Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'techniczną' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Audi powiększa swoją techniczną przewagę, pracując nad laserowymi reflektorami Matrix wysokiej rozdzielczości - Laserowe reflektory Matrix optymalnie oświetlają drogę - Nowe funkcje asystenta świateł - Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami w ramach projektu iLaS Ingolstadt, 28 kwietnia 2015 r. Audi powiększa swoją konkurencyjną przewagę na polu oświetlenia samochodowego. W projekcie „inteligentne światło laserowe dla kompaktowych i adaptacyjnych reflektorów wysokiej rozdzielczości" (iLaS), cztery pierścienie wspólnie z partnerami z sektora przemysłowego i naukowego, pracują nad reflektorem przyszłości. Dzięki laserowej technice Matrix wysokiej rozdzielczości, oświetlenie drogi jest jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne, niezależnie od sytuacji. Technika laserowa Matrix to bazujące na wiązce laserowej światła drogowe, po raz pierwszy zastosowane w roku 2014, w modelu Audi R8 LMX. Technika projekcji intensywnego, laserowego światła po raz pierwszy znalazła tu zastosowanie w kompaktowym, ale wyjątkowo wydajnym reflektorze. W rozwiązaniu tym, bardzo szybko poruszające się mikrolustro odbija światło lasera. Przy niewielkich prędkościach, światło rozprowadzane jest na większej powierzchni, a promień oświetlenia drogi jest szeroki. Przy większych prędkościach, kąt padania światła jest mniejszy, a jego intensywność i zakres wyraźnie większe. To ogromna zaleta podczas jazdy po autostradzie. Dodatkowo, wiązka światła może być precyzyjnie ukierunkowana. Oznacza to, że oświetleniem poszczególnych stref można sterować, kontrolując moment dopływania światła do tych konkretnych obszarów. Nowością jest także inteligentne i błyskawiczne włączanie i wyłączanie diod laserowych w zależności od pozycji lusterka. Pociąga to za sobą dynamiczną zmianę szerokości wiązki światła. Podobnie jak dzieje się to w przypadku aktualnie montowanych w samochodach reflektorów Matrix LED, ulica zawsze jest jasno oświetlona, a jednocześnie inni uczestnicy ruchu nie są oślepiani. W czym zatem tkwi różnica? Laserowa technika Matrix daje światło w wyższej rozdzielczości, reagujące bardziej dynamicznie. Jego moc i możliwości są zatem lepiej wykorzystane, co prowadzi do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W Matrix Laser, niebieskie, laserowe diody produkowane i dostarczane przez firmę OSRAM, swoim światłem o długości fali 450 nanometrów oświetlają trzymilimetrowe, szybko poruszające się lustro. Lustro odbija niebieskie światło lasera, kieruje je do konwertera zmieniającego je w światło białe, a następnie kierującego je na drogę. Wyjątkowo odporne i trwałe lustro firmy Bosch, to mikroskopijny, elektryczno-optyczny system mechaniczny bazujący na technologii krzemowej. Audi od wielu lat jest liderem pod względem oświetlenia samochodowego. Najważniejsze, wdrożone przez koncern z Ingolstadt innowacje to: - 2003: Audi A8 ze światłami adaptacyjnym (adaptive light) - 2004: Audi A8 W12 z diodowymi światłami do jazdy w dzień - 2008: Audi R8 z całkowicie diodowymi reflektorami - 2010: Audi A8 z reflektorami wykorzystującymi dane dostarczane przez system nawigacji - 2012: Audi R8 z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania - 2013: Audi R8 z reflektorami Matrix LED - 2014: Audi R8 LMX z laserowymi światłami drogowymi W ramach rozpisanego na trzy lata projektu „iLaS”, Audi ściśle współpracuje z następującymi partnerami: Bosch, Osram oraz Instytut Techniki Świetlnej (LTI) Instytutu Technologii (KIT) w Karlsruhe. Projekt jest wspierany przez Niemieckie Federalne Ministerstwo Edukacji i Badań. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. McLaren P1 bdzie mia 916 KM - znamy specyfikacj techniczn Dorzucili silnik elektryczny, ale tylko w ramach systemu KERS, więc (na szczęście) P1 nie możemy nazwać prawdziwą hybrydą
  3. maniek954

    Polska myśl techniczna

    Natknąłem się dzisiaj na to przypadkowo .
  4. Witam czy ktos może mi napisać jaka jest różnica techniczna sprintka 310 a 312 Czy jest to tylko zmiana oprogramowania[/b]
×