Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sls' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 64 wyników

  1. Viper vs SLS Aftermath! Plus Dodge's Uncertain Future & Best Driving Roads - Wide Ope
  2. Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition SLS AMG GT Final Edition - na pożegnanie Affalterbach. Zbliża się wielki finał - SLS AMG GT Final Edition kończy fascynujący rozdział w historii Mercedes-AMG. Ograniczona do 350 sztuk edycja specjalna odzwierciedla niespotykany sukces i unikalny charakter pierwszego auta w pełni zbudowanego przez inżynierów z Affalterbach. Dla klientów to ostatnia szansa na zakup SLS-a. Supersportowy wóz, napędzany 6,2-litrowym silnikiem V8 o mocy 435 kW (591 KM), wyróżnia się wyjątkowym designem i zakresem wyposażenia. Jego dynamikę potęguje wyścigowe ogumienie. SLS AMG GT Final Edition świętuje swój podwójny debiut podczas imprez w Los Angeles i Tokio, trwających od 20 listopada do 1 grudnia br. Rynkowa premiera modelu odbędzie się w marcu 2014 roku. Supersportowy samochód dostępny będzie zarówno w wersjach Coupé, jak i Roadster; po zbudowaniu 350 sztuk produkcja modelu SLS AMG zostanie zakończona. - SLS AMG, jako pierwszy model całkowicie zaprojektowany przez AMG, rozpoczął w historii naszej firmy nową erę. Prezentując odmianę Final Edition, oferujemy naszym klientom ostatnie, szczególnie ekskluzywne wcielenie tego supersportowego samochodu. Ospojlerowanie wykonane z włókien węglowych, zoptymalizowana aerodynamika i opcjonalne opony wyścigowe potęgują jego potencjał - mówi Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH. Ekskluzywne dodatki karoserii: ospojlerowanie z włókien węglowych Wizytówką modelu SLS AMG GT Final Edition jest maska silnika z centralnym wlotem powietrza i pokryciem wzorowanym na elementach z włókna węglowego. Z włókna węglowego wykonano przedni spojler oraz tylne skrzydło, nawiązujące do wersji Black Series. Na życzenie zestaw ten można połączyć z matowym, grafitowym lakierem designo magno, zapożyczonym z kolekcjonerskiego modelu SLS AMG GT3 "45th ANNIVERSARY". Aby podkreślić ekskluzywny wyraz limitowanej serii, podpory tylnego spojlera otrzymały lśniące wykończenie w kolorze czarnym. Nowe, aerodynamicznie ukształtowane elementy karoserii - maska, przedni spojler oraz tylne skrzydło - ograniczają unoszenie w obrębie obu osi. Dodatkowy wlot w pokrywie silnika, podobnie jak w przypadku odmian Black Series i GT3, odpowiada nie tylko za odprowadzenie nadmiaru ciepła z komory silnikowej, ale również za zwiększenie docisku przedniej osi i ograniczenie współczynnika oporu powietrza. Kute obręcze AMG i specjalne opony Cup Kute felgi AMG z podwójnymi ramionami dostępne są w dwóch wersjach wykończenia: lśniącej lub matowej. Ich czarny odcień kontrastuje z polakierowanymi na czerwono zaciskami hamulców. Nowe ogumienie wyścigowe Dunlop Sport Maxx Race w rozmiarze 265/35 R 19 (przód) i 295/30 R 20 (tył) dostępne jest na życzenie, bez dopłaty. Zaprojektowano je specjalnie dla Mercedes-AMG. SLS AMG GT Final Edition może być z powodzeniem wykorzystywany na zamkniętych torach. Zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną kontrolą tłumienia i programami "Sport" oraz "Sport plus" gwarantuje mu niezrównaną dynamikęjazdy, a wysokoobrotowy silnik V8 AMG zapewnia sprinterskie osiągi. Z pojemności 6,2 litra generuje moc 435 kW (591 KM) przy 6800 obr./min i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4750 obr./min. SLS AMG GT Final Edition przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 s, a 200 km/h osiąga w czasie 11,2 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 320 km/h. Do widlastej "ósemki" perfekcyjnie pasuje 7-stopniowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT DCT z czterema trybami jazdy oraz funkcjami RACE START i podwójnego wysprzęglenia. Swoją emocjonującą naturę SLS AMG prezentuje zwłaszcza w trybie ręcznej zmiany biegów, w którym kolejne przełożenia załączane są jeszcze szybciej i bardziej spontanicznie. Kabina ze skórzaną tapicerką designo Nie tylko design i technologia modelu SLS AMG GT Final Edition reprezentują kolekcjonerski standard. Wyrafinowaną atmosferę w kabinie podkreśla skórzana tapicerka designo z diamentowymi przeszyciami w centralnej części foteli i na boczkach drzwi. Z czarną skórą kontrastuje srebrna nić oraz pasy bezpieczeństwa i obszycie dywaników w tym samym kolorze. Elementy wykończenia z włókna węglowego należą do wyposażenia standardowego, a konsolę centralną zdobi zarezerwowana dla limitowanej edycji tabliczka "AMG FINAL EDITION" z numerem danego egzemplarza. Typowe dla Mercedes-AMG przywiązanie do najdrobniejszych detali zdradza tzw. trójwymiarowy szew, czyli pas Alcantary wszyty ręcznie w skórzane obicie deski rozdzielczej. Alcantara pokrywa również kierownicę AMG Performance ze srebrnym pasem na godzinie 12 i lśniącymi wstawkami z litego metalu, nawiązującymi do oprawy otworów wentylacyjnych. Rynkowa premiera modelu SLS AMG GT Final Edition odbędzie się w marcu 2014 roku. Oto przegląd jego cen na rynku niemieckim (z VAT): · SLS AMG GT Coupé Final Edition 225 505 euro · SLS AMG GT Roadster Final Edition 233 835 euro Wybrane elementy z listy opcji AMG: · obudowy bocznych lusterek i osłona silnika z włókien węglowych · tylne osłony foteli i listwy progowe z włókien węglowych · wysokowydajne hamulce węglowo-ceramiczne · AMG Performance Media · nagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG Żywa legenda, wspaniały sukces Coupé, Roadster, GT, Black Series, Electric Drive, wyścigowy wariant GT3, odmiana Final Edition i oficjalny samochód bezpieczeństwa w Mistrzostwach Świata Formuły 1 - od chwili debiutu jesienią 2009 roku Mercedes-Benz SLS AMG doczekał się licznych wcieleń, a z każdym z nich stawał się jeszcze bardziej pożądany. Jako pierwsze pojawiło się Coupé, które trafiło do sprzedaży wiosną 2010 roku. Rok później do zjawiskowego Gullwinga dołączył Roadster oraz model torowy zaprojektowany dla prywatnych zespołów - SLS AMG GT3. Ten ostatni swoją imponującą formę udowodnił licznymi tytułami w międzynarodowych starciach, takich jak ADAC GT Masters, Mistrzostwa Europy FIA GT3 i Mistrzostwa Świata FIA GT1, czy ponad 100 zwycięstwami w seriach wyścigowych na pięciu kontynentach. Jego znakomite walory potwierdziły też sukcesy w zmaganiach długodystansowych: 12-godzinnym wyścigu Bathurst, a także w 24-godzinnych wyścigach w Dubaju, Barcelonie i na torach Nürburgring oraz Spa-Francorchamps. Tylko w 2013 roku SLS AMG GT3 zdominował "wielki szlem" klasycznych, długodystansowych wyścigów GT3, wygrywając w czterech imprezach z rzędu. Tegoroczny tytuł mistrzowski zdobył również w serii Blancpain Endurance. Od 2010 roku SLS AMG zapewnia również bezpieczeństwo podczas zmagań Formuły 1; od ponad roku rolę oficjalnego samochodu bezpieczeństwa F1 pełni SLS AMG GT. W czerwcu 2013 na rynku pojawiły się najmocniejsze warianty modelu: SLS AMG Coupé Black Series o mocy 464 kW (631 KM) oraz SLS AMG Coupé Electric Drive o mocy 552 kW (751 KM). SLS AMG klasykiem przyszłości Od chwili premiery Mercedes-Benz SLS AMG zdobył międzynarodowe uznanie i liczne nagrody. Nie tylko z uwagi na charyzmatyczny design czy znakomite właściwości jezdne już teraz uważa się go za klasyka przyszłości. To urodzony samochód marzeń. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  3. Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition (2014)
  4. Mercedes SLS AMG GT Final Edition - na pożegnanie Zmiana SLS-a na auto mniejsze i słabsze jest dość zaskakująca, ale być może w przyszłości powstanie też coś powyżej SLC. Niech Mercedes nas zaskoczy, byle pozytywnie
  5. S 65 AMG oraz SLS AMG GT Final Edition w Tokio i Los Angeles Podwójna premiera Mercedes-AMG w Tokio i Los Angeles Affalterbach/Tokyo/Los Angeles - Dwie wystawy, dwie potężne maszyny: Mercedes-AMG prezentuje modele S 65 AMG i SLS AMG GT Final Edition równocześnie podczas salonów samochodowych w Los Angeles oraz w Tokio (obie imprezy potrwają od 20 listopada do 1 grudnia br.). - Do oferty AMG dołączają dwa nowe, spektakularne samochody o wysokich osiągach. S 65 AMG z jednostką V12 jest synonimem maksymalnej ekskluzywności i dynamizmu, a SLS AMG GT Final Edition to ostatni, wyjątkowo atrakcyjny wariant naszego supersportowego modelu - mówi Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH. Dwanaście cylindrów, podwójne turbodoładowanie, moc 463 kW (630 KM) i 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego - nowy Mercedes-Benz S 65 AMG deklasuje wszystkie konkurencyjne modele w swoim segmencie. Ta przewaga uwidacznia się w jego osiągach. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie). W porównaniu do poprzednika średnie zużycie paliwa spadło o 2,4 l/100 km (cykl NEDC), do 11,9 l/100 km. Tym samym S 65 AMG jest najbardziej wydajną limuzyną V12 o wysokich osiągach. Już teraz spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 6, które wejdą w życie nie wcześniej niż w 2015 roku. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada przekładnia AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC z trzema trybami pracy: Controlled Efficiency ©, Sport (S) oraz Manual (M). W trybie C aktywny jest system ECO start/stop, wyłączający silnik podczas postoju. Podobnie jak w S 63 AMG, nowy Mercedes-Benz S 65 AMG jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy. Ta innowacyjna technologia ma w porównaniu z konwencjonalnymi rozwiązaniami liczne zalety: dzięki pojemności 78 Ah akumulator litowo-jonowy służy jako rozruchowy i pomocniczy - w rezultacie masa własna samochodu jest o ponad 20 kg niższa. Sportowe zawieszenie AMG z systemem MAGIC BODY CONTROL Standardowe wyposażenie S 65 AMG obejmuje sportowe zawieszenie AMG, wykorzystujące system MAGIC BODY CONTROL. Nowa Klasa S jako pierwszy samochód świata jest zdolna z wyprzedzeniem rozpoznawać niedoskonałości nawierzchni. Jeśli ROAD SURFACE SCAN wykryje je z pomocą kamery stereoskopowej, MAGIC BODY CONTROL odpowiednio wcześniej dopasuje stopień resorowania do warunków na drodze. Kute obręcze AMG, hamulce ceramiczne w opcji Po raz pierwszy limuzyna S 65 AMG jest dostępna wyłącznie z kutymi obręczami AMG. W standardowej specyfikacji model oferowany jest z polerowanymi felgami z lekkich stopów o wymiarach 8,5 x 20 cali z przodu i 9,5 x 20 cali z tyłu oraz ogumieniem, odpowiednio, 255/40 i 285/35. Jako alternatywa dla kompozytowego układu hamulcowego po raz pierwszy na życzenie oferowane są także hamulce ceramiczno-kompozytowe. Design: zmysłowa przejrzystość w ekskluzywnej oprawie S 65 AMG manifestuje swój szczególny status nie tylko poziomem technologii, ale i stylizacją - to maszyna pewna swych możliwości. Jej ekskluzywny wizerunek podkreślają chromowane elementy wlotu powietrza, zderzaków i progów, a wnętrze fascynuje połączeniem sportowej atmosfery, najlepszych materiałów oraz niezrównanej jakości - wystarczy spojrzeć na sportowe fotele AMG, pokryte skórzaną tapicerką nappa z wyszukanymi przeszyciami. Tradycyjnie dla aut AMG, pomiędzy centralnymi kanałami wentylacyjnymi umieszczono analogowy czasomierz IWC. Wyświetlacz head-up i touchpad w standardzie Do standardowego wyposażenia S 65 AMG należą dwa innowacyjne rozwiązania. Pierwsze z nich to wyświetlacz head-up, który wyświetla na przedniej szybie istotne informacje, takie jak prędkość pojazdu czy informacje z systemu nawigacji i DISTRONIC PLUS. Drugie - gładzik zintegrowany z podłokietnikiem - pozwala na jeszcze bardziej intuicyjną obsługę radia, telefonu i nawigacji. Najlepsze na koniec: SLS AMG GT Final Edition Od chwili premiery jesienią 2009 roku SLS AMG jest jedną z ikon marki Mercedes-Benz - jest samochodem marzeń. A dzięki szerokiej gamie wersji, od Gullwinga i roadstera przez modele GT i Black Series aż po warianty Electric Drive oraz GT3, stał się jeszcze bardziej pożądany. SLS AMG GT Final Edition kończy tę szczególną epokę. Specjalna edycja, ograniczona do 350 egzemplarzy, odzwierciedla niespotykany sukces i unikalny charakter pierwszego auta w pełni zbudowanego przez Mercedes-AMG. Dla klientów to ostatnia szansa na zakup modelu SLS AMG. Supersportowy wóz, napędzany 6,3-litrowym silnikiem V8 o mocy 435 kW (591 KM), wyróżnia się wyjątkowym designem i zakresem wyposażenia. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  6. [h=1]Mercedes-Benz SLS 63 AMG vs BMW X6M PP-Perfprmance vs Mercedes ML63 AMG Gorilla Racing[/h]
  7. [h=1]Mercedes SLS Black Series - Flybys on Track at Goodwood[/h]
  8. [h=1]Michael Schumacher Drives the SLS AMG GT3[/h]
  9. [h=1]The One With The 2013 Mercedes-Benz SLS AMG GT! - World's Fastest Car Show Episode 3.5[/h]
  10. Mercedes-Benz SLS AMG GT (2013)
  11. Schumi lubi Mercedesy....
  12. [h=1]Mercedes-Benz 2012 SLS AMG Roadster CLS SLK C63 AMG[/h] http://www.youtube.com/watch?v=30AstfyAR1w&feature=em-subs_digest
  13. Mercedes SLS AMG Electric Drive pokonał Nurburgring w 7 minut i 56 sekund Auto jest niesamowite, to fakt. Ale kosztuje krocie i może pojechać tylko 250 km/h : /
  14. [h=1]Amazing Sound of Mercedes SLS AMG[/h]
  15. 2013 Nürburgring testing begins: BMW F80 M3, F10 M5, AMG SLS and more
  16. [h=1]Mercedes-Benz SLS AMG Black Series[/h] http://www.youtube.com/watch?v=3xSoxYlX15w&feature=em-subs_digest
  17. [h=1]2013 Mercedes-Benz SLS AMG GT Coupe[/h]
  18. [h=1]Mercedes SLS AMG GT Debate! Plus the BMW / Toyota Tie Up & CLA Debut - Wide Open Throttle Episode 53[/h]
  19. [h=1]Drifting the 2013 Mercedes-Benz SLS AMG GT Coupe - CAR and DRIVER[/h]
  20. Mercedes-Benz SLS AMG GT (2013)
  21. Mercedes-Benz SLS AMG GT Roadster (2013)
  22. [h=1]2013 Mercedes-Benz SLS AMG GT: More Power and More Control? - Ignition Episode 54[/h]
  23. GWA 300, czyli SLS Roadster w przebraniu retro Dziwny, ale jedyny w swoim rodzaju projekt. Ciekawe, ile zabuli zleceniodawca
  24. [h=1]Supercar Drive: QuickSilver R8 V10, SLS Roadster, Larini R8, Military R8, Boxster S[/h]
×