Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'segmencie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 10 wyników

  1. Więcej sprzedanych samochodów: znaczny wzrost udziału w rynku i liczby rejestracji Rosnąca popularność Opli Movano, Vivaro oraz Combo i Corsa van: wzrost liczby rejestracji wszystkich modeli Ambitne cele: nowa strategia w segmencie samochodów dostawczych przynosi efekty Rüsselsheim. W pierwszej połowie 2015 roku firma Opel odnotowała najwyższą od siedmiu lat liczbę rejestracji samochodów dostawczych tej marki przy wzroście wynoszącym 25 procent w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku. Łącznie w pierwszym półroczu zarejestrowano 51 500 dostawczych Opli. Udział w rynku zwiększył się o 0,56 punktu procentowego, do 4,03 procent. Wzrost liczby rejestracji dotyczy wszystkich dostawczych modeli Opla. Movano osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 34 procent, do około 10 000 egzemplarzy, i ustanowił swój rekord pod względem wielkości sprzedaży i udziału w segmencie. W przypadku bestsellerowego Vivaro wzrost sprzedaży o 27 procent, do prawie 29 000 egzemplarzy, oznacza największą liczbę rejestracji i najwyższy udział w segmencie w dotychczasowej historii modelu. Sprzedaż Combo zwiększyła się o 15 procent, do ponad 9 500 egzemplarzy, co stanowi najlepszy wynik od 2011 roku. Sprzedaż wprowadzonego niedawno modelu Corsa van wzrosła o 14 procent, do około 3 000 pojazdów. „Znakomite półroczne wyniki potwierdzają skuteczność naszej strategii w segmencie samochodów dostawczych. Zmodernizowany Movano oraz nowy Vivaro przyczyniły się do zwiększania skali działalności naszego nowo powołanego zespołu ds. lekkich pojazdów użytkowych” — powiedział Steffen Rasching, dyrektor działu pojazdów użytkowych Opel/Vauxhall. Firma Opel osiągnęła historycznie rekordowe wyniki za pierwsze półrocze w Finlandii, Rumunii i Szwajcarii, natomiast w Norwegii, Portugalii i na dużych rynkach lekkich pojazdów użytkowych, jakimi są Niemcy i Wielka Brytania, były to najlepsze wyniki od 2011 roku. Łącznie Opel odnotował wzrost rejestracji samochodów dostawczych na ponad 22 rynkach europejskich. Marka z Rüsselsheim zwiększyła swój udział w 20 rynkach europejskich. W Polsce w pierwszym półroczu sprzedaż samochodów dostawczych wyniosła 1 038 sztuk, co oznacza wzrost o 77,4% w porównaniu do zeszłego roku. Najpopularniejszymi modelami w gamie były Movano – 124% wzrostu i 294 sprzedane egzemplarze oraz Vivaro – 49% wzrostu i 239 sprzedanych egzemplarzy. Wzmacnianie pozycji działu pojazdów użytkowych jest jednym z głównych filarów planu wzrostu DRIVE! 2022 firmy Opel, która do 2022 roku chce zwiększyć sprzedaż samochodów dostawczych z ponad 80 000 w 2013 roku do około 150 000 egzemplarzy. źródlo: General Motors
  2. Po trzech miesiącach zakończył się okres przejściowy, w którym można było sprzedawać samochody z homologacją ciężarową. Najwięcej takich aut w segmencie premium sprzedało Volvo – 1405 sztuk. Cały pierwszy kwartał bieżącego roku zakończył się dla Volvo wzrostem sprzedaży o ponad 68% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Okres przejściowy, w którym można było sprzedawać samochody z tzw. kratką był pozytywnym bodźcem dla całej branży motoryzacyjnej w Polsce. Nasza firma jako pierwsza ruszyła z kampanią zachęcającą do zakupu takich aut, kilka tygodni przed konkurencją. To posunięcie bardzo się opłaciło. Sprzedaliśmy najwięcej aut z homologacją ciężarową w całym segmencie premium. Porównując sprzedaż w pierwszym kwartale 2014 roku do tego samego okresu ubiegłego roku, nasz wzrost sprzedaży wyniósł ponad 68%. Cały rynek samochodowy w Polsce wzrósł o 29%, co oznacza, że nasza dynamika wzrostu była znacznie większa – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska. Od 1 stycznia do 30 marca bieżącego roku zarejestrowano w Polsce łącznie 2166 aut Volvo. Tym samym Volvo wskoczyło na 14. lokatę najpopularniejszych marek samochodów w Polsce. Wśród samochodów z homologacją ciężarową Volvo jest liderem w segmencie premium. Tylko czterech producentów w Polsce zarejestrowało więcej pojazdów z homologacja ciężarową i są to marki masowe. Największym bestsellerem Volvo wśród modeli z homologacją ciężarową był SUV XC60 – 987 sztuk. Na drugim miejscu znalazł się crossover XC70 – 114 sztuk. Kompaktowych V40 z kratką wyjechało na polskie drogi 109 sztuk i kolejnych 76 – V40 Cross Country. Powrót homologacji spowodował też wzrost zainteresowania najstarszym modelem w ofercie – czyli XC90 (69 rejestracji). Sprzedano też 45 ciężarowych V60 i 12 aut V70. Dobre otwarcie roku było dla nas bardzo ważnym elementem strategii biznesowej. Patrzymy z optymizmem na pozostałe trzy kwartały. Przepisy podatkowe będą dla firm kupujących samochody korzystniejsze niż te, które obowiązywały do końca 2013 roku. Obserwujemy też pozytywne nastroje konsumenckie, co powinno przełożyć się na decyzje zakupowe. Naszym zdaniem bieżący rok będzie dobrym okresem dla nas, ale także dla całej branży motoryzacyjnej w Polsce – podsumowuje Arkadiusz Nowiński. Źródło: Volvo
  3. Nowe BMW R 1200 RT ponownie podnosi poprzeczkę w segmencie dynamicznych motocykli turystycznych. Oznaczenie „RT” od wielu lat stanowi synonim dla wyjątkowo komfortowego, bardzo dynamicznego motocykla turystycznego. Jego najnowszym wcieleniem jest starannie dopracowane BMW R 1200 RT, wyposażone w nową jednostkę napędową. Motocyklem tym BMW Motorrad po raz kolejny pokazuje, w jaki sposób należy łączyć zdolności do bezproblemowego podróżowania ze sportowymi osiągami. Mocniejszy silnik boxer z większymi przeciwwagami dla jeszcze wyższej kultury i miękkości pracy. Oparty konstrukcyjnie na silniku z BMW R 1200 GS, nowy silnik rozwija maksymalnie 92 kW (125 KM) przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min. Dla potrzeb silnika w R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika. Podniesiono komfort jazdy w trasie przez wydłużenie przełożenia głównego, by obniżyć prędkość obrotową. ASC i dwa tryby jazdy w standardzie. Tryb jazdy Pro z asystentem ruszania pod górę HSC w opcji. Dla optymalnego dostosowania do indywidualnych potrzeb kierowcy, nowy R 1200 RT jest seryjnie wyposażany w dwa tryby jazdy oraz automatyczną kontrolę stabilności (ASC). Dwa tryby jazdy – „Rain” (deszcz) i „Road” (szosa) pozwalają dostosować zachowania R 1200 RT do większości warunków drogowych. Opcjonalny tryb Pro dodaje do tego tryb „Dynamic” oraz wspomaganie ruszania pod górę HSC. Sportowa natura R 1200 RT znajduje najpełniejszy wyraz w trybie jazdy „Dynamic”, podczas gdy HSC czyni ruszanie pod górę bardzo łatwym. Asystent Zmiany Biegów GSA Pro dla płynnej i szybkiej zmiany biegów. Gear Shift Assistant Pro – fabryczna opcja – to pierwszy na świecie taki system w motocyklu seryjnym. Pozwala zmieniać biegi w górę i w dół bez uruchamiania sprzęgła i zduszaniu manetki przepustnicy przy użytkowych obciążeniach i prędkościach obrotowych, nie tylko znacznie podnosząc komfort, ale i dynamikę jazdy. Jeszcze doskonalsze zawieszenie dla doskonałej precyzji prowadzenia i komfortu. Dynamiczny system ESA dla optymalizacji dynamiki jazdy w każdej sytuacji drogowej jako opcja. Nowy R 1200 RT ma nową ramę główną, co nadaje mu jeszcze większą stabilność. Po doposażeniu w półaktywny system ESA (elektronicznej regulacji zawieszenia), nowy R 1200 RT wspina się na nieznane dotąd wyżyny bezpieczeństwa jazdy, osiągów i komfortu, jako że siła i sposób tłumienia dostosowują się automatycznie do warunków jazdy. Zoptymalizowany komfort, aerodynamiczne kształty, dynamiczniejsze nadwozie i opcjonalne diodowe światła dzienne LED. Także komfort i ergonomia siodła, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera, zostały jeszcze bardziej poprawione. Ergonomiczny trójkąt tworzony przez manetki, siodło i podnóżki, obniżono o 20 mm, by łatwiej było sięgnąć nogami do podłoża – docenią to co niżsi użytkownicy szczególnie podczas manewrowania lub zsiadania z motocykla. Dzięki swemu niezwykłemu komfortowi oraz skutecznej ochronie przed wiatrem i deszczem, wszystkie modele BMW RT były cenione za wyjątkową wygodę w dalekich podróżach. Cechy te jeszcze bardziej podkreślono, dodając zoptymalizowaną owiewkę. Przedni zespół reflektorowy bazuje na tym z modeli BMW Motorrad K 1600 i nadaje nowemu R 1200 RT niezwykle dynamiczny wygląd. Jako opcję można zamówić poprawiające bezpieczeństwo światła dzienne w technologii LED. Wielofunkcyjny panel instrumentów z kolorowym wyświetlaczem TFT, komputerem pokładowym BMW Motorrad Pro i innowacyjnym sterowaniem audio. Deska rozdzielcza została całkowicie przekonstruowana. W nowym R 1200 RT bogactwo informacji zapewnia kierowcy ekran TFT o przekątnej 5,7 cala. Właśnie tu można wywołać np. najdokładniejsze dane z seryjnego komputera pokładowego BMW Motorrad Pro. Wyświetlacz jest uzupełniany analogowymi zegarami: prędkościomierzem i obrotomierzem. A by komfort podróżowania w długich trasach był jak najwyższy, wśród opcji znajdziemy system audio z innowacyjnym układem sterowania wielofunkcyjnym kontrolerem. Nowe zestawy kolorów w trzech wspaniałych wariantach. Dynamiczny charakter, klasa i komfort tego nowego modelu doskonale podkreślają trzy nowe kompozycje kolorystyczne: niebieski metalik Quartz oraz szary matowy metalik Calisto łączone są z kontrastowym matowym metalikiem Dark slate (ciemny łupek), a metalizowany lakier Ebony (heban) łączy się w piękny kontrast z matowym metalikiem Monolith. Najważniejsze cechy nowego BMW R 1200 RT: · Chłodzony powietrzem i cieczą dwucylindrowy silnik przeciwsobny (boxer) o poj. 1170 cm3, mocy maksymalnej 92 kW (125 KM)/7750 br./min i maksymalnym momencie obrotowym 125 Nm/6500 obr./min; · Wał korbowy i alternator ze zwiększonymi przeciwwagami dla dalszego podniesienia gładkości i kultury pracy; · Dwa tryby jazdy („Rain” i „Road”) plus automatyczna kontrola stabilności ASC; · Opcjonalny tryb jazdy Pro z trybem „Dynamic” i asystentem ruszania pod górę HSC; · Asystent zmiany biegów Gear Shift Assistant Pro – opcja zwiększająca komfort i dynamikę zmian biegów; · Nowe podwozie z ciągłą ramą dla jeszcze zwinniejszej i bardziej komfortowej jazdy; · Opcjonalne półaktywne zawieszenie Dynamic ESA; · Nowe nadwozie, bardziej dynamiczny design; · Zoptymalizowany komfort i aerodynamika; · Nowa, regulowana owiewka dla lepszej ochrony przed wiatrem i deszczem; · Nowa koncepcja zespołu reflektorowego; · Opcjonalne światła dzienne LED; · Wielofunkcyjna deska rozdzielcza z kolorowym ekranem TFT; · Komputer pokładowy BMW Motorrad Pro dostarczający ogromnych ilości informacji; · Innowacyjne sterowanie audio; · Nowe kolory; · Opcje i akcesoria zgodne z najwyższymi standardami jakości BMW Motorrad. Źródło: BMW Group
  4. Witajcie... Stoję przed dylematem zakupu auta rodzinnego. Do tej pory jeźdżę wysłużonym już Peugeotem 206 1.4 benzyna - trochę mułowaty... Za cel obrałem sobie segment C Chciałbym aby auto miało nie więcej niż 3 lata użytkowania, fundusze jakie przeznaczam na zakup samochodu to max 38 tyś zł. Czekam na wasze propozycje... Moje wymagania to: - bardzo dobre trzymanie się drogi - świetne przyspieszenie auta - w miarę przestronny - 5 drzwi - mało usterkowy Jeźdżę niewiele, w 10 lat zrobiłem swoim Peugeotem 206 ponad 90 tyś km, i właśnie tutaj mam dylemat benzyna czy diesel? Oczekuję że bardzo chętnie mi pomożecie bo na ten moment segment C ma wielu pretendentów do miana króla tego segmentu... Pozdrawiam i czekam na wasze propozycje:eagerness:
  5. Volkswagen nadal rozważa debiut w segmencie aut budżetowych A pomyśleć, że kiedyś to Skoda była budżetową marką VW
  6. MITSUBISHI LANCER UZYSKAŁ TYTUŁ "BEST VALUE" W SEGMENCIE NIEWIELKICH SEDANÓW PRZYZNANY PRZEZ USAA Firma Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ogłosiła, iż przystępny cenowo i doskonale wyposażony sportowy sedan Mitsubishi Lancer uzyskał tytuł "Best Value" (najlepszy stosunek ceny do jakości) w segmencie niewielkich sedanów, przyznany przez USAA. Organizacja USAA, będąca wiodącym na rynku dostawcą usług finansowych członkom sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych oraz ich rodzinom, stworzyła listę "Best Value" wykorzystując dane ilościowe w celu oceny m.in. kosztów użytkowania samochodu, oferowanego poziomu bezpieczeństwa oraz niezawodności. "Sporządzona przez nas lista pozwala naszym członkom ocenić stosunek ceny do jakości podczas zakupu nowego pojazdu," powiedział Steve Thompson, wiceprezes USAA ds. zakupu pojazdów. "W tym roku podnieśliśmy poprzeczkę w kwestii bezpieczeństwa, w związku z czym wymagamy, aby samochody wybrane przez USAA (USAA Preferred) miały na swoim koncie wyróżnienie "Top Safety Pick" instytutu Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Model Mitsubishi Lancer okazał się najlepszy w swojej kategorii, oferując nabywcy doskonały stosunek ceny do jakości." "Kompaktowy sportowy sedan Mitsubishi Lancer już szósty rok z rzędu (modele z rocznika od 2008 do 2013) zdobywa tytuł najbezpieczniejszego produktu, czyli "Top Safety Pick" instytutu IIHS. Pojazd USAA Preferred oferuje nabywcy doskonałą jakość w rozsądnej cenie i jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów na rynku," dodał Thompson. Mitsubishi Lancer jest oferowany w Polsce z nadwoziem typu sedan i hatchback (Lancer Sportback) z dwoma silnikami benzynowymi o pojemności 1.6 l. i mocy 117 KM oraz 1.8 l. o mocy 140 KM. Najtańszy Lancer kosztuje obecnie 56 990 zł. Źródło: MMC Car Poland
  7. ŠKODA Citigo - nr 1 w segmencie aut mini! ŠKODA Citigo zajęła 1. miejsce pod względem sprzedaży w segmencie A na polskim rynku w styczniu 2013 roku. Model Citigo od momentu wprowadzenia na rynek cały czas zajmował bardzo wysokie pozycje, jednak pierwszy raz udało mu się wyprzedzić dotychczasowego lidera „Segmentu A – Klasy Mini” w Polsce. W styczniu 2013 roku na najmniejszą ŠKODĘ zdecydowało się aż 424 Klientów. Zapewniło to modelowi prawie 100 szt. przewagi nad kolejnym samochodem w zestawieniu i udział w segmencie na poziomie niemal 28 proc. Wysoki wynik w styczniu to potwierdzenie świetnego przyjęcia najmniejszej ŠKODY, która poprzedni rok zakończyła na 3. miejscu, pomimo zaledwie 8-miesięcznej obecności na naszym rynku. Samochód zdołał podbić serca wielu kierowców z różnych grup docelowych, a jego popularność wciąż rośnie. Sukces ten jest wynikiem doskonałego skonfigurowania auta, które oferowane jest w bardzo przystępnej cenie. O przeznaczeniu modelu Citigo świadczy już jego nazwa. Miejski gwar i ciasne uliczki ŠKODA pokonuje z dużą zwinnością i dostojnością. Dodatkowo, samochód posiada bogate wyposażenie i wiele możliwości konfiguracji, co czyni go niebanalnym i niepowtarzalnym. Ceny modelu Citigo z silnikiem 1.0 MPI o mocy 60 KM rozpoczynają się już od 28 990 zł. 75 - konna odmiana auta kosztuje od 31 790 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. więcej -> Ambitne plany Nissana w światowym segmencie LCV | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Audi najlepsze w segmencie premium pod względem bilansu emisj dwutlenku węgla Wynik badania instytutu Center of Automotive Management (CAM): Audi najlepszym w Niemczech producentem branży motoryzacyjnej segmentu premium, pod względem bilansu emisji dwutlenku węgla · Dzięki współczynnikowi GWP (potencjału tworzenia efektu cieplarnianego) o wartości zaledwie 144,5g CO2 na km, nowo dopuszczone do ruchu samochody marki Audi plasują się przed konkurencją · Od 2009 roku, producenci marek premium zredukowali ilość dwutlenku węgla emitowanego przez nowe pojazdy, średnio o prawie dziesięć procent. Wyniki badania przeprowadzonego przez niezależny niemiecki instytut Center of Automotive Management (CAM), zajmujący się badaniami nad samochodami i mobilnością, pokazują jednoznacznie, że Audi dzięki współczynnikowi GWP (potencjału tworzenia efektu cieplarnianego) o wartości 144,5g CO2 na km, jest marką z najlepszym bilansem emisji dwutlenku węgla wśród producentów samochodów segmentu premium. Naukowcy zbadali pod względem emisji tego gazu samochody nowo dopuszczone do ruchu w Niemczech. Z przeprowadzonego badania wynika, że niemieccy producenci samochodów segmentu premium, od 2009 roku do końca pierwszego półrocza 2012 roku, zmniejszyli ilość dwutlenku węgla emitowanego przez nowe pojazdy, średnio o dziesięć procent. Badanie oparto na danych niemieckiego Federalnego Urzędu ds. Pojazdów Mechanicznych (niem. Kraftfahrtbundesamts, KBA) na temat samochodów nowo dopuszczonych do ruchu na niemieckich drogach. Wg tych danych, samochody marki Audi emitują 144,5 g CO2 na km, auta marki BMW (łącznie z Mini) – 145,4 g CO2 na km, a pojazdy marki Mercedes (łącznie ze Smartem) – 150 g CO2 na km. W przypadku dużych producentów popularnych samochodów badanie wykazało, że emisja dwutlenku węgla przez nowo dopuszczone do ruchu pojazdy spadła w badanym okresie czasu, tj. pomiędzy rokiem 2009 a końcem pierwszego półrocza roku 2012, średnio o siedem procent. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. http://www.roadlook.pl/uzytkowe/nissan-ofensywa-w-segmencie-samochodow-dostawczych-w-europie.html
×