Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sprzedała' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Marka Volkswagen sprzedała w ciągu 3 kwartałów 2014 roku 4,56 mln pojazdów - Wzrost sprzedaży marki na globalnym rynku od stycznia do końca września o 3,0 procent - Doskonałe wyniki całego koncernu, sprzedaż od stycznia do końca września wyniosła 7,4 miliona i wzrosła o 5,3 procent - W Polsce zarejestrowano od stycznia do końca września 23.089 samochodów osobowych Volkswagena (+ 17,22 procent) Poznań, 20 października 2014 r. – Marka Volkswagen przekazała klientom w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku ponad 4,56 mln samochodów osobowych (styczeń-wrzesień 2013: 4,43 mln; +3,0 procent). W Polsce marka zanotowała wyraźny wzrost rejestracji nowych samochodów osobowych, który w pierwszych dziewięciu miesiącach roku wyniósł 23.089 szt., tj. o 17,22 procent więcej niż w analogicznym okresie minionego roku. Świetne wyniki zanotowała cała grupa – koncern Volkswagen sprzedał od stycznia do końca września 7,4 mln* samochodów (styczeń-wrzesień 2013: 7,03 mln; +5,3 procent). W pojedynczym miesiącu wrześniu koncern odnotował sprzedaż 881.300 pojazdów (wrzesień 2013: 856.000; +3,0 procent)*. „Koncern Volkswagen w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku zwiększył sprzedaż do ponad siedmiu milionów sztuk. To zadowalający wynik, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę zróżnicowaną sytuację na światowych rynkach” – wyjaśnił Członek Zarządu koncernu ds. sprzedaży Christian Klingler. „Mimo nadal wysokich wymagań stawianych przez rynki, mamy szansę na przekroczenie już w tym roku granicy dziesięciu milionów – cztery lata wcześniej, niż pierwotnie planowaliśmy” – dodał Klingler. Marka Volkswagen Samochody Osobowe W Europie od stycznia do końca września Volkswagen Samochody Osobowe sprzedał 1,26 mln aut (I-IX 2013: 1,23 mln; +2,8 procent). Na region Europy Zachodniej (bez Niemiec) przypadło z tego 648.300 sztuk (I-IX 2013: 616.400; +5,2 procent). Także na niemieckim rynku sprzedaż wzrosła: klienci odebrali 430.100 samochodów (I-IX 2013: 410.300; +4,8 procent). Spadek sprzedaży odnotowany został w Europie Środkowej i Wschodniej, na co wpływ miała niepewna sytuacja w tamtym regionie. Nabywców znalazło 181.400 osobowych Volkswagenów (I-IX 2013: 198.900; -8,8 procent). W Rosji marka przekazała 93.800 pojazdów (I-IX 2013: 117.200; -20,0 procent). W Polsce od stycznia do końca września zarejestrowano 23.089 osobowych Volkswagenów. Jest to o 17,22 procent więcej niż przed rokiem (I-IX 2013: 19.697). Udział w rynku wzrósł do 9,48 procent (I-IX 2013: 9,31 procent). Największą popularnością wśród klientów cieszy się Golf (6.568 szt.), na kolejnych miejscach znajdują się Passat (4.569) i Tiguan (2.870 szt.). Wszystkie 3 modele zanotowały znaczne wzrosty sprzedaży, w przypadku Passata było to aż 41,63 procent w porównaniu z analogicznym okresem w 2013 roku. W regionie Ameryki Północnej marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała w ciągu trzech kwartałów 432.700 aut (I-IX 2013: 470.000; -8.0 procent). Z tego 270.900 samochodów (I-IX 2013: 314.800; - 14,0 procent) poruszać się będzie po drogach USA. W regionie Ameryki Południowej sprzedaż na koniec września spadła o 19,3 procent do 488.000 sztuk (I-IX 2013: 604.600), przy czym 396.600 samochodów (I-IX 2013: 461.200; -14,0 procent) odebrali klienci z Brazylii. Wzrost sprzedaży o 13,8 procent w pierwszych dziewięciu miesiącach roku marka odnotowała w regionie Azji i Pacyfiku, gdzie nabywców znalazło 2,22 mln pojazdów (I-IX 2013: 1,95 mln). Na Chiny (z Hongkongiem) przypadło z tego 2,07 mln sztuk (I-IX 2013: 1,79 mln; +15,3 procent) i tym samym po raz pierwszy dziewięciomiesięczna sprzedaż na tym największym pojedynczym rynku przekroczyła granicę dwóch milionów samochodów. Volkswagen Samochody Użytkowe Volkswagen sprzedał od stycznia do końca września 325.100 pojazdów użytkowych (I– IX 2013: 338.400; -3,9 procent). Z tego 127.300 (I– IX 2013: 119.600; +6,5 procent) sztuk przypadło na region Europy Zachodniej (bez Niemiec). W Niemczech sprzedanych zostało w tym okresie 85.800 (I– IX 2013: 80.700; +6,4 procent) użytkowych Volkswagenów. W Polsce od stycznia do końca września zarejestrowano 4.252 użytkowych Volkswagenów. Jest to o 21,5% więcej niż przed rokiem (I-IX 2013: 3.500). Największą popularnością wśród klientów cieszy się model Caddy (2.138 szt.), na kolejnych miejscach znajdują się Transporter (1.236 szt.), Crafter (599 szt.) i Amarok (279 szt.). * bez marek MAN i Scania Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. BMW Group sprzedała ponad milion pojazdów w pierwszych 6 miesiącach roku 2014 – więcej niż kiedykolwiek dotąd w ciągu jednego półrocza. Klientom na całym świecie wydano 1 020 211 pojazdów, co oznacza wzrost o 6,9% w porównaniu z tym samym okresem ub.r. (954 501 szt.). Także sprzedaż w samym czerwcu osiągnęła rekordowy poziom: wydano o 4,8% więcej pojazdów – 193 342 (w ub.r. – 184 489). „Po raz pierwszy sprzedaliśmy ponad miliona samochodów w pierwszej połowie roku – to dowód na siłę naszych marek premium w BMW Group” – powiedział Ian Robertson, członek zarządu BMW AG, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Czerwiec to kolejny z długiej serii miesięcy rekordowych, potwierdzających iż jesteśmy na dobrej drodze do sprzedania ponad 2 mln pojazdów w roku 2014. Mamy zamiar kontynuować wzrost sprzedaży w drugiej połowie roku, gdy w salonach pojawią się tak ekscytujące auta jak BMW X4 czy BMW serii 2 Active Tourer.’ W skali świata sprzedaż pojazdów marki BMW wzrosła w czerwcu o 7,3%, do 164 214 (153 075). Od początku roku klienci na całym świecie odebrali 886 347 pojazdów marki BMW – to wzrost o 10,2% wobec zeszłorocznych 804 227 sztuk. Sprzedaż aut marki MINI zgodnie z przewidywaniami jest wciąż niższa od zeszłorocznej (131 896 sztuk wobec 148 799 w ub.r., –11,4%). Jednak sprzedaż nowego MINI hatchback, podstawowego modelu, który w nowej swej generacji pojawił się w salonach w marcu, zaczyna odzwierciedlać pozytywną reakcję klientów, wykazując wzrost o 3,2%. Pozytywny trend wzrostowy będzie obserwowany przez resztę roku. Sprzedaż marki Rolls-Royce w pierwszej połowie roku wyniosła 1968 sztuk, 0 33,4% więcej niż w ub.r. (1475). Rolls-Royce notuje wciąż bardzo duży popyt na model Wraith, wyraźną reakcję rynku na świeżo wprowadzony model Ghost Series II oraz popyt na rodzinę Phantom. Dobrą sprzedaż raportują region Azji i Pacyfiku, Bliski Wschód i Europa. W połowie roku USA wyprzedziły Chiny jako największy rynek marki na świecie. Marka planuje dalszy silny wzrost i rekordowy rok 2014. Globalna sprzedaż BMW Motorrad wyniosła w pierwszej połowie roku 70 978 motocykli i skuterów, co oznacza wzrost o 9,3% wobec ub.r. (64 941). W samym czerwcu sprzedano 11 827 pojazdów (12 541, –5,7%). Na trzech głównych rynkach zanotowano globalny wzrost. W Azji BMW Group dostarczyła klientom 321 915 pojazdów BMW i MINI, co oznacza wzrost o 18,3% (272 100). Rekordowe wzrosty zanotowano w Korei Południowej (+19,3%) oraz w Chinach kontynentalnych (+23,1%). W regionie Ameryk wzrost jest stały, dla marek BMW i MINI wyniósł 3,4%. W samych USA wyniósł 5,1%, w Meksyku – o 6,2%. Sprzedaż BMW Group w Europie także poszła w górę, wzrastając o 2,1%. W samym czerwcu na rodzimym rynku, w Niemczech, o 2,4%. Źródło: BMW Group
  3. Marka Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedała 551.900 aut w 2013 roku - Sprzedaż na świecie wzrosła w 2013 roku o 0,3 procent Poznań, 14 stycznia 2014 r. – W 2013 roku marka Volkswagen Samochody Użytkowe przekazała klientom na całym świecie 551.900 pojazdów (2012: 550.150). W ten sposób marka odpowiedzialna za sprzedaż lekkich pojazdów użytkowych poprawiła wynik sprzedaży w porównaniu z rokiem 2012 o 0,3 procent. W Polsce liczba zarejestrowanych użytkowych Volkswagenów nieznacznie spadła i wyniosła 5.104 szt. (2012: 5.309; -3,86 procent). „Mimo trudnej koniunktury w Europie, udało nam się osiągnąć dobry wynik” – podkreślił dr Eckhard Scholz, rzecznik Zarządu Marki Volkswagen Samochody Użytkowe. „Dziękujemy naszym klientom za zaufanie, będziemy im nadal oferować najwyższą jakość i innowacyjne technologie w rozsądnych cenach.” W Ameryce Południowej sprzedaż użytkowych Volkswagenów wzrosła o 8,3 procent do 160.400 samochodów (2012: 148.100). Z tego 123.900 sztuk przypadło na Brazylię (2012: 113.600; +9,1 procent) i 24.200 na Argentynę (2012: 20.100; +20,5 procent). Na rynku meksykańskim, należącym do regionu Ameryki Północnej, marka sprzedała o 24,5 procent więcej aut, mianowicie 9.850 sztuk (2012: 7.900). W Afryce nabywców znalazło 20.140 użytkowych Volkswagenów (2012: 19.500; +3,5 procent). W regionie Azji i Pacyfiku wielkość sprzedaży wzrosła do 20.150 aut (2012: 18.950; +6,4 procent). W regionie Bliskiego Wschodu sprzedaż spadła w 2013 roku o 9,4 procent do 26.900 egzemplarzy (2012: 29.700). W Europie Volkswagen sprzedał 314.400 lekkich samochodów użytkowych serii T5, Caddy, Amarok i Crafter (2012: 325.900; -3,5 procent), z czego w Europie Zachodniej bez Niemiec klienci odebrali 159.400 aut (2012: 161.100; -1,1 procent). W Niemczech nowym nabywcom przekazanych zostało 114.800 samochodów (2012: 123.100; -6,7 procent). W Europie Wschodniej Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedał 40.250 pojazdów (2012: 41.670; -3,4 procent). W 2013 roku w Polsce zarejestrowano 5.104 auta marki Volkswagen Samochody Użytkowe, jest to o 3,86 procent mniej niż w roku 2012 (5.309 szt.). Udział w rynku wyniósł 10,80 procent. Największą popularnością wśród klientów cieszył się produkowany w Poznaniu Volkswagen Caddy (2.228 szt.). Modeli z serii T5 zarejestrowano 1.520, Crafterów 786 i Amaroków 570. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Marka Volkswagen sprzedała w pierwszym kwartale 1,43 mln samochodów -Wzrost sprzedaży w okresie styczeń – marzec o 5,2 procent -Sprzedaż w marcu: 532.400 sztuk / -0,8 procent Poznań, 11 kwietnia 2013 r. – Marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała na świecie w pierwszych trzech miesiącach roku 1,43 mln pojazdów (styczeń – marzec 2012: 1,36 mln, +5,2 procent). W samym marcu odnotowany został niewielki spadek sprzedaży: nabywcom przekazano 532.400 samochodów (marzec 2012: 536.700, -0,8 procent). W Polsce od stycznia do marca 2013 roku zarejestrowano 7.137 samochodów (I-III 2013: 5.583 szt, +27,83 procent). W marcu także liczba rejestracji wzrosła w porównaniu z minionym rokiem do 2.348 szt. (marzec 2012: 2.233; +5,15%). „Marka Volkswagen Samochody Osobowe różnie rozwijała się na poszczególnych rynkach. Podczas gdy w Azji i Ameryce Północnej sprzedaż nadal rosła, w innych regionach, jak Europa Zachodnia i Ameryka Południowa można było zauważyć tendencję spadkową” – wyjaśnił we wtorek w Wolfsburgu Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen Samochody Osobowe. W Europie marka Volkswagen Samochody Osobowe sprzedała w pierwszym kwartale 396.300 aut (I-III 2012: 441.800; -10,3 procent). Na region Europy Zachodniej (bez Niemiec) przypadło 208.800 sztuk (I-III 2012: 232.600; -10,2 procent). Spadek obserwowany był także na niemieckim rynku, gdzie klienci odebrali 126.500 nowych samochodów (I-III 2012: 149.000; -15,1 procent). Wzrosła natomiast sprzedaż w Europie Środkowej i Wschodniej: sprzedanych zostało 61.000 pojazdów (I-III 2012: 60.200; + 1,4 procent). W Rosji marka odnotowała spadek sprzedaży do 35.300 sztuk (I-III 2012: 35.800; - 1,4 procent). W Polsce od stycznia do marca 2013 roku zarejestrowano 7.137 samochodów (I-III 2012: 5.583 szt.; +27,83 procent). Udział w rynku marki Volkswagen w naszym kraju w pierwszym kwartale wyniósł 9,47 procent (I-III 2012: 7,23%). Najwięcej w tym okresie zarejestrowano Golfów (1.803; +16,62 procent), na drugim miejscu znajduje się Passat (1.333; +24,58 procent), na trzecim Polo (1.218; + 15,89 procent). W regionie Azji i Pacyfiku sprzedaż w marcu wzrosła o 20,9 procent i wyniosła 653.500 samochodów (I-III 2012: 540.600). W Chinach (z Hongkongiem) sprzedano w tym okresie 598.100 aut (I-III 2012: 483.400; +23,7 procent). Natomiast w Indiach sprzedaż spadła do 16.600 sztuk (I-III 2012: 20.400; -18,5 procent). W regionie Ameryki Północnej nabywców znalazło o 7,3 procent więcej osobowych Volkswagenów, niż w ubiegłym roku, tzn. 145.700 sztuk (I-III 2012: 135.000); z tego 98.200 aut odebrali nowi właściciele z USA. W regionie Ameryki Południowej wielkość sprzedaży spadła o 7,3 procent do 176.600 pojazdów (I-III 2012: 190.500), z tego 131.200 (I-III 2012: 128.600; -5,3 procent) osobowych Volkswagenów sprzedanych zostało w Brazylii. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Skoda rośnie w siłę, sprzedając niemal pół miliona aut w pół roku
×