Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'trofeum' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Kolejne trofeum dla Alfy Romeo 4C - tym razem z Portugalii. · Głosami Czytelników branżowego pisma „Autohoje”, Alfa Romeo 4C została wybrana “Najlepszym Samochodem Sportowym 2014 Roku”. · W konkursie uczestniczyło około 400 modeli z wszystkich segmentów i zakresów cenowych. · W poprzednich edycjach triumfowała Alfa Romeo Giulietta, MiTo, 159, 8C i 8C Spider. Prestiżowa kolekcja tytułów dla Alfy Romeo 4C została wzbogacona o nowe, międzynarodowe wyróżnienie: “Najlepszy Samochód Sportowy 2014 Roku”, które zostało jej przyznane przez Czytelników portugalskiego pisma „Autohoje”. 21 raz z rzędu, wraz z innymi 19 publikacjami grupy Motorpress, branżowy tygodnik „Autohoje” zaprosił swoich Czytelników do głosowania na ulubiony samochód, wybierany spośród około 400 modeli startujących w konkursie. W kategorii „Auto Sportowe” na szczycie znalazł się włoski, kompaktowy supersamochód, który sukces zawdzięcza m.in. ogromnemu wrażeniu, jakie wywarł na szerokiej publiczności, różnorodnej pod względem narodowości, upodobań i kultury. Zaprojektowana przez inżynierów Alfy Romeo i wyprodukowana w zakładzie Maserati w Modenie, Alfa Romeo 4C jest nowoczesną ikoną marki, ponieważ stanowi kwintesencję sportowego ducha, ukrytego w samym sercu „DNA Alfy Romeo”: to osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. W poprzednich edycjach portugalskiego konkursu zwyciężały już inne modele Alfy Romeo, takie jak: Giulietta, MiTo, 159, 8C i 8C Spider. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Trofeum i gromkie brawa dla kierowców SKODY na gali FIA w Paryżu Wręczenie tytułów mistrzowskich oraz pełen uznania aplauz dla kierowców ŠKODY podczas gali Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA to doskonałe zakończenie udanego sezonu rajdowego. „Pięć lat po rozpoczęciu sportowej kariery ŠKODY Fabii S2000 nasi kierowcy po raz kolejny udowodnili, że Fabia wciąż jest jednym z najlepszych modeli w tej klasie” - mówi Michal Hrabánek, dyrektor ŠKODA Motorsport. „Tytuły mistrzowskie ERC i APRC, a także tytuł mistrzowski Ameryki Południowej to tylko niektóre z wielu osiągnięć. Liczne sukcesy naszych zespołów na trasach międzynarodowych również są dla nas źródłem satysfakcji.” Zdobyte w 2013 roku zwycięstwa i tytuły sprawiają, że ten rok zapisze się w historii, jako jeden z najważniejszych w 112-letniej, sportowej historii ŠKODY. Na gali w Paryżu ŠKODA odebrała trofeum za zdobycie tytułu Mistrza Konstruktorów w rajdach FIA Asia-Pacific Rally Championship (APRC), jak również sześć trofeów dla załóg za wygrane w rajdach w Europie, Południowej Ameryce oraz na terenie Azji i Pacyfiku. Czeski duet Jan Kopecký/Pavel Dresler wygrał w mistrzostwach FIA ERC za kierownicą Fabii S2000, podczas gdy Gaurav Gill z Glennem Macneallem (IND/NZ) triumfowali w rajdach z serii APRC. Dla kierowcy ŠKODY Jana Kopecký’ego tytuł mistrza Europy to ukoronowanie jego kariery, która rozpoczęła się w 2008 roku od testu Fabii Super 2000. Dwukrotny mistrz rajdowy Czech czterokrotnie był wicemistrzem IRC w latach 2009-2012. 31-letni kierowca był u szczytu formy w 2013 roku, kiedy wygrał sześć rajdów i jeszcze dwukrotnie stanął na podium w Rajdowych Mistrzostwach Europy. „W pewnym sensie Fabia Super 2000 to moje „dziecko”. Jakby nie patrzeć, uczestniczyłem w opracowaniu tego modelu od samego początku. Niesamowity sukces związany z wygranymi w setkach rajdów na całym świecie w 2013 roku to doskonały przykład na technologiczne zaawansowanie, jakim może się pochwalić 270-konna Fabia Super 2000 z napędem na cztery koła.” Kopecký dodaje: „Czuję się dumny, widząc ten model, jak wygrywa i zdobywa tytuły na całym świecie. Czekam teraz niecierpliwie na kolejne, nowe wyzwania”. W 2014 roku ŠKODA ponownie wystartuje w rajdach z serii ERC oraz APRC Fabią S2000. Co więcej, model doczeka się swojego godnego następcy w klasie R5 – prace nad nim rozpoczną się w przyszłym roku w Mladá Boleslav. Zgodnie z regulacjami FIA, samochód rajdowy klasy R5 wyposażony będzie w silnik 1.6 litra turbo. „Start w klasie R5 to logiczny krok dla ŠKODY. Wierzymy, że nowe auto uzyska homologację w pierwszej połowie 2015 roku” - dodaje Hrabánek. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Obrona trofeum w wyścigu Dunlop 24H DUBAI Zespół Abu Dhabi by Black Falcon zgarnął drugie z kolei zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju Warszawa, 16 stycznia 2013 r. – Zespół Abu Dhabi by Black Falcon powtórzył swój ubiegłoroczny sukces, zwyciężając w pierwszym tegorocznym międzynarodowym wyścigu na wytrzymałość dla samochodów klasy GT, Touring i 24H Special. Po raz drugi zespół pędził po zwycięstwo za kierownicą auta Mercedes-Benz SLS AMG GT3. Po 24 godzinach pochodzący z Abu Dhabi kierowca Khalid Al Qubaisi minął linię mety jako zwycięzca, prowadząc Mercedesa z numerem 1. Al Qubaisi i koledzy z zespołu: Sean Edwards z Wielkiej Brytanii, Holender Jeroen Bleekemolen oraz pięciokrotny mistrz DTM Bernd Schneider z Niemiec przejechali 600 okrążeń na liczącym 5,39 km torze Dubai Autodrome, pokonując łącznie 3234 km. Ferrari 458 Italia włoskiego zespołu AF Corse, kierowane przez Włochów Lorenzo Carvalho, Lorenzo Case i Marco Cioci’ego oraz byłego fińskiego kierowcę Formuły 1 Mikę Salo, zajęło drugie miejsce. Na trzecim zaś znalazł się Aston Martin Vantage GT3 zespołu Craft Racing AMR, kierowany przez Franka Yu, Tomonobu Fuijiię, Darrena Turnera, Darryla O’Younga i Stefana Mücke. Czwarte miejsce w klasyfikacji ogólnej i zwycięstwo w klasie amatorskiej A6 przypadło w udziale Porsche 997 GT3 R zespołu Fach Auto, prowadzonego przez Niemców Germansa Otto Klohsa i Jensa Richtera, Austriaka Martina Raggingera i Szwajcara Carlo Lussera. Ósmy wyścig Dunlop 24H DUBAI był emocjonującym wydarzeniem dla członków zespołu Abu Dhabi by Black Falcon. W środę, podczas jazd próbnych, jeden z ich dwóch Mercedesów-Benz SLS AMG uległ wypadkowi i został uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym naprawę. Zespół odkupił samochód zapasowy od brytyjskiego zespołu Preci Spark i przystosował go do wymogów wyścigu na wytrzymałość, a więc mechanicy zespołu musieli pracować przez dwie noce jeszcze przed rozpoczęciem zawodów. Podczas samej rywalizacji auto znajdowało się w pierwszej piątce przez niemal całe 24 godziny, podczas gdy inni konkurenci tracili czas lub odpadali z powodu licznych awarii i wypadków. SLS AMG stopniowo wychodził na prowadzenie i ostatecznie zwyciężył. „To niesamowite uczucie” – powiedział Khaled Al Qubaisi, któremu przypadł w udziale zaszczyt pojechania na podium zwycięzców na grzbiecie wielbłąda, zgodnie z tradycją 24-godzinnego wyścigu Dunlop w Dubaju. Al Qubaisi, Bleekemolen i Edwards mają teraz na koncie dwa zwycięstwa w wyścigu Dunlop 24H DUBAI, a Bernd Schneider dodał do listy swoich imponujących osiągnięć pierwsze zwycięstwo w wyścigu na wytrzymałość. Po uwzględnieniu drugiego miejsca w 2008 roku, Bleekemolen został najbardziej utytułowanym kierowcą w ośmioletniej historii wyścigu Dunlop 24H DUBAI. W tym roku wyjątkowo wiele aut nie ukończyło wyścigu. Wśród nich znalazły się dwa BMW zespołu Saudi Falcons, prowadzone przez niemiecką stajnię Schubert Motorsport, zwycięzców klasyfikacji generalnej w 2011 roku. Włoski zespół AF Corse stracił dwa Ferrari już na początku wyścigu, ale jego trzeci samochód zajął 2. miejsce w klasyfikacji generalnej. Zażarta walka o trzecie miejsce toczyła się między Porsche zespołu Fach Auto Tech a Astonem Martinem teamu Craft Racing AMR. Ostatecznie zwyciężył Aston Martin. Oba samochody Fach Auto Tech ukończyły wyścig na miejscu czwartym i szóstym w klasyfikacji generalnej oraz pierwszym i trzecim w klasie amatorskiej A6. Piąte miejsce w klasyfikacji generalnej i drugie w klasie A6 zdobył brytyjski zespół Preci Spark z Mercedesem-Benz SLS AMG, prowadzonym przez spokrewnionych ze sobą Davida, Godfreya, Morgana, Philipa i Garetha Jonesów. Francuscy kierowcy Francois Glenmor, Sébastien Crubilé, ‘Mr. John of B.’ i Soheil Ayari wygrali klasę Porsche 997 Cup, zdobywając 16. miejsce w klasyfikacji generalnej. Zwycięstwo w klasie SP2 przypadło w udziale Lucowi Braamsowi, Duncanowi Huismanowi, Oliverowi Freymuthowi, Maxowi Braamsowi i J.J. Verheulowi w Renault Mégane Trophy zespołu Dutch Equipe Verschuur. W kategorii SP3-GT4 zwycięzcą był prowadzący Lotusa Evorę GT4 zespół Cor Euser Racing w składzie: Vic Rice, Shane Lewis, Henk Thijssen i Trevor Knight. Brytyjski zespół RJN Motosport - z dwoma Nissanami 370Z prowadzonymi przez zwycięzców zawodów Nissan PlayStation GT Academy - miał problemy, ale ostatecznie zajął miejsca drugie (kierowcy: Lucas Ordonez, Wolfgang Reip, Mark Schulzhitskiy, Steve Doherty i Roman Rusinov) oraz dziewiąte (Sabine Schmitz, Peter Pyzera, Mark Schulzhitskiy, Steve Doherty, Alex Buncombe) w swojej klasie. Najlepszym samochodem w klasie A5 okazał się BMW E46 GTR zespołu JR Motosport w składzie Pieter van Soelen, Harry Hilders, Koen Bogaerts i Bas Schouten, który prowadził w swojej klasie przez większość wyścigu. Niemiecki zespół Kuepperracing z BMW E46 Coupé (Bernd Kuepper, Michael Kroll, Martin Kroll, Chantal Kroll, Roland Eggimann) wygrał w klasie A4, a w klasie A3T zwyciężyło BMW 320D, kierowane przez żeński zespół Racing Divas Schubert z Holandii w składzie Liesette Braams, Sheila Verschuur, Gaby Uljee, Paulien Zwart i Sandra van der Slot. Pochodzący ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich zespół LAP57 Racing zwyciężył w klasie A2 dwudrzwiową Hondą Saloon w składzie Mohammed Al Owais, Umair Khan, Omran Al Owais, Rupesh Chanake i Saeed Al Mehairi. W klasie D1 zwycięzcą okazał się inny zespół z ZEA – SVDP Racing, prowadzący BMW 120D (kierowcy: Jonathan Mullan, Spencer van der Pal, Wubbe Herlaar, Jason O’Keefe, Kris Budnik). Kolejny, dziewiąty wyścig serii Dunlop 24H DUBAI, odbędzie się od 9 do 11 stycznia 2014 roku. Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących w świecie producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Idąc w ślad za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje wszystkim typom motocyklistów i kierowców dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko z najnowszych technologii oponiarskich. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
×