Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'variant' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 36 wyników

  1. radek123987

    VW Passat B5 Variant

    Witam, VW Passat B5 Variant Format A4 Materiały: Ołówki 4H-6B, kredki koh-i-noor Mondeluz Co sądzicie o nim? Znacie może sposób na te białe prześwity? https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12821370_959149434178834_7824514476265570154_n.jpg?oh=20f366eeadb74ffc8ebf51a30d382fc1&oe=5757D943
  2. Witam, jak w temacie. Sprzedam VW Golf Variant Comfortline 1.4 TSI z dodatkowymi pakietami. Rocznik 2014. Przebieg 3800 km. Wiecej info pod linkiem Volkswagen Golf VW Golf Variant Comfortline 1.4 TSI 122KM. Przebieg 3800 km!!! - OTOMOTO Wiecej zdjec pod linkiem https://picasaweb.google.com/100773721923811281980/VWGolf?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMPpnbfoxevZPw&feat=directlink Polecam. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.
  3. Światowa premiera nowego Golfa GTD Variant - Perfekcyjne połączenie: sportowy, oszczędny, komfortowy i przestronny - Premiera targowa podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Poznań, 29 stycznia 2015 r. – Już od 1982 roku Volkswagen oznacza skrótem GTD - „Gran Turismo Diesel” samochody gwarantujące sportową i oszczędną jazdę. Po raz pierwszy skrót ten pojawia się na nadwoziu Golfa Varianta, który podobnie jak Golf GTD, wyposażony jest w silnik TDI o mocy 184 KM (135 kW). Światowa premiera Golfa GTD Varianta odbędzie się podczas Genewskiego Salonu Samochodowego, w Polsce do oferty zostanie wprowadzony już w maju. Golf GTD Variant ma wszelkie warunki ku temu, aby stać się kultowym samochodem doskonale sprawdzającym się podczas długich tras. Silnik TDI o mocy 184 KM przyspiesza do 100 km/h w 7,9 sekundy, a maksymalny moment obrotowy dwulitrowej jednostki napędowej wynosi 380 Nm. Sportowe kombi robi wrażenie niskim zużyciem paliwa, wynoszącym 4,4 l/100 km. Sportowy charakter widać także na zewnątrz: oprócz specyficznych dla GTD zderzaków i osłony chłodnicy o strukturze plastra miodu, Golf GTD Variant posiada przyciemnione tylne światła i nakładki poszerzające progi. Jego wygląd zewnętrzny uzupełniają 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Curitiba, czarne relingi dachowe i chromowane, podwójne końcówki rur wydechowych. Do wyposażenia seryjnego Golfa GTD Varianta w Niemczech należą także bi-ksenonowe reflektory, sportowe zawieszenie obniżone o 15 mm oraz progresywny układ kierowniczy, zapewniający lepsze zachowanie się przy dynamicznej jeździe oraz większy komfort w codziennej eksploatacji. Dynamiczny styl zauważalny jest także we wnętrzu. Podkreślają go sportowe siedzenia obszyte tkaniną Clark, podświetlone listwy na progach, czarna podsufitka oraz czarne poszycie słupków. Do tego dochodzą liczne aplikacje dekoracyjne w kolorze Checkered Black oraz nakładki na pedały ze stali nierdzewnej. Całość uzupełnia multifunkcyjna kierownica obszyta skórą z aluminiowymi aplikacjami oraz gałka dźwigni zmiany biegów w formie piłki golfowej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Golf Variant HyMotion z ogniwem wodorowym Poznań, 16 grudnia 2014 r. – Golf Variant HyMotion to nowoczesnysamochód napędzany ogniwem paliwowym, w którym wodór i tlenłączą się w czystą wodę. Przy tym „zimnym” spalaniu uwalnia sięenergia, która w przypadku Golfa HyMotion jest energią napędowądla bezemisyjnego silnika. Napędzany na przednią oś Golf Variant HyMotion przyspiesza do 100 km/h w 10 sekund. Wodór zmagazynowany jest bezpiecznie w czterech zbiornikach z włókna węglowego, umieszczonych podpodłogą. Pozwalają one na przejechanie 500 kilometrów. Tankowaniedo pełna tego studyjnego auta trwa tylko trzy minuty. Golf HyMotionzostał zaprezentowany po raz pierwszy w listopadzie podczas LosAngeles Autoshow. Studyjny model posiada wysokonapięciową baterię litowo-jonową,służącą do magazynowania energii kinetycznej odzyskanej przyhamowaniu (poprzez rekuperację), wspierania fazy uruchamiania ogniwapaliwowego oraz poprawienia dynamiki przy maksymalnymprzyspieszaniu. Ogniwo paliwowe i bateria napędzają silnik elektrycznyzaadaptowany z e-Golfa. Główne podzespoły napędowe Golfa VariantaHyMotion zostały opracowane przez dział badań koncernu w Niemczech.System ogniw paliwowych, zaprojektowany w centrum technologiinapędów elektrycznych Volkswagena, rozwija moc 100 kW. Podstawę konstrukcyjną dla tego nowoczesnego pojazdu tworzyopracowana przez Volkswagena i stosowana w wielu markach koncernumodularna platforma podłogowa (MQB). Aktualny Golf hatchback i nowyGolf Variant dzięki MQB stały się pierwszą serią samochodów na świecie,w której mogą być wykorzystywane wszystkie rodzaje napędów. Już dzisiaj oferowany jest Golf z silnikiem benzynowym (TSI),wysokoprężnym (TDI), napędem na gaz ziemny (TGI), elektrycznym(e-Golf) i hybrydowym plug-in (Golf GTE). Żaden inny samochód nieoferuje takiej różnorodności napędów. Golfem Variantem HyMotion Volkswagen pokazuje, że jest w staniezastosować na bazie MQB także ogniwo paliwowe, gdy tylko zakończonezostaną prace rozwojowe i rozwiązania cenowe będą akceptowalne dlakupujących. Przed wprowadzeniem na rynek konieczna jest takżerozwinięta infrastruktura, czyli nie tylko sieć stacji tankujących wodór, lecztakże sama produkcja wodoru. Bowiem wodór jako energia napędowa masens tylko wtedy, gdy energia pierwotna potrzebna do jego uzyskaniabędzie pochodziła ze źródeł odnawialnych. Inaczej niż wielu konkurentów Volkswagen stosuje zasadę, aby takżenapędy alternatywne mogły być realizowane na bazie samochodówwielkoseryjnych. Tak jak napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznyme-Golf lub Golf GTE z napędem hybrydowym plug-in, także przyszłenapędy wodorowe powinny być wbudowane w przystosowany do codziennej eksploatacji, perfekcyjnie przemyślany i interesującycenowo model seryjny. Biorąc to pod uwagę, na bazie amerykańskiegoPassata zbudowanych zostało wiele samochodów służących do badań,w których zastosowano te same podzespoły napędowe, jak w GolfieVariancie HyMotion. Flota Passatów HyMotion jest obecnie testowanana drogach Kalifornii. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Golf R Variant Najwyższy model serii z mocą 300 KM i napędem na wszystkie koła Więcej zdjęć: http://forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p23872-golf-r-variant-fot-vo.html Volkswagen prezentuje kultowy samochód sportowy jako kombi: Golf R Variant o mocy 300 KM i napędem na wszystkie koła debiutuje w Los Angeles Nowy Golf R Variant przyspiesza do 100 km/h w 5,1 sek.* Ekskluzywny Golf R Variant seryjnie z napędem na wszystkie koła 4MOTION i skrzynią DSG Dziesięć ważnych faktów dotyczących światowej premiery Golfa R Variant: 1. Volkswagen po raz pierwszy prezentuje Golfa R w wersji Variant. 2. Golf R Variant to sportowy samochód wśród kompaktowych kombi. 3. Miejsce dla pięciu osób i 605 litrów bagażu. 4. Silnik z turbodoładowaniem rozwija moc 221 kW/300 KM. 5. Maksymalny moment obrotowy 380 Nm już od 1.800 obr./min. 6. Stały napęd na wszystkie koła 4MOTION jako wyposażenie seryjne. 7. Golf R Variant przyspiesza do 100 km/h w 5,1 sek.* 8. Rozwijający prędkość 250 km/h Golf zużywa tylko 7 l/100 km*. 9. Golf R Variant seryjnie z automatyczną, 6-biegową DSG. 10. Początek sprzedaży w Europie - wiosna 2015 roku. Poznań, listopad 2014 r. – Volkswagen prezentuje podczas Los Angeles Autoshow (18-30 listopada), jako światową premierę, najbardziej sportową wersję wszechstronnego kompaktowego samochodu: nowego Golfa R Variant. Po raz pierwszy od czasu istnienia tej serii Golf R, ikona napędzanych na wszystkie koła sportowych samochodów kompaktowych, będzie oferowany w wersji kombi. Ten wyjątkowy model ma moc 221 kW/300 KM, a silnik z turbodoładowaniem przenosi aż 380 Nm momentu obrotowego przez seryjną, 6-biegową przekładnię dwusprzęgłową DSG, stałym napędem na wszystkie koła 4MOITON. Rozdział sił napędowych na wszystkie cztery koła gwarantuje maksymalną trakcję, wysokie osiągi i najwyższy poziom bezpieczeństwa czynnego. O dynamikę dba także sportowe zawieszenie obniżone o 20 mm, innowacyjny progresywny układ kierowniczy oraz system ESC Sport z możliwością wyłączenia (np. na torze wyścigowym). Do atrakcyjnych elementów wyposażenia opcjonalnego należy najnowsza generacja adaptacyjnej regulacji zawieszenia DCC oraz funkcja wyboru profilu jazdy z trybem Race. 5,1 sekundy i 7,0 litra. Golf R Variant przyspiesza od zera do 80 km/h w zaledwie 3,8* sekundy, a po 5,1* sekundy osiąga prędkość 100 km/h. Jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. O efektywności pracy czterocylindrowego silnika z turbodoładowaniem w Golfie R Variant świadczą wartości zużycia paliwa i emisji spalin: w nowym europejskim cyklu jazdy (NEFZ) ten najbardziej sportowy Golf Variant w historii zadawala się zaledwie 7,0* litra paliwa na 100 km; wartość ta odpowiada emisji CO2 na poziomie 163* g/km. Golf R Variant jest jednym z niewielu samochodów sportowych, który spełni oczekiwania zarówno miłośników sportów wymagających przewożenia ze sobą sprzętu sportowego, jak i osób podróżujących często z rodziną. Z przestrzenią bagażową o pojemności 605 litrów (do wysokości oparcia tylnej kanapy) nawet z pięcioma osobami na pokładzie Golf R Variant oferuje wystarczająco dużo miejsca na bagaż. W przypadku załadunku do oparć przednich foteli i pod dach, pojemność wynosi aż 1.620 litrów. Wygląd zewnętrzny Charakterystyczny tył nadwozia. Na zewnątrz Golf R Variant aż do słupków B wygląda tak samo, jak wersja hatchback. Począwszy od tylnych drzwi, odpowiednie modyfikacje tworzą kształty charakterystyczne tylko dla Golfa R Variant. Z tyłu różni się on od pozostałych Variantów nowym zderzakiem w stylistyce R, czarnym i błyszczącym dyfuzorem, czterema chromowanymi końcówkami układu wydechowego, tak zwanymi „aeroflaps” w słupkach D, ciemnoczerwonymi światłami tylnymi i diodowym oświetleniem tablicy rejestracyjnej. Przód nadwozia. Z przodu Golfa R Variant można poznać po specjalnym zderzaku w stylu R z wyjątkowo dużymi wlotami powietrza, charakterystycznej osłonie chłodnicy (z logo R) oraz bi-ksenonowych reflektorach ze zintegrowanymi światłami dziennymi. Diodowe światła dzienne umieszczone poniżej podwójnych reflektorów tworzą kształt podwójnego „U”. Sylwetka. Cechami charakterystycznymi Golfa R Variant widocznymi z boku są osłony progów w kolorze nadwozia w stylistyce R, logo R na przednich błotnikach oraz obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze matowego chromu. Z połyskiem elementów przedniej i tylnej części nadwozia doskonale korespondują czarne listwy otaczające okna. 18-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Cadiz (opony 225/40) zostały zaprojektowane specjalnie dla modeli R. Zza obręczy widać czarne zaciski hamulców z logo R. Opcjonalnie nowego Golfa R Variant można zamówić z 19-calowymi obręczami ze stopu metali lekkich. Wnętrze Ekskluzywne fotele. We wnętrzu na pasażerów nowego Golfa R Variant czeka najwyższa wersja sportowych foteli obszyta tkaniną i Alcantarą (tapicerka Race, wewnętrzne części boków siedzeń z Alcantary, szwy ozdobne w kolorze szarym Kristal, logo R na oparciu), błękitne oświetlenie Ambient, automatyczna klimatyzacja i radio z odtwarzaczem CD (Composition Touch). Jako opcję Volkswagen oferuje dla Golfa R Variant pakiet „Skóra Nappa Carbon”. Zewnętrzne powierzchnie, wewnętrzne części boków siedzeń i zagłówki są w tym przypadku obszyte ciemną skórą Nappa Carbon; środkowe części siedzeń mogą być pokryte ciemną lub jasną skórą Nappa (Antrazit lub Modern Grey); szwy mają kolor szary Kristal. Również trójramienna kierownica sportowa w stylistyce R obszyta jest skórą, a jej dolne ramię zdobi logo R. Wszystkie elementy skórzane wykończone są kontrastowymi, szarymi szwami. Wymiary bagażnika. Tylne siedzenia zostały dopasowane optycznie do wyglądu sportowych przednich foteli. Jak już wspomniano, Golf R Variant dysponuje bagażnikiem o pojemności 605 litrów (przy załadunku do oparć tylnej kanapy). Jeżeli bagażnik o szerokości w najwęższym miejscu 1.003 mm i minimalnej wysokości 936 mm zostanie wypełniony aż po oparcia przednich foteli i pod dach, jego pojemność wyniesie 1.620 litrów. Długość bagażnika do tylnej kanapy to 1.055 mm; do oparć przednich siedzeń – 1.831 mm. Rozwiązania zastosowane w bagażniku. Podłogę bagażnika można ustawić na różnych wysokościach lub z łatwością wyjąć całkowicie. Do wyposażenia seryjnego należy roleta przesłaniająca bagażnik. Jeżeli nie jest potrzebna, może być schowana pod podłogą, podobnie jak siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej. Praktyczna jest funkcja zdalnego odblokowywania oparcia kanapy, dzielonego w stosunku 60:40, i jego składania. Aby zwolnić blokadę oparcia, wystarczy użyć dźwigni w bocznych ściankach bagażnika. Po zwolnieniu blokady oparcie przechyla się automatycznie do przodu i tworzy prawie płaską powierzchnię z podłogą bagażnika. Elementy wyposażenia wnętrza. Deskę rozdzielczą i poszycie w drzwiach zdobią aplikacje dekoracyjne Carbon Race, aplikacje w drzwiach mają seryjnie wbudowane elementy oświetlenia Ambient, podświetlone są również listwy progowe (błękitnym światłem). Pedały i podparcie lewej stopy posiadają seryjnie nakładki w kolorze stali nierdzewnej. Modyfikacje wprowadzono także do wskaźników i menu startowego ekranu dotykowego w konsoli środkowej: podświetlone na niebiesko wskazówki obrotomierza i prędkościomierza po włączeniu zapłonu przesuwają się całkowicie w prawo – w przypadku prędkościomierza aż do oznaczenia 320 km/h. Ponadto wskazówki zegarów zostają podświetlone na niebiesko już w momencie otwierania drzwi kierowcy. Na ekranie dotykowym systemu Infotaiment jako ekran startowy wyświetla się animowane logo R. Silnik TSI Silnik hightech z turbodoładowaniem. Nowy Golf R Variant, podobnie jak trzy- lub pięciodrzwiowy hatchback, jest napędzany udoskonalonym silnikiem czterocylindrowym serii EA888. Rozwija on moc aż 221 kW/300 KM (przy 5.500 do 6.200 obr./min) i jest jednym z najmocniejszych aktualnie oferowanych silników czterocylindrowych. Maksymalny moment obrotowy 380 Nm jest dostępny w wyjątkowo szerokim zakresie – od 1.800 do 5.500 obr./min. Innowacyjne rozwiązania. Silnik benzynowy z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem serii EA888 charakteryzują takie innowacyjne rozwiązania, jak wbudowany w głowicę cylindrów, chłodzony cieczą przewód doprowadzający spaliny do turbosprężarki (w celu efektywnego obniżenia zużycia paliwa przy pełnym obciążeniu) i podwójny system wtrysku bezpośredniego. Dzięki nowemu, całkowicie elektronicznemu systemowi regulacji cieczy chłodzącej, silnik TSI Golfa R Variant znacznie szybciej osiąga optymalną temperaturę pracy, co redukuje straty spowodowane tarciem i obniża zużycie paliwa. Ponadto TSI dysponuje zmiennym sterowaniem zaworów z podwójną regulacją wałka rozrządu. Dodatkowo skok zaworów po stronie wylotowej posiada dwustopniową regulację. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest optymalne pod względem osiągów, zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji sterowanie wymianą ładunku. Stały napęd na wszystkie koła Seryjny 4MOTION. Typowy dla Golfa R był zawsze stały napęd na wszystkie koła 4MOTION. To samo dotyczy także nowego Golfa R Variant. Napęd na wszystkie koła najnowszej generacji jest w przypadku Varianta połączony seryjnie z automatyczną, 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG, w której alternatywnie można zmieniać biegi także manualnie. System 4MOTION wyposażony w sprzęgło Haldex 5, aktywuje się, zanim jeszcze wystąpi poślizg. Pozwala to na prawie całkowite wyeliminowanie utraty trakcji. Przy niewielkim obciążeniu lub toczeniu się, napędzana jest przednia oś, a tylna oś jest rozłączona. Takie podstawowe ustawienie pozwala obniżyć zużycie paliwa. W razie potrzeby tylna oś Golfa R zostaje natychmiast płynnie dołączona przez sprzęgło Haldex, uruchamiane elektrohydrauliczną pompą olejową. W zależności od potrzeb, na tylną oś może być przekazywane prawie 100 procent momentu napędowego. Układy zawieszenia i napędu EDS na cztery koła jako blokada poprzeczna i XDS+. Równolegle do sprzęgła Haldex działającego jako blokada podłużna, elektroniczne blokady mechanizmu różnicowego (EDS) wbudowane w program kontroli stabilności jazdy (ESC) funkcjonują jako blokady poprzeczne. W Golfie R Variant zastosowane zostały na obu osiach elektroniczne blokady mechanizmu różnicowego jako tak zwane EDS na cztery koła. Ponadto Golf R Variant posiada na przedniej i tylnej osi system XDS+, który przy szybkim pokonywaniu zakrętów przyhamowuje wewnętrzne koła i optymalizuje w ten sposób stabilność jazdy oraz redukuje podsterowność. Pod względem technicznym XDS+ jest rozszerzeniem funkcji elektronicznych blokad mechanizmu różnicowego. ESC Sport. Nowy Golf R Variant, podobnie jak Golf R Hatchback, jest wyposażony seryjnie w funkcję ESC Sport. System aktywowany jest dwustopniowym przełącznikiem na konsoli środkowej. Po jednorazowym, krótkim wciśnięciu przycisku przez kierowcę, Electronic Stability Control (ESC) przełącza się w tryb ESC Sport. Przy bardzo szybkich i następujących jeden po drugim zakrętach ESC reaguje później i pozwala na jeszcze dynamiczniejsze ich pokonywanie. Jeżeli przycisk ESC zostanie wciśnięty na dłużej, niż trzy sekundy, system zostanie całkowicie dezaktywowany, na przykład na potrzeby jazdy na torze. Progresywny układ kierowniczy. Golf R Variant jest wyposażony seryjnie w progresywny układ kierowniczy. Dzięki niemu kierowca nie musi wykonywać szerokich ruchów kierownicą, aby uzyskać żądany promień skrętu, zatem rzadziej przekłada ręce na kierownicy na ciasnych łukach. Od prawego do lewego końcowego skrętu kierownicy w przypadku progresywnego układu kierowniczego jest to tylko 2,1 obrotu, w standardowych układach kierowniczych trzeba wykonać 2,75 obrotu. Wynika to z faktu, że tradycyjne układy pracują ze stałym stosunkiem przełożenia. Natomiast nowy układ Golfa R ma progresywny stosunek przełożenia, który przy manewrowaniu i parkowaniu znacznie ogranicza ilość obrotów kierownicy, a na krętych drogach i na przykład przy skręcaniu w boczną drogę kierowca odczuje dodatkową dynamikę. DCC. Opcjonalnie w Golfie R Variant może pracować druga generacja adaptacyjnej regulacji zawieszenia DCC. System ten dysponuje trzema trybami jazdy: Comfort, Normal i Sport, wybieranymi przy użyciu funkcji „Wybór profilu jazdy” na ekranie dotykowym konsoli środkowej. W trybie Sport Golf R Variant zachowuje się wyjątkowo dynamicznie. Funkcja wyboru profilu jazdy z trybem Race. Kolejnym elementem wyposażenia charakterystycznym dla Golfa R Variant jest funkcja wyboru profilu jazdy, seryjna w połączeniu z DCC, w innych przypadkach opcjonalna. Do wyboru są cztery tryby jazdy, a w połączeniu z DCC – pięć trybów: Eco, Normal, Individual oraz tryb Race, ustawiony specjalnie do potrzeb modeli R. W wersjach z DCC dostępny jest dodatkowy tryb Comfort. Wszystkie tryby zostały dopasowane do wymagań Golfa R Variant. W trybie Race podwyższone jest między innymi tłumienie drgań (a tym samym zredukowane ruchy nadwozia), a reakcja silnika i punkty zmiany przełożenia DSG zostały ustawione bardziej dynamiczne. Przeciwieństwem trybu Race jest tryb Eco: silnik, klimatyzacja i inne urządzenia pomocnicze pracują w sposób zoptymalizowany pod kątem zużycia paliwa. Ponadto w trybie Eco dostępna jest funkcja żeglowania: gdy kierowca zdejmie nogę z pedału przyspieszenia, na przykład podjeżdżając do czerwonego światła lub zjeżdżając ze wzniesienia, DSG wysprzęgla się i silnik pracuje na biegu jałowym. Pozwala to na optymalne wykorzystanie energii kinetycznej Golfa R Variant. * Wszystkie wartości podane w tej informacji prasowej są wartościami prognozowanymi. Stan: listopad 2014. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Volkswagen Passat Variant (2015)
  7. maciek15

    Volkswagen Golf III variant

    Witam. Nowy rysunek - Golf 3 w kombiku. Rysunek powstał w 9 godzin na kartce A4. Ołówki Kooh i Noora 8b-2h.
  8. Volkswagen Passat Variant (2015)
  9. VW Passat B2 Variant "Szczupak" Autor: mati220 Passacik, którego mogliście oglądać na WIP'ach. Uparłem się i skończyłem dzisiaj. Czas pracy to około 12-18 h (nie liczyłem, daję na oko ). Przy okazji pytanie. Jak dokładnie przenosicie rysunek na wersję cyfrową? Ja daję na skaner ale efekt jest jaki jest. Nie wiem czym byłoby lepiej. http://img542.imageshack.us/img542/213/k0sm.jpg
  10. Volkswagen Golf Variant (2014)
  11. więcej -> Nowy Golf Variant niedługo w polskich salonach, ranking samochodów osobowych, centrum badań rynku, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Nowy Volkswagen Golf Variant debiutuje na polskim rynku Na polskim rynku raczej nie będzie w stanie pobić wyników sprzedaży Octavii kombi
  13. Witam ! jestem nowy tutaj ..przeszukalem forum i nie moge znalezc instrukcji obslugi ... czy moglby ktos wstawic;) .. linka czy cos bede bardzo wdzieczny
  14. Volkswagen Golf Variant (2014)
  15. [h=1]2014 Volkswagen Golf Variant[/h]
  16. Nowy Volkswagen Golf Variant oficjalnie Bez niespodzianek. Ciekawe jak wypadnie w konkurencji z Toyotą Auris Touring Sports
  17. Bora z Czech na felunku Porsche... Więcej ---> http://www.tuning.sk/dokument-volkswagen-vw-bora-variant-tdi-pd-asz-mirinda-tuning-magazine
  18. Stylowa rzecz z USA. Nisko sunie bestyjka... Lubię to! Więcej ---> http://www.klutchrepublik.com/blog/fresh-kicks
  19. Golfik z ciekawym bagażnikem . więcej -> http://www.vau-max.de/tuning/tuning_artikel/die_jubi-variante___golf_4_variant_tdi-umbau/id=1904
  20. "Piątka" kombi ze Stanów na poduchach. Co powiecie? Więcej ---> http://euromedian.net/2010/11/16/bags-arent-just-for-40s/
  21. Bardzo lubię kombiaki, więc ten jak najbardziej przypadł mi do gustu. A wam więcej -> http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=1997
  22. http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vjrqjwqtmo2o
  23. Cozal

    VW Golf IV Variant

    Możecie wierzyć lub nie ale to jest jest na 100% VW Golf IV Variant
  24. Biala "trojka" kombi na felgach Porsche... Wiecej ---> http://www.juststance.com/make/vw/down/
  25. Ma napęd na wszystkie cztery koła. Ceny samochodu zaczynają się od 95 690 zł.
×