Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'szybka' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 33 wyników

  1. Mam do was pytanie jeśli pisze " kursuje od pon do pt oraz w niedzielę" tzn ze jeździ w świeta typu takie jak to jutro ? (1 maja) ?
  2. Mam mega prośbę. Znajomy chce pomalować swoje felgi, ale nie wie jaki kolor będzie pasował. Także proszę o 3 szybki zmiany koloru felg . Z tego zdjęcia: Na 3 różne kolory: fioletowy (najlepiej dość ciemny), żółty, brązowy
  3. Nowa SKODA Octavia RS: szybka, zwinna i bezpieczna › Nowa ŠKODA Octavia RS imponuje stabilnymi i bezpiecznymi właściwościami jezdnymi › Standardowo sportowe zawieszenie, progresywne wspomaganie kierownicy i elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS › Funkcje wspomagania dla większego bezpieczeństwa: hamulec antykolizyjny, funkcja kontroli odstępu z awaryjnym hamowaniem Front Assistant czy funkcja wykrywania zmęczenia, Driver Activity Assistant Mladá Boleslav/Goodwood, lipiec 2013 – nowa ŠKODA Octavia RS jest szybka, zwinna i jeszcze bezpieczniejsza niż kiedykolwiek wcześniej dzięki standardowemu zawieszeniu sportowemu, nowoczesnemu progresywnemu wspomaganiu kierownicy i elektronicznej blokadzie mechanizmu różnicowego XDS. Duży rozstaw osi i sztywne, lekkie nadwozie zapewniają bardzo stabilne właściwości jezdne. Klienci mogą wybrać spośród wielu dodatkowych funkcji bezpieczeństwa, od funkcji kontroli odstępu z awaryjnym hamowaniem Front Assistant do aktywnej ochrony jadących Crew Protect Assistant. W razie wypadku obszerny zestaw elementów bezpieczeństwa biernego zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno kierowcy jak i wszystkim pasażerom. Nowa ŠKODA Octavia RS standardowo jest wyposażona w wysokiej jakości sportowe zawieszenie. Dla polepszenia osiągów nadwozie nowego RS-a jest zawieszone niżej w standardowej Octavii. Nowe sportowe zawieszenie Octavii zapewnia jednocześnie dynamikę i stabilne właściwości jezdne. Tylna oś w nowej ŠKODZIE Octavii RS ma nowo zaprojektowane zawieszenie wielowahaczowe, zarówno w wersji sedan jak i kombi. Główna zasada konstrukcyjna konsekwentnego rozdzielenia sztywności wzdłużnej i poprzecznej umożliwia osiągnięcie znakomitych właściwości jezdnych i komfortu. Miękkie łożysko wahacza wzdłużnego zapewnia małą sztywność wzdłużną. Zawieszenie przedniej osi nowej Octavii RS tworzą kolumny amortyzacyjne MacPhersona z nowo opracowanymi dolnymi wahaczami trójkątnymi. Wahacze ze stali o wysokiej wytrzymałości i innowacyjna bioniczna konstrukcja zwrotnic przyczyniły się do zmniejszenia masy i poprawy stabilności. Centralnie w przedniej osi umieszczona rama pomocnicza została zaprojektowana tak, by mieć jak największą sztywność. Rozstaw osi nowej ŠKODY Octavii RS zwiększył się o 102 mm w porównaniu z poprzednikiem. Wyraźnie większy odstęp między przednią i tylną osią ma dodatko pozytywny wpływ na stabilne właściwości jezdne. Samochód jest serynie wyposażony w rozszerzony układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC Sport. Pojedyncze naciśnięcie przycisku z symbolem ESC powoduje wyłączenie regulacji przeciwpoślizgowej kół napędowych ASR, a podwójne naciśnięcie włącza tryb sportowy ESC. Podczas jazdy z dużą prędkością na krętych drogach – takiej jak na torze wyścigowym – układ ESC reaguje później, umożliwiając jeszcze bardziej dynamiczną jazdę. Inne standardowe cechy bezpieczeństwa to hamulec antykolizyjny, elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS i nadzór ciśnienia powietrza w oponach, które są częścią układu ESC, siedem poduszek bezpieczeństwa, wyłączalna poduszka bezpieczeństwa pasażera i światła do jazdy dziennej LED. Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS ŠKODA Octavia RS trzeciej generacji jest wyposażona w elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego EDS oraz jej udoskonaloną funkcję XDS. Technicznie są to funkcje regulacji dynamiki jazdy wchodzące w skład układu elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC. EDS i XDS działają na koła przedniej osi. XDS zapewnia neutralne zachowanie samochodu podczas pokonywania zakrętów w czasie dynamicznej jazdy. Delikatne hamowanie koła po wewnętrznej stronie łuku umożliwia zwiększenie momentu napędowego zewnętrznego koła. Powstający moment skręcający pomaga kierowcy pokonać zakręt szybko i bezpieczenie. Funkcja XDS działa tym silniej, im bardziej dynamicznie samochód porusza się po łuku. Nowe progresywne układ kierowniczy Także nowy progresywny układ kierowniczy polepsza sterowność i zwinność nowej ŠKODY Octavii RS. Specjalnie zaprojektowany układ kierowniczy umożliwia kierowcy wykonywanie mniejszych ruchów kierownicą, by wykonać zamierzsony skręt. Przełożenie przekładni kierowniczej zmienia się w zależności od kąta skrętu kierownicy. W progresywnym układzie kierowniczym zmiana kierunku przednich kół w zakresie kąta skrętu kierownicy od 0 do 120 stopni jest większa niż w tradycyjnym układzie kierowniczym. Oznacza to: w mieście, na przykład podczas parkowania, kierowca musi wykonać znacznie mniejszy ruch kierownicą, by skręcić samochodem w zamierzonym kierunku. Progresywny układ kierowniczy ma szczególnie sportowe właściwości na krętych drogach. Już małe ruchy kierownicą wystarczają, aby bezpiecznie kierować samochodem. By dynamicznie jadąc, bezpiecznie i precyzyjnie pokonywać zakręty, potrzeba zaledwie małych ruchów kierownicą – efektem jest większa zwinność samochodu i przyjemność z jazdy. Nowoczesne funkcje i układy wspomagania dla jeszcze większego bezpieczeństwa Po raz pierwszy w Octavii RS dostępne są liczne nowoczesne funkcje wspomagania bezpieczeństwa. Zawsze obowiązuje zasada: żadna z nich nie zwalnia kierowcy z odpowiedzialności za prowadzenie samochodu. Funkcje te ułatwiają kierowcy bezpieczną jazdę w wielu codziennych a także niezwykłych sytuacjach drogowych. Po kolizji w ruchu drogowym często istnieje ryzyko dalszych kolizji, a więc kolejnego zderzenia: z nadjeżdżającym samochodem, innym użytkownikiem drogi lub z przeszkodą taką jak bariera ochronna lub drzewo. To ryzyku jest minimalizowane przez hamulec antykolizyjny, Multicollision Brake. Hamulec antykolizyjny, będący seryjnym wyposażeniem w krajach UE, automatycznie hamuje samochód po rozpoznanej kolizji – nawet jeśli kierowca sam nie naciska pedału hamulca. Zapobiega to kolejnemu zderzeniu, względnie zmniejszana jest prędkość, z jaką dochodzi do kolejnego zderzenia. Hamulec antykolizyjny jest funkcją elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC. Hamowanie odbywa się, dopóki prędkość jazdy nie spadnie poniżej 10 km/h. Gdy aktywne jest hamowanie antykolizyjne, włączają się światła awaryjne i światła hamowania. Funkcja może w każdej chwili zostać wyłączona przez kierowcę przez dodanie gazu lub samodzielne hamowanie awaryjne. Niemiecki Automobilklub ADAC niedawno przyznał nagrodę za opracowany przez Volkswagena hamulec antykolizyjny w kategorii innowacji w zakresie bezpieczeństwa. ŠKODA Octavia RS ma teraz także funkcję kontroli odstępu z awaryjnym hamowaniem, Front Assistant, która uaktywnia się, gdy zagraża zderzenie przez najechanie. Podobnie jak dostępna w Octavii RS komfortowa funkcja aktywnego tempomatu, Adaptive Cruise Assistant, kontrola odstępu Front Assistant wykorzystuje umieszczony z przodu samochodu czujnik radarowy, który stale mierzy odstęp od poprzedzającego pojazdu. Funkcja ta działa czterostopniowo: im mniejszy jest odstęp od poprzednika, tym bardziej zdecydowanie Front Assistant ingeruje w przebieg wydarzeń. W pierwszym stopniu wyświetlane jest optyczne ostrzeżenie o małym odstępie. W następnym stopniu ostrzega optycznie i akustycznie o zbliżaniu się do przeszkody i przygotowuje hamulce. Główne ostrzeżenie występuje na trzecim stopniu – jest nim szarpnięcie przez krótkie przyhamowanie – po czym zaczyna się automatyczne hamowanie częściowe. Wreszcie na najwyższym stopniu automatycznie na największą czułość włącza się wspomaganie nagłego hamowania. Jeśli kierowca w ogóle nie reaguje, odbywa się hamowanie awaryjne. W ten sposób funkcja pozwala zmniejszyć skalę zderzenia, a zależnie od sytuacji nawet uniknąć wypadku. W zakresie prędkości jazdy od 5 do 30 km/h funkcja kontroli odstępu, Front Assistant, pełni rolę funkcji miejskiego hamowania awaryjnego. Przy prędkości poniżej 30 km/h powoduje ona automatyczne hamowanie awaryjne Octavii RS do aż jej zatrzymania, jeśli kierowca nie reaguje na obecność przeszkody przed samochodem. W sytuacji największego zagrożenia zderzeniem opóźnienie funkcji miejskiego hamowania awaryjnego wynosi 8 m/s2. Przemęczenie kierowcy jest jedną z najczęstszych przyczyn wypadków. Po raz pierwszy dostępna w nowej ŠKODZIE Octavii RS funkcja wykrywania zmęczenia, Driver Activity Assistant, ma za zadanie zmniejszyć ten problem. Funkcja ta na podstawie ruchów kierownicą rozpoznaje różnicę w stosunku do normalnego sposobu jazdy a tym samym zmniejszającą się koncentrację kierowcy. Przez piętnaście minut po uruchomieniu silnika funkcja analizuje sposób kierowania samochodem i wynik zapamiętuje jako podstawę dla sygnału. W fazie analizy prędkość jazdy musi być większa niż 65 km/h. Wyraźna różnica względem charakterystycznego sposobu kierowania wskazuje na zmęczenie kierowcy. Optyczna wskazówka w zestawie wskaźników – „rozpoznano zmęczenie – zrobić przerwę” – zaleca przerwanie jazdy. Z aktywną ochroną jadących, Crew Protect Assistant, ŠKODA wprowadziła do nowej Octavii RS kolejną funkcję, dotąd spotykaną przede wszystkim w samochodach wyższej klasy. Funkcja ta przygotowuje kierowcę i pasażera na grożący wypadek: w razie zagrażającego niebezpieczeństwa – na przykład podczas hamowania awaryjnego lub sytuacji jezdnej ocenionej jako krytyczna – automatycznie zostają napięte pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera. Dodatkowo funkcja ta w krytycznej, niestabilnej sytuacji jezdnej, na przykład w przypadku silnej nad- lub podsterowności z zadziałaniem ESC, powoduje przymknięcie szyb i dachu przesuwnego. Ma to na celu niedopuszczenie do przedostania się do auta obcych ciał. Także asystent pasa ruchu, Lane Assistant, wyraźnie polepsza bezpieczeństwo jazdy. Asystent pasa ruchu zmniejsza ryzyko przypadkowego opuszczenia pasa ruchu na jezdni. Wspomaga on kierowcę nowej Octavii RS zwłaszcza na autostradach i drogach międzymiastowych z dobrze widocznym oznakowaniem poziomym. Funkcja ta wykorzystuje kamerę. W stopie lusterka wewnętrznego na przedniej szybie przy prędkości powyżej 65 km/h śledzi ona pasy na jezdni przed samochodem. Asystent pasa ruchu rozpoznaje niezamierzone opuszczanie pasa ruchu, włącza optyczne ostrzeżenie w zestawie wskaźników i zaczyna korygujący ruch kierownicą. Bez wyraźnego oznakowania pasów na jezdni funkcja nie działa. Jeśli przy przejeżdżaniu namalowanego pasa jest włączony migacz, asystent pasa ruchu także nie reaguje. Obszerna ochrona w razie kolizji Jeśli mimo wszelki środkom zapobiegawczym dochodzi do kolizji lub do zderzenia, nowa ŠKODA Octavia RS i Octavia kombi RS zapewniają kierowcy i pasażerom najlepszą obecnie możliwą ochronę. W krajach UE w Octavii RS zastosowano serynie kolanową poduszkę bezpieczeństwa kierowcy oraz opcjonalne boczne poduszki bezpieczeństwa z tyłu. Obszerną ochronę zapewnia do dziewięciu poduszek bezpieczeństwa, które współdziałając z 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa, chronią jadących przed obrażeniami. Czołową poduszkę bezpieczeństwa pasażera można wyłączyć w razie potrzeby przewożenia fotelika dziecięcego. Wszyscy jadący samochodem na okoliczność wypadku zawsze są przypięci 3-punktowymi bezpieczeństwa (z przodu z regulacją wysokości) z napinaczami. Groźbę przeciążenia klatki piersiowej zmniejszają zintegrowane ograniczniki siły napięcia pasów. W celu bezpiecznego przewożenia dzieci można na miejscach z tyłu zamocować foteliki dziecięce systemu Isofix, dodatkowo zabezpieczając je górnym pasem, tak zwanym mocowaniem TopTether. Wówczas foteliki dziecięce są sztywno połączone z samochodem. Na życzenie fotel pasażera także może być wyposażony w mocowanie Isofix. Bezpieczne i lekkie nadwozie dzięki nowoczesnym metodom produkcji Dzięki nowoczesnej obróbce stali o wysokiej i najwyższej wytrzymałości oraz nowym metodom produkcji nowej ŠKODY Octavii RS udało się zbudować nadwozie nie tylko lżejsze, lecz także bardziej stabilne niż w poprzednim modelu. Jedna czwarta (26,1 procent) architektury bezpieczeństwa składa się z kształtowanych na gorąco stali o najwyższej wytrzymałości. Części te są do sześciu razy bardziej wytrzymałe niż wykonane ze zwykłej stali głęboko tłocznej i do czterech razy wytrzymalsze niż zrobione z konwencjonalnych stali o wysokiej wytrzymałości. Wytwarza się je, ogrzewając stalową blachę w wysokiej temperaturze (ok. 950 stopni Celsjusza), tłocząc ją na gorąco, a następnie w ciągu 5,5 sekundy oziębiając do 180 stopni Celsjusza. Zaleta: wytworzone tą metodą części przenoszące obciążenia podczas zderzenia mogą być wyraźnie cieńsze niż dotąd – zmniejsza to masę i prowadzi do oszczędności zużycia paliwa nowej ŠKODY Octavii RS. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Miesiąc bez prawa jazdy za zbyt szybką jazdę - nowy pomysł Policji Kontrowersyjny pomysł, ale znacznie lepszy niż podwyższanie stawek mandatów.
  5. Intro

    Nissan GTR

    NOwa praca dosc szybka bo kilka dni bez zbednych pierdol:P do oceny baza: http://img5.imagebanana.com/view/o2f8czs2/09_Nissan_GTR_OB_4.jpg VT: http://img5.imagebanana.com/view/s4d0a9hd/gtrka9kopia2jpg.jpg
  6. http://www.autokrata.pl/artykul/nowy-golf-wielka-rewolucja-7104 Pierwsze wizualizacje i bardzo szybka premiera , przewidywana na 2012r.
  7. <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=4uhWQcDFGrw&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=4uhWQcDFGrw&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=XKD3iB1djGU&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=XKD3iB1djGU&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> szybka akcja
  8. <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tj8EbijTKQQ&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tj8EbijTKQQ&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> <object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=kiWUNdrQn6Y&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=kiWUNdrQn6Y&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object> i ponownie szybka akcja
  9. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1417
  10. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=-WUNMy98FK0&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=-WUNMy98FK0&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  11. http://moto.onet.pl/1568743,1,artykul.html
  12. Szybka pracka... jakies 3-4 dni, stworzona tylko po to by nie zapomniec "jak to sie robi" Base: http://img5.imagebanana.com/view/cy8zxz26/FiatBravo_2007_1600x1200_wallpaper_1.jpg VT: http://img5.imagebanana.com/view/7bj0ei8a/bravo11kopia.jpg Pozdrawiam
  13. Szybka Pomarańcza III Clip <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=oChw9MQcv0k&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=oChw9MQcv0k&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  14. paruje mi szybka od kasku, sa na to jakies sposoby, preparaty czy cos w tym stylu ?
  15. Nowa "szybka" broń policji! http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/nowa-szybka-bron-policji,1268331,415
  16. Czy zna ktos stronę hiszpańska ala nasze otomoto.pl ?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
  17. Nie będzie kasowania punktów karnych za szybką jazdę ? http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/bez-kasowania-punktow-karnych,1171526,415 Co o tym sądzisz [you:0f51d6b68c]
  18. Niepozorna a taka szybka !!! Mnie bardzo przypadła do gustu http://www.tuningmania.pl/art/content/view/156/31/
  19. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=pmUQiEBaDc&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/pmUQiEBaDc/szybkaciezarowka&wrzuta_mini=http://c13.wrzuta.pl/wm19153/c5ca9a6f000c3a8a48ca6b47/szybkaciezarowka&wrzuta_name=szybkaciezarowka&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script> Ahh ta mnoc.
  20. Szybka Toyota Supra <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=81ac94e2-2a84-4f23-9048-9a97002d34fe" width="428" height="352" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> fast supra
  21. kuczor23

    Nadchodzi szybka kolej

    http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=885
  22. Szybka jazda to nałóg ? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/nalogowa-szybka-jazda,1122564?source=rss Jak jest w Twoim przypadku
  23. zapowiadano http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=865
  24. Cozal

    VW Caddy MK I G60

    "Szybka paka" jak to określili chłopaki z ''GT" Mnie sie baaardzo podoba http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Caddy/21010
  25. Szybka jazda motorem nocą <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=e338ad0b-b1a5-4b0b-afbe-9ab1017d3004" width="428" height="352" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> ZX14 Ride To Bike Night Part 3
×