Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wydaniu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 23 wyników

  1. Subaru WRX STI w wydaniu trzydrzwiowym? Byleby tylko Subaru znowu nie zrobiło z tego modelu hatchbacka...
  2. Alpha One Concept, czyli Porsche Cayman w arabskim wydaniu Z tyłu przypomina mi 918 Spyder
  3. Lancia Delta we wspczesnym wydaniu - wizualizacja Całkiem, całkiem! Powiem szczerze, że uwielbiam styl starej Delty i widziałbym w ofercie Lancii jakiś retro-model nawiązujący właśnie do tego modelu
  4. Qoros 3 Sedan w prawie sportowym wydaniu Uczą się Chińczycy. Nie jest to dzieło sztuki, ale na pewno nie przynosi ujmy właścicielowi swoim wyglądem
  5. Fiat Ottimo, czyli Dodge Dart Hatchback we włoskim wydaniu Jeśli tak ma wyglądać następca Bravo, to nie dziękuję! Ale na bazie Darta zrobili jeszcze Viaggio, które wygląda wg mnie duuużo lepiej:
  6. Mercedes klasy S w wydaniu opancerzonym Jak w twierdzy Ale zmianę emblematów na własne mogli sobie odpuścić...
  7. PGO Cevennes Water Snake - kabriolet retro w nowym wydaniu Z profilu wygląda trochę jak zabawka
  8. [h=1]Nowy Mercedes CLA. Drapieżnik w awangardowym wydaniu.[/h]
  9. [h=1]Nowy Mercedes CLA. Drapieżnik w awangardowym wydaniu.[/h]
  10. Nowa ŠKODA Octavia Combi: Przestrzeń w najlepszym wydaniu Podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie, odbywających się w dniach 5-17 marca 2013 roku, ŠKODA zaprezentuje model Octavia Combi trzeciej generacji. ŠKODA kontynuuje swoją ofensywę modelową. Kilka tygodni po rozpoczęciu produkcji Octavii trzeciej generacji, marka zaprezentuje ten model w wersji Combi. Bestseller ŠKODY wyznacza nowe standardy w swojej klasie, posiada przestronne i funkcjonalne wnętrze, bogate wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa, ponadczasowy design, a także korzystny stosunek ceny do jakości. „Octavia to serce marki i nasz najbardziej popularny model” – mówi Winfried Vahland, prezes ŠKODY. „Wersja Combi odzwierciedla wszystkie najlepsze cechy ŠKODY i ma duży udział w sukcesie firmy. Samochód stanowi klasę samą w sobie, oferując wysoką jakość w cenie pojazdu kompaktowego” – dodaje Winfried Vahland. Zespół projektowy z Josefem Kabaňem na czele, stworzył dynamiczny i ponadczasowo elegancki samochód. Przód modelu Octavia Combi jest identyczny i równie wyrazisty jak w limuzynie. Sylwetkę auta podkreślają ostro poprowadzone linie Tornado, które na wysokości słupka D przechodzą w łagodnie opadający dach. Z tyłu zachowano typowy dla marki układ świateł w kształcie litery C. Auto jest o 90 mm dłuższe i o 45 mm szersze od swojego poprzednika. Rozstaw osi zwiększył się prawie o 11 cm, co zaowocowało jeszcze większym wnętrzem. „Nowa Octavia Combi oferuje pasażerom siedzącym z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi - aż 73 mm na wysokości kolan - i posiada rekordową pojemność bagażnika, wynoszącą 610 litrów” – mówi dr Frank Welsch, Członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za rozwój techniczny. Po złożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń ładunkowa powiększa się do aż 1 740 litrów, a liczne haczyki, siatki oraz dwustronna mata bagażnika zwiększają funkcjonalność pojazdu. We wnętrzu samochodu zastosowano wiele „Przemyślanych rozwiązań”, jak np. pojemnik na odpadki, schowek na kamizelkę odblaskową pod fotelem kierowcy czy skrobaczkę do szyb umieszczoną w pokrywie od wlewu paliwa. Składany fotel pasażera pomaga podczas przewożenia długich przedmiotów, a praktyczny wieszak na ubranie pozwoli wygodnie przewieźć płaszcz lub garnitur. ŠKODA Octavia Combi może zostać wyposażona w aż 9 poduszek powietrznych. W bogatej ofercie funkcji i układów wspierania bezpieczeństwa znajdują się m.in.: asystent pasa ruchu „Lane Assist”, hamulec antykolizyjny „Multicollision Brake” czy funkcja wykrywania zmęczenia „Driver Activity Assistant”. Podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie pokazana zostanie także ŠKODA Octavia Combi 4x4 ze sprzęgłem Haldex piątej generacji. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Nowa koncepcja ROCKS wynosi model ADAM na wyższy poziom personalizacji Pierwszy miejski mini crossover o śmiałej stylistyce i wyrazistych proporcjach Przyjemność z jazdy pod gołym niebem – fabryczny, miękki dach Światowa premiera podczas Salonu Samochodowego w Genewie (7-17 marca 2013) Genewa/Rüsselsheim. Opel ADAM, który oferuje 61 000 wariantów wyposażenia nadwozia i prawie 82 000 opcji wyposażenia wnętrza oraz supernowoczesny system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink, jest nie tylko prawdziwym mistrzem personalizacji, lecz także samochodem najlepiej komunikującym się ze światem. Ale to dla Opla wciąż za mało. Podczas Międzynarodowego Salonu w Genewie marka przedstawi swój sposób na dalszą indywidualizację modelu ADAM: koncepcję samochodu miejskiego typu mini crossover o nazwie ADAM ROCKS. Ten trzydrzwiowy model o długości 3,70 m, zdecydowanych proporcjach, śmiałej stylistyce i otwieranym dachu ma szansę zapoczątkować powstanie nowego segmentu rynkowego. Aby przedstawić jedyny w swoim rodzaju program personalizacji modelu ADAM z jeszcze innej perspektywy, stworzono koncepcję ROCKS. Jest ona przeznaczona dla osób poszukujących wolności z dala od „utartych szlaków”, poza miejskim krajobrazem. Model ten, zainspirowany entuzjastami dyscypliny „parkour”, posiada wyższe i szersze koła oraz bardziej muskularny i kompaktowy wygląd. Atmosferę wolności osobistej modelu ADAM ROCKS dodatkowo podkreśla jego stylizacja na kabriolet. Dach w Oplu ADAMie w wersji ROCKS, który pozwala cieszyć się widokiem nieba — zbudowany jest na całej szerokości i długości (aż do tylnych słupków) z materiału,. „ROCKS, posiadający najśmielszą stylistykę ze wszystkich modeli ADAM, jest zdumiewającym dowodem na niewyczerpany potencjał indywidualizacji, który nasz mały lifestylowy samochód ma do zaoferowania. Łączy on solidność crossovera z lekkością jazdy pod gołym niebem” — mówi Malcolm Ward, dyrektor Opla ds. stylistyki nadwozia. Ponadto wyjaśnia on, co się kryje za najnowszą koncepcją samochodu Opla: „Jako symbol aktywnych kierowców, którzy kierują się najnowszymi trendami mody i jednocześnie lubią wyróżniać się z tłumu, ADAM ROCKS jest jedną z możliwych odpowiedzi na pytanie o sposób wyznaczania nowych ścieżek rozwoju”. źródło: General Motors
  12. Dynamika w najlepszym wydaniu – nowe Audi RS 7 Sportback - Doskonałe osiągi i bardzo efektywna jednostka napędowa - Silnik V8 Biturbo 4.0 TFSI o mocy 412 kW (560 KM) i momencie obrotowym 700 Nm - Najwyższa prędkość może wynosić na życzenie nawet 305 km/h Więcej zdjęć? Zapraszamy na Audi RS 7 Sportback fot. Volkswagen Group Polska - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Audi systematycznie poszerza paletę modeli RS. Audi RS 7 Sportback, debiutujące na targach motoryzacyjnych North American International Auto Show 2013 w Detroit, jest symbolem dynamiki w najdoskonalszej postaci. Duże pięciodrzwiowe coupé kryje w sobie silnik 4.0 TFSI generujący moc 412 kW (560 KM). Od zera do 100 km/h przyspiesza w 3,9 sekundy, a na życzenie klient może zrezygnować z fabrycznego ograniczenia prędkości maksymalnej, która w tym wypadku wynosi nawet 305 km/h. Mimo tak doskonałych osiągów, Audi RS 7 Sportback zużywa średnio jedynie 9,8 l paliwa na 100 km. Estetyczne wzornictwo, innowacyjne techniki i sportowy duch. Audi RS 7 Sportback, to duże pięciodrzwiowe coupé, posiadające wiele zalet, składających się w efekcie na fascynujący charakter tego samochodu. Jego serce to silnik 4.0 TFSI, doskonałe ucieleśnienie praktykowanej przez Audi strategii downsizingu. Teraz możemy zobaczyć i przetestować jego najnowszą wersję. Ośmiocylindrowa jednostka napędowa z podwójnym turbodoładowaniem V8 Biturbo, dzięki pojemności skokowej 3993 cm³, w zakresie od 5700 do 6700 obr./min generuje potężną moc 412 kW (560 KM). Pomiędzy 1750 a 5500 obr./min, dostępny jest stały moment 700 Nm. Wysokoobrotowy, czterolitrowy silnik, szybko i spontanicznie wytwarza właściwą moc, dzięki odpowiedniej budowie zorientowanej na niewielkie straty towarzyszące wymianie mieszanki paliwowo-powietrznej. Strona wydechowa głowic cylindrów znajduje się wewnątrz, a strona ssąca na zewnątrz. Obie turbosprężarki typu Twinscroll, produkujące do 1,2 bara względnego ciśnienia doładowania, osadzono wraz z ich międzystopniową chłodnicą w wewnętrznym kącie pomiędzy ułożonymi na kształt litery V rzędami cylindrów. Dzięki temu, gazy mają bardzo krótką drogę do pokonania, co skutkuje doskonałą reakcją silnika. Charakterystyczne dla serii RS sterowanie pracą silnika i pozbawiony ograniczeń system zasysania i ładowania powietrza, dodają jednostce V8 Biturbo dynamicznego charakteru. Po naciśnięciu właściwego przycisku i energicznym dodaniu gazu, ruchome klapy w końcówkach obu rur układu wydechowego sprawiają, że dźwięk silnika brzmi jeszcze pełniej. Na życzenie Audi montuje w tym modelu sportowy układ wydechowy. Audi RS 7 Sportback przyspiesza od zera do 100 km/h w 3,9 sekundy. Jego prędkość maksymalną producent ograniczył do 250 km/h. Opcjonalny pakiet Dynamic przesuwa ograniczenie do 280 km/h, a pakiet Dynamic plus nawet do 305 km/h. Według testów zużycia paliwa NEDC, nowy topowy model serii spala średnio jedynie 9,8 l paliwa na 100 km. Ten doskonały wynik jest efektem m. in. seryjnego montowania systemu Start-Stop i innowacyjnego zarządzania temperaturą silnika. Najbardziej innowacyjnym rozwiązaniem zapewniającym wysoką efektywność nowego Audi RS 7 Sportback jest system cylinder on demand (COD). Przy niskich i średnich obciążeniach oraz mniejszej liczbie obrotów, drugi, trzeci, piąty i ósmy cylinder zostają odłączone przy pomocy elektromechanicznych nastawników zamykających poszczególne zawory. Silnik 4.0 TFSI pracuje wtedy jak jednostka 4-cylindrowa do momentu, aż kierowca ponownie doda energicznie gazu. W aktywnych cylindrach optymalne punkty pracy przesuwają się w kierunku wyższych obciążeń i ich sprawność wzrasta. Odłączanie i załączanie cylindrów trwa zaledwie kilka setnych sekundy, a przebiega tak płynnie i szybko, że jest ledwo odczuwalne i słyszalne. Aktywne łożyska mocowania silnika – kolejna zaawansowana innowacja wprowadzona przez Audi – wytwarzając przesunięte w fazie przeciwdrgania, kompensują wibracje powstające podczas trybu jazdy z użyciem czterech cylindrów. Technika COD pomaga obniżyć zużycie paliwa (mierzone w testach NEDC) o ok. pięć procent, a podczas jazdy z umiarkowaną prędkością o blisko dziesięć procent. W Audi RS 7 Sportback montuje się seryjnie ośmiostopniową przekładnię automatyczną tiptronic, dostosowaną do sportowego charakteru modelu. Kierowca samodzielnie programuje jej pracę, wybierając pomiędzy trybem D i S lub przełączając biegi za pomocą manetek przy kierownicy lub dźwigni zmiany biegów, zaprojektowanej w sportowej stylistyce RS. Podczas gdy niższe biegi mają krótkie, sportowe przełożenia, bieg ósmy ma długie przełożenie, w stylu nadbiegu, które pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. By zapewnić Audi RS 7 Sportback odpowiednią trakcję i bezpieczeństwo jazdy, samochód seryjnie wyposażono w stały napęd na cztery koła quattro. Jego centralny element to międzyosiowy mechanizm różnicowy o podwyższonej wartości blokowania. Temperaturę układu reguluje osobna chłodnica olejowa. Zależnie od potrzeb, mechanizm rozdziela moment obrotowy pomiędzy przednią i tylną oś. Podczas normalnej jazdy do 60 procent momentu przekazywane jest na oś tylną, a pozostałe 40 procent na oś przednią. Inteligentne oprogramowanie, umożliwiające selektywny rozkład napędu między kołami, wspiera pracę mechanizmu różnicowego w zakresach granicznych podczas pokonywania zakrętów, zmniejszając do minimum ingerencję hamulców na odciążonych kołach. Na życzenie, Audi montuje przy tylnej osi sportowy mechanizm różnicowy, który za pomocą dwóch trybów przeniesienia bezstopniowo rozdziela moment obrotowy między kołami. Audi RS 7 Sportback jest seryjnie zaopatrzone w polerowane na wysoki połysk 20-calowe, siedmioramienne kute felgi o lekkiej konstrukcji. Na życzenie, producent wyposaża to wysokiej mocy pięciodrzwiowe coupé w 21-calowe koła odlewane, dostępne w trzech liniach stylistycznych. Za dużymi kołami znajdują się mocne hamulce. Cztery wentylowane od wewnątrz tarcze o falistym kształcie przyczyniają się do redukcji ciężaru samochodu. Przednie tarcze mają średnicę 390 mm. Trzpienie oddzielają ich stalowe pierścienie cierne od aluminiowych bębnów nośnych. Tarcze są obejmowane przez lakierowane na czarno, 6-tłoczkowe zaciski hamulców. Zaciski mogą być również opcjonalnie polakierowane na czerwono. Na życzenie, Audi montuje ceramiczne tarcze hamulcowe, wzmocnione włóknem węglowym, o średnicy 420 mm. Ich zaciski mają kolor antracytu. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) z funkcją dezaktywacji, w który standardowo wyposażono Audi RS 7 Sportback, posiada również tryb sportowy. Dzięki zawieszeniu pneumatycznemu, które perfekcyjnie współgra z dynamicznym charakterem sportowego coupé, nowe Audi RS 7 Sportback oferuje sportową, ale zawsze komfortową amortyzację. W wyniku zastosowania adaptive air suspension, karoseria Audi RS 7 zawieszona jest 20 mm niżej. Dostosowująca się do warunków jazdy amortyzacja – kolejna cecha zawieszenia – dopasowuje jego pracę do stanu nawierzchni drogi, stylu jazdy i trybu funkcjonowania systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. System ten z kolei pozwala osobie prowadzącej auto na określenie sposobu pracy innych ważnych elementów. Kierowca może go samodzielnie programować, wybierając jeden z kilku stopni. Alternatywnie do zawieszenia pneumatycznego, Audi dostarcza sztywniejsze zawieszenie sportowe plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC). W takim zawieszeniu zamontowano sprężyny stalowe i amortyzatory o trójstopniowym zakresie regulacji. Połączono je ze sobą przebiegającymi ukośnie przewodami olejowymi i centralnym zaworem. Kolejnym elementem dostępnym opcjonalnie, który można zintegrować z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, jest dynamiczny układ kierowniczy z bezstopniową regulacją wspomaganiai przełożenia. Jego charakterystyka, podobnie jak w przypadku seryjnie montowanego wsparcia elektromechanicznego, została dopasowana dokładnie do wymogów Audi RS 7 Sportback. Karoseria Audi RS 7 Sportback składa się w ok. 20 procentach z aluminium i zawiera wiele części wykonanych z wytrzymałych i ultrawytrzymałych stopów stali. Dzięki zastosowaniu tak dobranych materiałów i wysokiej sztywności karoserii, pojazd podczas jazdy reaguje bardzo precyzyjnie, a jakość wykończenia i komfort akustyczny wewnątrz samochodu są wręcz doskonałe. Charakter Audi RS 7 Sportback jest rozpoznawalny już na pierwszy rzut oka. Świadczy o nim szereg detali, którym stylistyka modelu zawdzięcza sportowy pazur. Są to m.in. zderzak o wyrazistym konturze, polerowane na wysoki połysk przednie wloty powietrza o strukturze plastra miodu i dodatkowe elementy karoserii, wykonane z matowego aluminium. Z tyłu pojazdu, zwieńczonego elektrycznie wysuwanym spoilerem, uwagę przykuwa dyfuzor i dwie duże, eliptyczne końcówki rur wydechowych. Paleta kolorystyczna nowego Audi RS 7 Sportback składa się z dziesięciu kolorów, w tym również z nowego koloru szary Nordo i ekskluzywnego szary Daytona z efektem matowym. Dwa pakiety stylistyczne, Aluminium matt i Carbon, nadają mu jeszcze bardziej indywidualnego wyglądu, m. in. dzięki dodaniu na osłonie chłodnicy Singleframe emblematu quattro. W przypadku pakietu stylistycznego Carbon, zarówno spoiler zderzaka przedniego, jaki i dyfuzor obdarzono nieco bardziej wyrazistą formą. Inne elementy opcjonalne to lusterka zewnętrzne z obudową pokrytą warstwą włókna węglowego i reflektory wykonane w całości w technice diodowej. Ich stylowe klosze są przyciemnione, co nadaje im charakterystyczny wygląd. Elegancką dynamiką cechuje się także kokpit Audi RS 7 Sportback. Okrągłe zegary mają czarne tła, białe podziałki i czerwone wskazówki. Trójwymiarowy emblemat RS 7 na obrotomierzu, to kolejny unikatowy dla tego modelu akcent. Ozdobiono nim również kluczyk, kierownicę o trzech ramionach ze spłaszczonym u dołu wieńcem, podświetlane listwy progowe oraz wyświetlacze systemu MMI i systemu informacji kierowcy (FIS). System informacji kierowcy FIS, za pomocą sygnału świetlnego informuje o osiągnięciu granicznej wartości obrotów wymagającej przełączenia biegu. Dopełnienie jego charakterystycznego menu stanowią wskaźniki ciśnienia ładowania i temperatury oleju oraz „laptimer” do pomiaru średniej prędkości przejazdu. Klienci mogą wybierać między różnymi materiałami wykończeniowymi wnętrza nowego Audi RS 7 Sportback. Podparcie dla stóp, pedały i przyciski terminalu seryjnie montowanego systemu nawigacji MMI Navigation plus, utrzymane są w kolorze lśniącego aluminium. Elementy dekoracyjne pod wysuwanym monitorem wykonano przy użyciu lakieru fortepianowego. Standardowo, obicia wnętrza utrzymano w stylistyce pakietu Carbon. Można jednak wybrać jeden z czterech innych materiałów. Podsufitkę seryjnie wykonuje się z czarnej tkaniny, a na życzenie w kolorze srebrnym Mond lub czarnym Alcantara. W ramach programu Audi exclusive, klienci mogą dokonać personalizacji swojego Audi RS 7 Sportback według własnych upodobań. Sportowe siedzenia RS z wyraźnie zaakcentowanymi bocznymi profilami, zintegrowanymi zagłówkami i emblematami RS 7 są elementem wyposażenia seryjnego. Ich czarne obicia wykonano z kombinacji tkanina Alcantara/skóra, a środkowe części siedzisk ozdobiono stebnówką w kształcie rombów. Alternatywę stanowią siedzenia wykonane z wysokiej jakości skóry Valcona w kolorze czarnym lub srebrnym, również ozdobione obszyciem w kształcie rombów. Ponadto, na życzenie Audi montuje regulowane elektrycznie siedzenia komfortowe z funkcją zapamiętywania ustawień. Oba siedzenia tylne charakteryzują się mocno zarysowanymi konturami. Bagażnik, zależnie od ustawienia oparć, ma pojemność od 535 do 1390 l. Oprócz wymienionych już elementów bogatego wyposażenia seryjnego nowego Audi RS 7 Sportback, w samochodzie standardowo montowane są reflektory ksenonowe Xenon plus, system kontroli ciśnienia powietrza w oponach, system parkowania plus, trzystrefowa automatyczna klimatyzacja, konwencjonalny tempomat ograniczający prędkość i system nagłaśniający Audi sound system. Wyrafinowane, dostępne opcjonalnie elementy to wyświetlacz head-up display, pakiet Comfort, pakiet Dynamic i pakiet Dynamic plus. Idealnym uzupełnieniem dostępnego seryjnie systemu nawigacji MMI Navigation plus jest telefon pokładowy online z Bluetooth. Jego moduł do komunikacji w standardzie UMTS umożliwia kierowcy korzystanie w samochodzie ze zindywidualizowanych usług Audi connect, wyświetlanych na monitorze systemu. Punkt dostępu hotspot (WLAN) pozwala pasażerom na podłączanie urządzeń mobilnych. Oferta elementów składowych systemu obejmuje również system nagłaśniający Advanced Sound System marki Bang & Olufsen. Systemy wsparcia kierowcy w Audi RS 7 Sportback gwarantują zupełnie nową jakość podróżowania. Jednym z takich systemów jest tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control, z funkcją Stop&Go oraz układem ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu - Audi pre sense front. Utrzymuje on potężnej mocy coupé w bezpiecznej odległości od pojazdu jadącego przed nim, a w wielu przypadkach jest w stanie zapobiec wypadkom lub przynajmniej złagodzić ich skutki. By pomóc w utrzymaniu Audi RS 7 Sportback w obrębie obranego pasa ruchu, kierowcę wspiera aktywny asystent toru jazdy Audi active lane assist. Z kolei asystent parkowania, podczas manewru wjeżdżania pojazdem w lukę parkingową, przejmuje kontrolę nad pracą kierownicy. Asystent jazdy nocą, dzięki informacji o znajdujących się w polu samochodu pieszych, ułatwia jazdę po zmroku. Całości dopełniają asystent zmiany pasa ruchu Audi side assist i tempomat ograniczający prędkość. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. Opel Astra GTC 1.4 Turbo Enjoy Moc maksymalna: 140 KM Przyśpieszenie 0-100 km/h: 9,9 s Prędkość maksymalna: 201 km/h Cena wersji podstawowej: 74 600 zł (GTC 1.4 Turbo 120KM) Cena wersji testowej: 76 600 zł Cena modelu testowego: 76 600 zł Zapraszamy do lektury i czekamy na wszelakie komentarze oraz opinie. www.auto-strefa.pl
  14. matecki77

    Aerografia - hit czy kit

    No właśnie co o tym sądzicie? Hit czy Kit? http://www.v10.pl/Aerografia,airbrush,w,najlepszym,wydaniu,galeria,712.html
  15. http://www.v10.pl/Mercedes,Citan,czyli,Renault,Kangoo,w,niemieckim,wydaniu,76944.html
  16. Mało znane w PL auto w ciekawym wydaniu... Więcej ---> http://www.juststance.com/exclusive/that-g20/
  17. Honda CRX w nieco mrocznym wydaniu. http://maydaygarage.com/2011/09/02/rain-rice-and-beignets-thien-les-fun-and-functional-honda-crx/#more-4024
  18. KE70 w czystym JDM'owym wydaniu More: KlYk
  19. No dla mnie cudo !!! Mimo że zardzewiały to piękny Artykuł , zdjęcia i filmik : http://www.4tuning.pl/news/16,vw-garbus-zlomek-czyl-rost-w-dobrym-wydaniu
  20. Pokaz mocy na Majówce w Toruniu 2009 , nie ma lepszych burnoutów <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=7-n2rP6TomU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=7-n2rP6TomU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  21. http://pl.youtube.com/watch?v=ZgUns-vIIag&feature=related <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ZgUns-vIIag&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ZgUns-vIIag&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> http://pl.youtube.com/watch?v=HSvwdzpDyqQ&feature=related <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=HSvwdzpDyqQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=HSvwdzpDyqQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> http://pl.youtube.com/watch?v=5m8fIFzhW5E&feature=related <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=5m8fIFzhW5E&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=5m8fIFzhW5E&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> http://pl.youtube.com/watch?v=OSJ8On-UANM&feature=related <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OSJ8On-UANM&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OSJ8On-UANM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
  22. http://www.roadlook.pl/tuning/jamnik-audi-q7-w-wydaniu-royal-luxury.html
  23. http://www.roadlook.pl/premiery/fiat-500-w-wydaniu-h-amp-r.html
×