Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'series' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 353 wyników

  1. Cadillac Series 62 - III generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Cadillac Series 62 Convertible 1949 Trzecia generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1948. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Do napędu wciąż służyły silnik V8 5,4 i 5,7 l, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną bądź 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. Trzecia generacja cechowała się rozstawem osi równym 3200 mm, była to wartość identyczna jak w serii 61. Cadillac Series 62 Coupe de Ville 1949: Wersję Cadillac Series 62 Coupe de Ville wprowadzono pod koniec 1949 roku, była to droższa i bardziej luksusowa wersja standardowego 2-drzwiowego coupé. Był to razem z modelami: Roadmaster Riviera i 98 Holiday pierwszy hardtop coupé pozbawiony środkowych słupków w nadwoziu. Najbardziej luksusową odmianą kabrioletu był produkowany w 1953 roku wariant Eldorado.
  2. 2014 BMW 3 Series Review
  3. Mercedes C-Class vs BMW 3 Series vs Audi A4 - Carbuyer
  4. Cadillac Series 70 - III generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. Cadillac Fleetwood 75 Touring Sedan '1941: Od rocznika 1941 stosowano podwozie ze skróconym do 3454 mm rozstawem osi. Moc silnika V8 5.7 podniesiono do 152 KM (112 kW). Dla rocznika 1942 przygotowano nowy pas przedni z masywniejszym chromowanym grillem. W roku 1949 przedstawiono nowy silnik V8 5.4 o mocy 162 KM (119 kW). W latach 1941-42 powstawała seria 67, cechowała się rozstawem osi 3531 mm i długością nadwozia 5791 mm. Cadillac 75 Fleetwood Limousine '1947: Cadillac 75 Landaulet '1949:
  5. Cadillac Series 70 - II generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. 1938 Cadillac Series 75 V8 Convertible Sedan by Fleetwood: Od rocznika 1938 zarzucono produkcję serii 70 oraz karosowanych przez Fishera egzemplarzy serii 75. Pozostałe przy produkcji pojazdy oparte na płycie GM D-body cechowały się rozstawem osi 3600 mm i nadwoziem produkcji Fleetwooda. Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Coupe '1938: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Sedan '1939: Do napędu serii 75 służył silnik V8 5.7 Monoblock o stopniu kompresji podniesionym do 6,7:1, moc maksymalna wynosiła 142 KM (104 kW). W roku 1939 zmodernizowano wygląd pasa przedniego nadwozia, rok później zaprezentowano serię 72 z krótszym rozstawem osi (3505 mm). Długość nadwozia w zależności od rocznika i wersji wahała się od 5603 do 6447 mm. W 1940 roku na rynek weszła trzecia generacja modelu. Cadillac Fleetwood Seventy-Five Formal Sedan '1940: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Imperial Sedan '1940: Cadillac Fleetwood Seventy-Five Convertible Coupe '1940:
  6. Panamera Exclusive Series. Built for 100 enthusiasts.
  7. Cadillac Series 70 i 75 - I generacja Cadillac Series 70 i Series 75 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac od lat 30. do lat 80. XX wieku. Została wprowadzona w roku 1935 jako następca serii 355E. Pierwsza generacja serii 70 i 75 została wprowadzona do produkcji jako rocznik 1936. Cadillac V8 Series 70 Touring Sedan '1935–36: Seria 70 opierała się na płycie podłogowej GM C-body, seria 75 zaś na GM D-body. Do napędu służyła jednostka V8 5,7 l Monoblock o mocy 137 KM (101 kW), napęd przenoszony była na oś tylną poprzez 3-biegową manualną skrzynię biegów. Długość nadwozia wynosiła dla rocznika 1936: 5240 mm - seria 70, 5243 mm - seria 75, dla rocznika 1937: 5293 mm - seria 70, 5484 mm - seria 75 oraz 5875 mm dla wersji Commercial. Rozstaw osi to 3327 mm dla serii 70, 3505 mm dla serii 75 oraz 3962 mm dla Commerciala. Samochód występował w kilku wersjach nadwozia: sedan, kabriolet, coupé czy limuzyna, w konfiguracji 2- jak i 4-drzwiowej. Cadillac Series 75 V8 Touring Sedan 1937: Cadillac V8 Series 70 Coupe '1936: 1937 Cadillac Series 70 kabriolet: Cadillac Fleetwood 75 kabriolet:
  8. Witam. Chciałem Wam pokazać mój najnowszy rysunek. Mamy konkurs na auto marzeń. A że ja motoryzacyjnych marzeń mam wiele to poza pracą która pójdzie na konkurs zrobiłem jeszcze jedną. Do wykonania rysunku użyłem pasteli suchych, oraz czarnej kartki formatu A3. Oto rysunek: A kto jeszcze nie był tego zapraszam: https://www.facebook.com/drawingsbyskori
  9. Laurens Vanthoor wygrywa dla Audi w serii Blancpain Endurance Series - Audi R8 LMS ultra #1 zwycięża w finale na torze Nürburgring - Belgian Audi Club Team WRT wygrywa w klasyfikacji zespołowej - Pierwszy tytuł dla Audi R8 LMS ultra w sezonie 2014 Ingolstadt, 22 września 2014 r. Laurens Vanthoor zdobył za kierownicą Audi R8 LMS ultra tytuł mistrza serii wyścigów Blancpain Endurance Series (BES). Ten 23-letni Belg, wygrał w finale sezonu jadąc wraz z Christopherem Miesem i Césarem Ramosem w naprawdę trudnych warunkach. 33 punkty za zwycięstwo na torze Nürburgring przyniosły ponadto zespołowi Belgian Audi Club Team WRT tytuł mistrzowski w klasyfikacji zespołowej. W ten sposób Audi po raz trzeci wygrało klasyfikację indywidualną i zespołową rozgrywanej od 2011 roku serii Blancpain Endurance Series. Vanthoor, który wraz z Markusem Winkelhockiem i René Rastem zwyciężył pod koniec lipca w 24-godzinnym wyścigu w Spa-Francorchamps, z siedmioma punktami przewagi był liderem tabeli przed imprezą na torze Nürburgring. Jego kolega z zespołu Christopher Mies, w kwalifikacjach zapewnił ich Audi R8 LMS ultra z numerem „1“ pierwszą pozycję startową. Już na początku zmagań, które rozpoczęły się w strugach deszczu, siedzący za kierownicą Christopher Mies wywalczył pozycję w czołówce stawki. Przekazując kierownicę Brazylijczykowi Césarowi Ramosowi, znajdował się na miejscu drugim. Krótko po półmetku emocjonującego wyścigu, prowadzenie objął ponownie siedzący za sterami Christopher Mies. Laurens Vanthoor, na schnącej nawierzchni, obronił pozycję lidera i po sześciu godzinach wyścigu, z przewagą 57 sekund, przejechał linię mety. „Rzecz jasna jestem bardzo szczęśliwy, że po zeszłorocznej wygranej w serii Sprint, teraz zdobyłem mistrzostwo w wyścigu długodystansowym. To jasny dowód, że w obu tych seriach jesteśmy ważnym graczem“ – podsumował Belg. „Dziękuję moim kolegom z zespołu, bez których nie zdobyłbym tego tytułu. Za cały sezon dziękuję Markusowi Winkelhockowi, René Rastowi i Marcowi Bassengowi, a za dzisiejszy finał – Christopherowi Miesowi i Césarowi Ramosowi. Miałem u swego boku naprawdę doskonałych kierowców.“ „Po trudnych pierwszych trzech wyścigach nic nie wskazywało na to, że ponownie zdobędziemy tytuł“ – powiedział szef zespołu WRT Vincent Vosse. „Zwrotem było zwycięstwo w wyścigu 24 h w Spa. W strugach deszczu i przy złej widoczności wszyscy trzej kierowcy wykazali się na śliskim torze absolutnie bezbłędną jazdą. Zdobyć dwa tytuły przy okazji jednej imprezy – więcej nie można sobie chyba wyobrazić.” Ofiarą ekstremalnie trudnych warunków szybko padło Audi R8 LMS ultra z numerem startowym „26“ zespołu Saintéloc Racing. Stéphane Ortelli, Edward Sandström i Grégory Guilvert, zajmujący przed wyścigiem na torze Nürburgring drugą pozycję w tabeli, musieli porzucić nadzieje na mistrzostwo po tym, gdy ich pojazd z rozpoczynającym wyścig Edwardem Sandströmem za kierownicą, zaraz na początku, po lekkiej kolizji z innym pojazdem, wpadł w żwirową pułapkę. Także start mistrza świata klasy Super-G Didiera Cuche w Audi R8 LMS ultra zespołu Audi race experience, zakończył się przedwcześnie. „Zdobycie tytułu w Blancpain Endurance Series, jednej z trudniejszych serii mistrzostw klasy GT3, to kolejny sukces wszystkich zespołów jadących przygotowywanymi przez nas Audi R8 LMS ultra“ – powiedział Romolo Liebchen, kierownik Audi Sport customer racing. „Gratulacje dla Laurensa Vanthoora i zespołu WRT. Na uwagę zasługuje też waleczna postawa Saintéloc Racing, mającego niestety pecha w finale. Gratulacje również dla Iana Loggiego i Juliana Westwooda z zespołu Team Parker Racing, zajmujących dobrą pozycję w finale wyścigu Gentleman-Trophy.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. 2015 Series III Mopar Challenger Drag Pak - Test Car 1 https://www.youtube.com/watch?v=oEVlYISatgU&list=FLSXk90dGoNNA8hA6888-xIw
  11. Extreme Motorhome Racing (HQ) - Top Gear - Series 10 - BBC
  12. The first BMW 6 Series model. E24 history.
  13. How to unlock hidden e60 5 series sport mode button
  14. Series Premiere! Draguar Engine Swap, El Camino 4L60-E Trans Install & More! - HOT RO
  15. BMW 3 SERIES 320d Luxury 4dr Step Auto U18063
  16. BMW 2-Series Coupe (2014)
  17. Range Rover Sport Review: Mud and Track - Top Gear - Series 20 - BBC
  18. Cadillac Series 62 - V generacja Cadillac Series 62 to seria luksusowych samochodów osobowych produkowanych pod marką Cadillac. Cadillac Sixty-Two kabriolet '1957: Cadillac Sixty-Two Sedan de Ville '1957: Cadillac Sixty-Two Coupe de Ville '1957: Piąta generacja serii 62 trafiła na rynek jako rocznik 1957. Wciąż opierała się na płycie podłogowej GM C-body. Samochód dostępny był w kilku wersjach nadwoziowych: jako 2- i 4-drzwiowy hardtop oraz 2-drzwiowy kabriolet. Do napędu użyto silnika V8 6.0, moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową automatyczną skrzynię biegów Hydramatic. Cadillac Sixty-Two Hardtop Coupe '1957: Cadillac Sixty-Two Hardtop Sedan '1957: Cadillac Sixty-Two Hardtop Coupe '1958:
×