Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wytrzymałości' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring: test wytrzymałości Audi R8 LMS Pierwszy start nowego samochodu sportowego klasy GT w wyścigu 24-godzinnym Cztery zespoły reprezentują Audi w „zielonym piekle” W imprezie weźmie udział duża grupa doświadczonych kierowców WEC, DTM i GT Ingolstadt, 11 maja 2015 r. Od 16 do 17 maja, na torze Nürburgring, szykuje się poważny test wytrzymałości dla nowego Audi R8 LMS. Ten sportowy samochód klasy GT, weźmie wtedy udział w swoim pierwszym 24-godzinnym wyścigu. Audi chce w ten sposób kontynuować sukces osiągnięty przez R8 LMS, które w kwietniu po raz pierwszy zwyciężyło w mistrzostwach serii VLN. Nowe Audi R8 LMS miało swoją światową premierę zaledwie dziesięć tygodni temu, podczas Salonu Samochodowego w Genewie. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring uważany jest za wyjątkowo wymagający. Połączone trasy: Grand Prix oraz otwarta w 1927 r. pętla północna (Nordschleife), to razem 25 km 378 m. To najdłuższy tor wyścigowy na świecie. Legendarna, znana jako „zielone piekło” pętla północna z jej 73 zakrętami, wzniesieniami o kącie nawet 17 procent i licznymi zmianami nawierzchni, stawia zarówno kierowcom, jak i samochodom najwyższe wymagania. Dla nowego Audi R8 LMS, którego silnik V10 po ostatnich zmianach regulaminowych ma moc około 500 KM, klasyczny maraton w Eifel jest już czwartym w tym sezonie wyścigiem. Wcześniej dwa razy uczestniczył w Długodystansowych Mistrzostwach serii VLN oraz raz w zawodach Blancpain Endurance Series. „Chcemy pokazać, że również w wyścigu 24-godzinnym Audi R8 LMS jest konkurencyjne” - mówi Romolo Liebchen, kierownik Audi Sport customer racing. „Na torze Nürburgring czeka nas ciężka próba wytrzymałości. Po pierwsze musimy przejechać cały dystans bez błędów i komplikacji. A po drugie, podobnie jak w latach poprzednich, konkurencja jest bardzo silna.” Wśród 160 uczestników wyścigu, bezpośrednimi rywalami Audi w kategorii GT3, będzie 22 kierowców jadących samochodami sześciu innych marek. Zespoły Audi Sport Team Phoenix i Audi Sport Team WRT wystawiają po dwa nowe Audi R8 LMS. Belgijska załoga WRT, która w kwietniu świętowała swoje pierwsze zwycięstwo w Długodystansowych Mistrzostwach serii VLN, po raz pierwszy w 24-godzinnym wyścigu reprezentowana będzie przez dwa auta. Zespół Audi Sport Team Phoenix, pochodzący z Meuspath niedaleko toru Nürburgring, jadąc samochodami Audi, wygrywał już ten wyścig w latach 2012 i 2014. W imprezie weźmie udział grupa wybitnych kierowców, między innymi mistrz świata FIA WEC z 2012 r. Marcel Fässler, kierowcy DTM Mike Rockenfeller (zwycięzca z 2013 r.) i Nico Müller, aktualny triumfator Blancpain GT Laurens Vanthoor oraz doświadczeni kierowcy długodystansowi, ubiegłoroczni zwycięzcy z Nürburgring: Christian Mamerow, René Rast, Frank Stippler i Markus Winkelhock. Dodatkowo, modelowi Audi R8 LMS ultra, wygrywającemu 24-godzinny wyścig w latach 2012 i 2014, zaufały dwa inne zespoły niefabryczne. Audi race experience wystawia dwa samochody wyścigowe GT. Ciekawostką jest, że jedną z załóg tworzą wyłącznie kierowcy pochodzący z Dalekiego Wschodu. Oprócz tego, już po raz trzeci z kolei jadąc samochodem Audi, w „zielonym piekle” wystartuje team Twin Busch Motorsport. Zespoły jadące Audi w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring w sezonie 2015 Audi Sport Team Phoenix #1 Christopher Haase/Christian Mamerow/René Rast/Markus Winkelhock (D/D/D/D) #4 Marc Basseng/Marcel Fässler/Mike Rockenfeller/Frank Stippler (D/CH/D/D) Audi Sport Team WRT #28 Christopher Mies/Nico Müller/Edward Sandström/Laurens Vanthoor (D/CH/S/B) #29 Christer Jöns/Pierre Kaffer/Nicki Thiim/Laurens Vanthoor (D/D/DK/B) Audi race experience #14 Niki Mayr-Melnhof/Micke Ohlsson/Rod Salmon/Ronnie Saurenmann (A/S/AUS/CH) #15 „Franky“ Cheng Congfu/Marchy Lee/Shaun Thong/Alex Yoong (CN/HK/HK/MAL) Twin Busch Motorsport #16 Dennis Busch/Marc Busch/Christiaan Frankenhout (D/D/NL) Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. STAL O DUŻEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE BĘDZIE STANOWIĆ NAWET 25 PROCENT MASY NOWYCH MODELI NISSANA Plany szerszego zastosowania w produkcji seryjnej zaawansowanej stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie, w tym ultrawytrzymałej stali 1,2 GPa podatnej na odkształcenia plastyczne JOKOHAMA, Japonia (12 marca 2013 r.) - W dniu dzisiejszym firma Nissan Motor Co., Ltd. przedstawiła swój plan zastosowania stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie do produkcji nowych samochodów, tak aby elementy wykonane z tego materiału stanowiły nawet 25 procent masy każdego pojazdu. Nissan zacznie wykorzystywać nowy rodzaj stali od początku 2017 roku w ramach inicjatyw zmierzających w kierunku obniżania masy samochodów. Kliknij poniższe łącze, aby zobaczyć materiał wideo: Main Media - Europe - Nissan Newsroom Firma Nissan opracowała*1 ultrawytrzymałą stal 1,2 GPa o dużej elastyczności, która została zastosowana do produkcji nowego Infiniti Q50, który wejdzie do sprzedaży w USA w 2013 roku. Zanim opracowano ultrawytrzymałą stal 1,2 GPa, wykorzystywanie stali o dużej rozciągliwości do produkcji elementów samochodów o skomplikowanym kształcie było utrudnione. Nissan nadal jest jedynym producentem*2 wykorzystującym ultrawytrzymałą stal 1,2 GPa o dużej elastyczności. Poprzez aktywne wdrażanie do produkcji ultrawytrzymałej stali 1,2 GPa, która jest jednym z kilku rodzajów zaawansowanej stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie, Nissan zwiększy wykorzystanie tego typu materiału nawet do poziomu 25 procent wagi brutto elementów, z których zbudowany jest samochód. Program ten będzie realizowany od 2017 roku, a jego celem jest obniżenie masy samochodów Nissan o 15 procent dzięki wprowadzeniu odpowiednich modyfikacji konstrukcji nadwozia. Poprzez optymalne połączenie materiałów2 opracowana wspólnym wysiłkiem ultrawytrzymała stal 1,2 GPa jest bardziej podatna na wydłużanie, zapewniając jednocześnie dużą wytrzymałość i dobrą plastyczność, co umożliwia produkcję lżejszych arkuszy blachy stalowej. Dzięki tym właściwościom ten nowoczesny materiał może być wykorzystywany do wytwarzania elementów o skomplikowanych kształtach, których produkcja z wykorzystaniem dostępnej na rynku stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie była utrudniona. W połączeniu z procesem precyzyjnego wykrawania kształtów i spawania elementów, ultrawytrzymała stal 1,2 GPa może teraz służyć do produkcji różnych elementów pojazdów. Ponadto zastosowanie ultrawytrzymałej stali 1,2 GPa prowadzi do zmniejszenia liczby materiałów wykorzystywanych do produkcji jednego samochodu, a istniejące linie produkcyjne mogą być użytkowane bez wprowadzania znaczących modyfikacji. Dzięki temu możliwe jest obniżenie całkowitego kosztu na jednostkę. W ramach Zielonego Programu Nissana 2016, stanowiącego średniookresowy plan ochrony środowiska opracowany przez koncern, do końca 2016 roku planowane jest obniżenie zużycia paliwa w pojazdach marki Nissan o 35 procent, w porównaniu do średniej z 2005 roku, obliczonej dla wszystkich samochodów Nissana. Przyczyni się do tego szersze wykorzystanie zaawansowanych typów stali, w tym nowej ultrawytrzymałej stali 1,2 GPa, dzięki której obniży się masa pojazdów, umożliwiając zmniejszenie zużycia paliwa. *1 Opracowana we współpracy Nissan Motor Co., Ltd., Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporation i Kobe Steel, Ltd. *2 Jako elementy konstrukcji nadwozia formowane w procesie prasowania na zimno źródło: NISSAN
  3. Wyprawa "Move the World" zakończona - Amarok z powodzeniem zaliczył test wytrzymałości. więcej ----> http://www.samar.pl/__/3/3.a/64338/Volkswagen-Amarok-zaliczył-test-wytrzymałości.html?locale=pl_PL
×