Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'także' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 44 wyników

  1. Nowa 500-ka niepowtarzalna także dzięki firmie Mopar. W tych dniach, w Turynie przedstawiciele międzynarodowej prasy mają okazję uczestniczyć w prezentacji nowej 500-ki, najnowszej wersji ikony marki Fiat, która na stałe zagościła w pamięci Klientów.Na miejsce światowej premiery samochodu zostało wybrane legendarne Lingotto, symboliczne miejsce, które tak samo jak 500-ka, potrafi „iść” z duchem czasu i zmieniać się, pamiętając jednak zawsze o własnej tradycji.W turyńskim wydarzeniu bierze udział również Mopar - marka zajmująca się usługami, Obsługą Klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla FCA. Z tej okazji Mopar prezentuje kolekcję gadżetów przeznaczoną do nowej 500-ki, jak i zindywidualizowany egzemplarz modelu z pakietem microcarbon black, obejmującym specjalną okleinę na dach, obudowy lusterek oraz deskę rozdzielczą. Dopełnieniem indywidualizacji przez brand Mopar jest chromowana listwa maski silnika, nakrętki na wentyle z logo Fiat, czarne dywaniki welurowe, dwukolorowe, szaro-czarne felgi aluminiowe, włoska flaga i logo 500 w kolorze kości słoniowej. Ponad 100 specjalnych akcesoriów.Do nowej 500-ki wyprodukowanych zostało ponad 100 specjalnych, wysokiej jakości akcesoriów, które doskonale współgrając z parametrami technicznymi i stylistyką nowego samochodu, umożliwiają równocześnie jego bogatą i kompletną indywidualizację. Na szczególną uwagę zasługują felgi aluminiowe 14", 15" i 16" o różnych wzorach, kolorach i obróbce, chromowane obudowy lusterek w różnych kolorach, wyróżniające się znaczki boczne, chromowana listwa na masce silnika, spojler tylny, naklejki na boki oraz dach. Poza tym, aby zwiększyć funkcjonalność nowego samochodu, wyprodukowano stelaż do umieszczenia na pokrywie bagażnika, z dwoma uchwytami do przewozu sprzętu do sportów zimowych: nart i snowboardu.Oprócz tego, można wybrać jeden z trzech specjalnych pakietów sportowych - Czarny, Czerwony lub Biały. Składają się one z ciągłego kolorowego pasa na wysokości linii pasów bezpieczeństwa, który kończy się szachownicą w okolicy szyby tylnej, lusterek w kolorze nadwozia i kompletu dwóch specjalnych etui na klucze. Są też inne zestawy etui na klucze, które można zakupić oddzielnie, dzięki czemu zawsze można mieć przy sobie mały, wyróżniający nas i nasz samochód element: od mieniących się kryształków Swarovskiego z logo „500” do ekskluzywnej Koralowej Czerwieni, od fantazyjnego wzoru chevron, aż po etui w kolorze włoskiej flagi.Wkrótce dostępne będą również nowe zestawy do indywidualizacji z oryginalnymi okleinami do pokrycia dachu i obudów lusterek - pięć kolorów: microcarbon black, matt silver, matt titanium, military green i jeans. W wersji microcarbon black (czarny microcarbon) i military green (wojskowa zieleń) oferta dotyczy również desek rozdzielczych, nawiązujących do elementów wyróżniających nadwozie.Wnętrze nowego Fiata 500 można natomiast zindywidualizować oryginalnymi akcesoriami, takimi jak wieszak na marynarkę montowany na zagłówku przednim, welurowe dywaniki, zestaw stalowych nakładek progowych oraz zestaw sportowych nakładek na pedały i podnóżek z aluminium. Niezależnie od wyboru Klienta, dzięki produktom Mopar można zmienić tę ikonę samochodowego designu w wyjątkowy egzemplarz. Gadżety.Dla tych, którzy kochają kultowego Fiata i przywiązują wagę do stylowych dodatków, stworzono linię ekskluzywnych produktów łączących innowacyjność i nowoczesne wzornictwo: od bluzy ze słuchawkami, idealnej dla miłośników biegania po głośniki współpracujące ze smartfonami, od eleganckiej torebki wyposażonej w ładowarkę do telefonu po specjalny obiektyw poprawiający jakość zdjęć robionych telefonem.Wszystkie gadżety z kolekcji przeznaczonej do nowej 500-ki wyróżnia troska o detale oraz przyciągająca wzrok grafika, która zapewne przypadnie do gustu także męskiej części Klientów. Przykładem może być kolekcja bluz i koszulek z logo „500” lub ze wstawkami „z oklein”, inspirowanymi naklejkami na samochód oraz licznymi kultowymi elementami nawiązującymi do świata 500-ki.Kolekcja Mopar, przeznaczona do nowego modelu Fiata, będzie dostępna w sprzedaży jesienią. Mopar Vehicle Protection.Klient nowej 500-ki może również liczyć na kontrakty serwisowe „Mopar Vehicle Protection", które jako jedyne posiadają gwarancję Fiat Chrysler Automobiles. Wprowadzony w 2013 roku do regionu EMEA z portfelem ponad 50 produktów i obecny aktualnie w ponad 36 krajach tego regionu, Mopar Vehicle Protection przygotował w konkurencyjnych cenach różne pakiety przeglądów serwisowych, oferujących różne opcje zarówno, co do okresu obowiązywania, jak i przebiegu, pozwalających utrzymać samochód zawsze w doskonałym stanie. Pakiety serwisowe Mopar Vehicle Protection zapewniają Klientowi całkowity spokój, dzięki szerokiemu pokryciu gwarancyjnemu dla części mechanicznych i specjalnym planom przeglądów. Poza tym, wszystkie operacje są przeprowadzane przez wysoko wykwalifikowany personel, który używa tylko i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.Do nowej 500-ki dostępne są programy gwarancji rozszerzonej oraz specjalne plany przeglądów: „Maximum Care", pokrycie gwarancyjne na części mechaniczne i elektryczne samochodu, „Powertrain Care", pokrycie gwarancyjne na części mechaniczne wydłużające gwarancję kontraktową samochodu na silnik, skrzynię biegów, napęd i centralkę, „Easy Care", usługi w zakresie przeglądów oraz przeglądy okresowe w konkurencyjnych cenach, „Top Care & Top Care Plus", plan gwarantujący całkowity spokój, który oferuje Klientom kompletne pokrycie gwarancyjne, obejmujące naprawę części mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądy okresowe. Dodatkowo, plany „Mopar Vehicle Protection", dzięki usłudze pomocy drogowej, dostępnej na terenie całej Europy, zapewniają komfort podróżowania, a w przypadku sprzedaży samochodu, prawo do wydłużonej gwarancji może zostać przeniesione na nowego właściciela. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Nowe MINI: nowy oryginał jest teraz także nowym Mistrzem Wartości Nowy MINI Cooper 5D zwyciężył we wszystkich kategoriach w rankingu prezentującym samochody o najtrwalszej wartości rezydualnej na rynku niemieckim, opublikowanym przez tygodnik motoryzacyjny „Auto Bild”. Po raz kolejny najlepszą inwestycją na czterech kołach okazuje się MINI. Tak wynika z rankingu utrzymania wartości odsprzedażnej w magazynie „Auto Bild”, który opublikował właśnie nowy ranking „Wertmeister”. Nowy MINI Cooper 5D nie tylko zdobył tytuł „Mistrza Wartości 2015” w klasie aut małych, ale też wygrał w klasyfikacji generalnej. Oznacza to, że 5-drzwiowa, 5-miejscowa wersja nadwoziowa „nowego oryginału” w segmencie premium klasy aut małych to samochód zapewniający najtrwalszą wartość na niemieckim rynku samochodowym. Najnowszy ranking tygodnika bazuje na prognozach renomowanego Instytutu Monitorowania Rynku Schwacke, odnoszących się do przewidywanej wartości odsprzedażowej po 4-letnim użytkowaniu samochodu zarejestrowanego po raz pierwszy w roku 2015. Eksperci motoryzacyjni porównali proces zmiany wartości aktualnych modeli samochodów w 13 kategoriach. Poza charakterystyką każdego z modeli, ceną nabycia, kosztami bieżącymi i wynikami testów porównawczych, stwierdzana wartość opiera się także na innych czynnikach wpływających na pozycję auta na rynku – moment wejścia modelu na rynek, image marki, rywalizację typową dla segmentu i ogólny rozwój sytuacji ekonomicznej. Wyniki dostarczają potencjalnym nabywcom nowych aut wartościowe wsparcie w procesie decyzyjnym, jako że różnica między ceną nabycia a wartością odsprzedaży jest jednym z najbardziej istotnych czynników kosztowych. „Klienci, którzy dziś zdecydują się na Wertmeistera, przy odsprzedaży auta za kilka lat zanotują niewielką stratę” – konkludują redaktorzy „Auto Bilda”. Nowy MINI Cooper 5D przejął pałeczkę lidera w klasie aut małych premium od MINI Coopera S Countryman, który w 2014 r. zdobył tytuł „Wertmeister”, a także kontynuuje linię sukcesów marki, która zdominowała segment od 2005 r. dzięki modelom takim jak MINI Cooper 3D i MINI Cabrio. Aktualne badanie ocenia wartość MINI Coopera S 5D na 65,6% ceny początkowej, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich modeli analizowanych w tym roku. Nowy MINI Cooper 5D (średnie spalanie 4,8-4,7 l/100 km, emisja CO2: 111-109 g/km) napędzany jest silnikiem benzynowym o mocy 100 kW/136 KM, o 3 cylindrach, zasilanym najnowszą generacją technologii MINI TwinPower Turbo. Prędkość 100 km/h osiąga po 8,2 s, jest dostępny ze skrzynią manualną lub automatyczną Steptronic (obie 6-biegowe). Po premierze wersji MINI One First 5D w marcu 2015 paleta modelowa obejmować będzie 7 wariantów silnikowych – cztery benzynowe i 3 wysokoprężne. Wszystkie zapewniają typową dla marki zwinność i frajdę z jazdy oraz wzorową wydajność – a także zwiększoną funkcjonalność dzięki rozstawowi osi większemu o 72 mm niż w wersji 3D, dzięki czemu wszystkie zalety MINI zainteresują kolejne grupy docelowe. Oraz dzięki wyjątkowo trwałej wartości. Źródło: BMW Group
  3. NOWE VOLVO XC90 TAKŻE W WERSJI R-DESIGN Więcej zdjęć: VOLVO XC90 fot. Volvo - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Niespełna miesiąc temu świat obiegły pierwsze zdjęcia nowego Volvo XC90, a już dziś szwedzka marka pokazała jak najnowszy model będzie wyglądać w wersji R-Design. Samochód w tym wydaniu z pewnością spodoba się każdemu, kto szuka SUV-a o sportowym wyglądzie. Wygląd zewnętrzny Nowe XC90 będzie dostępne w charakterystycznej dla serii R-Design barwie lakieru, która dotąd nosiła nazwę Rebel Blue. W XC90 nowością będzie to, że w odmianie R-Design będzie można wybrać niebieski lakier fabrycznie pokryty folią matującą. Naturalnie, auto będzie też dostępne w innych kolorach. Volvo doskonale zdaje sobie sprawę jak mocno na wygląd auta wpływają drobne detale, a tych w XC90 R-Design jest sporo. Uwagę przykuwa inny wzór grilla atrapy chłodnicy, przednie i tylne zderzaki wyposażone w dodatkowe spojlery oraz podwójny wydech o końcówkach zintegrowanych ze zderzakiem. W aucie znajdziemy metalowe obramowania okien i relingi dachowe w kolorze srebrnym. W tym samym kolorze są także lusterka boczne, jednak ich fakturę zmatowiono, co dobrze komponuje się z matowym lakierem. Całości sportowego wyglądu dopełniają felgi ze stopów lekkich o wzorze dedykowanym dla wersji R-Design. Są one dostępne w rozmiarze od 20 do 22 cali. Detale wnętrz W środku znajdziemy fotele znacznie mocniej wyprofilowane niż w pozostałych wersjach XC90. Standardem w pakiecie R-Design będzie tapicerka łącząca nubuk z perforowaną skórą. Za dopłatą otrzymamy pełną tapicerkę skórzaną. Perforowaną skórę znajdziemy także na lewarku skrzyni biegów oraz na kluczyku, który będzie unikalny dla wersji R-Design. Wykończenia pedałów będą metalowe. Zupełnie inne dywaniki, karbonowe wykończenia deski rozdzielczej i specjalne podświetlanie wnętrza – to szereg kolejnych sportowych detali. Wisienką na torcie jest animowana grafika wyświetlana na zegarach XC90, które bazują na wyświetlaczach TFT. Osiągi godne R-Design Moc 400 KM i sumaryczny moment obrotowy o wartości 600 Nm – te dane nie wymagają wielkiego komentarza. W topowej wersji XC90 T8 znajdziemy dwulitrowy silnik benzynowy o mocy ponad 300 KM współpracujący z silnikiem elektrycznym o mocy 80 KM. Tak wyposażone XC90 przyspiesza do 100 km/h w około 6 sekund. To naprawdę niewiele, jeśli weźmiemy pod uwagę masę i rozmiary auta. Nowa wersja R-Design jest dostępna także z pozostałymi jednostkami napędowymi. Uproszczenie wersji wyposażeniowych Aż dotąd R-Design był pakietem dokupowanym dodatkowo do określonych wersji wyposażeniowych. Teraz się to zmieni. Podstawową wersją XC90 będzie Kinetic, lepiej wyposażoną – Momentum. Najbogatszymi wersje będą usportowiona wersja R-Design lub luksusowa Inscription. Z oferty zniknie wersja Summum. Źródło: Volvo
  4. NOWE VOLVO XC90 TAKŻE Z SYSTEMEM ANDROID AUTO Volvo otwiera się także na użytkowników urządzeń mobilnych z systemem Android. Szwedzki koncern dołączył właśnie do inicjatywy Open Automotive Alliance. Ta współpraca będzie realizowana równolegle do projektu Volvo z Apple CarPlay. Integracja z systemem Android Auto to kolejny element, który ułatwia korzystanie z samochodów Volvo. System, za pośrednictwem ekranu dotykowego auta, pozwala korzystać z funkcji i usług doskonale znanych użytkownikom smartfonów i tabletów. – Firma Volvo jest świadoma tego, że Android jest najpopularniejszym systemem operacyjnym na urządzeniach mobilnych. Stąd nasza decyzja o otwarciu się również na tę opcję – powiedział Håkan Samuelsson, CEO Volvo Cars Group. Android Auto zapewni kierowcy dostęp do Google Search, Google Maps, Google Play Music i specjalnie dostosowanych aplikacji zewnętrznych, takich jak Spotify. Wszystkie aplikacje będą sterowane za pomocą głosu, przycisków na kierownicy lub samochodowego ekranu dotykowego. Dzięki temu interakcja z systemem Android Auto będzie w niewielkim stopniu angażowała uwagę kierowcy. Zgodnie z filozofią marki ma być intuicyjna i bezpieczna. Ponadto ekran dotykowy, który pojawi się w nowej generacji modelu XC90, umożliwi użytkownikom wygodne korzystanie zarówno z systemu Android Auto, jak i funkcji własnych samochodu Volvo. Android Auto będzie dostępny we wszystkich nowych samochodach Volvo opartych na platformie SPA, począwszy od Volvo XC90. Oprócz wspierania urządzeń z systemem Android wszystkie nowe modele Volvo, które bazują na platformie SPA, będą mogły współpracować również z systemem Apple CarPlay. Źródło: Volvo
  5. Ford Focus ST bdzie dostpny take z dieslem Trochę jak GTD w Golfie. Byle był szybki
  6. Rapid i Octavia teraz także w ekologicznej wersji GreenLine! Do linii przyjaznych środowisku modeli ŠKODY GreenLine dołączyły dwa nowe modele: Rapid i Octavia. Modele GreenLine od 2009 roku potwierdzają ambicje ŠKODY, jako nowoczesnego i odpowiedzialnego producenta w dążeniu do ochrony środowiska. ŠKODA w swoich proekologicznych modelach stawia na przemyślane rozwiązania, które mają bezpośredni wpływ na ograniczenie emisji szkodliwych gazów, a zarazem potrafią być dużo tańsze niż bardziej skomplikowane konstrukcje innych producentów. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom i zastosowaniu najnowszych technologii modele GreenLine odznaczają się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa, co przekłada się na realne korzyści dla ich właścicieli. Jednym z dwóch modeli, które właśnie dołączyły do gamy GreenLine jest ŠKODA Rapid. Dostępny zarówno, jako elegancki Liftback jak i innowacyjny Spaceback, wyposażony jest w ekonomiczną jednostkę 1.6 TDI o mocy 90 KM. Jej wydajność jest wspomagana przez opony o zmniejszonych oporach toczenia, specjalny przedni grill, zaprojektowany z myślą o obniżeniu oporu aerodynamicznego oraz funkcję Start-Stop i odzyskiwania energii. Efektem pracy specjalistów ŠKODY jest imponujący wynik zużycia paliwa – zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym, na który składają się wyniki 4,5 l/100 km w warunkach miejskich i 3,4 l/100 km w pozamiejskich. Emisja CO2 w cyklu mieszanym wynosi 99 g/km, co odpowiada wynikom osiąganym przez dużo droższe samochody hybrydowe. Niskie zużycie paliwa nie odbywa się kosztem obniżenia komfortu – producent zadbał o optymalne wyposażenie. Dlatego też Rapid GreenLine posiada zdalne sterowanie centralnego zamka, przednie reflektory przeciwmgłowe, ekran Maxi-DOT, przyciemniane tylne szyby, lakierowane klamki i lusterka zewnętrzne oraz chromowane elementy kabiny. Tylko dla tej wersji jest zarezerwowana opcja aerodynamicznego tylnego spojlera, który przyczynia się do dalszej poprawy aerodynamiki tego modelu. Równolegle ŠKODA prezentuje także ekologiczną wersję swojego bestsellera – Octavię w wersjach Liftback i Combi. Octavia GreenLine zasilana jest jednostką 1.6 TDI z mocą podniesioną do 110 KM. Wersję tę wyróżnia zastosowanie skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, opon o obniżonym oporze toczenia oraz funkcji Start-Stop i odzyskiwania energii. Wysiłki te złożyły się na bezkonkurencyjny wynik zużycia paliwa 3,3 l/100 km w cyklu mieszanym! W cyklach miejskim i pozamiejskim Octavia GreenLine zużywa odpowiednio 3,9 i 3,1 l/100 km, natomiast średnia emisja CO2 wynosi zaledwie 87 g/km. ŠKODĘ Octavia GreenLine cechuje nie tylko oszczędność, ale i wysoki komfort eksploatacji: specjalnie z myślą o osobach dużo podróżujących, w wyposażeniu standardowym tego modelu znajduje się przygotowanie pod telefon GSM z Bluetooth, czteroramienna kierownica z obsługą telefonu i radia z małym pakietem skórzanym oraz przednie światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów CORNER. Tak atrakcyjnie skonfigurowane edycje dostępne są w niezmiennie przystępnych cenach: dla Rapida wynosi ona 64 100 zł, Octavia startuje od 83 650 zł za wersję Liftback oraz 87 500 zł za Combi. Wersje GreenLine można łączyć z tymi samymi, korzystnymi upustami, co w przypadku pozostałych odsłon modeli Rapid i Octavia. Ponadto dla modelu Rapid dostępny jest Pakiet Komfort z klimatyzacją Climatic i radiem Blues w promocyjnej cenie, a dla Octavii - Pakiet Amazing zawierający między innymi klimatyzację automatyczną Climatronic, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, tylne światła LED oraz Radio Bolero. Oto ekologiczna jazda w wykonaniu ŠKODY – korzystna cenowo i komfortowa! Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Nowa Mazda 2 bdzie dostpna take jako Crossover Obecna dwójka bardzo mi się podoba, ale biorąc pod uwagę to, jak wyglądają nowe Mazdy 3 i 6, szykuje się jeszcze ładniejsze autko
  8. Fiat Viaggio bdzie dostpny take jako hatchback - zdjcia szpiegowskie Następca Bravo? Nareszcie!
  9. Nowa SKODA Superb teraz także w konfiguracji 2.0 TDI 170 KM DSG 4x4 Flagowy model ŠKODY można teraz zamówić w połączeniu silnika 2.0 TDI o mocy 170 KM, z pożądaną skrzynią DSG i napędem na cztery koła. Odświeżenie najbardziej ekskluzywnej ŠKODY było też okazją do ulepszenia wszystkich jednostek napędowych, które odznaczają się teraz nawet o 19% mniejszym zużyciem paliwa. Wszystkie trzy wersje silników wysokoprężnych (1.6 TDI o mocy 105 KM oraz 2.0 TDI o mocy 140 lub 170 KM) zostały wzbogacone o rozwiązania przynoszące korzyści zarówno środowisku, jak i portfelowi właściciela: systemy odzyskiwania energii z hamowania i Start-Stop. W połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami ekologicznej wersji GreenLine pozwoliło to na osiągnięcie rekordowo niskiego wyniku zużycia paliwa na poziomie 4,2 l/100 km i emisji CO2 109 g/km. Nowoczesna technologia ŠKODY widoczna jest w zaawansowanych skrzyniach biegów i układach przeniesienia napędu. Dostęp do najbardziej pożądanych nowinek technologicznych jest teraz w Superbie jeszcze łatwiejszy: wygodną skrzynię DSG, połączoną z układem napędu na obie osie Haldex, można zastosować także wraz z uznanym i popularnym dwulitrowym silnikiem TDI o mocy 170 KM. To połączenie pełni satysfakcjonującej dynamiki z komfortem, bezpieczeństwem i niskimi kosztami eksploatacji. Przełomowa skrzynia DSG wyposażona jest w dwa sprzęgła, które niezależnie od trybu pracy – manualnego lub automatycznego – gwarantują płynność i szybkość zmiany biegu. Ceniony za wysoki komfort jazdy zespół, potrafi wydobyć, co najlepsze z elastycznego silnika, uwydatniając zarówno jego dynamiczną, jak i oszczędną naturę. Idealna przyczepność wszystkich czterech kół Superba, to zasługa układu Haldex czwartej generacji: przez większość czasu kieruje on moc silnika na przednie koła, dbając o niskie zużycie paliwa. Nieustannie kontrolowane są jednak parametry, takie jak prędkość obrotowa silnika, kąt skrętu kierownicy i przyczepność każdego z kół - tak, aby przez właściwą dystrybucję momentu obrotowego pomiędzy obydwoma osiami zagwarantować kierowcy pełną kontrolę nad samochodem, w każdej chwili i w każdych warunkach drogowych. Optymalizację i nowe możliwości konfiguracji wprowadzono także do jednostek benzynowych. Atrakcyjna cena, niskie zużycie paliwa nawet w zatłoczonych miastach lub niezrównana moc poza nim – to wszystko zawiera się w gamie czterech silników o mocy rozciągającej się od 125 do 260 KM. Podstawowa jednostka 1.4 TSI jest teraz o 13% oszczędniejsza niż dotychczas, zużywając średnio od 5,9 l/100 km. Z kolei topowa odmiana z 3,6-litrowym V6, napędem na cztery koła i automatyczną skrzynią zachwyca swoim potencjałem i komfortem, zużywając przy tym jeszcze mniej paliwa niż poprzednio. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. Nowy Volkswagen Phaeton już w 2015. Trafi także do USA? Limuzyna dla ludu? Nabywcy takich aut lubują się (zwłaszcza ostatnio) w firmach premium, więc jakoś nie widzę Phaetona konkurującego z autami pokroju klasy S...
  11. Suzuki Swift Sport teraz także w wersji pięciodrzwiowej Dwie końcówki wydechu to, jak na 136 KM, lekka przesada. Ale lakier wygląda świetnie
  12. Honda Civic Wagon bdzie dostpna take w wersji Type S? Civic kombi powinien być jednym z najbardziej dynamicznie zaprojektowanych modeli w swojej klasie. Warto byłoby wykorzystać taki potencjał i wsadzić do niego mocny silnik
  13. Nowy Volkswagen Golf dostpny take w wersji R-Line Wygląda lepiej niż w serii - niektórym klientom, niepotrzebującym mocnego silnika, to wystarczy
  14. Alfa Romeo Giulietta Veloce - limitowana edycja także w Polsce Matowe wykończenia coraz popularniejsze
  15. Mercedes E63 AMG bdzie dostpny take w odmianie Black Series i 4MATIC Szczerze powiedziawszy, bardziej interesowałaby mnie klasa A45 AMG Black Series... Skoro standardowy A45 AMG ma 350 koni, to Black Series podchodziłoby pewnie pod 400...
  16. Niedoścignionywzorzec dynamiki i wydajności NowyMercedes-Benz E 63 AMG - teraz takżeznapędem4MATIC Mercedes-AMGutrzymuje mistrzowskąformęw dziedzinie dynamiki i wydajności.Zmodernizowany model E 63 AMG oferowany jest teraz we wzmocnionejwersji S z jednostkąo mocy 430 kW (585 KM) i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraznowym napędemna obie osie AMG 4MATIC. Opcja napęduna cztery koła dostępnajest takżedla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 386 kW (525 KM)do 410kW (557 KM), a moment obrotowy sięga720 Nm. 5,5-litrowy silnik V8 biturbo pozostaje jednocześniebezkonkurencyjny pod względemzużyciapaliwa. Nowa,rozbudowana paleta E 63 AMG oferuje klientom Mercedes-AMG jeszczewiększy ładunek indywidualności. Podobnie jak dotychczas, modeldostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Jego silny charakter zdradzadynamiczne oblicze z osłoną chłodnicy przeciętą "podwójnymostrzem" i szerokim przednim spojlerem w kształcie skrzydła -elementami charakterystycznymi dla nowego stylu AMG. Wrodzonymagnetyzm E 63 AMG potęgują niezrównane osiągi i prowadzenie orazszerszy niż dotychczas zakres wyposażenia standardowego. TakżeCLS 63 AMG korzysta z rozwiązań zarezerwowanych dla nowego E 63AMG. Wersje Coupé i Shooting Brake oferowane będą teraz z układem4MATIC. Gama samochodów Mercedes-AMG z napędem na cztery koławzbogaca się tym samym o dwa nowe auta i wraz z SUV-ami - ML 63 AMG,GL 63 AMG, G 63 AMG oraz G 65 AMG - liczyć będzie osiem modeli.Jeszcze w tym roku dołączą do nich kolejne nowości z napędem4MATIC - A 45 AMG oraz CLA 45 AMG. -Nowe modele E 63 AMG i CLS 63 AMG jasno demonstrują realizowanąprzez Mercedes-AMG ideę „Driving Performance". Wersje Soferują największą w segmencie moc i maksymalny moment obrotowy,zorientowany na osiągi napęd na obie osie oraz jeszcze bogatszewyposażenie. To niezaprzeczalne atuty aut z Affalterbach - mówi OlaKällenius, szef Mercedes-AMG GmbH. -Ekskluzywne wersje S skutecznie wyostrzają dynamiczny profil modeliE 63 AMG oraz CLS 63 AMG - dodaje Tobias Moers, szef ogólnegorozwoju pojazdów i członek zarządu Mercedes-AMG GmbH. - Nasz5,5-litrowy silnik V8 pozostaje najbardziej wydajną V-ósemką naświecie, a nowo opracowany napęd na cztery koła AMG 4MATICzapewnia najlepsze wartości przyspieszeń w klasie, zapewniającnaszym klientom dynamikę jazdy lepszą niż kiedykolwiek wcześniej. Danetechniczne w skrócie: [TABLE=width: 490] [TR] [TD=width: 149] [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG (limuzyna) [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG 4MATIC (limuzyna/kombi) [/TD] [TD=width: 102] E 63 AMG 4MATIC S-Model (limuzyna/kombi) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Pojemność skokowa [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [TD=width: 102] 5461 ccm [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Moc maks. [/TD] [TD=width: 102] 410 kW (557 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 410 kW (557 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 430 kW (585 KM) przy 5500 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Maks. moment [/TD] [TD=width: 102] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 720 Nm przy 1750-5250 obr./min [/TD] [TD=width: 102] 800 Nm przy 1750-5000 obr./min [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Średnie zużycie paliwa (NEDC) [/TD] [TD=width: 102] 9,8 l/100 km [/TD] [TD=width: 102] 10,3 (10,5) l/100 km [/TD] [TD=width: 102] 10,3 (10,5) l/100 km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Emisja CO2 [/TD] [TD=width: 102] 230 g/km [/TD] [TD=width: 102] 242 (246) g/km [/TD] [TD=width: 102] 242 (246) g/km [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Przyspieszenie 0 - 100 km/h [/TD] [TD=width: 102] 4,2 s [/TD] [TD=width: 102] 3,7 (3,8) s [/TD] [TD=width: 102] 3,6 (3,7) s [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 149] Prędkość maks. [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [TD=width: 102] 250 km/h* [/TD] [/TR] [/TABLE] *ograniczona elektronicznie; dane dlaE 63 AMG w wersji kombi w nawiasach Przyspieszenieod 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s zapewnia E 63 AMG w wersji Skomfortową przewagę nad całą konkurencją; prędkość maksymalnawynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie). Swoją zasługę ma tunie tylko zwiększona moc, ale i napęd na obie osie AMG 4MATIC zrozkładem momentu obrotowego w proporcji 33:67 proc. (przednia/tylnaoś). Perfekcyjna trakcja podczas przyspieszenia pozwala skutecznieunikać strat spowodowanych uślizgiem kół. 5,5-litrowysilnik AMG V8 biturbo pod maską wersji S generuje moc 430 kW (585KM) i maksymalny moment obrotowy 800 Nm. W porównaniu do oferowanejdotychczas odmiany z pakietem AMG Performance jego moc wzrosła o 20kW (28 KM). Dodatkowy potencjał to rezultat m.in. zwiększonego z0,9 do 1 bara ciśnienia doładowania. Wersja bazowa dysponuje mocą410 kW (557 KM) i 720 Nm maksymalnego momentu obrotowego - to,odpowiednio, o 24 kW (32 KM) i 20 Nm więcej od poprzednika. Mimoprzyrostu mocy i lepszych osiągów wszystkie wersje E 63 AMGzapewniają znakomitą efektywność i niewielkie zużycie paliwa.5,5-litrowy silnik V8 biturbo to najbardziej wydajna produkowanaseryjnie V-ósemka na świecie, chociaż jej pojemność jestznacznie wyższa niż u konkurencji. 557-konny model E 63 AMG ztylnym napędem zużywa średnio 9,8 l/100 km (NEDC). Wariant znapędem na obie osie i 585-konna wersja S potrzebują niewielewięcej - od 10,3 do 10,5 l/100 km. Co więcej, wszystkie odmiany E63 AMG już teraz spełniają rygorystyczne wymogi normy emisjispalin Euro 6, obowiązujące od 2015 roku. Sportowa,7-biegowa skrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT Wszechstronnośći znakomite tempo to atuty sportowej, 7-biegowego przekładni AMGSPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (ControlledEfficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz"M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracydo indywidualnych wymagań kierowcy. W trybie "C" funkcjaECO start/stop unieruchamia jednostkę napędową podczas postoju, askrzynia wcześniej i łagodniej wybiera kolejne przełożenia.Ruszanie odbywa się zazwyczaj z drugiego biegu. Tandemsilnika i skrzyni reaguje znacznie agresywniej w trybach "S","S+" oraz "M", a funkcja ECO start/stop zostajewtedy uśpiona. Precyzyjne przerwy w realizacji procesu zapłonu iwtrysku przy pełnym obciążeniu zapewniają jeszcze szybszą zmianęprzełożeń i emocjonujący dźwięk jednostki napędowej. 7-biegowaskrzynia AMG SPEEDSHIFT MCT uzbrojona jest również w funkcjępodwójnego wysprzęglenia podczas redukcji oraz RACE START. Napędna obie osie 4MATIC: wyśmienita dynamika jazdy Wydajnynapęd na cztery koła AMG 4MATIC kieruje moment obrotowy doprzedniej i tylnej osi w stosunku 33 do 67 procent. Dodatkoweniutonometry na tylnych kołach zapewniają właściwą dla modeliAMG dynamikę i przyjemność z jazdy. Do wymagań permanentnegonapędu na obie osie dostosowany został 3-stopniowy układ ESP. Wtrybie "SPORT Handling" wspomaga go układ Torque VectoringBrake, który selektywnie przyhamowuje indywidualne koła. Cel?Jeszcze lepsza zwinność i eliminacja podsterowności w jeździe połukach. Napędna obie osie 4MATIC sprzyja większej przyczepności podczas jazdy pomokrej lub śliskiej nawierzchni. Optymalną trakcję gwarantujesprzęgło wielotarczowe, dysponujące momentem blokującym owartości 50 Nm. Sercem napędu jest skrzynia rozdzielczazintegrowana z obudową przekładni AMG SPEEDSHIFT MCT w sposób,który nie wymaga dodatkowej przestrzeni. Moment obrotowy płynie zapośrednictwem wału napędowego do kół przedniej osi.Przeniesienie siły napędowej z przedniego dyferencjału do półosiodbywa się poprzez wałek pośredni, biegnący przez kanał w misceolejowej silnika. Kompaktowy mechanizm napędu na obie osie zostałzoptymalizowany pod kątem masy - całość waży jedynie 70 kg. E63 AMG w wersji S z blokadą tylnego dyferencjału Zgodniez ideą "Driving Performance", najmocniejsza Klasa Ewyposażona jest w blokadę tylnego dyferencjału, która dodatkowozwiększa zapas trakcji i zapewnia jeszcze lepsze prowadzenie -zwłaszcza na torze wyścigowym. Wszystkiewarianty E 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL zelektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężynystalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Za naciśnięciemprzycisku elektronika zmienia nastawy resorowania z trybu "Comfort"na "Sport" lub "Sport plus". Wmodelach z napędem na obie osie inżynierowie Mercedes-AMGzoptymalizowali architekturę przedniego zawieszenia z trzemawahaczami, a nowo opracowane elementy z aluminium przekładają sięna dodatkową zwinność i neutralność podczas szybkiegopokonywania zakrętów. Wersja S wyróżnia się dodatkowozmodyfikowaną elastokinematyką układu jezdnego, który wsytuacjach podbramkowych oferuje jeszcze wyższy poziomprzyczepności. Wszystkieodmiany E 63 AMG mają poszerzony o 48 mm rozstaw przedni kół,zapewniający większą stabilność w szybko pokonywanych łukach iwyczucie nawierzchni. Zwiększony negatyw kół obu osi pozwala zkolei osiągnąć większe wartości przyspieszeń poprzecznych.Elektromechaniczny, progresywny układ kierowniczy AMG mabezpośrednie przełożenie 14:1, a jego charakterystyka jestdostosowana do ustawień zawieszenia. ModelE 63 AMG standardowo porusza się na 10-ramiennych obręczach AMG wkolorze grafitowym z lśniącym wykończeniem. Felgi o szerokości 9cali z przodu i 9,5 cala z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze,odpowiednio, 225/40 R 18 oraz 285/35 R 18. Wizytówką odmian znapędem na obie osie są obręcze o średnicy 19 cali z oponami wrozmiarze 255/35 R 19 z przodu oraz 285/30 R 19 z tyłu (szerokośćfelg to, odpowiednio, 9 i 9,5 cala). W wersji S pokryto je dodatkowomatowym, grafitowym lakierem i wzbogacono o lśniący rant. Opcjonalny,ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG Zaimponującymi obręczami E 63 AMG kryją się elementywysokowydajnego układu hamulcowego AMG. Przednie i tylne tarcze -wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm; przednie tarczewykonano ze szczególnie odpornych na wielokrotne hamowanie i wysokątemperaturę materiałów kompozytowych. Z przodu zastosowano 6-, a ztyłu - 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, wszystkie w kolorze srebrnymi z logo AMG. Wyjątkiem jest wersja S, której zaciski mają barwęczerwoną. Ceramiczno-kompozytowyukład hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywnaopcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S. O 40 proc. lżejszy odstandardowego, zapewnia on jeszcze większą skuteczność hamowania,precyzję prowadzenia i komfort jazdy. Dodatkowo, imponującawytrzymałość ceramicznych tarcz sprzyja dłuższej eksploatacji. Design:ekskluzywny i pełen energii DesignE 63 AMG w pełni oddaje dynamizm i fascynującą technologię,skryte pod karoserią. Dominują tu charakterystyczne dla AMGelementy - osłona chłodnicy przecięta "podwójnym ostrzem"oraz trójwymiarowy deflektor, biegnący przez całą szerokośćprzedniego zderzaka. Jego płynny kształt wpisuje się w linielitery "A" i należy do znaków rozpoznawczych modeli AMG.Potężne wloty zapewniają swobodny dopływ powietrza do elementówukładu chłodzenia, a dolny spojler pozwala ograniczyć zjawiskounoszenia. Wypukłei wklęsłe powierzchnie dynamicznie łączą przedni pas E 63 AMG zmuskularnymi błotnikami, na których lśni emblemat "V8BITURBO". Aurę samochodu prawdziwie sportowego E 63 AMG nadajerównież tylny dyfuzor i podwójne końcówki sportowego wydechuAMG. Wariant S otrzymał dodatkowe atrybuty, podkreślające jegoimponujące możliwości - na przykład przednie skrzydło w kolorzelśniącej czerni i zarezerwowany dla limuzyny tylny spojler,ograniczający współczynnik unoszenia przy wysokich prędkościach,a także matowe, 19-calowe obręcze oraz polakierowane na czerwonozaciski hamulców. Nażyczenie klienta wnętrze E 63 AMG w wersji S reprezentuje sportowestandardy w luksusowym wydaniu. Szare przeszycia tapicerki sportowychfoteli AMG, paneli drzwi, podłokietników i elementów konsoliśrodkowej oraz srebrne pasy bezpieczeństwa kontrastują z czarnąkolorystyką kabiny. Spłaszczona obręcz pokrytej skórą nappakierownicy AMG Performance zapowiada mnóstwo emocji, zaś elementy zAlcantary zapewniają niezawodny chwyt. Zagłówki przednich fotelizdobi logo AMG, a wyskalowany do 320 km/h prędkościomierz - symbol"S AMG" oraz czerwone aplikacje. Standardowe wyposażenieobejmuje listwy progowe AMG z podświetleniem LED w kolorze białym,elektrycznie sterowaną roletę tylnej szyby (tylko limuzyna) orazsystem antywłamaniowy. Pierwszorzędnajakość i wyrafinowana atmosfera to cechy wszystkich odmian modelu E63 AMG. Ich synonimem jest nowy zegar analogowy IWC pomiędzycentralnymi otworami wentylacyjnymi. Listastandardowego wyposażenia wszystkich odmian E 63 AMG obejmujerównież m.in.: listwy progowe AMG sportowe pedały AMG ze stali nierdzewnej z gumowymi wypustkami ATTENTION ASSIST COLLISION PREVENTION ASSIST przednie lampy LED High Performance Dostępnesą także liczne opcje indywidualizacji, m.in.: pakiet AMG Carbon I (przednie skrzydło, listwy progowe i wykończenie tylnego fartucha z włókna węglowego) pakiet AMG Carbon II (obudowy bocznych lusterek i tylny spojler wersji sedan z włókna węglowego) pakiet AMG Night (przednie skrzydło i spojler, listwy progowe, obudowy bocznych lusterek i tylny fartuch w kolorze lśniącej czerni, czarne końcówki układu wydechowego z chromowanym wykończeniem) osłona silnika AMG z włókna węglowego 5-ramienne, kute obręcze AMG z osłoniętymi śrubami (kolor grafitowy, lśniące wykończenie) elementy wykończenia kabiny z włókna węglowego podsufitka designo pakiet wykończenia designo Ekskluzywnenagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG Jednąz najbardziej wyjątkowych opcji wyposażenia E 63 AMG jest systemdźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG, opracowanyprzez Mercedes-Benz i Mercedes-AMG we współpracy z renomowanymduńskim producentem nagłośnienia, firmą Bang & Olufsen.Zapewnia on najwyższy standard dźwięku w formacie Dolby Digital5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników.Procesor DSP pozwala na wybór jednej z licznych konfiguracji oraztrybu dźwięku: studyjnego ("Reference") lubprzestrzennego. Pierwszy z nich skupia się na autentycznychdoznaniach płynących z nagrania i nieskazitelnym odtworzeniuutworów, drugi perfekcyjnie oddaje nastrój występów na żywo itworzy w kabinie unikalną atmosferę panoramicznego dźwięku bezzakłócania jego naturalnego charakteru. Podświetlane, 50-watowegłośniki wysokotonowe podkreślają wyrafinowany charakter systemuBang & Olufsen BeoSound AMG, podobnie jak wysokiej jakościobudowy głośników z logo Bang & Olufsen. Rynkowapremiera nowego modelu E 63 AMG z napędem na tylną oś odbędziesię w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - w czerwcu 2013roku. Więcej zdjęć: http://www.forumsamochodowe.com/galeria/samochody/p13087-nowy-mercedes-benz-e-6.html Źródło: Mercedes-Benz Polska
  17. Renault Twizy także jako auto dostawcze? Z Twizy mają zrobić małego dostawczaka - pewnie będzie wyglądać jeszcze dziwaczniej niż obecna wersja
  18. Nowe Mitsubishi Mirage trafi także do Europy Godny następca Colta?
  19. Jaguar XJ i XF od teraz dostpne take z napdem na cztery koa
  20. Nisko, klasycznie, ze smakiem. Suuper! Więcej ---> http://www.stanceworks.com/2011/11/father-son/ (W materiale zalinkowanym powzyej także BMW E30 M3)
  21. MaxxSpeed

    ;)

    Hej Jestem tu nowy także tego witam wszystkich forumowiczów i pozdrawiam.
  22. Jetta Mk. II ze Stanów. Więcej (w tym materiale opisane jest także inne auto) ---> http://www.stancenation.com/2011/10/26/beauty-and-the-beast/
  23. Gość

    Ekstraklasa

    Temat ogólny na temat Polskiej Ekstraklasy oraz 1ligi. Zapraszam także na forumdyskusyjne http://forumdyskusyjne.net/ekstraklasa-vf77.htm
  24. Driftowóz RX-7 z Kanady. To auto służy także do codziennej jazdy... Więcej ---> http://www.canibeat.com/2010/08/totally-fd/
  25. JE1216

    VF Engineering BMW M3

    BMW M3 w wykonaniu VF Engineering. Ciekawy... Moc ponad 600 KM = trochę jak odrzutowiec (także z wyglądu) Więcej ---> http://www.autoevolution.com/news/vf-engineering-widebody-bmw-m3-supercharged-emotions-30850.html
×