Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'umacnia' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Na koniec lata SKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku ŠKODA przekroczyła w sierpniu barierę 30 000 rejestracji nowych samochodów osobowych w tym roku, poprawiając zeszłorocznywynik o 30%. ŠKODA, nieprzerwanie już od pięciu lat jest liderem rejestracji samochodów osobowych w naszym kraju, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Imponujący wynik 30 000 zarejestrowanych samochodów nowych w 2014 roku, marka ŠKODA przekroczyła już w sierpniu, po niecałych 2/3 roku. Pierwsze osiem miesięcy ŠKODA zamknęła z wynikiem 30 234 rejestracji, co jest rezultatem blisko o 1/3 lepszym od tego, osiągniętego w zeszłym roku. Udział ŠKODY w całym polskim rynku samochodów nowych został zwiększony do 13,75%, co świadczy już o przekonującej przewadze marki nad konkurencją - ŠKODA jest jedyną marką na polskim rynku z udziałem powyżej 10%. Sukcesy poszczególnych modeli marki wielkim sukcesem całej ŠKODY Pasmo sukcesów marki opiera się przede wszystkim na ciągłym zainteresowaniu Polaków modelami Fabia i Octavia - stale zajmują one dwie czołowe lokaty w zestawieniu aut kupowanych przez Klienta indywidualnego na polskim rynku. Oprócz nich także trzeci model marki - Roomster - zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji swojego segmentu, a pozostałe lokują się w ścisłych czołówkach swoich zestawień. Szczególnie wybija się tutaj rynkowy sukces modelu Rapid. Jedna z najnowszych konstrukcji marki została w Polsce doskonale przyjęta: w klasyfikacji od początku roku do końca sierpnia, w porównaniu do analogicznego okresu w 2013 roku, przebiła swój wynik aż o 128% i zachowuje tendencję wzrostową. By utrzymać niezrównaną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność wśród Polaków, ŠKODA intensywnie pracuje nad nieustanną poprawą i unowocześnianiem całej swojej gamy modelowej. Polski importer ŠKODY celnie rozpoznaje i odpowiada na potrzeby polskich Klientów, prowadząc bardzo aktywną politykę promocji oraz dopasowując ofertę, na przykład poprzez niedawne poszerzenie gamy silników dostępnych z fabryczną instalacją LPG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Hyundai konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Europie w 2014 roku Wiodąca w branży sprzedaż marki Hyundai do Klienta indywidualnego i korporacyjnego Modele dedykowane na rynek europejski najbardziej popularne wśród nabywców Fabryki Hyundaia w Europie wyprodukują w 2014 roku 500 000 samochodów Sprzedaż Hyundaia w Europie wzrosła w 2014 roku dzięki popularności wśród nabywców modeli dedykowanych na rynki europejskie. Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży rynkach w Europie¹ Hyundai zwiększył w ciągu pierwszych pięciu miesięcy roku sprzedaż do Klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 13,1% i 17,8% wyprzedzając branżę w obu sektorach. ”Hyundai koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży w wybranych obszarach, zamiast dążyć do wzrostu udziału w rynku za wszelką cenę. Europejskie fabryki Hyundaia mają znaczny wpływ na nasz sukces.” - powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. Zdolności produkcyjne dwóch fabryk Hyundaia zlokalizowanych w Czechach i Turcji to 500 000 samochodów rocznie. Przewiduje się, że zostaną one maksymalnie wykorzystane w tym roku, dzięki popytowi na modele dedykowane na rynki europejskie. W pierwszej połowie 2014 roku Hyundai wyprodukował w Czechach 159 529 samochodów, co stanowi 2,6% wzrost w stosunku do 2013 roku. Liczba aut sprzedanych na terenie Unii Europejskiej, pochodzących z Czech wzrosła o 5% rok do roku, a 70% produkcji trafiło na rynki państw członkowskich. Popularny SUV ix35, jeden z trzech modeli produkowanych w fabryce w Nošovicach, sprzedał się w liczbie 46 610 co stanowi 6% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. 40 800 egzemplarzy tego modelu trafiło do Klientów poza Unią. Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja i Hiszpania Fabryka Hyundaia w tureckim Izmit wyprodukowała ponad 100 000 samochodów w pierwszej połowie roku, z czego 50% stanowił model i10 Nowej Generacji. Nowy reprezentant segmentu A, którego produkcja rozpoczęła się na początku tego roku sprzedał się w liczbie 42 344 egzemplarzy w okresie od stycznia do czerwca, co stanowi 42% wzrost w stosunku do poprzednika. Fabryka, w której powstaje także model i20 - reprezentant segmentu B, wyprodukowała już ponad milion samochodów. ”Popyt na samochody produkowane w Europie znacznie wzrósł w tym roku, co jest bardzo motywujące. Jednocześnie globalny popyt na te modele umożliwia nam skoncentrowanie się na rozwijaniu naszego europejskiego biznesu w sposób organiczny, bez potrzeby sztucznego stymulowania wzrostu.” - skomentował Allan Rushforth. ”Zakładamy, że zbalansowanie naszego udziału w rynku nastąpi w efekcie ofensywy produktowej, którą rozpoczniemy jeszcze w tym roku.” – dodał. Udział Hyundaia w rynku europejskim w pierwszej połowie tego roku wyniósł 3,2% (219 617 zarejestrowanych samochodów) według danych opublikowanych przez Europejską Agencję Motoryzacyjną ACEA. Źródło: Hyundai Motor Poland
  3. [h=3]ŠKODA umacnia swoją pozycję[/h] Wyniki sprzedaży marki ŠKODA wzrosły we wrześniu 2012 roku o 3,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 83 900 szt. Producent samochodów ŠKODA ustanowił bardzo dobry wynik sprzedaży w pierwszych 9 miesiącach 2012 roku (717 200 szt.). Liczba dostarczonych samochodów w tym czasie wzrosła o 7,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (styczeń – wrzesień 2011: 664 800 szt.). „ŠKODA to marka, która pomimo panujących obecnie trudnych warunków rynkowych wciąż się rozwija” – powiedział Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODA odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Sytuacja na niektórych rynkach europejskich pozostaje bardzo ciężka. Nam udało się jednak uzyskać wzrost sprzedaży i poprawić pozycję wśród producentów samochodowych. Nadchodzące wprowadzenie do sprzedaży modelu Rapid może dodatkowo poprawić sytuację ŠKODY” – dodaje Eichhorn. ŠKODA zanotowała niewielki spadek sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej, jednak wciąż uzyskując lepsze wyniki niż ogólna średnia rynku. Producent we wrześniu 2012 roku dostarczył w tym regionie 33 700 samochodów (wrzesień 2011: 35 200 szt.). Pomimo słabej sytuacji gospodarczej, wrześniowa sprzedaż ŠKODY wzrosła m.in. w Niemczech (+9,2 proc.) i Wielkiej Brytanii (+1,1 proc.). W Europie Wschodniej producent zanotował wzrost wrześniowej sprzedaży na poziomie 22,7 proc. (wrzesień 2012: 11 700 szt.; wrzesień 2011: 9 500 szt.). Na rynek rosyjski marka dostarczyła aż 8 800 samochodów, co daje 35,1 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W Europie Środkowo-Wschodniej we wrześniu 2012 roku samochody marki ŠKODA kupiło 9 300 klientów. Rok wcześniej, w tym samym okresie producent sprzedał ich 10 400 szt. Na rodzimym, czeskim rynku marka dostarczyła 4 600 aut (wrzesień 2011: 5 100 szt.). W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2012 roku, ŠKODA podniosła swoją łączną sprzedaż w Europie Środkowej do 94 000 samochodów. W Polsce we wrześniu 2012 roku zarejestrowano 1 971 samochodów osobowych marki ŠKODA. Udział rynkowy w 2012 roku wynosi 12,41 proc., co daje o 0,75 pp. więcej niż w roku ubiegłym. Marka pozostaje liderem rynku zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Producent podnosi swoją sprzedaż na rynkach azjatyckich. We wrześniu 2012 roku Chiny odnotowały 6,6 proc., a Indie aż 18,3 proc. wzrost sprzedaży samochodów ŠKODA. Przez pierwsze 9 miesięcy 2012 roku, marka dostarczyła w Indiach aż 28 100 pojazdów. Dostawy samochodów ŠKODA do klientów na całym świecie we wrześniu 2012 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego): ŠKODA Octavia (35 800; -2,1%) ŠKODA Fabia (18 900; -22,0%) ŠKODA Superb (10 700; +4,2%) ŠKODA Yeti (8 400; +29,9%) ŠKODA Roomster (3 500; -1,1%) ŠKODA Rapid India (tylko w Indiach: 1 500; nowy model) ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 4 900; nowy model) Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. http://etransport.pl/wiadomosc,9793,shell_umacnia_swoja_pozycje_wsrod_serwisow_samochodow_ciezarowych.html
×