Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'samochód' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 460 wyników

  1. Mercedes-AMG po raz kolejny dostarcza samochód bezpieczeństwa i samochód medyczny dla F1 Mercedes-AMG GT S oraz C 63 S – nowe samochody bezpieczeństwa i służb medycznych Formuły 1 Chrzest bojowy na torze wyścigowym – najnowsze samochody Mercedes-AMG o wysokich osiągach zapewnią bezpieczeństwo w tegorocznym sezonie Formuły 1. Podczas najbliższego Grand Prix w Melbourne (12-15 marca br.) w roli oficjalnego samochodu bezpieczeństwa F1 zadebiutuje model GT S, a C 63 S Kombi zapewni ekspresową pomoc lekarską jako oficjalny samochód medyczny F1. Mercedes-AMG aktywnie wspiera królową sportów motorowych od 1996 roku. Nowy GT S perfekcyjnie nadaje się do zabezpieczania wyścigów Formuły 1 w niesprzyjających warunkach pogodowych lub gdy dojdzie do wypadku z udziałem bolidów. Drugi sportowy wóz opracowany samodzielnie przez Mercedes-AMG ma znakomite referencje do pełnienia tej odpowiedzialnej roli – jednostka V8 biturbo z suchą miską olejową, układ napędowy typu transaxle, dwusprzęgłowa przekładnia zautomatyzowana i zawieszenie z aluminiowymi, podwójnymi wahaczami zapewniają warunki do osiągania najlepszych wyników na torze. Wyśmienita dynamika jazdy jest wpisana w jego DNA: inteligentna, lekka konstrukcja aluminiowa gwarantuje nie tylko niewielką masę pojazdu, ale i nisko położony środek ciężkości oraz znakomity rozkład obciążenia między przednią i tylną osią (47:53). 43-letni Bernd Mayländer, niemiecki kierowca wyścigowy DTM, prowadzący samochody bezpieczeństwa F1 od 2000 roku, mówi: „Przez pięć lat moim samochodem bezpieczeństwa był Gullwing, czyli SLS AMG. Model GT S zdążył już zafascynować mnie swoim wyczynowym charakterem – miałem okazję poznać go w czasie projektowania w Affalterbach”. Była gwiazda wyścigów DTM pracuje również jako instruktor Akademii Jazdy AMG i jest ambasadorem Mercedes-Benz na wybranych imprezach. Surowe wymogi wobec samochodu bezpieczeństwa Wysokie prędkości w zakrętach, dynamiczne przyspieszenia i imponujące czasy okrążeń – samochód bezpieczeństwa musi spełniać rygorystyczne wymogi FIA (Fédération Internationale de l’Automobile, pol. Międzynarodowa Federacja Samochodowa), organizatora mistrzostw F1. W podbramkowych sytuacjach – gdy pogorszy się pogoda lub dojdzie do wypadku – to jego kierowca prowadzi kolumnę bolidów na torze. Musi jechać jednak na tyle szybko, by uniknąć nadmiernego schłodzenia ogumienia i hamulców pojazdów wyścigowych oraz przegrzania się ich silników. Bernd Mayländer dzieli kokpit samochodu bezpieczeństwa z analitykiem FIA, 59-letnim Peterem Tibbettsem z Anglii. „W czasie wyścigu czekamy w pit-stopie gotowi do wyjechania na tor, słuchając instrukcji organizatorów” – mówi kierowca. GT S w nowej roli – ale z seryjnym silnikiem i skrzynią Najnowszy samochód bezpieczeństwa F1 napędza ten sam silnik, co seryjną wersję Mercedesa-AMG GT S. 4-litrowa jednostka V8 biturbo generuje moc 375 kW (510 KM) i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bez zmian pozostawiono również standardową, 7-biegową przekładnię zautomatyzowaną z dwoma sprzęgłami. Osiągi? Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Muzyką dla uszu fanów F1 zgromadzonych na trybunach i przed telewizorami jest brzmienie zmodyfikowanego wydechu GT S, emitującego jeszcze bardziej gardłowy i donośny dźwięk widlastej „ósemki” AMG. W związku z nową rolą Mercedes-AMG GT S został poddany jedynie drobnym modyfikacjom. Wyposażono go w opcjonalny pakiet AMG DYNAMIC PLUS, obejmujący aktywne mocowanie silnika i przekładni, specjalne zestrojenie oprogramowania skrzyni biegów, sztywniejsze nastawy sprężyn i amortyzatorów, większy negatyw kół przedniej osi oraz zmodyfikowaną charakterystykę progresywnego układu kierowniczego. Całość uzupełnia sportowa kierownica, obszyta czarną mikrofibrą DINAMICA, oraz żółte akcenty na panelu wskaźników. Samochód bezpieczeństwa przemieszcza się na kołach z wyjątkowo lekkimi, wieloramiennymi obręczami w kolorze matowej czerni, w rozmiarze 9 x 19 z przodu oraz 11 x 20 z tyłu (oraz oponami, odpowiednio, 265/35 R 19 i 295/30 R 20). Zaopatrzono go również we wzmocnione, ceramiczno-kompozytowe hamulce z tarczami o średnicy 402 mm z przodu i 360 mm z tyłu. Ich zaletą jest nie tylko wyższa skuteczność, ale także niższa masa i dłuższa żywotność. Elementy te, podobnie jak pakiet AMG DYNAMIC PLUS, są na życzenie dostępne dla nabywców modeli GT oraz GT S. Aerodynamiczne mocowanie oświetlenia na dachu Mercedes-AMG GT S pełniący funkcję samochodu bezpieczeństwa F1 od wersji seryjnej różni się przede wszystkim oznaczeniami karoserii z logo FIA i F1 oraz dodatkowym oświetleniem na dachu. Lampy umieszczono na wykonanym z włókien węglowych, aerodynamicznie wyprofilowanym mocowaniu. Zaprojektowano je pod kątem ograniczenia oporu powietrza i optymalizacji strumienia powietrza w obrębie tylnego spojlera, należącego do opcjonalnego pakietu aerodynamicznego. Tak wyposażony pojazd został poddany szeroko zakrojonym testom w tunelu aerodynamicznym. Panel oświetlenia korzysta wyłącznie z wydajnych, szybko reagujących diod LED. Po wyjechaniu na tor święcą one na pomarańczowo; gdy środkowa miga, obowiązuje zakaz wyprzedzania na torze, a gdy świeci na zielono – samochód bezpieczeństwa daje sygnał do wyprzedzania. Na panelu oświetlenia zamontowano kamerę – taką samą jak bolidach F1. W celu poprawy widoczności w ciemności lub w czasie deszczu z lampami na dachu skoordynowano specjalne podświetlenie z pomarańczowymi i zielonymi diodami. Dodatkową funkcję ostrzegawczą pełnią reflektory z efektem stroboskopowym. Kokpit z kubełkowymi fotelami, iPadem i dostępem do internetu Podczas gdy Bernd Mayländer jest w pełni skoncentrowany na prowadzeniu i obserwuje sytuację na torze w lusterku wstecznym, Peter Tibbetts pozostaje w kontakcie radiowym z organizatorami wyścigu. Obaj panowie również komunikują się ze sobą drogą radiową. Awaryjnie w kokpicie zainstalowano także drugi system radiowy. Peter Tibbetts śledzi pozycję bolidów i ich wyniki na ekranach dwóch iPadów, połączonych bezprzewodowo z internetem za pomocą samochodowego hotspota. Na pokładzie znajdują się też systemy FIA spotykane w każdym bolidzie F1 – na przykład transponder do pomiaru czasów, wysokiej klasy nadajnik GPS oraz układ, który za pomocą trzech kolorowych diod LED wskazuje kierowcy wywieszane flagi. Zarówno w samochodzie bezpieczeństwa, jak i samochodzie medycznym pełni on również dodatkową funkcję ostrzegawczą – jeśli dojdzie do wypadku, w którym zanotowany zostanie krytyczny poziom przeciążenia, LED-y kilkukrotnie zamigają, dając Mayländera i Tibbettsowi sygnał do wyjechania na tor. Załoga samochodu bezpieczeństwa ma do dyspozycji kubełkowe fotele AMG z sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Poza tym kokpit odpowiada seryjnej wersji modelu GT S. Mercedes-AMG GT S zastąpi SLS-a AMG, który rolę oficjalnego samochodu bezpieczeństwa F1 pełnił od 2010 roku. W ubiegłym sezonie Gullwing wyjeżdżał na tor łącznie 14 razy w 10 z 19 rozgrywanych wyścigów. C 63 S oficjalnym samochodem medycznym F1 Wraz z GT S na torze debiutuje nowy oficjalny samochód medyczny F1 – Mercedes-AMG C 63 S Kombi, który zastępuje C 63 AMG Kombi. Jego zadaniem jest zapewnienie błyskawicznej pomocy medycznej. Za kierownicą siądzie kierowca wyścigowy Alan van der Merwe (Republika Środkowoafrykańska, 35 lat), a na fotelu obok – główny lekarz FIA, dr Ian Roberts (Wielka Brytania, 51 lat). Z tyłu może podróżować jeden lub dwóch medyków ze szpitali zlokalizowanych w pobliżu danego toru wyścigowego. W czasie okrążenia startowego, gdy bolidy jadą szczególnie blisko, samochód medyczny podąża torem wyścigowym, dzięki czemu lekarze mogą jak najszybciej udzielić pomocy w razie zderzenia. Później ekipa ratownicza stacjonuje w alei serwisowej wraz z samochodem bezpieczeństwa. Torowe osiągi C 63 S pozwalają sprawnie dotrzeć na miejsce ewentualnego wypadku – pod maską kombi pracuje 4-litrowa jednostka V8 biturbo o mocy 375 kW (510 KM) i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego, zapewniająca przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s. Podobnie jak w przypadku samochodu bezpieczeństwa, silnik V8, 7-biegowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT, dynamiczne poduszki silnika i elektronicznie sterowana blokada tylnego mechanizmu różnicowego pochodzą z wersji seryjnej. Podczas jazdy po torze C 63 S serwuje widzom F1 prawdziwą ucztę dla uszu – jego zmodyfikowany sportowy wydech wygrywa jeszcze bardziej przeszywające dźwięki. Inżynierowie Mercedes-AMG dostosowali zawieszenie AMG RIDE CONTROL do specyficznych warunków eksploatacji samochodu medycznego – zazwyczaj przewozi on na pokładzie 3-4 osoby i dodatkowy sprzęt ratowniczy, a jednocześnie rozwija wysokie prędkości. Wyposażenie auta obejmuje opcjonalny, ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy przedniej osi z ceramicznymi tarczami o średnicy 402 mm. Odpowiednią przyczepność zapewnia ogumienie w rozmiarze 245/35 R 19 (przód) i 265/35 R 19 (tył) z matowymi, czarnymi obręczami o szerokości, odpowiednio, 8,5 i 9,5 cala. Samochód medyczny został także wyposażony w LED-owe oświetlenie na dachu, odpowiednie oznaczenia, specjalne podświetlanie tablicy rejestracyjnej oraz tylne lampy z dodatkowymi funkcjami sygnalizacyjnymi. 490-litrowy bagażnik z powodzeniem mieści kompletne wyposażenie ekipy ratowniczej, włącznie z defibrylatorem i respiratorem. W kabinie zamontowano cztery kubełkowe fotele z sześciopunktowymi pasami, dwa iPady oraz hotspot zapewniający bezprzewodowy dostęp do sieci. Samochody Mercedes-AMG w służbie F1 od 1996 roku Tak jak wcześniej, samochód bezpieczeństwa i medyczny będzie do dyspozycji w czasie wszystkich tegorocznych wyścigowych weekendów Formuły 1. Za kontrolę stanu technicznego obu pojazdów przez cały sezon odpowiada dwóch wykwalifikowanych mechaników AMG. Mercedes-AMG, sportowa marka Mercedes-Benz, aktywnie wspiera wyścigi Formuły 1 od 1996 roku. Oto lista wszystkich oficjalnych samochodów bezpieczeństwa F1 dostarczonych przez Mercedes-AMG: 1996 rok: C 36 AMG (W 202) od 1997 roku: CLK 55 AMG (C 208) 2000 rok: CL 55 AMG (C 215) od 2001 roku: SL 55 AMG (R 230) 2003 rok: CLK 55 AMG (C 209) od 2004 roku: SL 55 AMG (R 171) od 2006 roku: CLK 63 AMG (C 209) od 2008 roku: SL 63 AMG (R 230) od 2010 roku: SLS AMG (C 197) od 2012 roku (Belgia): SLS AMG GT (C 197) od 2015 roku: Mercedes-AMG GT S (C 190) A oto zestawienie wszystkich oficjalnych samochodów medycznych F1 dostarczonych przez Mercedes-AMG: 1996 rok: C 36 AMG (W 202) 1997 rok: C 36 AMG (W 202); E 60 AMG (W 210) od 1998 roku: C 55 AMG Kombi (S 202) od 2001 roku: C 32 AMG Kombi (S 203) od 2004 roku: C 55 AMG Kombi (S 203) od 2008 roku: C 63 AMG Kombi (S 204) od 2015 roku: Mercedes-AMG C 63 Kombi (S 205) Źródło: Mercedes Benz Polska
  2. Zastanawiam się nad zakupem nowego auta. Czy mógłby ktoś się podzielić swoją opinią? Nowy czy używany?
  3. aleks2017

    Budowa garażu

    Jakie materiały/farby polecicie do budowy garażu? Jak na razie ogarnąłem temat farby i znalazłem takie https://farbyspecjalistyczne.pl/produkt/posadzkowa-farba-epoksydowa-neopox-special/ Dobre są?
  4. Witam chciałbym zakupić Citroena C-Crosser/Peugeot 4007 lub Volvo XC90. Co ma lepsze wyposarzenie, jest mniej awaryjne i bardziej funkcjonalne. A może jakieś inne propozycję. Zależy mi na: -Samochodzie 7 osobowym, -Samochodzie najmniej awaryjnym, -Samochodzie który ma moc żeby uciągnąć przyczepkę lub kemping -Samochodzie który dużo nie pali oraz dobrze się sprawdzi na drogach polnych. Citroen C-Crosser 2.2HDi 2007-8 r. (Manual) https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c-crosser-2-2-d-xenon-skory-klimatronik-navi-szyber-dach-kamera-full-z-de-ID6Bvxx6.html#69466f1067 Volvo XC90 2.4D 2002-6 r. (Manual) https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-volvo-xc90-2-4d-163km-manual-z-niemiec-suv-ID6Bw6st.html#4d3489071c Budżet to max 24 tyś.
  5. Witam. Szukam 'niedużego' samochodu do 5 tyś zł. Koniecznie bez gazu. Zależy mi na tym, żeby był rzecz jasna jak najmniej awaryjny i posłużył co najmniej 2 lata. Jeżdżę głównie po mieście więc nie będzie mi straszny nawet silnik 1.0. Co polecacie? Myślałem nad Corsą C (ale nie wiem czy w tej cenie dostane dobry egzemplarz) Puntem 2 (mój faworyt) Polo 6n2, Ford Focus.
  6. Witam mam 16 lat i chciałbym iść na prawo jazdy B1. I jest pytanie jaki samochód mógłbym kupić? Czy da się kupić coś do 5000 zł? Znam dziewczynę która jeździć Peugeotem 206 i czy mógłbym nim jeździć? Podobno ona nim jeździ legalnie i może nim jeździć.
  7. Jak w temacie, potrzebuję kupić samochód na firmę, najlepiej w ofercie leasingowej. Na rynku jest dużo ofert - ale jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. Na co zwracać uwagę kupując samochód w takiej ofercie?
  8. Witam. Natknąłem się na ciekawy post na blogu: I zastanawiam się czy autor przesadza czy naprawdę jest taka możliwość aby utracić prawo jazdy będąc na wodzie ? Bardzo dziękuje za wszystkie informacje Nie linkuj.
  9. Czesc jestem mlodym kiwrowca i nie wiem co robic. Ostatnio mialem taka sytuacje ze jadąc passatem 1.8 w gazie autostradom jechałem 160km/h i poczulem ze cos musi sie dzieje. Odpuscilem mu do 90 i po chwili znow spróbowałem przyspieszyc a on przy 130 juz zaczal tak strasznie szarpać ze postamowilem do konca trasy jechac tylko 110 zeby nie kusic losu. Pytamie to co mogło sie stac i z czym moze byc problem? Czy mechanik moze zdiagnozowac taki problem sam? I ile cos takiego kosztuje(znalezienie problemu)?
  10. Budżet - do 8 tys. (dobrze by było gdyby opłaty i pierwsze czynności serwisowe nie przekroczyły kwoty 2 tys. - łącznie 10 tys.) Rejon - Gorzów Wielkopolski (w pierwszej kolejności), ew. mogą być auta z okolic Poznania/Konina. Użytkowanie - 50/50 miasto-trasa. Codzienne użytkowanie po mieście. Raz na 2tyg trasa około 100-150 km. Własne potrzeby - dobrze jakby auto było wyposażone w klimatyzacje automatyczną i nie było nazbyt duże, potrzebne do wygodnej jazdy po mieście. Najlepiej pięciodrzwiowe. Pojemność najlepiej by była z przedziału 1.4-1.6l (nie chciałbym by pierwsza polisa ubezpieczeniowa mnie rozłożyła). Dobrze jakby było mało awaryjne a koszt napraw i części możliwie niski. Auta na które zwróciłem uwagę: - Ford Fiesta mk6, - Rover 45 (przed liftem/po lifcie), - Opel Corsa C, - Renault Megane II, - VW Polo IV, - Nissan Almera. - Fiat Stilo, - Chevrolet Aveo t200, - Seat Ibiza 3. Preferowana raczej benzyna - na gazie mi nie zależy. Jeśli jednak byłby godny uwagi diesel - to również oczywiście można go proponować. (:
  11. Cześć, planuję zakup swojego pierwszego samochodu i chciałbym zasięgnąć informacji u osób, które ogarniają temat. Chciałbym autko do 6000zł, według mnie dobrze byłoby w LPG, z racji tego, że będę jeździł na studia i z powrotem oraz na chwilę obecną na weekendy do dziewczyny, więc dystans w obie strony to też około 250 km. Gaz to w takim razie dobra opcja, zgadza się? Kompletnie nie mam pojęcia o samochodach, nie mam też w pobliżu żadnego znajomego, który mógłby mi doradzić przy zakupie, dlatego pytam tutaj. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek poradę, lub propozycję. Z tego, co ja "wybrałem", mogę wymienić: Fiat Punto 1.2, 2006 Fiat Panda 1.1, 2005 Kia Picanto 1.0, 2004 Nissan Micra 1.2, 2005 Audi A3 1.6, 1996 Nie jestem pewien czy mogę (może ktoś wie?) wrzucić linki do ogłoszeń, gdzie znalazłem samochody, jeśli to pomoże przy doradzeniu to też mógłbym je dorzucić. Co myślicie? Będę wdzięczny za każdą pomoc!
  12. Tak jak w temacie, czyli jaki samochód polecacie do 20 tysięcy złotych (najlepiej w przedziale 14-18 tyś zł). Będzie to moje pierwsze auto. Ma służyć do jazdy w mieście. Najbardziej zależy mi na tym, żeby auto było dość nowe, niezawodne (mało awaryjne i nie drogie w naprawach), o przyzwoitym spalaniu przy dobrym stosunku cena/jakość. Szukam w kategorii: Cena: od 5000 do 20 000 zł Rok produkcji: od 2007 Przebieg: do 125 000 km Rodzaj paliwa: Benzyna, Benzyna + LPG Pojemność silnika: od 1 200 do 2 000 cm^3 (najlepiej 1.4 albo 1.6) Nadwozie: Hatchback, Sedan, Coupe, Kabriolet - Najlpiej 4/5 drzwiowy - Oczywiście nieuszkodzony Pierwsze pytanie jakie się rodzi to czy kupić nowsze auto, mniej uznanej marki czy starsze rocznikowo, jednak bardziej popularnej marki??? Stąd rozważam wybór auta, które można pogrupować na te dwie kategorię. Moimi Faworytami są: Dacia Sandero lub Chevrolet Aveo T250 lub Fiat Grande Punto/Punto Evo (2010/12/++) - z tej pierwszej grupy Seat Ibiza/Cordoba lub Ford Focus (2007/08 rok) - z tej drugiej grupy coś pomiędzy tymi dwiema kategoriami: Ford Fiesta MK7 lub Chevrolet Aveo T300 lub Hyundai i30 (2009/++) - złoty środek, jednak najdroższa grupa Dlatego oprócz doradzenia konkretnego autka prosiłbym też o odniesienie się do tego i wypowiedzenie, co jest lepszym rozwiązaniem - nowsze czy bardziej zaufane autko? Jestem też otwarty na inne propozycje aut od was... Jeśli ktoś posiada któreś z wymienionych samochodów to chętnie przeczytam opinię o nim, a szczególnie pomoce będzie porównanie kilku aut
  13. Poszukuje samochodu do 20 000 zl rocznie robie ok 20-30tys km Potrzebuje auta na wypady poza miasto , w góry w zimie , pod namioty na dziko gdzie sie dostac leśnymi drogami lub bezdrozem tutaj tez przyda sie w miare bagaznik zeby zabrac sie na ten tydzien czy wiecej co potrzebnie. Samochód chciałbym w automacie, w miare ekonomiczne i tanie w utrzymaniu i serwisie , tutaj tez bezawaryjnosc bedzie sie liczyc. Myślalem o Kia Sorento ale niewiem jaki silnik by byl najlepszy, jakie macie propozycje na samochody i silniki do polecenia?<br>
  14. Z racji tego, że naprawa mojego obecnego samochodu staje się powoli nieopłacalna zmuszony zostałem do rozglądania sie za czymś innym. Przeglądając ogłoszenia natrafiłem na jedno oferujące: Forda Focusa wersja GHIA, z roku 2000 z silnikiem benzynowym 2.0 l, 130 km. Wyposażenie: elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja manualna, podgrzewana przednia szyba, podgrzewane lusterka boczne, tapicerka ciemna, wspomaganie kierownicy, alufelgi W ogłoszeniu niby nie ma nic nadzwyczajnego poza tym, że przebieg owego samochodu wynosi zaledwie 44 386 km. Warto wspomnieć że został zakupiony w polskim salonie i użytkowany był cały czas przez jednego właściciela. Cena: 15 000 tys. do negocjacji. Samochód w opinii właściciela jest w kondycji idealnej, na zdjęciach tak zresztą wygląda o ile można na nich polegać. Z początku ta oferta wydała mi się naprawdę świetna ale po chwili rozważań dostrzegłem jej wady. Samochód mimo idealnego stanu może mieć i tak masę rzeczy do wymiany, guma parcieje z biegiem lat, podobnie rzecz ma się z elektryką, która może być już zaśniedziała. Najpoważniejszy mankament jest jednak taki, że tego samochodu już w przyszłości raczej nie sprzedam, chyba że za symboliczną sumę. Biorąc pod uwagę wspomniane minusy, czy naprawdę warto zainteresować sie samochodem który pomimo 16 lat, teoretycznie jest w kondycji samochodu 3 letniego. Jaka cena byłaby też tutaj rozsądna bo uważam, że 15 tys. jest tutaj mocno na wyrost. Może ktoś z boku będzie miał bardziej obiektywne spojrzenie niż ja. Za wszelkie odpowiedzi byłbym bardzo wdzięczny.
  15. Jako że to mój pierwszy post na tym forum wypadałoby się przywitać niniejszym witam serdecznie. Wracając do tematu. Chciałbym kupić samochód do 6000 złotych więc wertuje ogłoszenia i szczerze mówiąc mam coraz większy mętlik w głowie. Dlatego tez zwracam się do was po pomoc. Mam małe dziecko i narzeczoną wiec pewnie parę razy do roku przyda się więcej miejsca z drugiej strony auto będzie użytkowane na codzień - wiadomo dojazdy do pracy do sklepu itd. Interesują mnie konkretne porady zarówno na jakie modele zwracać uwagę jak również podlinkowane ogłoszenia - w sumie najmilej widziane. Dodam tylko jeszcze że jestem z wlkp. Pozdrawiam Cracq
  16. Witam, szukam dla siebie pierwszego samochodu. Zwracam się do Was z prośbą, o wszelką pomoc, opinie, porady w tym celu. Bardzo dużo już się naczytałem w internecie, ale bardzo różne informacje można znaleźć. Będę szukał samochodu najlepiej ściągniętego z Niemiec, przez znajomego, w cenie do 30000 zł. Autko wykorzystywane będzie często na dojazdy do pracy (ok.15 km), oraz mniej więcej raz w miesiącu na dłuższy wypad (ok. 300 km). Do tej pory jeździłem głównie dieslem, 1.9 TDI (samochód brata), i bardzo mi odpowiadał. Jednak nie jestem do końca zdecydowany, czy czasami nie wziąć benzyny, ew. benz. + gaz. Pojemność celuję w 1.8 - 2.0. Szukam samochodu segmentu średniego, D, sedan/hatchback, raczej nie kombi. Z wielu opcji dostępnych na rynku, najbardziej biorę pod uwagę: 1) Audi A4 B7 1.9 TDI - niewiele jest dostępnych tych modeli z tym silnikiem, więcej jest z 2.0 TDI, jednak z tego co czytałem, ten silnik nie jest zbyt polecany. 2) Audi A4 B7 1.8 T - benzyna, którą również ciężko znaleźć. 3) Honda Accord VII 2.0 benz. - bardzo ładna, niedawno na nią zwróciłem uwagę. 4) Ford Mondeo IV 2.0 benz. - dość tanie autko, bardzo ładne, części głównie tańsze od pozostałych wymienionych. 5) Citroen C5 III 2.0 HDI - nie jestem przekonany co do francuskich samochodów. Poza tym ładny, w miarę nowy model w tej cenie. 6) Toyota Avensis II - ładne, bez szału, ale Toyota. Ponoć dobre silniki zarówno benzynowe jak i diesle. 7) Mazda 6 II 2.0 benz. - bardzo ładne, może być problem żeby znaleźć dobry egzemplarz w tej cenie. Różne opinie o Mazdzie słyszałem.. no i ta korozja. Z tego wszystkiego najbardziej do mnie przemawia Audi A4. Dobrym wyborem wydaje mi się również Mondeo i Accord. Co o tym sądzicie? Czekam na Wasze porady, opinie Pozdrawiam
  17. Cześć. Rozglądam się za samochodem do kwoty 70 000 zł. Z założeń jakie przyjąłem, to silnik benzynowy, nie większy niż 1.8l, hatchback bądź sedan, minimum 160 koni. Auto raczej 5-drzwiowe, choć jeśli coś naprawdę mi wpadnie w oko to nie wykluczam wersji 3-drzwiowej. Dotąd, szczególnie podoba mi się Audi A5 (wersja po lifcie, od 2011) - "drapieżność" w wyglądzie ma odpowiednią : ) Zależy mi, żeby auto było efektowne pod względem wyglądu i jakości poszczególnych elementów oraz spalało rozsądne ilości paliwa (10 litrów w cyklu miejskim to górna granica). PS, kierowcą jestem od 7 lat, rocznie przejeżdżam ~15 000 km. Mam 25 lat, kupiony samochód będzie moim pierwszym własnym. Dzięki za odpowiedzi!
  18. Witam, jestem młodym kierowcą, moim pierwszym samochodem na własność była i jeszcze jest renault laguna 2 1,9 dCI. Chodź miałem przyjemność pokonywać kilometry różnymi samochodami, były to głównie duże auta z silnikiem wysokoprężnym tj. pick-upy, terenowe itp. Postanowiłem że nadszedł czas na zmianę auta, kilometrów robię nie mało, w trasy często wyjeżdżam więc chciałbym się przesiąść na coś bardziej solidniejszego jak laguna z której o dziwo jestem zadowolony Więc teraz pytanie do Was co proponujecie w tych pieniądzach tj. 30 tys. złotych ? Interesuje mnie tylko silnik wysokoprężny, najlepiej z 6 biegową skrzynią chodź automat też nie jest zły Zależy mi na ekonomiczności, no i na mocy ale o tym marzy chyba każdy kierowca Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to passat b6 , chodź nudzi mnie wygląd tego auta ;P Jestem otwarty na wszelkie propozycje oraz rady, pozdrawiam i mam nadzieje że rozwinięcie tego wątku przyda się nie tylko mnie.
  19. Witam. Chcę kupić samochód do ok. 5000zł i zastanawiam się nad trzema opcjami, mianowicie Opel Vectra B, Honda Civic VI i Ford Focus I. Który samochód byłby najlepszym wyborem? Chyba, że macie jakieś jeszcze lepsze propozycje Z góry dzięki za odpowiedzi.
  20. Witam! Otóż poszukuję samochodu osobowego do tak +-5500zł. Samochód będzie głównie używany do dojazdu do pracy, jakiejś zakupy. Najlepiej jakby był w benzynie+lpg. Dzięki z góry!.
  21. Boisz się zostawiać Swój samochód na parkingu idąc na zakupy ? Jedząc kolację z dziewczyną zastanawiasz się czy Twój samochód stoi jeszcze na parkingu ? Nie możesz zasnąć przed ciężkim dniem w pracy, bo boisz się, że ktoś ukradnie Ci samochód ? Jeżeli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak, to aplikacja Car Robber jest właśnie dla Ciebie ! Film promocyjny : Aplikacje można pobrać z : Wersja testowa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.application.carrobbertrial&hl=pl Pełna wersja: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.application.carrobber&hl=pl Wszelkie pytania można kierować na adres: carrobberapp@gmail.com
  22. Witam. Sprawa wygląda następująco, jakiś rok temu zdałem prawo jazdy, pobujałem się samochodem rodziców, no i nadszedł czas aby się usamodzielnić, mam odłożone trochę groszy i zastanawiam się nad pierwszym samochodem. Mianowicie zależy mi na tym żeby auto było tanie.. tanie jako że tanie no i tanie w eksploatacji, pojeździło co najmniej rok, dwa.. no i żeby był to diesel. Na razie myślałem nad kilkoma opcjami.. klasycznie golf 3, ew. jakiś opel (może astra?) no i oczywiście BMW E36 1.8 TDS .. tylko co do tego ostatniego mam wątpliwości.. ceny wahają się nawet od 1500 zł do 2-3 tyś (znalazłem ofertę za 2 tyś blisko mojej miejscowości) i nie wiem czy taki samochód za taką cenę się po prostu nie rozleci po paru miesiącach - kiedyś czytałem że BMW to tylko w benzynie i nie taniej jak 7 tyś.. No ale różnie bywa To może tak w skrócie: - pierwszy samochód - tani (2-3 tyś) - ekonomiczny (dajmy na to średnio 7/100 jest ok) - najlepiej diesel Gorąco pozdrawiam i z góry wielkie dzięki za wszelkie propozycje, uwagi, dobre rady
  23. Witam Potrzebuję pomocy Niedługo zdaję prawko, więc ojciec już powoli chciałby mi kupić coś, żebym w razie czego zepsuł swój samochód, a nie jego Jako, że to nie moja kieszeń, nie mam zbyt dużych funduszy (wspominał coś o 5-10k, ale samochod, jaki bym chciał, raczej się w tym nie wyrobi). Bardzo lubię samochody terenowe, z pazurem, najlepiej z grillem, orurowaniem itd. Zależy mi też na bezawaryjności i nieprzesadnym spalaniu (najlepiej w silniku diesla), bo utrzymywać będę go musiał już Ja. Oczywiście mówimy o terenówce, więc spalanie około 8-10l/100 byłoby już super Chodziło mi o coś pięciodrzwiowego, niekoniecznie w teren, więcej będę jeździł w trasie/mieście, głównie chodzi mi o terenowy wygląd Bardzo miłym plusem byłoby dość nowocześnie wyglądające wnętrze, ale wiem, że jest to słabo możliwe :c. Przyglądałem się ostatnio Mitsubishi Pajero III, ale nie wiem jak wygląda tam bezawaryjność...
  24. Witam! Rozglądam się za nowym samochodem, który chce wrzucić na firmę i mam problem bo nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na mój problem nigdzie w internecie.Dodam, że samochód będzie używany do spraw prywatnych, czasami coś przewiozę do firmy. A więc tak, z tego co się dowiedziałem, od samochodów z kratką w obecnej chwili nie można już odliczać pełnego VAT'u więc zacząłem grzebać w internecie i przeczytałem, że od samochodu typu SUV, np. Nissan Navara posiadający homologację ciężarową już można a nawet nie trzeba prowadzić żadnej kilometrówki! Kolejne co zauważyłem to to, że dużo samochodów typu Audi Q5, Q7 , BMW X3, X5 posiada takową homologację, czy jest to taki sam przypadek jak np. z Navarą? Kolejne co przeczytałem to to, że samochód z homologacją ciężarową musi spełniać pewne wymogi, żeby można było od niego odliczać 100% VAT, np. jeden rząd siedzeń oddzielony "przegrodą" od powierzchni do przewozu. No i mam mętlik, nie wiem co mogę kupić, SUV'a, wygodniejsze X3 czy też małą corsę , która też posiada homologację. Może ktoś stał przed podobnym problemem i chciałby się podzielić jak to wszystko wygląda? Od czego 100% a od czego 50% i w jakim przypadku?Kilometrówka czy ogólne rozliczenie? Jak wygląda rejestracja takiego samochodu i co musi zawierać dowód rejestracyjny/dokumenty? Pozdrawiam!
  25. Witam! Poszukuję samochodu do 20tys zł poszukuje czegoś powyżej 150km i rozglądam sie aktualnie za volvo s40 mercedes e klasa w211 i seat leon I bądź II. Czy moglibyście coś powiedzieć jakie silniki i czy jest szansa kupić coś dobrego w tym budżecie jeśli macie jakieś ciekawe inne propozycje z chęcią posłucham
×