Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tytułem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. Hyundai Genesis wyróżniony tytułem Samochód Roku Playboya Genesis - najbardziej luksusowy model w portfolio marki Hyundai w Europie, zwyciężył w kategorii Znak Czasów, w prestiżowym konkursie Samochód Roku Playboya 2015, orgaznizowanym przez polską edycję magazynu Playboy. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 22 czerwcaw Pałacu Zamoyskich w Warszawie. Jury, złożone z dziennikarzy oraz profesjonalistów branży motoryzacyjnej podkreśliło wyjątkowość tego modelu zwracając uwagę nie tylko na osiągi, ale i perfekcyjne dopracowanie najdrobniejszych detali samochodu. ”Hyundai Genesis ma ponad 300 koni, napęd na wszystkie koła i jest sprzedawany w jednej, a za to kompletnie wyposażonej wersji. Koreańczycy zadbali o każdy szczegół i użyli do wykończenia najdroższych materiałów. To jest właśnie znak czasów, naszych czasów.” – napisano w uzasadnieniu. Jest to już kolejne wyróżnienie przyznane modelowi Hyundai w tym prestiżowym konkursie. Hyundai Genesis drugiej generacji został wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2013 roku i w ciągu 18 miesięcy swojej obecności na rynku trafił do ponad 100 000 klientów na całym świecie. Sprzedaż tego modelu na rynku lokalnym w Korei wyniosła 52 661 egzemplarzy, natomiast na pozostałych rynkach sprzedano w sumie 53 254 samochody. Genesis oferowany jest w Chinach, na wybranych rynkach w Europie, na Środkowym Wschodzie i Ameryce Północnej. Genesis jest spełnieniem obietnicy marki, polegającej na dostarczeniu Klientom wartości produktu powyżej ich oczekiwań. Komfort, systemy bezpieczeństwa i technika tworzą unikalną ofertę, której najważniejszym elementem są osiągi oraz zapewnienie jak najlepszego samopoczucia kierowcy i pasażerów. Samochód został wyposażony w silnik 3.8 V6 GDI o mocy 315 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów i jest pierwszym sedanem Hyundaia, który posiada napęd na wszystkie koła HTRAC. Podobnie jak wszystkie modele Hyundaia, Genesis objęty są unikatowym programem 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów, uzupełnionej o 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu. Źródło: Hyundai
  2. Nissan GT-R Nismo nagrodzony tytułem „Samochodu Roku Playboya” w kategorii Supersport Najbardziej wyczynowy w gamie Nissana model GT-R Nismo doceniony przez jury plebiscytu „Samochód Roku Playboya” – 16 czerwca na uroczystej gali w ogrodach Pałacu Zamojskich otrzymał tytuł zwycięzcy w kategorii Supersport. Już od 22 lat magazyn Playboy przyznaje tytuły dla najlepszych, najpiękniejszych i najbardziej emocjonujących samochodów. W tegorocznej edycji jury w składzie: Włodzimierz Zientarski, Krzysztof Hołowczyc, Andrzej Borowczyk, Andrzej Koper oraz Rafał Jemielita wybrało Nissana GT-R Nismo na zwycięzcę w najbardziej ekstremalnej kategorii – Supersport. GT-R Nismo to zaprojektowany z myślą o ściganiu się supersamochód po fabrycznym tuningu, z udoskonaloną aerodynamiką, wyróżniający się niezwykłą precyzją działania układu jezdnego i wyjątkową stylistyką, charakterystyczną dla wszystkich modeli opatrzonych logo sportowej marki Nissana. Pod maską drzemie potężny silnik 3.8 V6 generujący moc aż 600 KM. Potwierdzeniem niewiarygodnych osiągów GT-R Nismo jest ustanowienie rekordu przejazdu słynnej Północnej Pętli najtrudniejszego na świecie toru Nürburgring dla samochodów produkowanych seryjnie. Nagroda dla GT-R Nismo jest kolejnym wyróżnieniem dla Nissana w tym prestiżowym konkursie. W poprzednich edycjach nagrodzone zostały między innymi Nissan Juke (Auto z seksem), Juke R (Na szczytach technologii), Navara oraz GT-R (oba w kategorii Auto dla twardziela). Źródło: NISSAN
  3. Alfa Romeo 4C triumfuje w Polsce przyznanym tytułem Auto Lider 2013. Alfa Romeo 4C zdobywa główną nagrodę w kategorii „Auto Sportowe i Kabriolet”. Ogółem ponad 160 tysięcy głosów oddanych przez Czytelników tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”. Lista nagród dla tej nowoczesnej ikony marki Alfy Romeo wzbogaca się o kolejne już wyróżnienie otrzymane na światowym poziomie w 2014 r. - po przyznanym tytule „Najpiękniejszy Samochód Roku 2013” (Francja) i zwycięstwie w „Best Cars 2014” magazynu Auto Moto und Sport (Niemcy) oraz w „Samochody, które preferuję”, kategoria „Sportowe”, przyznawanym przez Czytelników miesięcznika „Quattroruote” (Włochy). Redakcje tygodnika „MOTOR” i magazynu „AUTO MOTO” ogłosiły wyniki Plebiscytu „AUTO LIDER 2013”, w którym polscy Czytelnicy wybrali najlepsze modele samochodów, innowacje techniczne oraz projekty marketingowe branży motoryzacyjnej roku 2013. W głosowaniu sms-owym i prowadzonym równolegle przez Internet uczestnicy oddali łącznie ponad 160 tysięcy głosów. Największe uznanie Czytelników obu tytułów w kategorii „Auto Sportowe i Kabriolet” zdobyła Alfa Romeo 4C, która zdystansowała pozostałych 20 konkurentów ocenianych w tej kategorii. Przepiękne włoskie coupé wyprzedziło na podium BMW serii 4 oraz Porsche 911 Turbo S. Nagroda „Auto Lider 2013” dla Alfy Romeo 4C to już kolejne ważne wyróżnienie zdobyte przez ten model na największych rynkach w Europie. Zaledwie kilkanaście dni temu to zaprojektowane przez inżynierów Alfy Romeo i produkowane w zakładzie Maserati w Modenie fantastyczne włoskie coupé zostało okrzyknięte „Najpiękniejszym Samochodem Roku 2013” we Francji. Tytuł ten przyznali w internetowym głosowaniu fani motoryzacji z całego świata. W ostatnim czasie ten wyjątkowy supersamochód zachwycił też Czytelników niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Moto und Sport”, którzy przyznali Alfie Romeo 4C tytuł „Best Cars 2014”, w kategorii „Samochody Sportowe” w klasyfikacji „Importerzy”. „Włoszka” wyprzedziła 28 modeli należących do czołówki najlepszych na świecie samochodów sportowych. Dodatkowo, kilka dniu temu Czytelnicy włoskiego miesięcznika „Quattroruote” przyznali zwycięstwo fascynującej Alfie Romeo 4C w kategorii „Sportowe” konkursu „Samochody, które preferuję”. Nowoczesna ikona marki, Alfa Romeo 4C stanowi kwintesencję sportowego charakteru wpisanego w „DNA” Alfy Romeo. Alfę 4C cechują niesamowite osiągi i najwyższa doskonałość techniczna ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności czerpanej z jazdy, połączone z zapierającym dech stylem. Wyposażony w tylny napęd i silnik umieszczony centralnie, ten kompaktowy supersamochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy, osiąga maksymalną prędkość 258 km/h oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń: 40% na oś przednią, 60% na tylną oraz całkowitej masie samochodu wynoszącej zaledwie 895 kg, na którą składają się w głównej mierze włókno węglowe, aluminium, stal oraz kompozyt SMC, a także dzięki optymalnemu stosunkowi masy do mocy poniżej 4 kg/KM. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Fascynujący kompaktowy supersamochód zachwyca Czytelników znanego niemieckiego magazynu. Alfa Romeo 4C zdobywa nagrodę w klasyfikacji „Importerzy", w kategorii „Samochody Sportowe", wyprzedzając 28 modeli należących do czołówki najlepszych samochodów sportowych. Nagrodę odebrał Louis-Carl Vignon, Szef marki Alfa Romeo na region EMEA, który wystąpił z przemówieniem podczas uroczystości wręczenia nagród w Stuttgarcie (Niemcy). Na podium znajdują się również: Alfa Romeo MiTo, w kategorii „Samochody Segmentu B" oraz Alfa Romeo Giulietta w kategorii „Samochody Kompaktowe". Rok 2014 nie mógł zacząć się lepiej dla marki Alfa Romeo: Czytelnicy niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto, Motor und Sport" przyznali Alfie Romeo 4C tytuł „Best Cars 2014" w klasyfikacji „Importerzy", w kategorii „Samochody Sportowe". Piękne coupé Alfy Romeo wyprzedziło 28 modeli należących do czołówki najlepszych samochodów sportowych na ogół znacznie droższych od „urodziwej włoszki", wykorzystującej technologie i materiały stosowane w sportowych samochodach, takie jak: włókno węglowe, aluminium, napęd na tylne koła i silnik umieszczony w pozycji centralnej. Nagrodę odebrał Louis-Carl Vignon, Szef marki Alfa Romeo na region EMEA, który wystąpił z przemówieniem podczas uroczystości wręczenia nagród w Stuttgarcie (Niemcy). W kategorii „Best Cars 2014" ponad 115.000 Czytelników wybrało Alfę Romeo 4C najbardziej porywającym importowanym samochodem sportowym roku. Zaprojektowana przez inżynierów Alfy Romeo i produkowana w zakładzie Maserati w Modenie zjawiskowa dwuosobowa wersja coupé z napędem na tylne koła i silnikiem umieszczonym w pozycji centralnej, stanowi kwintesencję sportowego charakteru wpisanego w „DNA" Alfy Romeo: niesamowite osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności czerpanej z jazdy połączone z zapierającym dech stylem. Alfa Romeo 4C jest więc prawdziwą „driving machine", która bez żadnych kompromisów na torze „daje z siebie wszystko". Właśnie na torze, na którym prędkość, krótsza droga hamowania oraz przyspieszenie poprzeczne są niezbędne do uzyskania najlepszych czasów przejazdu: Alfa 4C może zaoferować przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy; maksymalną prędkość 258 km/h oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń: 40% na oś przednią, 60% na tylną oraz stosunkowi masy do mocy poniżej 4 kg/KM, przy całkowitej masie samochodu wynoszącej zaledwie 895 kg, na którą składają się w głównej mierze włókno węglowe, aluminium, stal oraz kompozyt SMC. Doskonałe osiągi uzyskiwane są również dzięki połączeniu nowego benzynowego silnika 1750 turbo o mocy 240 KM ze skrzynią biegów najnowszej generacji z podwójnym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race." Czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem 200 bar oraz korpusem silnika wykonanym z aluminium uzyskuje doskonałe osiągi: wartości momentu obrotowego i mocy plasują go u szczytu swojej kategorii, dzięki wartościom odpowiednio ponad 200 Nm/l oraz 137 KM/l, natomiast maksymalna moc wynosi 240 KM (176 kW) przy 6000 obrotów. Również dwa inne modele Alfa Romeo znalazły się na pierwszych miejscach w klasyfikacji rocznej „Auto, Motor und Sport" dedykowanej samochodom importowanym: Alfa Romeo MiTo zdobyła drugie miejsce w kategorii „Samochody Segmentu B", natomiast Alfa Romeo Giulietta uplasowała się na trzecim miejscu w kategorii „Samochody Kompaktowe". Warto podkreślić, że obydwa modele zostały niedawno odświeżone, poprzez wprowadzenie gamy MY 2014. źródło: Fiat Auto Poland
  5. FIAT PROFESSIONAL NAGRODZONy TYTUŁEM „PRODUCENTA ROKU SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH (LCV)” NA CEREMONII GREENFLEET AWARDS 2013. FIAT Professional drugi raz z rzędu nagrodzony tytułem „Producenta Roku Samochodów Dostawczych (LCV)” podczas GreenFleet Awards 2013. Prestiżowa nagroda przyznana za wysiłek włożony przez Fiat Professional w redukcję emisji spalin i poprawę ekonomiki zużycia paliwa. Wyróżnienie dla innowacyjnych systemów eco:Drive Professional i eco:Drive Fleet Fiat Professional za znaczący i konkretny wkład w efektywność samochodów dostawczych. Fiat Professional został nagrodzony tytułem „Producenta Roku Samochodów Dostawczych” na GreenFleet Awards 2013 w trakcie niedawnej ceremonii, która odbyła się na stadionie The Emirates w Londynie. Fiat Professional zdobył w ten sposób drugi raz z rzędu tę ważną nagrodę, która jest wyrazem uznania dla wysiłku włożonego przez producentów w redukcję emisji CO2 i poprawę ekonomiki zużycia paliwa w klasie lekkich samochodów dostawczych (LCV). Aktualna gama samochodów dostawczych Fiat Professional oferuje wiele technologii, mających na celu zwiększenie wydajności samochodu, takich jak system Start&Stop*, który wyłącza tymczasowo silnik, kiedy samochód zatrzymuje się oraz Traction+* który zapewnia wyraźną poprawę trakcji na podłożu o słabej przyczepności, bez udziału systemów 4x4. Obie technologie w połączeniu z silnikami diesel MultiJet II montowanymi w gamie Fiat Professional gwarantują Klientom Fiat Professional najniższe zużycie paliwa w tej klasie, jak również niską emisję spalin. Inne nowinki, takie jak oprogramowanie eco:Drive Professional* i eco:Drive Fleet* idą jeszcze o krok dalej, zachęcając kierowców do uzyskania maksymalnych oszczędności w zużyciu paliwa. Zmiana stylu jazdy nie tylko przekłada się na znaczną redukcję emisji spalin przez firmę dysponującą flotą Fiat Professional, ale może również znacząco wpłynąć na koszty eksploatacji, dzięki obcięciu kosztów paliwa i zmniejszeniu zużycia pojazdów. Sebastiano Fedrigo, dyrektor Fiat Professional w Wielkiej Brytanii stwierdził: „Zdobycie tej prestiżowej nagrody drugi rok z rzędu podkreśla zaangażowanie Fiat Professional w redukcję emisji spalin i poprawę ekonomiki zużycia paliwa. W trakcie ostatniego maratonu ekonomiki zużycia paliwa, który odbył się na wymagającym torze próbnym, Fiat Ducato 2.3 MultiJet II uzyskał poprawę o 19,2% w oszczędności zużycia paliwa w stosunku do oficjalnych wartości. Odpowiada to dodatkowym 7,8 milom (tj.12,5 km) na każdy galon (4,54 l) paliwa w zbiorniku (czyli niemal 2,7 km więcej z każdego litra ON) i nawet 150 milom (tj. do 240 km) więcej między jednym a drugim tankowaniem!” Colin Boyton, GreenFleet Sales & Marketing Manager, tak skomentował te fakty: „Według nas połączenie Start&Stop dostępnego w całej gamie samochodów dostawczych* oraz ekologicznych silników diesel MultiJet II już od samego początku dało przewagę Fiat Professional. Jeśli wziąć jeszcze pod uwagę aplikację eco:Drive Professional*, która uczy kierowców, jak zużywać mniej paliwa oraz system eco:Drive Fleet*, który pozwala menadżerom nadzorować swoją flotę samochodów dostawczych, pewnym było, że marka Fiat Professional drugi raz z rzędu otrzyma tytuł „Producenta Roku LCV”. W Polsce marka Fiat Professional jest od lat niekwestionowanym liderem w sprzedaży samochodów dostawczych, a Fiat DUCATO jest najchętniej kupowanym modelem od sześciu lat. W ciągu trzech kwartałów b.r. polscy Klienci zakupili 7307 samochodów dostawczych Fiat Professional, co daje marce zdecydowanie przewodzenie w rankingach i udział w rynku LCV na poziomie 23,9%. W samym tylko wrześniu b.r. Fiat Professional sprzedał 1130 samochodów, zapewniając sobie 32,5% udział w rynku samochodów dostawczych. Informacje dla redakcji: Systemy eco:Drive i eco:Drive Professional Fiata gromadzą dane związane z przyspieszaniem, zwalnianiem, zmianami biegów i szybkością samochodu na nośniku USB włożonym do portu USB Blue&Me tego samochodu. Kiedy dane te zostaną przeniesione na komputer z oprogramowaniem eco:Drive, ukazują przebieg, ekonomikę zużycia paliwa i emisję spalin i sugerują, jak poprawić efektywność jazdy nawet o 15%. eco:Drive Fleet pozwala właścicielom flot nadzorować dane samochodów za pośrednictwem tablicy kontrolnej online w celu automatycznej aktualizacji bazy danych kosztów eksploatacji oraz przebiegu do przeglądów okresowych. Stwarza im to możliwość premiowania oszczędnych kierowców poprzez porównywanie wyników floty z ogólnym eco: Indeksem. System eco:Drive Professional idzie jeszcze dalej, umożliwiając kierowcom samochodów dostawczych wprowadzenie różnych parametrów, takich jak przewożone obciążenie oraz powierzchnię czołową pojazdu. Oprogramowanie pozwala kierowcy lub właścicielowi floty analizować wpływ obciążenia na efektywność samochodu i sugeruje najwłaściwsze zachowanie dla uzyskania jak największych oszczędności w eksploatacji samochodu. *Start&Stop jest dostępny w całej gamie Fiat Professional, za wyjątkiem modelu Scudo. System Traction+ jest dostępny w Fiorino i Ducato. eco:Drive jest dostępny w modelach Fiorino i Doblo wyposażonych w system Blue&Me. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. Audi wyróżnione tytułem Digital Brand Champion 2013 - Magazyn „WirtschaftsWoche“ nagradza przedsiębiorstwa za działania na rzecz własnych marek z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych - Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi podkreśla: „Cyfrowe innowacje sprawiają, że klient i marka są sobie jeszcze bliżsi“ - Audi zostało wyróżnione za wagę przekazywanych cyfrowo informacji, ich spójność i ścisłe powiązanie z klientami Ingolstadt, 11 września 2013r. Audi to marka, która w erze cyfrowej odniosła największy sukces. To wniosek wypływający z badania magazynu i portalu „WirtschaftsWoche“, uwzględniającego działania Audi w sieci. Wg raportu, na tle 200 innych badanych niemieckich marek, Audi zdecydowanie się wyróżnia, ponieważ producent rozpowszechnia odpowiednie treści w przekonującej cyfrowej postaci, wiążąc w ten sposób internautów ze swoją marką. Dla Audi korzystanie z wielu różnych digitalnych formatów, to już od dawna trwały element komunikacji marki z klientami. „Internet to dla nas największe laboratorium świata. Codziennie daje nam nowe możliwości prezentacji naszej marki i nawiązywania kontaktów z innymi ludźmi“ – tak podsumował cyfrową strategię przedsiębiorstwa Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi. „W Audi, podejmując jakiekolwiek działanie, od początku patrzymy na nie przez pryzmat rozwiązań cyfrowych, tak by zaskakiwać użytkowników niezwykłymi pomysłami i prowadzić z nimi bezpośredni i osobisty dialog” – dodaje Luca de Meo. Tworząc ranking „Digital Brand Champions“, magazyn „WirtschaftsWoche“ wyróżnia przedsiębiorstwa, które najlepiej wprowadziły swoje marki w erę cyfrową. Badanie zlecane przez ten magazyn gospodarczy porównuje strategie internetowe 200 najbardziej znanych niemieckich marek z 20 branż. Decydującymi kryteriami oceny są: spójność informacji przekazywanych wszystkimi kanałami, wysoki stopień innowacji oraz stała interakcja z internautami. W tegorocznej edycji badania, Audi było w tych kwestiach najlepsze spośród wszystkich konkurentów. „Audi skutecznie zaistniało na wszystkich platformach cyfrowych. Marka cieszy się powodzeniem na portalach społecznościowych, ponieważ m. in. zamieszcza ważne dla użytkowników treści, udziela szybko odpowiedzi na pytania internautów, a wszystkie działania charakteryzują się dużą użytecznością“ – brzmi podsumowanie raportu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. MITSUBISHI OUTLANDER 2013 WYRÓŻNIONE TYTUŁEM „BEST 5 ALL-AROUND PERFORMANCE” PRZEZ AUTOMOTIVE SCIENCE GROUP (ASG) Firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) ogłosiła, iż w kategorii średniej wielkości SUV-ów popularny crossover Mitsubishi Outlander 2013 otrzymał wyróżnienie „Best 5 All-Around Performance” przyznawane przez Automotive Science Group (ASG). Tytuł Best 5 All-Around Performance przyznawany jest za społecznie, środowiskowo i ekonomicznie zrównoważony charakter danego produktu na tle konkurencji, w oparciu o następujące kryteria: [h=2]1. w ocenie zrównoważonego społecznie charakteru pod uwagę brany jest najwyższy stopień ochrony praw osób zatrudnionych przy produkcji danego modelu,[/h][h=2]2. w ocenie zrównoważonego środowiskowo charakteru brano pod uwagę najwyższy stopień ochrony środowiska naturalnego w ciągu całego cyklu życia pojazdu, od procesu pozyskiwania surowców aż po złomowanie i recykling,[/h][h=2]3. w ocenie zrównoważonego ekonomicznie charakteru pod uwagę brane są najniższe realne koszty utrzymania i obsługi technicznej w ciągu całego cyklu eksploatacyjnego pojazdu.[/h]„Wierzymy, że tytuł „Best 5 All-Around Performance” jest czynnikiem różnicującym rynek motoryzacyjny, na którym trwa obecnie zacięta rywalizacja’, wyjaśnia Colby Self, Dyrektor Automotive Science Group (ASG). „W oparciu o zasady zrównoważonej i przyjaznej środowisku ekonomii, opracowaliśmy system porównawczej oceny produktów z branży motoryzacyjnej, który umożliwia ewaluację odpowiedzialności korporacyjnej pod kątem zrównoważonego rozwoju społecznego i środowiskowego. Odpowiedzialny rozwój z kolei prowadzi do tworzenia najlepszych produktów końcowych, które nadal pozostają w zasięgu finansowych możliwości przeciętnego nabywcy”. Automotive Science Group (ASG) z siedzibą w Santa Rosa (Kalifornia) wykorzystuje analizy społecznie, środowiskowo oraz ekonomicznie zrównoważonego charakteru produktów, oparte na wymiernych danych, aby ułatwić konsumentom ocenę wartości danego produktu na tle rynku motoryzacyjnego. Innowacyjny i niezwykle dopracowany Mitsubishi Outlander trzeciej generacji to przestronny, produkowany w japońskiej fabryce Okazaki, siedmioosobowy SUV. Wyróżniają go znakomite osiągi i własności jezdne, niskie spalanie oraz najwyższa jakość wykonania i materiałów. Mocną stroną Mitsubishi Outlandera jest zaawansowany technicznie napęd 4x4, sprawdzony w najcięższych terenowych rajdach. Dobre osiągi gwarantują nowe silniki: cicha, 2-litrowa benzynowa jednostka o mocy 150 KM i wysokiej kulturze pracy, współpracująca z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów CVT i 5-biegową przekładnią manualną oraz oszczędny, turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM, który jest dostępny z nową automatyczną przekładnią oraz 6-biegową manualną skrzynią biegów. Dzięki obniżonej masie pojazdu, niskiemu współczynnikowi oporu powietrza oraz nowemu trybowi pracy układu napędu na 4 koła zwanemu ECO 4WD użytkowanie nowego Outlandera wiąże się z wyjątkowo małym spalaniem i niższymi kosztami. Nowe, wielowahaczowe zawieszenie Outlandera gwarantuje większą stabilność oraz lepsze prowadzenie. Elektromechaniczny układ kierowniczy precyzyjnie dostosowuje się do sposobu kierowania, który zależy od miejsca i warunków jazdy. Outlander trzeciej generacji tworzy nowy standard w zakresie bezpieczeństwa w tej klasie samochodów. Oferuje 7 poduszek bezpieczeństwa, wzmocnioną konstrukcję nadwozia RISE i najnowocześniejsze rozwiązania dotąd stosowane w samochodach wyższej klasy: system zapobiegania kolizjom czołowym, adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości oraz system ostrzegania przed opuszczaniem pasa ruchu. Słynący z niezawodności Outlander jest teraz oferowany z 4-letnią gwarancją do 300 000 km i możliwością przedłużenia tej gwarancji do 5 lat. Na liście wyposażenia znajdują się dwustrefowa klimatyzacja, kamera cofania z monitorem dotykowym, multimedialny system MMCS z nawigacją i ekranem o wysokiej rozdzielczości oraz najwyższej jakości zestawem nagłośnienia Rockford Fosgate, elektrycznie sterowana klapa bagażnika i wiele innych elementów, które zapewniają komfort i wygodę użytkownikom. Ceny tego modelu zaczynają się obecnie od 88 990 zł. Źródło: MMC Car Poland
  8. FiatPanda TwinAir Turbo Natural Power wyróżniona w Szwajcarii tytułemEkologicznego Samochodu 2013. Prestiżowy tytuł„Most Eco-Friendly Car 2013”szwajcarskiego jury dla pierwszego w świecie samochodu z silnikiemdwucylindrowym turbo na paliwo metanowe. Ekologia, ekonomikaeksploatacji i osiągi to główne atuty nowego miejskiego samochoduFiata, dzięki którym auto pokonało ponad dziesięciu rywali, w tymo napędzie hybrydowym i elektrycznym. Nowy, 80-konny silnik 0.9TwinAir Turbo Natural Power na metan: rekordowy w Grupie Fiat inależący do najniższych na rynku poziom emisji CO2 (86 g/km) orazniewielkie zużycie paliwa 3,1 kg/100 km w cyklu mieszanym. Pokonując dziewięciurywali, w tym pojazdy o napędzie hybrydowym i elektrycznym, FiatPanda Natural Power wybrany został w Szwajcarii EkologicznymSamochodem Roku 2013 („Das grünste Auto der Schweiz“).To prestiżowe wyróżnienie, sponsorowane przez magazyn „SchweizerIllustrierte”, wręczone zostało przedstawicielom firmy Fiatpodczas oficjalnej Auto Gali 22 listopada br. w Umweltarena,Spreitenbach, wiodącym szwajcarskim ośrodku dydaktyczno-wystawowymtechnologii, które promują poszanowanie środowiska naturalnego. Panda Natural Power jestpierwszym na świecie samochodem osobowym wyposażonym w zasilanygazem (metan), turbodoładowany silnik dwucylindrowy o mocy 80 KM. Taniewielka, lecz dynamiczna jednostka napędowa, charakteryzuje sięwysoką mocą i pokaźnym momentem obrotowym, w sposób perfekcyjnyłącząc małe zużycie paliwa z „frajdą za kółkiem”. Efektemposzerzenia rozstawu kół nowej Pandy oraz usztywnienia i specjalnejkalibracji belki skrętnej tylnego zawieszenia dla wersji „metanowej”- jest nie tylko poprawa własności jezdnych i komfortu, ale takżebezpieczeństwa i przyjemności z jazdy Pandą Natural Power wstosunku do jej poprzedniej generacji. Nowy 80-konny Fiat Panda0.9 TwinAir Natural Power wyróżnia się obniżonym poziomem emisjiCO2 (86 g/km) i niewielkim zużyciem paliwa − zaledwie 3,1 kg/100km w cyklu mieszanym przy zasilaniu samym tylko metanem (danehomologacyjne). Warto w tym miejscu podkreślić, że poziom emisjiCO2 tej wersji Pandy jest iście rekordowy wśród samochodów FiatGroup i należy do najniższych w skali całego rynku samochodowegoEuropy. W porównaniu z PandąClassic 1.4 Natural Power zasięg wzrósł o niemal 10 procent, nawetpomimo 30-procentowej poprawy dynamiki osiągów. Dwa zbiornikimetanu znajdują się pod podłogą samochodu, dzięki czemupojemność bagażnika nie uległa zmianie w porównaniu z wersjąwysokoprężną i benzynową. Równie ważny jest fakt, że opróczmożliwości wjazdu do miejsc o ograniczonym dostępie ze względówekologicznych, użytkownicy nowej Pandy „na metan” mogąkorzystać także z parkingów podziemnych oraz promów. Warte podkreślenie jest,że nowa Panda TwinAir Turbo Natural Power, podobnie jak wszystkiesamochody marki Fiat na gaz ziemny lub na LPG, przystosowane sąfabrycznie do spalania tych paliw (OEM), posiadają pełną gwarancjęproducenta. Dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanychtechnologii pozwala to utrzymać wysokie standardy bezpieczeństwa,jakości i niezawodności eksploatacyjnej, przy wyraźnymograniczeniu kosztów użytkowania, Panda TwinAir TurboNatural Power stanowi poszerzenie ekologicznej gamy Panda, którapoprzez swą unikalność w skali europejskiej, zajmuje wiodącemiejsce w najnowszych statystykach JATO, światowego lidera na polukonsultingu i analiz w branży motoryzacyjnej. Z wartością średnią118,2 g/km za rok 2011 tj. o 4,9 g/km mniej niż średnia w roku 2010- Fiat jest już po raz piąty z rzędu marką pojazdów o najniższympoziomie emisji CO2 wśród samochodów sprzedawanych w Europie w2011 r. Nie powinien dziwić zatem fakt, że od roku 1997 liczbasprzedanych samochodów osobowych i użytkowych w gamie Fiat NaturalPower osiąga już 500.000 egzemplarzy. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. http://infobus.pl/text.php?from=main&id=35258
  10. Nie wiem o co chodzi z tym tytułem... <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ca-nCcQM76Y&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ca-nCcQM76Y&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  11. http://www.roadlook.pl/aktualnosci/audi-r8-nagrodzone-tytulem-sportscar-magazynu-autobild.html
×