Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'startu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Wręczono samochody Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione gotowe do startu w Pucharach Abarth 2014. · Wręczono pierwsze egzemplarze samochodów Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione z silnikiem 1.4 T-Jet o mocy zwiększonej do 215 KM i masie 920 kg zapewniających niespotykane dotąd osiągi. · Zmodyfikowane zawieszenie, jednostka napędowa i instalacja elektryczna. · Rozpoczęcie sezonu 2014: Puchar Abarth Selenia Europa rozpoczyna się 19 kwietnia na torze Le Castellet we Francji. W Turynie, w siedzibie marki Abarth, wręczono pierwsze 23 samochody Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione, które wezmą udział w Pucharach Abarth 2014 wraz z wersjami Abarth 500 Assetto Corse i Abarth 695 Assetto Corse. Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione to nie tylko samochód, ale prawdziwy zestaw „udoskanalający” dla aktualnych 695 Assetto Corse. W istocie, wśród samochodów wręczonych zespołom, dziesięć egzemplarzy to nowe samochody, natomiast pozostałe zostały udoskonalane przez techników marki Abarth, aby zapewnić takie same osiągi każdemu z kierowców. Nowa wersja Evoluzione posiada ulepszony silnik, 1.4 T-Jet, którego moc wzrosła z 200 do 215 KM przy 5250 obr/min, z nową krzywą mocy, jeszcze bardziej typu „racing”. Niespotykane dotąd osiągi zapewnione są przez mniejszą masę, która wynosi teraz 920 kg (20 kg mniej), stalowe wahacze przedniego zawieszenia, które można zdemontować, silnik 1,4 T-Jet o różnych konfiguracjach (specjalistyczne oprogramowanie zarządzające i fazy rozrządu) oraz układ chłodzenia i chłodnicy powietrza doładowanego, nową instalację elektryczną z modułami sterującymi przeniesionymi do wnętrza kabiny pasażerów oraz przednią szybą z odmrażaczem. Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione w licznych testach, którym samochód został poddany, wykazał się zdecydowanie wyższymi osiągami niż poprzedni model, oferując kierowcy jeszcze bardziej „profesjonalne” doznania za kierownicą. Poprzez ten model o niespotykanych dotąd osiągach, który będzie ścigał się wraz z innymi samochodami Abarth 695 Assetto Corse i Abarth 500 Assetto Corse na najbardziej prestiżowych torach w Europie, marka Abarth jest gotowa wystartować w sezonie 2014, począwszy od pierwszej imprezy przewidzianej na torze Le Castellet we Francji w dniach 19 i 20 kwietnia br. «Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione – powiedział Marco Magnanini, Szef Marki Abarth, podczas wręczania samochodów zespołom – jest obecnie najbardziej zaawansowanym modelem pod względem technologii i osiągów wśród samochodów wyścigowych Abarth». Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Zespoły Audi gotowe do startu na torze Daytona - W 24-godzinnym wyścigu na Florydzie wystartują cztery Audi R8 GRAND-AM - Fabryczni kierowcy wzmocnią amerykańskie teamy jeżdżące Audi - Audi R8 wystąpi również w roli samochodu bezpieczeństwa Audi Sport customer racing wystawia silną reprezentację w 24-godzinnym wyścigu na torze Daytona na Florydzie, który odbędzie się 26 i 27 stycznia. W ten sposób promuje model Audi R8 i przygotowaną na amerykański rynek wyścigową wersję tego sportowego samochodu z centralnie umieszczonym silnikiem. Dzięki dodatkowemu wsparciu udzielonemu przez dział sportu Audi, amerykańskie zespoły Alex Job Racing, APR Motorsport i Rum Bum Racing, wystawią w wyścigu na torze Daytona aż cztery Audi R8 GRAND-AM. Amerykańska wersja samochodu, która na swoim koncie ma już wiele sukcesów, przed sezonem 2013 została jeszcze ulepszona. W należącym do klasyki wyścigu długodystansowym samochodów kategorii GT, ten wyczynowy bolid z pewnością napotka silną konkurencję. „W tym roku spodziewamy się bardzo wyrównanej konkurencji w klasie GT. Przewidujemy, że wyniki będą tylko nieznacznie różnić się od siebie“ – stwierdził Romolo Liebchen, kierownik działu Audi Sport customer racing. „Dysponujemy niezawodnymi samochodami wyścigowymi i obraliśmy dobrą strategię, decydującą rolę odegrają jednak nasi kierowcy. Dlatego w tym roku wesprzemy zespoły jadące Audi w wyścigu Daytona, kadrą kierowców najwyższej klasy. Nasz cel jest jasny: każdy, kto będzie startował w serii GRAND-AM, powinien rozważyć wybór Audi R8 GRAND-AM.“ Kadra kierowców Do trzech teamów startujących samochodami Audi w Daytona Race dołączą kierowcy, którzy tryumfowali już za sterami modelu Audi R8 GT3. Zespół Alex Job Racing reprezentować będą trzej kierowcy fabryczni Audi: Filipe Albuquerque, Oliver Jarvis i Edoardo Mortara. Filipe Albuquerque, prowadząc Audi R8 LMS w 2010 roku, został wicemistrzem Włoch. Oliver Jarvis, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, zdobył w ubiegłym roku mistrzostwo świata w serii FIA-GT1. Edoardo Mortara, jadąc Audi R8, wygrał dwa razy z rzędu, w latach 2009 i 2010, wyścig GT-Cup w Makau, a w 2012 roku tryumfował podczas dwóch gościnnych startów w pucharze Audi R8 LMS w Chinach. W skład załogi wchodzi również Amerykanin Dion von Moltke, zwycięzca 12-godzinnego wyścigu w klasie GTC, rozgrywanego na torze w Sebring. Równie silną obsadę ma Audi R8 GRAND-AM startujące w barwach Rum Bum Racing, aktualnego mistrza wyścigu Continental Tire Sports Car Challenge, rozgrywanego w ramach serii GRAND-AM. Pięciokrotny zwycięzca z Le Mans Frank Biela, od samego początku brał udział w pracach nad wersją wyścigową Audi R8. Christopher Haasei mistrz świata serii GT1 Markus Winkelhock, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, wygrali w 2012 roku 24-godzinny wyścig na legendarnej Pętli Północnej toru Nürburgring. Startujący wraz z nimi Amerykanin Matt Plumb, w ubiegłym roku o mały włos zostałby zwycięzcą wyścigu Continental Tire Sports Car Challenge. Zespół APR Motorsport, który już w zeszłym roku do startu w serii GRAND-AM wystawił Audi R8, w Daytona Race reprezentować będą dwa pojazdy. Za kierownicą Audi R8 GRAND-AM z numerem startowym „52“ zasiądą Marc Basseng, René Rast i Frank Stippler – kolejna trójka asów wyścigów długodystansowych. Frank Stippler, prowadząc Audi R8 LMS ultra, wygrał w ubiegłym sezonie 24-godzinny wyścig na Nürburgring i w Spa. Ponadto jest jednym z kierowców testowych quattro GmbH, biorących udział w pracach nad samochodami wyścigowymi. Marc Basseng był w 2012 roku jednym z kierowców zespołu Audi odnoszącego sukcesy na torze Nürburgring, a René Rast tryumfował w Spa. W skład czteroosobowego zespołu APR Motorsport wchodzi także Amerykanin Ian Baas, zwycięzca wyścigu GT w Daytona z 2006 roku. Załoga samochodu z numerem startowym „51“ to Amerykanie Matt Bell i Alex Figge oraz Kanadyjczycy David Empringham, John Farano i Dave Lacey. „Mając do dyspozycji tak świetnych kierowców, wystawiamy naprawdę silną reprezentację“ – przekonuje Romolo Liebchen, po czym dodaje: „Pod względem technicznym model R8 GRAND-AM jest równie zaawansowany i niezawodny jak wersja GT3.“ Jeszcze lepsze R8 GRAND-AM Przed sezonem 2013, wiele rozwiązań technicznych w Audi R8 GRAND-AM zostało ulepszonych. Dzięki opcjonalnemu dodatkowemu spoilerowi z przodu pojazdu, zastosowaniu do wentylacji wnęk przednich kół kratek wlotowych umieszczonych nad kołami i zmienionemu położeniu tylnego skrzydła, znacznie poprawiono właściwości aerodynamiczne samochodu. By uzyskać przewidziany przepisami minimalny ciężar pojazdu, w 2013 roku Audi poszerzyło zakres stosowania koncepcji ultralekkiej konstrukcji. Obecnie w modelu GRAND-AM dopuszczono również drzwi z tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CRP). Specjalnie dla aut startujących w USA, stworzono zespoły sprężyn o mniejszych wartościach sztywności i amortyzatorów o charakterystyce odpowiednio dopasowanej do sprężyn. Podczas przygotowywania bolidów do startu w 24-godzinnym wyścigu Daytona, nic nie pozostawiono przypadkowi. Po „Roar before the Rolex 24“, czyli ostatniej wspólnej próbie, wszystkie cztery auta przeszły gruntowny przegląd w amerykańskiej filii Audi Sport customer racing w Indianie. Tam też, wspólnie z zespołami kierowców, przygotowano je do startu. Technicy i mechanicy quattro GmbH będą wspierać wszystkie trzy teamy również w trakcie wyścigu. Audi R8 w roli samochodu bezpieczeństwa, rekordowa sprzedaż w USA Podczas pięćdziesiątej pierwszej edycji wyścigu należącego już do amerykańskiej klasyki, Audi wystawi nie tylko samochody wyścigowe. Jednym z działań dodatkowych jest dostarczenie seryjnej wersji Audi R8 jako samochodu bezpieczeństwa. W ubiegłym roku, Audi w USA, co miesiąc biło rekordy sprzedaży. W ciągu pięciu ostatnich lat zwiększyło liczbę amerykańskich klientów marki już o blisko 50 procent. Także Audi Sport customer racing, spodziewa się, że start w Daytona Race, wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedaży w USA. Kwalifikacje wyścigu odbędą się w czwartek, 24 stycznia w godz. 16.10 – 16.25 (czas miejscowy, CET +6 godzin). Wyścig rozpocznie się w sobotę, 26 stycznia o godz. 15.30 czasu miejscowego. Zespoły Audi w Daytona Race Audi R8 GRAND-AM #13 (Audi Sport customer racing/Rum Bum Racing) Frank Biela /Christopher Haase /Matt Plumb/Markus Winkelhock Audi R8 GRAND-AM #24 (Audi Sport customer racing/Alex Job Racing) Filipe Albuquerque /Oliver Jarvis /Edoardo Mortara /Dion von Moltke Audi R8 GRAND-AM #51 (APR Motorsports) Matt Bell /David Empringham /John Farano /Alex Figge /Dave Lacey Audi R8 GRAND-AM #52 (Audi Sport customer racing/APR Motorsports) Ian Baas/Marc Basseng /René Rast/Frank Stippler Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=vs6Qo2M4C6c&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=vs6Qo2M4C6c&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  4. Kolizja podczas ostrego startu <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=3628bea1-7789-47b8-ab60-9b0b0180976e" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> GTO Freeway Burnout Gone Bad! Crash!
  5. http://www.roadlook.pl/sport/rajd-dakar-2008-marek-dabrowski-zrezygnowal-ze-startu.html
×