Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'transportu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 27 wyników

  1. [h=1]MISTRZOWIE TRANSPORTU - materace[/h] https://www.youtube.com/watch?v=lz1zedgYEd8
  2. Nowe opony Goodyeara do transportu regionalnego Większe oszczędności i krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni, bez kompromisów jeśli chodzi o inne parametry: nowe RHS II+ i RHD II+ 17.5” Warszawa, 18 lutego 2013 r. – Nowe opony Goodyeara w rozmiarze 17.5” do przewozów regionalnych na oś sterującą oraz napędową zapewniają mniejsze zużycia paliwa i skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z wcześniejszymi modelami (RHS II i RHD II).* Nowe opony noszą nazwę Regional RHS II+ i RHD II+. Opór toczenia nowych modeli jest średnio o 12% mniejszy, a przyczepność na mokrej nawierzchni lepsza o 16%. Oznacza to – w porównaniu z poprzednim modelem – zwiększenie efektywności paliwowej i lepsze parametry hamowania, bez kompromisów w zakresie przebiegów. Dla większości operatorów przewozów regionalnych i zajmujących się dystrybucją towarów najważniejszym czynnikiem jest przebieg, zaś pozostałe priorytety to przyczepność na mokrej nawierzchni i efektywność paliwowa. Nowe opony nie tylko gwarantują długie przebiegi, zgodnie z trendem wyznaczonym przez ich poprzednie generacje, lecz także charakteryzują się udoskonaleniami w innych kluczowych obszarach, m.in. trwałości konstrukcyjnej. Nowe opony zostały zatwierdzone przez dużych producentów pojazdów ciężarowych, takich, jak DAF i Mercedes-Benz. Goodyear Regional RHS II + i RHD II + można bieżnikować i pogłębiać. Opony są dostępne w rozmiarach 205/75R17.5, 215/75R17.5 i 245/70R17.5. Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowych montuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować jeden z najszerszych w branży zakresów usług dedykowanych. Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 53 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Źródło: Goodyear Dunlop Tires
  3. DZIĘKI ROZBUDOWIE INFRASTRUKTURY SZYBKIEGOŁADOWANIA POJAZDY ELEKTRYCZNE STAJĄ SIĘ CORAZ BARDZIEJ PRAKTYCZNYMŚRODKIEM TRANSPORTU Liczba szybkich ładowarekCHAdeMO zwiększyła się dwukrotnie w ciągu zaledwie jednego roku.Użytkownicy pojazdów elektrycznych z całego świata mogąpokonywać coraz dłuższe trasy mając do dyspozycji już ponad 2000takich urządzeń Błyskawiczna rozbudowa instalacji szybkiego ładowania w Europie i USA w ostatnich 12 miesiącach Japonia: z 833 do 1381 Europa: z 158 do 601 USA: z 12 do 154 [*]Łączna liczba stanowisk szybkiego ładowania CHAdeMO podwoiła się w ciągu roku do ponad 2000 urządzeń, a... w 2013 roku ponownie zwiększy się ponad dwukrotnie [*]Możliwość podładowania akumulatorów w ciągu 15-30 minut zdecydowanie poprawia praktyczny aspekt użytkowania pojazdu elektrycznego [*]Szybkie ładowarki CHAdeMO obsługują dziś ponad 70 000 użytkowników pojazdów elektrycznych, czyli ponad 90% rynku tych pojazdów TOKIO(Japonia), 22 stycznia 2013 r. - W ciągu zaledwie 12miesięcy liczba stanowisk szybkiego ładowania pojazdówelektrycznych na świecie podwoiła się. Zgodnie ze swoją nazwą szybkie ładowarkisłużą do uzupełniania zapasu energii w akumulatorach w ciąguminut, a nie godzin, dzięki czemu kierowcy chętniej wykorzystujązeroemisyjne pojazdy na dłuższych trasach. Komentując przekroczenie progu 2000 szybkichładowarek CHAdeMO, Toshiyuki Shiga, Prezes Stowarzyszenia CHAdeMO,które promuje globalną rozbudowę infrastruktury szybkiegoładowania, powiedział: „Rok temu na całym świecie działałookoło 1000 stanowisk szybkiego ładowania, z czego większość wJaponii". „Dziś w Europie, USA i Japonii jest jużponad 2000 takich ładowarek. Szybka ładowarka CHAdeMO zostałazainstalowana nawet w opływającym w ropę naftową Abu Zabi.Zgodnie z planem do końca 2013 roku liczba ta powinna podwoić sięponownie do 4000". Stowarzyszenie CHAdeMO zostało założone w2010 roku przez kilka firm będących pionierami na rynku pojazdówelektrycznych, z myślą o stworzeniu standardowego formatu sieciszybkiego ładowania. Stowarzyszenie reprezentuje podmioty z wielubranż, takich jak producenci urządzeń elektrycznych oraz sprzętuteleinformatycznego, producenci pojazdów, dostawcy mediówkomunalnych, a także samorządy lokalne i operatorzy stacjiładowania. Obecnie do stowarzyszenia należy ponad 430 firm iinstytucji z 26 krajów. Europę reprezentują między innymi PSAPeugeot Citroën, ABB, Schneider Electric, Siemens, E.ON, ENEL iEndesa. CHAdeMOjest dziś praktycznie jedynym systemem szybkiego ładowaniaprądem stałym dostępnym dla użytkowników pojazdówelektrycznych, a z urządzeń pracujących w tym standardzie korzystaponad 50 operatorów w Europie i USA. Obecnie po drogach całego świata poruszasię ponad 70 000 pojazdów elektrycznych kompatybilnych zestandardem CHAdeMO. Wśród 19 modeli takich pojazdów są międzyinnymi: Nissan LEAF, Peugeot Partner Electric, Mitsubishi i-MiEV,Citroën C-Zero i Toyota EQ. Jedną z największych instalacji CHAdeMOjest Elektryczna Autostrada Zachodniego Wybrzeża, czyli licząca1300 mil (2100 km) trasa wzdłuż zachodniego wybrzeża AmerykiPółnocnej z Kolumbii Brytyjskiej do Kalifornii Dolnej w Meksyku,przy której działa już prawie 40 szybkich ładowarek CHAdeMOzainstalowanych co 25-50 mil. Ładowarki tego typu można spotkać w 23krajach Europy w strategicznych lokalizacjach, takich jak miejscaobsługi podróżnych przy autostradach między największymimiastami oraz parkingi przy supermarketach, gdzie kierowcy mogąuzupełnić zapas paliwa w czasie zakupów. W Norwegii, gdzie znaczna część energiielektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych, pojazdy elektrycznecieszą się dużą popularnością. To z kolei doprowadziło doszybkiej rozbudowy instalacji służących do ich ładowania. W 2011roku działała tylko jedna taka stacja - dziś w całym kraju jestich już ponad 50, a co miesiąc powstają kolejne. Doświadczenia japońskie pokazują, jakrozbudowa sieci szybkiego ładowania zmienia sposób korzystania zpojazdów elektrycznych. Kiedy przy liczącej 350 kilometrówautostradzie łączącej Tokio i Nagoję z zachodem kraju znajdowałysię tylko dwie ładowarki CHAdeMO, na podróż tą trasą decydowałosię zaledwie 19 procent użytkowników pojazdów elektrycznych. Jednak kiedy liczba stanowisk zlokalizowanychw dogodnych punktach wzrosła do sześciu, użytkownicy pojazdówelektrycznych wyruszają w podróż bez obaw, że po drodze zabraknieim prądu. Obecnie z tej trasy korzysta już 46 procent użytkownikówsamochodów elektrycznych. Szybka ładowarka CHAdeMO dostarcza prądstały pod wysokim napięciem z mocą 50 kW przez specjalnezłącze przystosowane do obciążenia 100 kW. Szybka ładowarkaCHAdeMO podająca prąd stały bezpośrednio do akumulatora umożliwiajego naładowanie do 80 procent pojemności w zaledwie 15-30 minut. Od wprowadzenia urządzeń do szybkiegoładowania CHAdeMO w 2009 roku ich cena spadła o ponad 50 procent do20-30 tys. USD. Również dwukrotnie zmniejszyły się wymiaryładowarki. Szybka ładowarka CHAdeMO powinna zostaćobjęta normą Międzynarodowej Komisji Elektrotechnicznej (IEC) wdrugiej połowie 2013 roku, a odpowiednia procedura umożliwicertyfikację urządzeń przez podmioty niezależne w celuzwiększenia dostępności tych urządzeń. Będzie to konieczne ze względu naspodziewany znaczny wzrost sprzedaży pojazdów elektrycznych w 2013roku. Nissan będzie produkował model LEAF w Wielkiej Brytanii iUSA, a PSA Peugeot Citroën rozpocznie produkcję takich pojazdów wHiszpanii. Wszystko to spowoduje zwiększone zapotrzebowanie narozbudowę sieci sytuacji szybkiego ładowania. „Nie ma wątpliwości, że naszedotychczasowe postępy oraz spodziewany wzrost liczby instalacjiszybkiego ładowania świadczą o tym, że staramy się zapewnićodpowiednią obsługę obecnym i przyszłym klientom. Stowarzyszenie CHAdeMO będzie doskonaliło parametry techniczneurządzeń i zaspakajało potrzeby konsumentów w celu przyspieszeniarealizacji wizji elektrycznej mobilności w skali globalnej" -powiedział prezes Shiga. Nazwa CHAdeMO to skrót od określenia„CHArge de Move" (dosł.: „ładowanie do poruszania").To także gra słów nawiązująca do japońskiego zwrotu „a możenapilibyśmy się herbaty", co ma sygnalizować krótki czasładowania akumulatora pojazdu elektrycznego. Szybka ładowarka CHAdeMO potrzebuje około15 minut na naładowanie częściowo rozładowanego akumulatora do 80procent jego pojemności lub 30 minut jeżeli akumulator jestcałkowicie lub prawie całkowicie wyczerpany. Źródło: Nissan
  4. Premier Badenii-Wirtembergii, Winfried Kretschmann, dał sygnał do odjazdu: Wykorzystanie przez Audi 693 kilometrów dróg kolejowych do transportu samochodów, zapobiegnie emisji CO2. - Audi niemieckim pionierem zrównoważonego transportu - Dr Frank Dreves, członek zarządu ds. produkcji: „Transport nie obciążający atmosfery emisją CO2 to ważny element zaangażowania Audi na rzecz ochrony środowiska” - Redukcja emisji dwutlenku węgla o prawie 3420 ton Koncern Audi rozwinął „zielony dywan”: w miniony piątek, premier Badenii – Wirtembergii Winfried Kretschmann, dokonał otwarcia pierwszego odcinka kolejowego, służącego Audi do transportu towarowego, nie zanieczyszczającego środowiska emisją CO2. Koncern będzie wykorzystywał trasę (wspólnie z przewoźnikiem DB Schenker Rail) do transportu samochodów wyprodukowanych w zakładach Audi w Neckarsulm. Uroczystość jej uruchomienia była połączona z otwarciem odnowionego budynku dworca w Neckarsulm. Premier Winfried Kretschmann dał zielonym lizakiem sygnał do odjazdu. Z Neckarsulm ruszył pierwszy transport kolejowy, który nie powodujący emisji CO2. Od teraz „Zielony Pociąg“, napędzany energią z odzysku, będzie przewoził wszystkie nowo wyprodukowane pojazdy, z fabryki Audi do (położonego nad Morzem Północnym) portu przeładunkowego w Emden. Wiodący przez całe Niemcy szlak kolejowy ma długość 693 km. W przeliczeniu na każde, przetransportowane w ten sposób auto, Audi zapobiegnie emisji 38 kg dwutlenku węgla. Biorąc pod uwagę roczne przewozy, oznacza to redukcję emisji CO2 o 3420 ton. „Sukcesywne przechodzenie na transport, który nie będzie zanieczyszczać środowiska dwutlenkiem węgla, to ważny element naszego zaangażowania na rzecz ochrony środowiska“ – oświadczył dr Frank Dreves, członek zarządu ds. produkcji. Podkreślił przy tym: „Robimy dziś kolejny krok w kierunku mobilności neutralnej, czyli pozbawionej emisji CO2.“ Samo połączenie kolejowe między zakładami w Neckarsulm i portem w Emden, pozwoli na zaoszczędzenie energii elektrycznej, odpowiadającej tej, która rocznie zużywana jest w prawie 1450, czteroosobowych gospodarstwach domowych. Do ochrony środowiska ma przyczyniać się nie tylko napęd nowych modeli marki Audi i metody ich produkcji. Dostarczanie samochodów do klientów w sposób nie powodujący emisji CO2 - to kolejny krok. „Odtąd, dzięki nowej koncepcji logistycznej Eco Plus, dziesiątki tysięcy samochodów rocznie zostanie przetransportowanych przez całe Niemcy w ekologiczny sposób. Wszystko to za sprawą „Zielonego Pociągu“ z Neckarsulm do Emden, który odległość wynoszącą prawie 700 km pokona przy pomocy napędu wykorzystującego energię z odzysku. Oznacza to uniknięcie emisji ogromnych ilości dwutlenku węgla! Audi obrało słuszny kierunek. Pomoże nie tylko chronić środowisko, ale też zapewni konkurencyjność i miejsca pracy w zakładach Audi w Badenii-Wirtembergii“ – powiedział premier Winfried Kretschmann. Partnerem Audi w realizacji ekologicznego transportu towarowego jest DB Schenker Rail. Koncepcja „Eco Plus“ oznacza wykorzystanie do transportu na terenie Niemiec wyłącznie energii ekologicznej. Posiada ona atest TÜV Süd. „Audi jest pionierem kolejowych przewozów towarowych nie powodujących emisji CO2 i ważnym partnerem DB Schenker w zakresie transportu przyjaznego dla środowiska“ – stwierdził dr Karl-Friedrich Rausch, członek zarządu ds. transportu i logistyki w DB Mobility Logistics AG. Już od 2010 roku AUDI AG używa pociągu neutralnego pod względem emisji CO2, do przewozu samochodów z zakładów w Ingolstadt do Emden. Audi jest więc pierwszym koncernem, który zaczął wykorzystywać pociągi napędzane ekologiczną energią. Teraz ten rodzaj transportu zostaje powiększony o ważny odcinek łączący drugie zakłady produkcyjne Audi (w Niemczech) z Morzem Północnym. Szlak transportowy do Emden to najintensywniej wykorzystywane połączenie wiodące z zakładów w Neckarsulm do portu przeładunkowego. Realizacja ekologicznego transportu na tym odcinku jest ważnym elementem strategii koncernu Audi, zmierzającego do coraz bardziej zrównoważonego sposobu produkcji. Podjęte kroki doskonale sprawdzają się w praktyce: koncern Audi AG został odznaczony w tym roku w Wiedniu międzynarodową nagrodą - za zrównoważony rozwój w dziedzinie logistyki (za rok 2012). Nowe modele Audi wysyłane są z Emden na cały świat - na przykład do USA i Anglii. Zgromadzeni na uroczystości uruchomienia „Zielonego pociągu” goście mogli przekonać się, że zrównoważona logistyka i produkcja odgrywają w zakładach w Neckarsulm spore znaczenie. Kierownik fabryki, Fred Schulze, przedstawił specjalne prezentacje tematyczne. Można było zwiedzić nowe centrum logistyczne z automatycznym magazynem małych części (niem. AKL). Dziennie przeładowuje się w nim prawie 27 tys. pojemników, w których znajdują się np. sterowniki. Budynek magazynu jest szczególnie energooszczędny. Zastosowano w nim wiele rozwiązań technicznych przyjaznych dla środowiska. Ciepło odpadowe budynków gospodarczych, znajdujących się na terenie zakładów, jest wykorzystywane do ogrzewania podłogowego w magazynie. Inteligentne rozwiązania zastosowane w urządzeniach do obsługi regałów, jak np. odzyskiwanie energii hamowania i wyłączanie napędu, również pomagają zaoszczędzić energię elektryczną. Wszystkie energooszczędne środki podjęte w magazynie pozwalają na redukcję CO2 nawet o 500 ton rocznie. W zakładach Neckarsulm goście mogli zapoznać się ze sposobami rozwiązywania kwestii zrównoważonego rozwoju również podczas zwiedzania nowego centrum kontroli silników oraz lakierni. W tym supernowoczesnym centrum, z poszczególnych stanowisk kontroli odzyskuje się prawie 86 procent energii. Dzięki termicznym urządzeniom do dopalania, lakiernia oszczędza od 20 do 30 procent gazu ziemnego. Za różnego rodzaju działania, mające na celu oszczędzanie energii, zakłady w Neckarsulm otrzymały nagrodę koncernu Volkswagen. W ubiegłym roku zużycie energii zmniejszono tu o ponad 25 tys. MWh, zapobiegając w ten sposób emisji 10,5 tys. ton CO2. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. FleetBoard:ofertadla transportu dystrybucyjnego, spojrzenie w przyszłość telematyki Atrakcyjna oferta: zoptymalizowana logistyka w transporcie dystrybucyjnym Nowe rozdanie: prosta komunikacja z kierowcą Autobusy przemieszczają się efektywnie dzięki analizie użytkowania FleetBoard Fabryczny montaż FleetBoard w Mercedes-Benz Sprinter Oferta dostępna również jako aplikacja Niezwykłe: Mercedes-Benz Bank oferuje nowe zależne od wykorzystania ubezpieczenie samochodów ciężarowych Równoleglez nowym Mercedes-Benz Antos, system FleetBoard wprowadza nowe usługidla ciężkiego transportu dystrybucyjnego. Poza tym inwestycja wtelematykę dla autobusów i transporterów opłaca się jak nigdydotąd. Spółka FleetBoard należy na rynku europejskim do wiodącychdostawców rozwiązań telematycznych dla samochodów ciężarowych,transporterów i autobusów wszelkich marek i z wszystkich rynków.Również w Afryce Południowej, Brazylii i na Środkowym WschodzieFleetBoard mógł pozyskać wielu nowych klientów. Przedsiębiorstwozostało niedawno wyróżnione nagrodą Frost & Sullivan Award zarozwój i innowację. Atrakcyjnaoferta:zoptymalizowana logistyka w transporcie dystrybucyjnym Specyficzneprzypadkizastosowania w transporcie dystrybucyjnym wymagają elastycznychrozwiązań telematycznych: przy pomocy systemu FleetBoardkształtowane są optymalnie procesy logistyczne i dystrybucyjne, apotencjał pojazdów wykorzystywany jest w stopniu maksymalnym.FleetBoard oferuje dla nowego Mercedes-Benz Antos atrakcyjną ofertęw zakresie zastosowania profesjonalnej telematyki: FleetBoard TiiRec— zainstalowany na stałe komputer pokładowy z modemem GSM iodbiornikiem GPS — wraz z opcją szkoleń dla kierowców dostępnyjest już za 800 euro. FleetBoard TiiRec jest wykorzystywany do usługFleetBoard – zarządzania pojazdem oraz zarządzania czasem. Służyon do przekazywania danych technicznych dla każdego pojazdu zinterfejsem. Z obszernego portfolio usług FleetBoard Klientkomponuje pożądany zakres. FleetBoardsię opłaca:Długoletnie doświadczenia Klientów z obszaru dystrybucjipotwierdzają, że w wyniku zastosowania systemu FleetBoard już wkrótkim okresie następuje redukcja zużycia paliwa o 5 do 15procent, zmniejszone zostaje zużycie pojazdów, a zlecenia mogą byćoptymalnie koordynowane. Manager floty rejestruje i opracowuje jegodane techniczne. Wykazywane są np. prędkość, użycie hamulców,mapa charakterystyk, postoje, czas postoju przy pracującym silnikujak również warunki pracy pojazdu przy średnim wzniesieniu iobciążeniu pojazdu. Dzięki tym danym można zwiększyćekonomiczne wykorzystanie floty. Indywidualne wskazówki dlakierowców wpływają na polepszenie sposobu jazdy; analizaużytkowania służy w wielu przedsiębiorstwach jako podstawasystemu premiowania. Na międzynarodowych targach pojazdówużytkowych IAA Nutzfahrzeuge 2012 FleetBoard przedstawi rozszerzonąanalizę użytkowania, która dostarczy jeszcze bardziejszczegółowych informacji dotyczących nowego Actrosa i włączy wto takie systemy wspierające jak tempomat, tempomat z funkcjąhamowania przy automatycznej regulacji odstępu, EcoRoll lubużytkowanie Kick-Down. Nowerozdanie: prosta komunikacja z kierowcą LogistykaFleetBoard to nowa usługa zarządzania transportem z najważniejszymifunkcjami dla efektywnego przeprowadzania procesów logistycznych.Jest ona skierowana do przedsiębiorstw, które poszukują rozwiązańdla komunikacji tekstowej pomiędzy centralą a kierowcą, jakrównież lokalizacji pojazdów oraz nawigacji. Komunikacjapodstawowa pomiędzy dyspozytornią a kierowcą następuje poprzezwysłanie tekstów, wymianę wiadomości i raportowanie statusówrealizacji zlecenia. Pozycja pojazdu widoczna jest zawsze w usłudzeFleetBoard Mapping. Wiadomości z dyspozytorni przekazywane są zDispoPilot.guide bezpośrednio do kabiny kierowcy. Zainstalowanyna stałe DispoPilot.guide z dużym siedmio celowym monitorem (17,8cm) dostępny jest w wyposażeniu opcjonalnym jako urządzenienawigacyjno-komunkacyjne. Za jego pomocą można przesyłać adresyprzekazane przez dyspozytornię do naprowadzania na cel. Aktualizacjado dalszych usług, jak np. odzwierciedlanie specyficznych dla danegoprzedsiębiorstwa workflow, jest możliwa w każdym momencie. Wnawigacji zintegrowano również takie cechy jak system LDW,informacje o korkach i uwzględnienie transportów towarówniebezpiecznych przy planowaniu trasy. Autobusyprzemieszczają się efektywnie dzięki analizie użytkowaniaFleetBoard Autobusymarek Mercedes-Benz i Setra mogą być w całej europie fabryczniewyposażane w system FleetBoard lub —jak autobusy innych producentów — o system ten uzupełniane.Dzięki cyfrowej mapie drogowej, osoba odpowiedzialna za tabor możew każdej chwili uzyskać informacje o aktualnej pozycji pojazdu luburuchomić szczegółowe śledzenie trasy pojazdu w odstępach30-sekundowych; może on też zmieniać perspektywę widoku – zulicznego na satelitarny. Dodatkowo poza pozycjami autobusówwyświetlane są informacje o ważnych wydarzenia na trasie,ostrzeżenia oraz informacje o statusie. Przy pomocy FleetBoardrównież przedsiębiorstwa przewozów autokarowych mogązoptymalizować swoją rentowność, gdyż właśnie poprzez styljazdy można znacząco zredukować zużycie paliwa oraz pojazdu. Zanaliz kierowca autobusu otrzymuje informacje zwrotne o tym, jakiedziałania wpłyną na polepszenie jego stylu jazdy oraz przedewszystkim na zwiększenie bezpieczeństwa. Fabrycznymontaż FleetBoard w Mercedes-Benz Sprinter TelematykaFleetBoard dostępna jest dla Mercedesa-Benz Sprinterw wyposażeniu fabrycznym. Dzięki temu można znacząco zredukowaćkoszty eksploatacji i realizacji procesów taboru. Testy rzeczywistew transporcie dystrybucyjnym wykazały, że zużycie paliwa i emisjaCO2zostały zmniejszone dzięki ekonomicznej jeździe do 30 procent.Logika FleetBoard jest w tym zakresie bardzo prosta. Kierowcy ucząsię defensywnego i przewidującego stylu jazdy i utrzymują go,wspierani przez przejrzyste i regularne raportowanie ocen ich stylówjazdy. Ofertausługowa dostępna również jako aplikacja AplikacjaFleetBoard Apppowoduje, że również w terenie dostępne są wszystkie ważneinformacje dotyczące floty. Poprzez iPhone lub iPad dyrektorzy,kierownicy taboru oraz dyspozytorzy mają dostęp do aktualnych iwstecznych danych. Mogą uzyskać informacje o pozycji pojazdu lubpozostałym dopuszczalnym czasie jazdy i wymienić je z kierowcą.Dzięki temu kierowcy o wystarczającej ilości pozostałego czasujazdy mogą zostać zlokalizowani w pobliżu nagłego zleceniaprzyjętego do realizacji, a na pytanie, czy trasa przebiega zgodniez planem, zostanie szybko udzielona odpowiedź. Można równieższybko zareagować na zapytania dotyczące transportu lub opóźnieniawynikające z korków — w nagłych przypadkach również w nocy. Źródło: Mercedes-BenzPolska
  6. więcej -> Renault Trucks na pierwszych wirtualnych targach transportu i logistyki | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. [h=1]Mistrzowie transportu ROSJA! niesamowite![/h]
  8. Cos dla milosnikow ciezkiego transportu samochodowego... Ciezarowka robi wrazenie!
  9. http://trans.info/message/view/6517.html Bardzo oryginalny pomysł
  10. http://trans.info/message/view/6312.html
  11. http://www.trans.info/message/view/6259.html
  12. Parada Straży Miejskiej, Policji i Inspekcji Transportu Drogowego - Gdańsk. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=yIu8oSMeV8s&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=yIu8oSMeV8s&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  13. http://trans.info/message/view/5437.html
  14. http://www.trans.info/message/view/5048.html
  15. Murcielago

    Ferrari 458 Italia

    Znowu Ferrari. Sorki za pogiętą kartkę, ale nieco ucierpiała podczas transportu
  16. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=e9Di-pdXjs8&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=e9Di-pdXjs8&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. Biuro Obsługi Transportu Międzynarodowego Certyfikaty S * Certyfikaty ''S'' http://www.botm.gov.pl
  18. Biuro Obsługi Transportu Międzynarodowego Potrzeby własne * Potrzeby własne http://www.botm.gov.pl
  19. Biuro Obsługi Transportu Międzynarodowego Świadectwo kierowcy * Świadectwo kierowcy http://www.botm.gov.pl
  20. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1366
  21. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1330
  22. http://etransport.pl/wiadomosc,8310,nowy_rewolucyjny_produkt_przeciwpozarowy_dla_transportu.html
×