Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'works' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 27 wyników

  1. Mini Paceman John Cooper Works (2015)
  2. Mini John Cooper Works Concept (2014)
  3. Mini Paceman i Countryman dostpne z pakietem John Cooper Works Czyli Mini John Cooper Works nadal będzie sportowo wyglądać, ale (z podstawowym silnikiem) może okazać się dość powolny... Trochę to nie przystoi JCW
  4. MINI John Coper Works Paceman Więcej zdjęć: MINI John Cooper Works Roadster fot. BMW Group - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Ekstremalnie sportowe osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Coper Works Paceman. Dzięki zapierającym dech w piersiach osiągom oraz niepowtarzalnemu stylowi MINI John Cooper Works Paceman wyznacza nowe standardy radości z jazdy. Siódmy samochód o wybitnie sportowym charakterze sygnowany przez John Cooper Works łączy ogólną koncepcję pierwszego w swojej klasie samochodu Sports Activity Coupé z układem napędowym i podwoziem stworzonymi z wykorzystaniem rozległej wiedzy wyniesionej ze sportów motorowych oraz ze standardowo stosowanym układem napędu wszystkich kół ALL4. Wszystko to potęguje wyścigowe doznania u kierowcy i trzech pasażerów zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach. Nowa atrakcja wśród samochodów kompaktowych: Sports Activity Coupé z wyścigowym pazurem. MINI John Cooper Works Paceman wchodzi na scenę jako wyróżniający się przedstawiciel nowej kategorii aut sportowych. Jest to samochód kompaktowy z segmentu Sports Activity Coupé, ale wyposażony w bardziej muskularne kształty, z dynamicznie rozciągniętymi liniami nadwozia. Ukierunkowany na maksymalne osiągi charakter MINI John Cooper Works Paceman jest dodatkowo podkreślony przez pakiet aerodynamiczny oferowany w standardzie wraz z obniżonym sportowym zawieszeniem i 18-calowymi aluminiowymi obręczami kół. Wśród oferowanych barw nadwozia wyróżnia się kolor Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami. Silnik i skrzynia biegów: najwyższe osiągi w wyposażeniu standardowym, automatyczna przekładnia jako opcja. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra napędzający MINI John Cooper Works Paceman został zaopatrzony w turbosprężarkę typu twin-scroll, układ bezpośredniego precyzyjnego wtrysku benzyny oraz układ zmiennych faz rozrządu oparty na technologii BMW Group VALVETRONIC. Jego moc maksymalna wynosi 160 kW / 218 KM przy 6000 obr/min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr/min, a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr/min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego. Silnik standardowo przekazuje moc poprzez sześciobiegową przekładnię manualną, natomiast sześciobiegowa przekładnia automatyczna dostępna jest jako opcja. Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, który od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno wersji z manualną, jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. Zastosowanie bardzo oszczędnej jednostki napędowej, a także całego wachlarza rozwiązań z technologicznego pakietu MINIMALISM zaowocowało wyjątkowo niskim zużyciem paliwa w porównaniu do samochodów o podobnych mocach silników. W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (wersja z przekładnią automatyczną: 184) gramów CO2 na kilometr. System napędu wszystkich kół ALL4 zapewnia samochodowi wyjątkową równowagę, przewidywalność i sportowe możliwości. Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez silnik na koła obu osi. Jego układ przeniesienia napędu ALL4 wykorzystuje centralny, elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Pozwoliło to na optymalne wykorzystanie przyczepności kół do nawierzchni, uzyskanie optymalnej stabilności jazdy oraz pewności, z jaką samochód pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów. Modyfikacje dokonane w podwoziu MINI John Cooper Works Paceman, to przede wszystkim zastosowanie sztywniejszych sprężyn zawieszenia i amortyzatorów, sztywniejszych stabilizatorów przechyłu, obniżenie zawieszenia o 10 mmm, a także użycie bardzo mocnych hamulców z charakterystycznymi, malowanymi na czerwono zaciskami. System DSC (dynamiczna kontrola stabilności) zawiera w sobie system DTC (dynamiczna kontrola trakcji), a w wyposażeniu standardowym znalazł się także przycisk Sport, którego użycie spowoduje zmodyfikowanie reakcji silnika na naciśnięcie pedału przyspieszenia, zmienia się też dźwięk silnika oraz siła wspomagania układu kierowniczego. Wnętrze jak salon, ale w atmosferze samochodu sportowego. MINI John Cooper Works Paceman dysponuje miejscem dla czterech osób i 330 litrów bagażu. Oparcia tylnych siedzeń mogą być niezależnie od siebie składane, powiększając przestrzeń bagażową maksymalnie do 1080 litrów. Indywidualne tylne fotele wprowadzają we wnętrzu atmosferę salonu, która z przodu zmienia się w atmosferę samochodu sportowego za sprawą kokpitu wykonanego w stylu typowym dla John Cooper Works. O wyrazie wnętrza decydują wspaniałe sportowe fotele kierowcy i przedniego pasażera, sportowa kierownica, listwy wewnętrzne wykonane w czerni fortepianowej, podsufitka w kolorze antracytu oraz czarne tło prędkościomierza i obrotomierza. Standardowa specyfikacja samochodu obejmuje także klimatyzację, zestaw audio MINI Boost CD, a także opcje wyposażenia dostępne także w innych wersjach MINI Paceman, jak zestaw technologii MINI Connected, dostosowane do modelu detale wyposażenia, a także akcesoria sygnowane przez John Cooper Works, co pozwala podwyższyć poziom komfortu podróży i uczynić samochód jeszcze bardziej niepowtarzalnym. Na pierwszy rzut oka. - Już siódmy samochód dołącza do elitarnej gamy modelowej pod sztandarem submarki MINI - John Cooper Works. MINI John Cooper Works Paceman łączy koncepcję kompaktowego Sports Activity Coupe z układem napędowym i podwoziem o wyścigowym rodowodzie technologicznym. Jest to drugi samochód John Cooper Works standardowo wyposażony w napęd wszystkich kół MINI ALL4, dzięki czemu rośnie przyczepność kół i stabilność jazdy na luźnej nawierzchni, a także rosną możliwości dynamicznego pokonywania zakrętów na asfalcie. - MINI John Cooper Works Paceman przenosi część autentycznej atmosfery wyścigów samochodowych do świata samochodów kompaktowych klasy premium. Dwudrzwiowe nadwozie w stylu coupe z dużymi drzwiami bagażnika, o mocno zarysowanych proporcjach, z dynamicznie rozciągniętymi liniami nadwozia i charakterystycznymi dla John Cooper Works cechami stylistycznymi i konstrukcyjnymi pozwala oczekiwać od samochodu sporych możliwości sportowych. Rozwiązania techniczne zastosowane w układzie napędowym i w podwoziu wywodzące się z wielu sezonów doświadczeń na torach wyścigowych i wieloletnia współpraca John Cooper Works z MINI przynoszą znakomite efekty w postaci wyjątkowych osiągów samochodu. - Najmocniejsza wersja czterocylindrowego silnika nowej generacji John Cooper Works ma pojemność skokową 1,6-litra i gwarantuje niesamowity poziom osiągów wynikający z zastosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów wywodzących się z torów wyścigowych, a także z najnowszych innowacji opracowanych przez ekspertów BMW Group z dziedziny układów napędowych. Jednoczesne zastosowanie turbosprężarki twin-scroll, bezpośredniego wtrysku benzyny i układu bezstopniowo zmiennych faz rozrządu opartego na technologii BMW Group VALVETRONIC, pozwoliło uzyskać moc maksymalną wynoszącą 160 kW / 218 KM oraz maksymalny moment obrotowy 280 Nm (300 Nm z funkcją overboost). Sportowy układ wydechowy należy do wyposażenia standardowego. - Sprint od 0 do 100 km/h, zostaje ukończony w czasie 6,9 sekundy, zarówno w samochodach ze standardową sześciobiegową przekładnią manualną, jak i z opcjonalną sześciobiegową przekładnią automatyczna i z łopatkami zmiany biegów przy kierownicy. Samochód wyróżnia się w swojej kategorii mocy zaskakująco niskim zużyciem paliwa, co wynika z szerokiego stosowania technologii z pakietu MINIMALISM, w tym odzysku energii hamowania, wprowadzenia wskaźnika optymalnego punktu zmiany biegu, funkcji Auto Start/Stop oraz zastosowania elektrycznego wspomagania kierownicy. Użycie instalowanego standardowo przycisku Sport wywołuje ostrzejszą reakcję na zmiany położenia pedału przyspieszenia, zmniejszenie siły wspomagania kierownicy, a także powoduje, że zmiana biegów w przekładni automatycznej (jeśli taka znajduje się w samochodzie) będzie odbywała się jeszcze szybciej, niż zwykle. - Samochód posiada sześciobiegowa manualną przekładnię w wyposażeniu standardowym, sześciobiegowa automatyczna przekładnia z funkcją Steptronic i z łopatkami zmiany biegów przy kierownicy dostępna jest jako opcja, a standardowy sportowy układ wydechowy dodaje na bieżąco ścieżkę dźwiękową odpowiednią do sytuacji i charakteru samochodu. - Stały napęd wszystkich kół MINI ALL4 montowany jest seryjnie, rozdział mocy na przednią i tylną oś zmienia się bezstopniowo za sprawą elektromagnetycznego centralnego mechanizmu różnicowego umieszczonego bezpośrednio za przekładnią główną. Układy elektroniczne sterujące pracą systemu ALL4 zintegrowano z jednostką sterującą standardowo instalowanego systemu DSC (dynamicznej kontroli stabilności), który w komplecie zawiera także system DTC (dynamicznej kontroli trakcji) i elektronicznie sterowaną blokadę mechanizmu różnicowego (EDLC) – wszystkie te systemy dostrojono specjalnie do specyfiki MINI John Cooper Works Paceman. Połączenie wszystkich systemów umożliwia bardzo szybkie i precyzyjne rozdzielanie mocy na poszczególne koła w celu optymalnego wykorzystania dostępnej przyczepności, Zapewnia to świetną sprawność samochodu w terenie, znakomitą stabilność jazdy po asfalcie i jak zawsze w MINI, znakomite zachowanie na szybko przejeżdżanych zakrętach. - Samochód otrzymał układ zawieszenia zoptymalizowany specjalnie dla potrzeb nowego modelu – kolumny MacPhersona z przodu, konstrukcja z centralnymi wahaczami poprzecznymi z tyłu, usztywnione sprężyny i amortyzatory, sztywniejsze stabilizatory przechyłu, całość obniżona o 10 mm, zastosowano też potężne hamulce z malowanymi na czerwono zaciskami. Samochód postawiono standardowo na 18-calowych aluminiowych obręczach kół Twin Spoke Black Burnished o zoptymalizowanej masie, które opcjonalnie można zastąpić ekskluzywnymi, 19-calowymi obręczami ze stopu metali lekkich. - Standardowy pakiet aerodynamiczny akcentuje wyścigowy rodowód samochodu i optymalizuje przepływ powietrza wokół nadwozia. Logo John Cooper Works znalazło się na osłonie chłodnicy, pokrywie bagażnika, nakładkach progowych oraz obok bocznych kierunkowskazów. Przednie reflektory przeciwmgielne są wyposażeniem standardowym. Dostępnych jest dziewięć kolorów nadwozia, w tym kolor Chili Red zarezerwowany wyłącznie dla modeli John Cooper Works. Jako kontrastowe kolory dla dachu, obudów lusterek bocznych i sportowych pasów nadwozia można wybrać biel, czerń lub czerwień Chili Red. - Charakterystyczne wnętrze, z osobnymi tylnymi fotelami, dużo miejsca nad głowami, na wysokości ramion i na nogi, podłokietniki zintegrowane z tylnymi panelami bocznymi, centralna szyna MINI Centre Rail w standardzie, indywidualnie składane tylne oparcia, dzięki czemu pojemność bagażnika może zostać zwiększona z 330 litrów do nawet 1080 litrów. - Atmosfera salonu, w jakiej podróżuje się na tylnych fotelach została połączona ze specjalnym projektem kokpitu John Cooper Works. Sportowe fotele, sportowa kierownica, wewnętrzne listwy w fortepianowej czerni, podsufitka w kolorze antracytu, podobnie jak czarne tarcze prędkościomierza i obrotomierza – wszystko to umieszczono w wyposażeniu standardowym. Opcjonalnie dostępne są sportowe fotele obszyte skórą w kolorze Carbon Black Championship Red oraz wewnętrzne listwy w kolorze Chili Red. - Wysokiej jakości wyposażenie obejmuje klimatyzację i radio MINI Boost CD, dostępnych jest też wiele opcji pozwalających na indywidualizację i funkcji zwiększających komfort, jak reflektory ksenonowe, reflektory adaptacyjne, pakiet komfortowego dostępu, automatycznie ściemnianie lusterko wsteczne i lusterka zewnętrzne, elektrycznie sterowany uchylno-przesuwny szklany dach słoneczny, układ kontroli odległości przy parkowaniu, zestaw głośników hi-fi Harman Kardon, system nawigacyjny MINI, zestaw funkcji MINI Connected z radiem internetowym, dostępem w samochodzie do Facebooka i Twittera, a także aplikacje Dynamic Music, Driving Excitement, Mission Control i MINIMALISM Analyser. - Dane techniczne i osiągi: MINI John Cooper Works Paceman: czterocylindrowy silnik benzynowy z turbosprężarką twin-scroll, bezpośrednim wtryskiem paliwa, układem bezstopniowo zmiennych faz rozrządu opartym na technologii BMW Group VALVETRONIC: pojemność skokowa 1598 cm3, moc maksymalna: 160 kW / 218 KM przy 6000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 280 Nm w zakresie 1900 – 5000 obr/min (w trybie overboost 300 Nm w zakresie 2100 – 4500 obr/min). Przyspieszenie 0–100 km/h w czasie 6,9 sekundy, prędkość maksymalna 226 km/h (z przekładnią automatyczną 224 km/h). Średnie zużycie paliwa w teście EU 7,4 l/100 km (z przekładnią automatyczną 7,9 l/100 km), emisja CO2 wynosząca 172 g/km (z przekładnią automatyczną 184 g/km). - Wymiary zewnętrzne: Długość: 4124 mm Szerokość: 1786 mm Wysokość: 1527 mm Rozstaw osi: 2596 mm Sports Activity Coupé w najlepszym wydaniu. Koncepcja i projekt. Własności drogowe i cechy konstrukcji wyróżniają MINI John Cooper Works Paceman spośród konkurencji w segmencie samochodów kompaktowych klasy premium. Siódmy model John Cooper Works wchodzi na sceną jako samochód sportowy z zupełnie nowej kategorii pojazdów. Niepowtarzalny styl pierwszego Sports Activity Coupé w swojej klasie oraz liczne cechy typowe dla John Cooper Works, a wśród nich standardowy zestaw aerodynamiczny, obniżone sportowe zawieszenie i 18-calowe aluminiowe obręcze kół, nadają trzydrzwiowemu samochodowi o długości 4124 milimetrów, szerokości 1786 milimetrów i wysokości 1527 milimetrów wyglądu przyciągającego wszystkie spojrzenia, zanim jeszcze samochód ruszy z miejsca. Kluczem do zapewnienia inspirujących osiągów odpowiednich do wyglądu MINI John Cooper Works Paceman są przeniesione z torów wyścigowych technologie zastosowane w układzie napędowym i w podwoziu. Standardowy w tym samochodzie napęd wszystkich kół ALL4, który nie tylko optymalizuje przyczepność kół i stabilność jazdy w trudnym terenie, ale także poprawia zwinność samochodu na dynamicznie pokonywanych zakrętach, odgrywa znaczącą rolę w zapewnieniu kierowcom ekstremalnej przyjemność z jazdy tym samochodem. W wyniku otrzymujemy wrażenie jazdy samochodem wyścigowym, którego doświadcza kierowca MINI John Cooper Works Paceman i jego trzech pasażerów. Indywidualne tylne fotele wprowadzają atmosferę salonu, która z przodu nabiera rasowego sportowego charakteru wnoszonego tam przez typowe dla John Cooper Works wykończenie wnętrza. Sportowe fotele dla kierowcy i pasażera z przodu oraz niepowtarzalna kompozycja kolorów i materiałów są wyróżnikami charakteru wnętrza, podobnie jak jego bardzo bogate wyposażenie standardowe. Muskularne proporcje, dynamiczne linie i zestaw aerodynamiczny tworzą niepowtarzalne rysy wyjątkowego samochodu sportowego. Nowy model wzmacnia koncepcję kompaktowego Sports Activity Coupe jeszcze bardziej muskularnymi kształtami wpisanymi w dynamicznie rozciągnięte linie nadwozia. Długie drzwi, linia dachu opadająca ku tyłowi w stylu charakterystycznym dla nadwozi coupe - niemal od samej krawędzi przedniej szyby - a także okna boczne zwężające się ku tyłowi, nadają nowemu MINI szczególnego wyglądu w widoku bocznym. Pionowo ukształtowany przód emanuje budzącą respekt mocą, podczas gdy szeroki tył z dużymi drzwiami bagażnika sugeruje pewne trzymanie się każdej nawierzchni. Zorientowany na maksymalne osiągi charakter MINI John Cooper Works Paceman jest dodatkowo podkreślony przez instalowany w samochodzie zestaw aerodynamiczny. Szczególnie muskularne przednie i tylne spoilery oraz nakładki progów bocznych zapewniają jeszcze lepszy opływ powietrza wokół nadwozia samochodu. Zestaw aerodynamiczny jest częścią standardowej specyfikacji MINI John Cooper Works Paceman, podobnie jak sportowy układ wydechowy z końcówkami z polerowanej stali nierdzewnej i 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich Twin Spoke Black Burnished o polerowanym froncie ramienia i czarnej obręczy. Na liście wyposażenia opcjonalnego umieszczono ekskluzywne 19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich i nazwano ich wzór Cross-Spoke Crusher. Logo John Cooper Works umieszczono na osłonie chłodnicy, na drzwiach bagażnika, na listwach progów drzwi oraz w ramkach kierunkowskazów na błotnikach, co czyni identyfikację wersji samochodu wręcz nieuniknioną. Dla nowej wersji samochodu przewidziano dziewięć kolorów nadwozia, w tym kolor Chili Red zarezerwowany wyłącznie dla modeli John Cooper Works. Jako kontrastowe kolory dla dachu, obudów lusterek bocznych i sportowych pasów nadwozia można wybrać kolory biały, czarny lub czerwony Chili Red. Nieodparta kombinacja: atmosfera samochodu sportowego w kokpicie, za kierowcą salon dla dwójki pasażerów. Wewnątrz samochodu charakterystyczny dla MINI projekt wnętrza łączy się w szczególnie udany sposób z typową dla modeli John Cooper Works atmosferą samochodów sportowych. Dwa osobne tylne fotele oferują imponującą ilość miejsca na wysokości ramion, a także sporo przestrzeni nad głowami tylnych pasażerów wzmacniając poczucie wysokiego poziomu komfortu. Podłokietniki umieszczone w bocznych panelach tylnej części nadwozia dodają salonowego stylu. Są one umieszczone w owalnych zagłębieniach paneli bocznych, a swoim materiałem i kolorem dokładnie odpowiadają wykończeniu samych foteli. Do indywidualnego układu foteli nawiązują dwie komory w półce bagażnika, które znajdują się tuż za zagłówkami tylnych foteli. Tylne oparcia można składać indywidualnie, co pozwala na elastyczne zwiększanie pojemności bagażnika MINI John Cooper Works Paceman z 330 do nawet 1080 litrów. W skład wyposażenia standardowego wchodzi sportowa kierownica z kontrastującym, czerwonym przeszyciem i logo John Cooper Works, wyskalowany do 260 km/h prędkościomierz i obrotomierz z eleganckim, czarnym tłem, antracytowa podsufitka, dźwignia zmiany biegów z czerwonym nadrukiem rozkładu przełożeń i mieszkiem ochronnym o kontrastującym, czerwonym przeszyciu oraz podobnie wykończone dywaniki podłogowe i materiałowa tapicerka sportowych foteli Diagonal Track John Cooper Works Carbon Black. W opcji dostępne są również sportowe skórzane fotele Carbon Black Championship Red, a rasowy charakter wnętrza podkreślają standardowo montowane listwy wykończone czarnym lakierem fortepianowym. Z listy wyposażenia dodatkowego wybrać można również ekskluzywny pakiet Chili Red, w którego skład wchodzą czerwone elementy dekoracyjne kokpitu i drzwi oraz czerwone listwy ozdobne w konsoli środkowej. MINI John Cooper Works Paceman będzie produkowany obok innych wariantów pierwszego Sports Activity Coupé i MINI Countryman w zakładach partnera BMW Group, firmy Magna Steyr Fahrzeugtechnik w austriackim Grazu. Produkcja będzie odbywać się przy specjalnych ustawieniach linii montażowej zgodnie z rygorystycznymi standardami Grupy BMW. Tak jak w przypadku wszystkich innych modeli marki MINI, najmocniejszy silnik dla najostrzejszej wersji MINI Paceman będzie dostarczany z zakładów Hall Hams, jednego z narożników trójkąta produkcyjnego MINI w Anglii. Wyścigowe doświadczenia gwarantują najwyższe osiągi Silnik i przekładnia siła . Natychmiastowa gotowość dostarczania potrzebnej mocy i nienasycony apetyt na obroty definiują charakter czterocylindrowego silnika o pojemności 1598 cm3 umieszczonego pod maska MINI John Cooper Works Paceman. Najnowsza generacja turbodoładowanych silników John Cooper Works łączy szczegóły techniczne doskonalone na torach wyścigowych z najświeższymi innowacjami opracowanymi przez ekspertów od układów napędowych z BMW Group. Najważniejsze z nich to wzmocnione tłoki, zoptymalizowany masowo wał korbowy, aluminiowy blok cylindrów i pokrywy łożysk głównych oraz dalsza optymalizacja układów dolotu powietrza i wydechu spalin. Do tego turbosprężarka została połączona z intercoolerem o bardzo solidnych wymiarach i takich możliwościach. Cztery zawory każdego cylindra są obsługiwane przez dwa wałki rozrządu umieszczone w głowicy, dźwigienki zaworowe o zmniejszonych oporach tarcia i układ hydraulicznego kasowania luzów zaworowych. Zawory wydechowe są wypełnione sodem, aby zapewnić im efektywniejsze chłodzenie wymagane w wysilonym turbodoładowanym silniku. Turbosprężarka twin-scroll łączy siły z bezpośrednim wtryskiem benzyny i bezstopniową regulacją faz rozrządu opartą o technologię VALVETRONIC opracowaną przez BMW Group. Taki system sterowania pracą silnia pozbawiony jest mechanicznej przepustnicy, a rezultatem jego zastosowania jest znaczna poprawa zarówno reakcji silnika, jak i jego sprawności energetycznej. Wyjątkowa moc i jeszcze większy moment obrotowy przy funkcji overboost, sześciobiegowa automatyczna przekładnia dostępna jako opcja. Silnik samochodu MINI John Cooper Works Paceman się rozwija moc maksymalną 160 kW / 218 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 280 Nm występuje między 1900 a 5000 obrotów na minutę i może być chwilowo zwiększony do 300 Nm w zakresie między 2100 a 4500 obr/min przy użyciu funkcji overboost. Takie parametry silnika otwierają drzwi do przyspieszeń zadowalających całkiem wymagających kierowców, a przyspieszeniom standardowo towarzyszy dźwięk sportowego układu wydechowego zapewniający odpowiednią do dynamicznej scenerii ścieżkę dźwiękową. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik MINI John Cooper Works Paceman standardowo współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Sześciobiegowa przekładnia automatyczna jest dostępna jako opcja. Oba warianty przekładni zostały przekonstruowane z uwzględnieniem dodatkowego momentu rozwijanego przez silnik MINI John Cooper Works Paceman, co umożliwiło uzyskiwanie znakomitych osiągów w połączeniu z jeszcze lepszą sprawnością energetyczną układu napędowego. Automatyczna przekładnia występuje w komplecie z funkcją Steptronic, która pozwala kierowcy zmieniać biegi ręcznie przy użyciu dźwigni na konsoli środkowej lub łopatek umieszczonych przy kierownicy. Również standardowo instalowany na konsoli środkowej przycisk Sport może być używany do agresywniejszego dostrojenia odpowiedzi silnika i jego dźwięku, jak również zmniejszenia siły wspomagania układu kierowniczego. Jeśli samochód wyposażony jest w automatyczną przekładnię, naciśnięcie przycisku Sport spowoduje również skrócenie czasu zmiany biegów. Przyspieszenie rozjaśniające twarz kierowcy, imponująco niskie zużycie paliwa. Wybór przekładni nie ma wpływu na przyspieszenia uzyskiwane przez MINI John Cooper Works Paceman. Na nowym prędkościomierzu samochodu prędkość 100 km/h pojawi się już po 6,9 sekundy, niezależnie od tego, czy silnik wysyła swoją moc poprzez przekładnię manualną, czy też automatyczną. Prędkość maksymalna wynosi 226 kilometrów na godzinę w wersji manualnej lub 224 km/h w przypadku przekładni automatycznej. MINI John Cooper Works Paceman łączy tę imponującą skuteczność w dostarczaniu wrażeń z zaskakująco niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Sprawność energetyczna samego silnika otrzymała wsparcie w postaci szerokiego wachlarza rozwiązań technologicznych z pakietu MINIMALISM, takich jak system odzysku energii kinetycznej przy hamowaniu, wskaźnik optymalnego punktu zmiany przełożenia, czy funkcja Auto Start/Stop (w wersji z manualną skrzynią biegów), które są najsilniejszymi atutami w grze o niskie zużycie paliwa. Wśród innych rozwiązań pomagających MINI John Cooper Works Paceman zaoszczędzić jeszcze więcej paliwa należy wymienić elektryczne wspomaganie kierownicy, którego silnik elektryczny pracuje tylko wtedy, gdy wspomaganie jest rzeczywiście konieczne, pompa oleju sterowana mapą zmieniającą jej wydatek zależnie od potrzeb, pompa płynu chłodzącego uruchamiana tylko na żądanie układów sterujących, lekkie elementy konstrukcyjne i zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne. Niepowstrzymana siła Przeniesienie napędu i podwozie. MINI John Cooper Works Paceman zamienia moc swojego turbodoładowanego silnika w skrajną przyjemności z jazdy samochodem entuzjastycznie reagującym na wciśnięcie gazu, dającym poczucie całkowitego panowania i pewność reakcji. By było to możliwe, za kulisami za sznurki pociągają nowoczesne technologie zastosowane w podwoziu – przede wszystkim zoptymalizowany specjalnie dla MINI John Cooper Works Paceman, standardowo instalowany napęd wszystkich kół ALL4. Silnik, układ przeniesienia napędu i podwozie nowego samochodu tworzą świetnie dobrany zespół współpracowników. Potężna wiedza i doświadczenie ekspertów z John Cooper Works zdobyte w czasie wielu lat pracy w sporcie samochodowym pozwoliły uzyskać wspaniałe prowadzenie się samochodu, który nie może wydostać się spod kontroli kierowcy. Podwozie uszyte na miarę przez John Cooper Works zapewnia optymalną przyczepność i niezrównaną zwinność przy każdej zmianie kierunku ruchu. System napędu wszystkich kół ALL4 gwarantuje niepowtarzalne poczucie przyjemności z jazdy pojawiające się na szybko przejeżdżanych zakrętach, przy czym zakręty te wcale nie muszą być fragmentem gładkiej asfaltowej drogi. Napęd wszystkich kół ALL4 zwiększa pewność i sportowe możliwości samochodu. System napędu wszystkich kół ALL4 współpracuje z mocnym silnikiem o fascynującym brzmieniu, który znalazł się pod maską modelu MINI John Cooper Works Paceman, by wspólnie dostarczać ostrych jak brzytwa wrażeń z jazdy porównywalnych tylko do prowadzenia gokarta, co od dawna jest utożsamiane z samochodami MINI. Napęd wszystkich kół ALL4 opracowany MINI wykorzystuje elektromagnetycznie sterowany centralny mechanizm różnicowy do płynnego rozdzielania mocy między obie osie pojazdu.. Pozwala to wysyłać moc zawsze do tych kół, które mogą najlepiej ją wykorzystać i zamienić na siłę napędową. To z kolei oznacza, ze system napędu wszystkich kół nie tylko zapewnia wyraźny wzrost przyczepność i stabilność jazdy na luźnej nawierzchni oraz na asfalcie w trudnych warunkach atmosferycznych, ale również poprawia sprawność samochodu przy szybkim pokonywaniu zakrętów. W normalnych warunkach jazdy system ALL4 kieruje maksymalnie 50 procent mocy silnika na tylne koła, ale z możliwością wzrostu udziału tylnych kół aż do 100 procent w szczególnych warunkach drogowych. Dzięki temu w każdym momencie samochód będzie mógł wykazać się znakomitym prowadzeniem wynikającym z maksymalnego wykorzystania przyczepności kół do nawierzchni, z czego samochody MINI słyną „od zawsze”. Elektronika sterująca w MINI systemem ALL4 jest wbudowana bezpośrednio w moduł sterujący systemu DSC (dynamiczna kontrola stabilności), co pozwoliło na natychmiastową wymianę informacji między systemami i dało ALL4 możliwość aktywnego działania celem eliminowania zagrożeń na bardzo wczesnym etapie. ALL4 otrzymuje dane, które gromadzi system DSC, by na ich podstawie poprzez zmianę rozdziału siły napędowej zapewnić (na przykład) maksymalnie precyzyjne prowadzenie się samochodu na szybko przejeżdżanym zakręcie. To oznacza z kolei, że kierowca może się cieszyć się wyjątkową zwinnością samochodu w połączeniu z jego przewidywalnym zachowaniem w wyjątkowym i wspaniałym stylu marki MINI. Obniżone sportowe zawieszenie w standardzie. Innym kluczowym elementem zapewniającym kierowcy MINI John Cooper Works Paceman wyjątkowy poziomy przyjemność z jazdy jest technologia podwozia z jego optymalizacją dokonaną specjalnie dla nowego modelu. Kolumny MacPhersona z odkuwanymi wahaczami z przodu, konstrukcja z centralnymi wahaczami poprzecznymi z tyłu, elektryczne wspomaganie kierownicy o sile działania uzależnionej od prędkości jazdy oraz układ hamulcowy o bardzo wysokiej wydajności wyróżniony czerwonymi zaciskami, są zestawem rozwiązań technicznych o ogromnym potencjale. Przednie tarcze hamulcowe mają średnicę 307 mm i 24 milimetry grubości, z tyłu umieszczono tarcze o wymiarach 296 x 10 milimetrów. Standardowe sportowe zawieszenie obejmuje szczególnie ostro zestrojone sprężyny i amortyzatory, wzmocnione stabilizatory oraz obniżenie całego zawieszenia samochodu o 10 milimetrów. 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich Twin Spoke Black Burnished o polerowanym froncie ramienia i czarnej obręczy są również częścią wyposażenia standardowego samochodu. Założono na nie opony o wymiarach 225/45 R18. Na liście wyposażenia opcjonalnego umieszczono ekskluzywne 19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich o wzorze Cross-Spoke Crusher, które również zaprojektowano specjalnie dla MINI John Cooper Works Paceman. W wyposażeniu standardowym znalazł się system DSC (dynamiczna kontrola stabilności), a w jego skład wchodzi także system DTC (dynamiczna kontrola trakcji), który pozwala na kontrolowany uślizg kół, aby ułatwić kierowcy - na przykład - wyjechanie z luźnego piasku lub śniegu. Po wyłączeniu przez kierowcę systemu DSC, do gry wkracza funkcja elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego przedniej osi. W ciasnych, ostro przejeżdżanych zakrętach pozwala to przyhamować koło, które traci przyczepność, co poprawia zachowanie się samochodu w takich warunkach. System ten znany jako elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego (EDLC), zwiększa przyczepność samochodu bez negatywnego wpływu na jego kierowalność. Pewne i przewidywalne maniery drogowe MINI John Cooper Works Countryman uzupełniono kompleksową gamą rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa biernego. Samochód z nadwoziem o wysokiej wytrzymałości struktury wyposażono standardowo w takie elementy bezpieczeństwa, jak przednie i boczne poduszki gazowe, boczne kurtyny gazowe dla przednich i tylnych siedzeń, trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, napinacze pasów bezpieczeństwa i ograniczniki siły ich napięcia dla foteli przednich, a z tyłu umieszczono mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX, zapewniając w rezultacie doskonały i kompleksowy poziom ochrony kierowcy oraz wszystkich pasażerów. Indywidualizm w doskonałej formie. Wyposażenie i akcesoria. Już pierwsze spojrzenie pozwala zidentyfikować MINI John Cooper Works Paceman jako indywidualistę o ekstremalnie sportowym zacięciu. Wystarczy też jeden dobrze przejechany zakręt, by dokładnie odgadnąć jego możliwości na drodze. Oprócz niezwykle potężnego silnika i specyficznej dla tego modelu technologii podwozia, kluczową rolę pełni tu standardowy system napędu wszystkich kół ALL4, standardowy zestaw aerodynamiczny, 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, sportowy układ wydechowy, przycisk Sport, a także system DSC (dynamiczna kontrola stabilności), w którym zmieszczono także system DTC (dynamiczna kontrola trakcji). Charakterystyczne logo John Cooper Works znalazło się z przodu, z tyłu i na bokach samochodu, dopełniając obrazu nadwozia w widoku z zewnątrz. Kierowca oprócz tego ma do dyspozycji specjalnie zaprojektowane wnętrze, które bez cienia wątpliwości otacza go skoncentrowanym klimatem samochodu sportowego. Profil MINI John Cooper Works Paceman jako samochodu klasy premium dodatkowo podkreślono wyposażając go standardowo w przednie reflektory przeciwmgielne, klimatyzację, wskaźnik utraty ciśnienia w oponach, elektryczne sterowanie szyb, pilot centralnego zamka, elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne, system mocowania Centre Rail oraz zestaw audio MINI Boost CD. Klienci mogą również zamówić swoje samochody z wszystkimi akcesoriami i dodatkami komfortowymi, opcjami zwiększającymi funkcjonalność oraz indywidualny wyraz samochodu, jakie są dostępne dla innych modeli MINI Paceman, dostępny jest też pełny komplet funkcji MINI Connected oraz akcesoriów John Cooper Works. Wyścigowe wrażenia na każdym fotelu. MINI John Cooper Works Paceman gwarantuje niepowtarzalne poczucie udziału w wyścigu, którym może się delektować każda z czterech osób podróżujących samochodem. Zarówno sportowe fotele dla kierowcy i pasażera z przodu, jak i dwa indywidualne fotele tylne są pokryte tapicerką Track John Cooper Works Carbon Black z czerwonymi kontrastowymi przeszyciami, a sportowe fotele pokryte skórą Lounge Leather w kolorze Carbon Black Championship Red dostępne są jako opcja. Listwy progowe drzwi wyposażone są w wyraźne logo John Cooper Works, natomiast listwy ozdobne kokpitu, drzwi i konsoli środkowej wykonane są standardowo w kolorze czerni fortepianowej. Opcjonalny pakiet wykończenia wnętrza Chili Red dostępny wyłącznie dla modelu John Cooper Works składa się z czerwonych elementów kokpitu i drzwi z czerwonymi listwami na konsoli środkowej zastępującymi standardowe listwy wykonane w kolorze czarnym. Sportowa kierownica z czerwonymi kontrastowymi przeszyciami i z logo John Cooper Works, prędkościomierz wyskalowany do 260 km/h i obrotomierz z czarnymi tarczami, podsufitka w kolorze antracytu, dźwignia zmiany biegów z czerwonym nadrukiem rozkładu przełożeń i mieszkiem ochronnym o kontrastującym, czerwonym przeszyciu oraz podobnie wykończone dywaniki podłogowe są częścią standardowego wyposażenia nowego ekstremalnie sportowego samochodu. Komfort, funkcjonalność i indywidualizm na zawołanie: ekskluzywne i innowacyjne funkcje MINI Connected. Samochód w wersji John Cooper Works można zamówić praktycznie ze wszystkimi opcjami dostępnymi dla jego krewnych herbu MINI Paceman. Najważniejsze z nich to reflektory ksenonowe, reflektory adaptacyjne i czarne obudowy reflektorów, pakiet komfortowego dostępu, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane fotele, czujniki parkowania z tyłu, przyciski wielofunkcyjne na kierownicy (w tym tempomatu), sterowany elektrycznie wychylno - przesuwny szklany dach słoneczny, czujnik deszczu z automatyczną aktywacją reflektorów oraz automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne i lusterka zewnętrzne. Wśród elementów zapewniających dalszą poprawę funkcjonalności samochodu należy wymienić pakiet schowków, płaską płytę podłogi bagażnika ze zdejmowaną pokrywą i siatką dzielącą przedział bagażowy. Ciekawym dodatkiem jest też podświetlenie wnętrza (część opcjonalnego pakietu oświetleniowego) wzmacniające niepowtarzalną atmosferę przebywania w wyjątkowym samochodzie. Jako alternatywa dla standardowego systemu audio MINI Boost CD, dostępne są w opcji takie elementy, jak zestaw głośników hi-fi Harman Kardon, zestaw audio MINI Visual Boost i system nawigacyjny MINI, zapewniające rozrywkę i pomoc w dotarciu do celu. Zestaw audio MINI Visual Boost i system nawigacyjny MINI oferowane są z 6,5-calowym kolorowym wyświetlaczem wysokiej rozdzielczości umieszczonym centralnym prędkościomierzu, z łącznością bezprzewodową Bluetooth oraz złączem audio USB. Mapy systemu nawigacyjnego MINI są przechowywane w samochodzie na wbudowanej pamięci typu flash. Na liście wyposażenia opcjonalnego nie zabrakło systemu sterowania głosowego, zestawu głośnomówiącego z przygotowaniem do podłączenia telefonu komórkowego, jest także tuner DAB do odbioru cyfrowych programów radiowych. Opcje systemu MINI Connected dają właścicielowi samochodu John Cooper Works Paceman dostęp do szerokiego zakresu funkcji informacyjnych, rozrywkowych, łączności oraz usług związanych z analizowaniem samej jazdy samochodem. Możliwa jest pełna integracja telefonu iPhone firmy Apple. Ponadto, regularnie aktualizowane aplikacje MINI Connected zapewniają niezrównany i stale rozbudowywany zestaw funkcji, takich jak radio internetowe, korzystanie z Facebooka, Twittera i Foursquare, a także specyficznych dla MINI aplikacji Dynamic Music, Driving Excitement, Mission Control oraz MINIMALISM Analyser. Dane techniczne. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Nadwozie [/TD] [TD] [/TD] [TD]MINI John Cooper Works Paceman [/TD] [TD=colspan: 2]MINI John Cooper Works Paceman Automatic [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ilość drzwi/miejsc [/TD] [TD] [/TD] [TD]3/4 [/TD] [TD=colspan: 2]3/4 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Długość/szerokość/wysokość (bez obciążenia) [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]4124 / 1786 / 1527 [/TD] [TD=colspan: 2]4124 / 1786 / 1527 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw osi [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]2596 [/TD] [TD=colspan: 2]2596 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rozstaw kół, przód/tył [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]1527 / 1554 [/TD] [TD=colspan: 2]1527 / 1554 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Promień skrętu [/TD] [TD]m [/TD] [TD]11,6 [/TD] [TD=colspan: 2]11,6 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność zbiornika paliwa [/TD] [TD]l [/TD] [TD]47 [/TD] [TD=colspan: 2]47 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność układu chłodzenia wraz z nagrzewnicą [/TD] [TD]l [/TD] [TD]6,5 [/TD] [TD=colspan: 2]6,5 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność układu smarowania silnika [/TD] [TD]l [/TD] [TD]4.2 [/TD] [TD=colspan: 2]4.2 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność skrzyni biegów i przekładni głównej [/TD] [TD]l [/TD] [TD]bezobsługowa [/TD] [TD=colspan: 2]bezobsługowa [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Masa pojazdu gotowego do drogi, DIN/EU1) [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1400 / 1475 [/TD] [TD=colspan: 2]1420 / 1495 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalna ładowność, DIN [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]470 [/TD] [TD=colspan: 2]470 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalna dopuszczalna masa DIN [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]1870 [/TD] [TD=colspan: 2]1890 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalne naciski na oś, przód/tył [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]975 / 915 [/TD] [TD=colspan: 2]995 / 915 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalna masa przyczepy hamowanej (12 %)/niehamowanej [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]--- [/TD] [TD=colspan: 2]--- [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalne obciążenie bagażnika dachowego/maksymalny nacisk na hak holowniczy [/TD] [TD]kg [/TD] [TD]75/– [/TD] [TD=colspan: 2]75/– [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność bagażnika DIN [/TD] [TD]l [/TD] [TD]330 - 1080 [/TD] [TD=colspan: 2]330 - 1080 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Opory powietrza (cd – współczynnik oporu czołowego) (A – powierzchnia czołowa) [/TD] [TD]cd/A/cd x A [/TD] [TD]0.36 / 2.33 / 0.84 [/TD] [TD=colspan: 2]0.36 / 2.33 / 0.84 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Silnik [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Konfiguracja/il. cylindrów/zaworów [/TD] [TD] [/TD] [TD]rzędowy/4/4 [/TD] [TD=colspan: 2]rzędowy/4/4 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moduł sterujący pracą silnika [/TD] [TD] [/TD] [TD]MEVD 1727 [/TD] [TD=colspan: 2]MEVD 1727 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Pojemność skokowa [/TD] [TD]cm3 [/TD] [TD]1598 [/TD] [TD=colspan: 2]1598 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica cylindra/skok tłoka [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]77/85,8 [/TD] [TD=colspan: 2]77/85,8 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stopień sprężania [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]10.5 [/TD] [TD=colspan: 2]10.5 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Liczba oktanowa benzyny [/TD] [TD]RON [/TD] [TD]91–98 [/TD] [TD=colspan: 2]91–98 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc maksymalna [/TD] [TD]kW/KM [/TD] [TD]160 / 218 [/TD] [TD=colspan: 2]160 / 218 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Obroty mocy maksymalnej [/TD] [TD]obr/min [/TD] [TD]6000 [/TD] [TD=colspan: 2]6000 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksymalny moment obrotowy (z funkcją Overboost) [/TD] [TD]Nm [/TD] [TD]280 (300) [/TD] [TD=colspan: 2]280 (300) [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Obroty maksymalnego momentu obrotowego (z funkcją Overboost) [/TD] [TD]obr/min [/TD] [TD]1900–5000 (2100–4500)) [/TD] [TD=colspan: 2]1,850–5,600 (2,000–5,300) [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ elektryczny [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Akumulator/umieszczenie [/TD] [TD]Ah/– [/TD] [TD]70 / komora silnika [/TD] [TD=colspan: 2]70 / komora silnika [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Alternator [/TD] [TD]A/W [/TD] [TD]120 [/TD] [TD=colspan: 2]120 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Podwozie i zawieszenie kół [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zawieszenie przednie [/TD] [TD=colspan: 4]kolumny McPherson, z geometrią zapobiegającą nurkowaniu [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zawieszenie tylne [/TD] [TD=colspan: 4]wielodrążkowe, z aluminiowymi wahaczami wleczonymi i podwójnymi centralnie mocowanymi drążkami poprzecznymi [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Hamulce, przód [/TD] [TD=colspan: 2]tarczowe, wentylowane [/TD] [TD]tarczowe, wentylowane [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x grubość tarczy mm [/TD] [TD]mm [/TD] [TD=colspan: 2]307 × 24 [/TD] [TD]307 × 24 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Hamulce, tył [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 2]tarczowe [/TD] [TD]tarczowe [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Średnica x grubość tarczy mm [/TD] [TD]mm [/TD] [TD=colspan: 2]296 x 10 [/TD] [TD]296 x 10 [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Systemy stabilizacji jazdy [/TD] [TD=colspan: 4]Hydrauliczny, dwuobwodowy układ hamulcowy z ABS, elektroniczny rozdział sił hamowania (EBFD), układ kontroli hamowania na zakrętach (CBC), układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z asystentem hamowania, asystentem ruszania na wzniesieniu, układem dynamicznej kontroli trakcji (DTC) i elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego (EDLC), moduł sterujący DSC zintegrowany z układami elektronicznymi sterującymi systemem napędu wszystkich kół MINI ALL4 . Hamulec ręczny działający mechanicznie na tylne koła. [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Układ kierowniczy [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 4]ze wspomaganiem elektrycznym (EPS), 2,4 obrotu kierownicy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenie przekładni kierowniczej [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]14,1 [/TD] [TD=colspan: 3]14,1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Opony [/TD] [TD] [/TD] [TD]225/45 R18 91V [/TD] [TD=colspan: 3]225/45 R18 91V [/TD] [/TR] [TR] [TD]Obręcze [/TD] [TD] [/TD] [TD]7.5J × 18 z lekkiego stopu [/TD] [TD=colspan: 3]7.5J × 18 z lekkiego stopu [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przekładnia [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Typ przekładni [/TD] [TD] [/TD] [TD]sześciobiegowa, ręczna [/TD] [TD=colspan: 3]sześciobiegowa, automatyczna [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przełożenia I [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]3,308 [/TD] [TD=colspan: 3]4,044 [/TD] [/TR] [TR] [TD] II [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]2,130 [/TD] [TD=colspan: 3]2.371 [/TD] [/TR] [TR] [TD] III [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]1,483 [/TD] [TD=colspan: 3]1.556 [/TD] [/TR] [TR] [TD] IV [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]1,139 [/TD] [TD=colspan: 3]1.159 [/TD] [/TR] [TR] [TD] V [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]0,949 [/TD] [TD=colspan: 3]0.852 [/TD] [/TR] [TR] [TD] VI [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]0,816 [/TD] [TD=colspan: 3]0.672 [/TD] [/TR] [TR] [TD] R [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]3,231 [/TD] [TD=colspan: 3]3.193 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przekładnia główna [/TD] [TD]:1 [/TD] [TD]3,706 [/TD] [TD=colspan: 3]3.683 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Osiągi [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Stosunek masy do mocy DIN [/TD] [TD]kg/kW [/TD] [TD]8,8 [/TD] [TD=colspan: 3]8,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc jednostkowa z 1 l pojemności [/TD] [TD]kW/l [/TD] [TD]100,1 [/TD] [TD=colspan: 3]100,1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Przyspieszenia 0 - 100 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6,9 [/TD] [TD=colspan: 3]6,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD] 0 – 1 km [/TD] [TD]s [/TD] [TD]27,4 [/TD] [TD=colspan: 3]27,4 [/TD] [/TR] [TR] [TD]IV / V bieg 80–120 km/h [/TD] [TD]s [/TD] [TD]6.4 / 7.8 [/TD] [TD=colspan: 3]-- / -- [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prędkość maksymalna [/TD] [TD]km/h [/TD] [TD]226 [/TD] [TD=colspan: 3]224 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zużycie paliwa (EU) [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Cykl miejski [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]9,4 [/TD] [TD=colspan: 3]10,7 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Cykl pozamiejski [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]6,2 [/TD] [TD=colspan: 3]6,3 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Cykl mieszany [/TD] [TD]l/100 km [/TD] [TD]7,4 [/TD] [TD=colspan: 3]7,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisja CO2 [/TD] [TD]g/km [/TD] [TD]172 [/TD] [TD=colspan: 3]167 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Inne [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Spełniana norma emisji spalin [/TD] [TD]– [/TD] [TD]EU 5 [/TD] [TD=colspan: 3]EU 5 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prześwit [/TD] [TD]mm [/TD] [TD]107 [/TD] [TD=colspan: 3]107 [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Specyfikacje są zgodnie ze standardami ACEA. Niektóre dane homologacyjne (masy) dotyczą tylko rynku niemieckiego. 1) Masa własna (DIN) plus 75 kg kierowca i bagaż. Źródło: BMW Group
  5. Ekstremalnie sportowe osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Cooper Works Paceman. Ten wyjątkowy sportowy model bazuje na pierwszym, kompaktowym Sports Activity Coupé – MINI Paceman. Kierowca i pasażerowie zasiadają na czterech oddzielnych fotelach potęgujących sportowe doznania, jakie zapewnia turbodoładowany silnik o mocy 160 kW/218 KM. Na liście standardowego wyposażenia znalazł się napęd na wszystkie koła ALL4, pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich oraz sportowy, obniżony układ zawieszenia kół. Monachium. Dzięki zapierającym dech w piersiach osiągom oraz niepowtarzalnemu stylowi MINI John Cooper Works Paceman wyznacza nowe standardy radości z jazdy w segmencie kompaktowych pojazdów klasy premium. Sportowy układ napędowy i podwozie to recepta na radosną zwinność, a zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych ze Sports Activity Coupé tworzy piorunujący efekt wizualny. W MINI John Cooper Works Paceman moc czterocylindrowej, turbodoładowanej jednostki (160 kW / 218 KM) płynnie i precyzyjnie przekazywana jest na wszystkie koła przy pomocy układu napędowego ALL4. Obniżone zawieszenie kół i pakiet aerodynamiczny potęgują dynamiczne doznania czwórki podróżnych zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach. Światową premierę MINI John Cooper Works Paceman zaplanowano na styczeń 2013 roku, podczas salonu samochodowego w Detroit. Pojazd ma się pojawić w salonach dilerskich w marcu tego samego roku, rozszerzając ofertę rodziny modelowej John Cooper Works do siedmiu wersji. Właściwości jezdne oraz stylistyka MINI John Cooper Works Paceman gwarantują, iż model ten będzie się wyróżniał w ruchu miejskim oraz dostarczał wiele frajdy podczas jazdy na trasie. Pod maską MINI John Cooper Works Paceman pracuje niezwykle dynamiczna, wysokoobrotowa jednostka napędowa. Standardowo turbodoładowany silnik współpracuje z sześciostopniową przekładnią manualną, ale za dopłatą pojazd można wyposażyć w sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów. Niezależnie od przekładni, MINI John Cooper Works Paceman rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,9 sekundy. Jednak mimo tak oszałamiających osiągów silnik zadowala się wzorcowo niską w swojej klasie ilością paliwa. W cyklu testowym EU MINI John Cooper Works Paceman potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów. Unikatowy charakter MINI John Cooper Works Paceman podkreślają dedykowane elementy takie jak dostępny w standardzie pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich, sportowy układ wydechowy z chromowanymi końcówkami oraz nakładki progowe z logo John Cooper Works. Poza klasycznym czarno-białym pakietem, pojazd można również zamówić w ekskluzywnej wersji Chili Red z kontrastującą kolorystyką dachu i lusterek bocznych. Ponadto nabywca może usportowić wnętrze pojazdu przy pomocy dedykowanych elementów dekoracyjnych, wybierając pakiet stylizacyjny Chili Red. Silnik: ogromna moc i symboliczne spalanie dzięki technologii MINIMALISM oraz doświadczeniom zebranym podczas wyścigów. Sercem MINI John Cooper Works Paceman jest czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 1598 cm3, która łączy technologie sportów motorowych z najnowszymi rozwiązaniami napędowymi opracowanymi przez ekspertów BMW Group. Mowa tu między innymi o wzmocnionej konstrukcji tłoków, wale napędowym o obniżonej masie własnej, aluminiowym bloku cylindrów oraz oprawach łożysk, a także zmodyfikowanym układzie chłodzenia, układzie dolotowym oraz wylotowym. Dodatkowo turbosprężarkę wyposażono w z naprawdę pokaźnych rozmiarów chłodnicę międzystopniową. Turbosprężarka typu twin-scroll w połączeniu z precyzyjnym, bezpośrednim układem wtrysku benzyny oraz układem zmiennych faz rozrządu opartym na technologii BMW Group VALVETRONIC zwiększa wydajność oraz dynamikę pracy silnika. Jednostka napędowa MINI John Cooper Works Paceman generuje do 160 kW/218 KM mocy przy 6000 obr./min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr./min., a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego. Napęd na wszystkie koła ALL4 w standardzie, sześciostopniowa przekładnia automatyczna w opcji. Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez umieszczony z przodu i montowany poprzecznie silnik na koła obu osi. Dedykowany MINI układ napędowy ALL4 wykorzystuje centralny, elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Oznacza to, że moc, która trafia do poszczególnych kół idealnie odpowiada aktualnemu zapotrzebowaniu. W normalnych warunkach jazdy układ ALL4 przekazuje maksymalnie 50% mocy na tylną oś, ale w sytuacjach wyjątkowych może tam trafić nawet 100% dostępnej mocy. Dzięki temu charakterystyką i pewnością prowadzenia nowy model w pełni odpowiada najwyższym standardom marki MINI, i to niezależnie od warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni. Elektronika sterująca pracą układu ALL4 została sprzężona bezpośrednio z jednostką sterującą układu DSC (Dynamiczna Kontrola Stabliności), co znacznie skraca czas reakcji układu napędowego ALL4 i poprawia precyzję rozdziału mocy. Układ ALL4 wykorzystuje dane z czujników systemu DSC aby już zawczasu przygotować właściwy rozkład mocy, np. podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Oznacza to, że kierowca może cieszyć się niezwykłą zwinnością i precyzją prowadzenia w stylu MINI. MINI John Cooper Works Paceman można zamówić z sześciostopniową przekładnią automatyczną zamiast standardowej skrzyni manualnej o takiej samej liczbie przełożeń. Obie przekładnie i mechanizm sprzęgła skrzyni manualnej przystosowano do pracy z niezwykle mocnym silnikiem, a cały układ zestrojono tak, aby zapewniał optymalne wykorzystanie osiągów i poprawiał wydajność paliwową. Dzięki funkcji Steptronic w pojazdach z przekładnią automatyczną kierowca ma możliwość manualnej zmiany przełożeń przy pomocy wybieraka umieszczonego w konsoli środkowej lub łopatek przy kole kierownicy. Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, które od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno wersji z manualną jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. MINI John Cooper Works Paceman oferuje niezwykle dynamiczne osiągi oraz ponadprzeciętną wydajność paliwową. Kluczowe znaczenie ma tu zarówno oszczędna jednostka napędowa jak i szeroki wachlarz rozwiązań technologicznych MINIMALISM takich jak system odzysku energii kinetycznej hamowania, wskaźnik zmiany przełożenia czy funkcja Auto Start/Stop (w wersji z manualną skrzynią biegów). W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (184) gramów CO2 na kilometr. Stworzony z myślą o ekscytujących, sportowych doznaniach: podwozie, własności aerodynamiczne, stylistyka i wnętrze zmodyfikowane zgodnie z charakterystyką serii John Cooper Works. Kolejnym kluczowym elementem, dzięki któremu MINI John Cooper Works Paceman oferuje taką frajdę z jazdy, jest układ zawieszenia, zoptymalizowany specjalnie dla potrzeb nowego modelu – kolumny MacPhersona z przodu, konstrukcja z centralnym wahaczem poprzecznym z tyłu, układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym oraz niezwykle skuteczny układ hamulcowy. Standardowy układ zawieszenia został obniżony o 10 mm i wyróżnia się sztywniejszą charakterystyką tłumienia i wzmocnionymi stabilizatorami. W standardzie dostępny jest również układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z systemem kontroli trakcji (DTC). Ponadto MINI John Cooper Works Paceman już w wersji bazowej wyposażony będzie w przycisk „Sport”, który zapewnia jeszcze szybszą reakcję na zmianę położenia pedału przyśpieszenia, bardziej rasowe brzmienie silnika oraz ograniczenie siły wspomagania kierownicy. W modelach z przekładnią automatyczną naciśnięcie przycisku „Sport” zwiększa dynamikę zmiany przełożeń. Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażone będzie w 18-calowe felgi aluminiowe Twin Spoke Black Burnished o polerowanym froncie ramienia i czarnej obręczy. Nowy model można jednak zamówić z ekskluzywnymi, 19-calowymi felgami Cross-Spoke Crusher ze stopu metali lekkich. Dzięki swej niepowtarzalnej stylistyce pierwsze Sports Activity Coupé w segmencie kompaktów nawet na parkingu wyróżnia się dynamiką, zwinnością i sportowym zacięciem. Wyraziście poprowadzona linia przedniej części nadwozia, eleganckie, sportowe kontury tyłu, opadająca linia dachu typowa dla modeli klasy coupé i szeroki, przysadzisty kuper zdradzają sportowe inklinacje tego trzydrzwiowego auta. Uroku i dynamiki przydają mu również elementy standardowego pakietu aerodynamicznego takie jak wyjątkowo muskularne przednie i tylne fartuchy oraz dedykowane boczne spojlery progowe, poprawiające przepływ powietrza wokół pojazdu. Nie ma mowy o pomyłce co do wersji modelu, ponieważ na osłonie chłodnicy, pokrywie bagażnika, nakładkach progowych oraz obok bocznych kierunkowskazów znalazło się miejsce na logo John Cooper Works. Nabywca może zamówić pojazd w jednym z dziewięciu odcieni nadwozia, m.in. z lakierem Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami. Wnętrze kabiny nowego modelu stanowi wyjątkową kompozycję typową dla sportowego MINI serii John Cooper Works z elementami charakterystycznymi tylko dla wersji Paceman. Z tyłu znajdziemy tu dwa, oddzielne fotele, dzięki czemu osoby tam podróżujące mogą w bardzo komfortowych warunkach poczuć dreszcz sportowych emocji. W skład wyposażenia standardowego wchodzi również sportowa kierownica z kontrastującym, czerwonym przeszyciem i logo John Cooper Works, wyskalowany do 260 km/h prędkościomierz i obrotomierz z eleganckim, czarnym tłem, ciemnoszara podsufitka, dźwignia zmiany biegów z czerwonym nadrukiem rozkładu przełożeń i mieszkiem ochronnym o kontrastującym, czerwonym przeszyciu, oraz podobnie wykończone dywaniki podłogowe i materiałowa tapicerka sportowych foteli Diagonal Track John Cooper Works Carbon Black. W opcji dostępne są również sportowe, skórzane fotele Carbon Black Championship Red, a rasowy charakter wnętrza podkreślają, dostępne w standardzie listwy wykończone czarnym lakierem fortepianowym. Z listy wyposażenia dodatkowego wybrać można również ekskluzywny pakiet Chili Red, w którego skład wchodzą czerwone elementy dekoracyjne kokpitu i drzwi oraz czerwone pasy ozdobne w konsoli środkowej. Źródło: BMW Group
  6. Mini John Cooper Works Paceman (2014)
  7. [h=1]Mini John Cooper Works Tuning[/h]
  8. Mini Paceman John Cooper Works po raz pierwszy na zdjciach szpiegowskich
  9. Mini Countryman John Cooper Works (2013) Dużo zdjęć Mini: http://www.forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p10831-the-mini-john-cooper-w.html
  10. Mini John Cooper Works GP (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  11. [h=1]How a TORC Series Pro-2 Truck Works[/h]
  12. Mini John Cooper Works GP (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2013-John_Cooper_Works_GP" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  13. Ładnie i czysto, prawda? Więcej ---> http://www.juststance.com/exclusive/nice-pure/
  14. Super Mazda 3 ze Stanów. Felgi ma fajne i cała fajna jest... Więcej ---> http://www.stancenation.com/2011/07/04/the-mazda3-movement/
  15. Mini John Cooper Works Coupe Endurance (2011) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2011-John_Cooper_Works_Coupe_Endurance"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2011-John_Cooper_Works_Coupe_Endurance" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  16. IS300 na Workach. Fajna czerwień na złotym felunku... Więcej ---> http://www.night-import.com/2011/03/spotlight-devil-on-gold.html
  17. Civic na Workach prosto z Florydy... Więcej ---> http://fatlace.com/slammedsociety/superdumped/worked-civic/
  18. 2009 MINI John Cooper Works Part 2 of 3: Interior <script src="http://www.oncars.com/js/player2.js?path=MINIJCW_Part2&id=378&vidTitle=2009-MINI-John-Cooper-Works-Part-2-of-3-Interior"></script>
  19. 2009 MINI John Cooper Works Part 1 of 3: Design <script src="http://www.oncars.com/js/player2.js?path=MINIJCW_Part1&id=377&vidTitle=2009-MINI-John-Cooper-Works-Part-1-of-3-Design"></script>
  20. Mini John Cooper Works Convertible (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2010-John_Cooper_Works_Convertible"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2010-John_Cooper_Works_Convertible" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  21. Ex works vauxhall opel vectra hillclimb <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=1Lt1PkMZrCM&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=1Lt1PkMZrCM&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  22. Drift Works 2 <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=3e5aa789-b5ff-45bc-98ac-9a8200e40f92" width="428" height="352" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> Drifters compilation
  23. http://www.autokrata.pl/ogien/3540/rasowe_miniaki/
  24. Mini Clubman John Cooper Works (2009) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2009-Clubman_John_Cooper_Works"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2009-Clubman_John_Cooper_Works" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  25. Mini Cooper John Cooper Works (2009) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2009-Cooper_John_Cooper_Works"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2009-Cooper_John_Cooper_Works" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×