Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'selection' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 6 wyników

  1. Nowa kolekcja AMG Selection 2015 Wysokiej próby materiały i kunsztowne wykonanie: ekskluzywne akcesoria dla fanów AMG Stuttgart. Od wyrobów ze skóry i luksusowych dodatków do funkcjonalnych gadżetów – kolekcja AMG Selection na rok 2015 obejmuje najwyższej jakości akcesoria, w tym nowości nawiązujące designem do nowego Mercedesa-AMG GT. Wszystkie produkty z oferty są już dostępne u dealerów Mercedes-Benz. Motywem przewodnim tegorocznej kolekcji jest oczywiście najnowsze, rasowe coupe z Affalterbach – Mercedes-AMG GT. Z myślą o jego właścicielach i miłośnikach zaprojektowano na przykład czapkę AMG GT w kolorze antracytowym oraz ekskluzywny futerał na iPhone'a 6, wykonany z karbonu/poliwęglanu w kolorze czarnym/antracytowym z kontrastującymi akcentami w żółtym odcieniu Solarbeam. Ten sam wzór ma sportowa torba/pokrowiec AMG GT (67 x 35 x 35 cm) – antracytową tkaninę uzupełniają tu żółte detale. Poza pojemną, zamykaną komorą w torbie wygospodarowano mniejsze przegródki i kieszenie. Wyposażono ją również w uchwyty do noszenia w dłoni oraz odłączany pasek na ramię. Porcelanowy kubek AMG GT Cup – również antracytowo-żółty, z czarnym logo AMG GT – ma pojemność 0,3 l. Unikalne połączenie stali nierdzewnej i skóry z karbonowym deseniem stanowi breloczek AMG GT o długości 10,5 cm. Zaopatrzono go w odciągany, obrotowy zamek oraz trzy dodatkowe, małe pierścienie służące do szybkiej wymiany lub odłączenia kluczy. Włókno węglowe to materiał nieodłączny w konstrukcji wysokiej klasy aut sportowych – ekskluzywny, lekki i wytrzymały. Wykończone nim spinki do mankietów AMG łączą elegancję z dynamicznym charakterem. Chłodne, surowe włókno węglowe perfekcyjnie sprawdza się również w wystroju kabin sportowych Mercedesów – zwłaszcza w połączeniu z naturalną skórą. Kolekcja AMG Selection 2015 obejmuje szeroką gamę produktów wykorzystujących tę mieszankę: etui na karty kredytowe (wymiary: 10 x 8,3 x 0,5 cm), etui na dowód rejestracyjny i dokumenty (8,5 x 15 x 0,5 cm), miniportfel AMG z licznymi przegródkami (10,5 x 7,5 x 1,5 cm) oraz odporny na wilgoć i brud pokrowiec na iPhone'a 6 (8,3 x 14,7 x 0,5 cm). Wszystkie te akcesoria są ręcznie produkowane w Niemczech. Ze skóry o karbonowym deseniu wykonano również portfel AMG o wymiarach 13 x 2 x 22,5 cm, mieszczący na przykład zestaw kart kredytowych oraz bilety lotnicze i kolejowe. To przydatny towarzysz podróży służbowej lub wyjazdu wakacyjnego, podobnie jak stalowe pióro kulkowe AMG z akcentami z metalu i skóry. Dostępny w kolorze białym lub czarnym brelok AMG Carbon ze skóry i stali nierdzewnej wyróżnia się typową dla modeli Mercedes-AMG sportową elegancją. Linię karbonowych akcesoriów uzupełnia komplet dwóch filiżanek do espresso z białej porcelany, pakowanych w ozdobne pudełko. Kolejną wizytówką samochodów Mercedes-AMG są sportowe fotele z charakterystycznymi, diamentowymi przeszyciami. Takie same przeszycia zdobią również inne nowości w kolekcji AMG Selection: męski portfel AMG (12 x 9,2 x 1,5 cm) oraz etui na klucze (11 x 6,8 x 1,5 cm). Oba produkty wykonano z miękkiej, czarnej skóry jagnięcej i wyprodukowano ręcznie w Niemczech. Portfel zaopatrzono w kilka przegródek, a etui – w karabińczyki dla sześciu różnych kluczy, przegródkę na rachunki oraz dodatkową, zamykaną na zamek kieszeń. Metalowe okulary AMG z szaro-zielonymi soczewkami (100% ochrona przed promieniowaniem UV-A/B-400, optyka Carl Zeiss) stanowią elegancki dodatek do każdego sportowego stroju. Wygodne, damskie i męskie kurtki AMG wykonano z oddychającej, chroniącej przed wiatrem i wilgocią tkaniny poliestrowej. Wyposażono je w odpinany kaptur, który można również schować w kołnierzu, oraz kieszonkę na telefon komórkowy. Dzięki dwukierunkowemu zapięciu kurtki zapewniają odpowiednią wentylację w cieplejsze dni. Kobiecy wariant (rozmiary: XS-XL) ma czarny kolor z białymi akcentami wzdłuż zamków, a męski (rozmiary: S-XXL) jest całkowicie czarny. W kolekcji AMG Selection 2015 są także trzy nowe modele czapek: męska, w kolorze czarnym, damska – biała – oraz dziecięca, biało-czerwona. Każda z nich ma bawełnianą podszewkę i metalową klamrę do regulacji rozmiaru. Źródło: Mercedes Benz Polska
  2. więcej -> Audi RS 4 Avant Nogaro selection | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  3. Hołd dla nowoczesnej klasyki - Audi RS 4 Avant Nogaro selection · Model jubileuszowy, dla którego wzorem jest Audi Avant RS2 · Światowa premiera Audi RS 4 Avant Nogaro selection podczas Salonu Samochodowego w Genewie · W sprzedaży od wiosny 2014 Ingolstadt, 5 lutego 2014 r. Przed 20 laty zadebiutowało Audi Avant RS2, pierwszy model ze sportowej rodziny RS. Teraz Audi wprowadza na rynek specjalną serię aktualnie sprzedawanego samochodu. Audi RS 4 Avant Nogaro selection będzie dostępne już wiosną. Premiera polakierowanego w kolorze niebieskim Nogaro i posiadającego ekskluzywne wyposażenie auta, odbędzie się podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Wyjątkowy, niebieski lakier Nogaro z efektem perłowym jest najbardziej widocznym znakiem rozpoznawczym jubileuszowej serii. Równocześnie nawiązuje do kolorystyki modelu RS2. Obramowanie i kratownica osłony chłodnicy Singleframe oraz listwy wokół okien polakierowano na czarno w wysokim połysku, relingi na dachu również mają kolor czarny, ale w odcieniu matowym. Dwie owalne osłony końcówek rur wydechowych, również w czerni o wysokim połysku, to charakterystyczne ujście sportowego układu wydechowego RS. Moc 331 kW (450 KM): wysokoobrotowy silnik V8 Pod maską Audi RS 4 Avant Nogaro selection pracuje wysokoobrotowy silnik wolnossący V8, o pojemności 4 163 cm3. Jednostka 4.2 FSI generuje 331 kW mocy (450 KM) przy 8250 obr./min. Wyposażony w nią jubileuszowy samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy, a jego prędkość maksymalną ograniczono do 280 km/h. Zużywa średnio 10,7 l paliwa na 100 km, emitując przy tym 249 g dwutlenku węgla na kilometr. Efektywne zużycie benzyny to także zasługa wyjątkowej sprawności i długiego przełożenia ostatniego biegu montowanej seryjnie siedmiostopniowej przekładni S tronic. Kierowca może pozwolić błyskawicznie reagującej dwusprzęgłowej skrzyni biegów pracować w trybie automatycznym lub zmieniać biegi samodzielnie, za pomocą dźwigni zmiany biegów lub manetek przy kierownicy. Sercem stałego napędu na cztery koła quattro jest samoblokujący międzyosiowy mechanizm różnicowy z kołem koronowym. Podczas normalnego trybu jazdy, ten kompaktowy i lekki dyferencjał rozdziela momenty pomiędzy przednią i tylną osią w stosunku 40:60. W razie potrzeby może temu podziałowi nadać szerszy zakres: do 70 procent sił może zostać przekierowane na przód, a maksymalnie do 85 procent na tył pojazdu. Międzyosiowy mechanizm różnicowy z kołem koronowym współpracuje z selektywnym rozkładem napędu na poszczególne koła, który dzięki inicjowaniu lekkiego, pulsacyjnego hamowania w granicznych zakresach zakrętu powoduje, że pojazd jest jeszcze bardziej dynamiczny. Jako opcjonalny dodatek, Audi oferuje sportowy mechanizm różnicowy, który aktywnie rozkłada siły napędowe, oddziałując niezależnie na prawe i lewe tylne koło. W seryjnym wyposażeniu Audi RS 4 Avant Nogaro selection znajdziemy także system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, pozwalający kierowcy na określenie charakterystyki pracy elektromechanicznego wspomagania układu kierowniczego, siedmiostopniowej skrzyni biegów S tronic, pedału gazu i sportowego układu wydechowego. Wszystkie te podzespoły mogą działać w jednym z trzech trybów: comfort, auto i dynamic. W samochodzie wyposażonym w nawigację MMI, kierowca ma do wyboru także czwarty tryb – individual, oferujący możliwość konfiguracji indywidualnego profilu ustawień. Obok sportowego mechanizmu różnicowego, w przypadku pojazdu wyposażonego w system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, dostępne są opcjonalnie dwa kolejne elementy. Pierwszy z nich to dynamiczny układ kierowniczy zmieniający przełożenie w zależności od prędkości i kontrujący za pomocą delikatnych impulsów w granicznych zakresach zakrętu. Drugi to podwozie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC) - czysto mechanicznym układem kompensującym ruchy pionowe i poziome, dostosowanym do potrzeb tego sprężystego podwozia. Audi RS 4 Avant Nogaro selection jeździ na oponach w rozmiarze 265/30. Za polerowanymi na wysoki połysk 20-calowymi kołami Zoll-Rädern w stylistyce 5 V, lśnią lakierowane na czerwono zaciski hamulcowe z emblematami RS. Tarcze hamulcowe w charakterystycznym dla Audi kształcie „wave” są wentylowane od środka, perforowane i połączone za pomocą trzpieni z aluminiowymi bębnami nośnymi. Na życzenie tarcze mogą być ceramiczne, wzmacniane włóknem węglowym. Elektroniczna kontrola stabilności ESC ma tryb sportowy i w razie potrzeby można ją całkowicie wyłączyć. Czerń i błękit: wnętrze W utrzymanym w sportowej czerni wnętrzu, zamontowano elektrycznie regulowane fotele sportowe S ze zintegrowanymi zagłówkami, w dwóch wariantach obić. Boki siedzeń w obu wariantach wyłożono czarną skórą valcona, a środki – sztuczną tkaniną alcantara. Listwy w obudowach drzwi mają albo kolor czarny, albo niebieski Nogaro (kolejny akcent będący hołdem dla Audi Avant RS2). Podłokietniki obite są czarną skórą i zdobią je białe, kontrastowe szwy. Czarne dywaniki wykończono obszyciami w kolorze czarnym lub niebieskim Nogaro. Obicie z czarnej skóry z niebieskimi szwami nadaje elegancji także kołu kierownicy i kołnierzowi dźwigni zmiany biegów. W splotach karbonowych listew dekoracyjnych widoczne są niebieskie włókna, które nadają im charakterystyczny połysk. Plakietka na gałce dźwigni zmiany biegów siedmiostopniowej przekładni S tronic i emblematy na listwach progowych podkreślają specjalny status jubileuszowego modelu. Limitowana seria specjalna Audi RS 4 Avant Nogaro selection pojawi się na rynku wiosną. Nowoczesna klasyka: Audi Avant RS2 z 1994 roku Audi RS2 z 1994 roku było zarówno pierwszym modelem typu RS, jak i pierwszym samochodem marki Audi łączącym w sobie walory codziennego użytkowania ze sportowym charakterem. Dało początek całej rodzinie dynamicznych aut spod znaku RS. Audi stworzyło RS2 we współpracy z Porsche, a pojazd montowano w Zuffenhausen. Już sam wygląd świadczył o jego sportowych możliwościach. W przednim zderzaku umieszczono potężne wloty powietrza, a osłonę chłodnicy polakierowano na czarno. Lusterka boczne pochodziły od Porsche. Z tyłu pojazdu, światła i elementy odblaskowe tworzyły jednolite pasmo. Pojazd zdobiły dużych rozmiarów emblematy. Na życzenie, model RS2 lakierowano w ekskluzywnym kolorze niebieskim Nogaro. Kolor ten przypominał o dwóch wielkich zwycięstwach Franka Bieli we Francuskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych na torze w Nogaro, w roku 1993. Przy budowie silnika wykorzystano całą wiedzę Audi o sportach motorowych, a zwłaszcza o kategorii samochodów turystycznych. Pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra, moc 232 kW (315 KM) zawdzięczała dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm był wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach. Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspieszało od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi. Zawieszenie z wahaczami poprzecznymi bazowało na zawieszeniu z Audi S2, będącego techniczną podstawą dla stworzenia Audi RS2. Amortyzatory wyregulowano tak, by były twardsze, a sprężyny skrócono. Porsche dostarczyło 17-calowe koła, duże, wentylowane od środka tarcze hamulcowe i polakierowane na czerwono czterotłoczkowe zaciski. We wnętrzu dominowała jedwabista skóra nappa i tkanina alcantara w kolorze antracytowym, niebieskim lub srebrnoszarym. Fotele marki Recaro można było elektrycznie przesuwać. Instrumenty miały białe tarcze. Umieszczone na konsoli środkowej małe wskaźniki informowały o ciśnieniu i temperaturze oleju oraz napięciu pokładowej sieci elektrycznej. Na życzenie dostępne były listwy ozdobne z tworzywa CRP. Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. [h=1]Driver's Selection by Porsche Design: Making Of[/h] http://www.youtube.com/watch?v=3J4ktVjnu4s&feature=em-subs_digest
  5. Audi R8 Exclusive Selection - amerykaskie poegnanie
  6. Audi R8 Exclusive Selection (2012) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2012-R8_Exclusive_Selection"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Audi&m=2012-R8_Exclusive_Selection" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×