Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wielki' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 33 wyników

  1. W zaledwie 18 miesięcy już 200 000 klientów z całej Europy zamówiło pierwszego niemieckiego subkompaktowego SUVa W lutym zebrano najwięcej zamówień od rozpoczęcia sprzedaży Rüsselsheim. Dobra passa Opla Mokki trwa — zaledwie w 18 miesięcy od swojego rynkowego debiutu Mokka po raz kolejny stała się europejskim bestsellerem. Opel może poszczycić się zebraniem już 200 000 zamówień na tego innowacyjnego subkompaktowego SUVa. Rekordowe zainteresowanie Mokką odnotowano w lutym 2014 r. Sprzedaż Mokki w Europie podwoiła się w niecały rok po osiągnięciu w kwietniu 2013 r. zakładanej wielkości sprzedaży, wynoszącej 100 000 egzemplarzy. Obecnie model zajmuje trzecie miejsce w Europie wśród subkompaktowych SUV-ów, a jego udział w tym segmencie wynosi około 11,3%. Mokka jest niekwestionowanym liderem w krajach skandynawskich: zarówno w Finlandii, jak i Norwegii wiedzie prym w swoim segmencie, z udziałem rynkowym wynoszącym odpowiednio: 24% i 21%. W Wielkiej Brytanii jej udział w tej kategorii wynosi 17%. W Niemczech Mokka jest na szczycie całego segmentu SUVów: prawie 12% udziału w rynku w pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku daje jej pierwsze miejsce, zgodnie z danymi niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego – KBA. Również w Polsce popularność tego miejskiego SUVa rośnie – tylko w pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku sprzedaż tego modelu wzrosła o 156% w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 366 sztuk. Peter Christian Küspert, członek zarządu i wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej GM Europe, powiedział: „Opel Mokka po raz kolejny udowodnił swoją skuteczność w zdobywaniu klientów na trudnym rynku. Niezmiernie cieszymy się z faktu, że nasz mały mistrzowski SUV jest liderem w swoim segmencie, dzięki czemu odgrywa kluczową rolę w ożywieniu marki Opel i wprowadzeniu jej do grona zwycięzców”. Zaawansowane rozwiązania podobają się szerokiemu gronu klientów Popularny SUV Opla zebrał już wiele wyrazów uznania, jak choćby tytuł „Samochodu roku z napędem na cztery koła”, przyznany przez niemiecki magazyn „Auto BILD”. Mokka wprowadza innowacje do segmentu SUV-ów, udostępniając szerszemu gronu klientów rozwiązania stosowane w samochodach klasy wyższej. Są to, między innymi, takie elementy wyposażenia, jak: adaptacyjne reflektory AFL+, ergonomiczne fotele certyfikowane przez stowarzyszenie Aktion Gesunder Rücken e.V. (kampania na rzecz zdrowych pleców) oraz zintegrowany bagażnik rowerowy FlexFix drugiej generacji. Mierzący 4,28 m długości samochód oferuje wystarczająco dużo miejsca dla pięciu pasażerów oraz zapewnia podwyższoną pozycję siedzącą, dzięki czemu doskonale spisuje się w codziennych podróżach. Co więcej, dzięki sportowej stylistyce wnętrza i nadwozia model jest równocześnie idealnym towarzyszem podczas pełnych przygód weekendów. Opel Mokka zapewnia optymalne warunki i bezpieczeństwo jazdy dzięki najwyższej klasy technologiom, takim jak: elektroniczny program stabilizacji ESP Plus, układy HDC, wspomagający zjazd ze wzniesień, i HSA, ułatwiający ruszanie pod górę i kontrolę zjazdu ze wzniesienia oraz Opel Eye – kamerę przednią drugiej generacji wyposażoną w funkcje ostrzegania przed kolizją czołową, ostrzegania przed opuszczeniem pasa ruchu i udoskonalony system rozpoznawania znaków drogowych. Model jest dostępny z napędem zarówno na przednie, jak i na wszystkie koła. Układ 4x4 w razie potrzeby automatycznie aktywuje napęd na cztery koła i zapewnia maksymalne parametry jego pracy. W Polsce najtańszy Opel Mokka dostępny jest w cenie katalogowej już od 67 900 zł –wersja Active z napędem na przednie koła, silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 l i mocy 85 kW/115 KM oraz 5-stopniową ręczną skrzynię biegów, wyposażona standardowo m.in. w klimatyzację oraz system audio. Obecnie w promocji samochód ten można już kupić od 63 900 zł. źródło: General Motors
  2. Nowy Ford Ka Concept - wielki powrt? Z poprzednimi generacjami ma niewiele wspólnego, ale mi osobiście się podoba
  3. WIELKI POWRÓT FSO !!!!!!NOWY POLSKI SAMOCHÓD NIEBAWEM W SPRZEDAŻY !!!
  4. więcej -> Wielki jubileusz w Niepołomicach | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Wielki finał Volkswagen Castrol Cup na Torze Poznań Poznań, 30 września 2013 r. – W dniach 4 – 5 października na Torze Poznań zostanie rozegrana siódma, finałowa runda pucharu Volkswagen Castrol Cup. To podczas zawodów w Poznaniu rozstrzygną się losy tytułu mistrzowskiego, na który matematyczne szanse ma jeszcze aż siedmiu zawodników. Na starcie stanie 25 kierowców z 9 krajów. W stawce tej znajdą się kierowcy VIP, a wśród nich Jerzy Dudek oraz Jacek Jurecki. Dla tego pierwszego, jednego z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy ostatnich lat będzie to już trzecia okazja, aby sprawdzić swoje umiejętności w gronie profesjonalnych zawodników. Dudek miał już okazję startować za kierownicą pucharowego Golfa podczas poprzednich rund w Poznaniu, gdzie ukończył jeden z wyścigów na wysokiej, trzynastej pozycji. Dodatkowo gościnnie wystartują Sebastian Arriola oraz Dominik Kotarba-Majkutewicz. Tor Poznań areną finałowych zmagań Ostatnie dwa wyścigi w sezonie 2013 pucharu Volkswagen Castrol Cup rozegrane zostaną na torze w podpoznańskim Przeźmierowie. Po zmaganiach na słynnych zagranicznych torach w Austrii (Red Bull Ring) i na Węgrzech (Hungaroring) kierowcy startujący w markowym pucharze Volkswagena powrócą na finałową rywalizację do Polski. Tor Poznań został oficjalnie otwarty w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4083m. Tor ma 14 zakrętów – 5 lewych i 9 prawych, a jego najdłuższa prosta ma długość 560m. Rekord okrążenia należy do czeskiego kierowcy Thomasa Kostki, który w 2011 roku w samochodzie Mercedes C-klasse DTM potrzebował na to 1:24,01 min. Kwalifikacje Kwalifikacje do pierwszego wyścigu siódmej rundy Volkswagen Castrol Cup na Torze Poznań odbędą się w piątek 4 października. Wyniki „czasówki”, która rozpocznie się o godzinie 16:20 i potrwa trzydzieści minut, ustalą kolejność, w jakiej na starcie do pierwszego sobotniego wyścigu (5 października) ustawią się zawodnicy. Wyścig ten rozpocznie się o godzinie 10:30. Drugi, popołudniowy wyścig pucharu Volkswagen Castrol Cup rozpocznie się tego samego dnia o godzinie 14:35. Zawodnicy podczas obu wyścigów pokonają 14 okrążeń toru. VIP Drivers z doświadczeniem Podczas finałowych wyścigów na Torze Poznań wśród stałych uczestników cyklu w pucharowych Golfach zasiądzie dwóch kierowców VIP – Jerzy Dudek oraz Jacek Jurecki. Obaj kierowcy mieli już okazję ścigać się podczas poprzednich rund na tym obiekcie. Jerzy Dudek, ma już za sobą pierwsze starty za kierownicą wyścigowego Golfa. Ten jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy (występy w takich klubach jak Feyenoord Rotterdam, Liverpool FC czy Real Madryt), który niedawno zaliczył sześćdziesiąty występ w reprezentacji Polski i dołączył do Klubu Wybitnego Reprezentanta, wziął udział w poprzednich eliminacjach na Torze Poznań, gdzie podczas jednego z wyścigów zajął bardzo dobre 13. miejsce. W drugim aucie pojedzie Jacek Jurecki. Dziennikarz, dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl, który także wystąpił podczas rund na poznańskim torze. Dodatkowo stawkę zawodników uzupełnią gościnnie startujący Sebastian Arriola, gwatemalczyk który wystąpi w pucharze dzięki programowi wymiany młodych talentów Volkswagena oraz Dominik Kotarba-Majkutewicz. Push – to – Pass Podczas finałowej rundy na torze Poznań zawodnicy będą mogli skorzystać z systemu Push – to – Pass, który zwiększy moc wyścigowego Golfa o dodatkowe 50 KM (do 310 KM). Każdy z zawodników będzie mógł użyć systemu 19 razy podczas jednego wyścigu. Poprzednie rundy pokazały, jak istotny wpływ na rywalizację oraz kolejność na mecie ma ten element. Za każdym razem zwiększy on moc wyścigowego Golfa na 10 sekund, z tym, że kolejny „strzał” zawodnik będzie mógł wykonać dopiero po 10 sekundach. Decydujące rozstrzygnięcia i cenne nagrody Przed finałową rundą matematyczne szanse na zwycięstwo w pucharze Volkswagen Castrol Cup ma aż siedmiu zawodników. Aktualnym liderem cyklu z dorobkiem 450 punktów jest Mateusz Lisowski. Drugi w klasyfikacji generalnej jest Jan Kisiel, który dobrymi występami podczas ostatniej rundy na torze Hungaroring zapewnił sobie drugie miejsce w aktualnej klasyfikacji (403 pkt). Tuż za Kisielem, na zwycięstwo w pucharze ma szansę kolejny Polak Jakub Litwin (398 pkt). W walce o końcowe zwycięstwo będzie się także liczył, najlepszy do tej pory zawodnik zagraniczny, czyli Szwed Rasmus Marthen, który do trzeciego Kuby Litwina traci obecnie 23 punkty. Sytuacja w tabeli jest także dobra dla kolejnych zawodników w stawce – Macieja Steinhofa (348 pkt), Robertasa Kupcikasa (338 pkt) i Marcusa Flucha (337 pkt), którzy jeśli nie powalczą o zwycięstwo, to na pewno o miejsce na podium pucharu. Dodatkową motywacją dla zawodników oprócz samego tytułu będą z pewnością nagrody – zwycięzca pucharu otrzyma nowego Volkswagena Golfa 7 oraz czek na 30.000 EUR, drugi zawodnik klasyfikacji otrzyma czek na 20.000, a trzeci na 10.000 EUR. Pieniądze te będą przeznaczone na dalszy rozwój kariery zawodników. Wypowiedzi przed rundą w Poznaniu Mateusz Lisowski, 1. miejsce w klasyfikacji generalnej „Jestem bardzo pozytywnie nastawiony przed nadchodzącym weekendem. Oczywiście moim celem jest wyjechanie z Poznania z mistrzowskim tytułem i za wszelką cenę będę do niego dążył. Wspólnie z zespołem bacznie przyglądaliśmy się punktacji i wynika z niej, że już po pierwszym sobotnim wyścigu mogę zostać triumfatorem tegorocznej edycji Volkswagen Castrol Cup. Zrobię co w mojej mocy, aby po raz kolejny wygrać kwalifikacje, jak i pierwszy bieg. Jeżeli mi się to uda i przy okazji mój największy konkurent Janek Kisiel nie uplasuje się na drugiej pozycji, tytuł będzie już mój. Do tego jednak bardzo daleka droga, a jak wiemy sporty motorowe są nieprzewidywalne i wszystko może się zdarzyć. Mam jednak nadzieję, że tym razem fortuna będzie po mojej stronie.” Jan Kisiel, 2. miejsce w klasyfikacji generalnej „Za nami już prawie cały sezon, a ostatnia gorąca runda w Poznaniu za niecałe kilka dni. Emocje są wielkie, lecz ja myślę tylko o jak najszybszej, bezbłędnej i perfekcyjnej jeździe, a nie o wyniku. Ten przyjdzie sam. Głównym konkurentem dla mnie w tej chwili jest Jakub Litwin – traci do mnie zaledwie kilka punktów w „generalce”, więc trzeba będzie mu mocno uciekać i utrzymać moje dobre drugie miejsce w pucharze. Oczywiście jest też duży apetyt na zwycięstwo, ale nic na silę. Nastawienie po rundzie na Hungaroringu jest świetne – aby do przodu w Poznaniu!" Jakub Litwin, 3. miejsce w klasyfikacji generalnej „Przed nami ostatnia runda Volkswagen Castrol Cup. Na zakończenie sezonu przyjdzie nam ścigać się w Poznaniu, który jest dla mnie bardzo szczęśliwy. To właśnie tam w czterech wyścigach w tym sezonie trzy razy stałem na podium i dwukrotnie obejmowałem pozycję lidera w klasyfikacji generalnej. Liczę, że nie inaczej będzie tym razem. Walczę o mistrzostwo, dodatkowo jestem podbudowany po ostatniej eliminacji na Węgrzech, gdzie dwa razy stałem na podium. Chcę pokazać się z jak najlepszej strony i liczę na świetny wynik. Jestem optymistą i dam z siebie wszystko. Dodatkowo mobilizuje mnie fakt, że na te zawody wybiera się bardzo wielu ważnych dla mnie gości. Zrobię wszystko, żeby ich usatysfakcjonować. Trzymajcie za mnie kciuki!" Marcus Fluch, 7. miejsce w klasyfikacji generalnej „Przed nami kolejny wyścigowy weekend w Poznaniu. Ostatnią rundę na tym torze wspominam bardzo pozytywnie – udało mi się zająć pole position dzięki wygranym kwalifikacjom, a następnie dowieźć ten wynik do mety pierwszego wyścigu. Bardzo lubię konfigurację tego toru, odpowiada ona mojemu stylowi jazdy. Jest dużo ciasnych zakrętów co sprawi, że walka na torze będzie bardzo ciekawa. Oczekiwania wobec rundy są jasne – zająć dobre miejsce w kwalifikacjach no i ukończyć wyścigi na podium! Muszę jednak pamiętać, że wciąż mam szansę aby znaleźć się na podium klasyfikacji generalnej sezonu, dlatego z tyłu głowy będę miał myśli, aby dowieźć do mety dobrze punktowaną pozycję. Nie mogę się już doczekać nadchodzącej rundy. Liczę na ciekawe zawody zarówno dla zawodników jak i kibiców.” Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. 1,5 miliona egzemplarzy Fabii - SKODA świętuje wielki sukces! Z fabryki wyjechał półtoramilionowy egzemplarz drugiej generacji Fabii. Obok Octavii, to najpopularniejszy model ŠKODY, produkowany obecnie w Czechach, Indiach, Rosji i Chinach. Jubileuszowy egzemplarz został wyprodukowany w fabryce w Mladá Boleslav i wyposażony jest w silnik wysokoprężny 1.2 TDI. Biorąc pod uwagę produkcję Fabii pierwszej generacji, która zadebiutowała na rynku w 1999 roku i przez osiem lat trafiła do 1 788 063 klientów, łączna produkcja dwóch generacji Fabii to 3 253 817 sztuk. Lepszym wynikiem w historii ŠKODY może się pochwalić tylko ŠKODA Octavia, której trzy generacje trafiły łącznie do 3 984 821 klientów. „ŠKODA Fabia to kluczowy model dla sukcesu firmy”, zauważa dyrektor generalny ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „Wyprodukowanie 1,5 miliona egzemplarzy Fabii od 2007 roku to dowód na olbrzymią popularność tego modelu i zaufanie, jakim cieszy się on wśród klientów. W Europie i na wielu innych rynkach światowych, Fabia to drugi po Octavii najpopularniejszy model ŠKODY i podstawa sukcesu marki.” ŠKODA Fabia już od dnia debiutu ucieleśnia wszystko to, co w ŠKODZIE najlepsze – kompaktowe wymiary nadwozia i jednocześnie przestronne, praktyczne wnętrze, a także przemyślane rozwiązania i niskie zużycie paliwa. Dorzucając do tego zaawansowaną technologię i atrakcyjną cenę otrzymujemy jeden z najpopularniejszych i najbardziej udanych modeli w swojej klasie. Obecna generacja ŠKODY Fabia oferowana jest jako pięciodrzwiowy hatchback, przestronne kombi, wszechstronna odmiana Scout, sportowy model RS oraz wyjątkowo oszczędna wersja GreenLine, która zużywa średnio 3,4 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 88 g/km. Ponadto Fabia dostępna jest w wielu wersjach specjalnych, na przykład Monte Carlo, która odwołuje się do bogatego, bo aż 112-letniego, sportowego dziedzictwa marki. ŠKODA Fabia odnosi również sukcesy na rynku polskim – od stycznia bieżącego roku zajmuje pozycję lidera pośród wszystkich modeli dostępnych na rynku, z liczbą 7 321 zarejestrowanych egzemplarzy. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. więcej -> DEALERZY | Toyota Carter Gdańsk numerem 1 w rankingu Wielki Test Salonów 2013, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, park samochodowy w Polsce, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> DEALERZY | Wielki test salonów 2013, CEPIK, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. [h=1]Bugatti Wielki Sport Vitesse Top Speed! Plus GT-R vs R8 i Corvette C7 - Wide Open Ep przepustnicy. 67.[/h]
  10. WIELKI POWRÓT I UDANY DEBIUT Miniony weekend, podczas którego odbyła się druga runda Mistrzostw Europy Centralnej Cross Country - Rábaköz Cup - był dla Łukasza Komornickiego bardzo udany, a zarazem niezwykle pechowy. W czasie swojego drugiego startu po kilkuletniej przerwie, kiedy przesiadł się z Mitsubishi Pajero z silnikiem Diesla, do mocniejszego Mitsubishi L200 Strakar, okazało się, że jest w stanie nawiązać walkę z silną konkurencją. Niestety wielki pech zniweczył plany. Za to Marek Dąbrowski, w czasie samochodowego debiutu w Orlen Team udowodnił, że wysłużonym Mitsubishi Pajero DiD też można osiągać świetne wyniki. Nastroje na Węgrzech były bardzo dobre. Przed rajdem, Łukasz Komornicki i jego pilot, specjalista od zawieszeń - Artur Kołodziej, testowali Mitsubishi L200 Strakar z 4-litrowym, benzynowym silnikiem, na wytyczonym przez organizatora, 6. kilometrowym odcinku, o nawierzchni zbliżonej do trasy rajdu. To była świetna okazja do ustawienia zawieszenia, dopracowania techniki jazdy i zgrania z nowym pilotem. Okazało się, że Mitsubishi jest szybkie, a Łukasz za każdym przejazdem poprawiał czasy. Dobrze radzili sobie także byli motocykliści, którzy poznawali Pajero i korzystali z rad i pomocy kolegów w G1 Racing. Rywalizacja rozpoczęła się piątkowym prologiem, rozegranym na polnych i trawiastych drogach wokół miejscowości Himod. Na 5. kilometrowej próbie najszybszy okazał się bardzo doświadczony Miroslav Zapletal, kolejny z 8 sekundową stratą był Balazs Szalay, a 4. sekundy za Węgrem przyjechał Łukasz Komornicki. Dąbrowski na swoim pierwszym odcinku specjalnym, zajął 11 lokatę. Zwycięzca poprzedniej rundy, Adam Małysz, popełnił błąd, ”przestrzelił” 2 zakręty i zaliczył 7. czas. Prawdziwe ściganie zaczęło się w sobotę, na czterech odcinkach specjalnych. Lider rajdu Miroslav Zapletal, pokazał, że jest bardzo szybki, jednak za późno zaczął hamować przed zakrętem i lądował w rzece. Próbę ukończył dzięki jadącej na końcu ciężarówce, która wyciągnęła jego Hummera na drogę. Sytuację wykorzystał kierowca Mitsubishi L200 Strakar, popisał się drugim czasem i po OS 2. na chwilę objął prowadzenie w rajdzie. Do gry wkroczyli Balazs Szalay i Adam Małysz. Łukasz Komornicki notował świetne czasy walcząc w pierwszej trójce. Niestety, na ostatnim odcinku specjalnym, 10. kilometrów przed metą, na wystającym korzeniu uszkodził oponę i do mety dojechał ze sporą stratą. Zwycięstwo w tym dniu na swoje konto zapisał Szalay. Małysz z stratą (+15 s.) był drugi, a Komornicki (+39 s.) trzeci. Marek Dąbrowski w Mitsubishi Pajero popisał się spokojną jazdą i dzień ukończył na 9. pozycji. "Nie spodziewałem się, że osiągnę tak szybkie tempo – mówił o pierwszym dniu Łukasz Komornicki - zwłaszcza, że na poprzednim rajdzie jechałem dużo słabszym Dieslem. Auto jest bardzo dobre, szczególnie w sekcjach gdzie nie rozwijam więcej niż 150 km/h, bo to jego prędkość maksymalna. Na ostatnim odcinku, w lesie złapałem gumę i przez ostatnie 10 km podróżowałam dużo wolniej. Szkoda, było dobre tempo, ale przez defekt opony mogłem stracić nawet 25 sekund." W niedzielny poranek cała czołówka Rábaköz Cup w bojowych nastrojach zjawiła się na starcie OS 5. Zły humor miał tylko Adam Małysz, który dzięki kontrowersyjnej decyzji sędziów otrzymał 15-minutową karę i spadł w tabeli. Awans o jedno oczko i lepszą pozycję do atakowania Węgra chciał wykorzystać Łukasz Komornicki. Plany ataku na Szalaya zarówno Małyszowi, jak i Komornickiemu, popsuły i to dosłownie awarie. Najpierw były skoczek został tylko z szóstym biegiem w Toyocie, chwilę później uszkodził się tylny dyferencjał w Mitsubishi. ”Szkoda, że mieliśmy awarię dyferencjału, bo szło nam bardzo dobrze. Zebraliśmy nowe doświadczenia, mieliśmy szybkie tempo - trzy razy byliśmy na 3. pozycji, raz na 2. i 4., więc mimo tego, że nie dowieźliśmy rezultatu, jesteśmy zadowoleni. Niedługo kolejny rajd i kolejna próba. Paradoksalnie, mimo awarii mojej i Adama, jestem zadowolony z pracy wspierającego nas serwisu G1 Racing, bo obsługiwał cztery samochody, a cała załoga liczyła około 20 osób. Atmosfera była bardzo dobra i gdyby nie awarie to byłby fantastyczny sukces – komentował już w serwisie Łukasz Komornicki. Ostatecznie – po niedzielnych zmaganiach - wyniki w pierwszej dziesiątce uległy całkowitej zmianie. Całe podium należało do Węgrów, ale wielką niespodziankę sprawili, jadący Mitsubishi Pajero 3.2 Diesel, debiutanci: Marek Dąbrowski i Jacek Czachor, którzy wygrali klasę T1 Diesel i zajęli 4. miejsce w klasyfikacji generalnej. Źródło: MMC Car Poland
  11. Witam, obecnie jeżdżę zafirą A 1,6 16V LPG. przyszedł czas na zmianę i pojawił się problem co następne. Założenie jest takie że "musi" to być auto do przerobienia na LPG do 2L pojemności. Mam dziecko i często zdążają się jakieś wyjazdy więc musi to być mini van lub kombi. Z mini vanów na placu boju z rożnych względów został tylko VW Touran ale w grupie VW silniki do gazu to tylko 1,6 8V 102KM które boje się że mogą być trochę słabe do tego auta. Z tego samego powodu duży minus dla Seata Altea XL no i Skody Octavi. VW Passat tez ma tylko wyżej wymieniony silnik który można zrobić na lpg wiec ten sam problem co powyżej. Audi ma szerszą paletę silników bo 1,8T oraz 2.0 to już dają spoko osiągi ale w tej cenie trudno znaleźć coś sensownego z A4 B7 no i obawiam sie ilości miejsca z tyłu dla dziecka z fotelikiem. Volvo V50 są mi nie znane jeśli chodzi o awaryjność i problemy użytkowe więc proszę tu ewentualnie o poradę o tym samochodzie. Z zasady wszelkie francuzy odpadają. Mam do wydania 35 tysięcy PLN (na LPG i wstępny serwis mam dodatkowy budżet), zależy mi na tym aby to był mini van lub kombi (w gre wchodzą też SUV) stosunkowo najmłodszy i rozsądny w utrzymaniu jeśli chodzi o awarie itd. Wiem ze szukam auta idealnego którego nie ma ale może pomożecie mi wybrać mniejsze zło Proszę o wszelkie informacje o powyższych lub jakieś inne propozycje. Z góry dzięki i Pozdrawiam Tomek
  12. więcej -> Wielki Test Flotowy już 21 marca w Warszawie, wiadomości ze świata motoryzacyjnego, CEP, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. [h=1]Wielki Ferraris Sergio Pininfarina[/h] http://www.youtube.com/watch?v=2fQj4V18dHs&feature=g-all-u
  14. Zdecydowałem powrócić z dla was nowym a dla mnie starym VT. Specjalne podziękowania Marcinkowi za WiPowanie jak zawsze. Baza: VT:
  15. Witam wszystkich jestem tu nowy i nie wiem jakie tu zwyczaje panują. Mam takie pytanie jestem posiadaczem Seata Alhambry z 2004r 1,9tdi i muszę niestety zmienić auto na inne z powodu zbyt częstych napraw i gdyż uważam ze czas na zmianę zrobiłem nią ponad 140tys km w 3 lata.I teraz pytanie za 100 punktów jakie auto kupić moje "wymagania"po 1 skrzynia automat po 2 kombi po 3 myślę ze już benzyna z gazem znajomi polecają mi min: *Subaru Forester, *Subaru Legacy, *i jeszcze myślałem o Hondzie Accord, jeżdżę dożo w roku ok50tys km wiec potrzebuje auto w miarę bezawaryjne i wytrzymałe.Mam na ten cel przeznaczone ok 35tyś zł.Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje
  16. Wielkifinał wyprawy Mazdy „Północ – Południe SKYACTIV” z udziałemHaliny Mlynkovej i Łukasza Nowickiego. WyprawaMazdy „Północ-Południe SKYACTIV” dotarła do mety. Właśniezakończyła się dwutygodniowa podróż Haliny Mlynkovej i ŁukaszaNowickiego w ramach projektu Północ-Południe SKYACTIV,realizowanego przez Mazdę. Halina i Łukasz pokonaliponadcztery tysiące kilometrów. Zwiedzili najpiękniejsze, chociażnadal mało znane zakątki północnej i południowej Polski.Jednocześnie trwało głosowanie internautów na ulubioną częśćPolski i na ciekawszą trasę. Polacy wybrali Północ z wybrzeżemMorza Bałtyckiego i Mazurami, finalnie głosując na wyprawę HalinyMlynkovej. Jednakże to piękno Tatr z Doliną Kościeliską doceniliinternauci i to właśnie ona zebrała najwięcej głosów wkonkursie na najciekawsze miejsce w Polsce. Oswoich wyprawach gwiazdy opowiadały codziennie na Facebooku iantenie radia RMF, a pokonaną przez nich trasę można zobaczyć waplikacji Północ- Południe (http://bit.ly/PolnocPoludnie),gdzie odbywało się głosowanie na wybrany region. Stosunkiemgłosów 57% do 43% zwyciężyła Północ i Halina Mlynkova oraz jejtowarzyszka w podróży, czyli Mazda MX-5.Internauci mogli równieżdodawać własne propozycje miejsc wartych odwiedzenia w Polsce.Autor najciekawszego zdjęcia z opisem, które przedstawiało właśnieDolinę Kościeliską otrzymał nagrodę – weekend z Mazdą MX-5. Wramach wyprawy „Północ-Południe” Halina Mlynkova przemierzałapółnocną Polskę kultowym roadsterem Mazda MX-5, odwiedzającmiędzy innymi Jezioro Turkusowe koło Międzyzdrojów i ruchomewydmy, w skansenie w Klukach spotkała przemiłą, starsząautostopowiczkę, która opowiedziała jej historie swojego życia.Dotarła też do krzywego domu w Szymbarku i Grot Mechowskich,zagubiła się odrobinę w lasach Mirachowskich i podziwiaławiadukty w Stańczykach, a zakończyła swą podróż w DolinieRospudy na Suwalszczyźnie. ŁukaszNowicki testował najnowszą Mazdę CX-5 na górskich zakrętach ipodjazdach południa Polski. Zwiedził Zamek Grodziec, gdzie czekałogo „rycerskie” przyjęcie, stuletnią zaporę na rzece Bóbr itajne laboratoria Hitlera z czasów II wojny światowej, wmiejscowości Kamienna Góra. Wdrapał się na szczyt śląskiejFudżijamy i strzelał z armaty w Twierdzy na Srebrnej Górze. Dotarłdo Pcimia i Zamku w Odrzykoniu, w którym spotkał nowożeńców zzepsutym autem i zaoferował im podwiezienie. Na Małpią Wyspę naJeziorze Rożnowskim dotarł kajakiem, by znów przesiąść się doswojej Mazdy CX-5 i przemierzyć bieszczadzkie serpentyny,podziwiając stare cerkwie i znów trafiając na autostopowiczów. Atak opowiadają o swoich przygodach Halina i Łukasz: „To byłafantastyczna podróż, emocjonująca jazda roadsterem MX-5, aż sięnie chciało kończyć i wracać do rzeczywistości. Spotkałam podrodze tylu przyjaznych ludzi, wysłuchałam czasem historii ichżycia, odwiedziłam tak piękne miejsca, że będę tę wyprawęwspominać z uśmiechem jeszcze długo” powiedziała HalinaMlynkova. Łukasz z kolei doceniał uroki prawdziwie męskiej wyprawyw góry, podczas której odkrył zalety Mazdy CX-5: „PołudniePolski to piękne tereny, ale bardzo wymagające drogi, zarówno dlakierowcy, jak i samochodu. Mazda świetnie sobie radziła na stromychpodjazdach, szutrowych terenach, a nawet w szczerym polu. Z uśmiechemwspominam szczególnie przystanek w Pcimiu, gdzie okazało się, żenie mam gdzie przenocować i zdecydowałem się na nocleg w bagażniku– po złożeniu jednym ruchem oparć foteli dysponowałem takwielką przestrzenią, że spokojnie zmieściłaby się tu całarodzina”. Wynikigłosowania w obu konkursach potwierdzają, że zarówno północna,jak i południowa Polska mają swoje powody do dumy, a liczbapięknych i nieodkrytych jeszcze miejsc na mapie zachęca do tego, byodkrywać je samodzielnie podczas samochodowych wypraw. Źródło: Mazda Motor Poland
  17. Wielkimistrz zasiądzie za sterami Mercedesa na Verva Street Racing Już15 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Verva StreetRacing.Jedną z atrakcji imprezy będzie wizyta słynnego kierowcy MikiHakkinena, który otworzy imprezę za kierownicą Mercedesa SLS AMG. Jużniedługo odbędzie się 3. edycjacieszącej się wielką popularnością imprezy – Verva StreetRacing. Jak co roku Mercedes-Benz jest partnerem tego wydarzenia.Oprócz wyjątkowych samochodów, na VSR spotkać można wiele gwiazdze świata motoryzacji i nie tylko. Niewątpliwym bohaterem, zarazemgłównym punktem programu tegorocznej edycji, będzie Mika Hakkinen,który od wielu lat związany jest z marką Mercedes-Benz. „Towielkie motoryzacyjne show w Warszawie, w dodatku w centrum miasta,przy udziale 100 000 widzów. Jest mi bardzo miło, że otrzymałemzaproszenie na tę imprezę i szczerze mówiąc już nie mogę siędoczekać, kiedy przyjadę do Polski” - powiedział Mika Hakkinen Obecnośćtak wielkiegokierowcy gwarantuje nielada emocje. Poza występem Miki Hakkinena,Mercedes-Benz zaprezentuje całą gamę pojazdów AMG, na codzieńbiorących udział w Mercedes-Benz Driving Events. Oprócz sportowychemocji podczas Verva Street Racing zadebiutuje Nowa Klasa A.Możliwości najnowszego kompaktu Mercedesa sprawdzi sam MikaHakkinen. Początkikariery wielkiego mistrza MikaHakkinenurodził się w 1968 roku. Od dziecka jego pasją była motoryzacja.Pierwsze kroki w sporcie motorowym stawiał w wieku 5 lat startującw wyścigach gokartowych. Po zdobyciu mistrzostwa świata w Formule3 Hakkinen dołączył do elitarnego grona Formuły 1 startując wbarwach teamu Lotus. Od 1993 roku losy wielkiego kierowcy wiązałysię z marką Mercedes-Benz. - Mika rozpoczął współpracę zteamem McLaren stając się kierowcą testowym. Seriazwycięstw wielkiego mistrza W1997 roku Mikaodniósł pierwszy sukces zdobywając zwycięstwo w F1 w Grand PrixEuropy. Rok później zdobył pierwszy mistrzowski tytuł wygrywającosiem z szesnastu wyścigów. W 1999 roku powtórzył swojeosiągnięcie kolejny raz sięgając po tytuł Mistrza ŚwiataKierowców Formuły 1. W 2005 roku Mika Hakkinen zdecydował się nastart w serii DTM za kierownicą samochodów ze stajni Mercedes-Benz.W 2011 roku Hakkinen zadebiutował w wyścigu International Le MansCup w Teamie AMG China, prowadząc Mercedesa SLS AMG GT3. To autobędzie można zobaczyć podczas Verva Street Racing w Warszawie. Źródło: Daimler Media Polska
  18. Dla mojej ukochanej wielki hit dla mnie wieś a dla was? http://www.motokobiety.pl/Audi,skapane,w,krysztalach,Swarovskiego,961.html
  19. <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=2nJw_Qji4KU&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=2nJw_Qji4KU&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  20. <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=dqMjXYPGmS8&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=dqMjXYPGmS8&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object> Luntek Wymiata
  21. Wielki Demotyrator

    Wielki Mix Youtube

    <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=jSiRd-QTDLI&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=jSiRd-QTDLI&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  22. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=cudXigEQvB8&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=cudXigEQvB8&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. Od dzisiaj Dyzio wspiera dział Pomoc Samochodowa Dziekuję
  24. niems

    Wielki pająk

    Wielki pająk <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=9ZEKkVICnpO&login=birdynamnam&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  25. writer20

    srt 8 żabie oko

    mały ale wielki xD
×