Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sukcesu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 3 wyniki

  1. Niepowstrzymane na drodze do sukcesu: 15 lat modeli BMW X. Zdjęcia BMW X: BMW serii X fot. BMW Group - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Wszystko się zaczęło od X. Ta litera została po raz pierwszy użyta jako określenie modelowe dla samochodu BMW już w połowie lat 1980. – a oznaczała, że samochód taki wyposażony był w technologię napędu na cztery koła. Podwójna symetria litery i samochodu – to idealna alegoria dla przenoszenia momentu obrotowego na wszystkie koła. 15 lat temu litera X stała się symbolem zupełnie nowej kategorii pojazdów, a zarazem i wyjątkowej formy radości z jazdy. BMW X5 zadebiutowało jako pierwszy na świecie pojazd sportowo-aktywny Sports Activity Vehicle, który wkrótce rywalizował o pozycję lidera nie tylko na drogach, ale i poza nimi, w off-roadzie, przyciągając zupełnie nowe grupy klientów do marki BMW. Po raz kolejny ten niemiecki producent samochodów klasy premium zademonstrował swe niesamowite wyczucie w dziedzinie tworzenia innowacyjnych i zorientowanych na przyszłość koncepcji pojazdów. Wprowadzenie do sprzedaży w roku 1999 modelu BMW X5 było kamieniem węgielnym całej unikatowej historii sukcesów modeli BMW X na rynkach samochodowych całego świata. Dziś, w 15 lat później, z pioniera zupełnie nowej kategorii rozwinęła się cała rodzina BMW X, na którą dziś składa się 5 modeli BMW X. Ich dopełnieniem są dwa wyczynowe samochody klasy 4x4 produkcji BMW M GmbH, modele BMW X5 M oraz BMW X6 M. BMW X5 jest na rynku już w 3. swej generacji, zaś sportowo-aktywne coupe Sports Activity Coupe BMW X6 oraz BMW X3 – w drugiej. BMW X1 natomiast zapewnia wielowymiarową radość z jazdy w segmencie aut kompaktowych. Kolejne sportowo-aktywne coupe, nowe BMW X4, łączy w sobie wspaniała dynamikę i sportową elegancję w segmencie klasy średniej. Każdy z tych modeli był pierwszym samochodem klasy premium w swoim polu rywalizacji. Rodzina BMW X będzie się w przyszłości rozwijać i rozrastać – w końcowej fazie projektowania jest BMW X7, wyjątkowo duży i luksusowy model. A popularność modeli BMW X, która w decydujący sposób przyczyniła się do uzyskania przez BMW pozycji najlepiej sprzedającego producenta samochodów czteronapędowych, wciąż rośnie. Do dziś na świecie nabywców znalazło ponad 3,3 mln samochodów rodziny BMW X, a niemal co trzeci samochód marki BMW to dziś model z rodziny BMW X. Źródło: BMW Group Polska
  2. Zamówienia na nową Corsę płyną szerokim strumieniem jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży modelu Pierwsze dostawy małego Opla nowej generacji zaplanowano na koniec bieżącego roku W Polsce nowa Corsa pojawi się w salonach sprzedaży na początku przyszłego roku. Rüsselsheim. Corsa odnosi sukcesy jeszcze przed oficjalną premierą rynkową. Już 30 000 klientów zdecydowało się na nową Corsę, mimo że dealerzy przyjmują zamówienia na piątą generację miejskiego Opla dopiero od sierpnia, a do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży pozostało jeszcze kilka tygodni. „Nowa Corsa miała doskonały start. Klienci nie mogli jeszcze obejrzeć samochodu w salonie ani tym bardziej odbyć jazd próbnych, a mimo to już otrzymujemy wiele zamówień. To dowód, że przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę pod względem stylistyki, technologii i ceny” — powiedział Peter Christian Küspert, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Grupie Opel. „Piąta generacja kontynuuje historię sukcesu Corsy. Samochód jest ważnym elementem ofensywy modelowej, która pozwoli znacznie zwiększyć nasz udział w rynku w ciągu najbliższych kliku lat” — dodał Küspert. Nowa Corsa miała światową premierę podczas Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu na początku października. Jako pierwsi zamówienia zaczęli przyjmować dealerzy niemieccy, ale teraz Corsę można zamawiać już na niemal wszystkich dużych rynkach. „Ogólnoeuropejska dostępność Corsy powinna dodatkowo zwiększyć zainteresowanie modelem. Samochód jest popularny nie tylko w Niemczech, ale także na innych ważnych rynkach, takich jak brytyjski czy francuski” — wyjaśnił Küspert. Nowa Corsa pojawi się w salonach w wybranych krajach pod koniec bieżącego roku, a od stycznia 2015 r. będzie ją już można kupić w całej Europie. Corsa jest jednym z najważniejszych modeli w portfolio marki Opel, którego sprzedaż wynosi około jednej czwartej ogólnej sprzedaży. Od premiery pierwszej generacji Corsy 32 lata temu sprzedano 12,4 miliona egzemplarzy tego samochodu. W latach 2006–2014 klienci kupili prawie 3 miliony egzemplarzy poprzedniego modelu. W bieżącym roku Corsa D była najczęściej sprzedawanym modelem Opla w Europie, a we wrześniu prowadziła w rankingu rejestracji nowych pojazdów w swoim segmencie w Niemczech. W Polsce Opel Corsa D po dziewięciu miesiącach br. jest liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych rejestrowanych przez klientów indywidualnych. Atutami nowej Corsy są niemiecka myśl techniczna, wzbudzająca emocje stylistyka i znakomita relacja wartości produktu do jego ceny. Od strony technicznej na uwagę zasługują systemy podnoszące bezpieczeństwo i wspomagające kierowcę, a także ultranowoczesne silniki i skrzynie biegów. Nowa Corsa ma odegrać jedną z głównych ról w ofensywie modelowej Opla, w ramach której do 2018 r. firma zamierza wprowadzić na rynek 27 nowych samochodów i 17 nowych silników. Przykładem takich nowości jest Opel KARL, którego premierę zaplanowano na przyszły rok. Nowy model bazowy, Corsa E i stylowy ADAM — trzy samochody wprowadzane w ciągu niespełna dwóch i pół roku — sprawią, że najsilniejsze portfolio małych samochodów w historii marki Opel będzie jednocześnie jednym z najmłodszych na rynku motoryzacyjnym. źródło: GM Poland
  3. Tradycja sukcesu: 80 lat fabryki SKODY w Kvasinach Fabryka ŠKODY w Kvasinach świętuje 80 lat działalności. Samochody są tu produkowane od 1934 roku, modele ŠKODY od 1947 roku. Dziś około 4,2 tys. pracowników czeskiego zakładu zajmuje się wytwarzaniem modeli Superb, Yeti i Roomster. Kvasiny są częścią globalnej sieci produkcyjnej ŠKODY, a także największym pracodawcą w regionie. W ramach swojej strategii rozwoju, czeski producent będzie znacząco modernizował i rozbudowywał ten zakład w ciągu najbliższych kilku lat we współpracy z Grupą Volkswagen. W planach jest zlokalizowanie tu produkcji dodatkowego modelu. Przyszłość fabryki została zabezpieczona także dzięki pomocy związku zawodowego KOVO MB. „80 lat produkcji samochodów w Kvasinach - ta rocznica ponownie podkreśla wielką tradycję czeskiego przemysłu motoryzacyjnego” - mówi szef produkcji ŠKODY, Michael Oeljeklaus. Od 1934 roku linie produkcyjne w Kvasinach opuściło ponad 1,5 mln pojazdów. „To wszystko dzięki tradycji przemysłowej tego regionu Czech i pracy wspaniałego zespołu. Fabryka jest podstawą naszej międzynarodowej sieci produkcyjnej i odgrywa kluczową rolę w strategii wzrostu ŠKODY. W ciągu najbliższych lat roczna wielkość produkcji zakładu będzie nadal rosła. W celu osiągnięcia tego wzrostu będziemy intensywnie inwestować w Kvasinach, czyniąc z tego obiektu m.in. centrum produkcji pojazdów typu SUV” - dodaje Michael Oeljeklaus. Pierwszą ŠKODĄ, jaka powstała w Kvasinach w 1947 roku, była ŠKODA Superb, luksusowy model tamtych czasów. Przez następne dziesięciolecia czeski zakład produkował wiele popularnych i legendarnych modeli ŠKODY, takich jak: dwumiejscowy kabriolet ŠKODA Felicia (lata 1958-1964), ŠKODA 110 R Coupé (1970-80) i ŠKODA Pick-Up (1995-2001). Kamieniem milowym ostatnich lat było uruchomienie w 2001 roku produkcji pierwszej generacji współczesnego modelu Superb. Flagowa limuzyna ŠKODY zapoczątkowała szybki rozwój i modernizację zakładu. Czeski producent wspólnie z Grupą Volkswagen zainwestował w rozpoczęcie jej produkcji w Kvasinach około 190 mln euro. Od tego czasu zakład jest krok po kroku powiększany. Od 2006 roku powstaje tu ŠKODA Roomster, a od 2009 roku pierwszy kompaktowy SUV marki – Yeti. Wraz ze zwiększeniem liczby wytwarzanych modeli w Kvasinach, wielkość produkcji od 2002 roku wzrosła, z 20 tys. do 150 tys. pojazdów rocznie. Pod koniec 2013 roku w Kvasinach powstał 1,5-milionowy samochód. W ramach kampanii modelowej ŠKODY, w latach 2001-2013 w zakład zainwestowano około 650 mln euro, uwzględniając działania na rzecz ochrony środowiska. W połowie 2013 roku działalność rozpoczęła nowa elektrociepłownia, dzięki której emisja CO2 zmniejszyła się o 10% rocznie. Ochrona środowiska kosztowała firmę około 3 mln euro. Obiekt ten zdobył nagrodę „Ekologicznego Projektu Roku” w Czechach. W najbliższych latach ŠKODA nadal będzie rozwijać fabrykę w Kvasinach. Wybudowany zostanie tu zakład produkcji nadwozi, w planach jest także rozwój obszarów montażowych i logistycznych oraz remont infrastruktury zakładu. ŠKODA Kvasiny jest największym pracodawcą w kraju hradeckim. We wczesnych latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy ŠKODA połączyła siły z Volkswagenem, liczba pracowników wynosiła zaledwie 500 osób. W ciągu dwóch następnych dziesięcioleci wzrosła do ponad 4 tys. osób. Ponadto, ŠKODA jest zaangażowana w wiele projektów społecznych w regionie. „Nasze społeczne zaangażowanie w regionach, w których prowadzimy działalność, ma szczególne znaczenie dla nas, a wspieramy te projekty, które czynią różnicę” - mówi członek Zarządu ŠKODY w dziale HR, Bohdan Wojnar. Główny cel zaangażowania leży we wspieraniu edukacji, szkoleń technicznych, bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska. Źródło: Volkswagen Group Polska
×