystrój wyjątkowego nadwozia kompletuje oznaczenie wersji Monte Carlo na przednich błotnikach, przyciemnione szyby Sunset i ozdobna końcówka układu wydechowego. Ta wyjątkowa konfiguracja dostępna jest z kolorami nadwozia Czerwień Corrida, Biel Candy, Srebrny Brilliant i Szary Metal. Podobnie jak w modelu Citigo, także kabinę Yeti pokrywa odważna tapicerka SPORT z czerwonymi akcentami i białymi pasami, kontrastująca z czernią deski rozdzielczej. Szczególny klimat tego miejsca budują szczegóły: czerwone przeszycia kierownicy i dywaników, sportowo wyprofilowane fotele, dedykowane, ozdobne listwy na progi drzwi, dekor imitujący stosowane w sporcie wyczynowym włókno węglowe i stalowe nakładki na pedały. Cena tej wersji została równie przystępnie skalkulowana i zaczyna się od 82 850 zł. Wersje Monte Carlo modeli Citigo i Yeti to rewelacyjna okazja do stworzenia ze swojej ŠKODY wyjątkowego i niepowtarzalnego samochodu charakteryzującego się sportowym duchem. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Chciałam poznać waszą opinię na temat Skody Yeti. Znalazłam taki model Skoda Yeti I SalonPL 1włSerwisASOFraVAT23% i po wstępnej rozmowie telefonicznej sprzedawca zadeklarował duże możliwości negocjacji ceny. Co sądzicie o tego typu samochodach? Sprawdzają się do jeżdżenia po mieście? Na drogach są to dosyć często spotykane auta...
  4. Skoda Yeti RS, czyli co by było gdyby... Z Fabii RS Skoda rezygnuje, więc nie sądzę, żeby chciała spróbować z kolejnym modelem serii RS
  5. Nowy Yeti już w produkcji Już tylko tygodnie dzielą nas od pojawienia się na polskich drogach pierwszych egzemplarzy gruntownie zmodernizowanego Yeti. Samochody zjeżdżają już z taśm fabryki w Kvasinach. To kolejny nowy model ŠKODY, którego produkcja rozpoczyna się w tym roku. Po wprowadzeniu na rynek trzeciej generacji Octavii, odnowionego Superba i Rapida w wersji Spaceback, czeski producent nie ustaje w rynkowej ofensywie, przygotowując aż dwóch, różniących się charakterem następców pierwszego SUVa ŠKODY – elegancką odsłonę, której żywiołem są miejskie arterie, oraz dzielny terenowy odpowiednik. „2013 to rok nowości ŠKODY” – mówi Michael Oeljeklaus, członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za produkcję. „Start produkcji nowego Yeti to wynik kolejnej świetnie wykonanej pracy całego naszego zespołu.” Model wytwarzany jest w Kvasinach, gdzie około 4 500 pracowników konstruuje także ŠKODY Superb i Roomster. Model został obdarzony bardziej wyrazistym wyglądem przodu i tyłu, dodatkowymi wzorami kół ze stopów lekkich oraz niedostępnymi wcześniej kombinacjami układu napędowego. Wiele pracy poświęcono także na poprawę przestrzeni pasażerskiej, w której pojawiły się teraz nowe kierownice, materiały oraz wzory. Nowością dla ŠKODY jest zastosowana po raz pierwszy w historii marki kamera cofania. Niezależnie od wybranego oblicza Yeti, każde z nich dalej łączy dobrze znane zalety tego modelu: zachowujący pewność w każdych warunkach, bezpieczny układ napędowy, nowoczesną technologię wpływającą na zwiększenie komfortu jazdy i obniżenia kosztów eksploatacji, oraz doskonałą funkcjonalność dzięki skutecznemu połączeniu dużej przestrzeni ze specjalnością ŠKODY – przemyślanymi rozwiązaniami. Kiedy Yeti po raz pierwszy pokazało się światu w 2009 roku, od razu zaskarbiło sobie sympatię i uznanie kierowców połączeniem charakterystycznego wyglądu z przestronnością, bezpieczeństwa oraz tradycyjnie już wyjątkowo korzystnej relacji ceny do gwarantowanej w zamian jakości. Wszechstronny charakter podkreślony przez zaawansowane opcje napędowe połączone z powiększonym prześwitem umocniły wizerunek ŠKODY, jako eksperta od napędu 4x4. Dziś Yeti staje się jednym z najczęściej wybieranych SUVów w Europie. Od początku jego istnienia sprzedano już 288 700 egzemplarzy tego modelu, a udział rynkowy z roku na rok rośnie, i to w wyraźnie postępowym tempie – obecnie na rynku Unii Europejskiej wynosi 4,1% wśród SUVów segmentu A. Tylko w pierwszych dziesięciu miesiącach tego roku do klientów trafiło już 67 300 egzemplarzy terenowej ŠKODY, a przez cały zeszły rok dostarczono jej 87 400 sztuk – to wzrost aż o 24% w stosunku do roku poprzedzającego. Teraz, wzbogacona o nowocześniejsze wyposażenie i atrakcyjniejszy wygląd nowa ŠKODA Yeti ma szanse na zdobycie jeszcze większej przewagi rynkowej! Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Skoda Yeti (2014)
  7. więcej -> Nowa Skoda Yeti na start | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> CENY | Nowa Skoda Yeti może być Twoja za... | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Atrakcyjne ceny nowej SKODY Yeti SKODA Yeti to samochód, który świetnie radzi sobie na ruchliwych drogach i wymagających terenowych traktach. Teraz po raz pierwszy dostępny będzie w dwóch wariantach – jako elegancka ŠKODA Yeti do użytku miejskiego i jako terenowa, gotowa na przygodę ŠKODA Yeti Outdoor. Znane są już ceny obu wersji. Ceny ŠKODY Yeti, uwzględniając upust w wysokości 5 700 zł, zaczynają się od 59 250 zł za odmianę z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM – to o 1 000 zł mniej niż w przypadku poprzedniej wersji tego modelu. Najtańszy Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM kosztuje 71 950 zł, natomiast podstawowa wersja Yeti z napędem na cztery koła i silnikiem benzynowym 1.8 TSI 160 KM to wydatek 80 500 zł. Standardowe wyposażenie wariantu Outdoor zostało zwiększone m.in.: o pakiet na bezdroża oraz czujnik ciśnienia powietrza w oponach. W przypadku tej wersji ceny startują z poziomu 60 600 zł za wersję 1.2 TSI 105 KM. Model Outdoor z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM został wyceniony na 73 300 zł, natomiast podstawowa odmiana zorientowanej na przygodę ŠKODY Yeti Outdoor, wyposażona w napęd na cztery koła i silnik benzynowy 1.8 TSI 160 KM, kosztuje 81 850 zł. Znane z poprzedniej wersji pakiety wyposażenia SMART i TRENDY dostępne są również w nowej ŠKODZIE Yeti. Klienci z pewnością docenią fakt, że pakiet SMART nie wymaga dopłaty. Oznacza to, że decydując się na wersję Ambition można doposażyć swój samochód o radioodtwarzacz Bolero, automatyczną klimatyzację, trójramienną, wielofunkcyjną kierownicę, Bluetooth oraz dodatkowe głośniki bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wersji Elegance wyposażenie samochodu można wzbogacić o system nawigacji satelitarnej Amundsen+, podgrzewane fotele z przodu, trójramienną, wielofunkcyjną kierownicę, Bluetooth oraz gniazdo multimedialne. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. więcej -> Nowa Skoda Yeti i pierwsze przymiarki cenowe, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowości na rynku samochodowym, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Nowa SKODA Yeti: premiera w dwóch odsłonach Zmodernizowany SUV ŠKODY będzie jedną z głównych premier salonu samochodowego we Frankfurcie. Wydarzeniem będzie nie tylko zmieniony wygląd i nowości techniczne – od teraz Klient będzie mógł się zdecydować na jeden z dwóch wariantów modelu: miejski lub terenowy. Gotowy stawić czoło zarówno miejskiej dżungli, jak i off-roadowej przygodzie Yeti może pochwalić się zupełnie nową stylistyką, wzorami felg, odświeżonymi wnętrzami z bogatszym wyposażeniem i jeszcze większą liczbą przemyślanych rozwiązań. Yeti jeszcze nigdy nie było tak funkcjonalne, atrakcyjne, a także za sprawą nowych możliwości konfiguracji układu napędowego – zdolne do dostosowania się do wszelkich warunków. Teraz specjaliści ze ŠKODY tę zwycięską formułę wzbogacili o znaczące udoskonalenia. Nowa odsłona wprowadza wyraźny podział na dwie indywidualne gamy stylistyczne: zderzaki, listwy boczne i osłony są pokryte lakierem lub wykonane z dodającego zadziorności, odpornego czarnego tworzywa. Również w wypadku wyposażenia obie wersje będą się różniły między sobą – wariant terenowy zostanie dodatkowo wyposażony w pakiet na bezdroża, czujnik ciśnienia powietrza w oponach oraz układ ESP dostosowany do jazdy po nieutwardzonych drogach. Nowa ŠKODA Yeti uwydatnia najważniejsze cechy nowego języka stylistycznego ŠKODY: ponadczasowe, wyraziste kształty podkreślają precyzję i solidność wykonania. Osłony reflektorów przybrały nową formę, a ich wariant bi-ksenonowy został teraz uzupełniony o światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED. Wzorem ostatnich nowości ŠKODY, grill przybrał dominującą formę, a na przeprojektowanej pokrywie bagażnika pojawiły się charakterystyczne załamania. Zmianę przeszło również wnętrze samochodu, w którym pojawiły się nowe trójramienne kierownice, wzory i materiały tapicerki oraz elementy dekoracyjne deski rozdzielczej. Na funkcjonalność mają także wpływ nowe elementy wyposażenia: po raz pierwszy Klienci będą mieli możliwość wyposażenia swojego samochodu w kamerę cofania. Swój debiut w Yeti notują także system wspomagania parkowania równoległego i prostopadłego oraz system bezkluczykowego dostępu do samochodu – KESSY. SUVa ŠKODY napędza jedna z siedmiu nowoczesnych jednostek. Napęd może być przekazywany za pomocą skrzyni ręcznej albo dwusprzęgłowej przekładni DSG na koła przednie lub obydwie osie za sprawą najnowszej, piątej generacji uznanego systemu Haldex. Oparty na jednych z najlepszych dostępnych na świecie podzespołów układ doskonale sprawdzi się zarówno w terenie, jak i zachowa pewność nawet podczas najbardziej niesprzyjających warunków drogowych. Paletę silnikową modelu Yeti stanowią oszczędne i wydajne konstrukcje wyposażone w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa. Szeroki wybór zaspokoi potrzeby każdego kierowcy – obejmuje on zarówno odznaczające się bardzo małym zużyciem paliwa jednostki 1.2 TSI oraz 1.6 TDI (średnie spalanie 4,6 l/100 km w wersji GreenLine), jak i bardzo dynamiczne 1.8 TSI o mocy 160 KM i 2.0 TDI o mocy 170 KM. Ponadto oferta obejmuje silniki 1.4 TSI 122 KM i 2.0 TDI 140 KM, dostępne także w oszczędnych wersjach Green tec. ŠKODA Yeti zadebiutowała na polskim rynku w 2009 roku. Od tego momentu jej popularność wciąż rośnie. Do końca czerwca 2013 roku wydano Klientom ponad 7 700 samochodów, co sprawia, że ŠKODA Yeti pozostaje jednym z najpopularniejszych SUVów w Polsce. Również na świecie ŠKODA Yeti odniosła spory sukces. W tym samym okresie na drogi całego świata wysłano już 263 200 egzemplarzy tego modelu i, jak dowodzą wyniki sprzedaży, z roku na rok jego popularność tylko wzrasta: Yeti jest nieustannie w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się SUVów w Europie w swojej klasie. Jego atuty doceniane są regularnie nagrodami przyznawanymi przez niezależnych ekspertów oraz kierowców, którzy w wielu krajach często wyrażają szczególną satysfakcję z eksploatacji tego samochodu. ŠKODA Yeti została nagrodzona m.in. tytułem Samochód Rodzinny Roku 2009 Top Gear, pierwszym miejscem w raporcie niezawodności GTU i badaniach Which? w kategorii samochodów terenowych i pierwszym miejscem w ankiecie Driver Power 2013 magazynu Auto Express, badającej zadowolenie kierowców z posiadanych samochodów. Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. taszar

    Nowa ŠKODA Yeti

    więcej -> Nowa ŠKODA Yeti, nowości na rynku samochodowym, centrum badań rynku, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Skoda Yeti (2014)
  14. Teraz SKODA Yeti 1.4 TSI ze skrzynią DSG SKODA wprowadza dla modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI 7-stopniową skrzynię biegów DSG. Mając na uwadze rosnącą popularność modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI (122 KM), ŠKODA poszerzyła ofertę umożliwiając zamówienie tej jednostki z automatyczną skrzynią biegów DSG. W tej konfiguracji w samochodzie napędzana jest przednia oś. DSG, zwana także preselekcyjną skrzynią biegów, umożliwia zmianę przełożeń na dwa sposoby: całkowicie automatycznie lub ręcznie. W DSG przełączanie biegów odbywa się szybko i płynnie, bez utraty momentu obrotowego przenoszonego na koła. Dwusprzęgłowe skrzynie biegów Direct Shift Gearbox wykorzystują najnowsze osiągnięcia techniczne. Kiedy załączony jest jeden bieg, kolejny jest już wybrany i tylko oczekuje na włączenie. Zmiana przełożeń następuje zatem przez przełączanie sprzęgieł i trwa zaledwie trzy do czterech setnych sekundy. Podczas jazdy sportowej biegi są przełączane dopiero przy większej prędkości obrotowej silnika, umożliwiając pełne wykorzystanie rezerw mocy. Podczas jazdy ekonomicznej, skrzynia zmienia przełożenia wcześniej, dzięki czemu zużycie paliwa jest mniejsze. SUV ŠKODY ze skrzynią biegów DSG i silnikiem TSI przyspiesza do 100 km/h w 10,6 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 182 km/h. Średnie zużycie paliwa samochodu wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 – 159 g/km. Dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 7 900 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  15. więcej -> Skoda Yeti teraz również w wersji 1.4 TSI DSG, testy samochodów osobowych, park samochodowy w Polsce, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. ŠKODA Yeti w limitowanej wersji Adventure ŠKODA wprowadziła na rynek limitowaną wersję modelu Yeti – Adventure. Samochód bazuje na wariancie Ambition i dostępny jest ze wszystkimi silnikami. Model Yeti Adventure to kontynuacja oferty wersji specjalnych, które oferują Klientom bardzo bogate wyposażenie w przystępnej cenie. Dzięki dostępności wszystkich silników, połączeniu właściwości terenowych z wyjątkową funkcjonalnością, kompaktowy SUV ŠKODY doskonale sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na bezdrożach. ŠKODA Yeti Adventure bazuje na wersji wyposażenia Ambition. Samochód dodatkowo wyróżnia pakiet stylistyczny MATTERHORN, który zawiera m.in.: 17-calowe felgi, listwy boczne z elementem w kolorze chromu, wykończenie relingów dachowych w kolorze srebrnym, a także tapicerkę foteli i dywaniki z przeszyciami również w kolorze srebrnym. Wszystkie te elementy dodają autu niecodziennego stylu. Komfort podróżowania podnoszą m.in.: radioodtwarzacz Bolero ze zmieniarką płyt CD, dodatkowe 4 głośniki z tyłu, tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia, przednie fotele podgrzewane i regulowane na odcinku lędźwiowym, tempomat oraz trójramienna, skórzana kierownica wielofunkcyjna, wykończona spójnymi z resztą wnętrza przeszyciami w kolorze srebrnym. Wszystkie te elementy nie wymagają dopłaty. ŠKODA Yeti Adventure oferowana jest w tych samych cenach, co wersja Ambition. Samochód z podstawowym silnikiem 1.2 TSI (105 KM) można nabyć już za 73 950 zł. Najtańszy Yeti Adventure wyposażony w napęd na 4 koła oferowany jest z jednostką 1.8 TSI (160 KM) i kosztuje 92 850 zł. Ceny diesli zaczynają się od 86 450 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  17. [h=3]ŠKODA Yeti dostępna w wersji „Laurin & Klement”[/h] ŠKODA Yeti dołączyła do rodziny aut spod znaku „Laurin & Klement”. To już trzeci, obok Octavii i Superba, model dostępny w tej prestiżowej wersji wyposażenia. ŠKODA Yeti „Laurin & Klement” przygotowana została z myślą o osobach, które oczekują od samochodu nie tylko wyjątkowego komfortu i maksymalnej funkcjonalności, ale również indywidualnego charakteru. Pojazd posiada szereg specjalnie zaprojektowanych elementów, które dodają mu szyku i elegancji. Wersję „Laurin & Klement” wyróżniają m.in. 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich ANNAPURNA z czarnym wykończeniem, ochronne listwy boczne z elementem chromowanym czy eleganckie listwy progowe. Aby zapewnić wyjątkowy komfort podróżowania, model Yeti wyposażony został w podgrzewane fotele dla kierowcy i pasażera. Skórzaną tapicerkę charakteryzują srebrne przeszycia, które widoczne są również na kierownicy, skrzyni biegów, dywanikach czy dźwigni hamulca ręcznego. Wnętrze „L&K” może zostać wykończone dekorem fortepianowym lub materiałem utrzymanym w stylistyce drewna. Dzięki 9 poduszkom powietrznym oraz systemowi ESP, ŠKODA Yeti „Laurin & Klement” zapewnia także najwyższy poziom bezpieczeństwa. Funkcjonalność samochodu znacząco podnoszą standardowe dla tej wersji wyposażenia m.in.: reflektory bi-ksenonowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, automatyczna klimatyzacja Climatronic, nawigacja satelitarna Amundsen+ czy możliwość podłączenia telefonu przez Bluetooth. Model Yeti „Laurin & Klement” dostępny jest ze wszystkimi silnikami z wyjątkiem 1.2 TSI (105 KM) oraz 1.6 TDI CR DPF (105 KM) GreenLine. Samochód występuje również z dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią DSG, która nie tylko podnosi komfort jazdy, ale także zapewnia imponujące osiągi. Prestiżowe wersje wyposażenia „Laurin & Klement” są wyrazem uznania dla mechanika Václava Laurina i ekonomisty Václava Klementa. W 1895 roku założyli oni firmę produkującą rowery, motory i samochody, która następnie połączyła się z koncernem ŠKODA. KODA Yeti „Laurin & Klement” jest już dostępna w Polsce. Dopłata do tej najbardziej prestiżowej wersji wynosi 10 500 zł w stosunku do wariantu Elegance. Źródło: Volkswagen Group Polska
  18. SKODA Yeti zwycięzcą w raporcie niezawodności ŠKODA Yeti okazała się najbardziej bezawaryjnym autem według raportu niezawodności GTU oraz w badaniach Which? Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) skomponowało listę modeli, które uzyskały najlepszą ocenę pod względem niezawodności w 2013 roku. Wyniki dotyczyły samochodów maksymalnie 3-letnich z podziałem na segmenty. Do stworzenia rankingu wykorzystano dane z ponad 5 mln pojazdów, które zostały sprawdzone w przeciągu ostatnich dwóch lat. ŠKODA Yeti została wyróżniona pierwszym miejscem w kategorii samochodów terenowych. Model ten osiągnął bardzo niski poziom usterkowości, wynoszący zaledwie 1,8 proc. Jest to najlepszy rezultat w całym zestawieniu. ŠKODA Yeti zwyciężyła w rankingu GTU już drugi raz z rzędu. Samochód został wyróżniony także przez Which? Awards. Jest to największe, niezależne brytyjskie badanie przeprowadzane wśród właścicieli samochodów. Do tegorocznej edycji konkursu zaangażowano aż 47 000 kierowców różnych pojazdów. Najbardziej bezawaryjnym autem okazał się model Yeti z silnikiem benzynowym. Ponadto, terenowa ŠKODA charakteryzowała się niezawodnością na poziomie 98 proc. i osiągnęła najlepszy wynik spośród wszystkich badanych aut. „Niezawodność to dla nas bardzo ważny element, ponieważ kierowcy doceniają samochody, na których mogą polegać. ŠKODA pracowała bardzo ciężko by osiągnąć tak dobry wynik i by upewnić się, że jej samochody należą do najlepszych” – mówi Alasdair Stewart, Brand Manager ŠKODY w Wielkiej Brytanii. [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] [TR] [TD]Yeti zadebiutował na rynku w 2009 roku. Jest to kompaktowy, pięciodrzwiowy SUV, który świetnie spisuje się zarówno w mieście, jak i na nieutwardzonych drogach. Samochód dostępny jest z silnikami benzynowymi: 1.2 TSI (105 KM), 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM). Jednostka wysokoprężna 2.0 TDI CR DPF oferowana jest w trzech wariantach mocy: 110 KM, 140 KM lub 170 KM. [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  19. Skoda Yeti Sochi - limitowana edycja na Moscow Auto Show 2012
×