Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'visionc' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Skoda VisionC Concept (2014)
  2. [h=1]Samochód studialny SKODA VisionC – marka w natarciu[/h] [h=2]› Wydarzenie w Genewie: pięciodrzwiowe studialne coupé „ŠKODA VisionC”[/h][h=2]› Studium pokazuje kolejny stopień rozwoju języka stylistycznego ŠKODY[/h][h=2]› Stylistyka: ekspresyjna, dynamiczna, emocjonalna, przyjazna dla środowiska[/h][h=2]› Koncepcja: ŠKODA po raz pierwszy sięga po nadwozie typu coupé[/h][h=2]› Typowa ŠKODA: funkcjonalność – coupé z dużą pokrywą bagażnika[/h][h=2]› Środowisko: świetna wartość emisji CO2: jedynie 91 g/km – poniżej surowej normy europejskiej na rok 2020[/h][h=2]› Technika: bliska seryjnej technika napędu, mała masa i zoptymalizowana aerodynamika (współczynnik oporu powietrza cx 0,26)[/h][h=2]› Nowoczesny infotainment: duże ekrany dla kierowcy i pasażerów[/h] Genewa/Mladá Boleslav, marzec 2014 – dynamiczna ofensywa modelowa i stylistyczna ŠKODY przechodzi do następnej rundy. W Genewie czeski producent samochodów prezentuje spektakularne studium stylistyczne „ŠKODA VisionC”. Emocjonalnie nakreślone, pięciodrzwiowe coupé wprowadza następny krok ewolucji designu ŠKODY, prezentując zarazem możliwości innowacyjnych konceptów nadwoziowych. „ŠKODA VisionC” przyciąga ekspresyjną i dynamiczną stylistyką, najnowocześniejszą techniką, małą emisją CO2, niewielką masą własną i zoptymalizowaną aerodynamiką. „ŠKODA jest w natarciu”, powiedział Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. „Punktem startowym i kamieniem milowym stylistyki naszej ofensywy modelowej była dokładnie przed trzema laty wersja studialna VisionD. Dynamiczny rozwój modeli i stylistyki ŠKODY w ostatnich latach przechodzi ze „ŠKODĄ VisionC” do następnej rundy. Znaczenie stylistyki rośnie i dowodzi emocjonalnego oddziaływania i siły marki ŠKODA. „ŠKODA VisionC” pokazuje wyjątkowe kompetencje projektantów i inżynierów producenta oraz podkreśla dynamikę i wartość jednej z marek samochodowych o najświetniejszych tradycjach. Z ambitnymi samochodami chcemy w nadchodzących latach wzrastać i umacniać naszą pozycję jako międzynarodowa marka o dużej skali produkcji”, dodał prof. dr Vahland. Maksimum elegancji, dynamika i styl „ŠKODA VisionC” jest pięciodrzwiowym coupé z pełnym wyrazu stylem i dynamiczną elegancją. Język stylistyczny dalece rozwinął zapoczątkowaną przed trzema laty nową myśl projektową. Eleganckie prowadzenie linii współgra z podniecającymi proporcjami samochodu. Głównemu Projektantowi ŠKODY, Jozefowi Kabaňowi, wraz z zespołem udało się zaskakujące współgranie miękkich, lekko pociągniętych wklęsłych i wypukłych powierzchni z ostrymi, precyzyjnymi liniami. Powierzchnie i proporcje przekonują czystym i jasnym rozkładem, gra światła i cienia jest wyrazista, z ostrymi konturami. Zasadnicze znaczenie dla Josefa Kabaňa ma przy tym „rezygnacja z jakichkolwiek ozdób i zbędnych elementów”. Pewny siebie przód Przód wersji studialnej jest pewny siebie i dynamicznie nakreślony. W pełnej siły twarzy samochodu dominuje szeroka atrapa chłodnicy oraz wyraziste reflektory główne w kształcie szeroko pociągniętych trójkątów. Kontury reflektorów mają ostre krawędzie – przypominają oszlifowane kryształy. W połączeniu z również trójkątnie ukształtowanymi reflektorami przeciwmgłowymi powstaje pełna wyrazu trójwymiarowa twarz o czterech oczach. Atrapa chłodnicy zachowała zasadniczo swoją lekko łukowatą formę, jest jednak nieco bardziej płaska i szersza niż w aktualnych modelach ŠKODY. Charakterystyczną cechą atrapy pozostają pionowe listwy. W wersji studialnej składają się z ręcznie szlifowanych kryształowych elementów i są dyskretnie podświetlone. W dolnej części frontu elegancką dynamikę samochodu podkreśla duży wlot powietrza, rozciągający się na całą szerokość samochodu. Pokrywa komory silnika została pociągnięta daleko do przodu. Z lewej i z prawej strony wyrazu nadają jej wzdłużnie przetłoczenia, które biegną lekkim łukiem od słupka A do przejścia między reflektorami a atrapą chłodnicy. „Dzięki temu uzyskaliśmy emocję, formę i ruch”, powiedział Jozef Kabaň. Na nowo zinterpretowana w ten sposób pokrywa komory silnika została centralnie zdominowana umieszczonym pośrodku logo ŠKODA. Logo to jest umieszczone na harmonijnie zaokrąglonym „nosie” maski zachodzącym na atrapę chłodnicy. Dynamiczno-elegancka sylwetka coupé z ostrą linią bocznego przetłoczenia Z boku „ŠKODA VisionC” jest uporządkowana i czysta. „Forma powinna być atrakcyjna, nie potrzebujemy żadnych dodatkowych karbów ani krawędzi”, mówi Kabaň. Wysoka linia bocznego przetłoczenia, płasko osadzona przednia szyba i krótkie zwisy podkreślają wyrazistą dynamikę samochodu. Cecha szczególna linii bocznej zaczyna się od maski, elegancko osadzonej na błotnikach, i w dalszym przebiegu naturalnie przylega do bocznych powierzchni. Pełna siły, płynna sylwetka, linia dachu miękko opadająca do tyłu przez słupek C, delikatne prowadzenie linii w jednym ciągu bez rozpoznawalnego stopnia, bezramkowe szyby boczne, do tego wyraziste przejście powierzchni boku do tyłu – wszystko to jest czystą estetyką. Typowo dla marki dolna linia bocznych szyb wznosi się lekko do tyłu i z zamachem kończy trójkątną szybką tylnych drzwi. Ten szczegół stylistyczny ŠKODY, nazywany przez projektantów „płetwą”, wszedł z nową ŠKODĄ Octavią do stylizacji marki i znalazł kontynuację w „ŠKODZIE VisionC” jako cecha rozpoznawcza. Szczególnym clou są klamki drzwi „ŠKODY VisionC”. Styliści po prostu je ukryli. Klamki te są umieszczone tuż poniżej linii górnego przetłoczenia tak, że są niewidoczne, wpuszczone w zewnętrzną okładzinę drzwi. W celu otwarcia drzwi wystarczy zbliżyć rękę do klamki, która wówczas automatycznie się wysuwa, by można ją było uchwycić. Tylna część boku samochodu wyraża szczególne napięcie szerokimi, wyraziście ukształtowanymi nadkolami. Lampy tylne zachodzą daleko na boki samochodu. Podkreśla to dynamiczne ambicje „ŠKODY VisionC”, podobnie jak długi rozstaw osi. „ŠKODA VisionC” toczy się na dużych, 19-calowych felgach aluminiowych. Tył: zaskakujący i podniecający Kształt tyłu samochodu jest dynamiczny, podniecający i zaskakujący. Dzięki maksymalnej trójwymiarowości uzyskał rzeźbiarską formę. Nowa grafika lamp tylnych została zrealizowana z błyskotliwą optyką i wysoką rozpoznawalnością. Typowy dla ŠKODY kształt „C” widoczny w lampach jest podzielony na dwie części, „C” jest przy tym poziomo rozdzielone pośrodku. Górna część jest osadzona w pokrywie bagażnika – tu znajdują się także wszystkie funkcje świateł. Dolną część „C” tworzą umieszczone w zderzaku elementy odblaskowe („kocie oczy”). Pionowe zakończenie pokrywy bagażnika zaskakuje niekonwencjonalną formą. Akcenty stawia przede wszystkim ostre załamanie, przetłoczone do wewnątrz. To radykalne zakończenie ma pozytywny wpływ na wartość cx. Trójkątne przetłoczenia w pokrywie bagażnika (styliści mówią tutaj o „kubistycznych trójkątnych elementach”) świadczą, że „ŠKODA VisionC” jest oczywistym członkiem rodziny modelowej ŠKODY. Najwyższe wymagania w zakresie funkcjonalności i dbałości o środowisko Oprócz ambicji stylistycznych „ŠKODA VisionC” stawia wykrzyknik w zakresie funkcjonalności i dbałości o środowisko. Studium wyraziście pokazuje silne strony konceptu inżynierów ŠKODY: design, technika, przestrzeń, funkcjonalność i emocjonalny kształt coupé łączą się w jedną przekonującą całość. „ŠKODA VisionC” oferuje dużą ilość miejsca dla czterech osób i ich bagaży. Typowa dla ŠKODY jest duża pokrywa bagażnika i duża pojemność komory bagażnika. Do tego nowoczesna technologia MQB, bliska seryjnej technika napędu, mała masa i zoptymalizo*wana aerodynamika wskazują na duży potencjał „rozsądnej” indywidualnej mobilności z optymalnymi wartościami środowiskowymi i najlepszym stosunkiem ceny do jakości. „ŠKODA VisionC” emituje wyjątkowo mało CO2 dzięki innowacyjnemu zasilaniu gazem ziemnym, małej masie własnej i znakomitej aerodynamice. Po maską znajduje się najnowocześniejsza obecnie technika silnikowa. Zastosowano dwupaliwowy silnik 1.4 TSI/81 kW Turbo przystosowany do zasilania benzyną i gazem ziemnym. Pozwala on rozwinąć prędkość maksymalną 214 km/h. Samochód zasilany gazem ziemnym zużywa zaledwie 3,4 kg lub 5,1 m3 CNG na 100 kilometrów, co odpowiada emisji CO2 tylko 91 g/km. Wartość ta podkreśla bliski związek studium z realiami. Emisja dwutlenku węgla znajduje się wyraźnie poniżej mocno dyskutowanej wartości granicznej CO2 mającej obowiązywać w Unii Europejskiej od roku 2020. W ten sposób ŠKODA pokazuje, że także atrakcyjne samochody średniej klasy z konwencjonalną techniką napędu mogą osiągać ambitne wartości zużycia paliwa. Szczególną wagę inżynierowie ŠKODY położyli na optymalną aerodynamikę i małą masę. Dzięki perfekcyjnemu zgraniu stylistyki i optymalizacji technicznych współczynnik oporu powietrza cx „ŠKODY VisionC” wynosi tylko 0,26. W celu optymalizacji masy ŠKODA wykorzystała włókna węglowe (CFK) do budowy zbiornika gazu i zastosowała szczególnie lekkie stale kształtowane na gorąco. Ważne elementy nadwozia, jak błotniki, pokrywa komory silnika i drzwi boczne są z aluminium. Wnętrze: perfekcyjna elegancja i komfort „ŠKODA VisionC” daje wgląd w przyszłość koncepcji ukształtowania wnętrza ŠKODY. Wnętrze harmonizuje z wyglądem zewnętrznym i potwierdza całościowe wrażenie smukłego, dynamicznego i eleganckiego samochodu. Znamienna w kabinie jest także powracająca, elegancka, naprzemienna gra wklęsłych i wypukłych powierzchni, precyzyjne prowadzenie linii i zastosowanie wartościowych, nowoczesnych materiałów. W coupé na czterech fotelach wygodnie usiądą cztery osoby. Ilość miejsca jest obszerna mimo sylwetki coupé. Poziome zaakcentowanie wywołuje poczucie dużej przestrzeni. Wszystkie przyrządy i elementy obsługowe są umieszczone we właściwym miejscu, zgodnie z najnowszymi zasadami ergonomii. Akcent stawia do tego system multimedialno-informacyjny, infotainment, służący do rozrywki i przekazywania na dużym ekranie wszystkich ważnych informacji dla kierowcy i pasażerów. Przed kierowcą znajduje się zestaw wskaźników o swobodnie wybieranych funkcjach, z dużym wyświetlaczem 3D. Spojrzenie przyciąga umieszczony pośrodku deski rozdzielczej dotykowy ekran multimedialny, subtelnie wystający z deski rozdzielczej, który wydaje się niemal unosić w przestrzeni. Optyczne oddziaływanie wzmacnia jego subtelne podświetlenie. Dodatkowej świetności przydaje delikatny szlif struktury szkła — ponowne odniesienie do czeskiego kunsztu produkcji kryształu. Pod ekranem na konsoli środkowej, w dekoracyjnej powierzchni z tafli szkła są umieszczone elementy obsługowe klimatyzacji. Przejście między deską rozdzielczą a drzwiami również jest bardzo eleganckie. Ciągła linia, tak zwana linia świetlna, optycznie łączy oba elementy i zarazem podkreśla szerokość samochodu. Linia ta ciągnie się przez całą szerokość drzwi, obiega podłokietniki i kończy się w napinaczach pasów. Optyczne akcenty stawiają w drzwiach podświetlone kryształowe elementy dekoracyjne. Nie zapomniano o aspektach funkcjonalnych. Są także miejsca na umieszczenie litrowych butelek. Każdy z pasażerów siedzących z tyłu ma swój własny, wysuwany ekran multimedialny. Ekran zamontowany w tylnej części środkowego podłokietnika wyświetla najważniejsze informacje o pracy samochodu. Zadbano także o komfort pasażerów jadących z tyłu. W oparciach są zintegrowane indywidualnie regulowane wyloty powietrza. Zagłówki tylnych siedzeń w stanie spoczynku są schowane w oparciach, aby w sytuacji, gdy nikt nie siedzi z tyłu, kierowca miał wolny widok do tyłu. W razie potrzeby zagłówki można podnieść. W obu tylnych drzwiach znajdują się lampki do czytania. Przekonującą ilość miejsca oferuje duża komora bagażnika „ŠKODY VisionC”. Szeroka pokrywa otwiera się wysoko, dzięki czemu łatwo można włożyć i wyjąć bagaże. Do tego w komorze bagażnika jest cały szereg rozwiązań „Simply Clever”, jak siatki lub haczyki na torby z zakupami, czy też osadzone w podłodze taśmy do umocowania bagażu. W bocznych ściankach znajdują się zamykane schowki na drobiazgi. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. SKODA VisionC - kolejny etap rozwoju marki W ramach najbardziej kompleksowej kampanii w historii marki, ŠKODA odnawia i rozszerza swoją gamę modeli. Język projektowania dynamicznej i eleganckiej, pięciodrzwiowej ŠKODY VisionC, wprowadza kolejny, ewolucyjny krok: pełen energii, bardziej wyrazisty i nasycony emocjami projekt, będzie stanowił brzask marki. Jednocześnie koncept pięciodrzwiowego coupé demonstruje możliwości w innowacyjnej i emocjonalnej konstrukcji podwozia. Od ponad 100 lat produkcji samochodów, ŠKODA kładzie duży nacisk w zakresie konstrukcji. Marka po raz kolejny podkreśla tradycyjne doświadczenie w projektowaniu i inżynierii poprzez koncepcję ŠKODY VisionC. „Debiut VisionC to kolejny krok w ewolucji designu i rozwoju marki ŠKODA. Nowy model to ucieleśnienie doświadczenia w zakresie projektowania i technologii, podkreślające dynamizm i wysoką wartość jednej z najstarszych firm samochodowych świata” - zauważa Windried Vahland, dyrektor generalny ŠKODY. VisionC to pięciodrzwiowe coupé, które wyróżnia się dynamicznym, pełnym emocji, ekspresyjnym wyglądem. Połączenie delikatnych, płynnych płaszczyzn z wyrazistymi, mocnymi detalami sprawia, że VisionC rzuca się w oczy, a odpowiednio dobrane proporcje jego nadwozia podkreślają zjawiskowy kontrast między światłem i cieniem. Przód nowej ŠKODY emanuje niezachwianą pewnością siebie, podczas gdy tylna część nadwozia jest zaskakująca, wręcz ekstremalna. Nadwozie VisionC, wyraźnie pokazujące ambicje ŠKODY w zakresie stylistyki, to również dopełnienie niesamowitej pomysłowości konstruktorów, dzięki której VisionC łączy w sobie wysokiej klasy design, nowoczesne rozwiązania technologiczne, przestronne wnętrze, funkcjonalność i zmysłowość nadwozia typu coupé, zapewniając przy tym mnóstwo miejsca dla czterech pasażerów oraz ich bagaży. Pojemny bagażnik i wyjątkowe możliwości transportowe stały się już znakiem charakterystycznym ŠKODY i obecne są również w modelu VisionC. Zaawansowana płyta podłogowa MQB i wynikająca z jej zastosowania efektywność produkcji, doskonale współgrają z niską masą pojazdu i dopracowaną aerodynamiką. Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom ŠKODA udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020 CO2. Źródło: Volkswagen Group Polska
×