Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wzrosła' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Rekordowy 2014 rok: sprzedaż marki Jeep wzrosła w Europie o 70%. Liczba zarejestrowanych w Europie Jeepów rośnie trzeci rok z rzędu, a grudzień 2014 roku był czternastym miesiącem ciągłego wzrostu. Wzrost w 2014 roku wyniósł 70%. W 2014 roku Jeep był marką, której tempo wzrostu na tle całej Europy było najszybsze (źródło ACEA). W grudniu nowy Jeep Renegade odniósł podwójny sukces: otrzymał prestiżowych 5 gwiazdek Euro NCAP oraz pierwsze miejsce we Włoszech wśród najlepiej sprzedających się samochodów w tym segmencie. Z europejskich portów wyruszają pierwsze Jeepy Renegade przeznaczone na rynki pozaeuropejskie, głównie dla Ameryki Północnej. Wśród inicjatyw podjętych przez markę Jeep w 2014 roku, największy sukces związany jest z powstaniem Jeep Owners Group (JOG) oraz przekroczeniem liczby 2 milionów fanów na Facebooku. Rok 2014 był rekordowym dla marki Jeep, zarówno pod względem sprzedaży, jak i inicjatyw oraz wydarzeń towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowych modeli, które miały miejsce w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). Sukces potwierdzony jest również gwałtownie rosnącą liczbą fanów na kanałach społecznościowych marki, biorąc pod uwagę wszystkie oficjalne strony Jeepa na Facebooku w regionie EMEA, liczba ta obecnie wynosi dwa miliony fanów, przy niesamowitych skokach popularności w niektórych krajach (we Włoszech na przykład, w ciągu jednego roku liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła o 600%). Rekordowa liczba zarejestrowanych pojazdów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). W 2014 roku liczba zarejestrowanych samochodów Jeep osiągnęła bezprecedensowy jak dotąd poziom, w tym 42% wzrost w regionie EMEA i 70% w samej Europie (EU 28 + EFTA), odnotowując rekordowe wyniki w wielu największych krajach, wśród których na największą uwagę zasługuje Francja ze swoimi 110% wzrostu, Włochy- 95%, po nich Belgia - 87%, UK - 75% i Niemcy - 50% wzrostu. Grudzień był czternastym z rzędu miesiącem wzrostu rok do roku, zarówno na poziomie regionu, jak i w wielu głównych krajach, takich jak na przykład: Rosja, Włochy, Niemcy, Francja, Belgia i Szwajcaria. Na poziomie produktu, na sukces wpłynęły doskonałe wyniki flagowego Grand Cherokee, który przez cały 2014 rok był stale obecny na pierwszych miejscach pod względem sprzedaży, zarówno w klasyfikacji europejskiej, poprawiając swój wynik o 3 pozycje w stosunku do ubiegłego roku, jak i w niektórych głównych krajach europejskich, w tym na przykład w Niemczech. We Włoszech Grand Cherokee zajmował pierwsze miejsce w swoim segmencie przez 5 z 12 miesięcy, w tym w grudniu, zamykając rok na drugim miejscu. Poza tym, Grand Cherokee był drugim najczęściej sprzedawanym samochodem w Szwajcarii i w Polsce w tym segmencie. Trzeba podkreślić, że w 2014 r. w Polsce marka Jeep odnotowała rekordową sprzedaż z wynikiem 1674 sprzedanych samochodów i wzrostem o imponujące 51,4% w stosunku do roku ubiegłego.Pierwszą nowością produktową Jeepa w 2014 roku był nowy Cherokee debiutujący w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie, który odnotował najwyższą sprzedaż od 2008 roku po dzień dzisiejszy i pozwolił na podwojenie sprzedaży marki w tym segmencie, przekraczając liczbę miesięcznie zarejestrowanych aut poprzedniej generacji w ciągu roku. Nowy Cherokee odebrał wiele nagród, wśród których na szczególną uwagę zasługuje tytuł „Best Small SUV” przyznany w ramach „Car Of The Year Awards 2014” na Bliskim Wschodzie, jak i tytuł „SUV of the Year” nadany przez Association of Scottish Motoring Writers. Nowy Renegade, najmłodsze „dziecko” w rodzinie Jeepa, które naznacza wejście marki do segmentu kompaktowych SUVów, jest sprzedawany we Włoszech od końca września, natomiast od października w pozostałych, głównych krajach europejskich. Plasujący się od razu na liście „top ten" najlepiej sprzedających się we Włoszech aut w swojej kategorii, w grudniu Jeep Renegade zajął pierwsze miejsce w swoim segmencie. Z Salerno do San Diego: pierwsze Jeepy Renegade docierają do Ameryki Północnej. W styczniu rusza wysyłka pierwszych partii Jeepów Renegade przeznaczonych na rynki spoza Europy, w tym głównie do Ameryki Północnej. Najpierw z Southampton i Antwerpii, później z Salerno i Civitavecchia, w różnych kierunkach popłyną statki o zdolności przewozowej od 300 do 500 sztuk w przypadku najmniejszych statków, do prawie 3.000 sztuk w przypadku tych największych, a sama przeprawa potrwa od 2 do 3 tygodni. Pięć gwiazdek Euro NCAP dla nowego Jeepa Renegade.Nowy Jeep Renegade zdobył prestiżowych pięć gwiazdek Euro NCAP, z końcową punktacją 80/100, uzyskaną dzięki uzyskaniu 87% w zakresie ochrony dorosłych, 85% w zakresie ochrony dzieci oraz pozytywne wyniki w głównych testach. Tak wysoki wynik Renegade uzyskał dzięki innowacyjnej „architekturze 4x4 Small Wide” oraz najbardziej nowoczesnym technologiom bezpieczeństwa aktywnego, takim jak dostępny po raz pierwszy w tym segmencie system „Front Collision Warning Plus”. Jeep Owners Group (JOG) dostępny w 9 krajach europejskich.2014 był rokiem, w którym pojawił się również Jeep Owners Group (JOG), jedyny oficjalny klub Jeepa i grupa społecznościowa zarządzana przez markę centralnie, aktywna już w 9 krajach europejskich. JOG jest „miejscem”, w którym marka spotyka się z tzw. „Jeepersami”, posiadaczami samochodów i fanami marki, integrując się z już istniejącymi lokalnymi klubami. Jeep Owners Group obecny jest również w głównych sieciach społecznościowych, za pośrednictwem specjalnych kanałów umożliwiających użytkownikom otrzymywanie informacji i współpracę z członkami społeczności, jako prawdziwymi ambasadorami marki w świecie. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Sprzedaż Audi we wrześniu 2013 r. wzrosła o 10 procent -Prawie 1 180 750 aut sprzedanych od stycznia, to wzrost o 7,6 procent -Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG mówi: „Wzrost sprzedaży to przede wszystkim zasługa modeli A3 Sportback Q3 i Q5“ -Ciągły, dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Chinach Ingolstadt, 8 października 2013 r. Nowy rekord Audi został pobity we wrześniu: W ubiegłym miesiącu, na kupno samochodu spod znaku czterech ringów zdecydowało się 150 300 klientów, o 10 procent więcej niż w porównywalnym okresie roku 2012. Wysokie tempo wzrostu po raz kolejny odnotowano w USA (6,2 procent) i w Chinach, gdzie wskaźniki sprzedaży zamknęły się dwucyfrową liczbą wzrostu: 28,2 procent. Również w Europie Audi zamknęło wrzesień z lepszym wynikiem niż rok temu(plus 3 procent). Dzięki temu, globalna sprzedaż koncernu wzrosła w okresie od stycznia do września o 7,6 procent, osiągając wielkość 1 180 750 sprzedanych samochodów. „Mimo znacznie trudniejszych warunków ramowych, na wielu ważnych rynkach wyniki w pierwszych trzech kwartałach tego roku są wyraźnie lepsze niż przed rokiem. W ten sposób, nasza sprzedaż w każdym z regionów rozwija się lepiej niż cały dany rynek“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Wzrost, to przede wszystkim zasługa modeli A3 Sportback Q3 i Q5.“ Od początku bieżącego roku Audi sprzedało już blisko 150 400 egzemplarzy całej gamy modeli A3. Przed dwoma tygodniami na europejski rynek wkroczyło Audi A3 Limousine, najmłodszy członek rodziny. W Chinach model A3 Limousine pojawi się wiosną przyszłego roku. We wrześniu chińskich klientów przyciągały przede wszystkim SUV-y, dzięki czemu sprzedaż Audi w tym kraju rosła w tempie dwucyfrowym, o 28,2 procent i wyniosła 45 530 egzemplarzy. Należy tu zauważyć, że modele Q3 i Q5 produkowane w Changchunie, mają blisko siedemdziesięciodwuprocentowy udział w tak wysokim wskaźniku. O 41,1 procent wzrosła także sprzedaż produkowanego w Chinach Audi A4 L. Od stycznia, popyt na wszystkie modele Audi wzrósł w Państwie Środka o 20,6 procent. Sprzedano tu łącznie 358 213 samochodów z symbolem czterech ringów. Doskonały kurs Audi kontynuowało we wrześniu także w USA. W minionym miesiącu sprzedano tu 13 065 aut. Sprzedaż wzrosła więc o 6,2 procent. Ponownie lokomotywą wzrostu było Audi Q5. Popyt na tego popularnego wśród Amerykanów SUV-a wzrósł o 44,9 procent. Łącznie, we wrześniu, sprzedano tu 3 268 egzemplarzy tego modelu. Od lipca na amerykańskim rynku dostępne jest Audi Q5 z silnikiem TDI, a w sierpniu do sprzedaży weszła sportowa, topowa wersja serii: Audi SQ5 TFSI. W pierwszych trzech kwartałach tego roku kluczyki do swojego nowego Audi odebrało już 114 411 amerykańskich klientów, co dało wzrost o 13,6 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym. Sprzedaż Audi pnie się w górę również na innych rynkach amerykańskiego kontynentu. W Meksyku od stycznia do września zwiększyła się o 31,5 procent, a w Brazylii o 29,1 procent. Audi będzie systematycznie umacniać swoją pozycję w Ameryce Południowej. W roku 2015 rozpocznie produkcję samochodów w Brazylii. Na południu kraju, w miejscowości São José dos Pinhais, z taśmy zjeżdżać będą modele A3 Limousine i Q3. Również w Europie Audi zamknęło wrzesień notując wzrost sprzedaży. Na rodzimym kontynencie sprzedaż zwiększyła się o 3 procent i wyniosła 74 350 egzemplarzy. Duży w tym udział miało zwłaszcza nowe Audi A3 Sportback, które jest dostępne w europejskich salonach sprzedaży od lutego. W Wielkiej Brytanii Audi tradycyjnie już doskonale zamknęło wrzesień, osiągając wyraźnie lepszy wynik niż przed rokiem. Klientom przekazano 26 070 samochodów. Sprzedaż zwiększyła się więc o 16,4 procent. Należy przypomnieć, że we wrześniu 2012 wskaźnik sprzedaży w Wielkiej Brytanii także wzrósł o 20 procent (22 389 sprzedanych egzemplarzy). Audi odnotowało zwiększoną sprzedaż również w Niemczech (2,5 procent), w Holandii (11,8 procent) i Polsce (8,08 procent). Jednak na wielu innych europejskich rynkach sytuacja gospodarcza nadal jest trudna, co odbija się na wynikach sprzedaży. W Hiszpanii zmalała ona o 1,4 procent, we Francji o 7,3 procent, a we Włoszech o 11,7 procent. Łącznie, w pierwszych trzech kwartałach tego roku Audi sprzedało w Europie 564 800 aut, co jest wynikiem niewiele niższym od ubiegłorocznego (minus 1,6 procent). [TABLE] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]we wrześniu [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]razem [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2012 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]150 300 [/TD] [TD]136 571 [/TD] [TD]+10,0% [/TD] [TD]1 180 750 [/TD] [TD]1 097 507 [/TD] [TD]+7,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]74 350 [/TD] [TD]72 182 [/TD] [TD]+3,0% [/TD] [TD]564 800 [/TD] [TD]574 098 [/TD] [TD]-1,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]21 227 [/TD] [TD]20 712 [/TD] [TD]+2,5% [/TD] [TD]190 607 [/TD] [TD]198 777 [/TD] [TD]-4,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]26 070 [/TD] [TD]22 389 [/TD] [TD]+16,4% [/TD] [TD]115 137 [/TD] [TD]101 593 [/TD] [TD]+13,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 653 [/TD] [TD]5 020 [/TD] [TD]-7,3% [/TD] [TD]43 323 [/TD] [TD]47 012 [/TD] [TD]-7,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 240 [/TD] [TD]4 802 [/TD] [TD]-11,7% [/TD] [TD]35 556 [/TD] [TD]38 901 [/TD] [TD]-8,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 263 [/TD] [TD]2 295 [/TD] [TD]-1,4% [/TD] [TD]28 560 [/TD] [TD]29 427 [/TD] [TD]-2,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 080 [/TD] [TD]3 150 [/TD] [TD]-2,2% [/TD] [TD]26 982 [/TD] [TD]25 442 [/TD] [TD]+6,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Polska [/TD] [TD]455 [/TD] [TD]421 [/TD] [TD]+8,08% [/TD] [TD]3927 [/TD] [TD]3813 [/TD] [TD]+2,99% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 065 [/TD] [TD]12 302 [/TD] [TD]+6,2% [/TD] [TD]114 411 [/TD] [TD]100 694 [/TD] [TD]+13,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]950 [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]+5,2% [/TD] [TD]8 483 [/TD] [TD]6 450 [/TD] [TD]+31,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]53 850 [/TD] [TD]43 007 [/TD] [TD]+25,2% [/TD] [TD]422 600 [/TD] [TD]351 420 [/TD] [TD]+20,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]45 530 [/TD] [TD]35 512 [/TD] [TD]+28,2% [/TD] [TD]358 213 [/TD] [TD]297 060 [/TD] [TD]+20,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]965 [/TD] [TD]1 011 [/TD] [TD]-4,5% [/TD] [TD]7 391 [/TD] [TD]6 417 [/TD] [TD]+15,2% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Sprzedaż Audi w maju 2013 wzrosła o 6,4 procent - Od początku roku, na całym świecie sprzedano ok. 640 200 samochodów Audi - to wzrost o 6,7 procent - Luca de Meo, szef sprzedaży Audi zauważa: „Tendencja wzrostowa to zasługa przede wszystkim dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w Azji i w Ameryce“ -Nowa rodzina A3 oraz SUV-y przyczyną wzmocnienia pozycji Audi Również w maju koncern Audi zanotował wzrost sprzedaży. Na rynek wprowadzono ok. 137 200 samochodów, co daje wzrost o 6,4 procent w stosunku do maja 2012 roku. Do tak dobrego wyniku przyczyniły się zwłaszcza nowe modele rodziny A3 i SUV-y. Od stycznia do maja 2013, Audi AG sprzedało ok. 640 200 aut, co daje wzrost o 6,7 procent w stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku. „Niezależnie od wyzwań związanych z przedłużającym się kryzysem na rynku europejskim, w maju zwiększyliśmy sprzedaż w skali globalnej. To zasługa dwóch, niezmiernie ważnych dla nas regionów: Azji i Ameryki, w których zanotowaliśmy dwucyfrowe wskaźniki wzrostu“ – komentuje Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi. „Zwłaszcza w USA nasza sprzedaż wykazuje dużą dynamikę i wszystko wskazuje na to, że zrealizujemy nasz cel: oddanie w bieżącym roku do rąk klientów 150 tysięcy aut.“ Wyraźny wzrost Audi zanotowało w maju w całej Ameryce, gdzie dzięki 18 tysiącom sprzedanych samochodów wyniósł on 17,9 procent. Przy czym w Ameryce Południowej było to aż 29,9 procent, a w Ameryce Północnej – 16,7 procent. Duży udział w tym miał bilans sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. W maju do rąk klientów trafiło tam 13 228 pojazdów, co dało wzrost o kolejnych 15 procent. Szczególnie dobrze sprzedawało się Audi A5. Popyt na ten model wzrósł o 48,1 procent. Łącznie sprzedano 1 872 egzemplarze tego samochodu. W salonach w USA, od kwietnia, obok Audi RS 5 Coupé znaleźć można także Audi RS 5 Cabrio, drugi supermodel o wyjątkowych osiągach z rodziny A5. Oba te sportowe auta cieszą się dużą popularnością wśród amerykańskich kierowców. Udział w sprzedaży modeli S i RS, po pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku, wynosi obecnie 20 procent. Niezależnie od modelu, od stycznia do maja, już 60 571 amerykańskich klientów zakupiło nowy samochód marki Audi, co daje – w porównaniu z podobnym okresem roku ubiegłego – wzrost rzędu 15,4 procent. W czasie tych pięciu miesięcy, najwięcej amatorów w USA znalazło Audi Q5. Od stycznia do końca maja, Audi of America sprzedało łącznie 14 817 egzemplarzy tego SUV-a (wzrost o 37,7 procent). Równie popularne jest Audi Q7, w przypadku którego zanotowano wzrost o 42,3 procent. Sprzedaż w Ameryce Północnej wykazywała dynamikę w maju nie tylko w USA, ale również w Kanadzie (+17,6 procent, 1940 sprzedanych samochodów) i w Meksyku (+ 39,8 procent, 1060 egzemplarzy). W Europie cały czas zauważalne były trudne warunki rynkowe. W maju, na Starym Kontynencie sprzedano 65 500 egzemplarzy, czyli 3,4 procent mniej niż w porównywalnym miesiącu roku ubiegłego. Trudna sytuacja odczuwalna była zwłaszcza we Francji (spadek o kolejne 11,7 procent, do 4 858 sprzedanych aut) i we Włoszech ( mniej o 10,1 procent, 4 258 sprzedanych samochodów). W Niemczech, w maju przekazano klientom 23 303 samochody marki Audi ( minus 7,9 procent). Sytuacja na tutejszym rynku w ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2013 roku (105 830 sprzedanych egzemplarzy, minus 1,6 procenta) była jednak stabilniejsza niż na całym rynku europejskim. Taki sam poziom jak przed rokiem osiągnęła sprzedaż w Hiszpanii (3 333 auta, wzrost o 0,5 procenta ), natomiast w Rosji wzrosła o 3,3 procenta. Tu sprzedano 3 151 samochodów z czterema ringami na masce. Wyraźny wzrost widoczny był nadal w Wielkiej Brytanii. 11 952 samochody marki Audi przekazano w maju klientom, co daje wzrost o 19,3 procent. Audi UK podaje, że Brytyjczycy szczególnie chętnie kupowali w maju nowe samochody serii A3, w tym model Sportback, a także Audi A1 i Audi Q3. W Polsce mimo niższej sprzedaży w maju, od stycznia do maja Audi zanotowało większą sprzedaż o 8,98 % (2185 zarejestrowanych aut). Wszystko to sprawia, że wyniki Audi w całej Europie po upływie pierwszych pięciu miesięcy 2013 roku tylko nieznacznie plasują się poniżej poziomu sprzed roku (ok. 318 600 sprzedanych aut, mniej o 0,7 procenta). W Europie, po wprowadzeniu w lutym na rynek wariantu Sportback serii A3, w bieżącym roku Audi planuje jeszcze jedną ważną nowość z rodziny A3. Jesienią, w salonach sprzedaży znajdzie się nowe Audi A3 Limousine. Produkcja seryjna tego modelu rozpocznie się w najbliższych dniach w zakładach Audi w Győr na Węgrzech. Podobnie jak w Ameryce, również sprzedaż w Azji Południo-Wschodniej wykazała w maju dwucyfrowy wzrost, o 17,5 procent i wyniosła ok. 48 900 egzemplarzy. Stoi za tym doskonały wynik Audi w Chinach. W maju do rąk klientów trafiło tam 42 140 pojazdów, co dało wzrost sprzedaży o 16,2 procent. W okresie od stycznia do maja, w Państwie Środka sprzedano łącznie 183 660 egzemplarzy samochodów marki Audi, co dało wzrost o 14,4 procent. Sprzedaż napędziły tu – obok bardzo popularnego wśród chińskich klientów SUV-a Q3, produkowanego w tutejszych zakładach Audi – modele A4 L i A6 L. Sprzedaż Audi A4 L wzrosła w tym okresie łącznie o 10,1 procent (46 330 aut), a sprzedaż Audi A6 L – o 20,5 procent (61 692 egzemplarze). Audi zanotowało w maju wzrosty także w Japonii (o 23,4 procent, 2 111 samochodów), w Korei Południowej (28,8 procent, 1 610 sztuk) i w Indiach, gdzie sprzedano o 57,4 procent więcej aut, osiągając liczbę 710 egzemplarzy. [TABLE] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]w maju [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]łącznie [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do maja roku 2012 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Zmiana w stosunku do roku 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]137 200 [/TD] [TD]128 868 [/TD] [TD]+6,4% [/TD] [TD]640 200 [/TD] [TD]600 167 [/TD] [TD]+6,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]65 500 [/TD] [TD]67 844 [/TD] [TD]-3,4% [/TD] [TD]318 600 [/TD] [TD]320 902 [/TD] [TD]-0,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]23 303 [/TD] [TD]25 307 [/TD] [TD]-7,9% [/TD] [TD]105 830 [/TD] [TD]107 584 [/TD] [TD]-1,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]11 952 [/TD] [TD]10 015 [/TD] [TD]+19,3% [/TD] [TD]61 399 [/TD] [TD]55 117 [/TD] [TD]+11,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 858 [/TD] [TD]5 501 [/TD] [TD]-11,7% [/TD] [TD]25 047 [/TD] [TD]27 675 [/TD] [TD]-9,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 258 [/TD] [TD]4 735 [/TD] [TD]-10,1% [/TD] [TD]20 274 [/TD] [TD]22 518 [/TD] [TD]-10,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]3 333 [/TD] [TD]3 315 [/TD] [TD]+0,5% [/TD] [TD]17 622 [/TD] [TD]17 854 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 151 [/TD] [TD]3 050 [/TD] [TD]+3,3% [/TD] [TD]15 080 [/TD] [TD]13 511 [/TD] [TD]+11,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Polsk [/TD] [TD]346 [/TD] [TD]443 [/TD] [TD]-21,9% [/TD] [TD]2185 [/TD] [TD]2005 [/TD] [TD]+8,98% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 228 [/TD] [TD]11 503 [/TD] [TD]+15,0% [/TD] [TD]60 571 [/TD] [TD]52 494 [/TD] [TD]+15,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]1 060 [/TD] [TD]758 [/TD] [TD]+39,8% [/TD] [TD]4 613 [/TD] [TD]3 054 [/TD] [TD]+51,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]48 900 [/TD] [TD]41 657 [/TD] [TD]+17,5% [/TD] [TD]218 500 [/TD] [TD]188 977 [/TD] [TD]+15,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]42 140 [/TD] [TD]36 278 [/TD] [TD]+16,2% [/TD] [TD]183 660 [/TD] [TD]160 562 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]710 [/TD] [TD]451 [/TD] [TD]+57,4% [/TD] [TD]4 096 [/TD] [TD]3 282 [/TD] [TD]+24,8% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Sprzedaż Audi w Europie wzrosła w październiku o 4,2 procent - Około 123 600 aut sprzedanych w październiku, wzrost o 13,9 procent - Luca de Meo, członek zarządu Audi ds. marketingu i sprzedaży potwierdza: "W Chinach już w październiku pobiliśmy rekordowe wyniki sprzedaży zanotowane w całym roku 2011" - Nowa generacja Audi Q5 wzmocniła wzrost w Europie Audi AG w czwarty kwartał bieżącego roku wkroczyło z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. W porównaniu z rokiem ubiegłym, globalna sprzedaż wzrosła w październiku przede wszystkim dzięki modelom SUV: Audi Q3, Q5 i Q7. Wzrost wyniósł 13,9 procent. Łącznie na całym świecie sprzedano ok. 123 600 samochodów marki Audi. Od stycznia, już około 1 221 150 klientów zdecydowało się na zakup Audi. To o 12,9 procent więcej w porównaniu z rokiem 2011. Również w minionym miesiącu, koncern Audi zanotował w Europie – wbrew tendencjom na rynku – wzrost sprzedaży o 4,2 procent. Wyraźny, dwucyfrowy wzrost Audi notowało nadal na rynku amerykańskim (+14,5%) i chińskim. W Państwie Środka, aż o 29,5 procent. „Chiny są dla Audi nadal znaczącym motorem wzrostu. Już w październiku sprzedaż na tamtejszym rynku przewyższyła dotychczasowy sukces z ubiegłego roku. W roku 2012 zanotujemy tam nową rekordową wartość sprzedaży“ – powiedział Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. „Nasz udział w segmencie "premium" od stycznia nieprzerwanie rósł. Również dzięki nowym modelom, które spełniają oczekiwania wielu chińskich klientów pod względem ich indywidualnych wymagań i wyobrażeń o idealnym samochodzie sportowym.“ Dzięki kompaktowemu SUV-owi Audi Q3, Audi A4 allroad quattro i Audi RS 5 Coupé, producent z sukcesem zdobył dla swojej marki nowe segmenty rynku w Chinach. Od stycznia 2012 r., Audi sprzedało tam o 31,2 procent więcej samochodów – łącznie 332 959 egzemplarzy. W całym roku 2011, łączna sprzedaż wyniosła 313 036 samochodów. Za wzrostem sprzedaży o 29,5 procent (35 899 aut) w październiku, kryją się przede wszystkim modele produkowane w Changchun – Audi A6L i Q5. Sprzedaż Audi wykazywała w minionym miesiącu wyraźną tendencję wzrostową również na wielu innych wschodzących rynkach Azji Południowo-Wschodniej. W Korei Południowej sprzedaż w porównaniu do października 2011 roku wzrosła o 62,5 procent. W Indiach do zwiększenia sprzedaży o 76,3 procent przyczyniło się, wprowadzone na tamtejszy rynek w lipcu, Audi Q3. Sprzedając w USA 11 708 aut i notując wzrost o 14,5 procent, Audi of America ustanowiło październik kolejnym, dwudziestym drugim już rekordowym miesiącem. Tutaj znaczącym motorem wzrostu było Audi A4. Popyt na ten bestseller wzrósł o 20,6 procent. Łącznie w Stanach Zjednoczonych sprzedano 3 151 sztuk tego modelu. Dwucyfrowy wzrost wykazała też sprzedaż modeli luksusowych Audi: A6, A7 Sportback, Q7 i A8, wsparta przez wprowadzenie na rynek we wrześniu wariantów S6, S7 Sportback i S8. Sportowe modele Audi tradycyjnie cieszą się dużym zainteresowaniem wśród amerykańskich klientów. Na zakup dostępnych już wcześniej w USA wariantów S modeli Audi TT, A4 i A5, zdecydowała się w minionym miesiącu prawie co czwarta osoba, która nabyła pojazd z danej serii. Duży wzrost sprzedaży w Kanadzie (+37,6%) oraz w całej Ameryce Południowej (+55,8%), potwierdził wysoką, październikową dynamikę sprzedaży Audi na kontynencie amerykańskim. W samej Brazylii, gdzie od września nowych klientów zdobyło też Audi A1 Sportback, producent z Ingolstadt, sprzedając 645 samochodów, poprawił o 82,2 procent wyniki z poprzedniego miesiąca. W Europie, Audi mimo złej ogólnej sytuacji na rynku, również w październiku kontynuowało tendencję wzrostową z poprzednich miesięcy. Na starym kontynencie sprzedano około 60 950 aut, czyli o 4,2 procent więcej, głównie dzięki niedawno wprowadzonej nowej generacji Q5. Na rynku niemieckim, do zwiększenia sprzedaży o 5,1 procent przyczyniły się zwłaszcza Audi Q3 i rodzina A5. W Niemczech sprzedano łącznie 23 450 aut marki Audi. W okresie od stycznia do października 2012, niemieccy klienci nabyli łącznie około 222 227 egzemplarzy samochodów z czterema ringami. Dzięki wzrostowi o 7,2 procent, w zestawieniu z porównywalnym okresem roku 2011, można stwierdzić, że popyt na pojazdy marki Audi wzrósł w Niemczech bardziej niż na całym rynku łącznie. W Wielkiej Brytanii, Audi UK zamknęło październik sprzedając 9 190 sztuk samochodów i notując wzrost o 19,8 procent. Do osiągnięcia tak dobrych wyników przyczyniły się modele Q3 i A5 oraz samochody luksusowe. Podczas gdy w minionym miesiącu popyt na auta marki Audi we Włoszech (-14,1%, 3903 sztuki) i Hiszpanii (-11,8%, 2561 egzemplarzy) nadal spadał, sprzedaż wyraźnie wzrosła w Belgii (+16,6%, 2993 samochody) i w Turcji (+13,1%, 1000 aut). Najwyższy wzrost w Europie Audi zanotowało ponownie na rynku rosyjskim (+57,1%), gdzie sprzedało 2946 pojazdów. Dzięki temu, Rosja nadal prowadzi w rankingu sprzedaży Audi w całej Europie Wschodniej. Od stycznia 2012 r., Audi sprzedało tam o 31,5 procent więcej samochodów, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Łącznie jest to 48 650 egzemplarzy. Koncern z Ingolstadt szacuje, że do końca roku przekroczy liczbę 50 000 samochodów sprzedanych na tym rynku. [TABLE=width: 549] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG [/TD] [TD=colspan: 3]w październiku [/TD] [TD=colspan: 3]łącznie [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]123 600 [/TD] [TD]108 518 [/TD] [TD]+13,9% [/TD] [TD]1 221 150 [/TD] [TD]1 081 672 [/TD] [TD]+12,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]60 950 [/TD] [TD]58 510 [/TD] [TD]+4,2% [/TD] [TD]635 100 [/TD] [TD]610 435 [/TD] [TD]+4,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Niemcy [/TD] [TD]23 450 [/TD] [TD]22 308 [/TD] [TD]+5,1% [/TD] [TD]222 227 [/TD] [TD]207 330 [/TD] [TD]+7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Wielka Brytania [/TD] [TD]9 109 [/TD] [TD]7 601 [/TD] [TD]+19,8% [/TD] [TD]110 702 [/TD] [TD]101 382 [/TD] [TD]+9,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Francja [/TD] [TD]5 014 [/TD] [TD]5 004 [/TD] [TD]+0,2% [/TD] [TD]52 026 [/TD] [TD]51 453 [/TD] [TD]+1,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Włochy [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]4 545 [/TD] [TD]-14,1% [/TD] [TD]42 804 [/TD] [TD]51 281 [/TD] [TD]-16,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Hiszpania [/TD] [TD]2 561 [/TD] [TD]2 905 [/TD] [TD]-11,8% [/TD] [TD]31 997 [/TD] [TD]35 383 [/TD] [TD]-9,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Rosja [/TD] [TD]2 946 [/TD] [TD]1 875 [/TD] [TD]+57,1% [/TD] [TD]28 388 [/TD] [TD]19 678 [/TD] [TD]+44,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]11 708 [/TD] [TD]10 225 [/TD] [TD]+14,5% [/TD] [TD]112 402 [/TD] [TD]95 206 [/TD] [TD]+18,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]816 [/TD] [TD]700 [/TD] [TD]+16,6% [/TD] [TD]7 266 [/TD] [TD]6 208 [/TD] [TD]+17,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]42 050 [/TD] [TD]32 904 [/TD] [TD]+27,8% [/TD] [TD]393 500 [/TD] [TD]305 093 [/TD] [TD]+29,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]35 899 [/TD] [TD]27 729 [/TD] [TD]+29,5% [/TD] [TD]332 959 [/TD] [TD]253 739 [/TD] [TD]+31,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Indie [/TD] [TD]850 [/TD] [TD]482 [/TD] [TD]+76,3% [/TD] [TD]7 273 [/TD] [TD]4 692 [/TD] [TD]+55,0% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Sprzedaż Audi w pierwszym półroczu 2012 wzrosła o 12,3 procent - Wzrost sprzedaży dzięki Audi A6 oraz modelom SUV: Audi Q3 i Q5 - Szef Audi Rupert Stadler: „Nasz cel to 1,4 mln aut, które planujemy sprzedać w bieżącym roku“ - Nowe Audi A3 i zmodernizowany model Audi Q5 pojawią się na rynku w drugim półroczu - Pierwsze miejsce dla Audi w Polsce w czerwcu wśród producentów z segmentu premium Nowy rekord Audi: W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku, Audi AG sprzedało na całym świecie ponad 733 000 aut, 12,3 procent więcej niż w porównywalnym okresie roku 2011. Tylko w czerwcu, ok. 133 050 klientów zdecydowało się na zakup samochodu marki Audi. To o 13,1 procent więcej, w porównaniu z czerwcem 2011 r. Wzrost sprzedaży o 14,6 procent w minionym miesiącu, wskazuje na utrzymujący się w Niemczech pozytywny trend. Wyraźnie, bo o dwucyfrową wartość (+20,4%), wzrosła sprzedaż Audi na rynku chińskim. W Stanach Zjednoczonych, Audi AG zamknęło pierwsze półrocze najlepszym miesiącem od początku swojej obecności na tamtejszym rynku, notując w czerwcu wzrost sprzedaży o 26,0 procent. „Mimo odczuwalnych negatywnych tendencji na rynkach południowoeuropejskich, na których nasza marka zresztą ma lepsze wyniki niż konkurencja, sprzedaż Audi pnie się w górę we wszystkich regionach świata. Oznacza to, że konsekwentnie kontynuujemy kurs na osiągnięcie do końca bieżącego roku sprzedaży rzędu 1,4 mln aut “, powiedział Rupert Stadler, Prezes Zarządu Audi AG. Peter Schwarzenbauer, członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży dodał: „Również w drugim półroczu, w którym sprzedaż jest jak pokazuje doświadczenie niższa, chcemy kontynuować kurs zwyżkowy. Przyczynią się do tego nowe modele: Audi Q5 i ważne zwłaszcza dla rynku europejskiego nowe Audi A3.“ W ciągu pierwszych sześciu miesięcy, sprzedaż Audi w Europie wzrosła o 2,8 procent i wyniosła 393 350 sprzedanych pojazdów. Dzięki temu, marka powiększyła swoją przewagę i w Europie nadal jest wiodącym producentem samochodów segmentu Premium. Także długoterminowe porównanie z wynikami całego rynku motoryzacyjnego w Europie wypada korzystnie dla Audi. Podczas gdy na rynkach zachodnioeuropejskich sprzedaż marek osobowych spadła do poziomu z roku 1994, sprzedaż samochodów z czterema pierścieniami wzrosła od tego czasu ponad dwukrotnie. Dzięki temu, udział Audi w rynku zachodnioeuropejskim osiągnął w pierwszym półroczu 2012 rekordową wielkość ok. 5,7 procent. Do wzrostu w minionych miesiącach przyczyniło się przede wszystkim Audi Q3 oraz nowe Audi A6. Sprzedaż wersji Avant, szczególnie popularnej w Europie, przewyższyła o 63 procent sprzedaż poprzedniego modelu, zanotowaną w pierwszym półroczu 2011. Najlepsze wyniki w Europie Zachodniej, Audi zanotowało na rynku niemieckim. Sprzedaż wzrosła tu o 7,3 procent, do poziomu 134 173 egzemplarzy. Głównym czynnikiem wzrostu była sprzedaż Audi A1 Sportback i oferta producenta skierowana pod adresem klientów flotowych. W Wielkiej Brytanii, swoim drugim co do wielkości europejskim rynku zbytu, marka Audi również zanotowała wyraźny wzrost – rzędu 4,5 procent. Ponadto duży wzrost popytu na samochody koncernu z Ingolstadt zanotowano na przykład w Holandii, gdzie do rąk klientów oddano 13 026 aut (+30,4%), w Austrii (+11,8%, 10 828 sprzedanych egzemplarzy) i w Szwajcarii (+6,5%, 9 125 sprzedanych aut). We Francji wskaźniki sprzedaży osiągnęły poziom z porównywalnego okresu w roku ubiegłym (+0,4%), dzięki czemu Audi umocniło swą czołową pozycję w segmencie aut luksusowych. Także we Włoszech i w Hiszpanii statystyki nowo zarejestrowanych pojazdów świadczą o stabilniejszej sprzedaży samochodów marki Audi. Mimo to, sprzedaż na tych rynkach spadła odpowiednio – o 18,7 i 9,9 procent. Natomiast sprzedaż w całym regionie Europy Wschodniej, w minionych miesiącach stała się dla Audi istotnym motorem wzrostu. Przede wszystkim w Rosji, gdzie odnotowano wzrost o 40,9 procent, co dało 16 563 sprzedanych aut. Doskonałe wyniki notuje Audi także w Polsce. Sprzedaż w stosunku do maja wzrosła o 8,13%, a porównując pierwsze półrocze roku 2011 i 2012, przyrost sprzedaży marki z czterema pierścieniami wyniósł aż 31,71%. Audi z wynikiem 479 zarejestrowanych w czerwcu przez klientów samochodów zajęło pierwsze miejsce wśród pojazdów segmentu premium. W USA, Audi of America zanotowało we wszystkich sześciu miesiącach najlepsze dotąd wyniki sprzedaży. Łączna sprzedaż wzrosła o 16,5 procent i wyniosła 65 158 egzemplarzy, przy czym największym powodzeniem cieszyło się tu obok Audi A6, również Audi Q5 i szczególnie popularne wśród amerykańskich klientów Audi A7 Sportback. W pierwszej połowie 2012 roku, w USA sprzedano 4 249 egzemplarzy tego luksusowego Coupé, a sprzedaż Audi Q5 dla którego USA są drugim co do wielkości rynkiem zbytu, ponownie wzrosła – o 21,6 procent i wyniosła 13 544 egzemplarzy. Ponadto wzrost sprzedaży wszystkich modeli utrzymujący się w Kanadzie (+14,0%, 10 054 sprzedanych aut) i w Meksyku (+6,0%, 3 862 sprzedanych aut) wzmocnił w pierwszym półroczu wysoką dynamikę Audi w Ameryce Północnej. W Chinach, gdzie zanotowano zwiększenie sprzedaży o 37,8% (193 871 sprzedanych aut), najlepiej sprzedawały się modele produkowane w tamtejszych zakładach Audi. Sprzedaż wydłużonej wersji modelu A4 wzrosła w stosunku do porównywalnego okresu w 2011 r. o 42,9 procent, a sprzedaż modelu Q5 – nawet o 86,7 procent. Mimo zmiany modelowej, jaka miała miejsce w kwietniu, sprzedaż Audi A6 L wyraźnie wzrosła, o dwucyfrową wartość i z 63 160 samochodami oddanymi do rąk klientów, Audi potwierdziło swą pozycję bezkonkurencyjnego lidera. Także dzięki pozytywnym trendom na innych lokalnych rynkach, Daleki Wschód był dla Audi, w pierwszym półroczu 2012, ponownie najszybciej rosnącym rynkiem zbytu. Wzrost zanotowano: w Japonii (+18,6%, 11 961 sprzedanych aut), w Korei Południowej (+50,2%, 7 196 sprzedanych aut) oraz w Indiach. Na rynku indyjskim porównanie z wynikami zanotowanymi w pierwszej połowie 2011 r. pokazuje wzrost sprzedaży o 42,8 procent. Sprzedano tu 4 000 luksusowych modeli – przede wszystkim dzięki nowemu Audi A6 i nowej generacji modelu A4. Ponadto do wzrostu sprzedaży o 76,0 procent przyczyniło się w czerwcu Audi Q3, wprowadzone w tym właśnie miesiącu na indyjski rynek. Najnowszy SUV ze znakiem czterech pierścieni, w ciągu minionych tygodni pojawił się na innych ważnych wschodzących rynkach, np. w Japonii, Brazylii i w RPA. Premiera Audi Q3 w Chinach odbędzie się w lipcu. Rupert Stadler: „Popyt na auta SUV na całym świecie nie zmniejsza się. Ich udział w światowym rynku aut luksusowych będzie nadal wzrastał w przyszłych latach. To dobra prognoza dla naszej serii Q, którą uzupełnimy w przyszłości o nowe modele.“ [TABLE=width: 537] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG [/TD] [TD=colspan: 3]w czerwcu [/TD] [TD=colspan: 3]łącznie [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]2011 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2011 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]133 050 [/TD] [TD]117 608 [/TD] [TD]+13,1% [/TD] [TD]733 250 [/TD] [TD]652 892 [/TD] [TD]+12,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]72 400 [/TD] [TD]67 311 [/TD] [TD]+7,6% [/TD] [TD]393 350 [/TD] [TD]382 783 [/TD] [TD]+2,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Niemcy [/TD] [TD]26 589 [/TD] [TD]23 203 [/TD] [TD]+14,6% [/TD] [TD]134 173 [/TD] [TD]125 091 [/TD] [TD]+7,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Wielka Brytania [/TD] [TD]11 071 [/TD] [TD]10 567 [/TD] [TD]+4,8% [/TD] [TD]66 188 [/TD] [TD]63 360 [/TD] [TD]+4,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Francja [/TD] [TD]5 404 [/TD] [TD]6 011 [/TD] [TD]-10,1% [/TD] [TD]33 079 [/TD] [TD]32 948 [/TD] [TD]+0,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Włochy [/TD] [TD]5 003 [/TD] [TD]6 106 [/TD] [TD]-18,1% [/TD] [TD]27 521 [/TD] [TD]33 849 [/TD] [TD]-18,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Hiszpania [/TD] [TD]3 904 [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]+0,0% [/TD] [TD]21 765 [/TD] [TD]24 144 [/TD] [TD]-9,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Rosja [/TD] [TD]3 052 [/TD] [TD]2 221 [/TD] [TD]+37,4% [/TD] [TD]16 563 [/TD] [TD]11 757 [/TD] [TD]+40,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Polska [/TD] [TD]479 [/TD] [TD]440 [/TD] [TD]+8,9% [/TD] [TD]2484 [/TD] [TD]1886 [/TD] [TD]+31,71%. [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]12 664 [/TD] [TD]10 051 [/TD] [TD]+26,0% [/TD] [TD]65 158 [/TD] [TD]55 909 [/TD] [TD]+16,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]808 [/TD] [TD]713 [/TD] [TD]+13,3% [/TD] [TD]3 862 [/TD] [TD]3 643 [/TD] [TD]+6,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]40 050 [/TD] [TD]33 031 [/TD] [TD]+21,3% [/TD] [TD]229 050 [/TD] [TD]171 124 [/TD] [TD]+33,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]33 309 [/TD] [TD]27 658 [/TD] [TD]+20,4% [/TD] [TD]193 871 [/TD] [TD]140 699 [/TD] [TD]+37,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Indie [/TD] [TD]718 [/TD] [TD]408 [/TD] [TD]+76,0% [/TD] [TD]4 000 [/TD] [TD]2 802 [/TD] [TD]+42,8% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. kuczor23

    Audi TT MTM

    Audi TT MTM Moc wzrosła z 250 do 421 KM - wyciśnięto tyle z silnika V6 3,2. Od 0-100km/h przyspiesza w 4,1 s, a do 200 km/h w 15,3 s.
×