Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wywiad' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 51 wyników

  1. DS LOCATE FORKLIFT - wózki widłowe też lokalizują oszczędności DS Locate Forklift - Unikatowy system monitoringu wózków widłowych - Aktualnosc - Data System - monitoring pojazdów GPS Wywiad z Panem Pawłem Fryczyńskim, twórcą koncepcji innowacyjnego systemu monitoringu wózków widłowych. Optymalizacja kosztów i poszukiwanie oszczędności stoją zawsze bardzo wysoko na liście celów wyznaczanych przez przedsiębiorstwa. O tym, jak optymalizować pracę wózków widłowych dzięki nowemu produktowi firmy Data System Group opowiedział Wiceprezes Zarządu Pan Paweł Fryczyński. DS LOCATE FORKLIFT co to za produkt? Forklift to w języku angielskim wózek widłowy. Jak sama nazwa wskazuje DS LOCATE FORKLIFT jest produktem stworzonym do monitorowania pracy wózków, optymalizacji kosztów oraz prowadzącym do zwiększenia wydajności tych urządzeń na każdym etapie ich pracy. System pozwala na podniesienie efektywności pracy wózków i załogi oraz wydłużenie żywotności samych pojazdów dzięki prawidłowej eksploatacji. Dlaczego wózki? Czym sie Państwo sugerowali „celując” w segment pojazdów wolnobieżnych? Sama idea pojawiła się już 4 lata temu podczas współpracy z jednym z większych klientów naszej firmy. W tamtym okresie zaczęliśmy zastanawiać się nad wprowadzeniem tego typu rozwiązań, ale głównym bodźcem okazał się problem naszego Klienta, związany z kontrolowaniem prawidłowej obsługi wózków. Zrozumieliśmy wtedy, że faktycznie niezbędny może okazać się specjalnie przygotowany system ewidencji, który informowałby o wszelkiego rodzaju uszkodzeniach, co w konsekwencji wpływałoby na ograniczenie kosztów związanych chociażby z serwisami. Dodatkowo zauważyliśmy, że będzie on przydatny również dla operatorów - nauczy ich odpowiedniej obsługi maszyn, a przy tym będzie ich rozliczać z rzeczywistego czasu pracy. Czym różni się DS LOCATE FORKLIFT od pozostałych systemów oferowanych przez Data System? Nadzór nad czasem pracy operatorów jest problem zbieżnym do tych, z jakimi mamy do czynienia w przypadku floty samochodowej. Różnica polega na tym, że wózki pracują na dużo mniejszym obszarze, jednak w dużo gorszych warunkach technicznych - produkt zatem musi być lepiej przygotowany, spełniać więcej wymogów pod względem bezpieczeństwa technicznego, czy związanego z odpornością na uszkodzenia. System odróżnia od pozostałych produktów Data System również to, że wózkom dedykowane są inne urządzenia, , nastawione na sprawdzanie odmiennych parametrów m.in. udarów, dzięki czemu można zweryfikować gdzie i z jaką siłą został on uderzony. Jakie korzyści niesie za sobą zamontowanie systemu monitoringu na wózkach? W pierwszej kolejności skupiamy się na optymalizacji pracy i lokalizowaniu oszczędności. Montaż systemu bardzo szybko się zwraca, ponieważ pozwala na świadome zarządzanie całą flotą – na bieżąco jesteśmy informowani, czy wózki są włączone i pracują, czy miały miejsce jakieś uszkodzenia. Możemy łatwiej wyciągać konsekwencje i rozliczać pracownika z przepracowanego czasu. DS LOCATE FORKLIFT obiektywnie pokazuje w jaki sposób pracują operatorzy i jak traktują wózki. Co ważne mechanizm posiada tzw. samouczek udarowy - jest to rozwiązanie, które w momencie wystąpienia uszkodzenia pojazdu, pokazuje operatorowi bezpośredni komunikat na ten temat – taki eco driving wózkowy. Zatem samouczek, o którym Pan wspomniał, ma pomagać w edukacji kierowców obsługujących wózki, aby zwiększyć ich bezpieczeństwo, świadomość pracy oraz zapobiegać niechcianym wypadkom? Dokładnie. Operator wie, że np. przez znajdującą się w danym miejscu hali dylatację powierzchni powinien przejechać ze znacznie mniejsza prędkością, gdyż może to spowodować zrzucenie i uszkodzenie towaru. Dodatkowo kółka pojazdu, które są elementem eksploatacyjnym szybciej się ścierają i niszczą - można to porównać do dynamicznej jazdy samochodem po nierównej powierzchni jezdni – wtedy amortyzatory zużywaj się błyskawicznie. Wózki są przystosowane do określonych parametrów i warunków pracy, a dzięki naszemu systemowi wiemy z dokładnością do 5 metrów, gdzie faktycznie znajduje się pojazd, kiedy zatankował paliwo (dotyczy wózków spalinowych), ile przepracował motogodzin i czy faktycznie był w ruchu. Obecnie w magazynach czy hurtowniach spotkać możemy wiele rodzajów wózków widłowych. Czy system DS LOCATE FORKLIFT jest uniwersalny i można zastosować go w każdym urządzeniu? Przede wszystkim rozróżniamy wózki ze względu na ich wykorzystanie. Wózki, jeżdżące w halach (obiektach zamkniętych) to wózki z zasilaniem elektrycznym, pracujące z towarami o mniejszych gabarytach. Wózki gazowe natomiast są urządzeniami działającymi zarówno w środowisku zamkniętym jak i na zewnątrz. W najtrudniejszych warunkach, podnosząc największe gabaryty do 12-16 ton, pracują z kolei wózki spalinowe. Rozwiązanie oferowane przez Data System Group jest wszechstronne - potrafimy dostosować produkt do każdego rodzaju urządzenia, od najmniejszych do największych. Rodzaj wózka nie jest żadnym ograniczeniem dla naszej usługi. Czy możemy zatem powiedzieć, że DS LOCATE FORKLIFT jest unikatowym i mocno konkurencyjnym produktem? Myślę, że tak. Produkt już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W tym przekonaniu umacnia nas również fakt, że największe zagraniczne firmy posiadające swoje oddziały w Polsce korzystają z tych rozwiązań. Mogę tutaj śmiało powiedzieć, że współpracujemy z przedsiębiorstwami, których decyzja odnośnie wejścia w dany rozwiązanie jest długotrwałym i przemyślanym procesem, podczas którego często porównują nas z konkurencją. Data System Group jest właścicielem oferowanych rozwiązań, dzięki temu w bardzo prosty i dynamiczny sposób możemy dopasować nasze produkty do bardzo indywidualnych potrzeb klientów. Duże projekty są zawsze „szyte na miarę”, natomiast w mniejszych przedsiębiorstwach - bo takie również obsługujemy - standardowe rozwiązania w zupełności wystarczą i sprawdzają się doskonale. Ważną rolę odgrywa również cena, która jest mocno konkurencyjna na rynku. Dbamy o to, by jakość instalacji jak i samych produktów od strony technicznej, oraz szybkość działania naszego zespołu wpisywały się w najwyższe standardy obsługi klienta. Rozumiem, że temat wózków widłowych jest ciągle otwartym rozdziałem na drodze rozwoju spółki? Oczywiście, że tak! W najbliższym czasie planujemy rozwój produktu o kilka nowych, ciekawych podsystemów. Jedno z rewolucyjnych rozwiązań, jakiego nie ma jeszcze na rynku, odnosi się do mechanizmu, który będzie potrafił zarządzać bateriami do elektrycznych wózków widłowych. Już teraz jestem w stanie śmiało stwierdzić, że gdyby operatorzy zarządzali bateriami zgodnie z zasadami zaproponowanymi przez system, który z drugiej strony będzie to bezkompromisowo nadzorował, ich żywotność jest w stanie zwiększyć się o ponad rok, co w efekcie może dać gigantyczne oszczędności. Wsłuchując się w Pana stwierdzenia, trudno oprzeć się wrażeniu, że na drodze rozwoju prześwieca Państwu przede wszystkim chęć wsparcia firm w zakresie poszukiwania dla nich optymalnych rozwiązań? Motto naszej firmie to „lokalizowanie oszczędności” i na tym od zawsze się skupiamy, aby klient, który stosuje nasze rozwiązania, generował na wielu płaszczyznach własne oszczędności. Oczywiście mogą one przejawiać się w różnych obszarach, np. zwiększeniu wydajności pracy, zmniejszeniu kolizji, wzroście bezpieczeństwa, ale również poprzez naukę jak należy postępować, aby dany produkt mógł cieszyć się optymalnym czasem eksploatacji. Bardzo dziękuję za rozmowę. Rozmawiała Pamela Bobrowicz
  2. [h=1]2013 NSC Talladega Aarona 499 - Big One - Ryan Newman Wywiad[/h] http://www.youtube.com/watch?v=VtjM2Yjc02E
  3. [h=1]Tomasz Kuchar - wywiad Rajd Świdnicki 2013 Castrol EDGE Trophy[/h]
  4. Świetny wywiad Oscars 2013
  5. zachęcam do obejrzenia a następnie do komentowania
  6. SAMOCHODEMELEKTRYCZNYM DOOKOŁA ŚWIATA, CZYLIWYWIAD Z IZABELLĄ MIKO Izabella Miko przyleciała doPolski prosto z USA by opowiedzieć o tym, po co jeździła na stacjępaliw… elektrycznym Mitsubishi i-MIEV. Zdradzi też, jakwyglądałaby jej podróż dookoła Ziemi za kierownicą auta naprąd. Pojawi się też wątek miłosny… PrzyjechałaPani cicho i bezszelestnie. To raczej nietypowe wejście jak nagwiazdę filmową… Głośnesilniki i wielkie limuzyny nie są w moim stylu. Bycie eko to takżesposób na prezentację swoich poglądów na życie. Już niemal rokjeżdżę elektrycznym Mitsubishi i-MiEV i prawdę mówiąc niewyobrażam sobie siebie za kierownicą innego samochodu. Wyznajęzasadę, że ważniejsze jest to co masz w sobie, w głowie, niż tojak duże auto stoi w twoim garażu. Czylinowa miłość od pierwszych kilometrów? Otaaak - zakochałam się po uszy! To świetny samochód dla fundacjiEkoMiko – sądzę, że samwidok tego auta uczula ludzi na to by zwracali uwagę na to, ilebenzyny zużywają. i-MiEV jest wirtuozem jeśli chodzi o jazdę wmieście. Na pierwszy rzut oka wydaje się być zabawką, którąmasz chęć złapać za dach i pchnąć przed siebie jak samochodzikz dzieciństwa, jednak to tylko złudzenie. Prowadzenie tego auta toprawdziwa frajda - jest cichutki, łatwy w obsłudze. Uwielbiam go zazwrotność i niezawodność. Siedzi się w nim wysoko więc widzęwszystko wokół siebie - to daje mi poczucie bezpieczeństwa.Parkowanie? Żaden problem – i-MIEV wciskał się dosłowniewszędzie, gdzie zwykłym samochodem nawet bym nie próbowaławjechać. Jednak dla mnie największym atutem tego auta jest jegonapęd - po roku testu jestem pewna na 100 proc., że samochódelektryczny to jest to! Zdarzałosię, że ktoś z zaciekawieniem przyklejał nos do szyby? Trzebabyło to widzieć… Co chwilę słyszałam pytania w stylu „co toza auto?”, „a dlaczego?”, „a po co?” – czasami czułamsię jakbym podjechała superegzotycznym autem sportowym. Jak widaćmałe i elektryczne auto też jest seksy i wywołuje pozytywneemocje. Wspólniez moim bratem, który był producentem warszawskiej strefy kibica wczasie Euro 2012 , zdecydowaliśmy się i-MIEV zaprezentować w samymcentrum akcji. Auto stojąc w głównym miejscu strefy dosłowniezelektryzowało fanów piłki nożnej i to z całego świata… Apropos fanów… Wiemy, że występuje Pani w programie o tematyceekologicznej w TVP2. Może za naszym pośrednictwem opowie Pani swoimwielbicielom coś o konwencji tej produkcji? Toprodukcja cykliczna dla programu „Pytanie na śniadanie”. Wkażdym odcinku będzie mowa o ogrodach - przede wszystkim o sadzeniuwarzyw, ale nie w taki zwykły sposób. Postaram się pokazać jakrobić to ekologicznie w warunkach domowych i jednocześnie mieć ztego frajdę. Sądzę, że w niekonwencjonalny sposób doradzę jakwe własnym balkonowym lub domowym ogródku wyhodować pysznejarzyny… Pokażę jak wykorzystywać do tego celu różne rzeczy zodzysku. Jestem weganką, więc wszystko co jem jest na bazieroślinnej - dużo gotuję, mam w głowie mnóstwo przepisów napyszne potrawy, dlatego powiem też co można przyrządzić z tego conam urośnie. Ażczłowiek robi się głodny Czy i-MiEV będzie Pani towarzyszyć na planie? Niewykluczone,że znajdę dla niego jakąś ważną rolę W końcu idealnie wpisuje się w konwencję programu - nie produkujespalin, więc dzięki niemu warzywa i owoce mają w sobie mniejszkodliwych substancji. Myślę, że w castingu jest moim faworytem  Mamynadzieję, że widzowie poczują się pozytywnie naładowani jegoepizodem …A jeśli już jesteśmy przy elektryczności - w Polsce punktówładowania jest jeszcze znacznie mniej niż stacji paliw. Czy sądziPani, że to się kiedyś zmieni? Jeśliwięcej osób będzie kupować samochody elektryczne, wówczasprzedsiębiorcom będzie się bardziej opłacało posiadanie takiegopunktu. A jeśli będzie taka sytuacja jak w USA, gdzie korzystanie zpunktów ładowania jest dla kierowców darmowe, wówczas powstaniemechanizm samonapędzający się – kierowcy pomyślą „o fajniejazda na prąd jest za darmo, więc dlaczego nie kupić sobiesamochodu elektrycznego, zamiast tracić pieniądze na benzynę”. Ajak Pani radziła sobie zładowaniem akumulatorów w Warszawie? Obokbiura EkoMiko mamy punkt ładowania, a w domu ładowałam samochód zgniazdka garażowego, więc prądu mi nigdy nie zabrakło (śmiech).Oczywiście trzeba sobie odpowiednio planować trasy i jeździć zkablem w bagażniku. Prawdę mówiąc i-MIEV zawsze można gdzieśpodładować - np. w centrum handlowym w czasie zakupów - fajne jestto, że są oddzielne miejsca parkingowe dla aut elektrycznych - nietrzeba krążyć po parkingu w poszukiwaniu wolnej luki na postój.Same plusy  Czasna matematykę i zadanie z treścią… Ile udało się zaoszczędzićjeżdżąc autem na prąd w porównaniu do zwykłego auta z silnikiemspalinowym? Liczbynie kłamią – pokonanie 140 km elektrycznym Mitsubishi kosztuje 7zł. Podczas gdy na przejechanie zaledwie 100 km w ruchu miejskimauto z silnikiem benzynowym potrzebuje ok. 9-10 litrów bezołowiowej,której litr kosztuje niemal 6 zł. Szybkie mnożenie i wynik - wprzybliżeniu stukilometrowa podróż kosztuje ok. 60 zł. Sądzę,że rachunek przekona największych malkontentów... W każdym razieja na stację paliw zajeżdżałam… tylko po sok  Comożna zobaczyć na filmie - Czymożna polubić jazdę samochodem elektrycznym? Co w i-MIEV podobałosię Pani najbardziej? Oootak! Już sama świadomość tego, że jeżdżę samochodemelektrycznym daje mi niesamowitą frajdę. Podobami się jego codzienna poręczność - jest bardzo zwinny i zwrotny.To wygodny, bezpieczny samochód, w którym nie tylko jest ciepło,ale cichutko. Po włączeniu silnika musiałam sprawdzić napis nadesce rozdzielczej - nie mogłam uwierzyć, że już mogę ruszać.Zaskoczyła mnie jego zrywność - ruszając spod świateł zawszebyłam pierwsza, a stojąc za kimś musiałam poczekać, ażpoprzedni samochód ruszy, bo zajmowało mu to dużo więcej czasuniż mojemu i-MIEV. Teraz już wiem, że to napęd elektryczny, jakiporusza i-MIEV pozwala na wykorzystanie pełnego momentu obrotowegojuż od startu - a nie jak w zwykłych autach dopiero po wejściusilnika na odpowiednie obroty. SądziPani, że możliwa jest podróż dookoła świata samochodemelektrycznym? Superpomysł! Oczywiście! Fajnie by było rozplanować sobie takąwyprawę dookoła świata od jednego punktu ładowania do kolejnego.Takie wyzwanie to by było coś! Myślę, że pokonanie USA niebyłoby problemem – tam punkty ładowania są na każdym kroku.Inne państwa? Cóż, uwielbiam poznawać nowych ludzi… nawet przypożyczaniu prądu. Że też na to wcześniej nie wpadłam… Źródło: MMC Car Poland
  7. WYWIADZ ADAMEMMAŁYSZEM – MULTIMEDALISTĄ OLIMPIJSKIM IRAJDOWYM MISTRZEM POLSKI 2012 37.miejsce w Dakarze2012 na Mitsubishi Pajero, Puchar Polski i Mistrzostwo Polski wMitsubishi L200 - ten sezon wydaje się niezwykle udany? Udanyto mało powiedziane - jestem szczęśliwy, że wszystkonam się tak dobrze układało, nie popełnialiśmy zbyt wielekosztownych błędów a nasz samochód Mitsubishi L200 sprawował sięrewelacyjnie. W każdym sporcie potrzebne jest doświadczenie popartetreningami i startami. Dawaliśmy z siebie wszystko, ale nieprzypuszczałem, że nasze postępy będą tak szybkie i uda sięsięgnąć po mistrzostwo Polski! To wymarzona nagroda za całysezon. Sądziłem, że będę potrzebował nawet 5 lat lub więcej,żeby moje starty w rajdach terenowych zaczęły przynosić efekty wpostaci dobrych wyników. To wielka radość, że udało sięwcześniej. Naturalnie to rezultat wielu czynników – na pewnoliczby kilometrów pokonanych w terenie przez ostatnie półtoraroku, nie tylko na rajdach, ale także podczas treningów. Kluczowejest też wsparcie pilota. Gdyby Rafał nie przygotował mnieodpowiednio, po początkowych niepowodzeniach – dachowaniach,urwanych kołach, usterkach – mogłoby przyjść załamanie. Alerozumiałem, że muszę dać sobie czas, zdobyć trudnedoświadczenia, bo inaczej nie nauczę się jeździć szybko, niezłapię odpowiedniego rytmu. Jakto się stało, żezmieniłeś dyscyplinę i trafiłeś do sportów motorowych? Sportamimotorowymi i motoryzacją interesowałem się od dawna. Gdy byłemskoczkiem, nawet nie było możliwości żeby czegokolwiek spróbować.W ostatnich latach skakania kupiłem sobie samochód off-roadowy ijeździłem po górkach. Dość często się na ten tematwypowiadałem, dlatego Rafał Płuciennik odezwał się z pytaniem,czy nie pojechałbym z ich zespołem na Dakar. Dla mnie to był lekkiszok, którego się nie spodziewałem. Wtedy jeszcze byłemskoczkiem i nie mogłem sobie na to pozwolić. Postanowili więcczekać. Moje odejście ze skoków planowałem przez 2 lata i kiedytak się stało, odezwali się ponownie. Wtedy zacząłemprzygotowania do zupełnie nowej przygody - do udziału w Dakarze. Czyto, że wcześniej byłeś profesjonalnym sportowcem pomogło Ci wtych przygotowaniach? Skokinie wymagały ode mnie aż takiej wytrzymałości. Liczyła się siłaodbicia i konkretny element. Teraz w cross country muszę dużobardziej pracować nad kondycją i techniką. Sporo czasu spędzam natreningach, przez kilka godzin wykonując zadanie. Uporu,konsekwencji w działaniu oraz psychologicznego podejścia - tegonauczyłem się trenując od dziecka. Wiem, jak to wszystkofunkcjonuje. Gdziejest potrzebna większa odwaga- na skoczni czy na odcinku specjalnym? Jeślichodzi o samą adrenalinę to na pewno większa jest w rajdachsamochodowych, dlatego, że cały czas musisz być skoncentrowany,cały czas pracujesz. Skok trwa parę sekund, potem możesz sięrozluźnić. W obu sportach koncentracja była bardzo ważna,niekiedy już dzień wcześniej nastawiam się i myślę o tym coprzede mną. Ciężko mi powiedzieć, jaki sport jest bardziejniebezpieczny. Na pewno komuś, kto uprawiał ekstremalny sportwcześniej, duża dawka adrenaliny potem jest potrzebna. Tylkoże teraz nie jesteś sam, współpracujesz z pilotem. Taksamo jak pilot ze mną. Na razie współpraca nam wychodzi bardzodobrze, mamy tylko jedno spięcie na koncie. Chociaż bywa i tak, cozaobserwowałem na poprzednim Dakarze, że pilot i kierowcaprzegrywają rajd i jadą do domu, bo nie mogą się dogadać. Aten jeden raz, kiedy to było? Teżna Dakarze. Zakopaliśmy się i Jarek Kazberuk nas wyciągał. Jakjuż wyjechaliśmy, Rafał mówi, żebym pojechał do góry i wprawo, a ja pojechałem do góry i w lewo, tak jak widziałem, żejechały inne samochody. I wtedy doszło do małej sprzeczki, że toon jest nawigatorem a nie ja, ale szybko to sobie wyjaśniliśmy. Nie masz czasem ochoty postawić na swoim? Mam,ale mam też świadomość, że Rafał jest bardziej doświadczony.Na początku w ogóle się nie odzywałem, ale teraz coraz częściejmam swoje zdanie. Często dyskutujemy i analizujemy. Oczywiście niew trakcie rajdu, tylko wtedy, kiedy jest na to czas. Ścigaszsię w gronie najlepszych. W pierwszym roku startów zdobyłeśMistrzostwoPolski, Puchar Polski, co jest niebywałym sukcesem. Pilota, twoim,samochodu Mitsubishi L200 a może treningów? Niejest tak, żeo sukcesie decyduje jeden z tych elementów. Jak one są dobrzepołączone to jest jakaś całość, wtedy można dążyć dowyznaczonych celów i osiągać sukcesy. Jeśli którykolwiek z nichzaczyna szwankować, wtedy pojawiają się problemy. W tym sporciebardzo ważne jest doświadczenie. Pamiętam, ile błędówpopełniałem na początku, dlatego trzeba cały czas jeździć,bardzo dużo ćwiczyć. Coci daje jazda rajdówką? Czy jesteś w stanie skupić się tak, żezapominasz o wszystkim, że myślisz tylko o jeździe? Odpowiemna przykładzie startu w Baja Poland. Duża liczba kibiców,oczekiwania co do mojego udziału, presja. To wszystko powodujestres. Potem wsiadam do samochodu, ruszam i już o tym nie myślę.Po prostu jadę i chcę przejechać jak najlepiej. Czyzmieniło się twoje podejście do motoryzacji od kiedy jeździsz wrajdach? Zdecydowanietak. Mam coraz większą wiedzę na ten temat. Często jużrozróżniam co zaczyna w aucie szwankować i jakie są tego objawy.Jak ktoś jest żądny tej wiedzy, to nie przychodzi ciężko. Możesilnika bym nie naprawił, ale z wymianą amortyzatorów czy wahaczychyba bym sobie poradził. Poza tym zmieniła się moja technikajazdy nawet samochodem na co dzień, oduczyłem się złych nawyków,jak np. kierowanie jedną ręką. Wiem,że na tym lista twoich umiejętności się nie kończy. Podobnokiedyś odebrałeś poród cielaczka. Byliśmyw Chorwacji na treningu. Rozbiliśmy biwak na polu, obok było stadokrów. Jedna z nich zaczęła się cielić, ale widać było, żesama nie da rady. Chyba we czterech ciągnęliśmy. Na koniecwszyscy się poprzewracali, jak już wyciągnęliśmy tego cielaczka.Zyskaliśmy sobie wtedy dużą sympatię miejscowych. Rafałjest znany ze swojego zamiłowania do Mitsubishi a jaki Ty maszstosunek do tej marki? Napewno Mitsubishi to jeden z bardziej legendarnych samochodówrajdowych. Szkoda, że wycofali się z Dakaru jako fabryczny team, boto był wielki potencjał. Wiadomo, że samochód to w tym sporciejeden z najważniejszych czynników, decydujących o wynikach - naszeMitsubishiL200 bardzo dobrze zdałoegzamin. Opróczrajdowego L200 mamy Mitsubishi Pajero jako auto assistance. NaszePajero wykorzystujemy do wyjazdów na treningi i ogólnie dotransportu. Dzięki temu, że auto jest duże, możemy zmieścićwszystkie nasze bagaże, ale też bardzo komfortowo się nimpodróżuje. To jest jednak auto wysokiej klasy, co daje się odczućpodczas jazdy. Jakiwpływ na Wasze osiągnięcia sportowe ma współpraca ze sponsorami? Sponsorznaczy bardzo wiele, właściwie w tym sporcie jest niezbędny. Jakmasz dobry budżet to możesz się ścigać zupełnie innymsamochodem, dużo lepszym i szybszym. Dzięki temu możesz sięliczyć w ścisłej czołówce . A koszty udziału w rajdach sąbardzo wysokie - już samo wynajęcie samochodu na Dakar to kwotanawet miliona złotych. Częstowypowiadasz się o aktualnych wydarzeniach sportowych, interesującię wszystkie? Jakoekspert wypowiadam się o skokach i kombinacji norweskiej. O innychkonkurencjach przedstawiam opinie sportowca. W tym rokunajważniejszymi wydarzeniami były olimpiady. Obserwowałem wyniki,zmagania i rywalizację. O ile zdrowi sportowcy nie zaskoczylidobrymi występami, to na paraolimpiadzie Polakom poszłozdecydowanie lepiej. Myślę, że sportowcy niepełnosprawni mająwielką siłę, która bierze się z ich, często bardzo trudnych,doświadczeń. Cieszę się, że poszło im tak dobrze. Szkoda tylko,że duże zainteresowanie przyszło tak późno i nie mieli takiegowsparcia, jak ich koledzy. Kiedy wyjeżdżali, nikt ich nie żegnał,dopiero docenieni zostali, jak przywieźli medale. Tyna brak zainteresowania nie możesz narzekać. Ani wcześniej, aniteraz. Nieukrywam, że czasami nie czuję się komfortowo, jak nie mam chwiliwytchnienia od zdjęć i autografów, jednak przez te wszystkie latanauczyłem się jak radzić sobie z dużą popularnością. Cieszęsię, że ludzie przychodzą na rajdy i kibicują. Poszli za mną wzupełnie inną dyscyplinę, ale wierzą we mnie i są cały czas zemną. To pomaga propagować off road i rajdy. Jakiedalsze wyzwania sobie stawiasz? Progres.A żeby był progres musi być też dobre przygotowanie. Na pewnomarzeniem każdego zawodnika, który jeździ na Dakar, jest to żebygo wygrać. To bardzo ciężka kwestia, bo nie dość, że zawodnikóww czołówce jest wielu, to jeszcze mają bardzo duże doświadczenie.Chciałbym wystąpić w Dakarze 2013, ale to się jeszcze okaże. Jakspędzasz wolny czas? Maszinne hobby poza rajdami? Główniew domu. Chodzę często na spacery z córką. Rafał próbował mniezarazić wędkowaniem, ale mu się nie udało. Kiedyś łapałem rybyręką. Skończyło się jak spod kamienia wyciągnąłem przypadkowowielką ropuchę  Źródło: MMC Car Poland
  8. niems

    WYWIAD K.KRAWCZYK

    WYWIAD K.KRAWCZYK <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/1VslUOjZqoc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  9. Wywiad z "Kuflem" który w odc. MATEMATYKA GEOMETRIA podał swój numer telefonu
  10. Nyga - wywiad Banovce I dzień <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ZbRNcl8vOHE&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ZbRNcl8vOHE&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  11. Mariusz Stec Mitsubishi Lancer Evo VI Sienna 2009 - wywiad po V rundzie <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=2AtcPZMFW5E&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=2AtcPZMFW5E&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  12. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=FGI04KM6css&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=FGI04KM6css&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  13. niems

    Wywiad ze Stigiem

    Wywiad ze Stigiem <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=l1TqpFgyby&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/l1TqpFgyby/stig&wrzuta_mini=http://c6.wrzuta.pl/wm424/5e75bd0b002a1b9f48e47eae/stig&wrzuta_name=stig&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  14. Gość

    Wywiad - Bmw Sauber

    Wywiad z Kierowcami BMW Sauber,szefem zespołu i dyrektorem technicznym http://www.formula1.pl/F1_news-4519-BMW_Sauber_liczylo_na_wiecej_punktow_w_Walencji.html
  15. wywiad: http://furious.pl/article/civic-jamal/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/civic-jamal/foto/
  16. -=nikon=-

    Drake (VW Golf R32)

    wywiad: http://www.furious.pl/article/golf-r32/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/golf-r32/foto/
  17. wywiad: http://furious.pl/article/krystian-crx/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/krystian-crx/foto/
  18. kuczor23

    Opel Calibra (Simon)

    wywiad: http://www.furious.pl/article/simon/simon.htm galeria: http://www.furious.pl/galeria/simon/fig/
  19. wywiad: http://www.furious.pl/article/opelcalibra_v6/index.htm galeria: http://www.furious.pl/galeria/opelcalibra_v6/fig/
  20. kuczor23

    Opel Calibra 3.0 V6 (Robin)

    wywiad: http://www.furious.pl/article/robin_calibra/index.htm galeria: http://www.furious.pl/galeria/robin/fig/
  21. kuczor23

    Opel Calibra (Siggi)

    wywiad: http://www.furious.pl/article/sexymf/index.htm galeria: http://www.furious.pl/galeria/sexymf/fig/
  22. kuczor23

    Opel Calibra (Anna)

    wywiad: http://www.furious.pl/article/calibra-anna/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/calibra-anna/foto/
  23. wywiad: http://www.furious.pl/article/badtoys_magnum/andres.htm galeria: http://www.furious.pl/galeria/andres/fig/
  24. wywiad: http://www.furious.pl/article/vw-garbus/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/vw-garbus/foto/
  25. wywiad: http://furious.pl/article/porsche-boxster/index.htm galeria: http://furious.pl/galeria/porsche-boster-s/foto/
×