Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'szczegóły' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 15 wyników

  1. Najnowszy crossover Suzuki - SX4 S-Cross - został po raz pierwszy zaprezentowany w Polsce. Ambasadorem nowego modelu został 4-krotny Mistrz Olimpijski Robert Korzeniowski. Podczas konferencji prasowej w Warszawie Suzuki Motor Poland po raz pierwszy w Polsce zaprezentowało najnowszy model. SX4 S-Cross to nowoczesny crossover stworzony z myślą o ludziach aktywnych. Wyróżnia się wyjątkowym wzornictwem, a także bardzo przestronną i komfortową kabiną pasażerską. Oferuje jedną z największych przestrzeni bagażowych dostępnych w swojej klasie. Połączenie najnowszej generacji napędu ALLGRIP (4WD) ze znakomitymi właściwościami jezdnymi, znanymi z modelu Swift, a także zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa czynnego i biernego sprawia, że SX4 S-Cross dostarcza wielu emocji i zapewnia wyjątkową przyjemność z codziennego użytkowania. Ambasadorem SX4 S-Cross został czterokrotny mistrz olimpijski - Robert Korzeniowski. Ten znany sportowiec będzie wspierał działania komunikacyjne i reklamowe modelu Suzuki. - Wybór ambasadora dla nowego crossovera Suzuki był dla nas oczywisty. Robert Korzeniowski doskonale uosabia filozofię marki – Suzuki Way of Life. Jest wybitnym sportowcem, ciekawą osobowością a także propagatorem aktywnego i zdrowego stylu życia, który jest tak bliski marce Suzuki. Ponadto, Pan Robert współpracował już wcześniej z Suzuki przy realizacji różnych projektów komunikacyjnych, dlatego bardzo chętnie rozszerzymy nasze wspólne działania. – mówi Jarosław Jędrzejewski, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland. Zadowolenia z zawiązanej umowy nie kryje także Robert Korzeniowski, który na co dzień będzie poruszał się nowym crossoverem Suzuki. - SX4 S-Cross jest doskonałym samochodem dla aktywnych. Dzięki imponującej przestrzeni kabinowej i bagażowej będę mógł nim swobodnie podróżować, mając ze sobą wszystkie potrzebne rzeczy. Bardzo cenię także napęd na cztery koła, który pozwoli mi dojechać w trudne miejsca, a podwyższony prześwit umożliwia zaparkowanie nawet na wysokim krawężniku. Poza tym, SX4 S-Cross wygląda naprawdę dobrze. – z uśmiechem podsumowuje Korzeniowski. Design Nowego SX4 stanowi połączenie doskonałych właściwości aerodynamicznych z odważnym i sportowym kształtem nadwozia, mocno zarysowanymi liniami i wyjątkowym charakterem. Wymiary typowe dla segmentu C sprawiają, że SX4 S-Cross jest idealnym samochodem rodzinnym. Dzięki rozmiarom oferowanej przestrzeni pasażerskiej i pojemności bagażnika, wynoszącej 430 litrów, znajduje się wśród liderów w swojej klasie. Ponadto, w topowej wersji zastosowano innowacyjne rozwiązanie podwójnie przesuwnego, przeszklonego dachu panoramicznego, który ma jedną z największych powierzchni dostępnych w samochodach tej kategorii. Produkcja Nowego SX4 zostanie rozpoczęta w sierpniu w węgierskiej fabryce Magyar Suzuki a pierwsze sztuki trafią do salonów sprzedaży już jesienią tego roku. Nowy model dostępny będzie w dwóch wariantach silnikowych: z silnikiem benzynowym (z pięciostopniową manualną skrzynią biegów lub CVT) lub diesla o pojemności (z 6-stopniową manualną skrzynią biegów). W gamie modelu znajdą się wersje z napędem 2WD lub 4WD dostępne w trzech poziomach wyposażenia. Wraz z prezentacją nowego modelu, Suzuki Motor Poland ogłosiło także początek przedsprzedaży Nowego SX4, podczas której klienci otrzymają preferencyjne warunki zakupu. źródło: Suzuki Motor Poland
  2. więcej -> NOWOŚCI | Citroen ujawnia pierwsze szczegóły nowego Grand C4 Picasso, sprzedaż nowych samochodów, park samochodowy w Polsce, ranking samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. foto: antyweb.pl źródło: pclab.pl więcej: YouTube wprowadzi płatne kanały :: PCLab.pl
  4. Citroen Wild Rubis Concept - szczegy techniczne Wygląda świetnie, ale mam nadzieję, że hybryda (z prototypu) będzie tylko jedną z wielu opcji silnikowych seryjnego modelu
  5. Nowe Maserati Ghibli - szczegy techniczne Diesel powinien zapewnić wysoką sprzedaż. Byle tylko Ghibli nie kosztował prawie tyle, co Quattroporte
  6. Volkswagen Golf Hybrid - szczegy techniczne Wg Volkswagena pali 1,5 l/100 km, czyli tylko 0,6 l więcej niż superoszczędny XL1 - czy to możliwe? W 5,1 l byłbym skłonny uwierzyć...
  7. Qoros rozpoczyna ofensyw - poznaj szczegy Czy tym razem Chińczykom uda się zawojować Europę?
  8. Alfa Romeo 4C - szczegy techniczne 1,7 litra w rasowym samochodzie sportowym nie brzmi zbyt zachęcająco, no ale takie czasy
  9. Ferrari F150 - nowe szczegy prosto z prywatnego pokazu 950 KM, niecałe 3 sekundy do setki - coraz ciekawiej zapowiada się nowe Ferrari
  10. McLaren P1 - szczegy wersji produkcyjnej prosto z prywatnego pokazu w Beverly Hills Najbardziej niesamowity jest w tym samochodzie... spoiler tylny
  11. Lamborghini Sesto Elemento - pierwsze szczegy dotyczce wersji produkcyjnej Piękny. Powinni w podobnym stylu zaprojektować następcę Gallardo, który ma już trochę latek na karku
  12. Audi Design Close-Up: szczegóły nowej strategii stylistycznej - „Stawiamy na autentyczne produkty i świadomie podkreślamy rozwiązania techniczne“ - mówi szef stylistów Audi Wolfgang Egger - Atelier w studiu koncepcyjnym Konzept Design Studio w Monachium ma ożywić procesy tworzenia nowych pomysłów. Wzornictwo Audi obiera nowy kierunek. Z jednej strony jego celem jest zwiększenie różnic pomiędzy poszczególnymi seriami modelowymi, z drugiej w stylistyce przyszłych generacji Audi mają być bardziej widoczne aspekty techniczne. Ważnym elementem nowej strategii wzorniczej jest też zespolenie wyglądu zewnętrznego pojazdów i stylistyki wnętrza w jednolitą całość. W jaki sposób można realizować te założenia, pokazuje najlepiej nowe auto koncepcyjne Showcar Audi crosslane coupé. „Dobra stylistyka musi zawsze opierać się na jakiejś wizji“ – przekonuje Wolfgang Egger. Szef stylistów Audi wyczuwa nadchodzący przełom w wyglądzie samochodów. „Musi nadejść coś nowego, bez zrywania z tradycjami“ – dodaje Egger. Studio Audi Design gotowe jest do podjęcia nowych wyzwań. Wolfgang Egger, razem ze swoim zespołem, wyznaczył najważniejsze założenia prac prowadzonych w studio. Nowego znaczenia nadano procesom kreatywnym, przez co zwiększono wpływ na stylistykę przyszłych produktów Audi. Technika w połączeniu z wzornictwem Głównym założeniem ciągle rozwijanego języka stylistyki i filozofii Audi, jest ścisłe połączenie techniki i wzornictwa. Wolfgang Egger tak przybliża tę zasadę: „Samochód tylko wtedy wyraża idee marki Audi, jeśli stylistyka i technika idealnie się łączą. “Dlatego nowe rozwiązania techniczne nie będą już skrywane w wnętrzu, lecz będzie można je zobaczyć. Po raz pierwszy, takie połączenie podkreśli wewnętrzne, techniczne elementy pojazdu, tworząc nowy wymiar autentyczności produktu. W stylistyce modelu Audi crosslane coupé można odnaleźć zarówno technikę w najczystszej formie, jak i przykłady nowatorskiego wykorzystania różnych materiałów. W tym koncepcyjnym samochodzie, rzuca się w oczy zwłaszcza wykonana z wielu materiałów karoseria Spaceframe, zaprojektowana wspólnie przez stylistów i specjalistów od lekkiej konstrukcji. Jej pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe, wloty powietrza w masce silnika, a po otwarciu drzwi, progi oraz kokpit, jako element nośny w formie funkcjonalnej listwy wykonanej z tworzywa węglowego, tworzą zupełnie nową jakość. Wnętrze i forma zewnętrzna pojazdu tworzą nierozłączną całość Dzięki holistycznej formie, wnętrze i zewnętrzny wygląd przyszłych generacji Audi jeszcze ściślej się ze sobą współgrają. Tworzy się jednolita - niczym odlew - całość, zwiększająca rozpoznawalność marki nie tylko dzięki cechom zewnętrznym pojazdu, ale także dzięki jego unikalnemu wnętrzu. Charakter każdego modelu jest dodatkowo podkreślony. Ściślejsze połączenie zewnętrznego wyglądu pojazdu i jego wnętrza, widać również zza kierownicy Audi crosslane coupé. „Przedział pasażerski otwiera się w kierunku jazdy i jakby rozwija na masce w formie nieprzerwanej linii“ – wyjaśnia Karl-Heinz Rothfuss, dyrektor ds. stylistyki wnętrza. Przejrzyste, spokojne powierzchnie i zredukowane do minimum elementy obsługi, umożliwiają większe skoncentrowanie się na przyjemności doznawanej podczas jazdy. Wnętrze w swej formie skupia się na kierowcy. „W naszej strategii udoskonalonej w studiu Audi Design, stawiamy na przejrzystość i koncentrujemy się na tym, co najistotniejsze“ – podsumowuje Wolfgang Egger. Wolfgang Egger powołuje do życia atelier koncepcyjne Studio koncepcyjne Konzept Design Studio w Monachium wyznacza trendy i jest wyrazem wolności pełnych kreatywności pracowników Audi. Projektanci samochodów i styliści przemysłowi inspirują się nawzajem swoimi kreatywnymi pomysłami. Tam, gdzie wcześniej znajdował się warsztat samochodowy, dziś mogą wcielać w życie swoje nowe idee. Mogą przekuwać wizje w konkretne działania. To, co sprawdziło się jako atelier koncepcyjne w monachijskim studiu, pojawi się również w pracowniach wzorniczych w Ingolstadt. Dzięki koncepcji atelier autorstwa Wolfganga Eggera, prace nad stylistyką wnętrza, formą zewnętrzną samochodu oraz nad lakierami i wykończeniami, mają być w przyszłości prowadzone w bardziej zharmonizowany sposób. Chodzi o to, aby już w pierwszej fazie projektowania nowego pojazdu, postrzegać go jako niepodzielną całość. „Dla pracowni stylistycznych w Ingolstadt, monachijska kuźnia pomysłów jest jak satelita, który od czasu do czasu prowokuje i w ten sposób pobudza potencjał innowacyjny“ – stwierdził Steve Lewis, szef studia koncepcyjnego Konzept Design Studio w Monachium. Dzięki nowej filozofii pracy, powstaje coraz więcej wzorniczych „smaczków”, których stylista pracujący samodzielnie nie byłby w stanie stworzyć. Forma atelier oznacza, że pierwsza faza projektowa przebiega w małych zespołach. „To w zespole powstają najlepsze pomysły“ – Wolfgang Egger nie ma co do tego wątpliwości. Prace nad Audi Showcar crosslane coupé prowadzono zarówno w monachijskim studio stylistycznym, jak i w pracowniach w Ingolstadt. Pojazd ten daje przedsmak tego, jak będą wyglądać przyszłe modele Audi z rodziny Q. Linie modelowe nabierają bardziej wyrazistego charakteru Wszystkie naświetlone wyżej czynniki sprawią, że przyszłe linie modelowe A, R i Q będą się od siebie różnić. Planuje się, że zespół stylistów skoncentruje się przede wszystkim na rodzinie Q. Jest ona symbolem pojazdu o zdecydowanym charakterze. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe zostanie wymodelowana w pojazdach tej serii w trójwymiarowy sposób. Wyglądać będzie niczym wyrzeźbiona. Podkreśli i tak już zdecydowany charakter modeli Q. Ten detal stylistyczny zaprezentowano w modelu koncepcyjnym pokazanym na tegorocznym salonie samochodowym w Paryżu. Nowość stanowi również zdejmowana środkowa część dachu, wykonana z tworzywa węglowego. Dzięki niej, miejskiego SUV’a można łatwo zamienić w uniwersalny pojazd z otwartym nadwoziem. Źródło: Volkswagen Group Polska
  13. Audi Design Close-Up: szczegóły nowej strategii stylistycznej - „Stawiamy na autentyczne produkty i świadomie podkreślamy rozwiązania techniczne“ - mówi szef stylistów Audi Wolfgang Egger - Atelier w studiu koncepcyjnym Konzept Design Studio w Monachium ma ożywić procesy tworzenia nowych pomysłów. Wzornictwo Audi obiera nowy kierunek. Z jednej strony jego celem jest zwiększenie różnic pomiędzy poszczególnymi seriami modelowymi, z drugiej w stylistyce przyszłych generacji Audi mają być bardziej widoczne aspekty techniczne. Ważnym elementem nowej strategii wzorniczej jest też zespolenie wyglądu zewnętrznego pojazdów i stylistyki wnętrza w jednolitą całość. W jaki sposób można realizować te założenia, pokazuje najlepiej nowe auto koncepcyjne Showcar Audi crosslane coupé. „Dobra stylistyka musi zawsze opierać się na jakiejś wizji“ – przekonuje Wolfgang Egger. Szef stylistów Audi wyczuwa nadchodzący przełom w wyglądzie samochodów. „Musi nadejść coś nowego, bez zrywania z tradycjami“ – dodaje Egger. Studio Audi Design gotowe jest do podjęcia nowych wyzwań. Wolfgang Egger, razem ze swoim zespołem, wyznaczył najważniejsze założenia prac prowadzonych w studio. Nowego znaczenia nadano procesom kreatywnym, przez co zwiększono wpływ na stylistykę przyszłych produktów Audi. Technika w połączeniu z wzornictwem Głównym założeniem ciągle rozwijanego języka stylistyki i filozofii Audi, jest ścisłe połączenie techniki i wzornictwa. Wolfgang Egger tak przybliża tę zasadę: „Samochód tylko wtedy wyraża idee marki Audi, jeśli stylistyka i technika idealnie się łączą. “Dlatego nowe rozwiązania techniczne nie będą już skrywane w wnętrzu, lecz będzie można je zobaczyć. Po raz pierwszy, takie połączenie podkreśli wewnętrzne, techniczne elementy pojazdu, tworząc nowy wymiar autentyczności produktu. W stylistyce modelu Audi crosslane coupé można odnaleźć zarówno technikę w najczystszej formie, jak i przykłady nowatorskiego wykorzystania różnych materiałów. W tym koncepcyjnym samochodzie, rzuca się w oczy zwłaszcza wykonana z wielu materiałów karoseria Spaceframe, zaprojektowana wspólnie przez stylistów i specjalistów od lekkiej konstrukcji. Jej pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe, wloty powietrza w masce silnika, a po otwarciu drzwi, progi oraz kokpit, jako element nośny w formie funkcjonalnej listwy wykonanej z tworzywa węglowego, tworzą zupełnie nową jakość. Wnętrze i forma zewnętrzna pojazdu tworzą nierozłączną całość Dzięki holistycznej formie, wnętrze i zewnętrzny wygląd przyszłych generacji Audi jeszcze ściślej się ze sobą współgrają. Tworzy się jednolita - niczym odlew - całość, zwiększająca rozpoznawalność marki nie tylko dzięki cechom zewnętrznym pojazdu, ale także dzięki jego unikalnemu wnętrzu. Charakter każdego modelu jest dodatkowo podkreślony. Ściślejsze połączenie zewnętrznego wyglądu pojazdu i jego wnętrza, widać również zza kierownicy Audi crosslane coupé. „Przedział pasażerski otwiera się w kierunku jazdy i jakby rozwija na masce w formie nieprzerwanej linii“ – wyjaśnia Karl-Heinz Rothfuss, dyrektor ds. stylistyki wnętrza. Przejrzyste, spokojne powierzchnie i zredukowane do minimum elementy obsługi, umożliwiają większe skoncentrowanie się na przyjemności doznawanej podczas jazdy. Wnętrze w swej formie skupia się na kierowcy. „W naszej strategii udoskonalonej w studiu Audi Design, stawiamy na przejrzystość i koncentrujemy się na tym, co najistotniejsze“ – podsumowuje Wolfgang Egger. Wolfgang Egger powołuje do życia atelier koncepcyjne Studio koncepcyjne Konzept Design Studio w Monachium wyznacza trendy i jest wyrazem wolności pełnych kreatywności pracowników Audi. Projektanci samochodów i styliści przemysłowi inspirują się nawzajem swoimi kreatywnymi pomysłami. Tam, gdzie wcześniej znajdował się warsztat samochodowy, dziś mogą wcielać w życie swoje nowe idee. Mogą przekuwać wizje w konkretne działania. To, co sprawdziło się jako atelier koncepcyjne w monachijskim studiu, pojawi się również w pracowniach wzorniczych w Ingolstadt. Dzięki koncepcji atelier autorstwa Wolfganga Eggera, prace nad stylistyką wnętrza, formą zewnętrzną samochodu oraz nad lakierami i wykończeniami, mają być w przyszłości prowadzone w bardziej zharmonizowany sposób. Chodzi o to, aby już w pierwszej fazie projektowania nowego pojazdu, postrzegać go jako niepodzielną całość. „Dla pracowni stylistycznych w Ingolstadt, monachijska kuźnia pomysłów jest jak satelita, który od czasu do czasu prowokuje i w ten sposób pobudza potencjał innowacyjny“ – stwierdził Steve Lewis, szef studia koncepcyjnego Konzept Design Studio w Monachium. Dzięki nowej filozofii pracy, powstaje coraz więcej wzorniczych „smaczków”, których stylista pracujący samodzielnie nie byłby w stanie stworzyć. Forma atelier oznacza, że pierwsza faza projektowa przebiega w małych zespołach. „To w zespole powstają najlepsze pomysły“ – Wolfgang Egger nie ma co do tego wątpliwości. Prace nad Audi Showcar crosslane coupé prowadzono zarówno w monachijskim studio stylistycznym, jak i w pracowniach w Ingolstadt. Pojazd ten daje przedsmak tego, jak będą wyglądać przyszłe modele Audi z rodziny Q. Linie modelowe nabierają bardziej wyrazistego charakteru Wszystkie naświetlone wyżej czynniki sprawią, że przyszłe linie modelowe A, R i Q będą się od siebie różnić. Planuje się, że zespół stylistów skoncentruje się przede wszystkim na rodzinie Q. Jest ona symbolem pojazdu o zdecydowanym charakterze. Pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe zostanie wymodelowana w pojazdach tej serii w trójwymiarowy sposób. Wyglądać będzie niczym wyrzeźbiona. Podkreśli i tak już zdecydowany charakter modeli Q. Ten detal stylistyczny zaprezentowano w modelu koncepcyjnym pokazanym na tegorocznym salonie samochodowym w Paryżu. Nowość stanowi również zdejmowana środkowa część dachu, wykonana z tworzywa węglowego. Dzięki niej, miejskiego SUV’a można łatwo zamienić w uniwersalny pojazd z otwartym nadwoziem. Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. [h=1]Ferrari F12 SOUND Berlinetta i szczegóły! 1. w Holandii![/h]
  15. przemo80b4

    Audi S2 Avant (D)

    Potwór z niemcowni 690ps, coś niebywałego! Szczegóły niżej. artykuł http://audiscene.de/szene-live/detailansicht/article/hart-am-limit.html
×