Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'testuje' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 19 wyników

  1. Audi jako pierwszy producent samochodów na świecie testuje systemy zdalnej jazdy · Jazda po drogach publicznych potwierdza techniczną dojrzałość systemu zdalnej jazdy · Odciążenie kierowcy przy wolnej jeździe - do 60 km/h w ruchu ulicznym · Prof. dr Ulrich Hackenberg podkreśla: „To ważny element większego systemu bezpieczeństwa“ Ingolstadt, 13 sierpnia 2014 r. Audi prowadzi szeroko zakrojone prace nad systemami zdalnej jazdy. Jako pierwszy producent samochodów w skali całego świata, prowadzi obecnie testy na publicznej drodze ekspresowej na Florydzie. „Audi już teraz oferuje wiele efektywnych systemów wsparcia kierowcy“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Niedługo przedstawimy nowe rozwiązania, bliżej odpowiadające pojęciu ‚zdalnej jazdy’. Wspierają one kierowcę gdy nie jest on w stanie poprawnie zareagować na wydarzenia na drodze lub w sytuacji długiej jednostajnej podróży, która może stanowić trudność ze względu na swą monotonię. Nowe systemy zdalnej jazdy znacznie poprawiają wtedy bezpieczeństwo w ruchu drogowym i komfort prowadzenia.“ Jednym z takich systemów wsparcia kierowcy, które już w niedalekiej przyszłości będą montowane seryjnie, jest pilot jazdy w korkach. Przy prędkościach poniżej 60 km/h, uwalnia on kierowcę od większości wykonywanych zwyczajowo czynności, ponieważ samoczynne przyspiesza, zwalnia i kieruje pojazdem. Reaguje równocześnie na zachowania innych pojazdów. Gdy korek się rozładowuje lub gdy pojazd dociera do końca drogi szybkiego ruchu, kierowca otrzymuje komunikat, że powinien z powrotem przejąć kontrolę nad autem. Jeśli tego nie uczyni, system bezpiecznie zatrzyma samochód. Testy odbyły się już na drodze publicznej. Cztery pierścienie właśnie zaprezentowały ten system na jednym z odcinków drogi ekspresowej Lee Roy Selmon w pobliżu miejscowości Tampa na Florydzie. W ten sposób, Audi zostało pierwszym motoryzacyjnym producentem na świecie, który wprowadził do publicznego ruchu zdalnie sterowany samochód. O technicznej dojrzałości tego rozwiązania mogli przekonać się przybyli na miejsce dziennikarze i politycy. W testowym pojeździe, modelu Audi A7 Sportback, zamontowano 22 czujniki, w tym najnowszy skaner laserowy. Zebrane przy ich pomocy dane przetwarza centralna jednostka sterująca systemu wsparcia kierowcy (zFAS). Tam, na podstawie danych z czujników, powstaje ciągle przetwarzany, pełen obraz otoczenia pojazdu. Jednostka sterująca zFAS, ze względu na swoja moc i swoje niewielkie, porównywalne z tabletem wymiary, stanowi ważny krok na drodze ku wprowadzeniu pilota jazdy w korkach do produkcji seryjnej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Agnieszka Szulim testuje sportowego Volkswagena Golfa GTI! Dziennikarka przygotowuje się do startu w profesjonalnych wyścigach samochodowych – serii Volkswagen Castrol Cup. Agnieszka Szulim po raz pierwszy przejechała po torze wyścigowym w profesjonalnie przygotowanym aucie wyścigowym w ramach 2. rundy Volkswagen Castrol Cup. - Bardzo mi się podobały moje pierwsze okrążenia za kierownicą Golfa, choć na torze panowały bardzo trudne warunki. Padał deszcz, więc asfalt był śliski, a w samochodzie było bardzo gorąco – tak wysiadając z samochodu, w strugach padającego deszczu, dziennikarka na gorąco skomentowała swój przejazd. W sobotę, 24 maja na torze wyścigowym EuroSpeedway Lausitz, Agnieszka Szulim zaprezentowała się w profesjonalnym kombinezonie i przejechała testowe okrążenia pucharowym, 310 konnym Golfem GTI. Prezenterka w ten sposób przygotowuje się do wyścigu, w którym weźmie udział w połowie czerwca w Poznaniu podczas 3. rundy Volkswagen Castrol Cup. Pierwszy kontakt Agnieszki Szulim z pucharowym Golfem GTI okazał się być bardzo ekscytujący. Dziennikarka swoją wizytę na niemieckim torze wyścigowym w Lausitz rozpoczęła od zajęć teoretycznych oraz przymiarek do samochodu. Kierowca wyścigowy, koordynator sportowy Volkswagen Castrol Cup, Adam Gładysz - opiekun merytoryczny Agnieszki podczas pucharu, zaznajomił ją z profesjonalnymi systemami Golfa oraz z systemem gaśniczym, który Agnieszka musi umieć obsłużyć w razie wypadku. Po niezbędnej teorii przyszła pora na okrążenie na profesjonalnym torze.- Choć to był mój pierwszy raz w samochodzie wyścigowym, czułam się w nim dużo lepiej niż na motocyklu, który znam. Cieszę się, że mogłam sprawdzić ten świetny samochód, jakim ścigają się kierowcy w Volkswagen Castrol Cup.- powiedziała Agnieszka po przejechaniu pierwszych okrążeń. - Wcześniej już jeździłam po torze, ale tylko motocyklem. Miałam także okazję pobawić się za kierownicą samochodu rajdowego na szutrze – dodaje. Szulim, Chajzer i Prokop – VIP Drivers Do jazdy w tegorocznym cyklu Volkswagen Castrol Cup Agnieszka Szulim przygotowuje się razem z Filipem Chajzerem oraz Marcinem Prokopem. Cała trójka pierwsze próbne jazdy przed startami ćwiczyła na torze w Poznaniu na usportowionych wersjach Golfa. – Poziom jazdy Filipa, Marcina i mojej był bardzo wyrównany. Chociaż na końcu nasz instruktor przyznał że jeden z najtrudniejszych zakrętów na tym torze wychodzi mi dużo lepiej niż chłopakom – chwali się Agnieszka i dodaje ze śmiechem – okazało się także, że mam silną tendencję do jeżdżenia bokiem. Faktycznie, to sprawia mi ogromną przyjemność, ale w wyścigach jest to bardzo niewskazane, więc będę musiała powstrzymać moje zapędy. Emocje przed startem w Volkswagen Castrol Cup Podczas kolejnej, 3. rundy Volkswagen Castrol Cup, Agnieszka Szulim razem z Filipem Chajzerem stanie na starcie Toru Poznań. Gwiazdy TVN w pucharowych Golfach GTI, osiągających prędkość ponad 250 km/h, będą mogły wykazać się swoimi wyścigowymi aspiracjami. - Myślę, że Filip jest nastawiony bojowo, bo chyba nie chce żeby objechała go dziewczyna. Dlatego przypuszczam, że jego podejście będzie bardzo ambitne. Tak jak i moje, bo nastawiam się na to, że jednak będę szybsza - zapowiada wyzywająco Agnieszka. Jerzy Dudek zamienił piłkę na sportowego Golfa Jednym z kierowców tegorocznego pucharu jest także Jerzy Dudek – międzynarodowa gwiazda piłki nożnej, która w tym roku bierze udział w pełnym cyklu Volkswagen Castrol Cup. Po pierwszych doświadczeniach jako VIP Driver w ubiegłorocznej edycji serii, Dudek w tym roku stanął do równej walki o podium z profesjonalnymi kierowcami. Podczas ostatniej rundy, były piłkarz wykazał się bardzo waleczną postawą i zajął 16. miejsce w stawce 22 zawodników, zdobywając kolejne punkty w walce o puchar. Znany ze swojego profesjonalnego podejścia do sportów, Dudek z wyścigu na wyścig osiąga coraz lepsze wyniki i tym samym stanowi realne wyzwanie dla grona profesjonalnych kierowców. Być może nowa pasja Jerzego Dudka przerodzi się w kolejne sukcesy na skalę międzynarodową. Castrol wspiera najlepszych W ramach globalnego partnerstwa, marki Castrol i Volkswagen już od wielu lat razem opracowują nowoczesne rozwiązania technologiczne i udoskonalają oleje oraz inne płyny eksploatacyjne, które są stosowane fabrycznie w autach grupy Volkswagen. Współpraca oznacza również wspólne projekty w sportach motorowych i liczne sukcesy takie jak na przykład zwycięstwo Sebastiana Ogiera w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Sponsorzy główni: Castrol, Hankook, VW Bank Polska oraz STS Centrum Dystrybucji Samochodów. Partnerzy: VW Motorsport, Volkswagen R GmbH, PZM, ATS, OMP, Bilstein oraz Eibach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. więcej -> Zakopane testuje elektryczny autobus Solarisa, park samochodów, rynek nowych samochodów, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. Auto od przyszłego roku na torach wyścigów WTCC...
  5. Range Rover testuje hybrydową flotę na trasie liczącej 16 000 km Jadąc przez Polskę, przetestują bardziej zawieszenie niż napęd hybrydowy
  6. GreenGT H2 testuje opony Dunlop Dunlop świętuje swoje 125-lecie pracując nad oponami przyszłości Warszawa, 24 czerwca 2013 r. – Rok 2013 jest bardzo ważny dla Dunlopa. Marka obchodzi swoje 125-lecie, wspominając minione zwycięstwa, innowacje i rekordy, a także wpływając na przyszłość motoryzacji. W ramach współpracy z GreenGT, Dunlop projektuje opony dla GreenGT H2 – pierwszego prototypu samochodu wyścigowego napędzanego ogniwami wodorowymi, startującego w Le Mans. GreenGT H2 wyposażony w elektryczny układ przeniesienia napędu przeszedł już wstępne próby na oponach wyścigowych inspirowanych najnowszą konstrukcją Dunlop Sport BluResponse. Podczas tygodnia Le Mans, poprzedzającego legendarny wyścig (22-23 czerwca br.), GreenGT ogłosił plany organizacji światowej trasy promującej projekt. Samochody elektryczne stanowią dziś wyzwanie dla projektantów opon. Ze względu na zwiększoną masę pojazdu ogumienie musi mieć większą nośność. Natomiast dążenie do lepszej wydajności energetycznej oznacza, że opona powinna posiadać dwie cechy zmniejszające opór toczenia: spodnia część mieszanki o niskich parametrach generowania ciepła, która wykazuje wyższą spójność molekularną, co przekłada się na ograniczenie wewnętrznego tarcia, a tym samym mniejsze wydzielanie ciepła, zoptymalizowany kształt i konstrukcja opony zapewniające zwiększoną sztywność wzdłużną oraz ograniczające deformację korpusu, co wpływa na zmniejszenie oporu toczenia. Opony Dunlopa nie tylko poprawiają wydajność i sterowność samochodu z napędem elektrycznym, ale także pozwalają mu dłużej się poruszać. Jest to możliwe dzięki zmniejszeniu zużycia energii przy jednoczesnej maksymalizacji przyczepności i efektywności. Zastosowane w GreenGT H2 opony wyścigowe zostały zainspirowane konstrukcją najnowszych opon Dunlop Sport BluResponse. Opona drogowa Dunlop wyróżnia się wysokimi parametrami, podobnie jak koncepcyjna opona BluResponse AA, która otrzymała klasę A zarówno w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni, jak i efektywności paliwowej. Tak dobre parametry oznaczają zmniejszenie oporu toczenia, co przekłada się na maksymalizację wydajności energetycznej samochodu. Po przeprowadzeniu wstępnych testów powstanie nowa generacja wyścigowych opon Dunlop Sport BluResponse. W ich projektowaniu inżynierowie uwzględnią wymogi technologii zmiennego rozdziału momentu obrotowego (torque vectoring) i skutki zastosowania elektrycznego przeniesienia napędu w takich pojazdach, jak GreenGT H2. „Ogniwa wodorowe mogą być przyszłością sportów motorowych. Dążąc do maksymalizacji przyczepności i wydajności paliwowej samochodu musimy współpracować z projektantami pojazdów, aby stworzyć nową generację wydajnych opon. Opór toczenia, czyli utrata energii spowodowana obracaniem się opony to obszar, w którym jako producent ogumienia możemy mieć istotny wpływ na powodzenie takiego projektu jak GreenGT. Konstruktorzy pojazdu mogą w znacznym stopniu poprawić sprawność podwozia i układu przeniesienia napędu, ale cała energia przekazywana jest przez opony – dlatego tak istotne jest, by również ogumienie było elementem dopracowanym pod względem wydajności energetycznej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości uczestniczenia w projektowaniu opony dla pierwszego prototypu samochodu wyścigowego dla Le Mans zasilanego ogniwami wodorowymi. Ogromne doświadczenie techniczne Dunlopa i 125 lat nieustających sukcesów w sporcie motorowym dostarcząją wiedzy, która jest niezwykle cenna w przedsięwzięciu stworzenia opon przyszłości” – powiedział Jean-Felix Bazelin, dyrektor generalny Dunlop Motorsport. Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących światowych producentów opon klasy high i ultra high performance, z imponującą historią sukcesów i rekordów w sportach motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  7. W nocy z czwartku na piątek (ten tydzień) forum będzie niedostępne. Będziemy wprowadzać zmiany w silniku na nowy firmy vBulletin, bardziej efektywny. Za utrudnienia przepraszamy, ale ma ten zabieg podnieść jakoś forum i pchnąć nasz serwis w nową erę. Temat podklejam, w przypadku błędów na nowym silniku proszę wpisujcie tutaj je.
  8. Scotland Yard testuje nową limuzynę - książe Karol przesiądzie się do BMW? W Wielkiej Brytanii produkują wiele wspaniałych limuzyn - wg mnie książe Karol powinien pójść w ślady prezydenta Putina i wspierać rodzime firmy
  9. Renault testuje technologi nowego SUV-a Wychodzi więc na to, że nowy Koleos będzie bliźniakiem następnego Qashqaia - w sumie dobry pomysł skoro obecny Qashqai schodzi jak ciepłe bułeczki, a Koleos czerstwieje w magazynach
  10. więcej -> Lotnisko Hamburg testuje elektrycznego Solarisa | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> MAN testuje długie zestawy drogowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. [h=1]Patrick Simon testuje MTM Audi A1 Nardo Edition[/h]
  13. [h=1]Patrick Simon testuje CCG niestandardowy GT[/h]
  14. Volvo testuje nowe systemy bezpieczeństwa W pełni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzyżowaniach oraz redukcja do zera kolizji z udziałem zwierząt – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpieczeństwa, nad którymi pracuje Volvo. Wszystkie te rozwiązania znajdą się już za kilka lat w seryjnej produkcji. Coraz więcej kierowców prowadząc samochód zajmuje się czymś innym, niż tylko skupieniem się na jeździe. Zazwyczaj rozmawiają przez telefon, sprawdzają e-maile, czy też wysyłają smsy. Dotyczy to aż 25% czasu spędzonego za kierownicą. Takie zachowanie niestety często może powodować wypadek lub kolizję. Volvo prowadzi badania mające na celu minimalizację takich sytuacji na drodze i udoskonala swoje samochody o nowoczesne systemy bezpieczeństwa, typu City Safety, czy Pedestrian Detection. Teraz firma idzie o krok dalej i pracuje nad rozwiązaniami, które wyeliminują do zera poważne obrażenia i ofiary śmiertelne z wypadków z udziałem samochodów Volvo. A to wszystko już w 2020 roku. Czytanie książki podczas prowadzenia auta w korku. Dzięki systemowi automatycznego wsparcia jazdy w korku (z ang.Autonomous Driving Support) już niedługo kierowca nie będzie musiał się skupiać na prowadzeniu i będzie mógł poświęcić swoją uwagę np. czytaniu książki. Poprzez wykorzystanie danych z kamery i radarów, samochód może podążać za pojazdem jadącym z przodu. Przyspieszanie, hamowanie i skręcanie kierownicą odbywa się automatycznie. Jeśli pojazd z przodu jest zmuszony do wykonania szybkiego ruchu z powodu przeszkody na drodze, kierowca wspomagany jest przez układ sterowania,który sprawia, że samochód skręca w tą samą stronę. Jeśli kierowca zdecyduje się z powrotem prowadzić auto samodzielnie, wystarczy dotknięcie przez niego pedału hamulca lub gazu, czy też samodzielny ruch kierownicą. System nie ogranicza, a jedynie wspiera kierowcę w prowadzeniu auta. Automatyczne hamowanie na skrzyżowaniachW Stanach Zjednoczonych 21,5% wypadków śmiertelnych w 2007 roku miało miejsce na skrzyżowaniach, a w 16 krajach Unii Europejskiej (bez Szwecji) odsetek ten w 2006 roku wyniósł 20,6%. Aby zmniejszyć liczbę tych kolizji, Volvo rozpoczęło prace nad systemem wsparcia pokonywania skrzyżowań (z ang. Intersection Support). Układ w momencie opuszczania skrzyżowania wyhamuje auto do zera, jeśli przed samochodem pojawi się inne auto, które przetnie tor jazdy skręcającego samochodu. Unikanie kolizji ze zwierzętami Nowy system minimalizujący ryzyko kolizji z udziałem zwierząt (z ang. Animal Detection) potrafi wyhamować auto w przypadku wtargnięcia zwierzęcia na drogę. Układ składa się z dwóch części – czujnika radaru oraz kamery na podczerwień, które rejestrują sytuacje przed i po bokach samochodu. Obecnie system wykrywa duże zwierzęta, takie jak łosie, jelenie, bydło, czy konie. Jednak w przyszłości układ będzie działał w przypadku pojawienia się na drodze mniejszych zwierząt. Co istotne system działa także w nocy. Wszystkie rozwiązania są jeszcze w fazie testów i na pewno minie jeszcze kilka lat zanim zostaną one wprowadzone do seryjnieprodukowanych samochodów Volvo. Chcemy aby nasze systemy bezpieczeństwa działały i zachowywały się podobnie jak ludzie.Czujniki to oczy, komputer to mózg, a hamulce to mięśnie. Dzięki temu możliwe stanie się zrealizowanie wizji samochodów Volvo, które nie ulegają wypadkom – powiedział Maciej Szurek, Product Manager w Volvo Auto Polska. Źródło: Volvo
  15. więcej -> Volvo testuje nowe systemy bezpieczeństwa | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1301
  17. Fifth Gear - testuje Audi RS6 <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf" FlashVars="video=e75ce671-2c4e-4193-863e-9a76007526d6" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="428" height="352" name="ePlayer" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> Fifth Gear - Audi RS6
  18. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=qq4MHmj1Ri&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/qq4MHmj1Ri/slrvsmaybach&wrzuta_mini=http://c16.wrzuta.pl/wm13418/f22541dc002986ec4752b433/slrvsmaybach&wrzuta_name=slrvsmaybach&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
×