Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rzędu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Volkswagen Golf po raz piąty z rzędu zdobywa tytuł Internetowego Samochodu Roku - Najczęściej poszukiwany przez Polaków samochód wytypowano na podstawie 1 miliarda zapytań z wyszukiwarki i 10 milionów ogłoszeń, zamieszczonych w 2014 r. na otomoto.pl - o Golfa internauci pytali w wyszukiwarce ponad 15 milionów razy - trzecie miejsce zdobył VW Passat, który po raz piąty uplasował się na podium rankingu - wśród aut dostawczych do 3,5 t zwyciężył Volkswagen LT Poznań, 26 marca 2015 r. – Internetowy Samochód Roku to tytuł przyznawany przez największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce – otomoto.pl. Ranking jest układany na podstawie zapytań użytkowników serwisu, którzy w ciągu roku wpisują w wyszukiwarkę interesujące ich modele aut lub zamieszczają ogłoszenia o sprzedaży samochodu. Tegoroczny raport otomoto.pl – prezentujący motoryzacyjne preferencje Polaków, którzy kupują i sprzedają nowe i używane samochody – powstał na podstawie ponad miliarda zapytań i ponad 10 milionów ofert, zamieszczonych w największym serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych. Podobnie jak w ubiegłorocznym rankingu, wśród 10 najczęściej wyszukiwanych samochodów używanych jest aż 6 modeli, które reprezentują marki należące do koncernu Volkswagena. VW Golf – ponad 15 mln wyszukań W 2014 r., w porównaniu z liczbą wyszukań w roku wcześniejszym, liczba zapytań o kompaktowego VW po raz kolejny wzrosła. Na rynku aut używanych statystyczny Polak najczęściej poszukuje Golfa V. lub VI. generacji. Takich samochodów dotyczyło aż 71% zapytań. Do najbardziej pożądanej konfiguracji należy hatchback (ponad połowa zapytań) napędzany silnikiem Diesla (47% zapytań). O blisko połowę mniejszą popularnością (23% zapytań) cieszy się Golf Variant, czyli kombi. Ponad 90% osób było zainteresowanych zakupem samochodu, który pochodził z polskiego salonu i był sprzedawany przez pierwszego właściciela. Najwięcej zapytań (45%) dotyczyło egzemplarzy, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. W raporcie otomoto.pl z 2011 r. najczęściej były wyszukiwane auta nie droższe niż 5 tys. zł. Z tegorocznego raportu wynika, że blisko jedna trzecia zapytań dotyczyła samochodów z przedziału cenowego 15-25 tys. zł. VW Passat – goni Golfa pod względem liczby wyszukań W minionym roku zapytań na otomoto.pl, dotyczących Passata, było dokładnie 14.161.044. W porównaniu z 2013 rokiem, przewaga Golfa nad Passatem skurczyła się z 22% do 9%. Podobnie jak w wypadku mniejszego modelu VW, również w odniesieniu do Passata internauci najczęściej szukają egzemplarzy z silnikiem Diesla pod maską (57% zapytań). Największą popularnością cieszyły się modele typu sedan (43% zapytań). Passat Variant, czyli kombi, w zapytaniach ustąpił sedanowi o jedynie 3%. Tak jak w wypadku poszukujących Golfa, ponad 90% użytkowników serwisu otomoto.pl było zainteresowanych kupnem auta od pierwszego właściciela, które wyjechało z polskiego salonu. Jako kraj pochodzenia auta, na drugim miejscu znalazły się Niemcy z wynikiem zaledwie 7% zapytań. Najwięcej wyszukań dotyczyło Passatów, których cena wywoławcza nie przekraczała 15 tys. zł. Golf VII - najnowszy model coraz bardziej popularny Wśród osób, które w 2014 r. za pośrednictwem serwisu otomoto.pl szukały nowych samochodów, drugie miejsce w rankingu zajął Golf najnowszej generacji. W porównaniu z rankingiem z 2013 r. kompaktowy model VW awansował o jedno miejsce. Również na drugim miejscu, ale w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek (w wypadku samochodów nowych), uplasował się Volkswagen. W tym rankingu tylko trzy marki koncernu Volkswagena – Audi, Skoda i Volkswagen – generują blisko 1/4 wszystkich wyszukań. Podczas odbierania nagrody PR Manager Volkswagena, Tomasz Tonder, powiedział: „Marka Volkswagen od lat kojarzy się z niezawodnymi samochodami. Te skojarzenia potwierdza m.in. tegoroczny raport DEKRY, w którym – niezależnie od modelu i przebiegu – samochody naszej marki znajdują się w czołówce najbardziej bezawaryjnych aut. Potwierdza to także duże zainteresowanie samochodami Volkswagena na portalu otomoto.pl, gdzie kierowcy szukają auta dla siebie czy też dla swojej rodziny. Niezależnie od tego, czy wybór pada na samochód nowy, czy używany, uwaga skierowana jest głównie na Volkswagena Golfa. Bardzo cieszy nas olbrzymie uznanie i zaufanie, którymi kupujący darzą markę Volkswagen.” Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. W Spa, Audi po raz trzeci z rzędu w tym sezonie zwycięża w wyścigu 24h Tryumf belgijskiego zespołu Belgian Audi Club Team WRT z załogą Rast/Vanthoor/Winkelhock Trzecie zwycięstwo Audi w wyścigu 24-godzinnym na przestrzeni sześciu tygodni Laurens Vanthoor nowym liderem tabeli Blancpain Endurance Series Ingolstadt/Spa, 28 lipca 2014 r. Audi wygrało najtrudniejszy na świecie wyścig klasy GT3. W klasycznej już imprezie w Ardenach, która w tym roku obchodzi jubileusz dziewięćdziesięciolecia, Audi R8 LMS ultra zatryumfowało już po raz trzeci na przestrzeni czterech lat. Na starcie w tym roku stanęło aż jedenaście marek i sześćdziesięciu uczestników. Przed własną publicznością wygrał jadący Audi R8 LMS belgijski zespół Belgian Audi Club Team WRT w składzie Laurens Vanthoor, René Rast i Markus Winkelhock. Rast i Winkelhock oraz dwaj inni kierowcy zwyciężyli już w lipcu na torze Nürburgring. W sezonie 2014, Audi ma wiele okazji do zademonstrowania swoich kompetencji i doświadczenia w wyścigach długodystansowych. Przypomnijmy: w czerwcu po raz trzynasty wygrało 24-godzinny wyścig w Le Mans. Już tydzień po zwycięstwie sportowej hybrydy R18 e-tron quattro tryumfowało po raz kolejny – tym razem na torze Nürburgring, gdzie w 24-godzinnych zmaganiach wygrało Audi R8 LMS ultra. Pięć tygodni później, w Spa, wywalczyło kolejną wygraną na długim dystansie. W ten sposób, podobnie jak w roku 2012, cztery pierścienie zwyciężyły w trzech wielkich wyścigach w jednym sezonie. Laurens Vanthoor, René Rast i Markus Winkelhock wystartowali z pole positioni przez pierwsze dwie godziny przewodzili stawce. W sobotni wieczór, między godziną 18.00 a 20.00, gdy w krótkim czasie doszło do wielu wypadków, zarządzono cztery długie przerwy w wyścigu, a klasyfikacja uległa znacznym zmianom. Późniejsi zwycięzcy spadli na miejsce szóste. Dopiero w siódmej godzinie zmagań Laurens Vanthoor ponownie objął prowadzenie. Ze względu na różne strategie wizyt w pit stopie, liderzy wyścigu ciągle się zmieniali. Rankiem następnego dnia zespół BMW Marc VDS Racing miał sporą przewagę, jednak trzej kierowcy Audi systematycznie ją zmniejszali. W dwudziestej pierwszej godzinie wyścigu prowadzenie objął René Rast, po czym stracił je na krótko - musiał zjechać do pit stopu i wymienić klocki hamulcowe. Po wyjeździe z boxu szybko odrabiał jednak straty i siedemdziesiąt pięć minut przed zakończeniem zmagań powrócił na pierwszą pozycję. Różne strategie wizyt serwisowych sprawiły jednak, że w ostatniej godzinie zmagań ponownie nastąpiła zmiana lidera. Finalnie jednak, Audi po raz trzeci, po wygranych w latach 2011 i 2012, zdobyło puchar w Spa. Laurens Vanthoor został nowym liderem tabeli Blancpain Endurance Series, jeszcze przed finałem, który zostanie rozegrany 21 września na torze Nürburgring. Christopher Mies, James Nash i Frank Stippler, także startujący w barwach Belgian Audi Club Team WRT, zajęli trzecie miejsce na podium. W sobotę zespół stracił cenny czas, ponieważ objęto go karą przejazdu przez aleję serwisową. W klasyfikacji łącznej, czwarte miejsce także zajął team jadący Audi. Ekipa Saintéloc Racing w składzie Grégory Guilvert, Stéphane Ortelli i Edward Sandström, zapewniła sobie dobrą, trzecią lokatę w tabeli Blancpain Endurance Series, do której zalicza się wyścig 24 h Spa. Godne uwagi są także wyniki dwóch nowych klientów Audi Sport customer racing. ISR z Czech i Team Parker Racing z Wielkiej Brytanii w tym roku po raz pierwszy postawiły na R8 LMS ultra. Oba zespoły w swoim pierwszym 24-godzinnym wyścigu wystartowały w samochodzie GT3 i dotarły do mety. ISR w składzie Marc Basseng, Fabian Hamprecht i Filip Salaquarda, przejechał linię mety na miejscu czternastym. Team Parker Racing, który tworzyli Ian Loggie, Leonid Machitski, Carl Rosenblad i Julian Westwood, zajął w klasyfikacji łącznej miejsce dwudzieste ósme i drugie w kategorii Gentlemen Trophy. Dobra lokatą może pochwalić się także kolejny zespół kierowców jadących Audi: Jean-Luc Blanchemain, Fred Bouvy, Christian Kelders i Vincent Radermecker awansowali do najlepszej dziesiątki klasy Pro-Am. Ten składający się z zawodowców i amatorów team zajął dziewiąte miejsce w swej kategorii i dwudzieste w klasyfikacji łącznej. Pech prześladował niestety dwie inne drużyny Audi. Jadący w barwach Belgian Audi Club Team WRT zwycięzcy z Le Mans: Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer, na pięć godzin przed końcem wyścigu, nie ze swojej winy, brali udział w zderzeniu. Kara jaką poniósł sprawca była niewielką pociechą, ponieważ konieczność wymiany zawieszenia przedniego lewego koła i dyfuzora zepchnęła zespół Audi na dwunastą pozycję. Jean-Paul Buffin, Claude-Yves Gosselin, Philippe Haezebrouck i Marc Rostan, reprezentujący Saintéloc Racing, zajmowali trzydziestą piątą lokatę, ale w siedemnastej godzinie wyścigu musieli zrezygnować z dalszego udziału w zmaganiach – również brali udział w wypadku. „Gratuluje zwycięzcom, wszystkim naszym teamom, ale też konkurentom, bo to właśnie ich postawa wymogła na nas większy wysiłek“ – podsumował zmagania Romolo Liebchen, kierownik Audi Sport customer racing. „Jubileuszowy wyścig w dziewięćdziesiątą rocznicę istnienia tej imprezy był niewiarygodny. Do końca nie było znane rozstrzygnięcie i zapewne przejdzie on do historii. Wszystkich osiem egzemplarzy Audi R8 LMS ultra pokazało swoją niezawodność i szybkość. Poza zwycięstwem Belgian Audi Club Team WRT cieszy nas także czołowa pozycja Laurensa Vanthoora w tabeli. Dzięki temu mamy ogromne szanse na wywalczenie mistrzowskiego tytułu w Blancpain Endurance Series.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. OUTLANDER PHEV WYSTARTUJE W ASIA CROSS COUNTRY RALLY PO RAZ DRUGI Z RZĘDU - Mitsubishi Motors zapewni wsparcie techniczne podczas rajdu, aby zebrać dane, które zostaną następnie wykorzystane w pracach nad przyszłymi modelami Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że model Outlander PHEV weźmie udział w tegorocznej edycji morderczego rajdu Asia Cross Country Rally (AXCR), która odbędzie się między 9 a 15 sierpnia w Tajlandii i Kambodży. Samochód wystartuje w klasie aut elektrycznych z napędem na cztery koła T1.3 4x4 Electric, a towarzyszyć mu będzie zespół techników oddelegowanych przez Mitsubishi. Dowodzony przez Kenji Ishidę zespół „Two and Four Motor Sports” poprowadzi Mitsubishi Outlandera PHEV już drugi rok z rzędu, a o sprawność SUV-a typu plug-in hybrid z napędem na cztery koła zadbają inżynierowie japońskiej firmy. Dane zgromadzone w czasie trwania rajdu zostaną następnie wykorzystane w pracach nad przyszłymi modelami Mitsubishi. Dziewiętnastą edycję rajdu AXCR zainauguruje uroczysty start zorganizowany w sobotę, 9 sierpnia na plaży w Pattaya w Tajlandii. Następnego dnia zawodnicy rozpoczną prawdziwe zmagania, wyruszając na trasę pierwszego odcinka wiodącą z Pattaya do Sakaeo. Trzeci odcinek rozgrywany 12 sierpnia zaprowadzi kierowców do Kambodży, a jedną z atrakcji będzie przejazd w pobliżu świątyni Angkor Wat umieszczonej na liście światowego dziedzictwa. Rajd zakończy się w piątek 15 sierpnia w stolicy Kambodży Phnom Penh. AXCR jest organizowany na dystansie 2 200 km, odbywa się w ekstermalnych warunkach przy temperaturze siągającej 40 stopni Celsjusza i obejmuje teren o rozmaitej nawierzchni, m.in. drogi górskie, dżunglę, bagna i rzeczne przeprawy. Udział w imprezie jest ogromnym wyzwaniem sprawdzającym zarówno umiejętności, jak i wytrzymałość pojazdów i zawodników. Outlander PHEV w wersji rajdowej został lekko zmodyfikowany w stosunku do wersji drogowej – wyposażono go w sportowe zawieszenie i sztywniejsze mocowania, czego wynikiem jest zwiększony prześwit i lepsza wydajność terenowa na wyboistej nawierzchni. Zintegrowany system aktywnej kontroli napędu na cztery koła S-AWC również został poddany modyfikacjom, w celu uzyskania lepszej trakcji. Pozostałe przeróbki konieczne do pokonania trasy cross country to klatka bezpieczeństwa, panele ochronne podwozia, lżejsza maska silnika, lekki tylny panel nadwozia, lekkie elementy wnętrza oraz dodatkowe uszczelnienia i snorkel wydechu. Źródło: MMC Car Poland
  4. SKODA liderem rynku piąty rok z rzędu! Rok 2013 zakończył się kolejnym wielkim triumfem ŠKODY – już piąty raz z rzędu zdobyła tytuł numeru 1 polskiego rynku samochodowego. Jest to najchętniej wybierana marka wśród Polaków! Już od przeszło dekady samochody ŠKODY okupują czołowe lokaty w rankingach rejestracji samochodów nowych w naszym kraju. Marka po raz pierwszy osiągnęła pozycję lidera w Polsce w 2005 roku. Od 2009 roku ŠKODA zajmuje nieprzerwanie pozycję lidera, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. W 2013 roku udział czeskiego producenta w polskim rynku samochodów wyniósł 12,63%. Przez cały rok zarejestrowano w naszym kraju 36 410 samochodów marki ŠKODA – to imponujący wzrost w stosunku do roku 2012, o ponad 13%. Nieprzerwane pasmo sukcesów i stale umacniająca się pozycja ŠKODY na polskim rynku to zasługa atrakcyjnych modeli, które odpowiadają oczekiwaniom Klientów i są oferowane na korzystnych warunkach zakupu. Fakt ten popierają wyniki sprzedaży poszczególnych modeli marki: nowa generacja Octavii szturmem wdarła się na rynek, stając się najczęściej rejestrowanym nowym samochodem w Polsce w tym roku. W 2013 roku zarejestrowano łącznie 11 463 szt Octavii, z czego większość stanowią samochody najnowszej, trzeciej generacji modelu. Nie słabnie także popularność Fabii, która w statystykach rejestracji zajmuje drugie miejsce za Octavią (10 812 szt.), pewnie utrzymując pozycję lidera swojego segmentu. Także najmniejszy model z gamy, ŠKODA Citigo zajmuje zaszczytne pierwsze miejsce w segmencie (3 167 szt). Odświeżenie ŠKODY Superb przyniosło flagowemu modelowi marki najlepsze wyniki w swojej historii: po raz pierwszy w zestawieniu rocznym zajął on drugie miejsce w swoim segmencie. Na sukces marki złożyła się również sprzedaż nowego modelu Rapid. 3 688 rejestracji powoduje, że jest trzecim najpopularniejszym modelem w gamie ŠKODY. ŠKODA nie ustaje w ofensywie, zaczynając rok od wyprzedaży rocznika 2013 przeprowadzanej pod hasłem „Na wszystkich drogach prowadzi ŠKODA”. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Fiat S.p.A. klasyfikowany po raz piąty z rzędu w rankingach Dow Jones Sustainability World i Europe. Już po raz piąty z rzędu, potwierdzając swoje przywództwo w zakresie zrównoważonego rozwoju, Fiat S.p.A. został wyróżniony w rankingu Dow Jones Sustainability (DJSI) World i Europe. Grupa uzyskała wynik 89/100 w porównaniu ze średnią 61/100 dla firm działających w sektorze motoryzacyjnym, analizowanych przez RobecoSAM, spółkę doradztwa inwestycyjnego w zakresie zrównoważonego rozwoju. Obecność w klasyfikacji prestiżowych indeksów Dow Jones Sustainability (DJSI) World i Europe ograniczona jest wyłącznie do firm uważanych za najlepsze w kategoriach działalności gospodarczej, ochrony środowiska oraz relacji socjalnych. Do DJSI World zostało zaproszonych 31 firm z sektora motoryzacyjnego i tylko 3 weszły do rankingu, natomiast do klasyfikacji DJSI Europe zaproszono 7 firm, a tylko 3 zostały dopuszczone. “W coraz bardziej konkurencyjnym scenariuszu globalnym, Grupa nie zrezygnowała ze swojego odpowiedzialnego przywództwa, pamiętając o naszym moralnym obowiązku, aby przyczyniać się do tworzenia „jutra”, zarówno w przedsiębiorstwie, jak i społeczności. Kultura odpowiedzialności jest celem wyższym, niż sukces w biznesie, do którego dążymy każdego dnia”, skomentował Sergio Marchionne, dyrektor generalny (CEO) Fiata S.p.A. Grupa Fiata osiągnęła maksymalny wynik w niemal wszystkich obszarach analizy przeprowadzonej przez RobecoSAM: pod kątem poszanowania środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatycznym oraz jeżeli chodzi o politykę i zarządzanie w zakresie ochrony środowiska, oraz w wymiarze socjalnym: w zakresie rozwoju i zarządzania zasobami ludzkimi, bezpieczeństwa pracy i zagrożenia chorobami zawodowymi. Najwyższy stopień uznania przyznano także w sferze zarządzania innowacją. Grupa uzyskała najlepszy wynik również w sektorze za odpowiedzialność wobec społeczności oraz zarządzanie ciągłością dostaw. W roku 2012 Grupa może poszczycić się szeregiem wyników w sferze innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju, ograniczenia wpływu procesów produkcyjnych na środowisko naturalne i zaangażowania na rzecz społeczności, w której działa, o czym świadczy: Prymat marki Fiat wśród producentów najlepiej sprzedawanych samochodów w Europie w zakresie najniższej emisji CO2 z wynikiem119,8 g/km. - Wprowadzenie na rynek amerykański Fiata 500 z napędem elektrycznym o zerowej emisji. - Przywództwo Grupy w Europie jeżeli chodzi o pojazdy zasilane metanem, z udziałem w rynku na poziomie 70% i największą gamą oferowanych samochodów (10 modeli). - Fakt bycia pierwszym producentem samochodów w Ameryce Północnej, który produkuje pickupa zasilanego gazem ziemnym, RAM 2500 Heavy Duty CNG. - Przyznanie zakładowi w Pomigliano d’Arco prestiżowego wyróżnienia Automotive Lean Production Award 2012, przyznanego niedawno również polskiemu zakładowi w Bielsku-Białej. Zakład w Pomigliano otrzymał także tytuł Gold Award World Class Manufacturing w roku 2013, nawiązując do analogicznego wyróżnienia, jakie polski zakład otrzymał w roku 2012. - Ciągła redukcja wpływu procesów produkcyjnych na środowisko w zakładach należących do koncernu na całym świecie: redukcja emisji CO2, na wartość około 230.000 ton i zmniejszenie zużycia wody o 2 miliardy m3. - 21 milionów euro przeznaczonych na inicjatywy i projekty wsparcia rozwoju ekonomicznego, socjalnego i kulturalnego lokalnych społeczności, a także liczne okazje dialogu i zaangażowania udziałowców/akcjonariuszy i partnerów biznesowych Grupy w tematy związane ze zrównoważonym rozwojem. Fiat S.p.A. klasyfikowany jest również w innych wiodących indeksach światowych: Euronext Vigeo Europe 120, Euronext Vigeo Eurozone 120, ESI Excellence Europe, STOXX Global ESG Leaders, STOXX Global ESG Environmental Leaders, STOXX Global ESG Social Leaders, STOXX Global ESG Governance Leaders, ECPI Euro Ethical Equity and ECPI Emu Ethical Equity, FTSE ECPI Italia SRI Benchmark, FTSE ECPI Italia SRI Leaders and MSCI ACWI Index. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. więcej -> Już od 5 miesięcy z rzędu Łada Granta liderem sprzedaży, rynek motoryzacyjny, nowe samochody osobowe, najnowsze modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Fiat S.p.A. klasyfikowany po raz czwarty z rzędu w rankingu Dow Jones Sustainability World i Europe (DJSI World i DJSI Europe). Oświadczeniefirmy Fiat. Wciągu kilku ostatnich dni kilka postaci ze świata polityki izwiązków zawodowych publicznie wyraziło swoje obawy, co doprzyszłości projektu Fabbrica Italia. Wkomunikacie wydanym w dniu 27 października 2011 r. firma Fiatoświadczyła, że zaprzestanie używania terminu FabbricaItalia, jeżeli dojdzie do tego, że większość zacznieinterpretować projekt, jako absolutne zobowiązanie. Wrzeczywistości była to dobrowolna inicjatywa, gdzie zaangażowanieśrodków publicznych nie było wymagane, ani konieczne. Odchwili pierwszego ogłoszenia projektu Fabbrica Italia w kwietniu2010 r. okoliczności uległy znacznej zmianie. Europejski rynekmotoryzacyjny wszedł w okres kryzysu i popyt na włoskim rynkusamochodowym spadł do poziomu, jakiego nie widziano od lat 70-tych. Wświetle powyższego, oczekiwania, że projekt ogłoszony dwa i półroku temu pozostanie bez zmian, są nierealne. W rzeczywistościkwestią nadrzędną jest ciągła aktualizacja i dostosowywanieplanu produktu i powiązanej z nim inwestycji dopanujących na rynku warunków. Podczaszebrania, które odbyło się w dniu 1 sierpnia bieżącego roku wTurynie z udziałem związków zawodowych, firma Fiatponownie oświadczyła, że: „Ze względu na obecny poziomniepewności, która uniemożliwia stworzenie jednoznacznych prognoz,konieczne jest, aby programy inwestycyjne realizowane były zzachowaniem maksymalnej ostrożności. Informacje dotyczące planówproduktu oraz wielkości produkcji zostaną przedstawione wraz zwynikami za trzeci kwartał”. Podobniejak w każdej innej działalności w dowolnym miejscu na świecie,wielonarodowa grupa, taka jak Fiat-Chrysler, posiada pełne prawo, anawet obowiązek dokonywania racjonalnych wyborów przemysłowych,które prowadzą przede wszystkim do rozwoju firmy i umacniania jejkonkurencyjności. Firma Fiat odpowiedzialnie korzystała i nadalbędzie korzystać z tego przywileju, dbając o swoją przyszłość i mając wciąż w świadomości kwestię ważnościpaństwa włoskiego i Europy. Źródło: Fiat Auto Poland
  8. http://www.roadlook.pl/formula1/grand-prix-belgii-2007-raikkonen-po-raz-trzeci-z-rzedu-relacja-na-zywo.html
×