Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'systemem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 11 wyników

  1. NOWE VOLVO XC90 TAKŻE Z SYSTEMEM ANDROID AUTO Volvo otwiera się także na użytkowników urządzeń mobilnych z systemem Android. Szwedzki koncern dołączył właśnie do inicjatywy Open Automotive Alliance. Ta współpraca będzie realizowana równolegle do projektu Volvo z Apple CarPlay. Integracja z systemem Android Auto to kolejny element, który ułatwia korzystanie z samochodów Volvo. System, za pośrednictwem ekranu dotykowego auta, pozwala korzystać z funkcji i usług doskonale znanych użytkownikom smartfonów i tabletów. – Firma Volvo jest świadoma tego, że Android jest najpopularniejszym systemem operacyjnym na urządzeniach mobilnych. Stąd nasza decyzja o otwarciu się również na tę opcję – powiedział Håkan Samuelsson, CEO Volvo Cars Group. Android Auto zapewni kierowcy dostęp do Google Search, Google Maps, Google Play Music i specjalnie dostosowanych aplikacji zewnętrznych, takich jak Spotify. Wszystkie aplikacje będą sterowane za pomocą głosu, przycisków na kierownicy lub samochodowego ekranu dotykowego. Dzięki temu interakcja z systemem Android Auto będzie w niewielkim stopniu angażowała uwagę kierowcy. Zgodnie z filozofią marki ma być intuicyjna i bezpieczna. Ponadto ekran dotykowy, który pojawi się w nowej generacji modelu XC90, umożliwi użytkownikom wygodne korzystanie zarówno z systemu Android Auto, jak i funkcji własnych samochodu Volvo. Android Auto będzie dostępny we wszystkich nowych samochodach Volvo opartych na platformie SPA, począwszy od Volvo XC90. Oprócz wspierania urządzeń z systemem Android wszystkie nowe modele Volvo, które bazują na platformie SPA, będą mogły współpracować również z systemem Apple CarPlay. Źródło: Volvo
  2. NISSAN LEAF Z ZAAWANSOWANYM SYSTEMEM WSPOMAGANIA KIEROWCY DOPUSZCZONY DO TESTÓW NA DROGACH PUBLICZNYCH W JAPONII Po raz pierwszy na japońskich drogach publicznych testowany będzie pojazd z zaawansowanym systemem wspomagania kierowcy Kluczowe znaczenie testów przeprowadzanych w realnym świecie dla dalszego rozwoju rewolucyjnego systemu autonomicznej jazdy i zaplanowanej na 2020 rok realizacji wizji Nissana Prezes i dyrektor generalny firmy Nissan, Carlos Ghosn, odebrał pierwszą japońską tablicę rejestracyjną do samochodu z wysoce zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy. Umożliwi to przeprowadzenie po raz pierwszy na drogach publicznych w Japonii testów specjalnego egzemplarza modelu LEAF wyposażonego w tę technologię. Program badawczy przyspieszy rozwój rozwiązań istotnych dla funkcjonowania układu jazdy autonomicznej. Systemy zaprojektowano w taki sposób, aby kierowca mógł w każdej chwili przejąć kontrolę nad pojazdem. Widniejący na tablicy rejestracyjnej numer 2020 ma znaczenie symboliczne - to oznaczenie roku, do którego Nissan zamierza przygotować komercyjną ofertę pojazdów z systemem autonomicznej jazdy. „To zwykła tablica rejestracyjna do niezwykłego pojazdu" powiedział Carlos Ghosn. „Miesiąc temu poinformowaliśmy świat o naszych planach związanych z systemem autonomicznej jazdy do 2020 roku. Testy drogowe technologii składających się na ten system mają kluczowe znaczenie dla utrzymania przez Nissana pozycji lidera. Jesteśmy wdzięczni japońskim władzom za wsparcie w tym zakresie". Przygotowany do testów Nissan LEAF prezentuje następujące funkcjonalności: Utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, Automatyczny zjazd z autostrady, Automatyczna zmiana pasa ruchu, Automatyczne omijanie stojących lub wyprzedzanie wolniejszych pojazdów, Automatyczne zwalnianie przed zatorem na autostradzie, Automatyczne zatrzymanie na czerwonym świetle. Nissan rozwija układ autonomicznej jazdy w ramach prac, których celem jest ograniczenie wypadków śmiertelnych z udziałem pojazdów tego producenta niemal do zera. Obok technologii bezemisyjnych to jeden z głównych filarów prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez markę. Autonomous Drive jest rozszerzeniem systemu Nissan Safety Shield, który monitoruje strefę w promieniu 360 stopni wokół pojazdu pod kątem ewentualnych zagrożeń i ostrzega kierowcę w razie potrzeby. Na terenie zakładów Nissana w Oppama w Japonii trwa jednocześnie budowa specjalnego poligonu doświadczalnego do testowania systemu autonomicznej jazdy. Wiceprezes zarządu ds. badań i rozwoju w firmie Nissan, Mitsuhiko Yamashita, powiedział: „Stworzenie systemu autonomicznej jazdy jest jednym z naszych najważniejszych osiągnięć, ponieważ zerowa śmiertelność obok zerowej emisji to główne cele pionu badawczo-rozwojowego Nissana. Testy na drogach publicznych umożliwią nam dalsze rozwijanie naszej technologii pod kątem bezpieczeństwa, wydajności i niezawodności". O Nissan Motor Co. Nissan Motor Co. Ltd., druga co do wielkości firma motoryzacyjna w Japonii, ma główną siedzibę w Jokohamie i należy do koncernu Renault-Nissan. Nissan zatrudnia na całym świecie około 236 000 pracowników, a w roku obrachunkowym 2012 sprzedał ponad 4,9 miliona pojazdów, generując przychód w kwocie 9,6 biliona jenów (116,16 mld dolarów amerykańskich). Nissan posiada w swojej kompleksowej ofercie ponad 60 modeli dostępnych pod markami Nissan oraz Infiniti. W 2010 roku Nissan wprowadził do oferty model LEAF i pozostaje liderem w segmencie pojazdów bezemisyjnych. LEAF jest pierwszym masowo produkowanym w pełni elektrycznym samochodem oferowanym na całym świecie, a obecnie jest także najlepiej sprzedającym się samochodem z napędem elektrycznym w historii. źródło: NISSAN
  3. więcej -> Civic Tourer z unikalnym systemem amortyzatorów adaptacyjnych, nowe samochody osobowe, nowe modele samochodów, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. Alfa Romeo z unikalnym systemem AlfaDNA z „przyciskiem na zimę” w standardzie. Więcej zdjęć aut: Samochody - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Przyjemna i bezstresowa jazda równieżw warunkach zimowych, bezpieczeństwo i dynamiczna reakcja napolecania kierowcy - oto kluczowe cechy samochodów Alfa Romeo. Tomiędzy innymi unikalne systemy, takie jak Alfa DNA,zastosowane w modelach MiTo i Giulietta dostępnychna polskim rynku,również zimą zapewniają bezpieczne iprzewidywalne zachowanie samochodu. Swoją „obecność” w samochodziesystem Alfa DNA, sygnalizuje kierowcy poprzez przełącznikznajdujący się na tunelu środkowym. Ten niepozorny „magicznyprzycisk” potrafi jednak zmieniać naszą Alfę według preferencjikierowcy i panujących akurat warunków drogowych. Czym jest system Alfa DNA? To zaawansowany system elektroniczny,który zarządza głównymi parametrami pojazdu (reakcja silnika,kontrola trakcji pojazdu, przyspieszanie, hamowanie, układkierowniczy). System DNA wpływa na sposób funkcjonowania silnika,na układ hamulcowy i kierowniczy, na zawieszenie i skrzynię biegów, pozwalając kierowcy wybrać jeden z trzech różnych trybówzachowania pojazdu, w zależności od stylu najbardziej odpowiedniegodo warunków i aktualnych potrzeb: d (dynamic) – dynamiczny, sportowy n (natural) – miejski, ekonomiczny a (all weather) - tryb pełnego bezpieczeństwa nawet przy niskiej przyczepności. Jak to działa? Obsługa systemu Alfa DNA jest prosta.Przełącznik systemu znajduje się przed dźwignią zmiany biegówna tunelu środkowym - i pozwala kierowcy wybrać jeden z trzechtrybów prostym ruchem dźwigni (wybór wyświetla się jakozapalona lampka LED i wiadomość na panelu sterującym). Opisdostępnych trybów systemu Alfa DNA: d (dynamic) n (natural) a (all weather) Alfa DNA – Tryb „All Weather”- tryb na zimę, a może bardziej potocznie „przycisk na zimę” To jest tryb pracy systemu Alfa DNAprzygotowany specjalnie na najtrudniejsze, zimowe warunkiatmosferyczne. Poprawia on przyczepność i reakcję samochodu wwarunkach niskiej przyczepności (poprzez funkcję DST - aktywnesterowanie elektroniczne), które interweniuje przy jeździe napodłożach o różnej przyczepności -na przykład gdy w zimie dwakoła jadą po lodzie, a dwa np. po asfalcie. Gdy przełącznikjest w trybie All Weather, system Alfa DNA sprawia, że samochódjest łatwiejszy w kierowaniu nawet na powierzchniach o niskiejprzyczepności (na przykład mokrych czy pokrytych śniegiem),obniżając próg aktywacji systemu dynamicznej kontroli pojazdu VDC. Tryb „All Weather” w następującysposób zmienia ustawiania systemów samochodu: Układy dynamicznej kontroli trakcjiVDC (Vehicle Dynamic Control) i ASR (Acceleration Slip Regulation): Systemy ustawione w celu zapewnienia maksymalnej trakcji samochodu. System CBC (Cornering Brake Control) - kontrola hamowania w zakręcie, jest włączany, gdy samochód wykonuje skręt podczas hamowania. W takim wypadku, natężenie hamowania jest rozdzielane na każde koło z osobna, by utrzymać stabilność pojazdu, minimalizując podsterowność, czy nadsterowność. Elektroniczny układ kierowniczy: Ustawiony pod kątem zapewnienia maksymalnego komfortu i łatwości prowadzenia. System DST (Dynamic Steering Torque –aktywne sterowanie elektroniczne): Lepsza kontrola hamowania połączona z system dynamicznej kontroli trakcji VDC. Standardowa kontrola przyspieszenia bocznego. Korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy podpowiada kierowcy wykonanie prawidłowego manewru. Silnik: Standardowa reakcja umożliwiająca płynne przyspieszanie w warunkach o obniżonej przyczepności. Alfa DNA – Tryb „Dynamic” -sportowe serce Alfy. Jeśli kierowca woli jednak bardziejsportową jazdę, wówczas przestawia przełącznik na trybDynamiczny: w tym ustawieniu, DNA „spina mięśnie całegoauta”, dzięki obniżeniu roli systemów VDC i ASR (pozostająaktywne) oraz jednoczesnemu włączeniu elektronicznego systemu Q2(elektroniczna blokada dyferencjału). Co więcej, w trybiedynamicznym Alfa DNA działa też na układ kierowniczy i silnik, byzagwarantować pełne i przyjemne sportowe doświadczenia.Wspomaganie układu kierowniczego jest osłabione i daje kierowcybardziej sportowe uczucie, oddając mu pełną kontrolę. W modelu Giulietta pojawiła się nowafunkcja Pre-Fill (aktywna w trybie Dynamic), która korzysta zsystemu VDC, by dać kierowcy najszybszą możliwą reakcję układuhamulcowego. Jednostka kontrolna rozpoznaje intencje kierowcydotyczące hamowania, po prędkości, z jaką puszcza pedałprzyspieszenia. W tym momencie system VDC automatycznie zwiększaciśnienie w układzie hamulcowym o kilka barów, by zapewnićszybszą reakcję hamulców i krótszy czas hamowania. Tryb „Dynamic” w następującysposób zmienia ustawiania systemów samochodu: VDS i ASR: Ustawienia sportowe. Interwencja wyłącznie w przypadku utraty kontroli. Elektroniczny układ kierowniczy: Sportowa konfiguracja układu kierowniczego. DST: Standardowa kontrola hamowania połączona z ABS. Większa kontrola przyspieszenia bocznego. Korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy „podpowiada” kierowcy prawidłowy ruch kierownicą. Silnik: Szybsza reakcja. Overboost w systemie turbodoładowania w celu zwiększenia maksymalnego momentu obrotowego i poprawy przyspieszenia. Alfa DNA – Tryb „Natural”(codzienna, ekonomiczna eksploatacja) Dla tych, którzy oczekując spokojnej,bezpiecznej i ekonomicznej jazdy. W trybie Naturalnymwszystkie elementy są w swoim standardowym ustawieniu: żywiołoworeagujący na polecenia kierowcy silnik oraz systemy VDC i DSTzapobiegające nadsterowności Tryb „Natural” w następującysposób zmienia ustawiania systemów samochodu: VDS i ASR: Interwencja normalna. Elektroniczny układ kierowniczy: Normalne ustawienia. DST: Standardowa kontrola hamowania połączona z ABS. Standardowa kontrola przyspieszenia bocznego. Korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy „podpowiada” kierowcy prawidłowy ruch kierownicą. Silnik: Standardowa reakcja. Więcej systemie Alfa DNA: Jazda próbną Alfą Giulietta lub Alfą Mito: http://jazdyprobne.alfaromeo.pl/ Film prezentujący działanie systemu Alfy DNA http://www.youtube.com/watch?v=i-npYZD67zo Źródło: Fiat Auto Poland
  5. więcej -> Co potrafi nowa Fiesta z systemem MyKey? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. System Chevrolet MyLink zapewnia proste podłączenie smartfonów i innych urządzeń przenośnych w samochodzie MyLink będzie standardowym wyposażeniem w najwyższych wersjach wyposażeniowych Jesienią bieżącego roku Chevrolet wprowadził do oferty w Polsce odświeżoną gamę modelową kompaktowego Cruze’a. Ten bestseller Chevroleta, przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących promocji, można kupić już za 45 490 zł – w takiej cenie oferowany jest Cruze hatchback w wersji wyposażenia LS z benzynowym silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 124 KM. A już w styczniu do pierwszych klientów w Polsce trafią egzemplarze modelu Cruze wyposażone w kolejną nowość – multimedialny system Chevrolet MyLink. System MyLink będzie standardowym wyposażeniem w dwóch najwyższych wersjach wyposażeniowych – LT+ oraz LTZ. Oprócz tego systemu wersja LT+ posiada także, m.in., automatyczną klimatyzację, 16” felgi ze stopów lekkich oraz czujniki parkowania z tyłu. Egzemplarze w wersjach nadwoziowych sedan i kombi będą również wyposażone w kamerę cofania, z której obraz wyświetlany będzie na wyświetlaczu systemu MyLink. Ceny modelu Cruze hatchback w wersji wyposażeniowej LT+ rozpoczynają się od 57 390 zł. Klienci już teraz mogą składać zamówienia na modele z tym systemem multimedialnym. System MyLink System Chevrolet MyLink wyświetla zawartość smartfona na wysokiej rozdzielczości siedmiocalowym, kolorowym wyświetlaczu dotykowym. System łączy się z telefonem lub innymi urządzeniami do przechowywania danych (odtwarzacze MP3, iPod, iPad, itd.) przez port USB lub za pomocą technologii bezprzewodowej Bluetooth. Wyposażono go również w dedykowane łącze, które umożliwia podłączenie odtwarzaczy muzyki lub smartfonów, które nie posiadają gniazda USB oraz nie współpracują z technologią Bluetooth. System MyLink zapewnia kierowcy pełną łączność z telefonem, a także oferuje równie łatwy dostęp do osobistych list odtwarzania, galerii zdjęć, książki telefonicznej oraz innego rodzaju zapisanych danych. Podczas postoju podróżni mają również możliwość oglądania filmów i zdjęć. Mimo iż system wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, jest niezwykle prosty i intuicyjny w obsłudze. W późniejszym czasie będzie można pobrać wiele dedykowanych aplikacji, dających możliwość aktualizacji systemu Chevrolet MyLink i dostosowywania go do swoich własnych potrzeb. Na początku przyszłego roku do salonów sprzedaży trafi również Chevrolet Aveo z systemem MyLink, a wiosną ofertę uzupełni najnowszy miejski SUV Chevroleta – Trax. Chevrolet Cruze Cruze to najpopularniejszy model Chevroleta na świecie, którego sprzedaż od początku roku wyniosła ponad 550 000 egzemplarzy, natomiast od momentu debiutu rynkowego trafił w ręce ponad 1,65 miliona klientów. Chevrolet Cruze to także drugi najchętniej kupowany model Chevroleta w naszym kraju. Dostępny jest obecnie w trzech wersjach nadwoziowych: sedan, hatchback i właśnie debiutującej na rynku wersji kombi. Klienci mają również do wyboru pięć różnych jednostek napędowych – trzy silniki benzynowe: 1,6 l o mocy 124 KM, 1,8 l o mocy 141 KM i turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l i mocy 140 KM, a także dwie jednostki wysokoprężne: 1,7 l o mocy 130 KM oraz 2,0 l o mocy 163 KM. źródlo: General Motors
  7. więcej -> Nowy Ford Fiesta z systemem Active City Stop | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. http://infobus.pl/text.php?from=main&id=32814
  9. http://www.pcworld.pl/news/338416/Era.G1.z.systemem.Android.od.dzis.w.sprzedazy.html
  10. http://www.pcworld.pl/news/166621/HP.pracuje.nad.wlasnym.systemem.operacyjnym.html
  11. 2007 Ford Edge z systemem Hybrydowym
×