Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sq5' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. 2014 Audi SQ5 0-60 MPH Test & Review
  2. Audi SQ5 TDI już na polskim rynku. Poznaj ceny Ciekaw jestem, które SQ5 będzie miało większe wzięcie - z benzyną, czy z dieslem?
  3. [h=1]2014 Audi SQ5 -- 2013 Detroit Auto Show[/h]
  4. Premiera Audi SQ5 z silnikiem benzynowym: dynamika i moc 354 KM - Model SQ5 z silnikiem 3.0 TFSI debiutuje na salonie motoryzacyjnym Detroit Auto Show - Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,3 sekundy - Prędkość maksymalna 250 km/h Na tegorocznym Detroit Auto Show zadebiutuje nowe Audi SQ5 wyposażone w silnik benzynowy o mocy 260 kW (354 KM), z momentem obrotowym 470 Nm. Nowy, topowy model serii Q, stworzony specjalnie na potrzeby klientów w USA, Kanadzie i Chinach, napędzany jest turboładowanym silnikiem 3.0 TFSI. Wyposażone w taką jednostkę Audi SQ5 osiąga prędkość 100 km w czasie 5,3 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. W nowym modelu SQ5, trzylitrowy, wysokoobrotowy silnik V6 z mechanicznym doładowaniem, czerpie moc z 2995 cm3 pojemności skokowej. Zamontowana w nim sprężarka, napędzana przez wał korbowy za pomocą paska wielorowkowego, umieszczona jest w rozwidleniu rzędów cylindrów. W jej wnętrzu, z prędkością ponad 20 tys. obr/min rotują dwa tłoki obrotowe. Luz między nimi wynosi zaledwie kilka tysięcznych milimetra. Mechaniczna sprężarka, zagęszcza zasysane powietrze do wartości 0,8 bara. Następnie jest ono schładzane przez dwie chłodnice międzystopniowe. Sprężarkę umiejscowiono za przepustnicą. Jej napęd wymaga niewielkiej ilości energii pobieranej z mocy silnika, ponieważ zasysane powietrze przy obciążeniach poniżej momentu doładowania i podczas hamowania silnikiem posiada mniejszą gęstość. Drogi przepływu powietrza za sprężarką są krótkie, dlatego moment obrotowy wytwarzany jest szybko i dynamicznie. Odgłosy pracy sprężarki efektywnie wyciszono. Jednostka napędowa zawdzięcza swą równą pracę wałkowi wyrównoważającemu, zamontowanemu w wykonanej z lekkiego odlewu skrzyni korbowej silnika. Przestawiane krzywki wlotu na wałkach rozrządu i klapy w kanałach dolotowych zapewniają właściwe napełnianie komór spalania. Silnik 3.0 TFSI w zakresie od 6 tys. do 6,5 tys. obr/min generuje moc 260 kW (354 KM), a moment obrotowy 470 Nm osiąga w zakresie od 4 tys. do 4,5 tys. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie zaledwie 5,3 s, co jest doskonałym wynikiem. Najwyższa prędkość, seryjnie, elektronicznie ograniczona przez producenta, wynosi 250 km/h. Według testów zużycia paliwa NEDC, Audi SQ5 potrzebuje średnio 8,5 l paliwa na 100 km. Według tych samych testów NEDC, odpowiada to emisji 199 g dwutlenku węgla na kilometr. Ośmiobiegowa skrzynia tiptronic i stały napęd na cztery koła quattro z selektywnym rozkładem napędu między kołami sprawiają, że moc Audi SQ5 jest w pełni wykorzystywana podczas jazdy. Szybko i delikatnie pracująca automatyczna przekładnia potrafi działać w jednym z dwóch trybów. Kierowca może obsługiwać ją także ręcznie, za pomocą manetek montowanych seryjnie przy kierownicy. Dzięki sportowemu podwoziu, karoserię Audi SQ5 zawieszono o 30 mm niżej niż w standardowym Q5. Zestrojenie sprężyn i amortyzatorów jest twardsze, jak przystało na sportowy samochód. Na 20-calowych kołach zamontowano opony w rozmiarze 255/45. Opcjonalnie dostępne są koła o średnicy 21 cali. Na zaciskach hamulców kół przednich umieszczono emblemat serii SQ5. Duży wpływ na efektywność pojazdu ma elektro*mechaniczne wspomaganie kierownicy, które zapewnia doskonały kontakt z nawierzchnią drogi. Na życzenie, Audi montuje dynamiczny układ kierowniczy z płynną regulacją stopnia przełożenia biegów. Regulacja zintegrowana jest z opcjonalnym systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, za pomocą którego kierowca może na kilka sposobów sterować sposobem działania różnych układów. W stylistyce Audi SQ5 uwagę przykuwa zwłaszcza platynowo srebrne pojedyncze obramowanie osłony chłodnicy Singleframe z poziomymi podwójnymi prętami stylizowanymi na aluminium, wyraziste zderzaki i spojler dachowy. Przednie błotniki zdobią emblematy V6-T. Pakiet „wysoki połysk” ozdabia nie tylko krawędzie okien, ale również lusterka boczne utrzymane w optyce aluminium. Wśród dostępnych kolorów znajdują się ekskluzywne lakiery z efektem kryształowym czarny Panther i niebieski Estoril. Sportową stylistyką odznacza się również wnętrze Audi SQ5. Podziałki wskaźników mają kolor szary, a cyfry są białe. Pedały i drążki lśnią aluminium. Wnętrze w całości utrzymane jest w czerni. Na życzenie, podsufitka dostępna może być w kolorze srebrnym. Seryjnie montowane sportowe fotele posiadają elektryczną regulację. Siedziska i oparcia pokryte są obiciem z kombinacji skóry Perlnappa i tkaniny Alcantara. Opcjonalnie dostępne są też obicia skórzane w czterech kolorach do wyboru. Detale wnętrza zdobią elementy ze szczotkowanego aluminium, na życzenie zastępowane przez obramowania z włókna węglowego Carbon Atlas, obramowania utrzymane w optyce lakieru fortepianowego lub wykonane z nowej kombinacji aluminium/czarne drewno dębowe Beaufort. Audi SQ5 pojawi się w amerykańskich salonach sprzedaży w trzecim kwartale 2013 roku. Model posiada bogate wyposażenie seryjne. Poza wymienionymi elementami, również reflektory ksenonowe Xenon plus z diodowymi światłami do jazdy dziennej, wykonaną ze stali osłonę krawędzi ładunkowej oraz system informacji kierowcy z kolorowym wyświetlaczem. Pojemność bagażnika może wynosić nawet 1560 litrów. Na życzenie, Audi wyposaża dynamicznego SUV-a w innowacyjne systemy wsparcia i systemy infotainment*. System nawigacji MMI Navigation plus i pokładowy telefon online z Bluetooth umożliwiają korzystanie w pojeździe z usług internetowych Audi connect. Audi SQ5 stworzono specjalnie z myślą o klientach w USA, Kanadzie, Rosji, Chinach, Japonii, Singapurze, Korei Południowej, RPA, Meksyku, Brazylii, Argentynie, Chile i Ukrainie. W Niemczech i wielu innych krajach europejskich, dostępny będzie inny sportowy, topowy model serii Q - Audi SQ5 TDI. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Audi SQ5 3.0 TFSI (2014)
  6. SQ5 TDI Audi exclusive concept w Paryżu Więcej zdjęć: SQ5 TDI Audi exclusive concept fot. Volkswagen Group Polska - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic - Jedna z najważniejszych atrakcji targów: SQ5 TDI Audi exclusive concept - Zaawansowany technicznie SUV o doskonałych parametrach i nowych rozwiązaniach stylistycznych to zapowiedź przyszłej, limitowanej serii guattro GmbH. Audi SQ5 TDI, dzięki mocy 230 kW (313 KM), staje się najwytworniejszym modelem serii Q5 i równocześnie pierwszym w historii Audi modelem S z silnikiem diesla. Tę nową serię quattro GmbH cechuje nie tylko dynamika. Ma ona również bardzo ekskluzywny charakter. Audi zaprezentuje ją podczas Paryskiego Salonu Motoryzacyjnego w postaci samochodu koncepcyjnego o nazwie SQ5 TDI Audi exclusive concept. Jest to zaawansowany technicznie samochód terenowo- osobowy, o doskonałych parametrach, w którym zastosowano nowe rozwiązania stylistyczne i specjalny lakier nadwozia. Limitowana seria tego SUV-a będzie liczyć jedynie 50 egzemplarzy i pojawi się na rynku w pierwszym kwartale 2013 roku. Już sam wygląd wyraźnie wyznacza status SQ5 TDI Audi exclusive concept. Specjalnie dla tego wyjątkowego modelu został stworzony kryształowy lakier w kolorze błękitu aralskiego. Zastosowany w lakierze efekt wywołuje wrażenie niespotykanej głębi koloru. Jak w każdym modelu S marki Audi, lusterka boczne mają kolor aluminium. Elementem wyposażenia seryjnego są ksenonowe reflektory Xenon plus, ze światłami diodowymi do jazdy dziennej. W tylnej części pojazdu uwagę przykuwają wyloty czterech rur wydechowych. Wnętrze SQ5 TDI Audi exclusive concept pełne jest wyraźnych kontrastów. Wielofunkcyjna kierownica sportowa i rękaw dźwigni zmiany biegów wykonane są z czarnej skóry Fein Nappa i ozdobione przykuwającym wzrok, śnieżnobiałym szwem. Podobne wykończenie zastosowano w środkowym podłokietniku i na tablicy rozdzielczej. Wyróżniają się również czarne siedzenia sportowe, także obite skórą Fein Nappa i wykończone tym samym, śnieżnobiałym szwem. Środkowe części siedzisk pokryto czarną, wyplataną skórą. Wykonane w ten sposób obicie w SQ5 TDI Audi exclusive concept będzie po raz pierwszy elementem wyposażenia seryjnego. Podsufitka z Alcantary, roleta szyberdachu i nakładki w drzwiach lśnią śnieżną bielą. Elementy ozdobne wykonano z prawdziwego drewna jesionowego. Ich powierzchnia została poddana specjalnemu uszlachetnieniu. Na obiciach drzwi i listwach progowych znajduje się emblemat „Audi exclusive“. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Audi SQ5 TDI Exclusive Concept - limitowana edycja w przedsprzedaży Tego chyba jeszcze nie grali...
  8. Audi SQ5 TDI (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2013-SQ5_TDI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2013-SQ5_TDI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  9. [h=1]Audi SQ5 TDI footage[/h] <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/xqqizqCAczs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  10. Audi SQ5 TDI (2013) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2013-SQ5_TDI"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2013-SQ5_TDI" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  11. Audi SQ5 TDI, czyli pierwsza S-ka z dieslem
  12. Nowe Audi SQ5 TDI: Silnik V6-Diesel Biturbo o mocy 313 KM Audi SQ5 TDI jest pierwszym modelem S tej marki wyposażonym w silnik Diesla Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,1 s., zużycie paliwa - średnio tylko 7,2 l na 100 km Audi pokaże najnowszy model na torze wyścigowym Le Mans Przy okazji dwudziestoczterogodzinnego wyścigu Le Mans, Audi zaprezentuje najnowszy model serii Q5 - Audi SQ5 TDI. Montowany w nim silnik 3.0 TDI z podwójnym turbodoładowaniem generuje olbrzymią moc 230 kW (313 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny od 1450 do 2800 obr/min. Audi SQ5 TDI trafi do salonów sprzedaży w pierwszym kwartale 2013 roku. W historii Audi jest to pierwszy model S z silnikiem Diesla. Nowe Audi SQ5 TDI: Silnik V6-Diesel Biturbo o mocy 313 KM fot. Volkswagen - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach Potężny silnik TDI o pojemności skokowej 2967 cm3 został zaprojektowany jako jednostka Biturbo, w której zawór łączy szeregowo dwie oddzielne turbosprężarki. Chłodzenie głowic cylindrów, sterowanie ilością spalin przepływających przez turbinę i krzywki wałków rozrządu, tłoki, układ wtryskowy oraz sworznie tłokowe skonstruowane są w taki sposób, żeby zapewniały najwyższą moc. System wtrysku paliwa Common Rail wytwarza ciśnienie do 2000 barów i wtryskuje aż osiem dawek paliwa do cylindrów podczas każdego suwu silnika. Jednostka 3.0 TDI Biturbo doskonale brzmi. Jej brzmienie jest dodatkowo modulowane przez oscylator dźwiękowy, tj. głośnik umieszczony w krótkim, dodatkowym kanale układu wydechowego. Audi SQ5 TDI przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 s. i rozwija maksymalną prędkość 250 km/h. Zużycie paliwa wynosi średnio 7,2 l na 100 km. Tak doskonały wynik jest efektem m. in. innowacyjnego systemu sterowania temperaturą, systemu Start-Stop i regulowanej pompy olejowej. Szybko i delikatnie przełączająca się ośmiobiegowa skrzynia tiptronic i stały napęd na cztery koła quattro z selektywnym rozdziałem napędu na poszczególne koła sprawiają, że moc potężnego silnika V6-Diesel jest w pełni wykorzystywana podczas jazdy. Kierownica Audi SQ5 TDI ma elektromechaniczne wspomaganie, delikatnie się porusza i doskonale reaguje. Dzięki sportowemu podwoziu, karoseria osadzona jest o 30 mm niżej. Montowane seryjnie pięcioramienne, dwudziestocalowe aluminiowe felgi wyposażono w opony 255/45. Na życzenie dostępne są koła 21-calowe. Na czarnych zaciskach hamulców przednich kół umieszczono emblemat "S". Dostępny opcjonalnie system Audi Drive Select może - na życzenie - zostać poszerzony o dynamiczny układ kierowniczy z funkcją bezstopniowej zmiany przełożenia. W stylistyce auta największą uwagę przykuwają platynowo-szara osłona chłodnicy Singleframe z galwanizowanymi podwójnymi listwami kratownicy o wyglądzie aluminium, spojler na dachu i zmodyfikowane zderzaki z przodu i z tyłu. Okolice szyb wyróżniają się elementami o wysokim połysku oraz lusterkami zewnętrznymi utrzymanymi w stylistyce aluminium. Karoserię nowego ekskluzywnego modelu Audi pokrywa lakier kryształowy - niebieski Estoril i czarny Panther. Karoseria wykonana jest w dużej mierze z ultra twardych stopów stali, co sprawia, że jest ona bardzo lekka, bezpieczna i mocna. Wnętrze utrzymane w czerni, charakteryzuje się sportową elegancją, typową dla modeli S marki Audi. Podsufitka jest opcjonalnie dostępna w srebrnym kolorze Lunar. Elektrycznie regulowane sportowe fotele w standardzie pokryto tapicerką Pearl Nappa i Alcantarą. Na życzenie dostępne są pokrycia skórzane w czterech kolorach. Wnętrze zdobią elementy dekoracyjne ze szczotkowanego aluminium. Opcjonalnie dostępne są także elementy z włókna węglowego Carbon Atlas, lakieru fortepianowego lub z nowej kombinacji materiałów: aluminium/czarne drewno Beaufort. Zegary na tablicy rozdzielczej mają kolor szary i widnieje na nich trójwymiarowy emblemat "S". Ich wskazówki są białe, a pedały i dźwignie przy kierownicy lśnią aluminium. Stylistykę wnętrza podkreślają również: dźwignia zmiany biegów z emblematem "S", emblematy "S" na progach, zapłon uruchamiany przyciskiem, kierownica o charakterystycznym kształcie, ekran powitalny wyświetlający znak "S", a także oświetlenie wnętrza. Bagażnik posiada pojemność do 1560 l. Audi SQ5 TDI jest idealnym autem dla osób uprawiających sport, a że dopuszczalna masa holowanej przyczepy w jego przypadku może wynosić aż 2,4 tony, jest także silnym pojazdem pociągowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
×