Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tsi' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 19 wyników

  1. Auto prywatne, zakupione w polskim salonie Seata w lipcu 2014. Samochód garażowany, serwisowany w ASO. W zestawie 2 kluczyki, 2 komplety kół z alufelgami oraz książeczka serwisowa z instrukcją. Samochód do obejrzenia w miejscowości Czerwonak, pod Poznaniem. Kontakt pod numerem: 799 950 840. Rok produkcji: 2014 Pierwsza rejestracja: 31.07.2014 Gwarancja: ważna do 31.07.2018 Ubezpieczenie: ważne do 31.07.2018 Badanie techniczne: ważne do 31.07.2019 Stan: Bardzo dobry, auto bezwypadkowe, garażowane Wersja wyposażenia: FR Kolor: Emocion Red 9M9M Opony letnie: Bridgestone Turanza ER300 225/45/R17 Opony zimowe: Kelly Winter ST 205/55/R16 Alufelgi letnie: 4x 17' SEAT DYNAMIC 30/2 Alufelgi zimowe: 4x 16' HAWK Wyposażenie dodatkowe: - Czujniki parkowania tył, - Pakiet praktyczny: *Czujnik deszczu, *Czujnik zmierzchu (automatyczne światła), *Automatyczna funkcja opóźnionego wyłączania świateł „Coming and Leaving Home”, *Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne.
  2. autostrefa

    Volkswagen Polo 1,2 TSI

    Volkswagen w swojej polityce tworzenia aut dla ludu niezmiennie od lat proponuje pospolite samochody z dobrymi właściwościami jezdnymi wyznaczając trendy konkurencji na najbliższe lata. Volkswagen zdecydował się na face lifting przedłużając życie obecnego modelu Polo upodabniając go nieco do większego Golfa. Więcej na: Volkswagen Polo 1,2 TSI - porządny, młodszy brat - auto-strefa.pl
  3. Ostatnio do naszej redakcji trafiła zadziorna hiszpanka z genami niemieckiego VAG-a - oto nowa Ibiza Cupra! Co do niej poczuliśmy oraz dlaczego jest to zakochanie, odpowie nasz test;) zapraszamy! Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1390 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 180 KM Moment obrotowy: 250 Nm Skrzynia biegów: automatyczna, 7-mio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 228 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9 sek. Zużycie paliwa: 5.9l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z pełnym testem: [h=2]Test Seat Ibiza Cupra –zadziorne dziewczę[/h]
  4. Nowa instalacja LPG do silnika TSI w SKODZIE Oferta oryginalnej instalacji LPG do ŠKODY Rapid została wzbogacona o silnik w technice TSI: 1.2 o mocy 85 KM. To w tej chwili najmocniejsza i najbardziej zaawansowana jednostka napędowa w modelu ŠKODA Rapid, do której można zamontować specjalnie dostosowaną instalację LPG. Kombinacja ta debiutuje w modelu Rapid w obydwu wariantach nadwoziowych - Spaceback i limuzyna - będąc drugą opcją obok wersji z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM, która zdążyła już zaskarbić sobie zaufanie wielu polskich Klientów. Turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (technologia TSI) wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i elastycznością przy zachowaniu niewielkiej pojemności skokowej, co przekłada się na ograniczone zużycie paliwa. Specjalnie opracowana instalacja gazowa pozwala maksymalnie wykorzystać zalety tej nowoczesnej technologii, jednocześnie nie wpływając negatywnie na jej bezawaryjność i wysokie parametry. Patrząc z zewnątrz, nowa instalacja nie różni się niczym od już stosowanych rozwiązań, lecz technologia TSI wymaga zastosowania innego sterownika gazowego, podłączonego do wewnętrznego systemu diagnostyki (samodiagnozy) samochodu. To pozwala na bieżąco kontrolować ilość wtryskiwanego paliwa i korygować skład mieszanki dla utrzymania wysokich osiągów i przyjazności środowisku. Montaż systemu LPG w samochodach z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa wiąże się między innymi z problemem nagrzewania się paliwa wewnątrz wtryskiwaczy benzynowych, które działają w bardzo ograniczonym wymiarze podczas pracy silnika zasilanego LPG. Instalacja Landi Renzo opracowana dla ŠKODY rozwiązuje ten problem, przemywając przez cały czas wtryski benzynowe niewielką ilością benzyny dostarczanej do cylindrów. Strategia ta pozwala skrócić czas przebywania benzyny w podwyższonej temperaturze. Aby zapobiec procesom wewnętrznego zanieczyszczania się wtryskiwaczy benzynowych osadami przegrzanego paliwa, nowa strategia zakłada okresowe dolewanie specjalnego stabilizatora do benzyny i oleju silnikowego. W czasie najmniejszego zapotrzebowania na paliwo, podczas pracy na biegu jałowym oraz w momentach największego obciążenia silnika, stosowane jest przejście na całkowite zasilanie benzyną, w dalszym stopniu przyczyniając się do długotrwałej, bezproblemowej pracy układu napędowego. By zapobiegać potencjalnemu powstawaniu zanieczyszczeń układu paliwowego, ŠKODA po raz pierwszy oferuje nowatorskie rozwiązanie profilaktyczne polegające na dodaniu specjalnego preparatu (stabilizatora) do benzyny i oleju. Dodatkowy środek jest prosty w obsłudze - dolewa się go do zbiornika paliwa co 5 000 km. Instalacje LPG do ŠKODY dostarcza renomowany specjalista, włoska firma Landi Renzo Polska. To optymalny wybór przy zakupie samochodu z takim rozwiązaniem: gwarantuje najlepiej przygotowaną instalację LPG do samochodu marki ŠKODA. Przy zdecydowanie niższych kosztach jazdy zachowywane są wszystkie przywileje zakupu ŠKODY w salonie. Korzyści następują od momentu transakcji po długie lata eksploatacji: zapewniana jest cała szeroka gama aktualnie oferowanych rabatów i promocyjnych form finansowania zakupu oraz gwarancja, realizowana w Autoryzowanych Serwisach ŠKODY na terenie całej Polski w 90 serwisach uprawnionych do montażu i obsługi samochodów doposażonych w instalacje LPG. Także tutaj widoczna jest typowa dla ŠKODY, wyjątkowo korzystna relacja ceny do oferowanej jakości. Nowa instalacja LPG dla modelu Rapid 1.2 TSI/85KM od momentu debiutu na rynku objęta jest promocją, obniżającą jej cenę aż do 3 499 zł. Równolegle, promocyjnymi zniżkami cen objęty został także drugi wariant modelu Rapid z instalacją LPG - z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM - oraz Citigo, wyposażony w silnik 1.0 MPI o mocy 60 KM. Instalacja gazowa w modelu Rapid 1.2 MPI dostępna jest za cenę zaledwie 3 499 zł (o 851 zł taniej, niż dotychczas), w Citigo 1.0 MPI - tylko 2 499 zł (obniżka o 1 151 zł). ŠKODA kompletuje jedną z najbardziej rozbudowanych i najatrakcyjniejszych finansowo ofert montażu specjalnie dostosowanych instalacji LPG do kilku modeli, co wyróżnia markę na polskim rynku, potwierdzając chęć i zdolność dostarczania Klientom najbardziej korzystnych i nowoczesnych rozwiązań. Do dyspozycji Klientów, którzy zdecydują się na montaż instalacji LPG, jest 90 serwisów specjalnie przeszkolonych w zakresie obsługi serwisowej samochodów z instalacją LPG. Ośmioletnia współpraca z firmą Landi Renzo w zakresie montażu i obsługi instalacji LPG z siecią serwisową marki ŠKODA jest najdłużej działającym programem na rynku polskim pomiędzy importerem samochodów a producentem instalacji LPG. Doświadczenie i wiedza zdobyta w tym czasie z pewnością wpływają na jakość montażu instalacji LPG oraz sprawność techniczną serwisów, obsługujących samochody z zasilaniem LPG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. W tym tygodniu nasz redakcyjny "tester" jeździł nowym Volkswagenem Beetle. Na pierwszy rzut oka model nawiązuje rzecz jasna do poprzedników. Czy jednak jest godną kontynuacją swojego absolutnie kultowego rodowodu? Przekonajcie się sami! Dane techniczne testowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1984 ccm Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 210 KM przy 5300 obr/min Skrzynia biegów: automatyczna, 6-cio biegowa DSG <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 227 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 sek. Masa własna: 1412 kg Zużycie paliwa: 7.6l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z naszym testem: Test Volkswagena Beetle – legenda wiecznie żywa
  6. W tym tygodniu testowaliśmy nowe Polo, które przeszło subtelny facelifting. Nieco ostrzejsza stylistyka i 110 koni pod maską - brzmi ciekawie! Zapraszamy do zapoznania się z naszym testem. Dane techniczne testowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1197 ccm Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 110 KM/5000 obr/min Skrzynia biegów: manualna, 6-cio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 196 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 sek. Masa własna: 1135 kg Zużycie paliwa: 4.8l/100 km (cykl mieszany) Pełny test dostępny tutaj: Test Volkswagena Polo 2014 - czyli po co jest lifting
  7. Testujemy najlepiej sprzedający się model w Polsce: Skodę Octavię. Do redakcji trafił egzemplarz ze skrzynią DSG i doładowanym silnikiem benzynowym o mocy 180 KM. V-Max - 230 km/h 0-100 km/h w 7,4s Cena od 60 400 zł Cena testowego egzemplarza: około 115 000 zł Test Skoda Octavia III
  8. Światowe premiery Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo VW Polo fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Polo BlueMotion, Polo Blue GT i CrossPolo w najlepszej formie Nowa efektywność TSI: Polo BlueMotion po raz pierwszy także z silnikiem benzynowym (4,1 l/100 km) Więcej charakteru: Polo BlueGT z mocą 150 KM, udoskonalony CrossPolo Dziesięć ważnych faktów związanych ze światową premierą nowego Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo: 1. Najoszczędniejsze na świecie pięcioosobowe auto z silnikiem benzynowym: nowe Polo TSI BlueMotion zużywa tylko 4,1 l/100 km. 2. Najoszczędniejsze na świecie pięcioosobowe auto z silnikiem wysokoprężnym: nowe Polo TDI BlueMotion zużywa tylko 3,1 l/100 km. 3. Polo TDI BlueMotion z zasięgiem 1400 km. 4. Polo BlueGT z systemem odłączania cylindrów dysponuje mocą większą o 10 KM (110 kW/150 KM). 5. CrossPolo z nowymi kolorami, elementami wyposażenia i materiałami we wnętrzu. 6. Nowe elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego wyraźnie poprawia osiągi i komfort. 7. Debiut zawieszenia Sport Select z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami (niedostępne dla Polo BlueMotion i CrossPolo). 8. Polo wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania do swojej klasy: seryjny hamulec multikolizyjny, opcjonalny system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście. 9. Systemy Infotainment z ekranem dotykowym i całkowicie nową koncepcją; pierwszy Volkswagen z systemem MirrorLink. 10. Nowy pakiet R-Line pozwala zindywidualizować Polo Comfortline i Polo Highline. Poznań, 04 marca 2014 r. – W styczniu Volkswagen zaprezentował udoskonaloną generację Polo. Przede wszystkim nowe silniki spełniające normę EU 6 oraz, również nowe, systemy Infotainment i wspomagające kierowcę stanowią ogromny skok naprzód. Wartości spalania udało się obniżyć nawet o 21 procent, a systemy Infotainment i wspomagające wprowadzają do segmentu Polo poziom technologiczny spotykany dotychczas w znacznie większych samochodach. Zaledwie miesiąc po debiucie klasycznych wersji wyposażenia Polo – Trendline, Comfortline i Highline, pojawiają się jako światowe premiery na Genewskim Salonie Samochodowym samodzielne modele Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo. Volkswagen prezentuje także nowe pakiety R-Line Exterieur i Interieur dla Polo. Poniżej najważniejsze informacje o nowych modelach: Polo BlueMotion. Dotychczas Polo BlueMotion – jeden z najoszczędniejszych pięcioosobowych samochodów osobowych na świecie – był dostępny wyłącznie z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem. W tym roku ten trendsetter w dziedzinie efektywności pojawi się także jako Polo TSI BlueMotion (70 kW/95 KM) z silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem. Volkswagen zastosuje w nim po raz pierwszy nową, trzycylindrową jednostkę napędową. Ze średnim zużyciem paliwa 4,1 l/100 km Polo TSI BlueMotion pobija nowy rekord w swojej klasie wśród samochodów benzynowych. Rekord wśród pięcioosobowych samochodów osobowych z silnikiem wysokoprężnym należy do Polo TDI BlueMotion. Trzycylindrowa jednostka o mocy 55 kW/75 KM zużywa zaledwie 3,1 l/100 km. Polo BlueGT. Dzięki zastosowanej przez Volkswagena funkcji odłączania cylindrów (ACT / system aktywnego zarządzania pracą cylindrów), Polo BlueGT oferuje doskonałą dynamikę przy maksymalnej efektywności. Nowa wersja Polo BlueGT rozwija teraz moc 110 kW/150 KM zamiast 103 kW/140 KM, jak wcześniejsza wersja. CrossPolo. Wersja ta skierowana jest do wszystkich tych klientów, którzy cenią zindywidualizowany wygląd offroad. CrossPolo oferowane jest wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Model z 2014 roku charakteryzują nowe kolory, nowe materiały tapicerki, nowe obręcze kół i nowe, przyciemnione światła tylne. Pakiety R-Line dla Polo. Dodatkową dynamikę oferuje pakiet R-Line. Jest on dostępny dla Polo Comfortline i Polo Highline. Oferowane elementy R-Line, zarówno zewnętrzne, jak i do wnętrza, na przykład zderzaki, sportowe fotele i kierownice, zostały dostosowane do zmodyfikowanej wersji Polo. Efektywność, komfort i bezpieczeństwo na nowym poziomie. Wszystkie nowe Polo, zatem także modele Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT i CrossPolo, oferują niespotykane w tej klasie spektrum technologii napędowych poprawiających komfort i bezpieczeństwo. Nowe elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego poprawia prowadzenie auta na zakrętach. Jako opcja dostępne jest nowe zawieszenie Sport Select, które dzięki elektronicznie regulowanym amortyzatorom, po wciśnięciu przycisku pozwala wybrać jedną z dwóch charakterystyk dostrojenia (niedostępne dla Polo BlueMotion i CrossPolo). Równocześnie do oferty Polo zostały włączone systemy wspomagające kierowcę, takie jak seryjny hamulec multikolizyjny (po kolizji automatycznie inicjuje hamowanie) oraz – jako wyposażenie dodatkowe – system rozpoznający zmęczenie kierowcy, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście oraz automatyczny tempomat ACC. Opcjonalna kamera cofania Rear Assist pozwala obserwować otoczenie za samochodem. Nowy jest również system regulacji klimatyzacji. Nowoczesne systemy Infotainment. Również systemy Infotaiment opierają się teraz na nowej koncepcji. Dzielą się one na trzy systemy radiowe z CD (Composition Touch, Composition Colour, Composition Media) oraz system radiowo-nawigacyjny z CD (Discover Media). Urządzenia te, w zależności od wersji, oferują takie funkcje, jak Audio Streaming z Bluetooth (zależnie od smartfonu – z opcją wyświetlania okładek płyt i sterowaniem przy użyciu ekranu dotykowego), czujniki zbliżeniowe (wyświetlanie kolejnych detali menu po zbliżeniu ręki), zoom map w trybie nawigacji przy użyciu dwóch palców (jak w smartfonie) oraz podłączenie telefonu komórkowego do zewnętrznej anteny samochodowej (przez złącze indukcyjne). Wszystkie systemy mogą być uzupełnione o funkcję cyfrowego odbioru radiowego DAB+. Ponadto system MirrorLink™ pozwala korzystać ze specjalnych aplikacji na smartfon przy użyciu ekranu dotykowego. Nowe Polo BlueMotion jako TSI i TDI Światowa premiera 1.0 TSI o mocy 95 KM. Po raz pierwszy dostępny jest model Volkswagena BlueMotion z silnikiem benzynowym: nowe Polo TSI BlueMotion. Jednostka napędowa – 1,0-litrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, jest skonstruowany całkowicie od nowa. Ten trzycylindrowy silnik rozwija moc 70 kW/95 KM. Polo TSI BlueMotion ze zużyciem paliwa 4,1 l/100 km i emisją CO2 na poziomie 94 g/km ustanawia nowy rekord wśród pięcioosobowych aut benzynowych. Nowy TDI BlueMotion. Rekordowymi wartościami może pochwalić się także Polo TDI BlueMotion. Jego silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, rozwijający moc 55 kW/75 KM, zużywa zaledwie 3,1 l/100 km (emisja CO2 82 g/km). Jest to zatem najoszczędniejszy pięciomiejscowy samochód osobowy z silnikiem wysokoprężnym na świecie. W porównaniu z i tak już ekstremalnie efektywnym poprzednikiem, 1,2-litrowym silnikiem trzycylindrowym, nowy silnik w Polo jest o 0,2 l/100 km oszczędniejszy. Teoretyczny zasięg Polo TDI BlueMotion na 45-litrowym zbiorniku i z manualną przekładnią pięciobiegową wynosi 1400 kilometrów. Mniejszy opór aerodynamiczny i opór toczenia. Zmodyfikowany spód nadwozia, dopracowana osłona chłodnicy oraz zmiany pod kątem aerodynamiki wprowadzone do tylnego i przedniego spojlera obniżyły opór powietrza wersji BlueMotion. Opony zoptymalizowane pod kątem oporów toczenia również przyczyniają się do zmniejszenia zużycia paliwa. Ekologiczne właściwości Polo TSI BlueMotion i TDI BlueMotion podkreśla między innymi przygotowany specjalnie dla tych modeli lakier metaliczny w kolorze niebieskim Clearwater. Również dla obu modeli Polo BlueMotion zastrzeżone są nowe, 15-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Buenos Aires. Charakterystyczna tkanina tapicerki siedzeń, chromowane elementy dekoracyjne i obszyte skórą kierownica i osłona dźwigni zmiany biegów i dźwigni hamulca ręcznego dbają o wyjątkową atmosferę we wnętrzu BlueMotion. Nowe Polo BlueGT 10 KM więcej przy takim samym zużyciu paliwa. Polo BlueGT stanowi fascynujące połączenie sportowych cech i efektywności. Jego silnik TSI o pojemności 1,4 litra rozwija moc 110 kW/150 KM (przedtem 103 kW/140 KM). Maksymalny moment obrotowy wynosi 250 Nm i jest dostępny od 1500 obr./min. Moc jest przenoszona na przednią oś przez 6-biegową przekładnię manualną lub opcjonalną, 7-biegową DSG. W przypadku manualnej skrzyni biegów, Polo BlueGT zużywa średnio 4,8 l/100 km (emisja CO2 110 g/km). W połączeniu z 7-biegową DSG zużycie paliwa spada do 4,7 l/100 km (108 g/km CO2). Przy takiej efektywności udało się zwiększyć prędkość maksymalną o 10 km/h do 220 km/h. Dwa z czterech odłączone. Doskonałą funkcją techniczną silnika BlueGT jest system aktywnego zarządzania pracą cylindrów, zwany w skrócie ACT. Volkswagen wraz z tą funkcją wprowadził do małych samochodów technologię poprawiającą efektywność, znaną wcześniej z dużych, ośmio- lub dwunastocylindrowych silników. Tymczasowe odłączenie drugiego i trzeciego cylindra przy niskich i średnich obciążeniach, obniża zużycie paliwa w znormalizowanym cyklu europejskim o 0,3 l/100 km. Przy jeździe ze stałą prędkością daje to oszczędność paliwa na poziomie nawet 1,0 l/100 km. Nadwozie obniżone o 15 mm. Nowe Polo BlueGT zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz posiada charakterystyczne cechy. Na zewnątrz są to między innymi nowe, przyciemnione tylne światła, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich, spojler dachowy, zmodyfikowane zderzaki (z tyłu z dyfuzorem), specjalne progi oraz obniżone o 15 mm nadwozie. We wnętrzu można znaleźć takie elementy, jak rozszerzone funkcje komputera pokładowego (informacja o ACT), tempomat i sportowe przednie fotele. Nowe CrossPolo Polo do miejskiej dżungli. Kontrastowa, srebrna osłona podwozia w przednim i tylnym zderzaku oraz czarne osłony na nadkolach, progach i drzwiach nadają nowemu CrossPolo typowy dla niego, terenowy charakter. Obudowy lusterek oraz relingi dachowe, utrzymane w srebrnym kolorze niezależnie od koloru nadwozia, wprowadzają interesujące akcenty. Ofertę wyposażenia uzupełniają teraz dwa nowe, metaliczne lakiery (pomarańczowy Honey i beżowy Titanium) oraz nowe, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Canyon. Także ten model ma przyciemnione tylne światła, które otrzymały nową formę. Wszystko, co trzeba. Seryjne sportowe fotele pokryte są ekskluzywnymi, zaprojektowanymi specjalnie dla tego Polo tkaninami. Do wyposażenia CrossPolo należą także reflektory H7 (opcjonalnie: bi-ksenonowe) i światła przeciwmgłowe. Nowa kierownica oraz dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte są skórą. Kontrastowe szwy stwarzają wrażenie ekskluzywności w dwukolorowym wnętrzu, podobnie jak nowy wyświetlacz wielofunkcyjny w kształcie tuby oraz aplikacje z matowego chromu. W Europie można zamawiać CrossPolo z trzema silnikami benzynowymi i trzema wysokoprężnymi o spektrum mocy od 55 kW/75 KM do 81 kW/110 KM. W Niemczech są to dwie jednostki benzynowe i dwie wysokoprężne, ponieważ tam spektrum mocy rozpoczyna się od 66 kW/90 KM. Jesienią pojawi się kolejny silnik TSI. Wszystkie silniki posiadają system Start-Stop oraz tryb rekuperacji i spełniają normę emisji spalin EU 6. Pakiety R-Line dla Polo Mocne akcenty. Dla Polo Comfortline i Polo Highline Volkswagen R GmbH stworzył w ramach pakietu R-Line nowy zestaw elementów wyposażenia zewnętrznego i wnętrza. Nowością w programie są 16-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Salvador, czyli łącznie dla Polo oferowanych jest pięć typów obręczy ze stopu metali lekkich R-Line (2 x 16-calowe i 3 x 17-calowe). R-Line Exterieur. Jak już wspomniano, pakiety R-Line zostały skonfigurowane na nowo. Styliści opracowali dla Polo nową, czarną, z połyskiem osłonę chłodnicy z logo R-Line, nową dolną osłonę wlotu powietrza, również czarną z połyskiem, jak osłona chłodnicy. Obręcze ze stopu metali lekkich Salvador są także nowym elementem w pakiecie wyposażenia zewnętrznego. Kolejne elementy tego pakietu to: zderzaki w stylistyce R-Line (z przodu z wbudowanymi reflektorami przeciwmgłowymi z funkcją doświetlania zakrętów), nakładki poszerzające progi, dyfuzor R-Line z tyłu, specjalny spojler dachowy i chromowane końcówki rur wydechowych (o ile są widoczne – w zależności od wariantu silnika). R-Line Interieur. Pakiet wyposażenia wnętrza został zmodyfikowany w jeszcze większym stopniu. Volkswagen R GmbH zmienił wygląd sportowych foteli z tapicerką R-Line z tkaniny Race/San Remo (opcjonalnie skóra/Alcantara), z logo R-Line, zmodyfikował multifunkcyjną kierownicę sportową, „mały pakiet elementów skórzanych” (dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego) oraz dywaniki. We wszystkich tych elementach zastosowane zostały kontrastowe szwy w kolorze szarym Kristall. Z poprzedniej wersji pakietu przejęta została czarna podsufitka, czarne panele lub obramowania na konsoli środkowej i przy wlotach wentylacji, listwy progowe R-Line oraz nakładki na pedały ze stali nierdzewnej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. #73 Jazdy Próbne - Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180 KM
  10. więcej -> 3,26 l/100 km za kierownicą Skody Octavii 1.2 TSI, statystyki sprzedaży, ranking sprzedaży motocykli, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Sukces technologii TSI Volkswagena w konkursie International Engine of the Year 2013, rynek nowych samochodów, ranking samochodów osobowych, ceny samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Teraz SKODA Yeti 1.4 TSI ze skrzynią DSG SKODA wprowadza dla modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI 7-stopniową skrzynię biegów DSG. Mając na uwadze rosnącą popularność modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI (122 KM), ŠKODA poszerzyła ofertę umożliwiając zamówienie tej jednostki z automatyczną skrzynią biegów DSG. W tej konfiguracji w samochodzie napędzana jest przednia oś. DSG, zwana także preselekcyjną skrzynią biegów, umożliwia zmianę przełożeń na dwa sposoby: całkowicie automatycznie lub ręcznie. W DSG przełączanie biegów odbywa się szybko i płynnie, bez utraty momentu obrotowego przenoszonego na koła. Dwusprzęgłowe skrzynie biegów Direct Shift Gearbox wykorzystują najnowsze osiągnięcia techniczne. Kiedy załączony jest jeden bieg, kolejny jest już wybrany i tylko oczekuje na włączenie. Zmiana przełożeń następuje zatem przez przełączanie sprzęgieł i trwa zaledwie trzy do czterech setnych sekundy. Podczas jazdy sportowej biegi są przełączane dopiero przy większej prędkości obrotowej silnika, umożliwiając pełne wykorzystanie rezerw mocy. Podczas jazdy ekonomicznej, skrzynia zmienia przełożenia wcześniej, dzięki czemu zużycie paliwa jest mniejsze. SUV ŠKODY ze skrzynią biegów DSG i silnikiem TSI przyspiesza do 100 km/h w 10,6 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 182 km/h. Średnie zużycie paliwa samochodu wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 – 159 g/km. Dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 7 900 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. więcej -> Skoda Yeti teraz również w wersji 1.4 TSI DSG, testy samochodów osobowych, park samochodowy w Polsce, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. [h=1]VW New Beetle 1.2 TSI[/h]
  15. [h=1]Hyundai Sonata 2.4 GDI vs Skoda Superb 1.8 TSI video comparison[/h]
  16. [h=1]Volkswagen Tiguan 1.4 TSI[/h]
  17. [h=1]Volkswagen Beetle 2012 1.4 TSI SPORT Dyno Test HD 1080 p[/h]
  18. Czarna bestia. Conquest to amerykańska wersja pewnego Japończyka. Kto wie jakiego? Więcej: 1988 Chrysler Conquest TSi - Dale Myers - Modified Magazine
  19. więcej -> Nagroda "Silnik Roku 2012" za 1.4 TSI Volkswagena | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×