Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'team' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 36 wyników

  1. przewijają się u nas różne kwestie motoryzacyjne to może któryś z Was postanowi powalczyć o taki tytuł przeglądałem internety i natknąłem się na taki komunikat ^^ Team Total Pro - Zostań ekspertem Total -> a tutaj link o tym co poniżej w konkursie chodzi! "Wypełnij formularz zgłoszeniowy i napisz w kilku słowach, dlaczego chcesz zostać ekspertem Totala. Co dalej? · spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy finałową 15, którą poprosimy o napisanie artykułu na zadany przez nas temat, · każdy z finalistów otrzyma od nas personalizowane rękawice robocze, · spośród wszystkich artykułów wybierzemy zwycięską 3 (blacharza, lakiernika oraz elektryka), · zwycięzcy otrzymają strój Total – kombinezon, oraz buty. Co dostajesz w zamian? Każda Twoja aktywność jako eksperta będzie przez nas odpowiednio premiowana. Naszym ekspertom gwarantujemy: · zaproszenia na imprezy motoryzacyjne, · extra punkty w programie lojalnościowym, A dla najlepszego z Was przygotowaliśmy zestaw profesjonalnych narzędzi." może i spróbuję )
  2. Jeżeli samochody nie mają przed Tobą żadnych tajemnic i jesteś specjalistą z dziedziny elektroniki, elektryki, lakiernictwa lub blacharstwa, weź udział w naszym konkursie i dołącz do grona ekspertów Team Total! Szukamy ludzi, którzy chcą dzielić się swoją pasją z innymi. <o:p></o:p><o:p> </o:p>Co dajemy w zamian? Możliwość rozwoju, zaproszenia na imprezy motoryzacyjne i przestrzeń do publikowania własnych treści. Każdy tekst eksperta Total jest u nas zawsze mile widziany!<o:p></o:p><o:p> </o:p>Chcesz do nas dołączyć?<o:p></o:p><o:p> </o:p> <o:p></o:p><o:p> </o:p>Na zgłoszenia czekamy do 23.12.2015 roku.<o:p></o:p>
  3. Sukces U400 NAC Rally Team na rajdzie Africa Eco Race 2015 Dla himalaistów – Mount Everest, dla żeglarzy – Cape Horn, a dla off-roaderów – Dakar. Miejsca owiane legendą, o których niektórzy śnią latami i których nazwa zawsze budzi żywsze bicie serca. 14 stycznia do kraju wrócili Polacy z zespołu NAC Rally Team, którzy wraz ze swoim Unimogiem po dwóch tygodniach morderczej ekspedycji osiągnęli szczyt marzeń każdego miłośnika jazdy w terenie – dotarli do mety w Dakarze, która od 7 lat stanowi cel rajdu Africa Eco Race. Najlepsza polska drużyna w klasie ciężarowej, NAC Rally Team startowała Unimogiem U400 i globalnie wywalczył wysokie 5. miejsce, tocząc nierówny bój z dużo silniejszymi ciężarówkami. Polska załoga w składzie: Piotr Domownik, Janusz Jandrowicz i Michał Ungurian dokonała tego wyczynu niejako „przy okazji”, ponieważ jej priorytetowym zadaniem było udzielanie wsparcia na afrykańskiej trasie Pawłowi Molgo i Ernestowi Góreckiemu, startującym terenówką, która nota bene wygrała rajd w grupie aut produkcyjnych. Polski Unimog zawsze przyjeżdżał na czas, gdy był potrzebny, i wielokrotnie wyciągał z tarapatów nie tylko swoich podopiecznych. Licznych wyrazów wdzięczności doczekał się zwłaszcza po 433-kilometrowym, jednym z najtrudniejszych etapów w Mauretanii. - Okazało się, że mauretański piasek jest kompletnie inny od tego, który znamy z Maroka, ale na szczęście to nie przeszkodziło naszemu Unimogowi – mówi Piotr Domownik. – Wystarczyło jeszcze bardziej spuścić ciśnienie (1,2 atmosfery z przodu i 1 atmosfery z tyłu – schodzić niżej byłoby już ryzykiem), zapiąć wszystkie blokady, którymi dysponujemy, i... daliśmy radę! Dzięki temu mogliśmy pospieszyć z pomocą załodze, którą się opiekowaliśmy, kilkakrotnie wyszarpując ją z piasku. Wielokrotnie zdarzało nam się pomagać również zupełnie obcym załogom, co zostało docenione przez organizatora i naszych zagranicznych kolegów. Na wydmach nierzadko stanowiliśmy wybawienie dla zawodników, którzy po raz „siedemnasty” zakopywali się w piasku, a próbując się wydostać z opresji, nieludzko się męczyli. Unimog, którym startowali Polacy z NAC Rally Team, to przygotowany na najtrudniejsze zadania model U400 z 2005 roku. Ciężarówka została profesjonalnie przebudowana we Włoszech przez serwis Giacoma Vismara, który w Dakarze startował aż 25 razy (m.in. wygrywając klasę ciężarówek w 1986 roku). Samochód Polaków na swym koncie ma również 3 starty w Dakarze (raz wywalczył znakomite 11. miejsce!), a także występy m.in. w egipskim Radzie Faraonów i argentyńskim Por Las Pampas. Jego ostatnim właścicielem był Włoch Pietro Fogliani. Unimog zaliczany jest do grupy T4.1 - „ciężarówek produkcyjnych”, będącej odpowiednikiem osobowej T2. Oznacza to, iż jest prawie seryjnym pojazdem, w którym dokonano tylko niewielkich modyfikacji. Oczywiście samochód został rajdowo wyposażony – m.in. w klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe czy system gaśniczy. 6-litrowy, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny nie był tuningowany, a jedynie wymieniono w nim filtr powietrza, zmodyfikowano elektronikę i ustawienia komputera. Auto otrzymało również dodatkowy zbiornik paliwa i w sumie zabiera na pokład 350 litrów oleju napędowego. Ponadto na długie afrykańskie etapy przewidziano aluminiowy bak umieszczony na pace, który na co dzień pozostaje zdemontowany. U400 jest prawdziwą terenówką - posiada stały napęd na cztery koła, sportowe zawieszenie Ohlinsa, mosty portalowe i trzy mechaniczne blokady dyferencjałów. Nie ma jednak reduktora, ale w zamian za to kierowca dysponuje aż ośmioma biegami. Skrzynia biegów sterowana jest elektropneumatycznie. - To genialne rozwiązanie! - zachwyca się Piotr Domownik. - Zamiast tradycyjnego lewarka mam joystick, który przesuwam do przodu lub do tyłu, a bieg zatwierdzam poprzez naciśnięcie sprzęgła. Mam na to aż 20 sekund! Zbliżając się do zakrętu, mogę zawczasu wybrać odpowiednie przełożenie, a bieg zmienić tuż przed samym skrętem, trzymając obie ręce na kierownicy! Dużą zaletą auta jest jego seryjny system centralnego pompowania kół, który niezależnie obsługuje przednią i tylną oś (lub obie naraz). Przed wjechaniem w rejon wydm (lub po jego opuszczeniu) zawodnicy nie muszą zatrzymywać się, a co najwyżej zwolnić, gdyż paradoksalnie pompowanie powietrza trwa krócej od jego spuszczania. System pompowania przydaje się również, gdy Unimog łapie kapcia. Korzystając z zalet felg pierścieniowych, załoga szybko wymienia uszkodzoną oponę, a system błyskawicznie pompuje koło. Na wszelki wypadek na pace przewożony jest zapas w postaci jednego koła i jednej opony. Ponadto załoga transportuje zwykle około 250 kilogramów części zamiennych i 50 kilogramów narzędzi. Są to wyłącznie rzeczy podstawowe – poważniejsza naprawa na środku pustyni i tak jest niemożliwa. Zawodnicy chwalą możliwości off-roadowe Unimoga, który znakomicie czuje się w każdym terenie, a kiedy trzeba, potrafi pędzić po bezdrożach z prędkością 120 km/h. Jego żywiołem są jednak wydmy. Choć waży blisko 6 ton, znakomicie radzi sobie na piasku dzięki ogromnym oponom, które przy niskim ciśnieniu „rozpłaszczają się”, pełniąc funkcję gąsienic. Piotr Domownik dojeżdżając Unimogiem do Dakaru, spełnił jedno ze swoich życiowych marzeń. - Chciałem tu kiedyś dotrzeć na kołach i nie w roli turysty – mówi. – Udało się! Teraz coraz trudniej będzie nam wytyczać nowe rajdowe cele, ale na pewno niebawem się takie znajdą. Źródło: Mercedes
  4. Dakar 2014: Wyczerpujący odcinek dla Lotto Team – po czwartym dniu Hołek na 9. w generalnej klasyfikacji, Martin na 14. Czwarty dzień tegorocznego Dakaru to bardzo trudny, a zarazem najdłuższy etap dzienny odkąd rajd rozgrywany jest w Ameryce Południowej! Dla Martina Kaczmarskiego kierowcy Lotto Team to był bardzo trudny odcinek, ale mimo kryzysu ukończył go jako 21. zawodnik. Trudności na trasie i słabszy czas sprawiły, że jego Mistrz, Krzysztof Hołowczyc spadł w klasyfikacji generalnej na 9. miejsce. Trasa czwartego dnia z San Juan do Chilecito składała się z dwóch prób podzielonych strefą neutralizacji. Zawodnicy przejechali łącznie 657 km, z czego na 156 km nie dokonywano pomiaru czasu. Bardzo ciekawa odcinek, wiodący kanionami, przecinający koryta rzek i wspinający się na wysokość 3200 m n p m obfitował w liczne zwroty akcji. Martin Kaczmarski jechał z dużym tempem, ale bardzo ostrożnie, początkowo udało mu się jechać nawet szybciej niż jego nauczyciel z Lotto Teamu, Krzysztof Hołowczyc. Martin stracił do pierwszego zawodnika 52m12s, a Krzysztof Hołowczyc 45m6s. – Dzisiaj po raz pierwszy od początku Dakaru poczułem poważne zmęczenie. Mam chyba pierwszy kryzys, ale to przecież w końcu musiało przyjść - mówi Martin Kaczmarski, kierowca Lotto Team. – W końcu spędziłem już ponad szesnaście godzin za kierownicą na Dakarowych odcinkach specjalnych. Mimo to walka trwa i nie zapominam o tym, że moim celem jest meta. Dzień był bardzo trudny. Po pierwszym punkcie pomiaru miałem świetny, dziewiąty czas, ale niedługo potem przestrzeliłem zakręt i chcąc wrócić na trasę zakopałem się, tracąc sporo do rywali. Mam o to do siebie żal – dodaje Martin. – Do tego na mecie niemal dostałem zawału serca. Dotarła do mnie informacja, że ukarano mnie doliczoną niemal godziną czasu, co na szczęście okazało się błędem. Za fundowanie zawodnikom takich zawałów powinni przyznawać jakieś czasowe nagrody - śmieje się Martin Kaczmarski. Wśród Polaków w klasyfikacji generalnej po czterech odcinkach specjalnych najwyżej plasuje się Krzysztof Hołowczyc, który zajmuje 9 pozycję ze stratą 1h07min do pierwszego, którym po dzisiejszym dniu jest Carlos Sainz i jest pierwszym Polakiem. Martin Kaczmarski ze swoim czasem powinien znaleźć się na 14. miejscu, tracąc do lidera 1h48min38s. Taki czas daje mu pozycje trzeciego Polaka w klasyfikacji, cztery oczka pod Markiem Dąbrowskim i trzy miejsca wyżej niż Adam Małysz. Po czterech dniach „piekła Dakaru” wynik jest satysfakcjonujący. W internecie trwa akcja „Kibicuję Martinowi”, wspierająca poczynania kierowcy Lotto Teamu podczas Dakaru. Źródło: m a g n i f i C o
  5. Fiat Top Ski Team przekracza granice Włoch. - Dwie nowe szkoły narciarskie - z Austrii i Szwajcarii - przystępują do projektu, w który zaangażowanych jest już 16 szkół włoskich i ponad 800 instruktorów pełniących rolę „Ambasadorów" marki Fiat na zimowych trasach. - U ich boku Panda 4x4 i Freemont AWD - modele z napędem na cztery koła, których wspólnym mianownikiem są niezawodność i bezpieczeństwo, cechy charakterystyczne także dla instruktora narciarstwa. Fiat zainaugurował sezon zimowy 2013-2014 projektem „Fiat Top Ski Team”, przekazując flotę złożoną z modeli Fiat Panda 4x4 i Fiat Freemont AWD instruktorom narciarstwa, reprezentującym wybrane szkoły. Ceremonia odbyła się w Domu Alpejskim Fiata, siedzibie marki Fiat w "perle Dolomitów" - Madonnie di Campiglio. W ten sposób rozpoczęła się nowa edycja „Fiat Top Ski Team”, która w tym roku przekracza włoskie granice i dociera do Austrii i Szwajcarii, obejmując w sumie 18 szkół: 16 włoskich, 1 austriacką i 1 szwajcarską. Wybrane w oparciu o swoją renomę i pozycję wśród największych ośrodków narciarskich, w projekt zaangażowane są szkółki narciarskie: Plan De Corones z Brunico, Dolomites z ośrodka Alta Badia, szkoła nauki jazdy na nartach i snowboardzie Obereggen z ośrodka Obereggen - Val di Fiemme, Tonale - Presena oraz Ponte di Legno znajdujące się w obrębie kurortu Adamello Superski, włoska szkoła Sci 5 Laghi z Madonny di Campiglio, Be Free z Cortiny, Contea Bormio, Monte Pora z Castione della Presolana Sauze-Sportinia, Pragelato i Freewhite z Sestriere, Monte Gomito-Abetone, Arabba, Ovindoli 2000, Centrale Livigno, Skischule Scheffau z Tyrolu w Austrii oraz Schweizer Skischle Corvatsch z Valle dell'Engadina w Szwajcarii. Tych 18 ośrodków będzie zaangażowanych również w bezpośrednią działalność promocyjną projektu, a na wszystkie szkoły narciarskie w ramach „Fiat Top Ski Team" czekać będą specjalne promocje na całą gamę modeli 4x4 Fiata. Poza tym, przystępując do projektu „Fiat Top Ski Team", instruktorzy narciarstwa stają się z prawdziwego zdarzenia ambasadorami marki Fiat na pięknych trasach zjazdowych Alp i Apeninów. Przez cały sezon instruktorzy będą nosić specjalny strój Fiata, wyprodukowany przez DKB – lidera w produkcji odzieży technicznej i outdoorowej. W tym: kombinezon, wind-stopper, bielizna narciarska, kurtka, bluza, polówka i czapka. Wszystkie akcesoria ozdobione są nowym logo „Fiat Top Ski Team", w kolorach dobranych specjalnie pod ten projekt. Wyposażony w doskonały silnik 2.0 Multijet II o mocy 170 KM AWD, montowany z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów, Fiat Freemont 4x4 wyposażony jest w aktywny system napędu na cztery koła AWD (All-Wheel-Drive) typu „on demand", z elektroniczną centralką, która za pośrednictwem czujników kontroluje przyczepność kół i decyduje o stopniu rozdziału mocy na oś tylną. System ten działa w sytuacjach obniżonej przyczepności (błoto, śnieg, lód, itp.), zapewniając maksimum trakcji i brak ograniczeń podczas jazdy, lub, w przypadku jazdy po asfalcie, działanie AWD generuje dodatkową przyczepność, zwiększając bezpieczeństwo jazdy po łukach. Dokładnie mówiąc, kontrola dostarczanego momentu obrotowego odbywa się przy pomocy elektronicznego sprzęgła ECC (Electronically Controlled Coupling). Pracujący z założenia tylko w razie potrzeby, system AWD przyczynia się do ograniczenia zużycia paliwa. W projekcie „Fiat Top Ski Team" uczestniczy również jedyny na rynku samochód miejski z napędem na cztery koła: Fiat Panda 4x4. Wyróżniona w zeszłym roku przez magazyn Top Gear tytułem „SUV of the Year 2012” nowa Panda 4x4 jest następcą bestsellerowego modelu, który od 1983 roku do dnia dzisiejszego został sprzedany w w ponad 500.000 egzemplarzach. Na tę imponującą liczbę skłądają się 3 generacje modelu Panda 4x4 oraz odnoszące sukcesy serie specjalne, takie jak najnowsza Panda 4x4 Antartica, wprowadzona na rynek w tym roku, aby uświetnić 30. rocznicą istnienia modelu. Nowa Panda 4x4 wykorzystuje układ napędowy „torque on demand", który automatycznie włącza się, jeśli jest taka potrzeba, pozwalając na swobodne radzenie sobie w każdej sytuacji drogowej. Poza tym, Panda 4x4 oferuje w standardzie układ ESC (Electronic Stability Control) wraz z funkcją ELD (Electronic Locking Differential), dodatkową pomocą podczas jazdy i ruszania z nawierzchni o niskiej przyczepności. Panda 4x4 posiada wszystkie cechy związane z dynamiką i komfortem, które pozwalają spokojnie pokonywać samochodem długie i wymagające trasy. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. Mitsubishi Colt Evo Kluza Racing Team 450KM / 728Nm
  7. Mistrzowski team Audi drugi w Bahrajnie - W ośmiu wyścigach, Audi piętnaście razy stawało na podium - Fässler, Lotterer i Tréluyer drudzy w finale - Załoga Duval, Kristensen i McNish odpadła Ingolstadt/Bahrajn, 2 grudnia 2013 r. Zajmując drugą pozycję podczas zmagań w Bahrajnie, Audi zakończyło tegoroczną serię wyścigów Mistrzostw Świata na długich dystansach (FIA-WEC). Mistrzowski team musiał ustąpić pierwszego miejsca zaledwie po raz drugi, na osiem tegorocznych rund. To był sezon pełen sukcesów. Aż do połowy ostatniego w tym sezonie wyścigu, zespół Audi Sport Team Joest miał bardzo komfortową pozycję. Loïc Duval, Tom Kristensen i Allan McNish, jadący Audi R18 e-tron quattro, mieli tylko niespełna piętnaście sekund straty do prowadzącej Toyoty. Niestety, na dziewięćdziesiątym piątym okrążeniu, Loïc Duval zameldował przez radio o problemie z układem przeniesienia napędu. Po raz pierwszy na dwadzieścia trzy wyścigi w których od roku 2011 brały udział różne serie Audi R18, defekt techniczny zadecydował o odpadnięciu zespołu Audi z dalszych zmagań. Zatem drugie miejsce, które pierwotnie miało przypaść ich kolegom, zajęli Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer. W 3 godzinie i 33 minucie wyścigu, z kolei Marcel Fässler z powodu wyprzedzania przy żółtej fladze, decyzją sędziów zmuszony został do karnego przejazdu przez aleję serwisową. W ten sposób R18 e-tron quattro z numerem „1“ straciło ponad minutę i nie miało już szans na przeskoczenie rywali. Zdobycie w Bahrajnie po raz piętnasty miejsca na podium, oznacza dla Audi dobre zakończenie tegorocznej serii wyścigów na długich dystansach WEC. Audi Sport Team Joest wygrało sześć z ośmiu rund, czyli o jedną więcej niż w ubiegłym sezonie. W klasyfikacji marek, Audi reprezentowane przez sportową hybrydę mogło cieszyć się drugim tytułem mistrzowskim wcześniej niż się spodziewano*, już przed zakończeniem sezonu. Także kierowcy: Loïc Duval, Tom Kristensen i Allan McNish jeszcze przed końcem całorocznych zmagań zdobyli tytuły mistrzów świata*. W ten sposób poszli w ślady swoich kolegów. Trio Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer jako pierwsze zdobyło bowiem w ubiegłym roku mistrzowski tytuł w nowej serii wyścigów długodystansowych. Dwunaste zwycięstwo Audi w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans, jedenasty tryumf w 12-godzinnym wyścigu Sebring zaliczanym do serii American Le Mans, zdobycie prestiżowego tytułu „Tourist Trophy“ w Silverstone oraz pięć najlepszych czasów na treningach, to kolejne sukcesy, jakie w tym sezonie zapisało na swoim koncie Audi. Ponadto reprezentujący koncern Mike Rockenfeller, zdobył w tym roku tytuł mistrza świata w serii DTM, a zespół Audi Sport Team Phoenix wygrał klasyfikację zespołową. Sezon 2013 właśnie się zakończył, a drużyna Audi już zaczyna intensywne przygotowania do sezonu 2014, w którym w wyścigach długodystansowych WEC zaczną obowiązywać zupełnie nowe reguły, sprzyjające najbardziej efektywnym pojazdom. By spełnić nowe wymogi, Audi pracuje nad całkowicie nowym samochodem wyścigowym, który pierwszy raz stanie w szranki 20 kwietnia 2014 roku, w będącym preludium do całego sezonu WEC wyścigu w Silverstone. * Z zastrzeżeniem oficjalnych wyników podanych przez FIA Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Takie tam promo video
  9. Markus Eder nowym członkiem FIAT Freestyle Team. - Jeden z najlepszych narciarzy wyczynowych (freeskierów) w Europie zasila FIAT Freestyle Team, projekt wspierany przez Fiat Group Automobiles, łączący niektórych z czołowych sportowców ze świata sportów ekstremalnych. - Markus Eder dołącza do zespołu powstałego w 2004 roku i składającego się z takich mistrzów jak: Stefano Munari (snowboard), Marco Grigis (snowboard), Daniel Cardone (deskorolka) i Stefan Lantschner (BMX). - Fiat Freemont 2.0 Multijet II 170 KM AWD w stylizacji FIAT Freestyle Team będzie towarzyszyć sportowcowi z Brunico w przemierzaniu gór i miast. Uznawany za jednego z najlepszych narciarzy wyczynowych (freeskierów) w Europie, Markus Eder zasila zespół, który w 2014 roku będzie obchodzić dziesięciolecie swego istnienia, wraz ze snowbordzistami Stefano Munari i Marco Grigis, Danielem Cardone (deskorolka) i Stefanem Lantschner (BMX). Młody sportowiec - rocznik 1990 - pochodzi z Brunico (prowincja Bolzano) i rozpoczął przygodę z nartami już w wieku trzech lat. Od samego początku wyróżniał się niezwykłym talentem, ale prawdziwy zwrot w jego karierze nastąpił, kiedy założył swoją pierwszą parę nart freestyle’owych. Od tego momentu zaczął odnosić sukcesy we wszystkich najważniejszych zawodach we Włoszech oraz osiągać dobre rezultaty na szczeblu europejskim. Status gwiazdy narciarstwa wyczynowego (freeski) osiągnął w 2010 roku, kiedy wygrał „Nine Knights”, pokonując w swoim debiucie najlepszych „riderów” na świecie. Kolejne lata były pasmem sukcesów odnoszonych nie tylko w imprezach typu freestyle, ale również w najważniejszych zawodach typu freeride, w tym: World Heli Challenge, wygranych w 2012 roku i Freeride World Tour, w których w 2013 roku Markus zwyciężył włoski etap w Courmayeur. Oprócz przygotowywania się do najważniejszych imprez narciarskich typu freestyle, aktualnie Markus trenuje wraz z kadrą włoską, aby zakwalifikować się do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku, w kategorii slopestyle. Od dzisiaj Markus Eder będzie miał nowego sprzymierzeńca w swojej olśniewającej karierze sportowej: Fiata Freemonta 4x4, w stylizacji FIAT Freestyle Team, który będzie mu towarzyszyć w przemierzaniu gór i miast. Wyposażony w doskonały silnik 2.0 Multijet II o mocy 170KM AWD z automatyczną skrzynią biegów, samochód przekazany Markusowi Ederowi jest wyposażony w aktywny system napędu na cztery koła AWD (All-Wheel-Drive) typu „on demand" z elektroniczną centralką, która za pośrednictwem czujników kontroluje przyczepność kół i decyduje o stopniu rozdziału mocy na oś tylną. System ten działa w sytuacjach obniżonej przyczepności (błoto, śnieg, lód, itp.), zapewniając maksimum trakcji i brak ograniczeń podczas jazdy lub, w przypadku jazdy po asfalcie, działanie AWD generuje dodatkową przyczepność, zwiększając bezpieczeństwo jazdy po łukach. Dokładnie mówiąc, kontrola dostarczanego momentu obrotowego odbywa się przy pomocy elektronicznego sprzęgła ECC (Electronically Controlled Coupling). Pracując z założenia tylko w razie potrzeby, system AWD przyczynia się do ograniczenia zużycia paliwa. Z napędem AWD współpracuje sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów, która zapewnia lepsze przyśpieszenia podczas ruszania z miejsca (funkcja kick-down) oraz poczucie płynności, oferujące pasażerom maksymalny komfort jazdy. Dzięki automatycznym przełożeniom, kierowca może zdecydować, czy zastosować tryb sekwencyjny Autostick, włączając żądany bieg, czy też pozostawić decyzję elektronicznej centralce skrzyni biegów, która ustali najodpowiedniejsze przełożenie. Dołączenie Markusa do załogi jeszcze raz potwierdza zaangażowanie FIAT Freestyle Team w świat sportów ekstremalnych oraz nieustanne wspieranie młodych, którzy najlepiej reprezentują włoski talent na świecie. - Jeden z najlepszych narciarzy wyczynowych (freeskierów) w Europie zasila FIAT Freestyle Team, projekt wspierany przez Fiat Group Automobiles, łączący niektórych z czołowych sportowców ze świata sportów ekstremalnych. - Markus Eder dołącza do zespołu powstałego w 2004 roku i składającego się z takich mistrzów jak: Stefano Munari (snowboard), Marco Grigis (snowboard), Daniel Cardone (deskorolka) i Stefan Lantschner (BMX). - Fiat Freemont 2.0 Multijet II 170 KM AWD w stylizacji FIAT Freestyle Team będzie towarzyszyć sportowcowi z Brunico w przemierzaniu gór i miast. Uznawany za jednego z najlepszych narciarzy wyczynowych (freeskierów) w Europie, Markus Eder zasila zespół, który w 2014 roku będzie obchodzić dziesięciolecie swego istnienia, wraz ze snowbordzistami Stefano Munari i Marco Grigis, Danielem Cardone (deskorolka) i Stefanem Lantschner (BMX). Młody sportowiec - rocznik 1990 - pochodzi z Brunico (prowincja Bolzano) i rozpoczął przygodę z nartami już w wieku trzech lat. Od samego początku wyróżniał się niezwykłym talentem, ale prawdziwy zwrot w jego karierze nastąpił, kiedy założył swoją pierwszą parę nart freestyle’owych. Od tego momentu zaczął odnosić sukcesy we wszystkich najważniejszych zawodach we Włoszech oraz osiągać dobre rezultaty na szczeblu europejskim. Status gwiazdy narciarstwa wyczynowego (freeski) osiągnął w 2010 roku, kiedy wygrał „Nine Knights”, pokonując w swoim debiucie najlepszych „riderów” na świecie. Kolejne lata były pasmem sukcesów odnoszonych nie tylko w imprezach typu freestyle, ale również w najważniejszych zawodach typu freeride, w tym: World Heli Challenge, wygranych w 2012 roku i Freeride World Tour, w których w 2013 roku Markus zwyciężył włoski etap w Courmayeur. Oprócz przygotowywania się do najważniejszych imprez narciarskich typu freestyle, aktualnie Markus trenuje wraz z kadrą włoską, aby zakwalifikować się do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku, w kategorii slopestyle. Od dzisiaj Markus Eder będzie miał nowego sprzymierzeńca w swojej olśniewającej karierze sportowej: Fiata Freemonta 4x4, w stylizacji FIAT Freestyle Team, który będzie mu towarzyszyć w przemierzaniu gór i miast. Wyposażony w doskonały silnik 2.0 Multijet II o mocy 170KM AWD z automatyczną skrzynią biegów, samochód przekazany Markusowi Ederowi jest wyposażony w aktywny system napędu na cztery koła AWD (All-Wheel-Drive) typu „on demand" z elektroniczną centralką, która za pośrednictwem czujników kontroluje przyczepność kół i decyduje o stopniu rozdziału mocy na oś tylną. System ten działa w sytuacjach obniżonej przyczepności (błoto, śnieg, lód, itp.), zapewniając maksimum trakcji i brak ograniczeń podczas jazdy lub, w przypadku jazdy po asfalcie, działanie AWD generuje dodatkową przyczepność, zwiększając bezpieczeństwo jazdy po łukach. Dokładnie mówiąc, kontrola dostarczanego momentu obrotowego odbywa się przy pomocy elektronicznego sprzęgła ECC (Electronically Controlled Coupling). Pracując z założenia tylko w razie potrzeby, system AWD przyczynia się do ograniczenia zużycia paliwa. Z napędem AWD współpracuje sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów, która zapewnia lepsze przyśpieszenia podczas ruszania z miejsca (funkcja kick-down) oraz poczucie płynności, oferujące pasażerom maksymalny komfort jazdy. Dzięki automatycznym przełożeniom, kierowca może zdecydować, czy zastosować tryb sekwencyjny Autostick, włączając żądany bieg, czy też pozostawić decyzję elektronicznej centralce skrzyni biegów, która ustali najodpowiedniejsze przełożenie. Dołączenie Markusa do załogi jeszcze raz potwierdza zaangażowanie FIAT Freestyle Team w świat sportów ekstremalnych oraz nieustanne wspieranie młodych, którzy najlepiej reprezentują włoski talent na świecie. Źródło: Fiat Auto Poland
  10. Monster Energy King of Europes Rd.7 - Hungaroring - PUZ Drift Team
  11. 12 najlepszych drużyn deskorolkowych walczy o zwycięstwo 31 sierpnia w Paryżu. FIAT Freestyle Team udostępnia flotę Fiatów Panda 4×4, Freemont, Qubo i Doblò. IAT Freestyle Team jest oficjalnym sponsorem "Vans Downtown Showdown 2013", długo wyczekiwanej imprezy deskorolkowej, która odbędzie się 31 sierpnia w ekskluzywnych wnętrzach La Grande Halle de la Villette w Paryżu. Flota Fiatów Qubo, Doblò, Pand 4x4 i Freemontów z FIAT Freestyle Team będzie towarzyszyć w tym prestiżowym wydarzeniu sportowcom, przedstawicielom mediów i organizatorom. To już piata edycja imprezy "Vans Downtown Showdown" podczas, której wystartuje 12 najlepszych zespołów deskorolkowych świata z Europy, USA i Ameryki Południowej. Zawodnicy konkurować będą na szeregu przeszkód, które sami utworzyli, a zwycięska drużyna zdobędzie nagrodę główną - 50.000 Euro. Konkursowi deskorolkowemu towarzyszyć będzie bogaty program dodatkowych imprez m.in. prezentacje sztuki performance, wystawy, warsztaty twórcze i wiele innych działań angażujących publikę. Impreza "Vans Downtown Showdown" debiutowała w 2004 roku w Paramount Studios w Hollywood, gdzie odbywała się przez cztery kolejne lata zdobywając rozgłos i uznanie. Europejski debiut miał miejsce w 2009 roku dzięki współpracy VANS z FIAT Freestyle Team. Miejsce imprezy było wyjątkowe, tor na dachu budynku Lingotto, dawnej fabryki Fiata w Turynie, który służył do testów nowych samochodów oraz wykorzystano go m.in. jako sceneria podczas zdjęć do filmu "Włoska robota". Mając zabezpieczone swoje miejsce w historii „skateboardingu", "Vans Downtown Showdown" zawitał kolejno do Hamburga, Londynu i Amsterdamu goszcząc wybitnych sportowców oraz prawdziwe legendy deskorolki jak Tony Alva, Ray Barbee i Steve Caballero. Wstęp na paryską imprezę jest bezpłatny, turniej w Paryżu będzie również transmitowany na żywo na Vans | Downtown Showdown 2013 źródło: Fiat Auto Poland
  12. [h=1]JBB DRIFT TEAM - OUR SMILY DAY at RUDNIKI AIRPORT[/h]
  13. [h=1]ORLEN Team w Silk Way Rally 2013:Etap I[/h]
  14. TeamPachura Motorsport wraca na tor!!<o:p></o:p> Z pewnością będzie to największe wydarzenie sportowego sezonu 2013 na Torze"Poznań". W dniach 21-23 czerwca odbędą się kolejne rundy FIA Central Europe Zone Circuit Racing Championships (rywalizacja kierowców Strefy Europy Centralnej), Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, Haigo ADAC Historic Cup,Volkswagen Castrol Cup, Wyścigowy Puchar Polski oraz Puchar Porsche GT3. Przez trzy dni na poznańskim obiekcie rywalizować będzie ponad 150 kierowców z wielu państw, nie tylko europejskich. <o:p></o:p>Z największą przyjemnością pragniemy poinformować, że w tym wydarzeniu weźmie udział Team Pachura Motorsport. Aktualnie jesteśmy w trakcie przygotowywania się do tego wyścigu. Samochód, którym wystartujemy to Radical SR3 RS. <o:p></o:p>Już w niedzielę Patryk Pachura pojawi się na Torze Poznań, by razem z Tomaszem Blicharskim wziąć udział w dwugodzinnym wyścigu Endurance. Nie licząc ubiegłorocznego „Race for fun” na Torze Poznań, będzie to pierwszy start Patryka Pachury po trzyletniej przerwie. Jak zaznacza zawodnik – na co dzień koncentruje się na obowiązkach zawodowych, jednak w kwestii życiowej pasji nic się nie zmieniło – nadal są nią wyścigi samochodowe. <o:p></o:p>Przypomnijmy tytuły zdobyte przez Team Pachura Motorsport. <o:p></o:p>Patryk Pachura ma na swoim koncie I miejsce w Toyo Trophy – w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju w 2008 roku. Rok później Team zdobył III miejsce w klasie D1 w wyścigu Toyo Tires 24h Dubai. Patryk może pochwalić się także zdobyciem tytułu Mistrza Polski DSMP w 2008 i 2009 roku, a także tytułu II Wicemistrza Polski DSMP w 2010 roku. Źródło: Pachura Moto Center
  15. [h=1]JBB DRIFT TEAM - TRENING RUDNIKI[/h]
  16. [h=1]JBB RAW - Szymon Budzyński JBB Drift Team - BMW Z4 V10[/h]
  17. [h=1]MT Rally 2013 by RMF 4Racing Team[/h]
  18. [h=1]Mnich E30 4.4 V8 M62 first start - BANZAI DRIFT TEAM[/h]
  19. [h=1]MT Rally 2013 by RMF 4Racing Team[/h]
  20. [h=1]MT Rally 2013 by RMF 4Racing Team[/h]
  21. [h=1]JBB - JBB Drift Team Szymon Budzyński BMW Z4 V10[/h]
  22. [h=1]Harlem Shake w wykonaniu ORLEN Team / Toyota GT86 Drift car 1000HP[/h]
  23. Zabawa przednia ale szkoda mi tych beemek... niedługo to wszystkie zniszczą , ale zabawa musiała być w kosmos
  24. Team Redmist & Drift Innovation @ BDC Round One
×