Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'year' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 52 wyników

  1. Silnik Audi 2.5 TFSI po raz szósty zdobywcą tytułu International Engine of the Year - Najnowszy silnik 2.5 TFSI sprawia, że Audi RS 3 Sportback jest najmocniejszym autem klasy premium w segmencie aut kompaktowych. - Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg podkreśla: „jednostka 2.5 TFSI w nowym Audi RS 3 Sportback uosabia motoryzacyjną pasję” - Jedenaste z rzędu zwycięstwo Audi w swojej klasie Ingolstadt/Stuttgart, 17 czerwca 2015 r. 2,5-litrowy silnik TFSI Audi otrzymał tytuł „International Engine of the Year” 2015, w kategorii silników o pojemności 2 - 2,5 litra. Pięciocylindrowa jednostka zdobyła ten tytuł już szósty raz z rzędu. Międzynarodowe jury złożone z 65 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej, uznało 2,5-litrowy silnik TFSI za najlepszy w swej klasie. „Niezawodna jakość Audi i doskonałe zestrojenie sprawiają, że dzięki temu silnikowi czuje się prawdziwą radość z jazdy. Żaden stworzony przez człowieka dźwięk nie mógłby zastąpić emocjonalnego brzmienia tej wspaniałej pięciocylindrowej, rzędowej jednostki” - czytamy w uzasadnieniu jury. Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg powiedział przy tej okazji: „Pięciocylindrowe motory mają u nas długą tradycję. W latach 80. uczyniły z Audi sportową markę. Jednostka napędowa 2.5 TFSI nowego Audi RS 3 Sportback, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu i dzięki charakterystycznemu brzmieniu, jest uosobieniem samochodowych emocji. Ten tytuł to piękne zwieńczenie naszych prac nad rozwojem tego silnika.“ W nowym Audi RS 3 Sportback, turbodoładowana jednostka napędowa 2.5 TFSI z bezpośrednim wtryskiem ma moc 270 kW (367 KM). Dzięki niej, RS 3 Sportback jest najmocniejszym wśród kompaktowych samochodów klasy premium. Jej maksymalny moment obrotowy 465 Nm, dostępny jest już przy 1625 obr./min i pozostaje niezmienny aż do 5550 obr./min. Do przyspieszenia od 0 do 100 km/h wystarcza jej 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna to 280 km/h. W Audi RS Q3, silnik rozwija moc 250 kW (340 KM) i osiąga moment obrotowy 450 Nm. Wyposażony w tę pięciocylindrową jednostkę napędową topowy model serii Q3, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego maksymalna, ograniczona elektronicznie prędkość, wynosi 250 km/h. Audi zwyciężyło w plebiscycie „International Engine of the Year" już po raz jedenasty. W latach 2005 – 2009, pięć razy z rzędu, tytuł ten zdobywał inny silnik koncernu z Ingolstadt: 2.0 TFSI w kategorii od 1,8 do 2 litrów. Z kolei dla TFSI o pojemności 2,5 litra, to już szóste zwycięstwo z rzędu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Nowy Passat zwycięzcą „Car of the Year 2015” - Europejskim samochodem roku 2015 został Passat ósmej generacji Poznań, 02 marca 2015 r. – Europejski „Samochód Roku 2015” to Volkswagen – ten zaszczytny tytuł, przyznawany corocznie przez międzynarodowe jury plebiscytu „Car of the Year”, zdobył nowy Passat. Zwycięzcę ogłoszono dziś po południu, w przeddzień Salonu Samochodowego w Genewie. „Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia”, oświadczył prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG, komentując przyznanie nagrody. „Nowy Passat to nasz kolejny samochód, który pod względem technologii i jakości wyznacza standardy w swojej klasie. To wyróżnienie jest wspaniałym dowodem uznania dla pracy naszych inżynierów, stylistów i całego zespołu pracowników. Nowy Passat pokazuje, że marka Volkswagen reaguje we właściwy sposób na wyzwania naszych czasów”. Heinz-Jakob Neußer, członek zarządu Volkswagena ds. rozwoju, odbierając nagrodę oświadczył: „Bardzo się cieszymy z wyróżnienia tytułem „Car of the Year 2015”. Ta nagroda ma dla nas wyjątkowe znaczenie, ponieważ przyznaje ją niezależne międzynarodowe jury złożone z dziennikarzy branży motoryzacyjnej. Ponadto, wyróżnienie to ma oczywiście ogromną wartość dla naszych klientów”. Tytuł „Car of the Year” to jedno z najstarszych i najbardziej renomowanych wyróżnień w Europie. Od 1964 roku są nim nagradzane najlepsze nowe samochody. Jury składające się z 58 dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 krajów Europy, nominowało do finału tegorocznej nagrody siedmiu kandydatów. W minionych miesiącach wytypowane samochody testowano, porównywano i oceniano pod kątem ekonomiczności, komfortu, bezpieczeństwa, właściwości jezdnych, funkcjonalności, stylistyki oraz nowoczesnych rozwiązań technicznych. W finale 52. edycji plebiscytu nowy Passat pokonał sześciu konkurentów, zdobywając łącznie 340 punktów. W ostatnich latach ten prestiżowy tytuł zdobyły dwa inne modele Volkswagena – Polo (w 2010 r.) oraz Golf (w 2013 r.). Zanim nowy Passat został wyróżniony tytułem „Car of the Year” zdobył obok nagród „Złota Kierownica 2014” oraz „Auto Trophy 2014” także liczne nagrody w kraju i za granicą. Nowy Passat, we wszystkich swoich wersjach, należy do najpopularniejszych na świecie samochodów średniej klasy. W 2014 r. sprzedano 1,1 miliona egzemplarzy tego modelu – jest on jednym z najchętniej wybieranych na świecie aut spośród całej gamy modeli grupy Volkswagena. Aktualna, ósma generacja tego bestsellera to jeden z najbardziej innowacyjnych samochodów w swojej klasie. Dzięki nowoczesnej konstrukcji jego sylwetka ma znacznie bardziej dynamiczne proporcje (m.in. niższe nadwozie, dłuższy rozstaw osi i większe koła). Chociaż długość samochodu się nie zmieniła, znacznie wzrosła ilość miejsca we wnętrzu. Jednocześnie, Passata ósmej generacji wyposażono w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne – są wśród nich Active Info Display (w pełni cyfrowy zestaw wskaźników), Head-up Display, ale także takie systemy, jak Rear Seat Entertainment umożliwiający korzystanie z aplikacji na smartfony i tablety, system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście i rozpoznający obecność przechodniów oraz inne nowości w tej klasie aut – Emergency Assist (zatrzymuje samochód w niebezpiecznej sytuacji), Trailer Assist (umożliwia manewrowanie autem z przyczepą) oraz asystent jazdy w korku. Nowy Passat może być wyposażony w jeden z dziesięciu turbodoładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Benzynowe TSI, lub silniki Diesla TDI osiągają moc od 88 kW/120 KM do 206 kW/280 KM. Pod koniec lata bieżącego roku w sprzedaży pojawi się Passat GTE* - pierwszy Passat z napędem hybrydowym plug-in. Jego 1,4-litrowy silnik TSI osiąga moc 115 kW/156 KM, silnik elektryczny uzyskuje zaś 85 kW/115 KM. Maksymalny moment obrotowy zespołu hybrydowego plug-in wynosi 400 Nm. Moc i siła napędowa są przenoszone na koła w sposób w pełni chroniący środowisko – zużycie paliwa mierzone według normy NEDC (dla samochodów hybrydowych) nie przekroczy 2,0 l/100 km i 13,0 kWh/100 km; wartości te odpowiadają emisji CO2 na poziomie mniejszym niż 45 g/km. Jeśli auto korzysta z silnika TSI i ma w pełni zatankowany 50-litrowy zbiornik paliwa oraz naładowany akumulator jego zasięg przekracza 1000 km. *Passat GTE – samochód nie jest jeszcze oferowany w sprzedaży. Tymczasowe dane: Passat limuzyna GTE: zużycie paliwa w l/100 km w trybie mieszanym: poniżej 2 l; emisja CO2 w trybie mieszanym, g/km – poniżej 45. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Volkswagen Golf został wybrany „North American Car of the Year” Poznań, 16 stycznia 2015 r. – Po wyborze na „Car of the Year” w Europie i „World Car of the Year”, Golf wyróżnieniem „North American Car of the Year” kontynuuje historię sukcesów. Od wprowadzenia na rynek w 2012 roku, Golf otrzymał ponad 30 wyróżnień i nagród. Także 2015 rok rozpoczął się dla Volkswagena doskonale. Nagroda „North American Car of the Year”, wręczana corocznie podczas Detroit Motor Show, przypadła w tym roku Golfowi. O przyznaniu najwyższego wyróżnienia w dziedzinie motoryzacji w USA zdecydowała jego niepowtarzalna stylistyka, szeroka paleta systemów wspomagających, systemów Infotainment i poprawiających bezpieczeństwo oraz niemająca sobie równych jakość. Jury, składające się z 57 dziennikarzy motoryzacyjnych z USA i Kanady, przyznając Volkswagenowi Golfowi 256 punktów jednoznacznie uznało jego wyższość nad Fordem Mustangiem, który otrzymał 204 punkty. „Ta nagroda jest dowodem dużego uznania dla naszej pracy i pokazuje, że Volkswagen dobrze zadomowił się na północnoamerykańskim rynku. Ufamy, że nagroda ta oznacza początek udanego roku” – powiedział Michael Horn, Prezes i CEO Volkswagen Group of America. Po raz pierwszy od 1999 roku Volkswagen został wybrany najlepszym nowym modelem na rynku USA. Przed 16 laty tytuł „North American Car of the Year” otrzymał Beetle. Od pierwszego plebiscytu, który odbył się 22 lata temu, producenci samochodów z Europy tylko pięć razy zdobywali tytuł najlepszego amerykańskiego samochodu roku. W minionych dwóch latach Golf otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Obok „North American Car of the Year”, „World Car of the Year” i „ASEAN Car of the Year” były to między innymi nagrody „Car of the Year” w Europie, Słowenii, Czechach, Japonii i Nowej Zelandii. Kolejne wyróżnienia to „Goldenes Lenkrad” (Złota kierownica), „Auto Trophy”, „Auto der Vernunft” (Samochód rozsądku), „Die besten Autos” (Najlepsze samochody) oraz nagroda Top Gear „All the car you’ll ever need”. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Trzecia generacja kompaktowego Audi segmentu premium odnosi międzynarodowy sukces Drugie zwycięstwo Audi w plebiscycie na najlepszy samochód świata – World Car of the Year Ingolstadt/Nowy Jork, 17 kwietnia 2014 r. Audi A3, kompaktowy bestseller z Ingolstadt, zostało ogłoszone najlepszym samochodem świata roku 2014 - World Car of the Year 2014. To już drugie, po wygranej Audi A6 w pierwszej edycji konkursu w roku 2005, zwycięstwo czterech pierścieni w dziesięcioletniej historii plebiscytu World Car of the Year Awards. Trzecia generacja Audi A3 osiągnęła teraz oficjalnie sukces rangi światowej. W renomowanym plebiscycie World Car of the Year Awards 2014, wyprzedziła dwadzieścia trzy inne samochody z całego świata. Międzynarodowe jury liczące 69 znanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 krajów, zwycięzcą konkursu ogłosiło właśnie Audi A3. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG, powiedział z tej okazji: „Audi A6 było pierwszym w ogóle samochodem, który otrzymał tę nagrodę. Cieszymy się bardzo, że mogliśmy powtórzyć ten sukces, gdy również nowe Audi A3 wyróżniono tytułem World Car of the Year 2014. W Audi A3 wyraźnie widać całą paletę kompetencji technicznych Audi w dziedzinie konstruowania samochodów. Nie tylko w zakresie lekkiej konstrukcji czy napędu, ale także mobilnych systemów infotainment i systemów wsparcia kierowcy. To ważne wyróżnienie dla całej naszej firmy jest ogromnym powodem do radości.“ Nowe Audi A3 jest dostępne w wersji trzydrzwiowej, Sportback, Cabriolet i Limousine. Pod maskami różnych wersji pracować mogą silniki benzynowe TFSI oraz jednostki wysokoprężne TDI. Model A3 Sportback można kupić w także w wersji g‑tron, napędzanej wytwarzanym przez Audi e‑gazem, gazem ziemnym lub benzyną. W trybie jazdy na e‑gaz, A3 Sportback g-tron jest neutralne pod względem emisji CO2. Jeszcze w tym roku na rynku pojawi się A3 Sportback w wersji e‑tron. Jego hybrydowy napęd typu plug‑in umożliwia przejechanie nawet 50 kilometrów wyłącznie na napędzie elektrycznym. Swoim klientom w Niemczech, Audi oferuje ekologiczną energię elektryczną, tzw. Energię Audi. Koncern z Ingolstadt kooperuje w tym zakresie z hamburskim dostawcą elektryczności LichtBlick SE. Energia ta jest w 100 procentach wytwarzana z odnawialnych źródeł, wyłącznie w elektrowniach wodnych Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dzięki niej, A3 e‑tron, jadąc w trybie jazdy elektrycznej, jest zupełnie wolne od zanieczyszczeń. Przy okazji otrzymania wyróżnienia, Audi krótko podsumowało szesnastoletnią historię sukcesów modelu A3. Pierwsza generacja auta, z roku 1996, przyczyniła się do powstania zupełnie nowego rynkowego segmentu – samochodów kompaktowych premium. Druga, z 2003 roku, powiększyła przewagę marki, wprowadzając obok dobrze znanych wersji: trzydrzwiowej i Sportback, również wersję Cabriolet. Trzecia, najnowsza generacja A3, ma aż cztery wersje nadwozia, wzbogaciła się bowiem o model Limousine. Sukces Audi A3 ugruntowuje pozycję Audi jako producenta z największą liczbą tytułów World Car of the Year na koncie. Audi uzyskało ten tytuł już trzykrotnie jako World Performance Car i dwukrotnie jako World Car Design of the Year. Najwyższe wyróżnienie World Car of the Year, Audi zdobyło już podczas pierwszej edycji konkursu. Łącznie, w konkursie World Car of the Year Awards, cztery pierścienie tryumfowały siedmiokrotnie. 2005 - Audi A6: World Car of the Year 2007 - Audi RS 4: World Performance Car, Audi TT World Car Design of the Year 2008 - Audi R8: World Performance Car, Audi R8 World Car Design of the Year 2010 - Audi R8 V10: World Performance Car 2014 - Audi A3: World Car of the Year Koncern Audi w roku 2013 dostarczył klientom około 1 575 500 samochodów marki Audi. W całym roku przedsiębiorstwo osiągnęło przychody w wysokości 49,9 miliardów Euro, a jego wynik operacyjny wyniósł 5,07 miliardów Euro. Marka Audi obecna jest na ponad 100 rynkach całego świata, a produkcja odbywa się w zakładach w Ingolstadt, Neckarsulm, Györ (Węgry), w Brukseli (Belgia), w Bratysławie (Słowacja), Martorell (Hiszpania), w Kałudze (Rosja), Aurangabad (Indie), Changchun (Chiny) i w Dżakarcie (Indonezja). W grudniu 2013, cztery ringi rozpoczęły również produkcję samochodów w Foshan (Chiny). W roku 2015 produkcja ruszy w São José dos Pinhais (Brazylia), a od 2016 w San José Chiapa w Meksyku. Spółkami należącymi w 100% do Audi AG są między innymi quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant'Agata Bolognese/ Włochy) oraz producent sportowych motocykli Ducati Motor Holding S.p.A (Bolonia/Włochy). Audi zatrudnia obecnie ponad 73 500 pracowników, z czego 50 500 w Niemczech. W latach 2014 - 2018 koncern planuje inwestycje rzędu 22 miliardów Euro, głównie w nowe produkty i zrównoważone technologie. Audi przykłada dużą wagę do korporacyjnej odpowiedzialności, a w swej strategii ustanowiło zasadę zrównoważonego rozwoju swoich produktów i procesów produkcyjnych. Długoterminowym celem koncernu jest mobilność wolna od CO2. źródło: VGP
  5. Ford Mustang 50 Year Limited Edition (2015)
  6. więcej -> Panie i Panowie! Car of the Year 2014 zdobywa... | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. SKODA Octavia w ścisłej czołówce finału Car of the Year 2014! Nowa Octavia jest coraz bliżej zdobycia jednej z najbardziej pożądanych nagród w przemyśle motoryzacyjnym – tytułu „Car of the Year”. Z grona trzydziestu kandydatów awansowała do finałowej siódemki. Zaprezentowana na początku 2013 roku trzecia generacja bestsellera ŠKODY to najlepsza Octavia w historii. Kolejne wyróżnienie jeszcze mocniej potwierdza jej wyjątkową pozycję rynkową. Zarówno wersja liftback, jak i combi, zapewnia doskonałą relację ceny do jakości przejawiającej się rekordową przestrzenią i maksymalną funkcjonalnością wzbogaconą przemyślanymi rozwiązaniami. Na rynku europejskim dostępna jest w dwóch wersjach nadwozia, liftback i combi, każda także w sportowej odmianie RS. Dodatkowo dla wersji combi dostępny jest napęd 4x4. Z takimi referencjami Octavii udało się zostać jednym z najlepiej przyjętych tegorocznych debiutantów na bardzo trudnym europejskim rynku. „Niezmiernie cieszymy się z faktu nominacji naszego samochodu do finału plebiscytu „Car of the Year” przez tak uznane jury” – przyznaje prezes ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „Octavia to serce naszej marki i cały zespół ŠKODY ciężko pracował nad jej najnowszą generacją. Takie wyróżnienie to dla nas wielki zaszczyt.” Awans do siódemki najlepszych samochodów plebiscytu potwierdza rewelacyjny odbiór, jakim cieszy się Octavia. W parze idzie sukces komercyjny – w listopadzie 2013 sprzedaż Octavii w Europie Zachodniej wzrosła o 60,9%, w stosunku do listopada 2012 roku. Octavia od początku istnienia była bardzo ważnym modelem dla ŠKODY – pierwsza generacja, debiutująca w 1996 roku, wyznaczyła początek współpracy pomiędzy czeskim producentem a koncernem Volkswagena. Od tego momentu, Klientom na całym świecie dostarczono już blisko cztery miliony egzemplarzy Octavii – wynik ten to około 38% łącznej sprzedaży marki z tego okresu, co czyni Octavię numerem 1 w 118-letniej historii marki. „Car of the Year” to jedna z najbardziej prestiżowych i pożądanych przez producentów nagród w przemyśle motoryzacyjnym, historią sięgająca do 1964 roku. Przyznawana jest przez grono 58 dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 europejskich krajów. Podczas testów w lutym 2014 roku panel jurorski oceni kandydatów ze ścisłego finału pod względem takich cech jak innowacja, jakość, korzystność ceny i design. Uroczysta ceremonia ogłoszenia wyników i rozdania nagród będzie miała miejsce 3 marca 2014 roku podczas targów Geneva Motor Show. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Car of the Year 2014 - poznaj 7 kandydatw i3 to mocny zawodnik, ale wydaje mi się, że wygra klasa S - przez Mercedesa jest przecież nazywana "najlepszym autem świata"
  9. Najlepsze w dziedzinie komunikacji wizualnej. Audi zdobywa nagrodę „Red Dot: Client of the Year” - Nagroda „Client of the Year 2013” przyznana za najbardziej efektywną współpracę z partnerami kreatywnymi - Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG mówi: „Zawsze szukamy nowych sposobów wyrażania naszej filozofii stylistyki” - Ekspozycja Audi na Consumer Electronics Show 2013, uznana za „Najlepszą z najlepszych” Berlin/Ingolstadt, 18 października 2013 r. Zwięzła stylistyka i ukierunkowana komunikacja. W tegorocznym konkursie o prestiżową nagrodę „Red Dot”, Audi zostało uhonorowane tytułem „Client of the Year” (klient roku) w dziedzinie komunikacji wizualnej, za najlepszą współpracę z partnerami kreatywnymi. To czwarty z kolei rok w którym nagroda została przyznana i trzeci raz, kiedy trafia do marki z Ingolstadt. Dotychczas jury przyznało nagrodę Red Dot dziewięciu projektom Audi AG. W rezultacie, Audi okazuje się być najbardziej uhonorowaną firmą w konkursie. „Marka Audi zawsze poszukuje nowych sposobów wyrażania swojej filozofii stylistycznej – za pomocą zaskakujących pomysłów, nieszablonowych formatów i kreatywnych wdrożeń. Dlatego wraz z naszymi partnerami bardzo cieszymy się z tej nagrody” – powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. Nagrody Red Dot Design Award przyznawane są firmom i współpracującym z nimi agencjom, przez międzynarodowe jury składające się z ekspertów w dziedzinie stylistyki. W tym roku po raz trzeci (wcześniej w latach 2010 i 2011), przedstawiciele czterech ringów mogli zabrać do domu międzybranżową nagrodę „Client of the Year”. „Audi, jak nikt inny, pokazuje świeże spojrzenie na komunikację wizualną, a jego stylistyczne wybory kreują nowe trendy. Marka ciągle pokazuje, że potrafi zafascynować odbiorców niepowtarzalną i innowacyjną symbiozą stylistyki i nowoczesnych rozwiązań technicznych” – wyjaśnia Prof. Dr Peter Zec, inicjator i dyrektor zarządzający konkursu Red Dot Award. Pośród nagrodzonych projektów, tytułem „Red Dot: Best of the Best” (Red Dot - najlepszy z najlepszych) uhonorowana została ekspozycja czterech ringów na Consumer Electronics Show 2013. Na stoisku w kształcie czarnego sześcianu, ustawionym w hali wystawienniczej w Las Vegas, odwiedzający mieli możliwość osobiście dotknąć i przetestować innowacyjne rozwiązania Audi prezentujące połączenia urządzeń multimedialnych z samochodem, a także zobaczyć niecodzienne pokazy światła i dźwięku. Już podczas otwarcia targów, przez specjalny otwór w czarnym sześcianie, wydobywał się gigantyczny snop światła służący za scenę dla trzech specjalnych samochodów. Nagrodę Red Dot Design Award 2013 otrzymało również osiem innych projektów marki, wdrażanych przez siedem różnych agencji – od tymczasowej instalacji miejskiej „Audi Sphere” w Kopenhadze, po działającą online platformę komunikacyjną „Audi car chat”. Starannie wyprodukowany film, przedstawiający na 180-stopniowym panoramicznym ekranie zamontowanym w Audi museum mobile w Ingolstadt historię marki i firmy, to kolejny przełomowy punkt w komunikacji wizualnej koncernu Audi. „Pokazujemy to, co przez 100 lat stanowiło o unikalności czterech ringów: mobilność w jej najbardziej emocjonalnej formie.” – mówi Thomas Frank, szef działu Audi Tradition. Nagroda Red Dot Design Award jest przyznawana przez Design Zentrum Nordrhein-Westfalen w dziedzinie projektowania produktów, komunikacji wizualnej i koncepcji projektowych. Tegoroczna ceremonia wręczenia nagród odbędzie się dziś wieczorem w sali Konzerthaus przy berlińskim placu Gendarmenmarkt. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. Green Car of the Year 2015 bez aut elektrycznych Wg mnie wygra albo Audi, albo BMW
  11. więcej -> Nagroda Coach of the Year 2014 dla..., wiadomości ze świata motoryzacji, nowości na rynku samochodowym, CEP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Robb Report 2013 Cars of the Year - Jay Leno's Garage
  13. więcej -> Ford zdobywa nagrodę Van of the Year 2014, ranking samochodów osobowych, ranking sprzedaży aut, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> Volvo FH to Truck of the Year 2014, wiadomości ze świata motoryzacji, testy samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> Kandydaci do nagrody Car of the Year 2014, rynek nowych samochodów, ranking sprzedaży motocykli, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. Women`s World Car of the Year 2013 - oficjalne wyniki Faktycznie, niebrzydkie auto, ale na pierwszym miejscu bardziej spodziewałbym się nowego Renault Clio czy Opla Adama
  17. więcej -> SEAT Leon z nagrodą Car of the Year 2013, CEP, najnowsze modele samochodów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  18. więcej -> Tytuł Dealer of the Year ponownie dla Renault Warszawa, baza rejestracji pojazdów, CEP, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. więcej -> Sukces technologii TSI Volkswagena w konkursie International Engine of the Year 2013, rynek nowych samochodów, ranking samochodów osobowych, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. 2,5-litrowy silnik TFSI zdobywa nagrodę „International Engine of the Year 2013” - Czwarte z rzędu wyróżnienie dla tej jednostki w kategorii silników od 2 do 2,5 l. - Po raz dziewiąty z rzędu, technika TFSI dała Audi zwycięstwo w swojej klasie 2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 „International Engine of the Year”, w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. W ten sposób, motor 2,5 TFSI zwyciężył w swej klasie już czwarty raz z rzędu. W 2,5-litrowym silniku montowanym w modelach Audi TT RS plus Coupé i Roadster, zastosowano dwa flagowe rozwiązania techniczne Audi: turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa FSI. To dzięki nim jednostka zwyciężyła w konkursie. „Model TT RS zdecydowanie wyróżnia się wśród dostępnych na rynku aut sportowych. Zarówno dźwięk, jak i moc jego niekonwencjonalnego silnika sprawiają, że kierowca ma wrażenie uczestniczenia w samochodowym wyścigu“ – brzmiało uzasadnienie decyzji jury. Audi TT RS plus Coupé i Roadster, przy pojemności skokowej 2480 cm³, generują w zakresie od 5,5 do 6,7 tys. obr./min. potężną moc 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny od 1650 do 5400 obr./min. Dzięki temu, pojazd przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy (Roadster: 4,2 sek.). Opcjonalnie, auta z takim silnikiem mogą osiągać prędkość maksymalną 280 km/h. Technika TFSI przyniosła Audi zwycięstwo w konkursie „International Engine of the Year“ po raz dziewiąty z rzędu. W latach 2005-2009, tytuł w kategorii silników o pojemności od 1,8 do 2,0 l zdobywała jednostka 2.0 TFSI 2,5-litrowy silnik TFSI będzie również montowany w modelu RS Q3, który jesienią 2013 roku pojawi się na rynku. W nim, ta benzynowa jednostka generuje moc 228 kW (310 KM) przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym tylko 8,8 l na 100 km. Pierwszy RS w dobrze sprzedającej się rodzinie SUV-ów Audi, przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 sekundy, a jego prędkość ograniczono do 250 km/h. Źródło: Volkswagen Group Polska
  21. więcej -> Konkurs International Engine of the Year znów wygrywa Ford i silnik 1.0 EcoBoost, rynek nowych samochodów, CEP, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. [h=1]Behind the Scenes of 2013 Car of the Year - Wide Open Throttle Episode 40[/h]
  23. [h=1]2012 Motor Trend SUV of the Year - Competition Overview[/h]
  24. więcej -> Mitsubishi z nagrodą Car of the Year 2013 w Tajlandii, nowe modele samochodów, ranking sprzedaży motocykli, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. Nowy Golf został wybrany World Car of the Year 2013 -Najczęściej kupowany w Europie samochód cieszy się uznaniem także na całym świecie -Cztery zwycięstwa w ciągu pięciu lat: po raz kolejny model Volkswagena został wybrany najlepszym samochodem na świecie Poznań, 28 marca 2013 r. – Nowy Golf odniósł kolejne zwycięstwo: międzynarodowe jury przyznało mu tytuł „World Car of the Year 2013”. To prestiżowe na skalę światową wyróżnienie zostało wręczone dzisiaj podczas New York International Auto Show. Tytuł „World Car of the Year” jest kolejnym kamieniem milowym na rosnącej liście nagród zdobytych przez Golfa. Prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG powiedział: „Wszyscy w Volkswagenie bardzo cieszymy się, że Golf jest „Światowym Samochodem Roku”. Ponowne przyznanie tego wyróżnienia pokazuje, że Golf jest i pozostaje klasą dla siebie na całym świecie. Model ten nieustannie wyznacza nowe standardy, także pod względem efektywności i ekologii. Wkrótce na rynku pojawi się Golf z napędem hybrydowym plug-in oraz z napędem elektrycznym.” Od ponad 30 lat Golf jest nieodłącznym elementem krajobrazu miast na całym świecie. Dzisiejsza nagroda dla siódmej generacji tego bestsellera jest już siedemnastym wyróżnieniem od momentu wprowadzenia najnowszego Golfa na rynek w listopadzie 2012 roku. Jury uzasadniając swój werdykt wyjaśniło: „Golf ma dokładnie taką wielkość, jaką powinien mieć – jest przestronny, praktyczny i wygodny. Ma świeżą, nowoczesną stylistykę, nową paletę silników i wzbudzającą podziw listę wyposażenia seryjnego i dodatkowego oraz systemów poprawiających bezpieczeństwo. Jeżeli istnieje samochód „dla każdego”, to jest nim właśnie Golf.” Przed trzema tygodniami, kompaktowe auto z Wolfsburga zostało wybrane europejskim „Samochodem Roku 2013” (Car of the Year 2013). Otrzymało także takie wyróżnienia jak „Die besten Autos 2013”, „Auto Trophy 2012” i „Top Gear-All the car you’ll ever need“. W skład jury „World Car of the Year” wchodzi 66 dziennikarzy motoryzacyjnych z 23 krajów. W swojej codziennej pracy w redakcjach oceniają oni motoryzacyjne nowości, które pojawiły się na światowym rynku, a ich opinie czytane są przez miliony kierowców i osób zainteresowanych samochodami. Volkswagen od lat pojawia się na czołowych miejscach w konkursie „World Car of the Year”. Poprzednik aktualnego Golfa otrzymał tę pożądaną przez producentów nagrodę w 2009 roku. W 2012 roku to prestiżowe trofeum zdobył model up!. Także rok 2010 stał pod znakiem Volkswagena: Polo zostało zwycięzcą w klasyfikacji łącznej, a wersje BlueMotion modeli Polo, Golfa i Passata otrzymały tytuł „World Green Car of the Year”. Paleta modeli Golfa zostanie w najbliższych miesiącach rozszerzona, niebawem na rynku zadebiutują Golf GTI i Golf GTD jako bardziej sportowe wersje oraz dynamiczny i przestronny Golf Variant. W drugiej połowie roku wprowadzony zostanie nowy Golf TDI BlueMotion, który pod względem spalania i emisji będzie mógł służyć za wzór innym modelom: zużycie paliwa 3,2 l/100 km i emisja CO2 85 g/km to wartości, które nie mają sobie równych w klasie samochodów kompaktowych. Źródło: Volkswagen Group Polska
×