Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'test' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 317 wyników

  1. Cześć wszystkim! Z miesiąc temu wystartowaliśmy z nowym projektem TESTY Z KLASĄ, w którym robimy test drive samochodów luksusowych, sprawdzamy auta w różnych sytuacjach ta analizujemy wszystkie zalety i cechy negatywne. Projekt został stworzony przez osoby, które posiadają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży nowych samochodów marek premium i bardzo dobrze znają się na motoryzacji, a więc potrafią dać autu obiektywną ocenę, biorąc pod uwagę różnego rodzaju szczegóły. Za ten miesiąc nakręciliśmy już 3 odcinki. Zapraszamy do oglądania i komentowania! Śledźcie nas na Facebooku: https://www.facebook.com/testyzklasa/ Subskrybujcie nasz kanał YouTube:
  2. Hejka! Chciałbym wam przedstawić nasz drugi filmik o VW Golf II. Jeśli się podoba zapraszam do subskrypcji. https://youtu.be/9Bey7tJA8DAa
  3. Witam wszystkich! Piszę tutaj w nieco nietypowej sprawie. Od paru lat zajmuję się półprofesjonalnie filmowaniem, przez ten czas zrealizowałem wspólnie ze znajomym sporo projektów, autorskich jak i na zlecenie, jedne ciekawsze, niektóre może słabsze, cały czas się uczymy. Jesteśmy młodymi ludźmi w wieku 21 lat. Z racji tego, że drugą moją pasją zaraz po filmowaniu jest motoryzacja, zrodził się pomysł, aby obie te rzeczy w pewien sposób połączyć i tak oto w głowie zrodził się pomysł, aby nagrywać testy samochodów w formie wideo. Sam pomysł sięga tak dawno jak rok temu, ale przez brak czasu, oraz inne zdarzenia losowe, projekt zaczęliśmy realizować dopiero niedawno. Skrzyknęliśmy jeszcze dwójkę znajomych, którzy zechcieli wystąpić i przystąpiliśmy do realizacji pierwszego testu, gdzie wzięliśmy pod lupę Alfę Romeo 156 z silnikiem 2,5 V6. I tu pojawia się zadanie dla Was, forumowiczów Nie chcemy jeszcze udostępniać filmu publicznie, gdyż robiliśmy takie coś po raz pierwszy w życiu (na pewno nie ostatni!) i postanowiliśmy, że dobrym pomysłem będzie udostępnienie produkcji na forum motoryzacyjnym, aby zaczerpnąć nieco opinii ludzi z zewnątrz, ale jednak jeszcze nie do końca “open public”. Link do filmu znajdziecie poniżej. Chcielibyśmy Was prosić o szczere opinie na temat naszego testu. Zarówno jeżeli chodzi o poziom realizacji, jak i samej treści. Najważniejsze pytanie to “Jak Wam się to ogląda?”, czy nie jest nudno, czy materiał was ciekawi i czy chcielibyście oglądać więcej tego typu filmów Każdy człowiek zwraca uwagę na coś innego, dlatego zależy nam na szczerych opiniach, konstruktywnej krytyce, aby każdy następny odcinek realizować uwzględniając uwagi od potencjalnej publiczności. Wtedy z każdą następną produkcją będzie, mamy nadzieję, coraz lepiej! Realizacja tego projektu sprawiła nam naprawdę dużo frajdy i dodała motywacji do produkcji kolejnych Z góry dzięki za wszystkie opinie! Film: http://youtu.be/PO5B3cLfWOM P.S: Film na youtubie jest niepubliczny, mogą go obejrzeć jedynie osoby, które mają link. Dlatego prosiłbym na razie o nieudostępnianie materiału poza forum.
  4. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring: test wytrzymałości Audi R8 LMS Pierwszy start nowego samochodu sportowego klasy GT w wyścigu 24-godzinnym Cztery zespoły reprezentują Audi w „zielonym piekle” W imprezie weźmie udział duża grupa doświadczonych kierowców WEC, DTM i GT Ingolstadt, 11 maja 2015 r. Od 16 do 17 maja, na torze Nürburgring, szykuje się poważny test wytrzymałości dla nowego Audi R8 LMS. Ten sportowy samochód klasy GT, weźmie wtedy udział w swoim pierwszym 24-godzinnym wyścigu. Audi chce w ten sposób kontynuować sukces osiągnięty przez R8 LMS, które w kwietniu po raz pierwszy zwyciężyło w mistrzostwach serii VLN. Nowe Audi R8 LMS miało swoją światową premierę zaledwie dziesięć tygodni temu, podczas Salonu Samochodowego w Genewie. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring uważany jest za wyjątkowo wymagający. Połączone trasy: Grand Prix oraz otwarta w 1927 r. pętla północna (Nordschleife), to razem 25 km 378 m. To najdłuższy tor wyścigowy na świecie. Legendarna, znana jako „zielone piekło” pętla północna z jej 73 zakrętami, wzniesieniami o kącie nawet 17 procent i licznymi zmianami nawierzchni, stawia zarówno kierowcom, jak i samochodom najwyższe wymagania. Dla nowego Audi R8 LMS, którego silnik V10 po ostatnich zmianach regulaminowych ma moc około 500 KM, klasyczny maraton w Eifel jest już czwartym w tym sezonie wyścigiem. Wcześniej dwa razy uczestniczył w Długodystansowych Mistrzostwach serii VLN oraz raz w zawodach Blancpain Endurance Series. „Chcemy pokazać, że również w wyścigu 24-godzinnym Audi R8 LMS jest konkurencyjne” - mówi Romolo Liebchen, kierownik Audi Sport customer racing. „Na torze Nürburgring czeka nas ciężka próba wytrzymałości. Po pierwsze musimy przejechać cały dystans bez błędów i komplikacji. A po drugie, podobnie jak w latach poprzednich, konkurencja jest bardzo silna.” Wśród 160 uczestników wyścigu, bezpośrednimi rywalami Audi w kategorii GT3, będzie 22 kierowców jadących samochodami sześciu innych marek. Zespoły Audi Sport Team Phoenix i Audi Sport Team WRT wystawiają po dwa nowe Audi R8 LMS. Belgijska załoga WRT, która w kwietniu świętowała swoje pierwsze zwycięstwo w Długodystansowych Mistrzostwach serii VLN, po raz pierwszy w 24-godzinnym wyścigu reprezentowana będzie przez dwa auta. Zespół Audi Sport Team Phoenix, pochodzący z Meuspath niedaleko toru Nürburgring, jadąc samochodami Audi, wygrywał już ten wyścig w latach 2012 i 2014. W imprezie weźmie udział grupa wybitnych kierowców, między innymi mistrz świata FIA WEC z 2012 r. Marcel Fässler, kierowcy DTM Mike Rockenfeller (zwycięzca z 2013 r.) i Nico Müller, aktualny triumfator Blancpain GT Laurens Vanthoor oraz doświadczeni kierowcy długodystansowi, ubiegłoroczni zwycięzcy z Nürburgring: Christian Mamerow, René Rast, Frank Stippler i Markus Winkelhock. Dodatkowo, modelowi Audi R8 LMS ultra, wygrywającemu 24-godzinny wyścig w latach 2012 i 2014, zaufały dwa inne zespoły niefabryczne. Audi race experience wystawia dwa samochody wyścigowe GT. Ciekawostką jest, że jedną z załóg tworzą wyłącznie kierowcy pochodzący z Dalekiego Wschodu. Oprócz tego, już po raz trzeci z kolei jadąc samochodem Audi, w „zielonym piekle” wystartuje team Twin Busch Motorsport. Zespoły jadące Audi w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring w sezonie 2015 Audi Sport Team Phoenix #1 Christopher Haase/Christian Mamerow/René Rast/Markus Winkelhock (D/D/D/D) #4 Marc Basseng/Marcel Fässler/Mike Rockenfeller/Frank Stippler (D/CH/D/D) Audi Sport Team WRT #28 Christopher Mies/Nico Müller/Edward Sandström/Laurens Vanthoor (D/CH/S/B) #29 Christer Jöns/Pierre Kaffer/Nicki Thiim/Laurens Vanthoor (D/D/DK/B) Audi race experience #14 Niki Mayr-Melnhof/Micke Ohlsson/Rod Salmon/Ronnie Saurenmann (A/S/AUS/CH) #15 „Franky“ Cheng Congfu/Marchy Lee/Shaun Thong/Alex Yoong (CN/HK/HK/MAL) Twin Busch Motorsport #16 Dennis Busch/Marc Busch/Christiaan Frankenhout (D/D/NL) Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. 2015 Volvo XC 90 Crash Test Amazing Rollover Video Commercial CARJAM TV 2014
  6. The All-New 2015 Volvo XC90 Crash Test
  7. Dziś mamy dla Was coś awangardowego! Oto nasz test Citroena C4 Cactus. Co nim myślicie? Hit czy kit? Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1199 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 82 KM Moment obrotowy: 118 Nm Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 167 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.9 sek. Zużycie paliwa: 4.6l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z pełnym testem: [h=2]Test Citroena C4 Cactus - Lubię to![/h]
  8. Ostatnio w naszej redakcji pojawił się funkcjonalny model Seat Alhambra (bliźniaczy z VW Sharanem). Pod maskę tego egzemplarza trafił dwulitrowy silnik diesla o mocy 177 KM. Czy to wystarcza w aucie tych gabarytów? Czy Alhambra spełnia wymogi stawiane temu segmentowi? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdziecie w naszym teście! Zapraszamy Cena prezentowanej wersji to 142 500 zł. Dużo? [h=2]Test Seat Alhambra – czy to kanibalizm?[/h]
  9. 2015 Series III Mopar Challenger Drag Pak - Test Car 1 https://www.youtube.com/watch?v=oEVlYISatgU&list=FLSXk90dGoNNA8hA6888-xIw
  10. All-new Volvo XC90 - Crash test footage
  11. Peugeot 108 - Erster Fahrbericht - Test 2014
  12. Audi Piloted Driving: Expressway Test
  13. Audi RS 7 Sportback im Test: 560 PS für ein Coupé
  14. Mercedes E63 AMG - Test + Fahrbericht 2014
  15. Innowacyjne Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszy na świecie SUV z napędem 4x4 wyposażony w technologię hybrydową typu plug-in - w praktyce potwierdziło swoje osiągi – przebyło 830-kilometrową trasę z Härkingen (siedziba szwajcarskiego importera) do Amsterdamu (siedziba holenderskiego importera) na jednym pełnym zbiorniku paliwa i po jednym ładowaniu akumulatora, bez ładowania z gniazdka po drodze. Średnie zużycie energii wyniosło 1 kWh i 5,44 l. benzyny na 100 km. Mitsubishi Outlander PHEV został wyposażony w trzy silniki (dwa elektryczne i jeden benzynowy o łącznej mocy systemowej 203 KM), dzięki czemu oferuje najlepsze cechy trzech różnych konstrukcji: samochodu elektrycznego zasięg do 52 km, a w trybie hybrydowym do 824 km SUV-a 4x4 stały napęd 4x4 z dwoma silnikami elektrycznymi rodzinnego kombi dużo miejsca dla pięciorga pasażerów i ich bagażu Firma Mitsubishi Switzerland chciała sprawdzić, czy podany przez producenta zasięg tego modelu w trybie hybrydowym (824 km) jest możliwy do osiągnięcia w rzeczywistych warunkach eksploatacji. W tym celu przedstawiciele szwajcarskiego oddziału Mitsubishi przeprowadzili długodystansowy test, wykorzystując Outlandera PHEV z pełnym zbiornikiem paliwa (45 litrów) i w pełni naładowanym akumulatorem. Za kierownicą testowego Outlandera PHEV zasiadł Szwajcar Felix Egolf, pionier hypermilingu (odmiana ekologicznej jazdy samochodem) i były kapitan Airbusa A330/A340, który zdobył już w imieniu Mitsubishi Switzerland kilka rekordów w zakresie zużycia paliwa. Test został przeprowadzony w dniach od 12 do 14 maja na trasie wiodącej z siedziby Mitsubishi Switzerland w Härkingen, przez Bazyleę i Wogezy do Metz, a następnie przez południową część terytorium Luksemburgu do Belgii, przez Ardeny do Eindhoven w Holandii i ostatecznie do siedziby holenderskiego importera Mitsubishi w Amstelveen w pobliżu Amsterdamu. Trasa była częściowo górzysta, a autostrady stanowiły 38 procent. Po dotarciu do celu licznik przebiegu wskazywał 729 km, a licznik zasięgu 90 km. W związku z tym Outlander PHEV udał się do Amsterdamu na sesję zdjęciową, a następnie do Utrecht, gdzie komputer pokładowy poinformował o przejechaniu łącznie 830,2 km. W tym miejscu odbyło się też pierwsze tankowanie auta: do baku dolano dokładnie 45,14 litra paliwa, co oznacza średnie zużycie 5,44 l/100 i dodatkowo około 1 kWh/100 km. „Test został zdany celująco: zasięg podawany przez producenta (824 km) jest możliwy do osiągnięcia w praktyce. W trasie, poza miastem należy jedynie pamiętać o zasadach ekojazdy i odpowiednio wykorzystywać zalety technologii Plug-in-Hybrid, czyli na przykład ładować akumulator podczas jazdy (CHARGE) lub oszczędzać energię (SAVE), a także korzystać z systemu odzysku energii podczas hamowania. Przyszłość rozpoczyna się tu i teraz!” - podsumował tę próbę kierowca testowy Outlandera PHEV. źródło: MMC Car Poland
  16. Porsche 911 Carrera S vs. 4S Twin Drift Snow Hockenheim Test sport auto
  17. 2015 Porsche 918 Spyder First Test: Fastest 0-60 Time Ever? Plus Porsche 959! - Ignit
  18. Maria Sharapova and Mark Webber: Test drive in the 918 Spyder
  19. Test Rally Catalunya 2013 - L. Bertelli / M. Dotta - Ford Fiesta R5
  20. 2014 Audi SQ5 0-60 MPH Test & Review
  21. Project Fox Mustang - First Race Track Test
  22. [PL] Audi RS7 Sportback 4.0 TFSI 560 KM, 2013 - test
×