Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wartości' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Nowe MINI: nowy oryginał jest teraz także nowym Mistrzem Wartości Nowy MINI Cooper 5D zwyciężył we wszystkich kategoriach w rankingu prezentującym samochody o najtrwalszej wartości rezydualnej na rynku niemieckim, opublikowanym przez tygodnik motoryzacyjny „Auto Bild”. Po raz kolejny najlepszą inwestycją na czterech kołach okazuje się MINI. Tak wynika z rankingu utrzymania wartości odsprzedażnej w magazynie „Auto Bild”, który opublikował właśnie nowy ranking „Wertmeister”. Nowy MINI Cooper 5D nie tylko zdobył tytuł „Mistrza Wartości 2015” w klasie aut małych, ale też wygrał w klasyfikacji generalnej. Oznacza to, że 5-drzwiowa, 5-miejscowa wersja nadwoziowa „nowego oryginału” w segmencie premium klasy aut małych to samochód zapewniający najtrwalszą wartość na niemieckim rynku samochodowym. Najnowszy ranking tygodnika bazuje na prognozach renomowanego Instytutu Monitorowania Rynku Schwacke, odnoszących się do przewidywanej wartości odsprzedażowej po 4-letnim użytkowaniu samochodu zarejestrowanego po raz pierwszy w roku 2015. Eksperci motoryzacyjni porównali proces zmiany wartości aktualnych modeli samochodów w 13 kategoriach. Poza charakterystyką każdego z modeli, ceną nabycia, kosztami bieżącymi i wynikami testów porównawczych, stwierdzana wartość opiera się także na innych czynnikach wpływających na pozycję auta na rynku – moment wejścia modelu na rynek, image marki, rywalizację typową dla segmentu i ogólny rozwój sytuacji ekonomicznej. Wyniki dostarczają potencjalnym nabywcom nowych aut wartościowe wsparcie w procesie decyzyjnym, jako że różnica między ceną nabycia a wartością odsprzedaży jest jednym z najbardziej istotnych czynników kosztowych. „Klienci, którzy dziś zdecydują się na Wertmeistera, przy odsprzedaży auta za kilka lat zanotują niewielką stratę” – konkludują redaktorzy „Auto Bilda”. Nowy MINI Cooper 5D przejął pałeczkę lidera w klasie aut małych premium od MINI Coopera S Countryman, który w 2014 r. zdobył tytuł „Wertmeister”, a także kontynuuje linię sukcesów marki, która zdominowała segment od 2005 r. dzięki modelom takim jak MINI Cooper 3D i MINI Cabrio. Aktualne badanie ocenia wartość MINI Coopera S 5D na 65,6% ceny początkowej, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich modeli analizowanych w tym roku. Nowy MINI Cooper 5D (średnie spalanie 4,8-4,7 l/100 km, emisja CO2: 111-109 g/km) napędzany jest silnikiem benzynowym o mocy 100 kW/136 KM, o 3 cylindrach, zasilanym najnowszą generacją technologii MINI TwinPower Turbo. Prędkość 100 km/h osiąga po 8,2 s, jest dostępny ze skrzynią manualną lub automatyczną Steptronic (obie 6-biegowe). Po premierze wersji MINI One First 5D w marcu 2015 paleta modelowa obejmować będzie 7 wariantów silnikowych – cztery benzynowe i 3 wysokoprężne. Wszystkie zapewniają typową dla marki zwinność i frajdę z jazdy oraz wzorową wydajność – a także zwiększoną funkcjonalność dzięki rozstawowi osi większemu o 72 mm niż w wersji 3D, dzięki czemu wszystkie zalety MINI zainteresują kolejne grupy docelowe. Oraz dzięki wyjątkowo trwałej wartości. Źródło: BMW Group
  2. Mistrz wartości 2015 - Audi A3 Sportback e-tron Audi A3 Sportback e-tron zwyciężyło w plebiscycie „Mistrz wartości 2015” magazynu Auto Bild W pierwszej trójce swoich kategorii znalazły się też Audi A6, Audi A7 i Audi Q3 Ingolstadt/Berlin, 6 lutego 2015 r. Audi A3 Sportback e-tron to samochód o najbardziej stabilnej wartości w swojej klasie. To opinia przedstawiona przez magazyn Auto Bild i niemiecki instytut badania opinii publicznej Schwacke. A3 Sportback e-tron ze swymi wynikami dotyczącymi wartości rezydualnej zdecydowanie wygrało w segmencie samochodów kompaktowych i otrzymało tytuł „Mistrza wartości 2015”. Auto Bild i Schwacke co roku nagradzają samochody, w przypadku których przewiduje się na nadchodzące cztery lata najmniejszy spadek wartości w ich klasie. Zwycięzcy otrzymują tytuł „mistrza wartości“. Audi A3 Sportback etron zwyciężyło w kategorii „samochód kompaktowy” zachowując 57,3 procent wartości. Audi A3 etron to pierwsza hybryda typu plug-in marki Audi. Jego cechy charakterystyczne to sportowa moc, zadziwiająca wydajność i olbrzymia radość jazdy, połączone w całość z doskonałymi wartościami użytkowymi na co dzień. Drugie miejsce w kategorii „klasa średnia wyższa” zdobyło Audi A6 Avant 3.0 TDI competition, w „klasie luksusowej“ Audi A7 3.0 TDI competition zajęło trzecią lokatę, a w kategorii „mały SUV“ Audi Q3 2.0 TDI quattro uplasowało się na pozycji drugiej. Tytuł „mistrza wartości“ w 15 różnych kategoriach Auto Bild i Schwacke nadały w tym roku już po raz dwunasty. W zestawieniu brano pod uwagę czterdzieści modeli czternastu marek. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. źródło: pcworld.pl więcej: Bitcoin traci mocno na wartości - PC World - Testy i Ceny sprzętu PC, RTV, Foto, Porady IT, Download, Aktualności
  4. więcej -> Rapid Spaceback najmniej straci na wartości | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. General Motors sprzedaje akcje PSA. Francuzi tracą na wartości Kupić za 320, sprzedać za 250 mln - GM zrobiło interes życia. A PSA przydałyby się fabryki w takich krajach jak Słowacja, Węgry, albo i Polska...
  6. Dacia Logan/Sandero autem o najniższej utracie wartości? To byłby kolejny plus dla nowego Logana i Sandero - poza tym, że są tanie, przestronne, proste i całkiem przyzwoicie wyglądają
  7. Fiaty:500, Panda i Bravo na podium w rankingu najmniejszej utraty wartościna polskim rynku. Fiat500po czterech latach od zakupu utrzymuje najwyższą wartość w swoimsegmencie; FiatBravow swojej klasie zajmuje drugie miejsce a FiatPandaplasuje się na trzeciej pozycji. Oznacza to, że przy ewentualnejodsprzedaży właściciele tych aut odzyskają najwięcej pieniędzywydanych przy kupnie w salonie. To wyniki najnowszych obliczeńdziennikarzy tygodnika “Motor”. Zakupsamochodu to w naszych realiach nadal ważne wydarzenie. Zatem wartowiedzieć jaki kupić, żeby “stracić” na nim jak najmniej wmomencie jego odsprzedaży. Tygodnik”Motor” obliczył, które samochody po zakupie w 2008 rokunajmocniej “trzymają cenę”, a których wartość malejenajszybciej. Aż trzy modele Fiata w dwóch segmentach rynkowychznalazły się na podium wśród samochodów o najmniejszej utraciewartości. Wklasie samochodów małych, czyli prawdę mówiąc w „klasieFiata”, najlepszą inwestycją są zakupy Fiata500 (pierwsze miejsce) i Fiata Panda (trzeci stopień podium).Fiat500- model z silnikiem benzynowym 1.2, którego cena w 2008 rokuwynosiła 39 500 zł, stracił najmniej - bo tylko 39 proc. iobecnie jest wart aż 24 000 zł. ModelFiatPandanapędzany jednostką benzynową 1.1 kupowany w tym samym czasiekosztował w salonie 26 900 zł - dziś auto po czterech latacheksploatacji jest warte 14 000 zł (utrata 48 proc.). Z 12-tusamochodów uwzględnionych w tej klasie najgorszą inwestycjąokazuje się być jeden samochód konkurencji, który w tym samymczasie stracił aż 65 proc. ceny nowego modelu. Takżew “królewskiej” klasie samochodów kompaktowych Fiat wypadłrewelacyjnie. ModelBravo uplasował się na drugim miejscu podiumwygrywając z Toyotą Auris, Volkswagenem Golfem, Kią Cee’d iSkodą Octavią. Jak wynika z obliczeń dziennikarzy tygodnika“Motor” - FiatBravoz silnikiem benzynowym 1.4 16v, który w 2008 roku kosztował 47 990zł, po czterech latach użytkowania osiąga wartość rynkową napoziomie 27 000 zł (utrata wartości 44 proc.). Jakpowstało zestawienie samochodów o najmniejszej i największejutracie wartości? Pod uwagę brano ceny bazowych wersji benzynowych,chyba, że tańszą odmianą była wersja z silnikiem Diesela.Wartości na rok 2012 to kwoty wyliczone z dwóch czynników - cenogłoszeniowych i wartości podawanych przez dwa najważniejszekatalogi wycen samochodów używanych. Naco zwrócić uwagę w salonie przy wyborze nowego samochodu, tak bypo np. 4 latach eksploatacji stracić jak najmniej pieniędzy i przyewentualnej odsprzedaży być zadowolonym z transakcji? W opiniiAutorów zestawienia warto pamiętać, że Klient na rynku wtórnympreferuje nadwozia pięciodrzwiowe (FiatPandai Bravo)- modele trzydrzwiowe są popularne w klasie samochodównajmniejszych (Fiat500). Licząsię stonowane kolory - czarny i srebrny (jaskrawy w przypadkusamochodów sportowych). Samochód powinien być wyposażony wklimatyzację. Przyodsprzedaży kartą przetargową w uzyskaniu jak najwyższej ceny zpewnością okażą się m.in. regularne przeglądy w ASO i kompletnadokumentacja samochodu. Całezestawienie zostało opublikowane w 35. numerze tygodnika Motor z 27sierpnia 2012 roku. Źródło: Fiat Auto Poland
  8. Spadek wartości auta http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/utrata-wartosci-auta,1045615?source=rss
×